Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jacek_25_25 / 2010-10-31 19:26
    W czwartek 28.10.2010 przyszedł monter i zaninsralował mi internet oraz TV. O ile telewizja działa tak włączenia internetu nie mogę się doprosić do dnia dzisiejszego.
    Zalety
    WadyBeznadziejna obsługa,brak reakcji na złożną reklamację, kontakt z pomocą techniczną zerowy
  • ~jack / 2015-07-02 21:27
    Nie polecam!!!!! Oszusci 4 dzien brak
    Internetu i telewizji !!!! Dzwonisz i slyszysz
    Usterka bedzie usunieta dzis wieczorem
    I tak mija kolejny dzien i nadal jest usterka
    Nie usunieta .zlodzieje i oszusci
    Zaletybrak sygnalu
    Wadybrak sygnalu
  • ~Jadzia / 2013-01-10 17:15
    Nigdy nie spotkałam się z tak nieuczciwą Firmą i tak nieuczciwymi przedstawicielami. Podpisałam z nimi umowę na 2 lata, podpisując umowę informowałam przedstawiciela, że wynajmuje mieszkanie i że na pewno będę się przeprowadzać. Przedstawiciel powiedział, iż nie ma problemu z przeniesieniem usług w każde miejsce w kraju. Po 15 miesiącach kupłam mieszkanie i tu zdziwienie.. tam gdzie kupiłam mieszkanie UPC nie świadczą usług. Konsultant UPC informuje mnie że mam przesłać dokumenty że kupiłam mieszkanie i odesłać sprzęt oraz zapłacić za następny miesiąć rozwiążemy umowę bez żadnych kosztów. Wszystko zrobiłąm jak mi kazał Konsultat i co? Po trzech miesiącach wysyła mi UPC, że mam zapłacić 300 zł z tytułu kary za rozwiązanie umowy. Straszą sądem. Kolejne rozmowy kończą się na tym, że Pani Konsultant mówi mi, że ich Spółka jaki okres Klient przebywa w miejscu instalacji i z jakich przyczyn go opuszcza. Mam zapłacić i koniec. Innymi słowy mają to w d.... bo juz nie będziesz ich klientem . Nikomu nie polecam. Dla mnie to poprostu NACIĄGACZE.
    ZaletyNIe ma
    15
  • ~jakie są moje prawa / 2014-11-09 16:14
    Pismo od UPC ( początek listopada 2014 ): "Informujemy, że od 1 grudnia dwukrotnie przyspieszymy Państwa Internet, jednocześnie wysokość miesięcznej opłaty z tytułu świadczenia usługi Internet UPC zostanie podwyższona o 7 zł brutto.

    Jeżeli nie akceptują Państwo powyższej zmiany, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej."

    Moje PYTANIE:
    Co oznacza dwukrotne przyspieszenie? - ostatnio 52MB ściągałem ok 40 minut ( umowa: szybkość do 20mb/s czyli warunki umowy nie zostały naruszone - szybkość nie przekroczyła 20mb/s - nie powinienem mieć pretensji ). To nie wina sprzętu: mam komputer 8 rdzeni x 3GHz, pamięć 16, karta sieciowa do 150mb/s.
    NIE AKCEPTUJĘ tej zmiany - w umowie, którą podpisywałem nic na ten temat nie ma !!!
    Nie chcę też rozwiązywać umowy i szamotać się z kolejnym operatorem.

    Więc co mogę zrobić? - tak jak wszyscy abonenci : położyć uszy po sobie albo stracić nerwy.
    ZaletyBardzo iluzoryczne
    WadyTo chyba oczywiste
    Ponad rok. Abonament ok 115 zł/mies.
  • ~Jan / 2017-10-20 05:34
    Firma oszukuje. Przepustowosc sie nie zgadza, czesto, internet wrecz nie dzial. Sami zmieniaja umowy, oczywiscie bezprawnie. Chamska obsluga.
    Zaletybrak
    WadyOszusci, tylko tyle mozna o nich powiedziec
    2 lata
  • ~Janusz z Krakowa / 2017-06-08 08:39
    Korzystam z usług UPC od lat i coraz mniej jestem zadowolony z treści zawieranych umów. Jeszcze w roku 2014 w umowie UPC dołączał istę gwarantowanych kanałów, których wyłączenie mogło być podstawą do jej rozwiązania . W roku 2016 UPC zmienił zasady i nie gwarantuje ŻADNEGO kanału. Podawana jest jedynie minimalna ilość kanałów obecnych w ofercie. W moim przypadku UPC może wyłączyć bez możliwości reklamacji 59 kanałów (sic!). Operator chwali się natomiast licznymi - dodatkowo płatnymi - innowacjami. To jest moja ostatnia umowa z tym operatorem !
  • ~Joa / 2015-04-13 10:01
    Po skandalicznej podwyżce na internet (bez mojej zgody) postanowiłam zrezygnować z ich usług. Oddałam sprzęt przed terminem i nie chciałam mieć z nimi nic wspólnego. Po pewnym czasie przychodzi rachunek za nieterminowe oddanie sprzętu i uszkodzenie!!! Skandal. To jest normalne wyłudzanie pieniędzy. Trzymajcie się z daleka od tej firmy.Żadne ustalenia w tej firmie nie obowiązują. W biurze klienta ustala się co innego a oni i tak tego nie uwzględniają. Skandaliczna firma!!!
    Zaletybrak
    Wadyliczne
    3 lata
  • ~joanna / 2013-09-25 17:41
    Odzdział w Lublinie , każą sobie płacić za prezent, przeciągają umowę różnymi sztuczkami, uważajcie przy podpisywaniu umowy !!!!!!!!!! Radzę omijać. Kończy się termin umowy a jeszcze haczyk- 30 miesięczne wypowiedzenie. Nie chcę ich znać. Zero uprzejmości i życzliwości . Kazdy klient traktowany jako potencjalny jeleń!!!!!!!!!!!
    Zaletynie widzę
    Wadyobsługa arogancka z pozorami uprzejmości-wrogości
    5 lat-47zł
  • ~Jolanta / 2015-03-03 19:48
    ODRADZAM I OSTRZEGAM przed UPC!!!! Wii Fii zrywa połączenie, TV +dekoder z nagrywarką nie nadaje się do użytku z racji wadliwego sprzętu (w ciągu 2 miesięcy dekoder wymieniany 5 razy. Nadal niesprawny, UPC nie odpowiada na zgłoszenia i nie rozpatruje reklamacji a jedynie ostrzega przed zablokowaniem usług!!
    Zaletybrak
    Wadyusługa niezgodna z umową
    4 miesiąc
  • ~karla / 2013-10-13 13:07
    Instalacja przez upc usługi w Trójmieści to jest parodia, cele marketingowe to zapewne odstraszmy jak najwięcej klientów klientów bo po kolejnej wizycie montera który ma wszystko gdzieś człowiek zaczyna szukać innego dostawcy.Przychodzi do mnie monter i nie podłącza usługi bo mam za stary tv okej wybieram dodatkową usługę za tydzień przychodzi natępny monter zapomina modemu z magazynu po czym mówi ,że musi przeciąnąć kabel z klatki a na to potrezbna jest zgoda właściciela lokalu i mimo że zamawiałam usługę przez intermet muszę zgodę zanieść do punktu...Dlaczego poprzedni monter nie sprawdził dostępności kabli w mieszkaniu tylko odrazu wybiegł jak spojrzał na tv. Na infolinii co drugi konsultant opowiada takie głupoty, że nie wierzę. To ja jako klient muszę ich łaskawie prosić żeby mi coś zainstalowali i o podpisanie umowy na 2 lata i płacenie i niezłej kasy...gdzie tu standardy europejskie...
  • ~Karolina / 2017-06-07 22:51
    Ludzie, to nie jest XV wiek. Mamy XXI wiek, a internet działa lepiej nawet na Saharze niż u nas w Polsce w abonamencie UPC.
    Szanowne UPC: Zróbcie coś z tym!!! Ludzie płacą za wasz internet a wy, zamiast stawać na głowie, żeby wszystko było w jak najlepszym porządku chwalicie się tym ile awarii zgłoszono ? Przecież to jest jakaś kpina.
    Gdańsk, duże miasto - nie jakaś wiocha zabita dechami - a internetu z UPC jak nie było od kilku dni, tak nie ma. Łączy się na kilka minut i ..... uwaga tu wielkie zaskoczenie..... nie działa.
    Jednym słowem: DRAMAT. Nikomu nie polecam tego internetu. To jest jakiś szit, nie internet. Po dodzwonieniu się na infolinię dostajemy informacje: że tak się dzieje nie tylko u nas. :) HEHE.
  • ~korektor / 2017-04-25 16:29
    Od dwóch miesięcy są ciągłe awarie internetu, czyli jego całkowity brak, lub zrywanie łączenia zaraz na początku wczytywania strony. Dodzwonienie się na infolinię to ok. 15-20 minut czekania. Pomimo składnych reklamacji usług co drugi dzień, zero korekty na fakturze. To po prostu jakaś kpina. Noszę się z zamiarem zmiany operatora ale choć rynek niby spory to opinie nie napawają euforią. Netię też już przerabiałam i Orange też z ich przereklamowana Neostradą. Ludzie czy w tym kraju nie ma normalnie i realnie użytecznie działającego operatora tych usług ??? To jakaś totalna tragedia, niczym w RPA.... Co do Tv to owszem można przeżyć ale pakiety programów tak są zestawione, że więcej jest badziewia niż tego co by się chciało i nie ma możliwości indywidualnego wyboru konkretnych programów w jednym pakiecie bo nie...i już.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko od ceny po usługę...
  • ~krajol / 2013-01-18 14:16
    Ostrzegam wszystkich przed zawieraniem umów z UPC.To jest jedno wielkie naciągactwo na każdym kroku,począwszy od umowy.Te wszystkie promocje mają ukryte kruczki.Np.promocja z końca ub.roku miała byc przez 2m-ce za 95 zł,a później za 115 zł.Już pierwsza f-ra przyszła w wysokości 147 zł.Okazało się,że HBO,które jest w 1m-cu promocji,później automatycznie wchodzi w pakiet i jesli sie nie zgłosi wyłączenia w ciągu tego 1m-ca,niestety nie mozna zrezygnować.Tzn.można oczywiście po zapłaceniu kary.Zastanawiam się,gdzie można zgłosić te machloje UPC,bo wg.mnie to jest zwykłe naciąganie ludzi.Dlaczego np.nie ma przejrzystej informacji o HBO?Jeśli jest więcej osób w ten sposób naciągniętych ,to może razem coś zdziałamy.Myślę o RMF-ie lub TVN ewentualnie o NIK-u.
  • ~Kris / 2015-09-10 20:42
    Amatorstwo na calego. Konsultanci ignoranci, nie znajacy die na swojej robocie. Od 6 dni nie mam internetu. Faktura zaplacona. Udalo mi sie ustalic ze w skrzynce przylaczenioeej inni fachowcy upc pozrywali okablowanie, a ci w biurze maja w dupie to zeby to sprawdzic. Utrudniaja kontakt z serwisantem ktoty dziala jako podfirma i sam potwierdzil ze to wina pozrywanych kabli. Jak ktos bedzie chcial podpisac umowe z upc niech walnie sie najpierw w leb i wybije sobie ten pomysl
    ZaletyBrak
    WadySame
    Ok 2 m-ce
  • ~legio / 2014-09-23 09:58
    Uwaga na UPC i konsultantów którzy wprowadzają w błąd co drugi to nie lepszy brak profesjonalizmu!!!Zakupiłam usługę internet na podstawie zalet iż można przenieść usługę po zmianie okazuje się, że nie ma możliwości!!! Za niepłacenia liczą sobie jakąś karę umowną bo to niby moja wina, że ja nie mogę zmienić mieszkania !!!!UWAGA OSZUŚCI !!!Nie podpisujcie z tą firmą żadnych umów bo potem jak zmienicie lokal i usługi tam nie będzie to Was urządzą !!!po całości !!!
    Zaletydobrze działa internet
    Wadybrak możliwości przeniesienia usług mała sieć !!!!
    pół roku
  • ~Lenka / 2017-07-10 21:30
    A więc tak jeżeli chodzi o jakość internetu i tv nie mam zastrzeżeń gdyż sama sobie taki pakiet wybrałam więc tu nie ma co narzekać. Natomiast jeżeli chodzi o składanie reklamacji to koszmar. Składałam reklamację ze względu na to iż bezpodstawnie naliczono mi opłaty instalacyjne w momencie gdy tylko zmieniałam adres nadawania. Zgłosiłam to miała być rozpatrzona reklamacja, ale oczywiście pod nawałem obowiązków zapomniałam się upomnieć o wynik tej reklamacji. Co najśmieszniejsze po kilku miesiącach znów złożyłam taką reklamację że kiedyś naliczono mi opłatę instalacyjną, i co się okazało poprzednia reklamacja nigdy nie została przyjęta. Oczywiście minęło ponad 12 miesięcy więc już nie ma dowodów na to że operator telefonii nie wykonał poprawnie swoich obowiązków. Pozdrawiam tych cierpliwych co nadal korzystają z UPC...
    Zaletybędąc długoletnim klientem korzystna cena pakietów
    WadyUPC- kontakt telefoniczny
    4 lata
  • ~lublinianka / 2017-05-03 22:56
    Witam,
    jestem w UPC ok. 10 lat i zawsze malam TV, Internet, Telefon.
    Moze nie zawsze bylo idealnie, ale w porownaniu z innymi tego typu firmami uwazalam, ze UPC nalezy do tych przodujacych.
    Niestety, od jakiegos czasu Internet to jakas niesamowita masakra, strony w laptopie dlugo mi sie otwieraja, a jak jest tam muzyka, to naprawde trzeba miec zelazne nerwy, by sie doczekac na jej odtworzenie. Z nagrywaniem filmow TV tez roznie bywa.
    Na szczescie niedlugo konczy mi sie umowa i zamierzam juz z nich zrezygnowac.
    Nie wiem tylko jaka firme wybrac, bo z zalezm stwierdzilam, ze na mojej ulicy nie ma swiatlowodow Orange :(.
    Mozecie cos ewentualnie polecic ?
    Zaletykiedys bylo bardzo duzo, teraz jestem tak zla i rozgoryczona, ze nawet nie chce mi sie pisac...
    10 lat
  • ~Łukasz / 2014-07-23 16:23
    UPC reklamuje się gdzie się tylko da - moja skrzynka emailowa aż pęka od reklam UPC. Niestety, to są dziady a nie porządna firma. W centrum miasta powiatowego, w mojej lokalizacji, nie świadczą usług - aż dziw bierze, bo na tej samej ulicy, 50 metrów w lewą i 50 metrów w prawą stronę od mojego budynku, UPC dostarcza łącza internetowe! Wystarczyłoby podciągnąć nie więcej, jak 100 metrów kabla UTP z któregoś z punktów, abym miał łącze z UPC - niestety, nikt nie umie (nie chce?) się tym sająć. Tak właśnie wygląda "profesjonalizm" UPC...
    Zaletynie potrafią podciągnąć 100 metrów UTP
    Wadynie potrafią podciągnąć 100 metrów UTP
    nie mam, bo dzięki "profesjonalizmowi" UPC nie mogę go kupić
  • ~Maciek / 2017-12-08 00:49
    Z dostępu do internetu korzystam już ponad 10 lat. Przez ten czas, miałem duże szczęście, bo nigdy nie miałem kłopotu z dostępem, jako takim - tylko drobne incydentalne przerwy w dostępie. Na pewno, UPC stosuje metodę "sztucznego zawyżania szybkości internetu", tylko po to, aby nakręcać Klientów na wyższe abonamenty. Nigdy przepustowość internetu nie będzie taka, jaka widnieje w umowie. Ale takie numery stosuje większość operatorów dostępu do internetu, na całym świecie.

    Porada nr 1: Nie szalej z kupowaniem wyższych przepustowości. Po prostu, nie można mieć wszystkiego na już. Pamiętaj, że istnieje jeszcze takie coś jak książki, gry off-line, rozmowa w cztery oczy. :)

    Porada nr 2: Nie przedłużaj automatycznie umowy na czas określony. Jak będzie dobijał koniec poprzedniego okresu, daj sobie szansę na wynegocjowanie lepszej ceny. Negocjuj wyłącznie osobiście, w Biurze Obsługi Klienta, bo to, co ustalisz on-line czy przez telefon, nie zawsze musi być tym, co będzie zapisane w "Systemie". Potem trzeba reklamować i dodatkowo się stresować.

    Porada nr 3: Jeżeli nie lubisz umów długoterminowych, skorzystaj z możliwości podpisania umowy bezterminowej. Zapłacisz kilka złotych więcej na miesiąc, ale będziesz spać spokojniej.

    Zastosowanie: praca informatyczna (administracja IT) przez internet, przeglądanie stron internetowych, oglądanie filmów, granie w gry FPS.

    Lokalizacja łącza: Warszawa-Mokotów.
    Zalety+ ceny usług,
    + jakość łącza (ping, przepustowość).
    Wady- obsługa klienta on-line i przez telefon praktycznie nie istnieje - trzeba fatygować się osobiście, do Biura Obsługi Klienta.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~MARCELINA / 2016-02-03 17:55
    Nigdy wiecej UPC!!!bylam ich klientem 4 lata,a potraktowali mnie jak smiecia,placilam abonamet i prosilam o wymiane tunera ktory uszkodzil ich pracownik ktory podlanczal mi tuner na innym adresie,nie doczekalam sie wymiany przed zakonczeniem umowy ale pieniadze chcieli za ten okres,stroncie od nich!!!do kazdej umowy wiekszy internet w promocji ale tylko na papierku.
    Wadytotalna porazka
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017