-
~korektor / 2017-04-25 16:29
Od dwóch miesięcy są ciągłe awarie internetu, czyli jego całkowity brak, lub zrywanie łączenia zaraz na początku wczytywania strony. Dodzwonienie się na infolinię to ok. 15-20 minut czekania. Pomimo składnych reklamacji usług co drugi dzień, zero korekty na fakturze. To po prostu jakaś kpina. Noszę się z zamiarem zmiany operatora ale choć rynek niby spory to opinie nie napawają euforią. Netię też już przerabiałam i Orange też z ich przereklamowana Neostradą. Ludzie czy w tym kraju nie ma normalnie i realnie użytecznie działającego operatora tych usług ??? To jakaś totalna tragedia, niczym w RPA.... Co do Tv to owszem można przeżyć ale pakiety programów tak są zestawione, że więcej jest badziewia niż tego co by się chciało i nie ma możliwości indywidualnego wyboru konkretnych programów w jednym pakiecie bo nie...i już. Zaletyżadnych
Wadywszystko od ceny po usługę...
-
-
~krajol / 2013-01-18 14:16
Ostrzegam wszystkich przed zawieraniem umów z UPC.To jest jedno wielkie naciągactwo na każdym kroku,począwszy od umowy.Te wszystkie promocje mają ukryte kruczki.Np.promocja z końca ub.roku miała byc przez 2m-ce za 95 zł,a później za 115 zł.Już pierwsza f-ra przyszła w wysokości 147 zł.Okazało się,że HBO,które jest w 1m-cu promocji,później automatycznie wchodzi w pakiet i jesli sie nie zgłosi wyłączenia w ciągu tego 1m-ca,niestety nie mozna zrezygnować.Tzn.można oczywiście po zapłaceniu kary.Zastanawiam się,gdzie można zgłosić te machloje UPC,bo wg.mnie to jest zwykłe naciąganie ludzi.Dlaczego np.nie ma przejrzystej informacji o HBO?Jeśli jest więcej osób w ten sposób naciągniętych ,to może razem coś zdziałamy.Myślę o RMF-ie lub TVN ewentualnie o NIK-u.
-
~Kris / 2015-09-10 20:42
Amatorstwo na calego. Konsultanci ignoranci, nie znajacy die na swojej robocie. Od 6 dni nie mam internetu. Faktura zaplacona. Udalo mi sie ustalic ze w skrzynce przylaczenioeej inni fachowcy upc pozrywali okablowanie, a ci w biurze maja w dupie to zeby to sprawdzic. Utrudniaja kontakt z serwisantem ktoty dziala jako podfirma i sam potwierdzil ze to wina pozrywanych kabli. Jak ktos bedzie chcial podpisac umowe z upc niech walnie sie najpierw w leb i wybije sobie ten pomyslZaletyBrak
WadySame
Ok 2 m-ce
-
~legio / 2014-09-23 09:58
Uwaga na UPC i konsultantów którzy wprowadzają w błąd co drugi to nie lepszy brak profesjonalizmu!!!Zakupiłam usługę internet na podstawie zalet iż można przenieść usługę po zmianie okazuje się, że nie ma możliwości!!! Za niepłacenia liczą sobie jakąś karę umowną bo to niby moja wina, że ja nie mogę zmienić mieszkania !!!!UWAGA OSZUŚCI !!!Nie podpisujcie z tą firmą żadnych umów bo potem jak zmienicie lokal i usługi tam nie będzie to Was urządzą !!!po całości !!!Zaletydobrze działa internet
Wadybrak możliwości przeniesienia usług mała sieć !!!!
pół roku
-
~Lenka / 2017-07-10 21:30
A więc tak jeżeli chodzi o jakość internetu i tv nie mam zastrzeżeń gdyż sama sobie taki pakiet wybrałam więc tu nie ma co narzekać. Natomiast jeżeli chodzi o składanie reklamacji to koszmar. Składałam reklamację ze względu na to iż bezpodstawnie naliczono mi opłaty instalacyjne w momencie gdy tylko zmieniałam adres nadawania. Zgłosiłam to miała być rozpatrzona reklamacja, ale oczywiście pod nawałem obowiązków zapomniałam się upomnieć o wynik tej reklamacji. Co najśmieszniejsze po kilku miesiącach znów złożyłam taką reklamację że kiedyś naliczono mi opłatę instalacyjną, i co się okazało poprzednia reklamacja nigdy nie została przyjęta. Oczywiście minęło ponad 12 miesięcy więc już nie ma dowodów na to że operator telefonii nie wykonał poprawnie swoich obowiązków. Pozdrawiam tych cierpliwych co nadal korzystają z UPC... Zaletybędąc długoletnim klientem korzystna cena pakietów
WadyUPC- kontakt telefoniczny
4 lata
-
~lublinianka / 2017-05-03 22:56
Witam,
jestem w UPC ok. 10 lat i zawsze malam TV, Internet, Telefon.
Moze nie zawsze bylo idealnie, ale w porownaniu z innymi tego typu firmami uwazalam, ze UPC nalezy do tych przodujacych.
Niestety, od jakiegos czasu Internet to jakas niesamowita masakra, strony w laptopie dlugo mi sie otwieraja, a jak jest tam muzyka, to naprawde trzeba miec zelazne nerwy, by sie doczekac na jej odtworzenie. Z nagrywaniem filmow TV tez roznie bywa.
Na szczescie niedlugo konczy mi sie umowa i zamierzam juz z nich zrezygnowac.
Nie wiem tylko jaka firme wybrac, bo z zalezm stwierdzilam, ze na mojej ulicy nie ma swiatlowodow Orange :(.
Mozecie cos ewentualnie polecic ?
Zaletykiedys bylo bardzo duzo, teraz jestem tak zla i rozgoryczona, ze nawet nie chce mi sie pisac...
10 lat
-
~Łukasz / 2014-07-23 16:23
UPC reklamuje się gdzie się tylko da - moja skrzynka emailowa aż pęka od reklam UPC. Niestety, to są dziady a nie porządna firma. W centrum miasta powiatowego, w mojej lokalizacji, nie świadczą usług - aż dziw bierze, bo na tej samej ulicy, 50 metrów w lewą i 50 metrów w prawą stronę od mojego budynku, UPC dostarcza łącza internetowe! Wystarczyłoby podciągnąć nie więcej, jak 100 metrów kabla UTP z któregoś z punktów, abym miał łącze z UPC - niestety, nikt nie umie (nie chce?) się tym sająć. Tak właśnie wygląda "profesjonalizm" UPC...Zaletynie potrafią podciągnąć 100 metrów UTP
Wadynie potrafią podciągnąć 100 metrów UTP
nie mam, bo dzięki "profesjonalizmowi" UPC nie mogę go kupić
-
~Maciek / 2017-12-08 00:49
Z dostępu do internetu korzystam już ponad 10 lat. Przez ten czas, miałem duże szczęście, bo nigdy nie miałem kłopotu z dostępem, jako takim - tylko drobne incydentalne przerwy w dostępie. Na pewno, UPC stosuje metodę "sztucznego zawyżania szybkości internetu", tylko po to, aby nakręcać Klientów na wyższe abonamenty. Nigdy przepustowość internetu nie będzie taka, jaka widnieje w umowie. Ale takie numery stosuje większość operatorów dostępu do internetu, na całym świecie.
Porada nr 1: Nie szalej z kupowaniem wyższych przepustowości. Po prostu, nie można mieć wszystkiego na już. Pamiętaj, że istnieje jeszcze takie coś jak książki, gry off-line, rozmowa w cztery oczy. :)
Porada nr 2: Nie przedłużaj automatycznie umowy na czas określony. Jak będzie dobijał koniec poprzedniego okresu, daj sobie szansę na wynegocjowanie lepszej ceny. Negocjuj wyłącznie osobiście, w Biurze Obsługi Klienta, bo to, co ustalisz on-line czy przez telefon, nie zawsze musi być tym, co będzie zapisane w "Systemie". Potem trzeba reklamować i dodatkowo się stresować.
Porada nr 3: Jeżeli nie lubisz umów długoterminowych, skorzystaj z możliwości podpisania umowy bezterminowej. Zapłacisz kilka złotych więcej na miesiąc, ale będziesz spać spokojniej.
Zastosowanie: praca informatyczna (administracja IT) przez internet, przeglądanie stron internetowych, oglądanie filmów, granie w gry FPS.
Lokalizacja łącza: Warszawa-Mokotów.Zalety+ ceny usług,
+ jakość łącza (ping, przepustowość).
Wady- obsługa klienta on-line i przez telefon praktycznie nie istnieje - trzeba fatygować się osobiście, do Biura Obsługi Klienta.
MiejscowośćWarszawa
-
-
~MARCELINA / 2016-02-03 17:55
Nigdy wiecej UPC!!!bylam ich klientem 4 lata,a potraktowali mnie jak smiecia,placilam abonamet i prosilam o wymiane tunera ktory uszkodzil ich pracownik ktory podlanczal mi tuner na innym adresie,nie doczekalam sie wymiany przed zakonczeniem umowy ale pieniadze chcieli za ten okres,stroncie od nich!!!do kazdej umowy wiekszy internet w promocji ale tylko na papierku.Wadytotalna porazka
-
~marek / 2013-01-25 20:24
NIE ZAWIERAJCIE UMOWY Z UPC !! Oszuści, nie informują o całkowitych kosztach usłu, naliczają kary w wysokości 4000zł !!!!!!
-
~Marek / 2014-10-19 14:20
UPC to wielcy oszuści. Pobierają za telefon, z którego nie korzystam. Gdybym ja odliczył sobie nienależną kwotę przy rozliczeniu PIT-u to bym był przestępcą podatkowym, a oni w świetle prawa oszukują klienta. Ostatnio zakupiłem nowy telewizor i wymagany był lepszy dekoder, owszem wymienili i w tej chwili płacę 153 zł. ale umowę mam do czerwca 2015r. i nie dbają o to, by zatrzymać abonenta. ODRADZAM PODPISYWANIE UMOWY Z UPC. TO SĄ OSZUŚCICzerwiec 2013r.
-
~marek / 2016-02-11 10:34
nie polecam drogo ,personel chamski i do tego nie zorientowany
-
~Mario_Bross / 2013-08-31 13:03
Uważam ich za złodziei - wszystko jest ułożone tak, żeby klienta ograbić zwłaszcza jeśli chce się z nimi rozstać. Wielokrotnie zostałem wprowadzony przez konsultanta w błąd jeśli chodzi o wypowiedzenie umowy. Uważam ich za iszustów - i NIGDY nic z nimi nie będę miał wspólnego.
-
~markuj / 2011-11-15 14:42
UPC to firma która oszukuje swoich klientów! Zastanówcie się dwa razy zanim podpiszecie z nimi umowę!Zaletybrak
Wady- niepoprawny transfer
- zła obsługa
rok - 168 zł miesięcznie
-
~maskin / 2014-03-19 15:58
jak juz płace za rachunki to przynajmniej wiem za co. niestety u takiej netii tego nie mogę powiedzieć. w upc mam stale 60 mb/s i nie ma sporych wahan.
-
~mertys / 2014-04-22 10:56
Polecam. Przenioslem sie ostatnio z netii i nie do porównania. place 89 zł tv+ net. i wszystko sprawnie śmiga. w Netii tylko użeranie sie
-
-
~mestyn / 2014-12-16 14:21
ja jestem zadowolona z usług internetowych od nich. moje poprzednie doświadczenia z poprzednim operatorem są tak fatalne ze z ulgą przeszedlem wkoncu tam gdzie ten internet działa!
-
~Mikin / 2014-09-15 11:25
jak narazie jestem zadowolony z usług tego operatora. Szybko zainstalowali usługę, nie posiadam problemów z łączem internetowym ( mam 60 mb/s) oraz porównująć do tego co miałem u poprzedniego operatora -Netia- to nie nie ma żadnego porównania. Fakt płacilem w netii mniejsze rachunki dopóki każda dodatkowa sługa nie była płatna, a internet był słownie raz na tydzień.
-
~mirty / 2015-02-09 14:31
Opinie negatywne mozna poczytac i o vectrze jak sobie poczytasz tutaj. Ja jestem byłym klientem vectry i od niedawna nowym upc. I bardzo sobie chwalę tę zmianę. Z udzieleniem pomocy z działu technicznego nie miałaem bo tez sie nie działo nic takiego poważnego. ale na fb szybko mozna bylo uzyskac odpowiedź. jak ma sie dobre podejscie to uzyska sie szybko i odpowiednio pomoc. POLECAM
-
~misio / 2012-05-15 13:48
Tragedia zamówiony pakiet nie spełnia podstawowych kryteriów co innego umowa a co innego faktura internet tragedia mam w pracy z telekomunikacji 2 Mb/s i jest super a w domu umowa na 50 Mb/s tragedia zrywa rozmowy telefoniczne brak zasięgu w kuchni a ruter stoi w pokoju darmowy pakiet minut a na fakturze naliczenia i tak dalej i tak dalej KPINA KPINAZaletyŻadne
WadyBardzo dużo