Nie polecam nikomu, naciągają kłamią i do tego nic sensowengo nie dają. Drogo beznadziejnie. Internet działa jak chce
ZaletyBrak
WadySame
MiejscowośćWarszawa
~Justyna / 2023-06-12 19:53
Ocena: 2.75 / 5
Dobra obsługa Klienta kończy się z czasem podpisania umowy. Co miesiąc awaria naprawiana minimum przez 3 dni. Serwisant przyjeżdża i znika - nawet nie potwierdza, czy internet działa ( a nie! co naraża na kolejne oczekiwanie). Rozważam zmianę dostawcy.
ZaletyGdy działa, to działa dobrze.
WadyGdy nie działa, brak szybkości i jakości naprawy.
MiejscowośćWarszawa
~Tomasz / 2023-06-12 14:31
Ocena: 2.25 / 5
Odradzam korzystanie z usług internetowych - Internet potrafi zerwać kilka razy dziennie, jakość wifi w mieszkaniu kończy się na pierwszej napotkanej ścianie. W przypadku rezygnacji z jakiejkolwiek usługi przed czasem jest równoznaczne z karą umowną. W moim przypadku za próbę zerwania umowy rok przed czasem naliczono mi ponad 1400 zł (TV+Internet). Przy rezygnacji z pakietu Canal+ naliczono mi karę umowną 50 zł nie informując mnie o tym podczas rezygnacji z usługi. Przy przedłużaniu umowy traktowanie klientów jak wszędzie - żadnych ulg czy profitów. Obsługa klienta zależna od tego gdzie się dodzwonimy, jedni coś ogarniają, inni wiedzą jedynie tyle, co widzą na ekranie swoich komputerów.
MiejscowośćWarszawa
~sp1335 / 2023-06-11 15:11
Ocena: 1.00 / 5
Każdy dzień 3-5 disconnectów, wysoki ping. Obsługa może zaproponować tylko RESET modumu. Genialne. Brawo. -500/10
ZaletyNigdy nie korzystać z usług tych d*****.
WadyKażdodniewne rozłączenia i wysoki ping
MiejscowośćWarszawa
~Karol / 2023-06-10 15:42
Ocena: 4.75 / 5
od 16 lat wszystko dziala tak jak nalezy
Polecam osobiscie
ZaletyNiezawodnosc
Wadywg mnie brak
MiejscowośćKielce
~Paweł / 2023-06-09 17:23
Ocena: 1.50 / 5
Dno totalne, mają cię w dupie... pałać i spadaj ...
MiejscowośćGdańsk
~Jakub / 2023-06-09 11:37
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki miałem zacina sie tak ze nic sie nie da zrobić
ZaletyUPC nie ma zalet
WadyUPC to wada
MiejscowośćOpole
~Bazyli / 2023-06-08 11:55
Ocena: 1.00 / 5
Już trzeci raz w tym tygodniu wystąpiła awaria. Kontakt z UPC odbywa się przez automat. Nie ma jak zgłosić awarii.
WadyFatalna obsługa klienta. Nie ma możliwości rozmawiania z konsultantem
MiejscowośćWrocław
~Hahahah / 2023-06-07 21:11
Ocena: 1.00 / 5
Gówno takie że szok jest długi weekend a ja siędze bez neta bo te cioty mają awarie podłączali mi internet 2 tyg bo przewiercił się przez ściane a nie przez sufit
~Marli / 2023-06-06 19:27
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej firmy. Oszustwo. Od początku usługi które zamawialiśmy przed rozmowę telefoniczną były niezgodne z tym co było na umowie. Dodany był dodatkowy dekoder z czego już nie można było zrezygnować, po zainstalowaniu były problemy z internetem, dzwonienie na infolinię i wskazówki pracowników "proszę zresetować ruter" nie pomagały. Cena również niezgodna z tym co było w ofercie. Aktualnie problemy z telewizją, nie można się dodzwonić na infolinię, po 30min czekania rozłączanie przez konsultanta rozmowy. Prosiłam również o przyjazd technika niestety od 2 tygodni nikt nie raczył się skontaktować. Nie polecam
ZaletyNie ma zaledwie
WadySłaba obsługa, kłamstwo, oszustwo
MiejscowośćSawin
~Bartek / 2023-06-06 18:21
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca jaki tylko może być. Ciągłe awarie, wieszanie się internetu, a dzwonię na infolinię to lekcewaga klienta i rozmowa z botem z którym nic się nie da załatwić. A jak przychodzi faktura, to po 3 dniach wysyłają maila z ponagleniem zapłaty. TOTALNY CHŁAM I PORAŻKA ! NIE POLECAM NAWET WROGOWI !
ZaletyBRAK
WadyJakość, kontakt z klientem, awarie
MiejscowośćWarszawa
~Stefan / 2023-06-06 11:09
Ocena: 3.25 / 5
Likwidowalem umowe po zmarlym tacie. Zalozylem nowa. UPC dostalo wszystkie dokumenty, poskanowali, maja w bazie. Pomimo tego od ponad miesiaca przysylaja mojemu zmarlemu tacie upomnienia o zaplate kary za zerwanie umowy... ZERWANIE! BO ZMARŁ! Na infolinii zapewniaja mnie,ze wszystko jest rozwiazane i nie ma zadnych kar,bo byla smierc abonenta. ONI TAM MAJA BURDEL!
WadyBURDEL NAD BURDELE
MiejscowośćWarszawa
~Andrei / 2023-06-05 19:08
Ocena: 1.00 / 5
Prawdziwe oszusty. Nie polecam UPC. Jak chcesz zrezygnować z umowy w terminie 14 dni, mówią ze process rezygnacji w trakcie. A po 14 dniach powiedzieli ze nic nie dostali, zagnych rezygnacji. Prawdziwe oszusty.
MiejscowośćWarszawa
~Janbas / 2023-06-02 21:27
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejny dostawca netu i TV , najgorszy jaki kiedykolwiek miałem .Dekoder Horizon beznadziejny Chiński chłam .Zawiesza się na okrągło , pilot również chłam , nie przełącza programów .
Zaletynie ma zalet
Wady wszystko od a do z to same wady
MiejscowośćCzęstochowa
~Tomek / 2023-06-02 16:59
Ocena: 1.75 / 5
Wieczne awarie, brak łącza, internetu, telewizji. Szkoda pieniędzy i nerwów. Minimum kilka razy w miesiącu awaria. PORAŻKA
WadyWieczne awarie i brak usługi
MiejscowośćGryfino
~Krzysztof o dobrej woli / 2023-06-01 22:03
Ocena: 2.50 / 5
Jest jak matrix. Ciężko się odłączyć. Kurtyna opadnie i będziemy wolni. Orange lepsze.
Zalety???
Wadywszystko
MiejscowośćKatowice
~Albumina / 2023-05-30 13:40
Ocena: 3.00 / 5
UPC bez mojej wiedzy i zgody podłączyło do mojej świeżo zawartej umowy na wyłącznie internet numer telefonu mojego byłego męża, którego z oczywistych względów w umowie mieć nie chcę. Rozumiecie? Bez rozmowy ze mną, tak po prostu. Teraz od 15 dni nie są w stanie rozpatrzyć reklamacji, za to w fakturze uwzględnili usługę telefonu, której nie zamówiłam. W firmie panuje koszmarny bałagan, nikt nic nie wie i nie potrafi załatwić. Nie polecam.
MiejscowośćGdańsk
~Pablo / 2023-05-29 22:41
Ocena: 1.00 / 5
Tak gownianego dostawcy to jeszcze nie miałem. Nie ma miesiąca by nie było awarii a parametry z 400 mb za które place mam zaledwie 30. Nigdy więcej UPC
ZaletyZadnych
WadySame wady
MiejscowośćLubin
~Hymel Jadwiga / 2023-05-29 19:37
Ocena: 1.00 / 5
Lagi mam w cs go nie moge sie ruszyc zatrzymuje sie ekran mam coi chwile 200 pingu
Zaletynie ma
Wadyduzio
MiejscowośćRadom
~Giselle / 2023-05-29 12:45
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. 1 gwiazdka to zdecydowanie za dużo i gdyby się dało, to zostawiłabym zero. Nie spotkałam się jeszcze z tak żenującym poziomem obsługi. Place za internet 300 MB, a speed test pokazuje mi ledwie 47 MB! Wcześniej na innym routerze prędkość dochodziła do nawet do 270 MB, a po przedłużeniu umowy wmawiają mi, że 300 MB gwarantują tylko na kablu! Podczas instalacji fachowcowi wyskoczył jakoś błąd, zostawił wszystko i pojechał. Musiałam się prosić znajomego o pomoc z dokończeniu instalacji, a UPC skasowali 50 zł za aktywację. Na ich infolinię nigdy nie można się dodzwonić. Jak już się dodzwoniłam, to Pani przestała mnie nagle słyszeć, chociaż zasięg mam dobry i mieszkam w centrum Wrocławia. Wszyscy pracują tu chyba za karę i nie kozna się doprosić żadnej pomocy. Żenada.
ZaletyBrak
WadyInternet bardzo wolny, przerywa, okropna obsługa klienta