UPC Internet opinie
Ocena na podstawie 3501 opinii
-
Niezawodność
1.66
-
Obsługa klienta
1.64
-
Cena
2.01
-
Parametry
1.96
-
Cena/Jakość
3.00
-
Oferta
5.00
Wady./.
czekam
~Tomek / 2015-04-10 10:22
Ten internet to żenada ciągle sie rozlacza juz neostrada lepsza albo play!!!
~Varvist / 2015-07-02 18:18
Do przeglądania internetu jest spoko jednak do grania w gry jest beznadziejny
~Wanad / 2014-01-03 11:23
Brak kompetencji. Tylko tyle mogę powiedzieć o UPC. Opinię wyrobiłem sobie przy próbie zmiany ISP na UPC, dodam tylko, że szczęśliwie nic z tego nie wyszło.
Tak się składa, że UPC na własnej stronie obiecuje oprócz "kosmicznych" prędkości łącza również zewnętrzne IP które jest mi konieczne. Oczywiście do momentu kontaktu z Działem Wsparcia Usług Cyfrowych UPC i pytania czy istnieje możliwość takiej konfiguracji dostarczanego przez nich "modemu" aby uzyskać wypomniane zewnętrzne IP na ruterze który obsługuje moją sieć domową.
I co się okazuje:
1: zewnętrzne IP owszem ale dla dostarczonego prze UPC "modemu"
2: a "modem" który miał mnie łączyć z internetem jest tak naprawdę ruterem (problem NAT)
Podsumowując: Informacje na stronie internetowej UPC są jawnie sprzeczne z informacjami rozpowszechnianymi przez Dział Wsparcia Usług Cyfrowych, co świadczy albo o braku właściwego nadzoru, albo/i o braku kompetencji.
ps
Takie samo "zewnętrzne IP" jak w UPC miałem dawno temu w akademiku z tą różnica, że żeby otworzyć i przekierować stosowne porty trzeba było "zrobić flaszkę" z admninem.
~XXXX / 2016-03-14 15:20
Żenada. Firma nie przysyła faktur, a następnie bez żadnego ostrzeżenia masowo odłącza usługi. Opłaty bardzo wysokie. Usługa i obsługa nie jest adekwatna do ceny.Zaletybrak
Wadycena, obsługa
~yoki / 2016-11-04 23:34
Płacę za internet 250 szybkości a mam od 3 miesięcy różnie np.o godz 10-12 220, ok 15-23 godziny 7 -60. Przyjeżdża technik sprawdza mój problem przez 4 dni w różnych godzinach i stwierdza że wina jest po stronie UPC. W centrali firmy UPC stwierdzają że jest przepełnienie serwera utylizacja ok 200 % ( ja słyszę rozmowę telefoniczną technika z centralą ) W rozmowie z infolinią po złożeniu skargi usłyszałem że polityka firmy dopuszcza możliwość spadku do 1 mega i mam się cieszyć ,a jeśli mi się nie podoba to mam zrezygnować.Zaletyszybki przyjazd technika
Wadyj.w
2 lata
~Zagłębiak / 2015-12-12 12:43
Witam. Dostałem SMS od UPC "Z okazji świąt mamy dla ciebie kolorowy parasol na niepogodę! Odbierz go w najbliższym salonie UPC."
Tak więc zasuwam do salonu po odbiór gadżetu, pani sprawdza mnie z dowodu, czy umowa jest na mnie i pyta na jaki chciałbym zamienić pakiet
(posiadam tylko internet 60MB),więc mówię że przyszedłem tylko po parasol, chociaż parasol nie był mi niezbędny, ale jak dają, to biorę, na co Pani, że parasole są tylko dla zmieniających umowę, o czym oczywiście w SMS-ie nie było mowy.
TAK FIRMA UPC BUDUJE ZAUFANIE DO SIEBIE.
~zaiwedziona / 2016-04-13 12:49
ŻENADA!!!!!!
Pan z obsługi klienta zgadzał odpowiadał twierdząco na moje wszystkie prośby co do zamawianej usługi...... dostałam zupełnie inną umowę.
Kazałam odsłuchać rozmowy, potwierdził, że miałam racje i usuwa z umowy tel. po czym dowiaduje się od innego konsultanta, że tel. dalej widnieje na umowie.
Można tak jeszcze dalej wymieniać niekompetencję sprzedającego.
Ogólnie OSZUŚCI i NACIĄGACZE próbujący złowić klienta a potem to sam się martw.
ODRADZAM!!!
NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ!!!
Dodam, że jako stałemu klientowi nie została przedstawiona żadna wybitnie korzystna czytaj lepsza niż dla nowych klientów oferta.
ZaletyBRAK
WadyOSZUŚCI NACIĄGACZE
~ZERO gwiazdek / 2012-09-11 22:45
Dlaczego przy obsłudze klienta nie można dać 0 (zero) gwiazdek? Bo nawet na jedną nie zasługują.Zaletyjak działa to działa
Wadyjak coś przejstaje działać to ciągnie się to całymi dniami....
4
~zupa / 2013-10-10 11:52
Dramat. Nie ma drugiej firmy z gorszą obsługą klienta, a usługi wcale nie lepsze. Jak dzwonisz do normalnej firmy to czekasz na połaczenie z konusltantem max 2 min, w UPC czekasz 20 min, i wkurzony rołączasz się o ile masz jeszcze baterie w telefonie.
Korzystałam z ich usług 2 lata i za każdym razem jak coś się działo kończyło się na tym, że musiałam marnować 2 h, żeby jechać do nich do biura, bo na połączenie z konsultantem się nie doczekasz. Jeden wielki dramat. Zatrudnijcie więcej ludzi, jak sobie nie umiecie poradzić ze skarżącymi się klientami!WadyDramatyczna obsługa klienta.
angelaw. / 2012-05-16 17:40
Częste przerwy w dostawie usługi, transwer o połowę wolniejszy niż w umowie, kontakt z biurem obsługi przez automatyczną infolinię, aby uzyskać połączenie z konsultantem trzeba poświęcić 20 min i to przynajmniej 3 razy aby uzyskać jakąkolwiek informację. Technik usuwa awarię średnio po upływie tygodnia. Totalny haos.
Byłam klientem Aster (został kupiony przez UPC). Było super a teraz jest dramat.Zaletynie znajduję
Wadybrak zainteresowania wywiązaniem się z umowy
bozka / 2012-04-12 10:15
Upc to firma która z jawną ignorancją traktuje klienta. Zgłosić awarię...koszmar....wadliwy sprzęt...a biuro klientów tylko dla zawierających umowy.Na klatkach pęk kabli..gratulacjeZaletybrak
Wadyignorancja..
10
Dodaj własną opinię »
Podobne wyszukiwania