Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3513 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zuzanka / 2023-12-12 23:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Po połączeniu z PLAY przerwy w dostawie internetu, wcześniej szybkość na poziomie 300 mb/s, teraz zaledwie 70.
    Zaletybrak
    Wadyniedostateczna szybkość łącza
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Zyga / 2019-01-09 23:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje dołożyli 20 zł do rachunku bez żadnych konsultacji za niezamawiane przeze mnie usługi, których odmówiłem w rozmowie telefonicznej. W dodatku nie da się z nimi w żaden sposób skontaktować. Firmą powinna się zająć skarbówka i prokuratura.
    Zaletybrak
    Wady- zero kontaktu z firmą
    - dokładanie niezamówionych usług
    - zwiększanie rachunku bez konsultacji
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Алексей / 2023-04-25 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Ужасный интернет, постоянно перебои со связью, звонил много раз, приезжал мастер, платил 50 злотых, проблемы все теже не решаются, Ужас ! не рекомендую !
    ZaletyУжас
    WadyУжас
  • ~Татьяна / 2022-12-30 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie odpowiada Firma przyjechał kurier nie zadzwonił nie napisał i pojechał i Zabrał paczkę i cały dzień chciałam odebrać normalnie tą paczką i nie dało rady to zrobić!!!
    Miejscowośćсело Петропа́вловская Борщаго́вка
  • ~11paulinae11 / 2015-09-26 19:36
    Nigdy nie miałam do czynienia z gorszą firmą. Traktują klientów niepoważnie i bez szacunku. Nie mamy internetu w domu od środy, technik przychodził już dwa razy, nic nie naprawił, za każdym razem miał przyjść danego dnia i nie przychodził, po czym, odwołując nasze plany, w ostatniej chwili dostawaliśmy wiadomość, że technik nie przyjdzie i będzie dnia następnego. Co to ma być? Dodzwonić się do nich też graniczy z cudem, czeka się na linii dwadzieścia minut (płacąc oczywiście) ODRADZAM z całego serca.
  • ~127.0.0.1 / 2016-05-06 21:07
    W zyciu nie spotkalem sie z wiekszym lekcewazeniem klienta. Duza firma zawsze bedzie lala na klienta, bo zarowno przyjscie/odejscie pojedynczego pracownika/klienta jest dla niej ledwo zauwazalne. Jedyny sposob na takich to bojkot w skali masowej - wtedy zaczyna sie inna rozmowa. Jedno ze zlotych praw rynku mowi: do monopolu/oligopolu ZAWSZE doplacasz.
    ZaletyZaletą jest to, że UPC nie zdołało opanować całego rynku.
    WadyWadą jest to, że UPC oferuje kiepską jakość za wygórowaną cenę. Od jakości obsługi począwszy, a na technicznej jakości usług skończywszy.
    korzystam już za długo i za drogo - przepinam się na internet komórkowy
  • ~Abonet_petent / 2011-03-11 14:55
    Jestem abonetem UPC od prawie 2 lat. Nie mam wygórowanych wymagań więc nie mam zastrzeżeń do Dostawcy. Chociaż sporadycznie zdarzają się przerwy w łączności telefonicznej. Rozumiem - awarie mogą się zdarzać każdemu operatorowi. Natomiast sposób postępowania UPC z klientem w czasie awarii pozostawia bardzo dużo do życzenia i zniechęca do dalszego korzystania z tych usług. Po wybraniu numeru (324 94 94 80) dalsze losy połączenia zależą od podania numeru identyfikacyjnego klienta. Otrzymuje sie z automatu wyjaśnienie, że w rejonie aboneta sa prowadzone prace modernizacyjne, ktore zostaną zakończone wkrótce. Takie wyjaśnienie otrzymywałem ciągle a awaria trwała ponad 24 godz. Nie można przejść do kontaktu z przedstawicielem UPC, chociażby żeby zgłośić awarię, co jest wymagane według umowy przy ubieganiu się o zwrot za brak swiadczonych usług. Krótko mówiąc abonet jest juz tylko petentem, ktoremu nie warto poświęcać uwagi. Uprzejmość była przed podpisaniem umowy.
  • ~Adam / 2011-01-22 13:27
    PO prostu szkoda słów - proszę - -dla własnego dobra, zdrowszych nerwów, i zachowania zasobności portfela - dajcie sobie spokój z tym dziadostwem...
    - trzymanie parametrów - zerowe,
    - awaryjność sieci i telefonu - regularnie doskonała - wręcz niezawodna ...zawodność...
    - obsługa klienta i serwis - totalnie absolutnie nieudolne, lub niedouczone!!!
    ZERO DBAŁOŚCI O KLIENTA, WYSTARCZY, ŻE PODPISAŁ UMOWĘ...
    ZaletyŻADNE
    WadyZszarpane nerwy i wydane pieniądze... na nic...
    półtora roku
  • ~Adam / 2017-07-21 01:11
    Internet z UPC posiadam od kwietnia 2017 r. z początku to nawet nie źle "hulał"a potem ..... muł po szyję. co ja nie robiłem.Pokazywał na testach że ma 12 Mb/s, a kupiłem do 60 Mb, a rzeczywista wartość nie przekraczała 1 Mb, stronę otwierał a film?, filmy buforował z 10 min zanim dało się je obejrzeć, jak nie dłużej. Na forach posłuchałem paru "magików" i co się okazało: miałem kartę Wi-fi standard B/G, zmieniłem Wi-fi na USB standard-N. W Ruterze przestawiłem szerokość kanału z 20 Mhz na 40 Mhz, ustawiłem standard tylko - N, poszukałem w miarę dobrego mało zaśmieconego kanału (eksperymentalnie)i ........... Na testach 41 Mb, buforowanie zanim zacznę coś oglądać wynosi góra 5 do 10 sekund zależy od strony, nie wiem dla czego, ale musi się rozpędzić zanim złapie 5,2 MB/s, no i czeka mnie wymiana laptopa , bo ten co mam, ma już swoje dziesięć lat i może stąd takie a nie inne problemy z siecią, zanim zaczniemy rwać włosy z głowy, zobaczmy co posiadamy, lub mamy złe ustawienia komputera i rutera, stare sterowniki do kart sieciowych,stary sprzęt, itd, bo wina może być po naszej stronie. Najlepsza karta Wi-Fi ma standard AC.
    ZaletyOdpukać ale jeszcze nigdy nie zerwało połączenia
    Wadyjak pisałem na początku a teraz brak
    posiadam od Kwietnia 2017 r koszt 49 zł za do 60Mb/s Lublin
  • ~Adela / 2013-05-23 12:28
    UPC żałuję,że dałam się namówić.
    internet założyli szybciutko i umowę też w 1,8/minutę,osiem sekund/ podpisaliśmy,a potem tak jak wszyscy, problemy.
    Telefony :odsyłają od Kajfasza do Jonasza.czeka się przy telefonach po 9 minut,a potem znowu sekretarka informuje,że następne 7 minut,że nie ma instalatora,że nie ma konserwatora,a to ,że panowie pracują do 17 i sto innych wymówek,aby pokazać że klienta się ma w czterech literach.Po prostu dramat.Odradzam wraz z sąsiadką w tej samej sytuacji,zakładanie komukolwiek kablówki z internetem w UPC,sa to oszuści i naciągacze,łąwiący klienta czczymi obietnicami o cudownym internecie,niskich cenach,telewizji kablowej jak marzenie i cudach na kiju a potem nas mają w wielkiej dupie
    Zaletynie ma
    Wadysame wady
  • ~ala / 2015-06-02 23:18
    ja to jestem jakaś dziwna-nie narzekam na upc, konsultanci na ogół niedouczeni ale idzie wytrzymać
  • ~Alcatraz1142 / 2014-08-15 11:44
    Niedawno podpisałem umowę z UPC o telewizję z Horizon TV , internetem Fiber Power 60 MB/s i telefon.
    Zalety*bardzo szybki internet
  • ~alinek / 2015-04-21 12:51
    Bardzo dobry internet. Z telewizją coraz lepiej. Zaskoczony dekoderem horizon i jego innowacyjnoscia. co jakis czas ale sporadycznie zdarzy sie jakis problem ale z jakim urzadzeniem nie . Na tle innych produkt jak najbardziej na tak.
    Zaletyinternet, dekoder Horizon
  • ~all / 2016-03-31 14:03
    rozumiem że piszesz w imieniu UPC. FAJNIE ŻE ZAUWAŻYŁEŚ PROBLEMY KABLI I WIELU CZYNNIKÓW ...JA TO WSZYSTKO WIEM..NAPISAŁEM O TYM. MÓJ KOMENTAŻ NIE ZAWIERAŁ JADU, TYLKO Z MOJEGO PUNKTU WIDZENIA UCZCIWĄ OPINIĘ. DLATEGO KABLE POWYMIENIAŁEM JE NA INNE NIŻ DAŁ DOSTAWCA. WIĘC NIE PISZ MI CO POWINIENEM .....JESZCZ ZROBIĆ... ICH MONTERZY SĄ W MIARĘ OK, I CO TO DALISMY RADE USPRAWNIĆ - ZROBILISMY ONI SAMI TWIERDZĄ ZE OFEROWANE PRZEZ UPC PRĘDKOŚCI SĄ NIE MOŻLIWE DO UZYSKANIA. UCZCIWIE BYŁO BY INFORMOWANE KLIENTA IZ W DANEJ LOKALIZACJI NIE MA MOŻLIWOSCI ,I ZAPROPONOWANIE REALNYCH PARAMETRÓW NAPISAŁEM TEZ O SPADKU,,MOCY,, WNIEKTÓRYCH GODZINACH POCZYTAJ INNE OPINIE INNI TEZ TO WIDZĄ POZDRAWIAM
  • ~alntu / 2015-05-04 16:44
    jak narazie najlepszy operator z jnakim mialem do czynienia .. po vectrze to wkoncu ulga dobrego tv i neta. A nowy Horizon dekoder to miłe zaskoczenie po tym gracie od vectry ktory mialem
  • ~Andrzej / 2016-04-14 21:16
    Tak czytam i czytam i przewiduję moje własne nadchodzące problemy z UPC:( 4 marca 2016r zadzwonił telefon. Konsultant zaproponował uruchomienie HBO na 4 miesiące za 29.90 gr. Jego słowa: Jeśli się Panu nie będzie podobało, proszę o rezygnację telefoniczną na miesiąc przed upływającymi czterema miesiącami. Pomyślałem,i powiedziałem to do konsultanta: kurczę 29.90zł to jak jeden bilet do kina a tu filmy przez 4 miechy! Wystarczy tylko dopilnować wypowiedzenia i po sprawie. Tak, tak...wszystko ustalone, usługa uruchomiona jeszcze tego samego wieczoru. Zapisałem sobie datę 4 maja w smartphonie żeby nie zapomnieć się wystrzelić z HBO, bo inaczej będę musiał płacić resztę umowy po 30zł za miesiąc a tego przecież nie chcę. Przez przypadek dowiedziałem się od konsultanta w biurze, że nie ma czegoś takiego jak możliwość rezygnacji z HBO. 4 miesiące po 29.90 a potem już co miesiąc 30 zł, co????!!!!! Ok, tylko spokój....tylko spokój....dzwonię do bok-u i składam oficjalną reklamację. Kobieta mi współczuję, że to na pewno pomyłka i takie tam. Mają 30 dni na odpowiedź po przesłuchaniu nagrania z rozmowy podczas sprzedawania produktu. Czekam na odpowiedź UPC ale czytam posty innych pokrzywdzonych, naciągniętych, zrobionych w konia-jak zwał tak zwał i martwię się, bo w kilku przypadkach mieli"awarię serwera" i rozmowy się nie nagrały( jaki prosty manewr ) Boję się, że to nie awaria tylko najzwyklejsza procedura działania w moim czy w innych przypadkach. Jeśli ktoś z Was również został naciągnięty i chce połączyć siły, to zapraszam do kontaktu.tel: 604 970 438
    Zaletypołaczenie interu,tv i telefonu
    Wadyverizon to padaka:( Jego umiejętność zawieszania się już przestała na mnie robić wrażenie.
    kilka lat
  • ~Andrzej / 2017-01-01 17:45
    Na trzech mieszkaniach mam usługi z UPC. Internet oraz tv, umowy mam 5-6 lat na dzień dzisiejszy mogę ich tylko pochwalić, wszystko jest ok.
    ZaletyStabilne łącza, czytelne faktury czy kontakt z w/w firmą.
    WadyChyba ceny.
    Poprzez internet.
  • ~aneris / 2017-06-27 09:10
    Przestrzegam przed Horizonem - często brak sygnału w kablówce często brak internetu , arogancka obsługa : nie odbieraja telefonów , a jak odbiorą przerzucają winę na użytkownika , z góry zastrzegaja ,że jak z wuny użytkownika trzeba zapłacić , każą włączać i wyłączać ..: ..to się naprawi : , mam tego dość . Cena wysoka abonamentu -169,00zł/ internet, kablówka i telefon stacjonarny / Nie jestem zadowolona , chętnie rozwiążę z nimi umowę .
    Jestem z UPS od wielu lat ...spostrzegam ,że usługa bardzo się pogorszyła .

    ZaletyNie widzę.
    WadyDuża awaryjność Horizona , trudność skontaktowania się z operatorem.
    Gdańsk
  • ~Anna / 2017-02-15 13:04
    Skandaliczna jakość obsługi UPC - od 3 dni dzwonię żeby skorzystać z promocji - nie dość, że promocja dla nowych klientów jest lepsza niż dla stałych to jeszcze, ponieważ chcę zmniejszyć opłatę to nie chcą mi zatwierdzić zmian w umowie. Straciłam 1,5 GODZINY (!) na rozmowy telefoniczne z UPC i kilkanaście razy byłam przełączana do działu zmian, do którego bezpośrednio dodzwonić się nie można. W dodatku wlepili mi jakąś usługę na miesiąc za darmo i nie mogę jej nie chcieć, a zrezygnować można tylko dzwoniąc do nich kolejny raz! Skandal - zdecydowanie nie polecam - skorzystam z oferty konkurencji - wtedy będę też miała promocję dla nowych klientów!
    3 lata
  • ~antrik / 2015-05-13 12:02
    jeden z lepszych dostawcow. narazie najmniej sie na nim zawodze. Do tego przechodzac dostalem w pakiecie Horizon dekoder, a o nowosci w vectrze jak bylem moglem sobie tylko pomazyc
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4608
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2254
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2099
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4884
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4074
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3151
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2694
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2063
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1343