Jeden wielki dramat! Przerwy w dostępie do internetu notoryczne. Nie ma dnia, żeby wszystko sprawnie działało. Przychodzisz po 8 h z pracy, chcesz włączyć internet i po 30 min się zawiesza i koniec.
Zaletybrak
Wadynie działa
MiejscowośćTychy
~Zawiedziony / 2018-02-03 23:51
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna obsługa Klienta. Namawiając na ofertę potrafią się skontaktować. Obiecują przesłać wzór umowę i zapominają. Od tygodnia kontaktuję się z Konsultantem wskazanym podczas rejsstracji i ustalania oferty.
Dzwonie tydzień.
- w poniedziałek ma oddzwonić za 20 minut
- we wtorek proszę o kontakt przez czas - mają mnie wiadomo gdzie
- w piątek puszczają mi nwrwy - onietnica, ze zostawią kontakt
- dzwonie dzisiaj (w sobote) Przekazana sprawa mailowo
Kontaktu brak.
Nie mam jeszcze usług, a już mam ich dość.
W poniedziałek trzeba będzie poeksalować problem wyżej, bo jestem Klientem, który nie lubi, jak ma się go w d......
ZaletyNa razie zalet nie widzę
WadyZwodzenie, brak kontaktu, już nie wiem jak mam sie dodzwonić do wskazanego konsultanta.
~ZawiedzionyWspopracaZUpc / 2020-04-27 20:27
Ocena: 1.00 / 5
Gowno nie internet.
Co chwile wyłącza (przynajmniej 20x dziennie - CENTRUM WARSZAWY !!!!) i nie ma dostępu do sieci.
Na infolinii każą resetować router który włącza się 10 minut :..... po czyn internetu i tak nie ma.
Maskara.
Nigdy więcej umowy z ta złodziejska firma.
Najgorsza decyzja w życiu to związanie się z UPC - klienta maja totalnie w dupie.
Praca zdalna w przypadku UPc jest niemożliwa bo po chwili wyrzuca Cię na 10-40 minut ... zależy.
ZaletyBrak
WadySame wady.
Ciągły brak ciągłości internetu.
MiejscowośćWarszawa
~Zbigniew / 2017-01-10 18:01
Ocena: 1.00 / 5
Witam
Beznadziejna telewizja blokuje kanały dostępne w Telewizji naziemnej
ZaletyBrak
WadyKrętactwo,matactwo brak poszanowania klienta
Z 15 lat i z roku na rok to gorzej
~Zbigniew / 2023-02-20 20:11
Ocena: 1.00 / 5
Operator straszy starsze osoby czarnym ekranem, żeby wcisnąć pakiet złoty
ZaletyChamstwo
WadyJeszcze większe chamstwo
MiejscowośćBydgoszcz
~Zbyszek / 2015-03-18 21:05
Ocena: 1.00 / 5
Jeszcze przez dwa miesiące po odesłaniu im sprzętu, naliczali mi faktury za telefon bo rzekomo mogłem korzystać z aplikacji telefonicznej, której choć ją stworzyli to nie są niby w stanie jej kontrolować. Ha, ha ha kłamcy naciągacze i złodzieje. Nie chcesz zostać oszukany trzymaj się zdala od tych kanciarzy
ZaletyBrak kontaktu z tą firma
WadyBezczelni manipulatorzy i naciągacze
~Zdruzgotany / 2020-09-01 12:15
Ocena: 1.00 / 5
Jak UPS to robi że jeszcze istnieje na rynku? Macie klientów w głębokim poważaniu. Rezygnacja z umowy to masakra. W punktach sprzedaży nic nie da się załatwić! Ale to tylko punkt sprzedaży. Klient pozostawiony sam sobie. Moja ocena 0. W sumie nawet 0 to zbyt wysoka ocena!
ZaletyBrak
WadyWszystkie możliwe
~Zdzich / 2014-12-01 12:37
Ocena: 1.00 / 5
Ostatnie zagranie UPC: Wziąłem od tych wydrwigroszy internet. Aby być w zgodzie z umową na czas nieokreślony - zapłaciłem więc 100zł za instalację. W lokalu już było ich gniazdko więc ta "instalacja" polegała na włożeniu wtyczki. Po miesiącu przyszła informacja, że podwyższają sobie miesięczną opłatę - jak się komuś nie podoba, to może zrezygnować. Stówka oczywiście przepada. Najlepsze, że jakby się nawet chciało zostać u nich, ale, by uniknąć wyższych opłat, na niższej taryfie - trochę wolniejszym internecie, to trzebaby zapłacić kolejną stówkę... Za "opłatę instalacyjną"... To złodziejstwo, nie sądzicie? Mogą tak sobie zrobić 5 razy w roku i nic Was przed tym nie chroni. DORADZAM OMIJAĆ BEZCZELNE TOWARZYSTWO Z UPC SZEROKIM ŁUKIEM. Ja już po złożeniu wypowiedzenia :-) Udało mi się też zniechęcić już jedną rodzinę przed wykupieniem pakietu usług u nich, ale plany na przyszły rok mam znacznie ambitniejsze... Komuś, kto mnie okradł nie może to wyjść na dobre.
~Zel / 2020-01-15 17:50
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna jakość usługi internet. Rozlacza co godzinę. Bok zamiast pomóc wtyka nowe uslugi. Omijać.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćWarszawa
~zid / 2018-05-14 14:20
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna firma, jakość usługi na niskim poziomie, internet ciągle przerywa, notorycznie obniżają prędkość. Kontakt z obsługą klienta fatalny. Odradzam
MiejscowośćWarszawa
~ZiroGold / 2022-08-16 13:30
Ocena: 1.00 / 5
UPC TO GÓWNO PRZEZ DUŻE G, ZAPEWNIAJĄ ŻE ICH INTRERNET JEST NAJLEPSZY A TAK NAPRAWDĘ NIE UMYWA SIĘ DO INNYCH. JEDEN WIELKI SKANDAL.
ZaletyNIC
WadyWSZYSTKO
~Zły / 2020-03-31 19:02
Ocena: 1.00 / 5
NIe da rady grac przez net na ps4 w bf v , cały czas high latency i latency variation .NIe POlecam a i na horizonie brak możliwości otwarcia portów DNO
Zaletybrak
MiejscowośćPłock
~Zniesmaczona / 2023-01-20 18:59
Ocena: 1.00 / 5
Mam od nich od dawna pakiet internet plus TV,jakiś czas było ok,choć w umowie wciśnięto mi telefon stacjonarny,którego wcale nie potrzebowałam,ale usłyszałam,że bez tego telefonu pakiet będzie o wiele droższy,a po upływie terminu umowy,nowa będzie można zawierać juz beż tego telefonu.Rzeczywistosc okazała się inna,i mialam duze problemy z pozbyciem się tego telefonu z pakietu...po prostu horror.Net tez sie rwał,ale technik niby niczego nie stwierdzał.Wpierw mialam czarny ruter,a później wymieniono mi na biały i dopiero wtedy zaczal się prawdziwy Meksyk,w końcu jakoś to poprawiono,ale od momentu gdy UPC przejął play,znowu zaczęły się problemy głównie z netem.Mimo to,że od dawna mam internet bezprzewodowy,to wcislano mi,że oni jedynie przez kabel zapewniają prawidłowe usługi,to niedorzeczne stwierdzenie,ciągle nie było połączenia internetowego między rutherem,a tv,wiec nie mogłam oglądać np netflixa,wydzwanialam do upc,a tam twierdzili,że netflix nie ma nic wspólnego z internetem,to śmiechu warte stwierdzenie.W końcu przyjechał monter i podłączył mi kabelem ruter z tv,i dopiero wtedy zaczęło działać poprawnie...ale wcześniej z 5 miesięcy się uzeralam z nimi.Z WiFi mam problem do tej pory,bardzo często nie działa,rwie,a niedawno i dziś po raz drugi internet w ogóle zniknął mi w telefonie,a gdy zadzwonilam do upc,to konsultant był opryskliwy,stwierdził,że zrobi twardy reset i po 15 minutach ma zadziałać, wkurzyłam się bardzo,a ten jeszcze na koniec pyta,czy może mi zaproponować zmiany w umowie z internetem,no,normalnie mnie zatkało...a z przedłużeniem umowy,to totalna masakra,każdy mowi co innego.W sumie,to mogłabym zmienić operatora,tylko nie chce mi się znów handryczyc z następnym,bo pewnie byłoby podobnie...no i UPC ma taką usługę w pakiecie,że można w ciągu tygodnia,oglądać powtórnie programy,a to mi pasuje,choć ostatnio tez sie trochę tu pozmieniało,bo np można obejrzeć niektóre programy powtórnie,ale tylko w czasie trwania tzw emisji na żywo.Reasumujac,tylko z tego jestem zadowolona,choć nie do końca.
ZaletyJw
WadyPsujący się sprzęt,brak rzetelnej informacji,przerwy w dostawie internetu,przerwy w wfi
MiejscowośćWroclaw
~Zniesmaczona / 2023-01-20 19:18
Ocena: 1.00 / 5
Chciałabym jeszcze uzupełnić moją opinię o to,ze ciekawe co by było gdybym miała ruther ustawiony daleko od TV?Otóż byłoby to,że w dalszym ciągu nie miałabym połączenia z internetem,bo kable UPC posiada tylko w jednym rozmiarze,krótkie
.taka uzyskałam informację od montera.Zreszta dla pełnego obrazu,to dopiero po chyba 2,czy 3 wizycie połączył mi te 2 urządzenia kablem.Oddali mi jakieś małe pieniądze za te moje niedogodności,ale ile razy tam dzwonilam,to już nie zliczę.Ta cała sytuacja była jakaś groteskowa .
ZaletyBrak
WadyBardzo wiele
MiejscowośćWroclaw
~Zniesmaczona / 2023-01-20 19:49
Ocena: 1.00 / 5
Panie Łukaszu,rozbawił mnie Pan swoim komentarzem,ale w pełni potwierdzam to co Pan napisał,bo mnie też dzis przy przedłużeniu umowy konsultantka UPC wyczytywała jakieś formułki,a gdy powiedzialam,że w dzisiejszych czasach strach jest wyrażanie zgod na przetwarzanie danych,to ta stwierdziła,że jeżeli nie wyrażę zgody,to umowa nie będzie mogła być przedłużona,to chore,handlują danymi i tyle.Nasuwa się pytanie,po co te pytania,skoro i tak musi być jedna odpowiedź.
ZaletyBrak
WadySame
MiejscowośćWroclaw
~Zniesmaczona / 2024-08-02 18:39
Ocena: 1.00 / 5
Ciągle problemy z internetem,router sam się resetuje.Masakra..a konsultanci maja to gdzieś.
ZaletyBrak
WadyJw
~Zniesmaczona / 2024-08-08 15:44
Ocena: 1.00 / 5
Dziś znów ta sama sytuacja z routerem,a w konsekwencji brak internetu..a "pani konsultantka" mowi,żebym wsadziła szpilkę do otworu w routerze,nie wiem już,czy mam się śmiać,czy płakać z powodu takiej FACHOWEJ porady.Kompletna porażka.
ZaletyBrak
WadyJw
MiejscowośćWroclaw
~Zoenek / 2018-04-30 11:38
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, chyba najgorsza z możliwych obsług klienta- zadzwoniłam na infolinię i po długim wyczekiwaniu, kiedy odebrano telefon to i tak nie uzyskałam żadnej pomocy. Powiedziano mi, że mam sobie sprawdzić połączenie kabla z modemem i jeśli to wina modemu to pomogą, a jak nie to nie. Dodatkowo kto normalny musiałby co chwile zmieniać sobie kanał z internetem, żeby ping wrócił do normy (chociaż i tak to się nie dzieje)? Zasięg znośnego internetu jest tak mały, że trzeba by było siedzieć ze swoim sprzętem metr od modemu, jeśli chciałoby się skorzystać z internetu
ZaletyBrak zalet
WadyInfolinia to dno takie samo jak ich internet
MiejscowośćŻory
~Zosia / 2023-05-18 18:04
Ocena: 1.00 / 5
Nie można zrezygnować z usługi. Rezygnacja złożona w marcu, ruter odesłany. Data odłączenia usługi 01.05.2023. Przychodzi kolejna faktura za maj. Dzwonimy, pytamy. Na siłę chcą zatrzymać klienta. W maju umiera teść, właściciel umowy. Akt zgonu trzeba złożyć osobiście lub wysłać na ich adres. Nie akceptują pdf kopi wysłanej mailem. Mieszkamy za granicą. Po prostu paranoja. Zero empatii i pomocy. Nie polecam nikomu. A akt zgonu będzie zaakceptowany od dnia złożenia a nie od daty śmierci teścia. Czy może ktoś mógłby nam pomóc.
ZaletyŻadnych zalet.
WadyObsługa klienta
MiejscowośćSt. Helier
~Zuza / 2022-02-17 11:19
Ocena: 1.00 / 5
Technik miał się zjawić w godz. 17-19, o 18 dostałam sms że będzie za 15 minut, po chwili dostałam telefon że miał awarie samochodu i nie przyjedzie. Instalacja z powodu UPC przełożona na dzień kolejny. Następnego dnia technik zdążył pojawić się 5 minut przede mną zanim wróciłam z pracy, nie był łaskaw poczekać (dosłownie 5 minut) powiedział że mają innych klientów. I że on nie odpowiada za kolegę z dnia poprzedniego i odpowiada tylko za siebie. Niewzruszony faktem że instalacja planowo powinna być wczoraj i to z ich winy się nie odbyła pojechał do następnego klienta. Sytuacja zgłaszana na infolinie, miałam dostać informacje czy technik do mnie wróci oczywiście zero odzewu, tylko człowiek marnuje swój czas w oczekiwaniu na technika. Łaske robią że przyjadą i zamontują internet. Nie polecam
Zaletynie ma
Wadyokropna obsługa, zero kontaktu, brak wizyty technika o ustalanej porze, zapowiedz 5 minut przed planowym zapowiedzianym przyjazdem że technik nie przyjedzie.