-
~Adela / 2013-05-23 12:28
UPC żałuję,że dałam się namówić.
internet założyli szybciutko i umowę też w 1,8/minutę,osiem sekund/ podpisaliśmy,a potem tak jak wszyscy, problemy.
Telefony :odsyłają od Kajfasza do Jonasza.czeka się przy telefonach po 9 minut,a potem znowu sekretarka informuje,że następne 7 minut,że nie ma instalatora,że nie ma konserwatora,a to ,że panowie pracują do 17 i sto innych wymówek,aby pokazać że klienta się ma w czterech literach.Po prostu dramat.Odradzam wraz z sąsiadką w tej samej sytuacji,zakładanie komukolwiek kablówki z internetem w UPC,sa to oszuści i naciągacze,łąwiący klienta czczymi obietnicami o cudownym internecie,niskich cenach,telewizji kablowej jak marzenie i cudach na kiju a potem nas mają w wielkiej dupieZaletynie ma
Wadysame wady
-
-
~ala / 2015-06-02 23:18
ja to jestem jakaś dziwna-nie narzekam na upc, konsultanci na ogół niedouczeni ale idzie wytrzymać
-
~Alcatraz1142 / 2014-08-15 11:44
Niedawno podpisałem umowę z UPC o telewizję z Horizon TV , internetem Fiber Power 60 MB/s i telefon.Zalety*bardzo szybki internet
-
~alinek / 2015-04-21 12:51
Bardzo dobry internet. Z telewizją coraz lepiej. Zaskoczony dekoderem horizon i jego innowacyjnoscia. co jakis czas ale sporadycznie zdarzy sie jakis problem ale z jakim urzadzeniem nie . Na tle innych produkt jak najbardziej na tak.Zaletyinternet, dekoder Horizon
-
~all / 2016-03-31 14:03
rozumiem że piszesz w imieniu UPC.
FAJNIE ŻE ZAUWAŻYŁEŚ PROBLEMY KABLI I WIELU CZYNNIKÓW ...JA TO WSZYSTKO WIEM..NAPISAŁEM O TYM.
MÓJ KOMENTAŻ NIE ZAWIERAŁ JADU, TYLKO Z MOJEGO PUNKTU WIDZENIA UCZCIWĄ OPINIĘ.
DLATEGO KABLE POWYMIENIAŁEM JE NA INNE NIŻ DAŁ DOSTAWCA.
WIĘC NIE PISZ MI CO POWINIENEM .....JESZCZ ZROBIĆ...
ICH MONTERZY
SĄ W MIARĘ OK, I CO TO DALISMY RADE USPRAWNIĆ - ZROBILISMY
ONI SAMI TWIERDZĄ ZE OFEROWANE PRZEZ UPC PRĘDKOŚCI SĄ NIE MOŻLIWE DO UZYSKANIA.
UCZCIWIE BYŁO BY INFORMOWANE KLIENTA IZ W DANEJ LOKALIZACJI NIE MA MOŻLIWOSCI ,I ZAPROPONOWANIE REALNYCH PARAMETRÓW
NAPISAŁEM TEZ O SPADKU,,MOCY,, WNIEKTÓRYCH GODZINACH
POCZYTAJ INNE OPINIE
INNI TEZ TO WIDZĄ
POZDRAWIAM
-
~alntu / 2015-05-04 16:44
jak narazie najlepszy operator z jnakim mialem do czynienia .. po vectrze to wkoncu ulga dobrego tv i neta. A nowy Horizon dekoder to miłe zaskoczenie po tym gracie od vectry ktory mialem
-
~Andrzej / 2016-04-14 21:16
Tak czytam i czytam i przewiduję moje własne nadchodzące problemy z UPC:(
4 marca 2016r zadzwonił telefon. Konsultant zaproponował uruchomienie HBO na 4 miesiące za 29.90 gr. Jego słowa: Jeśli się Panu nie będzie podobało, proszę o rezygnację telefoniczną na miesiąc przed upływającymi czterema miesiącami. Pomyślałem,i powiedziałem to do konsultanta: kurczę 29.90zł to jak jeden bilet do kina a tu filmy przez 4 miechy! Wystarczy tylko dopilnować wypowiedzenia i po sprawie. Tak, tak...wszystko ustalone, usługa uruchomiona jeszcze tego samego wieczoru. Zapisałem sobie datę 4 maja w smartphonie żeby nie zapomnieć się wystrzelić z HBO, bo inaczej będę musiał płacić resztę umowy po 30zł za miesiąc a tego przecież nie chcę. Przez przypadek dowiedziałem się od konsultanta w biurze, że nie ma czegoś takiego jak możliwość rezygnacji z HBO. 4 miesiące po 29.90 a potem już co miesiąc 30 zł, co????!!!!! Ok, tylko spokój....tylko spokój....dzwonię do bok-u i składam oficjalną reklamację. Kobieta mi współczuję, że to na pewno pomyłka i takie tam. Mają 30 dni na odpowiedź po przesłuchaniu nagrania z rozmowy podczas sprzedawania produktu. Czekam na odpowiedź UPC ale czytam posty innych pokrzywdzonych, naciągniętych, zrobionych w konia-jak zwał tak zwał i martwię się, bo w kilku przypadkach mieli"awarię serwera" i rozmowy się nie nagrały( jaki prosty manewr ) Boję się, że to nie awaria tylko najzwyklejsza procedura działania w moim czy w innych przypadkach. Jeśli ktoś z Was również został naciągnięty i chce połączyć siły, to zapraszam do kontaktu.tel: 604 970 438 Zaletypołaczenie interu,tv i telefonu
Wadyverizon to padaka:( Jego umiejętność zawieszania się już przestała na mnie robić wrażenie.
kilka lat
-
~Andrzej / 2017-01-01 17:45
Na trzech mieszkaniach mam usługi z UPC. Internet oraz tv, umowy mam 5-6 lat na dzień dzisiejszy mogę ich tylko pochwalić, wszystko jest ok.ZaletyStabilne łącza, czytelne faktury czy kontakt z w/w firmą.
WadyChyba ceny.
Poprzez internet.
-
-
~aneris / 2017-06-27 09:10
Przestrzegam przed Horizonem - często brak sygnału w kablówce często brak internetu , arogancka obsługa : nie odbieraja telefonów , a jak odbiorą przerzucają winę na użytkownika , z góry zastrzegaja ,że jak z wuny użytkownika trzeba zapłacić , każą włączać i wyłączać ..: ..to się naprawi : , mam tego dość . Cena wysoka abonamentu -169,00zł/ internet, kablówka i telefon stacjonarny / Nie jestem zadowolona , chętnie rozwiążę z nimi umowę .
Jestem z UPS od wielu lat ...spostrzegam ,że usługa bardzo się pogorszyła .
ZaletyNie widzę.
WadyDuża awaryjność Horizona , trudność skontaktowania się z operatorem.
Gdańsk
-
~Anna / 2017-02-15 13:04
Skandaliczna jakość obsługi UPC - od 3 dni dzwonię żeby skorzystać z promocji - nie dość, że promocja dla nowych klientów jest lepsza niż dla stałych to jeszcze, ponieważ chcę zmniejszyć opłatę to nie chcą mi zatwierdzić zmian w umowie. Straciłam 1,5 GODZINY (!) na rozmowy telefoniczne z UPC i kilkanaście razy byłam przełączana do działu zmian, do którego bezpośrednio dodzwonić się nie można. W dodatku wlepili mi jakąś usługę na miesiąc za darmo i nie mogę jej nie chcieć, a zrezygnować można tylko dzwoniąc do nich kolejny raz! Skandal - zdecydowanie nie polecam - skorzystam z oferty konkurencji - wtedy będę też miała promocję dla nowych klientów!3 lata
-
~antrik / 2015-05-13 12:02
jeden z lepszych dostawcow. narazie najmniej sie na nim zawodze. Do tego przechodzac dostalem w pakiecie Horizon dekoder, a o nowosci w vectrze jak bylem moglem sobie tylko pomazyc
-
~Antyfan_UPC / 2015-12-07 14:47
Nie dbają o starych klientów. Przy przedłużeniu umowy dają Ci droższą ofertę niż ma nowy Klient, co sam zresztą na infolinii przyznają!
Dzisiaj w trakcie rozmowy z Panią z infolinii, która dzwoniła w spr przedłuzenia umowy, Pani stwierdziła, że nie da mi takiej ceny jak ma nowy Klient i odłożyła słuchawkę!!!
Straszna żenada!WadyObsługa Klienta!! dekodery, które trzeba przynajmniej raz w tygodniu resetować, internet nie ma deklarowanych przez nich parametrów!
6 lat
-
~asiulek / 2012-07-10 14:31
Oszustwo, złodziejstwo, dziadostwo!!!Od samego początku mam problemy z operatorem UPC.Naliczanie opłat o których nie była mowa przez co gigantyczne rachunki za kiepską jakość, fatalna obsługa w biurze jak i na infolinii i generalnie klient śmieć!Naobiecywali mi wspaniałego taniego internetu,który miał mi wystarczać a dostałam 2 GB i naliczanie za każde przekroczenie( pół giga to ponad 100 PLN)o czym nie ma ani słowa w umowie. Zmieniają cennik a ja dostaje wiadomość, że jeśli nie wyrażam na to zgody mogę zerwać umowę ale mam zwrócić koszty promocji(czyli moje niewyrażanie zgody na nic się zdaje bo oni sobie zmieniają a ja mam akceptować albo dopłacać za ich widzi mi się).Faktury raz przyślą, raz nie a jak nie przyślą to znaczy, że użytkowniku masz się domyśleć, że wysłali bo inaczej Ci odetną.To tak w skrócie bo jest tego więcej.Pierwszy raz się spotykam z takimi krętaczami za to ostatni raz.Skończy się umowa i wypad mi z UPC,jak zadzwonią z ofertą powiem sp********.Dziękuję za uwagę.Zaletynie ma
Wadysame
-
~Barbara / 2015-06-21 22:08
Najbardziej złodziejski dostawca internetu na rynku. Po 2 latach sami zmieniają umowę i podnoszą opłaty bo na czas nie wypowiedziało się umowyZaletyBrak
WadyPazerność na kasę
Zrezygnowałam
-
~berty7 / 2014-02-26 17:58
Po internecie od vectry to jestem jak w domu. fakt ceny są wyższe ale przynajmniej mam święty spokój. i nie musze co chwile sie do nich dobijac bo cos mi nie działa... a na polaczenie czeka sie z 20 min. masakra. Tak więc licze na miła atmosfere i dobry interenet od upc :D
-
~beznadziejnie wolny internet,wciąż się / 2017-04-09 19:35
Praca jakakolwiek w internecie to droga przez....zasieki,oczaekiwanie,błędy otwarcia strony albo komunikat spróbuj póżniej itp.itd
-
-
~Bogusława / 2017-12-08 22:46
Jestem bardzo nie zadowolona jak przyłączałam było okej, a teraz i telewizja i internet działa tragicznie. Ciągle jakieś przerwy. Obsługa również pozostawia, wiele do życzenia. Dodatkowo po roku użytkowania z miesiąca na miesiąc abonament wzrasta o 10 zł, bez żadnego podania powodu. Każdemu odradzam. Byłam użytkownikiem Vectry i bardzo, bardzo żałuję, że dałam się skusić na to dno. Każdemu odradzam niech trzyma się od UPC daleko
-
~Cezary Marek / 2013-07-02 10:35
Wcisnęli mojej mamie darmowy telefon w pakiecie i okazało się, że obecnie ten darmowy telefon, z którego mama nie korzysta kosztuje nas 41 zł miesięcznie. Odkręcenie tego graniczy z cudem. Grożą nam karami umownymi. https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1063994_638307062864475_1 957627440_o.jpgZaletyże jest
WadyWolniejszy internet niż w umowie i trzeba uważać na dodatkowe opcje w tv, które są dodatkowo odpłatne
kilka lat
-
~cyber / 2012-05-16 09:24
Nie polecam tej firmy. Zadzwoniłem na infolinię, z pytaniem jak złożyć rezygnację, dostałem instrukcję oraz adres mailowy i przesłałem dokument z zachowaniem 45-dniowego okresu wypowiedzenia. Gdy poszedłem zwrócić po wszystkim dekoder powiedziano mi że żadne wypowiedzenie do nich nie dotarło, bo pani na infolinii podała zły adres mailowy. Stwierdzili że nie mają takiej rozmowy nagranej i nie mają podstaw do uwzględnienia rezygnacji zatem musiałem zapłacić za dodatkowe dwa miesiące abonament, z którego nie korzystałem wierząc że UPC ma kompetentnych ludzi udzielających informacji. Pomyliłem się, firma niegodna polecenia. Dodam że byłem wieloletnim abonentem tej firmy.
-
~Damian / 2017-03-31 20:09
Zgadzam sie odlaczyc usluge potrafa szybko ale zeby pozniej wlaczyc to trzeba czeac niewiadomo ile maja czas !!!!!!!!!