-
~Antyfan_UPC / 2015-12-07 14:47
Nie dbają o starych klientów. Przy przedłużeniu umowy dają Ci droższą ofertę niż ma nowy Klient, co sam zresztą na infolinii przyznają!
Dzisiaj w trakcie rozmowy z Panią z infolinii, która dzwoniła w spr przedłuzenia umowy, Pani stwierdziła, że nie da mi takiej ceny jak ma nowy Klient i odłożyła słuchawkę!!!
Straszna żenada!WadyObsługa Klienta!! dekodery, które trzeba przynajmniej raz w tygodniu resetować, internet nie ma deklarowanych przez nich parametrów!
6 lat
-
-
~asiulek / 2012-07-10 14:31
Oszustwo, złodziejstwo, dziadostwo!!!Od samego początku mam problemy z operatorem UPC.Naliczanie opłat o których nie była mowa przez co gigantyczne rachunki za kiepską jakość, fatalna obsługa w biurze jak i na infolinii i generalnie klient śmieć!Naobiecywali mi wspaniałego taniego internetu,który miał mi wystarczać a dostałam 2 GB i naliczanie za każde przekroczenie( pół giga to ponad 100 PLN)o czym nie ma ani słowa w umowie. Zmieniają cennik a ja dostaje wiadomość, że jeśli nie wyrażam na to zgody mogę zerwać umowę ale mam zwrócić koszty promocji(czyli moje niewyrażanie zgody na nic się zdaje bo oni sobie zmieniają a ja mam akceptować albo dopłacać za ich widzi mi się).Faktury raz przyślą, raz nie a jak nie przyślą to znaczy, że użytkowniku masz się domyśleć, że wysłali bo inaczej Ci odetną.To tak w skrócie bo jest tego więcej.Pierwszy raz się spotykam z takimi krętaczami za to ostatni raz.Skończy się umowa i wypad mi z UPC,jak zadzwonią z ofertą powiem sp********.Dziękuję za uwagę.Zaletynie ma
Wadysame
-
~Barbara / 2015-06-21 22:08
Najbardziej złodziejski dostawca internetu na rynku. Po 2 latach sami zmieniają umowę i podnoszą opłaty bo na czas nie wypowiedziało się umowyZaletyBrak
WadyPazerność na kasę
Zrezygnowałam
-
~berty7 / 2014-02-26 17:58
Po internecie od vectry to jestem jak w domu. fakt ceny są wyższe ale przynajmniej mam święty spokój. i nie musze co chwile sie do nich dobijac bo cos mi nie działa... a na polaczenie czeka sie z 20 min. masakra. Tak więc licze na miła atmosfere i dobry interenet od upc :D
-
~beznadziejnie wolny internet,wciąż się / 2017-04-09 19:35
Praca jakakolwiek w internecie to droga przez....zasieki,oczaekiwanie,błędy otwarcia strony albo komunikat spróbuj póżniej itp.itd
-
~Bogusława / 2017-12-08 22:46
Jestem bardzo nie zadowolona jak przyłączałam było okej, a teraz i telewizja i internet działa tragicznie. Ciągle jakieś przerwy. Obsługa również pozostawia, wiele do życzenia. Dodatkowo po roku użytkowania z miesiąca na miesiąc abonament wzrasta o 10 zł, bez żadnego podania powodu. Każdemu odradzam. Byłam użytkownikiem Vectry i bardzo, bardzo żałuję, że dałam się skusić na to dno. Każdemu odradzam niech trzyma się od UPC daleko
-
~Cezary Marek / 2013-07-02 10:35
Wcisnęli mojej mamie darmowy telefon w pakiecie i okazało się, że obecnie ten darmowy telefon, z którego mama nie korzysta kosztuje nas 41 zł miesięcznie. Odkręcenie tego graniczy z cudem. Grożą nam karami umownymi. https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1063994_638307062864475_1 957627440_o.jpgZaletyże jest
WadyWolniejszy internet niż w umowie i trzeba uważać na dodatkowe opcje w tv, które są dodatkowo odpłatne
kilka lat
-
~cyber / 2012-05-16 09:24
Nie polecam tej firmy. Zadzwoniłem na infolinię, z pytaniem jak złożyć rezygnację, dostałem instrukcję oraz adres mailowy i przesłałem dokument z zachowaniem 45-dniowego okresu wypowiedzenia. Gdy poszedłem zwrócić po wszystkim dekoder powiedziano mi że żadne wypowiedzenie do nich nie dotarło, bo pani na infolinii podała zły adres mailowy. Stwierdzili że nie mają takiej rozmowy nagranej i nie mają podstaw do uwzględnienia rezygnacji zatem musiałem zapłacić za dodatkowe dwa miesiące abonament, z którego nie korzystałem wierząc że UPC ma kompetentnych ludzi udzielających informacji. Pomyliłem się, firma niegodna polecenia. Dodam że byłem wieloletnim abonentem tej firmy.
-
-
~Damian / 2017-03-31 20:09
Zgadzam sie odlaczyc usluge potrafa szybko ale zeby pozniej wlaczyc to trzeba czeac niewiadomo ile maja czas !!!!!!!!!
-
~derlo / 2014-06-23 16:22
w porownaniu do vectry to cud miód jest w upc. korzystam z ich internetu i akurat co do tego bez zastrzezen
-
~Derte4 / 2013-09-02 12:52
no czytam i nie wierze ze az takie problemy sa na porządku dziennym. sam mam upc wiadomo są dni gorsze lepsze. ale generalnie da sie zalatwic jak cos się zepsuje. dla mnie najwazniejsze ze internet dziala i mi go nie zrywa. mialem wczesniej vectrunie i nie udal nam sie ten związek. wiadomo ze w call center nie zawsze trafimy na wymarzonego konsultanta. ale da sie.
-
~Disappointed / 2014-08-26 14:46
Najgorszy dostawca internetu jaki mnie obsługiwał! 4 razy probowali podłaczyć internet i nie potrafili zlapac sygnaly po 3 tyg przyszedl jakis mlody pracownik ktory poweidizla ze nie ma zadnego problemu i podlaczyl mino slabego sygnalu!!! Opieszalstwo, brak profesjonalizmu i zalosna obsluga to jest to co chrakteryzuje UPC!!
Zaletyzero
Wadywszystko!
-
~Dorota / 2012-06-30 20:15
Porażka.Przerwy w dostawie internetu pare razy dziennie.Reset modemu nic nie daje.Dodzwonić się do konsultanta graniczy z cudem.Po odsłuchaniu 15 minut melodyjki zgłasza się konsultant,który uparcie próbuje wmówić człowiekowi,że nie widzi żadnych problemów z internetem pod wskazanym adresem.W efekcie płacisz za coś czego nie masz.Nie polecam...Szkoda czasu,nerwów i pieniędzy!ZaletyNie widzę czegoś takiego...
-
~Ewa / 2011-04-26 12:24
Chciałam sobie polepszyć i kupiłam tv + internet upc.
Nie działało od razu po podłączeniu. Pan z łaską w niedzielę przyjechał naprawić (dodam, że w niedziele pracuję przez net).
W ciągu dwóch miesięcy 2 duże awarie, z czego wczorajsza - całe Prawobrzeże Szczecina nie miało netu i tv w drugi dzień świąt. Geniusze, co?
Odradzam!!!
-
~Exusługobiorca / 2017-07-28 14:13
Powiem szczerze. Z wielką ulgą żegnam się z UPC i przechodzę na światłowód. Najpierw po reklamacjach o bezpodstawne podnoszenie ceny w czasie mojej nieobecności w kraju i złożeniu skargi do UOKiK kazali mi się czniać i zrezygnować z usług. Po złożeniu wypowiedzenia telefony się urywały abym pozostał, coś tam dają więcej, coś tam dają gratis ale widać że im się pali grunt pod nogami, monopolistą już nie są i na przedbiegach przegrywają cenowo i z jakością usług ze światłowodem. Za cenę 149 (abonament w UPC 132zł) mam dwa razy szybszy internet 300Mb, TV pakiet bogaty, gratis połączenia na telefon stacjonarny i komórkowy do wszystkich, tablet w prezencie. Można ? Można !!! Bye, bye UPC. Miałem się czniać, to się czniam i dodam więcej. Cała wspólnota mieszkaniowa złożyła wypowiedzenia za tak wspaniałą usługę jaką oferuje UPC. ZaletyMiałem bo BYLI monopolistami. Rynek się zmienił. O wyborze decyduje klient
WadyNajdroższa cena do jakości usług. Jadą po bandzie tracąc coraz więcej klientów
7 lat
-
~Fafrocel / 2017-03-22 21:00
Godziny szczytu i parametry łącza lecą na łeb na szyję, wysokie pingi, duży jitter i utraty pakietów. Podłączyli za dużo abonentów i sieć przeciążona. Czekam na koniec umowy i ewakuacja z tego grajdoła...ZaletyW miarę dobre parametry łącza poza godzinami szczytu.
WadyTragedia w godzinach szczytu.
2 lata
-
-
~fepput89 / 2013-10-01 15:00
wole upc niz vectre ktora nawet vod dac nie potrafi, ma slabe kanaly hd ktore sa albo blokowane albo zly odbior
-
~fg55 / 2012-11-15 12:48
I juz mialem podlaczyc sobie upc internet i wasze komentarze mnie zniechecily -oszustwa firm i tak wychodza na jaw a potem mniej klientow i bankructwo brawo upc podaj sobie reke z tv n nowej generacji.Zalety-
Wady-
-
-
~flower / 2013-11-14 13:59
Akurat przechodzac do upc w zeszlym roku nie zaluje ze tak postapilem odchodzac z vectry:)wole placic podobne pieniedzy za cos konretnego. jak juz i tak rachunki nie są male to chociaz mam staly niezrywający sie internet i dobrej jakości HD kanały. a jak ktos mial astera i upc i woli astera... za nic w swiecie.
-
~frutin / 2015-02-02 14:25
Mozna zgłosci awarie ale trzeba dodzwonic się na infolini. Jeszcze nie miałem problemu a jak zgłaszalem problem to głownie via facebook i było ok. Generalnie po przejsciu z tej upiornej Vectry teraz obsługa klienta to niebo :)