Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zid / 2018-05-14 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma, jakość usługi na niskim poziomie, internet ciągle przerywa, notorycznie obniżają prędkość. Kontakt z obsługą klienta fatalny. Odradzam
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ZiroGold / 2022-08-16 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC TO GÓWNO PRZEZ DUŻE G, ZAPEWNIAJĄ ŻE ICH INTRERNET JEST NAJLEPSZY A TAK NAPRAWDĘ NIE UMYWA SIĘ DO INNYCH. JEDEN WIELKI SKANDAL.
    ZaletyNIC
    WadyWSZYSTKO
  • ~Zły / 2020-03-31 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    NIe da rady grac przez net na ps4 w bf v , cały czas high latency i latency variation .NIe POlecam a i na horizonie brak możliwości otwarcia portów DNO
    Zaletybrak
    MiejscowośćPłock
  • ~Zniesmaczona / 2023-01-20 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam od nich od dawna pakiet internet plus TV,jakiś czas było ok,choć w umowie wciśnięto mi telefon stacjonarny,którego wcale nie potrzebowałam,ale usłyszałam,że bez tego telefonu pakiet będzie o wiele droższy,a po upływie terminu umowy,nowa będzie można zawierać juz beż tego telefonu.Rzeczywistosc okazała się inna,i mialam duze problemy z pozbyciem się tego telefonu z pakietu...po prostu horror.Net tez sie rwał,ale technik niby niczego nie stwierdzał.Wpierw mialam czarny ruter,a później wymieniono mi na biały i dopiero wtedy zaczal się prawdziwy Meksyk,w końcu jakoś to poprawiono,ale od momentu gdy UPC przejął play,znowu zaczęły się problemy głównie z netem.Mimo to,że od dawna mam internet bezprzewodowy,to wcislano mi,że oni jedynie przez kabel zapewniają prawidłowe usługi,to niedorzeczne stwierdzenie,ciągle nie było połączenia internetowego między rutherem,a tv,wiec nie mogłam oglądać np netflixa,wydzwanialam do upc,a tam twierdzili,że netflix nie ma nic wspólnego z internetem,to śmiechu warte stwierdzenie.W końcu przyjechał monter i podłączył mi kabelem ruter z tv,i dopiero wtedy zaczęło działać poprawnie...ale wcześniej z 5 miesięcy się uzeralam z nimi.Z WiFi mam problem do tej pory,bardzo często nie działa,rwie,a niedawno i dziś po raz drugi internet w ogóle zniknął mi w telefonie,a gdy zadzwonilam do upc,to konsultant był opryskliwy,stwierdził,że zrobi twardy reset i po 15 minutach ma zadziałać, wkurzyłam się bardzo,a ten jeszcze na koniec pyta,czy może mi zaproponować zmiany w umowie z internetem,no,normalnie mnie zatkało...a z przedłużeniem umowy,to totalna masakra,każdy mowi co innego.W sumie,to mogłabym zmienić operatora,tylko nie chce mi się znów handryczyc z następnym,bo pewnie byłoby podobnie...no i UPC ma taką usługę w pakiecie,że można w ciągu tygodnia,oglądać powtórnie programy,a to mi pasuje,choć ostatnio tez sie trochę tu pozmieniało,bo np można obejrzeć niektóre programy powtórnie,ale tylko w czasie trwania tzw emisji na żywo.Reasumujac,tylko z tego jestem zadowolona,choć nie do końca.
    ZaletyJw
    WadyPsujący się sprzęt,brak rzetelnej informacji,przerwy w dostawie internetu,przerwy w wfi
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Zniesmaczona / 2023-01-20 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałabym jeszcze uzupełnić moją opinię o to,ze ciekawe co by było gdybym miała ruther ustawiony daleko od TV?Otóż byłoby to,że w dalszym ciągu nie miałabym połączenia z internetem,bo kable UPC posiada tylko w jednym rozmiarze,krótkie
    .taka uzyskałam informację od montera.Zreszta dla pełnego obrazu,to dopiero po chyba 2,czy 3 wizycie połączył mi te 2 urządzenia kablem.Oddali mi jakieś małe pieniądze za te moje niedogodności,ale ile razy tam dzwonilam,to już nie zliczę.Ta cała sytuacja była jakaś groteskowa .
    ZaletyBrak
    WadyBardzo wiele
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Zniesmaczona / 2023-01-20 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Panie Łukaszu,rozbawił mnie Pan swoim komentarzem,ale w pełni potwierdzam to co Pan napisał,bo mnie też dzis przy przedłużeniu umowy konsultantka UPC wyczytywała jakieś formułki,a gdy powiedzialam,że w dzisiejszych czasach strach jest wyrażanie zgod na przetwarzanie danych,to ta stwierdziła,że jeżeli nie wyrażę zgody,to umowa nie będzie mogła być przedłużona,to chore,handlują danymi i tyle.Nasuwa się pytanie,po co te pytania,skoro i tak musi być jedna odpowiedź.
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Zniesmaczona / 2024-08-02 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle problemy z internetem,router sam się resetuje.Masakra..a konsultanci maja to gdzieś.
    ZaletyBrak
    WadyJw
  • ~Zniesmaczona / 2024-08-08 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś znów ta sama sytuacja z routerem,a w konsekwencji brak internetu..a "pani konsultantka" mowi,żebym wsadziła szpilkę do otworu w routerze,nie wiem już,czy mam się śmiać,czy płakać z powodu takiej FACHOWEJ porady.Kompletna porażka.
    ZaletyBrak
    WadyJw
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Zoenek / 2018-04-30 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, chyba najgorsza z możliwych obsług klienta- zadzwoniłam na infolinię i po długim wyczekiwaniu, kiedy odebrano telefon to i tak nie uzyskałam żadnej pomocy. Powiedziano mi, że mam sobie sprawdzić połączenie kabla z modemem i jeśli to wina modemu to pomogą, a jak nie to nie. Dodatkowo kto normalny musiałby co chwile zmieniać sobie kanał z internetem, żeby ping wrócił do normy (chociaż i tak to się nie dzieje)? Zasięg znośnego internetu jest tak mały, że trzeba by było siedzieć ze swoim sprzętem metr od modemu, jeśli chciałoby się skorzystać z internetu
    ZaletyBrak zalet
    WadyInfolinia to dno takie samo jak ich internet
    MiejscowośćŻory
  • ~Zosia / 2023-05-18 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można zrezygnować z usługi. Rezygnacja złożona w marcu, ruter odesłany. Data odłączenia usługi 01.05.2023. Przychodzi kolejna faktura za maj. Dzwonimy, pytamy. Na siłę chcą zatrzymać klienta. W maju umiera teść, właściciel umowy. Akt zgonu trzeba złożyć osobiście lub wysłać na ich adres. Nie akceptują pdf kopi wysłanej mailem. Mieszkamy za granicą. Po prostu paranoja. Zero empatii i pomocy. Nie polecam nikomu. A akt zgonu będzie zaakceptowany od dnia złożenia a nie od daty śmierci teścia. Czy może ktoś mógłby nam pomóc.
    ZaletyŻadnych zalet.
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćSt. Helier
  • ~Zuza / 2022-02-17 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Technik miał się zjawić w godz. 17-19, o 18 dostałam sms że będzie za 15 minut, po chwili dostałam telefon że miał awarie samochodu i nie przyjedzie. Instalacja z powodu UPC przełożona na dzień kolejny. Następnego dnia technik zdążył pojawić się 5 minut przede mną zanim wróciłam z pracy, nie był łaskaw poczekać (dosłownie 5 minut) powiedział że mają innych klientów. I że on nie odpowiada za kolegę z dnia poprzedniego i odpowiada tylko za siebie. Niewzruszony faktem że instalacja planowo powinna być wczoraj i to z ich winy się nie odbyła pojechał do następnego klienta. Sytuacja zgłaszana na infolinie, miałam dostać informacje czy technik do mnie wróci oczywiście zero odzewu, tylko człowiek marnuje swój czas w oczekiwaniu na technika. Łaske robią że przyjadą i zamontują internet. Nie polecam
    Zaletynie ma
    Wadyokropna obsługa, zero kontaktu, brak wizyty technika o ustalanej porze, zapowiedz 5 minut przed planowym zapowiedzianym przyjazdem że technik nie przyjedzie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~zuzanka / 2023-12-12 23:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Po połączeniu z PLAY przerwy w dostawie internetu, wcześniej szybkość na poziomie 300 mb/s, teraz zaledwie 70.
    Zaletybrak
    Wadyniedostateczna szybkość łącza
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Zyga / 2019-01-09 23:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje dołożyli 20 zł do rachunku bez żadnych konsultacji za niezamawiane przeze mnie usługi, których odmówiłem w rozmowie telefonicznej. W dodatku nie da się z nimi w żaden sposób skontaktować. Firmą powinna się zająć skarbówka i prokuratura.
    Zaletybrak
    Wady- zero kontaktu z firmą
    - dokładanie niezamówionych usług
    - zwiększanie rachunku bez konsultacji
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Алексей / 2023-04-25 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Ужасный интернет, постоянно перебои со связью, звонил много раз, приезжал мастер, платил 50 злотых, проблемы все теже не решаются, Ужас ! не рекомендую !
    ZaletyУжас
    WadyУжас
  • ~Татьяна / 2022-12-30 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie odpowiada Firma przyjechał kurier nie zadzwonił nie napisał i pojechał i Zabrał paczkę i cały dzień chciałam odebrać normalnie tą paczką i nie dało rady to zrobić!!!
    Miejscowośćсело Петропа́вловская Борщаго́вка
  • ~11paulinae11 / 2015-09-26 19:36
    Nigdy nie miałam do czynienia z gorszą firmą. Traktują klientów niepoważnie i bez szacunku. Nie mamy internetu w domu od środy, technik przychodził już dwa razy, nic nie naprawił, za każdym razem miał przyjść danego dnia i nie przychodził, po czym, odwołując nasze plany, w ostatniej chwili dostawaliśmy wiadomość, że technik nie przyjdzie i będzie dnia następnego. Co to ma być? Dodzwonić się do nich też graniczy z cudem, czeka się na linii dwadzieścia minut (płacąc oczywiście) ODRADZAM z całego serca.
  • ~127.0.0.1 / 2016-05-06 21:07
    W zyciu nie spotkalem sie z wiekszym lekcewazeniem klienta. Duza firma zawsze bedzie lala na klienta, bo zarowno przyjscie/odejscie pojedynczego pracownika/klienta jest dla niej ledwo zauwazalne. Jedyny sposob na takich to bojkot w skali masowej - wtedy zaczyna sie inna rozmowa. Jedno ze zlotych praw rynku mowi: do monopolu/oligopolu ZAWSZE doplacasz.
    ZaletyZaletą jest to, że UPC nie zdołało opanować całego rynku.
    WadyWadą jest to, że UPC oferuje kiepską jakość za wygórowaną cenę. Od jakości obsługi począwszy, a na technicznej jakości usług skończywszy.
    korzystam już za długo i za drogo - przepinam się na internet komórkowy
  • ~Abonet_petent / 2011-03-11 14:55
    Jestem abonetem UPC od prawie 2 lat. Nie mam wygórowanych wymagań więc nie mam zastrzeżeń do Dostawcy. Chociaż sporadycznie zdarzają się przerwy w łączności telefonicznej. Rozumiem - awarie mogą się zdarzać każdemu operatorowi. Natomiast sposób postępowania UPC z klientem w czasie awarii pozostawia bardzo dużo do życzenia i zniechęca do dalszego korzystania z tych usług. Po wybraniu numeru (324 94 94 80) dalsze losy połączenia zależą od podania numeru identyfikacyjnego klienta. Otrzymuje sie z automatu wyjaśnienie, że w rejonie aboneta sa prowadzone prace modernizacyjne, ktore zostaną zakończone wkrótce. Takie wyjaśnienie otrzymywałem ciągle a awaria trwała ponad 24 godz. Nie można przejść do kontaktu z przedstawicielem UPC, chociażby żeby zgłośić awarię, co jest wymagane według umowy przy ubieganiu się o zwrot za brak swiadczonych usług. Krótko mówiąc abonet jest juz tylko petentem, ktoremu nie warto poświęcać uwagi. Uprzejmość była przed podpisaniem umowy.
  • ~Adam / 2011-01-22 13:27
    PO prostu szkoda słów - proszę - -dla własnego dobra, zdrowszych nerwów, i zachowania zasobności portfela - dajcie sobie spokój z tym dziadostwem...
    - trzymanie parametrów - zerowe,
    - awaryjność sieci i telefonu - regularnie doskonała - wręcz niezawodna ...zawodność...
    - obsługa klienta i serwis - totalnie absolutnie nieudolne, lub niedouczone!!!
    ZERO DBAŁOŚCI O KLIENTA, WYSTARCZY, ŻE PODPISAŁ UMOWĘ...
    ZaletyŻADNE
    WadyZszarpane nerwy i wydane pieniądze... na nic...
    półtora roku
  • ~Adam / 2017-07-21 01:11
    Internet z UPC posiadam od kwietnia 2017 r. z początku to nawet nie źle "hulał"a potem ..... muł po szyję. co ja nie robiłem.Pokazywał na testach że ma 12 Mb/s, a kupiłem do 60 Mb, a rzeczywista wartość nie przekraczała 1 Mb, stronę otwierał a film?, filmy buforował z 10 min zanim dało się je obejrzeć, jak nie dłużej. Na forach posłuchałem paru "magików" i co się okazało: miałem kartę Wi-fi standard B/G, zmieniłem Wi-fi na USB standard-N. W Ruterze przestawiłem szerokość kanału z 20 Mhz na 40 Mhz, ustawiłem standard tylko - N, poszukałem w miarę dobrego mało zaśmieconego kanału (eksperymentalnie)i ........... Na testach 41 Mb, buforowanie zanim zacznę coś oglądać wynosi góra 5 do 10 sekund zależy od strony, nie wiem dla czego, ale musi się rozpędzić zanim złapie 5,2 MB/s, no i czeka mnie wymiana laptopa , bo ten co mam, ma już swoje dziesięć lat i może stąd takie a nie inne problemy z siecią, zanim zaczniemy rwać włosy z głowy, zobaczmy co posiadamy, lub mamy złe ustawienia komputera i rutera, stare sterowniki do kart sieciowych,stary sprzęt, itd, bo wina może być po naszej stronie. Najlepsza karta Wi-Fi ma standard AC.
    ZaletyOdpukać ale jeszcze nigdy nie zerwało połączenia
    Wadyjak pisałem na początku a teraz brak
    posiadam od Kwietnia 2017 r koszt 49 zł za do 60Mb/s Lublin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2980
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017