Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3496 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nikt / 2022-04-12 11:04
    Ocena: 3.50 / 5
    Odkąd upc sprzedał się dla play jest tragedia z internetem ! Porażka, na pewno nie przedłużę umowy!!! Bardzo byłam kiedyś zadowolona z usług a teraz rezygnuje…
    WadyInternet!!!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Oświecony / 2016-05-16 13:42
    Ocena: 3.50 / 5
    Witam. UPC to dość specyficzna kablówka. Drogo ale negocjując cenę to już OK.(polecam forum internetowe Media Świat) Posiadam kablówkę UPC 18 lat(wcześniej inaczej się nazywała) Gdyby UPC używała sprzętu marki Panasonic to by była nalepszą kablówką w Europie (np. dekoder -nagrywarka) Minus za asymetryczny internet(np. wysyłanie 3Mbt a odbieranie30Mbt choć w większości przypadków to nie przeszkadza) Dlaczego Panasonic? Bo nagrywarki/dekodery się nie wieszają przewijanie chodzi bezbłędnie itp. Zapewnia to stabilna elektronika i dopracowane oprogramowanie. Niestety nagrywarkę HD Panasonic trzeba sobie samemu kupić i to jeszcze z Niemieckiego rynku(brak polskiego menu) Pozdrawiam.
    ZaletyUPC stawia na jakość (dekodery niestety przeciętne lepsze jak w innych kablówkach)
    WadySchlebianie przeciętnym gustom tak jak w innych kablówkach
  • ~Piedrol Sień / 2022-05-11 15:16
    Ocena: 3.50 / 5
    W moim przypadku postawa kuriera była do przyjęcia. Ocenę obniża to, iż niełatwo uzyskać nr tel. do kuriera a status doręczenia nie jest rzetelnie aktualizowany.
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Piotr / 2023-05-17 23:23
    Ocena: 3.50 / 5
    Zazwyczaj opinie nie dodaje ale jakośc montażu usług to jest dramat dziecko by lepiej zamontowało niż ci śmieszni podwykonawcy z upc porażka za 4 razem musiałem sam poprawić ponieważ już człowiek nie ma nerwów do tych ludzi nie wiem za co im płacą
    ZaletyTanio
    WadyMontaż
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~rik11 / 2016-02-02 11:57
    Ocena: 3.50 / 5
    Nie polecam, firma ma w dupie stałych klientów.
    byłem użytkownikiem UPC przez ponad 3 lata płaciłem 66zł co miesiąc za 30mb.
    Pojawiła się oferta od vectry, to samo tylko za 45zł.
    Wiec dzwonię do nich i stawiam sprawę jasno mam taką i taką ofertę ile mi obniżycie za pozostanie u was, pan powiedział o 2 zł.
    Postanowiłem odejść, składam papiery(3 miesiące wypowiedzi jak by nie wiadomo co to by było), pani pyta mnie się o powód. Ja ta sama formułka co wcześniej, powiedziała, że może obniżyć mi o 3zł -_-'
    Efekt jest taki, że przeszedłem do vectry, a paniom które o 21 dzwoniły dzień przed przyjściem technika z vectry podziękowałem i nie życzyłem miłego dnia.

    Smutne jest to, że po przeprowadzce miałem tylko jednego operatora do wyboru.
    ZaletyInernet działa bez zastrzeżeń a i instalatorom nie da się nic zarzucić.
    WadyIm dłużej jesteś ich klijentem tym gorzej cię traktują
    3 lata i 66zł, teraz 56zł i na rok
  • ~RoccO / 2023-02-06 22:59
    Ocena: 3.50 / 5
    Ja z upc korzystałem na 6-ciu różnych adresach w 2-óch różnych miastach. Jak tak czytam te opinie to widoczny jest klucz - nie działa to gówno... Generalnie większość opisanych problemów to kłopot z ich modemami które są jakie są inne nie będą, można podpiąć pod nie swoje routery i podejrzewam że większość opisywanych problemów zniknie. Kolejną rzeczą są opnie "stary klientów", narzekają na kiepskie oferty a z lenistwa nie potrafią wysłać pisma i ponegocjować z utrzymaniem i jakoś przez te wasze 20 lat użytkowania dobrej opinii nie było. Technicy upc mają swoje procedury i konkretne zadanie do wykonania a każda dodatkowa rzecz albo żądanie klienta jest zlewane bo nie ma za to żadnej kasy więc ja się im nie dziwię no bo nikt nie chce wykonywać pracy charytatywnie nawet to jak to jest 3 minuty :) to też jest wina tego, iż cała techniczna obsługa to outsourcing i w takich przypadkach kasa jest za konkretne rzeczy a nie za czas wykonywania pracy kto tak pracuje dla kogokolwiek ten wie. Co do samej usługi to z tv większych problemów nie było, dekoder horizon z nagrywarką wymieniłem na zasadzie serwisu łącznie 3 razy od początku mojej przygody z upc i to na jednym adresie, moduły CI+ bez awarii nawet na nie wspieranym TLC-ku, net działa bardzo dobrze ale podkreślam routery mam swoje. Fakt że wysył jest słaby ale to technologia HFC, z tego co wiem to w GPON już mają ok.
    Obsługa klienta przez bota słaba ale też się dziwię że ktoś nie może się dodzwonić no moje tel do upc to zamykają się w maks 20 min (nauczyłem sie cierpliowści jeszcze jak eNka istniała :))
    ZaletyNa kilku różnych adresach zawsze było stabilnie
    WadyJakość modemów i polityka refurbishingu sprzętu
  • ~Sergiusz Górski / 2022-06-21 12:30
    Ocena: 3.50 / 5
    Najszybszy internet jaki miałem dobrze działa w dużych miejscowościach i ma bardzo niskie opóźnienia jak chodzi o nie zawodność to jest dobrze z internetem nie ma prawie w ogóle problemów jednak raz na jakiś czas zdążą się drobne awarie
    MiejscowośćCiechanów
  • ~sick / 2011-07-31 23:36
    Ocena: 3.50 / 5
    Nie mam zastrzeżeń co do parametrów internetu działa bardzo dobrze. Największym problemem jest obsługa klienta. Wszędzie schody. A to włączają usługę, która jest w regulaminie ale sprzedawca zapomniał chyba o tym powiedzieć, a to tworzą konto mail i tam ślą korespondencje nawet pomino podania innego maila ( na ichniego maila ślą wszystkie istotne informacje a na podanego w umowie tylko informacje o fakturze). Ok. mea culpa nie zapłaciłem rachunku w terminie - sygnał internetu został wyłączony po tygodniu telewizja po miesiącu. No zawiniłęm. Zrobiłem przelew internetowy i dzwonie za dwa dni kiedy bedzie sygnał -powiedziano ze jak zaksięgują wpłata - na pytanie ile to możę potrawć dowiedziałęm się, że jak robie przekazem pocztowym (sic!) to nawet i 10 dni i konsultantka pomimo mojego sprostowania jak mantre powtarzała, że przekaz to może i 10 dni być., Udało się w końcu wpłata zostałą zaksięgowana , dzwonię po raz n-ty i dowiaduję się, że muszę się dogadać z moneterem - czekanie kolejnych kilka dni. Odłączenie sygnału trwało 10 sek. nikt się nie umawiał nic nie trza było podpisywać a teraz jak chcę przywrócić sygnał to muszę jakies śmieszne spotkania umawiać i pisać żonie upioważnienia bo sam osobiście nie mogę być - no rozumiem zawiniłem ale takie hocki-klocki z przywróceniem sygnału to normalnie żenada jakaś jest. teraz chyba nadpłatę jakąś zrobię, żeby tego uniknąć - no i same rachunki - co miesiąc inna kwota. ale to osobna historia
    Zaletydobry internet - zero problemów
    WadyBOK
    ten mam od 8 mies - cena razem z TV ok. 89 zł - ale doświadczenia z firmą mam od ok. 5 lat.
  • ~slawek / 2015-12-10 21:40
    Ocena: 3.50 / 5
    Hmmm... planuję się przesiąść z UPC na Netię. Więc najpierw poczytałem opinie o Netii i trochę się przeraziłem :)
    Więc z kolei poczytałem opinie o UPC i trochę się uspokoiłem :) Widać ludzie uwielbiają narzekać :)

    Miałem Netię na poprzednim mieszkaniu gdzieś w latach 2004-2009 i nie miałem problemów. acha.. Warszawa, Czerniaków.
    Teraz jestem na Bielanach, mam UPC od .. 4-5 lat? Nie miałem większych problemów, przerw w dostępie, ani schodów. Był na początku okres kiepskiego internetu i kilkukrotne zgłaszanie tego. Dopiero drugi technik odkrył, że poprzedni właściciel zamontował przy wejściu z klatki jakąś dodatkową puszkę z rozgałęziaczem która obniżała jakość przesyłu kablowego. Po skasowaniu tego dodatkowego elementu nie miałem już poważniejszych problemów.
    Awarie? Przerwy? Prawie nie pamiętam. Wydaje mi się że te 2-3 razy do roku kiedy bywają jakieś awarie, to raczej związane z siecią energetyczną w budynku czy na osiedlu.

    Co do jakości telewizji nie mam żadnych zastrzeżeń. Nigdy żadnych problemów, jakość super.
    Jedyny drobny problem dla mnie, to niemożliwość przypisania kanałom własnych numerów. Nie wiem czy inne kablówki to dają, ale oczekiwałbym takiej możliwości. Z tych dziesiątków kanałów używam na codzień maksymalnie 5-8 i chciałbym je mieć blisko na pilocie. Nawet zastępcza metoda przypisania wybranych kanałów do 'Ulubionych' jest kiepska. Da się zrobić, ale co kilka miesięcy oni coś pozmieniają i niektóre kanały znikają z ulubionych, i trzeba sobie przypominać jak to się do cholery robi! :))

    Nie jestem specjalnie zadowolony z ostatniego dekodera (nie Horizon tylko wcześniejszy). Do poprzedniego miałem podpięty własny router z porządną zewnętrzną anteną. Do najnowszego mogę użyć tylko dostarczanego od UPC i ma tylko wewnętrzną antenę. Mam spore mieszkanie i jeszcze kablówka 'wychodzi' niezbyt centralnie. W oddalonych pokojach zasięg wifi jest bardzo słaby. Dodatkowy repeater wifi rozwiązuje problem, ale w poprzednim ruterze załatwiała mi to większa antenka za 15zł i nie musiałem się bawić z 2-oma sieciam wifi..

    Chcę zmienić na Netię tylko z powodu kasy.

    Potwierdzam, że dla aktualnych abonentów propozycje UPC są po prostu śmieszne i zawsze tylko droższe. Płacę obecnie ok. 130 zł (w tym HBO).
    Jak na razie wygląda, że analogiczny zestaw w Netii mogę mieć za 80-90zł, ale na razie robię rozeznanie...


    Zaletystabilna usługa w Warszawie
    Wadysłaba cenowo
    5 lat ?, 130 zł miesięcznie
  • ~stary klient / 2022-09-01 23:16
    Ocena: 3.50 / 5
    Mam neta do 300 Mb/s. Pomiar z PRO Speed test. Pierwszy pomiar bardzo słabo, drugi 278 Mb/s więc dobrze, ale niestabilnie
    Zaletyniestabilna prędkość pobierania
    Wadyrzadkie awarie
    MiejscowośćKraków
  • ~zp / 2013-02-04 22:40
    Ocena: 3.50 / 5
    Jak działa, to jest bardzo dobrze. Ale jak coś się zepsuje, to dodzwonienie się do BOK-u graniczy z cudem. Jeżeli jest to awaria większa, to jest informacja w systemie głosowym. Ale jeżeli tylko ja mam problem, to... mam problem. Dodzwaniamy się do automatu, który najpierw przedstawia nam super oferty. Potem brniemy przez menu, a jak już udaje się dojść do opcji połączenia z jakąś osobą, to często mówi, że czas oczekiwania to minimum 10 minut. Osoba ta często nie umie pomóc, więc przełącza do innej, i czekanie od nowa. Zarezerwujcie sobie dużo czasu i bardzo dużo cierpliwości.
    ZaletyStablilne działanie, rzadkie awarie.
    WadyObsługa klienta leży i kwiczy.
    Kilka lat. Ceny nie podam, bo mam cały pakiet.
  • ~Termin / 2018-12-12 19:12
    Ocena: 3.33 / 5
    W godzinach szczytu rwie, konsultant opowiada bajki, że w tym rejonie nie ma awarii.
    Zaleca reset modemu, dziadostwo.
    MiejscowośćŻory
  • ~zuza / 2021-07-05 10:36
    Ocena: 3.33 / 5
    Okropna obsługa klienta, nie można się dodzwonić. Irytująca automatyczna asystentka, automatowi podajesz w jakiej sprawie dzwonisz, swój numer klienta, a po piętnastu minutach czekania i tak mało ogarniętemu konsultantowi podajesz wszystko od początku. Dodatkowo mają bałagan w dokumentach dotyczących klienta. Wszelkie sprawy dotyczące umowy lepiej od razu załatwiać z nimi drogą mailową, szkoda czasu na rozmowy telefoniczne. Uwaga również na oferty okresowe, zawierasz np. na dwa lata, przeprowadzasz się, w nowym miejscu UPC nie świadczy usług, nie ma technicznych możliwości przeniesienia usługi, a za umowę trzeba nadal płacić.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Agata / 2021-06-08 14:43
    Ocena: 3.25 / 5
    Ogólnie wszystko fajnie działa, czasami dostaje komunikat, że są jakieś pracę w moim terenie i słabiej działa co potrafi irytować, bo dość często się to zdarza. Jeżeli chodzi o tv to pilot nie wiadomo czemu przestaje działać... Promocje dla stałych klientów są słabe ale i tak nie jest drogo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Andrzej / 2011-03-19 11:58
    Ocena: 3.25 / 5
    Korzystam z UPC od dwóch lat, 25 marca kończy mi się dwuletnia promocja, a na początku marca zadzwonili z nową ofertą promocyjną, wybrałem pakiet HD za 101zł, no i zaczęły się problemy, choć nic na to nie wskazywało, w piątek był instalator i po kilku próbach stwierdził że mój dochodzący sygnał do mieszkania jest słaby i nie może zainstalować pakietu HD, instalator sprawdził sygnał dochodzący obecnie do mieszkania czyli "cyfrowy", okazało się sygnał też jest słaby, nie spełnia parametrów do właściwego przesyłu sygnału, to mnie poraziło, pytam się - to za co ja płaciłem i nadal płacę, skoro to pseudo cyfrowy sygnał, instalator obiecał że zgłosi się "ktoś od nich" by doprowadzić do poprawnego działania sieci cyfrowej, czekam na wizytę od poniedziałku, dziś jest sobota i "nikt od nich" się nie zjawił, ani się nie skontaktował ze mną, dzwonię codziennie począwszy od poniedziałku do siedziby UPC raz do działu Technicznego raz do działu Utrzymania Klienta, owszem miła i sympatyczna rozmowa oraz dużo zrozumienia no i obiecanki typu - sprawa zostanie skierowana odpowiednim służbą, niby wszystko ok ale ja już czekam ósmy dzień a codzienne obiecanki przestały mnie bawić i tak myślę czy nie zrezygnować z usług UPC, na rzecz telewizji regionalnej gdzie ceny są podobne, tak sumując, odradzam jednak wiązanie się z UPC, firma mało wiarygodna choć o dużym zasięgu terytorialnym a może biurokracja "im" przeszkadza, czyli przerost formy nad treścią, na dziś czuję niesmak za "poważne" traktowanie nas klientów, pozdrawiam Andrzej
    ZaletyMiła obsługa klienta
    WadyObsługa serwisowa mało poważna
    Od dwóch lat
  • ~Andrzej / 2022-11-28 09:37
    Ocena: 3.25 / 5
    Często zrywa połączenie, nie ma takiej prędkości jak zamówiona.
    WadyNie działa stabilnie
    MiejscowośćKraków
  • ~asar / 2016-05-20 22:25
    Ocena: 3.25 / 5
    Witam mam tylko internet. W sumie całkiem całkiem. Czasem coś padnie ale ostatnio raczej rzadko jakieś 3 razy do roku. Wkurzające jest że stały klient co róż ma gorsze warunki niż nowy.
    ZaletyW miarę przyzwoita jakość internetu.
    WadyPolityka cenowa stały klient ma z czasem coraz gorzej gorzje niż nowy.
    5lat
  • ~asked / 2015-12-18 13:20
    Ocena: 3.25 / 5
    Generalnie jak zawsze medal ma dwie strony.
    Nie mają dobrych ofert na przedłużenie...mają ale nie szastają nimi na prawo i lewo. Trzeba ich podejść. Argumenty pt. rezygnacja i Netia daje mi lepszą propozycję zawsze skutkują.
    Druga strona medalu jest taka, że w Warszawie jednak mają najstabilniejsze usługi. Internet działa, TV działa. Ba...nawet telefon działa. Wszystko OK.
    Trzeba uważać żeby nie dać się naciągnąć na dekoder Horizon a poza tym jest OK. Nawet ten ich nowy router w trybie modemu daje sobie świetnie radę. Od wymiany (czyli jakieś 3 miesiące) 0 restartów, spowolnień czy czegokolwiek.

    Przy rezygnacji i tygodniowych negocjacjach udało mi się dostać to co chciałem za cenę 200 PLN/mieś + rabat na 6 miesięcy po 20 PLN miesięcznie.
    Usługi:
    - TV Max Extra HD
    - Canal+ Prestige
    - HBO + HBO GO
    - Internet 250/20 Mb/s
    - telefon free do wszystkich

    Poza C+ jest to oferta na 24 miesiące. C+ na 12 ale tam już tak jest.
    Zostaję przy sprzęcie jaki mam czyli:
    - moduł CAM
    - router Ubee
    Zaletywysoka jakość i stabilność usług
    Wadyciężkie procedury w firmie
    od 24 miesięcy (przedłużyłem na kolejne 24 miesiące) - cena 200PLN
  • ~BARTOLOM3O / 2019-09-02 19:58
    Ocena: 3.25 / 5
    mi się cały czas zacina filmik nawet jak mam bardzo bobry sygnał wolno mi się aplikacje instalują lepiej mi działają dane na poziomie EDGE (najsłabszy możliwy poziom) niż internet w domu gdy by nie to że miałem wybór z wyborem internetu to nawet nie wiedział bym że istniejecie.
    Zaletynie ma
    Wadyjak oglądam filmiki to musi mi się załadować internet 10 razy zanim dobrze zadzia
    Miejscowośćkatowice
  • ~belfer / 2022-09-16 09:19
    Ocena: 3.25 / 5
    Raz na tydzień zrywa mi bez powodu połączenie z internetem. Po prostu router restartuje się i przez kilkanaście minut nie mam internetu. O oglądaniu telewizji przez dekoder UPC nawet nie wspominam bo walczę z firmą od kilku miesięcy w sprawie prawidłowego działania dekodera.
    Po przejęciu UPC przez Play jest jeszcze gorzej.
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264