Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3513 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rafi / 2011-09-16 13:10
    powiem krótku jak się podpisuje umowe to fajnie jak jak się kończy gorzej chodzi o to że do końca umowy zostało 2 miechy już pada net np n necie się nie da siedzieć
  • ~rolo / 2013-05-31 13:55
    Miałem założyć UPC ale widzę ze odradzacie chyba zostanę przy neostradzie
  • ~Shina / 2017-04-20 20:12
    Z daleka od tej firmy jak już jesteś klientem to mają Cię gdzieś! Nigdy więcej z daleka od tych naciagaczy !!
    ZaletyBrak
    WadyCzekanie na połączenie 30 min I robienie laski
  • ~staszek / 2015-10-19 15:50
    upc to banda oszustow nigdy ci nie dadza tego co podpisujesz w umowie jezeli sie sprzeciwisz to cie zastraszaja i groza nie podpisujcie z nimi nigdy zadnej umowy to banda oszustow
  • ~Stefan / 2011-07-05 16:01
    Jestem ogólnie zadowolony z usług tej Firmy ale jest mały problem. Umowa gwarantuje mi 3 konta pocztowe po 100MB i przestrzeń dyskową na stronę www też 100MB. Pomimo, że płace rachunki od wielu lat i jestem ich stałym klientem, czuję się oszukany ponieważ UPC nie wywiązała się z umowy i zamiast 3X 100MB udostępniła mi skrzynki 1X100 MB plus 2X10MB a pobiera opłaty za wszystko. Zgłaszałem to wielokrotnie i ostatnio otrzymałem odpowiedź porażającą cyt."Szanowny Panie, odnosząc się do złożonej reklamacji informuję, iż sprawa została zweryfikowana przez pracownika Działu Wsparcia Usług Cyfrowych.
    Zapewniam, iż wszystkie skargi, wnioski i wątpliwości naszych Abonentów staramy się rozwiązywać
    w sposób satysfakcjonujący obie strony w możliwie najszybszym terminie. Nasza spółka i działające w jej imieniu osoby dokładają wszelkich starań, by sprostać oczekiwaniom Klientów, którzy zechcieli skorzystać z naszych usług. Pomimo zrozumienia sytuacji, w jakiej się Pan znalazł, nie możemy zapewnić aktualnie 3 kont pocztowych oraz strony www. Zaręczam, iż cały czas pracujemy nad usunięciem tego problemu. Niestety aktualnie nie mogę podać terminu, kiedy nastąpią istotne zmiany.
    Proszę przyjąć moje przeprosiny w związku z zaistniałą sytuacją.
    Informuję, że jest to ostateczne stanowisko UPC Polska a zatem postępowanie reklamacyjne zostało zakończone. "
    Czuję się oszukany pomimo wysokiej jakości innych usług tej Firmy.
    Zamierzam zgłosić sprawę o oszustwo do Prokuratury ponieważ płacę a nie otrzymuję tego za co płacę a to jest oszustwo lub wyłudzenie i zdaję sobie sprawę, że nie jest ono celowe ale jest.
    Firma na poziomie zapewniłaby w inne korzystne rozwiązanie dla swojego klienta np. znżzke abonamentu lub cokolwiek a tu koniec reklamacji. Wybiorę się zatem do biura UPC w Warszawie a potem złożę doniesienie do Prokuratury.
    Co Wy na to?
    Stefan Nagórski
    Warszawa







    ZaletyDobry internet 25 MB, OK TV, Telefon w Abonamencie OK.
    Te rzeczy bez problemów.
    WadyMinusy wymieniłem w treści
    3 lata
  • ~stre / 2015-06-22 14:20
    narazie moim zdaniem jest to jeden z lepszych dostawcow internetu. zdanych problemow wiekszych z usluga
  • ~sunshu / 2013-07-14 21:33
    Otóż wypowiedziałem UPC internet z regulaminowym jedno miesięcznym a tu mi przysyłają w następnym miesiącu fakturke za pełną kwotę, a jak zadzwoniłem do obsługi klienta to konsultantka mi bezczelnie mówi że mojego wypowiedzenia nie ma w systemie. Teraz muszę się bawić w wysyłanie dokumentów potwierdzających rozwiązanie umowy... Dodam że formalności załatwiałem w oddziale w Krakowie.
  • ~sylwio / 2012-11-07 20:12
    uwaga na upc, w ostatnim czasie próbują mnie oszukać na jakąś podwyżkę abonamentu, nie dosyć że płacę 100 miesięcznie nie dostałem żadnych zmian usług (które podobno były wysyłane) nic nie podpisałem to naliczyli mi jakieś 36 zł dodatkowego abonamentu.
    NIGDY W ŻYCIU NIE PROPONUJĘ NIKOMU TEJ FIRMY.
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK INFORMACJI DLA KLIENTA , DBAJĄ O SWOJE DOBRO A KLIENTA MAJĄ JAKO "0"
    1,5 ROKU
  • ~Tamango / 2013-01-26 18:21
    Witajcie poszkodowani.Mnie rowniez wprowadzono w blad.Co innego mowiono przed podpisaniem umowy a co innego dostalem jak ja podpisalem.
    Rozwiazalem z nimi umowe za co policzono mi kare 2000zl. Chce wystapic do Sadu o anulowanie tej kary.Szukam innych w takiej samej sytuacji aby zrobic grupowe oskarzenie.Mysle ze UPC bardzo oszukuje swoich klientow.
    Zaletyzadne
    Wadyslaby internet
    4 miesiace 240zl
  • ~terwinski.k / 2013-11-25 16:18
    ja ostatnio przerzuciłem sie netii na UPC i jestem zadowolony. internet netii upc to jak niebo i ziema. Mozna napewno jak kazdemu wiele zarzucić, ale przynajmniej net mi sie nie zrywa co chwile i jak chce coś załatwic to nie musze czekać sto lat az ktos w ogole zareaguje na moj problem. Narazie jestem zadwolony ze współpracy licze, że się to nie zmieni.
  • ~tomdzi / 2012-04-23 07:35
    >zig 78 Zalety./.
Wady./.
czekam
  • ~Tomek / 2015-04-10 10:22
    Ten internet to żenada ciągle sie rozlacza juz neostrada lepsza albo play!!!
  • ~Varvist / 2015-07-02 18:18
    Do przeglądania internetu jest spoko jednak do grania w gry jest beznadziejny
  • ~Wanad / 2014-01-03 11:23
    Brak kompetencji. Tylko tyle mogę powiedzieć o UPC. Opinię wyrobiłem sobie przy próbie zmiany ISP na UPC, dodam tylko, że szczęśliwie nic z tego nie wyszło.
    Tak się składa, że UPC na własnej stronie obiecuje oprócz "kosmicznych" prędkości łącza również zewnętrzne IP które jest mi konieczne. Oczywiście do momentu kontaktu z Działem Wsparcia Usług Cyfrowych UPC i pytania czy istnieje możliwość takiej konfiguracji dostarczanego przez nich "modemu" aby uzyskać wypomniane zewnętrzne IP na ruterze który obsługuje moją sieć domową.
    I co się okazuje:
    1: zewnętrzne IP owszem ale dla dostarczonego prze UPC "modemu"
    2: a "modem" który miał mnie łączyć z internetem jest tak naprawdę ruterem (problem NAT)

    Podsumowując: Informacje na stronie internetowej UPC są jawnie sprzeczne z informacjami rozpowszechnianymi przez Dział Wsparcia Usług Cyfrowych, co świadczy albo o braku właściwego nadzoru, albo/i o braku kompetencji.

    ps
    Takie samo "zewnętrzne IP" jak w UPC miałem dawno temu w akademiku z tą różnica, że żeby otworzyć i przekierować stosowne porty trzeba było "zrobić flaszkę" z admninem.
  • ~XXXX / 2016-03-14 15:20
    Żenada. Firma nie przysyła faktur, a następnie bez żadnego ostrzeżenia masowo odłącza usługi. Opłaty bardzo wysokie. Usługa i obsługa nie jest adekwatna do ceny.
    Zaletybrak
    Wadycena, obsługa
  • ~yoki / 2016-11-04 23:34
    Płacę za internet 250 szybkości a mam od 3 miesięcy różnie np.o godz 10-12 220, ok 15-23 godziny 7 -60. Przyjeżdża technik sprawdza mój problem przez 4 dni w różnych godzinach i stwierdza że wina jest po stronie UPC. W centrali firmy UPC stwierdzają że jest przepełnienie serwera utylizacja ok 200 % ( ja słyszę rozmowę telefoniczną technika z centralą ) W rozmowie z infolinią po złożeniu skargi usłyszałem że polityka firmy dopuszcza możliwość spadku do 1 mega i mam się cieszyć ,a jeśli mi się nie podoba to mam zrezygnować.
    Zaletyszybki przyjazd technika
    Wadyj.w
    2 lata
  • ~Zagłębiak / 2015-12-12 12:43
    Witam. Dostałem SMS od UPC "Z okazji świąt mamy dla ciebie kolorowy parasol na niepogodę! Odbierz go w najbliższym salonie UPC."
    Tak więc zasuwam do salonu po odbiór gadżetu, pani sprawdza mnie z dowodu, czy umowa jest na mnie i pyta na jaki chciałbym zamienić pakiet
    (posiadam tylko internet 60MB),więc mówię że przyszedłem tylko po parasol, chociaż parasol nie był mi niezbędny, ale jak dają, to biorę, na co Pani, że parasole są tylko dla zmieniających umowę, o czym oczywiście w SMS-ie nie było mowy.
    TAK FIRMA UPC BUDUJE ZAUFANIE DO SIEBIE.
  • ~zaiwedziona / 2016-04-13 12:49
    ŻENADA!!!!!! Pan z obsługi klienta zgadzał odpowiadał twierdząco na moje wszystkie prośby co do zamawianej usługi...... dostałam zupełnie inną umowę. Kazałam odsłuchać rozmowy, potwierdził, że miałam racje i usuwa z umowy tel. po czym dowiaduje się od innego konsultanta, że tel. dalej widnieje na umowie. Można tak jeszcze dalej wymieniać niekompetencję sprzedającego. Ogólnie OSZUŚCI i NACIĄGACZE próbujący złowić klienta a potem to sam się martw. ODRADZAM!!! NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ!!! Dodam, że jako stałemu klientowi nie została przedstawiona żadna wybitnie korzystna czytaj lepsza niż dla nowych klientów oferta.
    ZaletyBRAK
    WadyOSZUŚCI NACIĄGACZE
  • ~ZERO gwiazdek / 2012-09-11 22:45
    Dlaczego przy obsłudze klienta nie można dać 0 (zero) gwiazdek? Bo nawet na jedną nie zasługują.
    Zaletyjak działa to działa
    Wadyjak coś przejstaje działać to ciągnie się to całymi dniami....
    4
  • ~zupa / 2013-10-10 11:52
    Dramat. Nie ma drugiej firmy z gorszą obsługą klienta, a usługi wcale nie lepsze. Jak dzwonisz do normalnej firmy to czekasz na połaczenie z konusltantem max 2 min, w UPC czekasz 20 min, i wkurzony rołączasz się o ile masz jeszcze baterie w telefonie.
    Korzystałam z ich usług 2 lata i za każdym razem jak coś się działo kończyło się na tym, że musiałam marnować 2 h, żeby jechać do nich do biura, bo na połączenie z konsultantem się nie doczekasz. Jeden wielki dramat. Zatrudnijcie więcej ludzi, jak sobie nie umiecie poradzić ze skarżącymi się klientami!
    WadyDramatyczna obsługa klienta.
  • Dodaj własną opinię »

    Podobne wyszukiwania

    Zobacz również

    VECTRA
    Ocena: 1.60, ilość opinii: 4608
    UPC Internet
    Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
    Netia Szybki Internet
    Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
    Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
    Play Online
    Ocena: 1.74, ilość opinii: 2254
    T-Mobile Internet
    Ocena: 1.88, ilość opinii: 2099
    Play
    Ocena: 1.39, ilość opinii: 4888
    Orange
    Ocena: 1.41, ilość opinii: 4077
    Plus
    Ocena: 1.46, ilość opinii: 3152
    T-Mobile
    Ocena: 1.60, ilość opinii: 2695
    mBank
    Ocena: 1.66, ilość opinii: 2063
    Mobile Vikings
    Ocena: 4.53, ilość opinii: 1343