strona 171 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- nastepna »
-
~mitren / 2014-07-31 17:04
zmieniłemm obecnie na upc internet i nie żałuje. po tym co miałem w netii to, aż wielka przyjemnosc wkońcu mieć przejrzyste i czyste połączenie -
-
~mitryn / 2014-11-10 13:21
jestem zadowolony z usług. szmaotałem się z vectrą i już dziękuje za emocje i atrakcje. upc ma stabilne łącze i narazie obywa sie bez większych probelmów. -
~mnit76695 / 2015-01-26 14:54
ja jestem zadowolony z internetu odkad zmieniłem z vectry na upc. Zrywanie internetu zdarza się sporadycznie. -
~mychalsky9 / 2014-10-07 15:08
jak dla mnie najlepszy operator na rynku. Po oszustwach i użeraniu się z taką netie odczuwam ulgę i w koncu prędkość internetu -
~nhcox / 2014-01-04 14:14
Firma kompletnie nieprzystosowana do funkcjonowania na rynku. W standardzie blokują WiFi. Faktury trzeba sobie samemu ściągać, elektroniczna droga nie oznacza emaila.
Wyjeżdżałem za granicę, więc rozwiązałem umowę i chciałem zapłacić wszystko z góry, ale parę miesięcy później dostałem SMS-a, że muszę dopłacić jakąś dodatkową sumę.ZaletyJest i w miarę działaWady- brak Wifi11 miesięcy 70 zł miesięcznie -
~nick / 2012-05-04 12:46
mowicie ze upc najgorsze na swiecie polecam polsat cyfrowy maja faktycznie najszybszy na swiecie internet 20 minut wejscie na 3 strony bez sciagania i znow miesiac czekania na rozliczenie to jest dopiero tragedia wyliczyli mi ze 11gb uzyle,m w 20 minut umowe mam na 10gb wiec moja opinia jest taka ze upc przy polsacie to zloto -
~niezadowolony225 / 2014-08-28 13:44
Dramat to jest dopiero w momencie rozstania z UPC. Ja próbuję już od pół roku zakończyć współpracę ale co 5-6 tygodni pojawia się z ich strony kolejne absurdalne roszczenie i nawet dziś przysłali rachunek za korzystanie z tel za VII choć nie korzystamy z niego od II. Żądają zwrotu sprzętu, który dostali 3 miesiące wcześniej, kary umowne wzięte z "sufitu" , próba wyprostowania czegoś kończy się kolejnymi absurdalnymi roszczeniami, które zmieniają się zresztą w miarę przedstawiania dowodów/argumentów Zaletyw trakcie umowy działałoWadypróba zakończenia umowy to tylko nerwy i masę traconego czasu -
~nikier / 2015-01-09 13:28
ja jestem zadowolony z usług oraz działania internetu, głównie dlatego bo po przejściu z vectry gdzie net generalnie nie działał, połączenie zrywało się co 30 min a jak juz poloczylo to do zamulało. Wiec teraz jestem szczesliwy majac w koncu dobry interent!! -
-
~Nitej / 2013-09-09 12:52
znaczne gorsze doświadczenia jeżeli chodzi o call center. w upc jeszcze da się dodzwonic. gorzej mialem jak chcialem sie skonsultować z konsultantem w vectrze. to była zgroza. wiec narazie az tak nie narzekam jak czekam pare minut. -
~nitrki / 2015-06-09 22:11
nareszcie pozytywna odmiana po poprzednim dostawcy. UPC sie sprawdza -
~nowy (już nie) klient / 2016-02-22 21:46
Okropna obsługa. Po pierwsze przedstawiciel handlowy co innego proponuje i ustala z klientem, a co innego "wciska" do umowy. Po drugie instalator, mocno spóźniony wpada na chwilę, spiesząc się, bo już późno, rozkłada kable byle jak. Jest zażenowany, że musi zejść do samochodu po wiertarkę, żeby przeciągnąć kabel przez ścianę. Gniazdko zostawia wiszące, kable idą prawie przez środek pokoju. Żenada. Nie polecam. -
~Oszukany / 2015-12-10 08:55
Przestrzegajcie wszystkich przed UPC - popieram wszystkie opinie dotyczące tego, że co innego mówią co innego później się dostaje - zostałęm dwa razy oszukany.
NIE PRZEDŁUŻĘ UMOWYZaletyBRAKWadyBRAK ZALETZA DŁUGO -
~papapaździerz / 2013-02-20 07:33
UPC to oszuści, którzy manipulują szybkością transmisji internetowej zaniżając ją dwa, trzy razy, włażą na połączenia telefoniczne, włażą w ustawienia indywidualne (ich) dekodera Mediabox, co powoduje brak dostępu do funkcji "UPC na żądanie", przerywają ciągłość oglądania telewizji powodując krótkotrwałe przerwy, łżą przy próbie wyjaśniania niedogodności z konsultantami technicznymi, nie mają żadnego skutecznego nadzoru realizacji usługi telekomunikacyjnej. ZaletybrakWadybrak uczciwości handlowejpół roku, za 100 zł go kupiłem -
~Patryk / 2012-04-08 15:19
Internet jest dobry ale ciągle jakieś awarie, wyłączają mi go na 10-30minut a kiedyś nawet 3 godziny! Rozumiem awarie ale przez cały rok!?!?! -
~pawi555 / 2013-02-12 16:17
Przez 2 lata męczę się z tą cholerną kablówką. Telewizja- kanałów tyle co kot napłakał, internet mam 50mb/s a chodzi jak by było 5mb/s, telefonu to praktycznie nie ma. Częste awarie a do BIO się nie dodzwonisz. MASAKRA NIE POLECAM A NAWET ODRADZAM !!! ZaletyBrakWadywszystko2 lata -
~Perpix / 2013-10-01 09:02
Jestem zadowolony z upc. wiadomo raz jest lepiej raz gorzej, ale glównie związek nam wychodzi:P mam porównanie chociażby z vectrą gdzie internet leżał i kwiczał co zmusiło mnie do natychmiastowej rezygnacji, bo rozłączajacy sie internet jest nie do zaakceptowania- za cos sie płaci wkońću. w upc mam net i tv. Najbardziej jednak jestem zadowolony z neta ( 60mb/s) -
-
~Pol roku walki z wymuszeniem przez VEKT / 2017-05-22 14:27
Po przejeciu mojego operatora AZART we Wroclawiu.mimo.ze wszystko zalatwilam prawidlowo i przeszlam do innego operatora.VEKTRA "ciagala" mnie przez 7 miesiecy do lipca 2016 roku.wystawiala kolejne faktury.straszyla i doslownie przesladowala kolejnymi wezwaniami do zaplaty.mimo.ze nigdy nie podpisalam z nimi zadnej umowy i kilkadziesiat razy wysylalam maile.dzwonilam i wysylalam pisma.Zarowno telelinia jak i biuro .ignorowalo moje argumenty.Dopiero gdy znalazlam maila z tezygnacja z AZART i tzucilam im na biurko.przestali mnie nekac.Nawet typy nie przeprosily .mimo.ze kosztowalo mnie to wiele nerwow.straconego czasu i pieniedzy.bo dwonilam z zagranicy. ZaletySAME WADY.Brak slow na ich bezszczelnosc!!!!! -
~Potencjalny klient / 2013-02-14 18:17
Aktualna i do bólu szczera moja opinia o UPC.
Chciałem stać się nowym klientem UPC. Kilkanaście dni temu złożyłem zamówienie na usługę poprzez internet i otrzymałem miłego emaila o przyjęciu zamówienia, terminie wizyty montera itd. I to wszystko z miłych wieści.
EFEKT - monter się nie zjawił, na emaile o przyczyny nikt z UPC nie odpisał do dziś. To się nazywa szanowanie nowego klienta. Niedotrzymanie obietnic, warunków zamówienia czy brak zwykłej ludzkiej kultury aby coś wyjaśnić czy przełożyć termin, świadczy o lekceważącym podejściu do klienta.
Jeżeli UPC ma takie podejście na dzień dobry - to włącza się sygnał ostrzegawczy jak traktują klientów którzy już złożyli cyrograf na umowie.
Moja opinia - jest wprost proporcjonalna do jakości obsługi mojej osoby - czyli jak jak najbardziej n e g at y w n a.Zaletyniestety nie znalazłem żadnychWadyduże prawdopodobieństwo nierzetelności w świadczeniu usług, oczywiście tak zrobione w białych rękawiczkach poprzez klauzule w umowach, regulaminach itp. aby klient był na przegranej pozycjimoże i szczęśliwie nie kupiłem tegoż produktu -
~Qertw / 2013-10-08 11:11
jak narazie jestem zadowolonym nowym klientem co prawda UPC, wiec obejmuja mnie te wszystkie zniżki obniżki itd. ale akurat trafiłem na dobry moment stars tv etc. zobaczymy jak nam pójdzie nasza współpraca. jestem dobrej myśli -
~RADEK / 2017-09-16 17:26
Od piątku brak telewizji, internetu, telefonu. Umówiona wizyta z serwisem sobota między 12.00 - 15.00 . Czekam i czekam. Niestety, nikt nie dotarł. Po kolejnym interwencji pan na Infolinii każe mi czekać do poniedziałku. I tak firma UPC zafundowała mi weekend bez telewizji, internetu i telefonu. Kalisz
strona 171 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- nastepna »