Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3513 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~gervty6 / 2013-09-24 21:32
    od paru lat korzystam z upc. i wiadomo ideałów nie ma, ale można trafić gorzej. jak miałem internet z vectrą to była tragedia. płaciło się i nic. zrywało co chwila. jeśli chodzi o net to upc ma go na przyzwoitym poziomie. przynajmniej wiem za co zapłace.
  • ~gestyk / 2014-01-21 12:50
    ja do UPC przeszedłem jakiś czas temu. musze powiedzieć, że po internecie Netii i chwile neostrady jest to jak narazie jeden z lepszych dostawców usługii. Wiadomo każdy ma swoje plusy i minusy, ale jeżeli w spokoju moge mieć łącze internetowe i nie użerac co chwile z konsultantami czy zrywami połączenia jak było to w Netii.. Pozatym patrząc na ceny neostrada ma bardzo niekorzystną oferte bo absurdalnie drogo.
  • ~groszek / 2014-01-07 23:19
    Ja do UPC uciekłem z Netii obecnie i dobrze. Fakt ceny nie są małe. Rachunki się troche różnią..ale wole już dopłacić niż potem bawić się w wiecznie zrywający się internet lub taki z przestojami...Poczekam zobacze jak wyniknie współpraca.
  • ~Grzegorz / 2017-04-04 22:49
    Nigdy w życiu nie spotkałem się z tak bezczelnym oszustwem, naciąganiem i kuriozalnym podejściem do klienta . Chcecie mieć kłopoty podpiszcie umowę z UPC!!!
  • ~gurdoll / 2014-03-05 15:19
    Posiadam tv UPC i musze przyznać ze jestem zadowolony z jakości i tego jak wygladaja kanały HD. Chyba najbardziej jestem zadowolony z usługi VOD. bo jest sprawnie i szybko. U vectry to krucho i niespecjalnie mi działało /
  • ~Gzregorz / 2013-05-31 18:55
    UPC to najgorsza firma jak mi się trafiła. od 3 lat mieszkam we Wrocławiu na psim polu i tylu awarii i usterek co ta siec ma to się w głowie nie mieści. Każdego roku od maja co tydzień lub dwa mają awarie i to po 1 -2 lub 3 dni nie ma telewizji, internetu, UPC to tandeta z której jak najszybciej należy uciekać . NIGDY WIĘCEJ Z NIMI UMOWY>
    Zaletysame wady
    Wadymnustwo awarii, brak profesjonalizmu,
    co roku od 3 lat . co miesiac pąłce 100 zl ( 50 zł internet i 50 zł kablówka) Budynek Delta Haus
  • ~iabr / 2012-12-30 10:48
    Do UPC nie sposób zgłosić telefonicznie awarię, czas oczekiwania 29 bm. ponad 20 minut i bez skutku; podczas oczekiwania na zgłoszenie się serwisanta możesz wysłuchać nieaktualne informacje dotyczące przerwy sprzed kilku dni oraz ofertę UPC na Twój koszt; Twoim problemem UPC się nie zajmie - ma na to 7 dni; przerwy w odbiorze telewizji tez Ci nie odliczy z powodu awarii np. dekodera, zasilacza bo wg nich wszystko było ok; to że nie możesz oglądać telewizji od 29.12.12 r. to nic i tak musisz zapłacić abonament
    Zaletygdzy się nie korzysta z usług UPC
    Wadymusisz płacić abonament także wtedy, gdy z winy awarii urządzeń nie mozesz korzystać
    1 rok o 1 za długo
  • ~iggy6 / 2015-01-22 15:41
    mam od nich neta, a teraz bede brac tv z dekoderem horizon. Do tej pory z usług jestem zadowolony. Mam nadzieje ze i z tv bede ! :D po traumie z vectrą jestem wkoncu zadowolony z dostawcy
  • ~Jaberwocky / 2017-08-15 17:03
    Mam UPC od momentu gdy przejęli ASTER. Nigdy nie było dobrze, ale zdzierżyłem wszystko, nawet to ze po rzekomym podniesieniu prędkości internetu wykazywana prędkość pozostała bez zmiany, za to cena poszybowała bo bo wzrosła realnie.
    Z biegiem lat ilość programów zdatnych do oglądania malała, pojawiały się za to takie które mnie nie interesują: sport, sport, sport.
    Ostatnio chciałem zrezygnować, ale na infolinii przekonano mnie że brak wielu programów to sprawa nieużywanego już w UPC dekodera. Wymiana bezpłatna, cena pakietu max extra HD i internetu 12Mb = 90 zł. Zgodziłem się na wymianę. Przyszedł pan technik i wymienił. Miałem dwa tygodnie na rezygnację, ale niech tam.
    Gdy przyszło do płacenia abonamentu okazuje się że wbrew otrzymanej od technika umowie mam zapłacić już nie 90 a 145 zł, bo policzono mi za montaż, a następne opłaty będą 125 zł.
    Na szczęście mam nie tylko umowę, ale też wyraźnie napisane w niej że to jednak 90 zł oraz, co najważniejsze, że umowa jest bezterminowa, co oznacza miesięczne wypowiedzenie. Właśnie je złożyłem.
    Przy okazji: internet skacze jak dziki koń z kolcem w tyłku, na bezprzewodowym wykazuje od 20Mb/s do ponad 90Mb/s, ale tylko na ich aplikacji. Przy każdej innej np. czeskiej mereni rychlosti pokazuje od 2,5Mb/s do 5Mb/s. I tak też to "chodzi".
    Dla sprawdzenia uruchomiłem punkt dostępowy w telefonie i...zdziwienie- jest 29 Mb/s.
    No cóż, półtora miesiąca wytrzymam.
    Zaletyżadnych
    Wadynędzna oferta TV, internet chodzi jak na dawnym modemie, no i próba oszustwa kwalifikująca sie do prokuratury.
  • ~Jacek_25_25 / 2010-10-31 19:26
    W czwartek 28.10.2010 przyszedł monter i zaninsralował mi internet oraz TV. O ile telewizja działa tak włączenia internetu nie mogę się doprosić do dnia dzisiejszego.
    Zalety
    WadyBeznadziejna obsługa,brak reakcji na złożną reklamację, kontakt z pomocą techniczną zerowy
  • ~jack / 2015-07-02 21:27
    Nie polecam!!!!! Oszusci 4 dzien brak
    Internetu i telewizji !!!! Dzwonisz i slyszysz
    Usterka bedzie usunieta dzis wieczorem
    I tak mija kolejny dzien i nadal jest usterka
    Nie usunieta .zlodzieje i oszusci
    Zaletybrak sygnalu
    Wadybrak sygnalu
  • ~Jadzia / 2013-01-10 17:15
    Nigdy nie spotkałam się z tak nieuczciwą Firmą i tak nieuczciwymi przedstawicielami. Podpisałam z nimi umowę na 2 lata, podpisując umowę informowałam przedstawiciela, że wynajmuje mieszkanie i że na pewno będę się przeprowadzać. Przedstawiciel powiedział, iż nie ma problemu z przeniesieniem usług w każde miejsce w kraju. Po 15 miesiącach kupłam mieszkanie i tu zdziwienie.. tam gdzie kupiłam mieszkanie UPC nie świadczą usług. Konsultant UPC informuje mnie że mam przesłać dokumenty że kupiłam mieszkanie i odesłać sprzęt oraz zapłacić za następny miesiąć rozwiążemy umowę bez żadnych kosztów. Wszystko zrobiłąm jak mi kazał Konsultat i co? Po trzech miesiącach wysyła mi UPC, że mam zapłacić 300 zł z tytułu kary za rozwiązanie umowy. Straszą sądem. Kolejne rozmowy kończą się na tym, że Pani Konsultant mówi mi, że ich Spółka jaki okres Klient przebywa w miejscu instalacji i z jakich przyczyn go opuszcza. Mam zapłacić i koniec. Innymi słowy mają to w d.... bo juz nie będziesz ich klientem . Nikomu nie polecam. Dla mnie to poprostu NACIĄGACZE.
    ZaletyNIe ma
    15
  • ~jakie są moje prawa / 2014-11-09 16:14
    Pismo od UPC ( początek listopada 2014 ): "Informujemy, że od 1 grudnia dwukrotnie przyspieszymy Państwa Internet, jednocześnie wysokość miesięcznej opłaty z tytułu świadczenia usługi Internet UPC zostanie podwyższona o 7 zł brutto.

    Jeżeli nie akceptują Państwo powyższej zmiany, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej."

    Moje PYTANIE:
    Co oznacza dwukrotne przyspieszenie? - ostatnio 52MB ściągałem ok 40 minut ( umowa: szybkość do 20mb/s czyli warunki umowy nie zostały naruszone - szybkość nie przekroczyła 20mb/s - nie powinienem mieć pretensji ). To nie wina sprzętu: mam komputer 8 rdzeni x 3GHz, pamięć 16, karta sieciowa do 150mb/s.
    NIE AKCEPTUJĘ tej zmiany - w umowie, którą podpisywałem nic na ten temat nie ma !!!
    Nie chcę też rozwiązywać umowy i szamotać się z kolejnym operatorem.

    Więc co mogę zrobić? - tak jak wszyscy abonenci : położyć uszy po sobie albo stracić nerwy.
    ZaletyBardzo iluzoryczne
    WadyTo chyba oczywiste
    Ponad rok. Abonament ok 115 zł/mies.
  • ~Jan / 2017-10-20 05:34
    Firma oszukuje. Przepustowosc sie nie zgadza, czesto, internet wrecz nie dzial. Sami zmieniaja umowy, oczywiscie bezprawnie. Chamska obsluga.
    Zaletybrak
    WadyOszusci, tylko tyle mozna o nich powiedziec
    2 lata
  • ~Janusz z Krakowa / 2017-06-08 08:39
    Korzystam z usług UPC od lat i coraz mniej jestem zadowolony z treści zawieranych umów. Jeszcze w roku 2014 w umowie UPC dołączał istę gwarantowanych kanałów, których wyłączenie mogło być podstawą do jej rozwiązania . W roku 2016 UPC zmienił zasady i nie gwarantuje ŻADNEGO kanału. Podawana jest jedynie minimalna ilość kanałów obecnych w ofercie. W moim przypadku UPC może wyłączyć bez możliwości reklamacji 59 kanałów (sic!). Operator chwali się natomiast licznymi - dodatkowo płatnymi - innowacjami. To jest moja ostatnia umowa z tym operatorem !
  • ~Joa / 2015-04-13 10:01
    Po skandalicznej podwyżce na internet (bez mojej zgody) postanowiłam zrezygnować z ich usług. Oddałam sprzęt przed terminem i nie chciałam mieć z nimi nic wspólnego. Po pewnym czasie przychodzi rachunek za nieterminowe oddanie sprzętu i uszkodzenie!!! Skandal. To jest normalne wyłudzanie pieniędzy. Trzymajcie się z daleka od tej firmy.Żadne ustalenia w tej firmie nie obowiązują. W biurze klienta ustala się co innego a oni i tak tego nie uwzględniają. Skandaliczna firma!!!
    Zaletybrak
    Wadyliczne
    3 lata
  • ~joanna / 2013-09-25 17:41
    Odzdział w Lublinie , każą sobie płacić za prezent, przeciągają umowę różnymi sztuczkami, uważajcie przy podpisywaniu umowy !!!!!!!!!! Radzę omijać. Kończy się termin umowy a jeszcze haczyk- 30 miesięczne wypowiedzenie. Nie chcę ich znać. Zero uprzejmości i życzliwości . Kazdy klient traktowany jako potencjalny jeleń!!!!!!!!!!!
    Zaletynie widzę
    Wadyobsługa arogancka z pozorami uprzejmości-wrogości
    5 lat-47zł
  • ~Jolanta / 2015-03-03 19:48
    ODRADZAM I OSTRZEGAM przed UPC!!!! Wii Fii zrywa połączenie, TV +dekoder z nagrywarką nie nadaje się do użytku z racji wadliwego sprzętu (w ciągu 2 miesięcy dekoder wymieniany 5 razy. Nadal niesprawny, UPC nie odpowiada na zgłoszenia i nie rozpatruje reklamacji a jedynie ostrzega przed zablokowaniem usług!!
    Zaletybrak
    Wadyusługa niezgodna z umową
    4 miesiąc
  • ~karla / 2013-10-13 13:07
    Instalacja przez upc usługi w Trójmieści to jest parodia, cele marketingowe to zapewne odstraszmy jak najwięcej klientów klientów bo po kolejnej wizycie montera który ma wszystko gdzieś człowiek zaczyna szukać innego dostawcy.Przychodzi do mnie monter i nie podłącza usługi bo mam za stary tv okej wybieram dodatkową usługę za tydzień przychodzi natępny monter zapomina modemu z magazynu po czym mówi ,że musi przeciąnąć kabel z klatki a na to potrezbna jest zgoda właściciela lokalu i mimo że zamawiałam usługę przez intermet muszę zgodę zanieść do punktu...Dlaczego poprzedni monter nie sprawdził dostępności kabli w mieszkaniu tylko odrazu wybiegł jak spojrzał na tv. Na infolinii co drugi konsultant opowiada takie głupoty, że nie wierzę. To ja jako klient muszę ich łaskawie prosić żeby mi coś zainstalowali i o podpisanie umowy na 2 lata i płacenie i niezłej kasy...gdzie tu standardy europejskie...
  • ~Karolina / 2017-06-07 22:51
    Ludzie, to nie jest XV wiek. Mamy XXI wiek, a internet działa lepiej nawet na Saharze niż u nas w Polsce w abonamencie UPC.
    Szanowne UPC: Zróbcie coś z tym!!! Ludzie płacą za wasz internet a wy, zamiast stawać na głowie, żeby wszystko było w jak najlepszym porządku chwalicie się tym ile awarii zgłoszono ? Przecież to jest jakaś kpina.
    Gdańsk, duże miasto - nie jakaś wiocha zabita dechami - a internetu z UPC jak nie było od kilku dni, tak nie ma. Łączy się na kilka minut i ..... uwaga tu wielkie zaskoczenie..... nie działa.
    Jednym słowem: DRAMAT. Nikomu nie polecam tego internetu. To jest jakiś szit, nie internet. Po dodzwonieniu się na infolinię dostajemy informacje: że tak się dzieje nie tylko u nas. :) HEHE.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4608
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2254
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2099
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4884
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4074
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3152
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2694
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2063
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1343