Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~derlo / 2014-06-23 16:22
    w porownaniu do vectry to cud miód jest w upc. korzystam z ich internetu i akurat co do tego bez zastrzezen
  • ~Derte4 / 2013-09-02 12:52
    no czytam i nie wierze ze az takie problemy sa na porządku dziennym. sam mam upc wiadomo są dni gorsze lepsze. ale generalnie da sie zalatwic jak cos się zepsuje. dla mnie najwazniejsze ze internet dziala i mi go nie zrywa. mialem wczesniej vectrunie i nie udal nam sie ten związek. wiadomo ze w call center nie zawsze trafimy na wymarzonego konsultanta. ale da sie.
  • ~Disappointed / 2014-08-26 14:46
    Najgorszy dostawca internetu jaki mnie obsługiwał! 4 razy probowali podłaczyć internet i nie potrafili zlapac sygnaly po 3 tyg przyszedl jakis mlody pracownik ktory poweidizla ze nie ma zadnego problemu i podlaczyl mino slabego sygnalu!!! Opieszalstwo, brak profesjonalizmu i zalosna obsluga to jest to co chrakteryzuje UPC!!
    Zaletyzero
    Wadywszystko!
  • ~Dorota / 2012-06-30 20:15
    Porażka.Przerwy w dostawie internetu pare razy dziennie.Reset modemu nic nie daje.Dodzwonić się do konsultanta graniczy z cudem.Po odsłuchaniu 15 minut melodyjki zgłasza się konsultant,który uparcie próbuje wmówić człowiekowi,że nie widzi żadnych problemów z internetem pod wskazanym adresem.W efekcie płacisz za coś czego nie masz.Nie polecam...Szkoda czasu,nerwów i pieniędzy!
    ZaletyNie widzę czegoś takiego...
  • ~Ewa / 2011-04-26 12:24
    Chciałam sobie polepszyć i kupiłam tv + internet upc.
    Nie działało od razu po podłączeniu. Pan z łaską w niedzielę przyjechał naprawić (dodam, że w niedziele pracuję przez net).
    W ciągu dwóch miesięcy 2 duże awarie, z czego wczorajsza - całe Prawobrzeże Szczecina nie miało netu i tv w drugi dzień świąt. Geniusze, co?
    Odradzam!!!
  • ~Exusługobiorca / 2017-07-28 14:13
    Powiem szczerze. Z wielką ulgą żegnam się z UPC i przechodzę na światłowód. Najpierw po reklamacjach o bezpodstawne podnoszenie ceny w czasie mojej nieobecności w kraju i złożeniu skargi do UOKiK kazali mi się czniać i zrezygnować z usług. Po złożeniu wypowiedzenia telefony się urywały abym pozostał, coś tam dają więcej, coś tam dają gratis ale widać że im się pali grunt pod nogami, monopolistą już nie są i na przedbiegach przegrywają cenowo i z jakością usług ze światłowodem. Za cenę 149 (abonament w UPC 132zł) mam dwa razy szybszy internet 300Mb, TV pakiet bogaty, gratis połączenia na telefon stacjonarny i komórkowy do wszystkich, tablet w prezencie. Można ? Można !!! Bye, bye UPC. Miałem się czniać, to się czniam i dodam więcej. Cała wspólnota mieszkaniowa złożyła wypowiedzenia za tak wspaniałą usługę jaką oferuje UPC.
    ZaletyMiałem bo BYLI monopolistami. Rynek się zmienił. O wyborze decyduje klient
    WadyNajdroższa cena do jakości usług. Jadą po bandzie tracąc coraz więcej klientów
    7 lat
  • ~Fafrocel / 2017-03-22 21:00
    Godziny szczytu i parametry łącza lecą na łeb na szyję, wysokie pingi, duży jitter i utraty pakietów. Podłączyli za dużo abonentów i sieć przeciążona. Czekam na koniec umowy i ewakuacja z tego grajdoła...
    ZaletyW miarę dobre parametry łącza poza godzinami szczytu.
    WadyTragedia w godzinach szczytu.
    2 lata
  • ~fepput89 / 2013-10-01 15:00
    wole upc niz vectre ktora nawet vod dac nie potrafi, ma slabe kanaly hd ktore sa albo blokowane albo zly odbior
  • ~fg55 / 2012-11-15 12:48
    I juz mialem podlaczyc sobie upc internet i wasze komentarze mnie zniechecily -oszustwa firm i tak wychodza na jaw a potem mniej klientow i bankructwo brawo upc podaj sobie reke z tv n nowej generacji.
    Zalety-
    Wady-
    -
  • ~flower / 2013-11-14 13:59
    Akurat przechodzac do upc w zeszlym roku nie zaluje ze tak postapilem odchodzac z vectry:)wole placic podobne pieniedzy za cos konretnego. jak juz i tak rachunki nie są male to chociaz mam staly niezrywający sie internet i dobrej jakości HD kanały. a jak ktos mial astera i upc i woli astera... za nic w swiecie.
  • ~frutin / 2015-02-02 14:25
    Mozna zgłosci awarie ale trzeba dodzwonic się na infolini. Jeszcze nie miałem problemu a jak zgłaszalem problem to głownie via facebook i było ok. Generalnie po przejsciu z tej upiornej Vectry teraz obsługa klienta to niebo :)
  • ~gervty6 / 2013-09-24 21:32
    od paru lat korzystam z upc. i wiadomo ideałów nie ma, ale można trafić gorzej. jak miałem internet z vectrą to była tragedia. płaciło się i nic. zrywało co chwila. jeśli chodzi o net to upc ma go na przyzwoitym poziomie. przynajmniej wiem za co zapłace.
  • ~gestyk / 2014-01-21 12:50
    ja do UPC przeszedłem jakiś czas temu. musze powiedzieć, że po internecie Netii i chwile neostrady jest to jak narazie jeden z lepszych dostawców usługii. Wiadomo każdy ma swoje plusy i minusy, ale jeżeli w spokoju moge mieć łącze internetowe i nie użerac co chwile z konsultantami czy zrywami połączenia jak było to w Netii.. Pozatym patrząc na ceny neostrada ma bardzo niekorzystną oferte bo absurdalnie drogo.
  • ~groszek / 2014-01-07 23:19
    Ja do UPC uciekłem z Netii obecnie i dobrze. Fakt ceny nie są małe. Rachunki się troche różnią..ale wole już dopłacić niż potem bawić się w wiecznie zrywający się internet lub taki z przestojami...Poczekam zobacze jak wyniknie współpraca.
  • ~Grzegorz / 2017-04-04 22:49
    Nigdy w życiu nie spotkałem się z tak bezczelnym oszustwem, naciąganiem i kuriozalnym podejściem do klienta . Chcecie mieć kłopoty podpiszcie umowę z UPC!!!
  • ~gurdoll / 2014-03-05 15:19
    Posiadam tv UPC i musze przyznać ze jestem zadowolony z jakości i tego jak wygladaja kanały HD. Chyba najbardziej jestem zadowolony z usługi VOD. bo jest sprawnie i szybko. U vectry to krucho i niespecjalnie mi działało /
  • ~Gzregorz / 2013-05-31 18:55
    UPC to najgorsza firma jak mi się trafiła. od 3 lat mieszkam we Wrocławiu na psim polu i tylu awarii i usterek co ta siec ma to się w głowie nie mieści. Każdego roku od maja co tydzień lub dwa mają awarie i to po 1 -2 lub 3 dni nie ma telewizji, internetu, UPC to tandeta z której jak najszybciej należy uciekać . NIGDY WIĘCEJ Z NIMI UMOWY>
    Zaletysame wady
    Wadymnustwo awarii, brak profesjonalizmu,
    co roku od 3 lat . co miesiac pąłce 100 zl ( 50 zł internet i 50 zł kablówka) Budynek Delta Haus
  • ~iabr / 2012-12-30 10:48
    Do UPC nie sposób zgłosić telefonicznie awarię, czas oczekiwania 29 bm. ponad 20 minut i bez skutku; podczas oczekiwania na zgłoszenie się serwisanta możesz wysłuchać nieaktualne informacje dotyczące przerwy sprzed kilku dni oraz ofertę UPC na Twój koszt; Twoim problemem UPC się nie zajmie - ma na to 7 dni; przerwy w odbiorze telewizji tez Ci nie odliczy z powodu awarii np. dekodera, zasilacza bo wg nich wszystko było ok; to że nie możesz oglądać telewizji od 29.12.12 r. to nic i tak musisz zapłacić abonament
    Zaletygdzy się nie korzysta z usług UPC
    Wadymusisz płacić abonament także wtedy, gdy z winy awarii urządzeń nie mozesz korzystać
    1 rok o 1 za długo
  • ~iggy6 / 2015-01-22 15:41
    mam od nich neta, a teraz bede brac tv z dekoderem horizon. Do tej pory z usług jestem zadowolony. Mam nadzieje ze i z tv bede ! :D po traumie z vectrą jestem wkoncu zadowolony z dostawcy
  • ~Jaberwocky / 2017-08-15 17:03
    Mam UPC od momentu gdy przejęli ASTER. Nigdy nie było dobrze, ale zdzierżyłem wszystko, nawet to ze po rzekomym podniesieniu prędkości internetu wykazywana prędkość pozostała bez zmiany, za to cena poszybowała bo bo wzrosła realnie.
    Z biegiem lat ilość programów zdatnych do oglądania malała, pojawiały się za to takie które mnie nie interesują: sport, sport, sport.
    Ostatnio chciałem zrezygnować, ale na infolinii przekonano mnie że brak wielu programów to sprawa nieużywanego już w UPC dekodera. Wymiana bezpłatna, cena pakietu max extra HD i internetu 12Mb = 90 zł. Zgodziłem się na wymianę. Przyszedł pan technik i wymienił. Miałem dwa tygodnie na rezygnację, ale niech tam.
    Gdy przyszło do płacenia abonamentu okazuje się że wbrew otrzymanej od technika umowie mam zapłacić już nie 90 a 145 zł, bo policzono mi za montaż, a następne opłaty będą 125 zł.
    Na szczęście mam nie tylko umowę, ale też wyraźnie napisane w niej że to jednak 90 zł oraz, co najważniejsze, że umowa jest bezterminowa, co oznacza miesięczne wypowiedzenie. Właśnie je złożyłem.
    Przy okazji: internet skacze jak dziki koń z kolcem w tyłku, na bezprzewodowym wykazuje od 20Mb/s do ponad 90Mb/s, ale tylko na ich aplikacji. Przy każdej innej np. czeskiej mereni rychlosti pokazuje od 2,5Mb/s do 5Mb/s. I tak też to "chodzi".
    Dla sprawdzenia uruchomiłem punkt dostępowy w telefonie i...zdziwienie- jest 29 Mb/s.
    No cóż, półtora miesiąca wytrzymam.
    Zaletyżadnych
    Wadynędzna oferta TV, internet chodzi jak na dawnym modemie, no i próba oszustwa kwalifikująca sie do prokuratury.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017