Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~nitrki / 2015-06-09 22:11
    nareszcie pozytywna odmiana po poprzednim dostawcy. UPC sie sprawdza
  • ~nowy (już nie) klient / 2016-02-22 21:46
    Okropna obsługa. Po pierwsze przedstawiciel handlowy co innego proponuje i ustala z klientem, a co innego "wciska" do umowy. Po drugie instalator, mocno spóźniony wpada na chwilę, spiesząc się, bo już późno, rozkłada kable byle jak. Jest zażenowany, że musi zejść do samochodu po wiertarkę, żeby przeciągnąć kabel przez ścianę. Gniazdko zostawia wiszące, kable idą prawie przez środek pokoju. Żenada. Nie polecam.
  • ~Oszukany / 2015-12-10 08:55
    Przestrzegajcie wszystkich przed UPC - popieram wszystkie opinie dotyczące tego, że co innego mówią co innego później się dostaje - zostałęm dwa razy oszukany.
    NIE PRZEDŁUŻĘ UMOWY
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK ZALET
    ZA DŁUGO
  • ~papapaździerz / 2013-02-20 07:33
    UPC to oszuści, którzy manipulują szybkością transmisji internetowej zaniżając ją dwa, trzy razy, włażą na połączenia telefoniczne, włażą w ustawienia indywidualne (ich) dekodera Mediabox, co powoduje brak dostępu do funkcji "UPC na żądanie", przerywają ciągłość oglądania telewizji powodując krótkotrwałe przerwy, łżą przy próbie wyjaśniania niedogodności z konsultantami technicznymi, nie mają żadnego skutecznego nadzoru realizacji usługi telekomunikacyjnej.
    Zaletybrak
    Wadybrak uczciwości handlowej
    pół roku, za 100 zł go kupiłem
  • ~Patryk / 2012-04-08 15:19
    Internet jest dobry ale ciągle jakieś awarie, wyłączają mi go na 10-30minut a kiedyś nawet 3 godziny! Rozumiem awarie ale przez cały rok!?!?!
  • ~pawi555 / 2013-02-12 16:17
    Przez 2 lata męczę się z tą cholerną kablówką. Telewizja- kanałów tyle co kot napłakał, internet mam 50mb/s a chodzi jak by było 5mb/s, telefonu to praktycznie nie ma. Częste awarie a do BIO się nie dodzwonisz. MASAKRA NIE POLECAM A NAWET ODRADZAM !!!
    ZaletyBrak
    Wadywszystko
    2 lata
  • ~Perpix / 2013-10-01 09:02
    Jestem zadowolony z upc. wiadomo raz jest lepiej raz gorzej, ale glównie związek nam wychodzi:P mam porównanie chociażby z vectrą gdzie internet leżał i kwiczał co zmusiło mnie do natychmiastowej rezygnacji, bo rozłączajacy sie internet jest nie do zaakceptowania- za cos sie płaci wkońću. w upc mam net i tv. Najbardziej jednak jestem zadowolony z neta ( 60mb/s)
  • ~Pol roku walki z wymuszeniem przez VEKT / 2017-05-22 14:27
    Po przejeciu mojego operatora AZART we Wroclawiu.mimo.ze wszystko zalatwilam prawidlowo i przeszlam do innego operatora.VEKTRA "ciagala" mnie przez 7 miesiecy do lipca 2016 roku.wystawiala kolejne faktury.straszyla i doslownie przesladowala kolejnymi wezwaniami do zaplaty.mimo.ze nigdy nie podpisalam z nimi zadnej umowy i kilkadziesiat razy wysylalam maile.dzwonilam i wysylalam pisma.Zarowno telelinia jak i biuro .ignorowalo moje argumenty.Dopiero gdy znalazlam maila z tezygnacja z AZART i tzucilam im na biurko.przestali mnie nekac.Nawet typy nie przeprosily .mimo.ze kosztowalo mnie to wiele nerwow.straconego czasu i pieniedzy.bo dwonilam z zagranicy.
    ZaletySAME WADY.Brak slow na ich bezszczelnosc!!!!!
  • ~Potencjalny klient / 2013-02-14 18:17
    Aktualna i do bólu szczera moja opinia o UPC.
    Chciałem stać się nowym klientem UPC. Kilkanaście dni temu złożyłem zamówienie na usługę poprzez internet i otrzymałem miłego emaila o przyjęciu zamówienia, terminie wizyty montera itd. I to wszystko z miłych wieści.
    EFEKT - monter się nie zjawił, na emaile o przyczyny nikt z UPC nie odpisał do dziś. To się nazywa szanowanie nowego klienta. Niedotrzymanie obietnic, warunków zamówienia czy brak zwykłej ludzkiej kultury aby coś wyjaśnić czy przełożyć termin, świadczy o lekceważącym podejściu do klienta.
    Jeżeli UPC ma takie podejście na dzień dobry - to włącza się sygnał ostrzegawczy jak traktują klientów którzy już złożyli cyrograf na umowie.
    Moja opinia - jest wprost proporcjonalna do jakości obsługi mojej osoby - czyli jak jak najbardziej n e g at y w n a.
    Zaletyniestety nie znalazłem żadnych
    Wadyduże prawdopodobieństwo nierzetelności w świadczeniu usług, oczywiście tak zrobione w białych rękawiczkach poprzez klauzule w umowach, regulaminach itp. aby klient był na przegranej pozycji
    może i szczęśliwie nie kupiłem tegoż produktu
  • ~Qertw / 2013-10-08 11:11
    jak narazie jestem zadowolonym nowym klientem co prawda UPC, wiec obejmuja mnie te wszystkie zniżki obniżki itd. ale akurat trafiłem na dobry moment stars tv etc. zobaczymy jak nam pójdzie nasza współpraca. jestem dobrej myśli
  • ~RADEK / 2017-09-16 17:26
    Od piątku brak telewizji, internetu, telefonu. Umówiona wizyta z serwisem sobota między 12.00 - 15.00 . Czekam i czekam. Niestety, nikt nie dotarł. Po kolejnym interwencji pan na Infolinii każe mi czekać do poniedziałku. I tak firma UPC zafundowała mi weekend bez telewizji, internetu i telefonu.
    Kalisz
  • ~Rafi / 2011-09-16 13:10
    powiem krótku jak się podpisuje umowe to fajnie jak jak się kończy gorzej chodzi o to że do końca umowy zostało 2 miechy już pada net np n necie się nie da siedzieć
  • ~rolo / 2013-05-31 13:55
    Miałem założyć UPC ale widzę ze odradzacie chyba zostanę przy neostradzie
  • ~Shina / 2017-04-20 20:12
    Z daleka od tej firmy jak już jesteś klientem to mają Cię gdzieś! Nigdy więcej z daleka od tych naciagaczy !!
    ZaletyBrak
    WadyCzekanie na połączenie 30 min I robienie laski
  • ~staszek / 2015-10-19 15:50
    upc to banda oszustow nigdy ci nie dadza tego co podpisujesz w umowie jezeli sie sprzeciwisz to cie zastraszaja i groza nie podpisujcie z nimi nigdy zadnej umowy to banda oszustow
  • ~Stefan / 2011-07-05 16:01
    Jestem ogólnie zadowolony z usług tej Firmy ale jest mały problem. Umowa gwarantuje mi 3 konta pocztowe po 100MB i przestrzeń dyskową na stronę www też 100MB. Pomimo, że płace rachunki od wielu lat i jestem ich stałym klientem, czuję się oszukany ponieważ UPC nie wywiązała się z umowy i zamiast 3X 100MB udostępniła mi skrzynki 1X100 MB plus 2X10MB a pobiera opłaty za wszystko. Zgłaszałem to wielokrotnie i ostatnio otrzymałem odpowiedź porażającą cyt."Szanowny Panie, odnosząc się do złożonej reklamacji informuję, iż sprawa została zweryfikowana przez pracownika Działu Wsparcia Usług Cyfrowych.
    Zapewniam, iż wszystkie skargi, wnioski i wątpliwości naszych Abonentów staramy się rozwiązywać
    w sposób satysfakcjonujący obie strony w możliwie najszybszym terminie. Nasza spółka i działające w jej imieniu osoby dokładają wszelkich starań, by sprostać oczekiwaniom Klientów, którzy zechcieli skorzystać z naszych usług. Pomimo zrozumienia sytuacji, w jakiej się Pan znalazł, nie możemy zapewnić aktualnie 3 kont pocztowych oraz strony www. Zaręczam, iż cały czas pracujemy nad usunięciem tego problemu. Niestety aktualnie nie mogę podać terminu, kiedy nastąpią istotne zmiany.
    Proszę przyjąć moje przeprosiny w związku z zaistniałą sytuacją.
    Informuję, że jest to ostateczne stanowisko UPC Polska a zatem postępowanie reklamacyjne zostało zakończone. "
    Czuję się oszukany pomimo wysokiej jakości innych usług tej Firmy.
    Zamierzam zgłosić sprawę o oszustwo do Prokuratury ponieważ płacę a nie otrzymuję tego za co płacę a to jest oszustwo lub wyłudzenie i zdaję sobie sprawę, że nie jest ono celowe ale jest.
    Firma na poziomie zapewniłaby w inne korzystne rozwiązanie dla swojego klienta np. znżzke abonamentu lub cokolwiek a tu koniec reklamacji. Wybiorę się zatem do biura UPC w Warszawie a potem złożę doniesienie do Prokuratury.
    Co Wy na to?
    Stefan Nagórski
    Warszawa







    ZaletyDobry internet 25 MB, OK TV, Telefon w Abonamencie OK.
    Te rzeczy bez problemów.
    WadyMinusy wymieniłem w treści
    3 lata
  • ~stre / 2015-06-22 14:20
    narazie moim zdaniem jest to jeden z lepszych dostawcow internetu. zdanych problemow wiekszych z usluga
  • ~sunshu / 2013-07-14 21:33
    Otóż wypowiedziałem UPC internet z regulaminowym jedno miesięcznym a tu mi przysyłają w następnym miesiącu fakturke za pełną kwotę, a jak zadzwoniłem do obsługi klienta to konsultantka mi bezczelnie mówi że mojego wypowiedzenia nie ma w systemie. Teraz muszę się bawić w wysyłanie dokumentów potwierdzających rozwiązanie umowy... Dodam że formalności załatwiałem w oddziale w Krakowie.
  • ~sylwio / 2012-11-07 20:12
    uwaga na upc, w ostatnim czasie próbują mnie oszukać na jakąś podwyżkę abonamentu, nie dosyć że płacę 100 miesięcznie nie dostałem żadnych zmian usług (które podobno były wysyłane) nic nie podpisałem to naliczyli mi jakieś 36 zł dodatkowego abonamentu.
    NIGDY W ŻYCIU NIE PROPONUJĘ NIKOMU TEJ FIRMY.
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK INFORMACJI DLA KLIENTA , DBAJĄ O SWOJE DOBRO A KLIENTA MAJĄ JAKO "0"
    1,5 ROKU
  • ~Tamango / 2013-01-26 18:21
    Witajcie poszkodowani.Mnie rowniez wprowadzono w blad.Co innego mowiono przed podpisaniem umowy a co innego dostalem jak ja podpisalem.
    Rozwiazalem z nimi umowe za co policzono mi kare 2000zl. Chce wystapic do Sadu o anulowanie tej kary.Szukam innych w takiej samej sytuacji aby zrobic grupowe oskarzenie.Mysle ze UPC bardzo oszukuje swoich klientow.
    Zaletyzadne
    Wadyslaby internet
    4 miesiace 240zl
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4602
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017