Witam.
W UPC jest tak, że dopóki jesteś związany lojalką to jest może jest i ok, jakieś tak małe spadki prędkości się zdarzają ale da się żyć. Ale w chwili gdy Ci wygaśnie umowa to od razu masz informację że musisz zwiększyć prędkość bo tej prędkości z której korzystasz nie ma już w ofercie, no a co za tym idzie - PODNIESIENIE ABONAMENTU !!! Powiedziałam, że w takiej sytuacji nie opłaca mi się podpisywać umowy i że zostaję na czasie nieokreślonym.
No i od tej pory sie zaczęło: prędkość diametralnie spadła, urządzenia przez Wi-Fi ciągle rozłącza, praktycznie nie mozna korzystać - to jest polityka sieci UPC - chcesz mieć dobrze to podpisz umowę !!!
WadyBez obowiązującej umowy internet do d..y !!!
umowa podpisana przez infolinię, abonent 71zł= TV na dwa dekodery + 1 analog + internet 30 MB
~Cieniewicz / 2015-11-20 04:52
Ocena: 3.00 / 5
Oferta jak najbardziej ok z dużym ale. Mianowicie złodziejskie zapisy w umowie !!! ODRADZAM.
Zaletyprędkość łącza internetowego
Wadyzapisy w umowie i OWU sprawią że będziesz płacił i płacił.....
już nigdy więcej.
~demarko15 / 2012-08-02 18:37
Ocena: 3.00 / 5
Jesteśmy klientami od 2000.fakt 1 -brak jakich kolwiek awarii ,(tylko przyczyny wyższe),czyli z jakości usługi jestem zadowolony.fakt 2 -zamierzaliśmy zmienić miejsce,zamieszkania w tym samym mieście.Napisano wypowiedzenie w terminie 30 dni zgodnie z regułą i teraz zonk,Niedopłata za miesiac w którym juz nas nie było na starym adresie.Konsultant uznał czesc dotyczaca wypowiedzenia,jednocześnie mnie informuje,że podjeto dalsza umowe ? !,ja mówie że nowy adres ! .Sprawa nie wyjasniona DWA lata !!! na pierwsze moje e-mail tylko suche ble ble,Zamierzałem przejsc do konkurencji.ale oni jeszcze gorsi ;p
Zaletyjakość łącza ,brak awari
Wadymusisz miec kopie wypowiedzia
ogólnie 12 lat ,ostatnio 2 lata selekt +fiber
~El / 2019-03-10 21:56
Ocena: 3.00 / 5
Niestety firma UPC zeszła na psy. Jestem u nich od początku ich działalności w moim mieście, czyli przeszło 22 lata. Nowy dekoder Horizon to technologiczny niewypał, wolny, zacinający się. Odradzam każdemu ten dekoder. Stary MediaBox jest bez porównania lepszy. Niestety UPC ma głęboko gdzieś lojalnych klientów którzy nigdy przez ponad 20 lat nie spóźnili się z opłatą rachunku choćby jeden dzień. Po upływie terminu umowy w październiku 2018r już drugi raz podwyższyli mi kwotę abonamentu bez jakiejkolwiek informacji. Jedyną zaletą UPC w moim przypadku to stabilny i szybki Internet. jakość sygnału TV jest średnia. Natomiast jeśli chodzi o ceny to wyższe niż u konkurencji.
ZaletyDobrej jakości łącze internetowe.
WadyNiekompetencja większości konsultantów, fatalnej jakości dekoder Horizon, podnoszenie opłat wg ich "widzimisie" po upływie terminu umowy, średniej jakości sygnał TV.
MiejscowośćLubin
~Equillibrium. / 2022-05-13 10:57
Ocena: 3.00 / 5
Byłem klientem w Warszawie UPC przez prawie 15 lat i opowiem o moich doświadczeniach. Najpierw pozytywnie: co do parametrów i niezawodności nie mam uwag.
Natomiast co do technik sprzedażowych i utrzymania klienta to są one BRUTALNE, po prostu BRUTALNE. Wykorzystują manipulatywne techniki psychologiczne polegające na wzbudzeniu poczucia winy i wstydu u klienta, a także emocji smutku. UPC bardzo dobrze wie, że każdy człowiek wstydzi się przyznać do błędu względnie chce jak najszybciej wyjść z negatywnej emocji w postaci smutku względnie pozbyć się poczucia winy. Stąd, żeby się nie skompromitować w trakcie rozmowy z telemarketerem, klient jest skłonny pójść na ustępstwo w rozmowie z telemarketerem, byleby zakończyć dokuczliwą rozmowę telefoniczną. Z MOJEGO DOŚWIADCZENIA WYNIKA, ŻE KAŻDY TELEFON OBSŁUGI KLIENTA BYŁ BRUTALNA PRÓBĄ MANIPULACJI !!!
Byłem przez UPC wielokrotnie zaskakiwany rozmowami telefonicznymi z katowickiego numeru obsługi klienta - prefix 032 - i nakłaniany do absurdalnie drogich abonamentów. W 2017 r. płaciłem abonament w wysokości 212 zł/miesięcznie brutto za internet 1 GBit/s i telefon w ramach działalności gospodarczej. Po zakończeniu działalności gospodarczej w 2019 r. złożyłem wypowiedzenie umowy, ale dział utrzymania klienta zaproponował mi pozostanie przy cenie za dokładnie te same usługi w wysokości 92 zł/miesięcznie. Bezterminowo, nikt nic nie wspominał o jakiejkolwiek promocji. Czyli jak widzicie wysokość abonamentu wynika wyłącznie z tego, jak łatwo dacie się nabić w butelkę. Sama usługa jest śmiesznie tania i mogliby ją oferować nawet za 20 zł w miesiącu.
W maju 2022 r. dostałem bez żadnego powodu rachunek podwyższony do 102 zł. UPC powiedziało mi, że to dlatego, że skończyła się promocja. Promocja trwająca 3 lata? Spotkaliście się kiedyś z czymś takim ? W tym momencie rozejrzałem się u konkurencji i znalazłem ofertę na te same usługi w Netii za 74 zł w miesiącu. W trakcie rozmowy z biurem utrzymania klienta UPC próbowało w typowy sposób wykazać, że popełniłem błąd, bo byliby w stanie dać mi lepszą ofertę. To nieprawda, bo dzwoniłem do nich i trzymali mnie 1,5h na infolinii, przy czym ostatecznie nie udało się sfinalizować oferty za cenę poniżej 70 zł/mies. Czyli znów, od początku mogliby zaoferować 20 zł w miesiącu, tylko tego nie robią, bo tak jak ktoś już pisał, cennik jest objęty tajemnicą i UPC klientów traktuje jak pijane dzieci we mgle, ogłupiając je jeszcze dodatkowo poprzez wywoływanie ekstremalnych emocji w trakcie rozmowy. Cóż, nie mogłem dłużej zgodzić się na takie traktowanie mnie i zmieniłem operatora.
Z powyyższego wynika następujący wniosek: UPC NIE JEST WASZYM SPRZYMIERZEŃCEM, TYLKO WIKLIEM W OWCZEJ SKÓRZE. WASZYM PRAWDZIWYM SPRZYMIERZEŃCEM JEST TYLKO WOLNA KONKURENCJA I LEPSZE CENY U KONKURENTÓW !!!
MiejscowośćWarszawa
~Eugeniusz / 2024-02-27 15:38
Ocena: 3.00 / 5
Najgorszy internet z jakiego kiedykolwiek korzystałem, niestabilne połączenie, support nie chce niczego rozwiązać. Nie polecam
ZaletyCena
Wadypołączenie WI-FI, support
MiejscowośćWarszawa
~Fabian / 2022-01-14 11:31
Ocena: 3.00 / 5
Usługa jako tako a nawet dobra, lecz obsługa klienta fatalna. Niech ktoś spróbuje się do nich dodzwonić!?
MiejscowośćGdynia
~hhhhhhh / 2011-05-20 20:56
Ocena: 3.00 / 5
zamawiając pakiet prosiłem o router z wi fi zaznacze że w tym pakiecie był .Dostałem inny bez wi fi dzwonie że to pomyłka i niech mi zmienią na właściwy a on że niema i mam czekać 4 dni ,czyli że mają promocje a nie mają sprzętu
Zaletycena
w upc od początku
~iruloid / 2018-02-22 16:34
Ocena: 3.00 / 5
brak zniżek dla stałych klientów, za wymianę starego dekodera na nowszy podnoszą stawkę abonamentu, przecież to firmie powinno zależeć na zadowoleniu klienta. Firma w dalszym ciągu myśli że jest monopolistą na rynku. umowy na 24 miesiące to jakaś kpina.
Zaletyinternet szybki, bez awarii
Wadydrogi abonament, wymiana dekodera płatna
MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
~J / 2021-12-08 19:55
Ocena: 3.00 / 5
Stacjonarny punkt klienta UPC w Jastrzębiu Zdroju to totalne nie porozumienie. Robienie kpin z klienta. Dodzwonienie do punktu udaje się po <40 próbie. Po zakupie nowego sprzętu (dekoder 4k) instalatorzy podmienili mi pilot na używany i brudny. Zachowanie, podejście i kultura na poziomie 0.
ZaletyMaly rozmiar dekodera 4k
WadyObsługa klienta, Instalatorzy
MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
~Jaro8410 / 2023-03-03 12:07
Ocena: 3.00 / 5
Właśnie chciałem zamówić internet od Play(UPC) Po Przeczytaniu opinii już wiem, że nie warto. Wielkie dzięki
~Jery / 2018-10-13 02:49
Ocena: 3.00 / 5
Moim zdaniem najmniej awarii w porównaniu do innych dostawców.
Z telewizją czsem pojawiają się problemy na dekoderze Horizon
Internet działa niezawodnie
Niestety obsługa techniczna na infolinii pozostawia wiele do życzenia
ZaletyPrzystępna cena
Stabilny i szybki Internet
WadyObsługa techniczna
MiejscowośćTychy
~Jestembogiem / 2023-10-25 21:18
Ocena: 3.00 / 5
Jestem bardzo zadowolona z obsługi klienta, chodzi o zamówienie sprzedażowe składane dzisiaj. Szybka i konkretna rozmowa z panem Albertem Piechaczkiem którego serdecznie polecam, jest uprzejmy, konkretny i profesjonalny
ZaletyObsługa Klienta
WadyPrzejście do play
MiejscowośćWadowice
~Jolan / 2015-01-06 12:52
Ocena: 3.00 / 5
Prawdę mówiąc po tym, jak na siłę podwyższyli mi abonament o 7 zł (zwiększając niby szybkość internetu) myślałem o rozwiązaniu alternatywnym… ale zdecydowałem się dać UPC ostatnią szansę i wybrałem się do Biura Obsługi Klienta. Tu nastąpiło bardzo miłe zaskoczenie, podpisałem umowę na 24 miesiące z abonamentem o 30 zł niższym i dostałem drugi dekoder telewizji kablowej. Internet działa bardzo dobrze, z kablówką problemów żadnych nie miałem. Bardzo mierzi mnie ich serwis telefoniczny- musieli porobić duże redukcje, bo z dodzwonieniem się jest bardzo duży problem. Jest to słabe, bo serwis tej firmy do najtańszych nie należy, a więc "przycinanie" na telefonicznym biurze obsługi klienta jest po prostu nie na miejscu.
ZaletyJakość usługi internetowej i telewizji kablowej.
WadyWysokie ceny, duży problem z dodzwonieniem się do Biura Obsługi Klienta
5 lat
~Josphi / 2015-08-16 18:15
Ocena: 3.00 / 5
Zmieniłem krzak-neta na UPC ze względu na wzrost UP i DOWN -loadu. Za tą samą cenę miałem 27 mb więcej, więc się nawet nie namyślałem i zerwałem umowę i przeszedłem na upc. Z krzak-netem nie miałem żadnych problemów, rozłączał się może raz na rok albo w ogóle, a pingi były solidne cały czas. UPC mam półtora miesiąca rozłącza się co najmniej 4 razy na tydzień, a pingi w grach są o 20ms większe niż w krzak-necie i skaczą o 30ms. Dodatkowo wciśnięto mi na siłę WiFree, który wykorzystywał moje łącze aby wzmocnić przepust sieci w innych budynkach, kosztem mojego pingu i zwiększonym jitterem w grach...
Zaletystabilne prędkości pobierania i wysyłania
Wadyping w grach, częste usterki i rozłączanie się internetu, oszukiwywanie klienta "WiFree"
1.5 miesiąca
~Katowiczanin / 2021-08-19 08:20
Ocena: 3.00 / 5
Kilka razy dziennie mam przerwy w dostawie internetu. Obsługa klienta nie potrafi poradzić sobie z tym problemem.
MiejscowośćKatowice
~kismet / 2021-02-25 15:53
Ocena: 3.00 / 5
Oferta ciekawa, internet póki co działa (z drobnymi wyjątkami podczas pandemii). Mam sugestię mimo wszystko - proponuję popracować nad stroną moje upc, ponieważ działanie doprowadza człowieka do poziomu arcywściekłości. Chcesz zapłacić rachunek to strona raz działa a raz nie, z naciskiem na NIE DZIAŁA. Może rachunki też zacznę płacić w ten sposób? Raz tak a raz nie.
MiejscowośćZielona Góra
~Kiteczka / 2012-06-15 09:44
Ocena: 3.00 / 5
UPC zawsze było ok dopóki nie objęła Aster i pewnie część ludzi pracujących jako konsultanci z Astera.Od tego czasu zaczęła się wiocha:Nie kompetentni,nie mili,nerwowi,aroganccy konsultanci.Odrazu poznać kto jest konsultantem od zawsze w UPC a kto jest ściągnięty z Aster.
ZaletyCiekawy pakiet usług
Wadynie mili konsultanci,brak prawidłowej pomocy ze strony konsultantów oraz arogancja
1 mies
~Kochamorange / 2023-10-26 14:44
Ocena: 3.00 / 5
Odkąd upc to play mój internet praktycznie nie działa, jakość usług jest dramatyczna. Jedyny plus to rozmowa z przemiłym konsultantem Marcinem Kulej który za wszelka cenę chciał mi pomóc, był profesjonalny i wykfalifikowyany
ZaletyKonsultant Marcin Kulej
WadyPrzejście do play
MiejscowośćRadom
~Kostek / 2019-08-28 12:13
Ocena: 3.00 / 5
Przed wymianą routera miałem połączenie sieciowe aż do przyjścia montera z UPC. Po założeniu nowego routera przy zmianie opcji związanej ze zwiększeniem prędkości, internet przestał działać. Dowiedziałem się, że to wina przewodu. Na nic się zdało tłumaczenie, że przy poprzednim routerze działał przez wiele lat bez zarzutów, i pewnie gdybym nie zmienił pakietu działałby nadal. Kupiłem przewód i założyłem na własną rękę. Przy okazji przestała działać drukarka a wcześniej również działała. UPC nie poczuwa się do naprawy systemu, którego anulowanie spowodowała przez wymianę routera.
Zaletynie jestem zadowolony
Wadyprzerwy w nadawaniu sygnału, przeważnie wieczorem