Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3513 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wkurzona / 2023-09-30 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    częste awarieczęste awarieczęste awarieczęste awarieczęste awarieczęste awarie
  • ~Wkurzony / 2019-08-07 06:08
    Ocena: 1.00 / 5
    YouTube nie działa już drugi miesiąc reklamacji nie chcą przyjąć bo YouTube jest za darmo niby internet przerywa cały czas bardzo słaby telewizja non stop usterki ostatnio była usterka niby nie miałem 3dni telewizji internetu telefonu i za to dostałem 5zl reklamacji za 3 dni bez niczego a place 130mc porażka oby zbanktutowali
    ZaletyBrak
    MiejscowośćKędzierzyn-Koźle
  • ~Wkurzony jak cholera / 2023-08-15 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Awaria awarię awarią pomiata. Syf, kiła i mogiła. Zawarłem umowę bo wydawała się najkorzystniejsza natomiast tylko na papierze. Przerwy w dostawie internetu to norma. Nigdy nie osiąga takich parametrów jak deklarują. Odradzam! Będą was czarować żeby później rozłożyć ręce na problemy.
    ZaletyŻadnych zalet UPC nie ma
    WadyPrzerwy w dostawie internetu, olewający stosunek do klienta
    MiejscowośćKraków
  • ~Wkurzony Klinet / 2017-09-15 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można się dodzwonić do BOK. Infantylny, monotonny i denerwujący kobiecy głos automatu zgłoszeniowego kieruje nas w fatalnie skonstruowane menu usług wplatając przy okazji
    kwiatki w stylu "Tu UPC. Pomagamy się Tobie cieszyć każdą chwilą" - czy jakoś tak. Jajo można znieść wysłuchując na okrągło te nagrane komunikaty i ogarniać zawiłe menu (trzeba wpisywać swój numer ID lub PESEL) nie mając praktycznie żadnych szans na szybkie połączenie z żywym człowiekiem. Ciągle leci muzyczka i nudne "Przepraszamy. Czas oczekiwania na połączenie wynosi 10 minut". Kiedyś, jak nasza kablówka nie należała do UPC, telefon wykonywało się bezpośrednio do serwisu i sprawa była załatwiana błyskawicznie. No cóż, MAMY POSTĘP :) Serdecznie odradzam wszystkim korzystanie z usług tej podejrzanej i niesolidnej firmy. Wszystko scentralizowali, idioci. Nawet lokalne serwisy kierowane są przez "Cyntralę" :) DNO
    ZaletyPraktycznie żadnych
    WadyDrogo
    Fatalny serwis i obsługa klienta
    Ciągle ta sama, szminkowana, oferta podawana w nieco zmodyfikowanej formie
  • ~wkurzony użytkownik / 2019-09-16 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, od dwóch dni co chwila zaniki sieci.
    Zrzut z pingowania sieci:

    Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=18ms
    Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=13ms
    Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=22ms
    Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=23ms
    Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=18ms
    Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=3025ms
    Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=34ms
    Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=17ms
    Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=14ms
    Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=17ms
    Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=16ms
    Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=17ms
    Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=27ms
    Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=44ms
    Request timed out.
    Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=586ms
    Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=20ms
    Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=16ms
    Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=20ms
    Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=13ms
    Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=14ms
    Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=13ms
    Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=122ms
    Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=16ms
    Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=16ms
    Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=24ms
    Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=2696ms
    Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=55ms
    Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=20ms
    Request timed out.
    Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=24ms
    Zaletybrak
    WadyWiecznie niedziałająca strona,
    zaniki sieci,
    trudności z konsultingiem,
    wciskanie kolejnych ofert - a nie naprawa istniejących problemów.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Wkurzony_na_maxa / 2023-07-09 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam światłowód 600Mb/s od 1.5roku, od samego początku są z nim same problemy. Takiej prędkości zadeklarowanej nigdy nie widziałem, max 300Mb, do tego pan przedstawiciel przez którego podpisywałem umowę obiecywał, że wifi z neta bedzie w calym domu(g...o prawda). Na każdym piętrze musiałem dokładać kolejny router aby mieć normalne wifi.
    ALE NAJGORSZE jest to że są dni z całkowitym brakiem internetu(najczęściej weekend)DZWONIĄC do nich rozmawiasz z botem, ktory co chwila przedłuża naprawę awarii to na godzinę 13, potem, 17, potem 19 a na koniec 23.30. No k.... Próbowałem zadzwonić z innego numeru, a tam znowu bot ktory mówi, że konsultanci pracują w dni robocze. Nigdy w życiu nie przedłużę umowy u tych pajaców, złodziei. Będę PRÓBOWAŁ złożyć reklamację o zwrot poniesionych kosztów za dni z brakiem internetu, ALE tutaj również mam problem ze znalezieniem czy to ich adresu email, czy zakladki z formularzem kontaktowym. LUDZIE nie popełniajcie tego samego błędu co ja i nie podpisujcie z nimi umowy. Tu się prosi o pozew zbiorowy za te klamstwa. Może UOKIK coś zdziała. Dobrze, że nie wziąłem u nich także telewizji bo to dopiero byłaby ręka w dupie. Pozdrawiam wszystkich ktorych to samo spotkało.
    ZaletyŻadne
    WadyPrędkość, kontakt z obsługą, olewanie klientów , same tylko wady,
    MiejscowośćGołdap
  • ~Wnerwiony / 2021-11-21 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Na każdym kroku robią problemy,których nie chcą rozwiązać tylko krążą płacić za ich błędy. Po zakończeniu umowy przyszedł gość powiedział że zabiera co potrzebne resztę nam zostawia teraz za tą resztę chcą dodatkowe opłaty. Na innym mieszkaniu mam Internet Upc porażka a żeby się dodzwonić na infolinię godziny tracimy
  • ~Wojciech / 2018-12-15 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    WiFi to jakiś żart, router co chwile się wyłącza, przerywa łącze lub pokazuje, że jest się połączonym z internetem, a tak na prawdę nie ma się tego połączenia.
    Prędkość pobierania 20 mb/s (lub ponad) jest możliwa jedynie przy połączeniu bezpośrednim przez kabel, mogę zrozumieć, że WiFi ma obniża tą wartość, ale spadek z kabla gdzie ma się ponad 20 mb/s, na ledwo co 2 mb/s na WiFi, to jakiś żart. Jak ma się ponad 2.5 to chyba święto narodowe.

    Nawet pisząc tą opinie, muszę co chwilę ręcznie na nowo łączyć się z siecią, bo oczywiście nie mam internetu, mimo że interfejs pokazuje mi 5 białych pasków.
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo - od bezpodstawnych braków dostępu internetu, aż do wadliwych routerów, które same z siebie się wyłączają.
    MiejscowośćRumia
  • ~Wojciech / 2019-05-21 08:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz korzystam z UPC! Zrywa co chwilę internet, że nic nie można obejrzeć, wyrzuca z sieci, kiedy kontaktuje się wielokrotnie z niedoświadczonymi w rozmowie telefonicznej konsultantami, co chwilę powielają schemat rozmowy zamiast faktycznie pomoc. Ostatnio zamówiłem serwisanta który został mi przez nich zaproponowany i całe szczescie, że odmówiłem wizyty z przyczyn niezależnych bo konsultant nie poinformował mnie nawet, że jeżeli serwisant stwierdzi, że wina leży po moich sprzętach to dodatkowo zapłacę 50zl... Żenada, nie polecam
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~wojciechd / 2022-04-20 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wygasnięciu umowy - tak znikąd - chyba na zasadzie wydojenia klienta - dostałem karę za "złamanie promocji" 127 zł. Nie polecam. Nie wrócę
    Wadywielokrotne zrywania łącza na które przymykałem oko
    MiejscowośćKraków
  • ~Wojtek / 2018-03-24 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo agresywna polityka wobec klienta, wbrew pozorom bardzo drogi usługodawca. Przy przeniesieniu numeru z TPSA do UPC przenieśli o jeden dzień za wcześnie, zapłaciłem karę za zerwanie umowy z TPSA a UPC mimo dokumentów z telekomunikacji mówiących i ich błędzie WYPARLI SIĘ.
    UWAGA NA KŁAMCÓW.
    ZaletyBez dokumentów zameldowania można włączyć usługi na jakiś adres..
    WadyInformacje o nowych usługach i promocjach podawanych przez kontakt telefoniczny (UPC telefonuje) usiłują wałczyć bez zgody odbiorcy.
  • ~wojtek / 2023-11-03 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z upc utrudniony. strona obsługi klienta bardzo słaba brak info o awariach jedyna porada konsultanta to zresetować modem nierzadko kilka razy w ciągu dnia niestabilny internet często zrywane połączenie a co się z tym wiąże nie działa również kablówka posiadam giga connect box dzisiaj prędkość ślimaka a gdy sprawdzam status moich usług to komunikat brzmi że wszystkie usługi działają normalnie
    Zaletyjest bo jest
    Wadysporo
    MiejscowośćSzczecin
  • ~wojtek / 2024-01-02 00:48
    Ocena: 1.00 / 5
    no j*******le odkąd połączyli sie z play nawet k***a strony sie nie ładują dopiero po godzinie coś przemieli mój syn nawet zagrać nie może albo coś zrobicie z internetem albo rezygnuje z usług
    Wadynic sie nie ładuje jest słaby internet nawet rozmawiać nie można
    MiejscowośćLublin
  • ~Woka / 2022-11-24 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogólnie jedno wielkie dno. Internet 1000mb/s ale tylko na papierku. Wizyta technika - nic nie pomogła. Reklamacja odrzucona standardowo- z ich strony wszystko jest normalne. Specjalnie przetrzymali reklamacje do czasu, kiedy nie będzie można odejść od umowy.. Na infolinii to nie wiem, ale chyba ludzie bez kompetencji i wiedzy z czym mają do czynienia.
    NIE POLECAM!!
    Zaletyzero
    WadyPrędkość internetu, Pomoc serwisu i infolinii
    MiejscowośćRadzyń Podlaski
  • ~Wolny / 2019-11-19 00:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak nie ma internetu no to trzeba do nich dzwonić co dziennie. Az nie przyjdą i nie naprawią. Prędkość rzeczywista o połowe mniejsza niż jest zadeklarowana. ALE Uwaga!!!! Chyba zaczęli coś testować, bo kiedy internet nie działa - wystarczy zadzwonić do nich - jak internet się uruchamia. Więc trzeba dzwonić. Bo jak wszystko działa sprawnie, to wszystko i w życiu jest ok
    ZaletyCałodobowa obsługa
    WadyPrędkość
    MiejscowośćWarszawa
  • ~woterim / 2020-04-21 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość połączenia dramatyczna i nie jest to związane z ostatnimi problemami wirusowymi i obciążeniem sieci z tym związanym - problemy mam od ponad pół roku. Pomoc techniczna potrafi jedynie zapytać czy próbowałem restartować router i na tym się kończy. Pakiet 250 mbit a na speed test pokazuje od 0,2-3mbit w zależności od dnia. Deklarowaną prędkość miałem zaledwie jakieś 3-4 miesięcy po podpisaniu umowy. Teraz czekam tylko aż się wreszczie skończy aktualna umowa i nigdy więcej nie podpiszę z nimi kolejnej
    Zaletybrak jakichkolwiek zalet
    MiejscowośćWarszawa
  • ~woterim / 2023-08-08 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ważne co wpisali w umowie. Ostatnio na światłowodzie w Warszawie sięgnęli dna. Np teraz mam wg speedtest 3,2 mb/s. Tak o co najmniej 2 zera za mało.
    WadyDramatyczna jakość łącza
    MiejscowośćWarszawa
  • ~wscieklaklientka / 2020-06-26 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny internet. Codziennie go nie ma prez kilka godzin. Problem do technikow zglaszany kilkukrotnie.
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~wsciekły / 2016-04-14 01:47
    Ocena: 1.00 / 5
    wynajmuję mieszkanie ze znajomymi, we wrocławiu na nowym osiedlu, mieszkania drogie wiec głównie zajmują je studenci, na mieszkaniu mamy intenet z upsa, to wasza dewiza? nie ma internetu ups... przepraszamy? co to ma być? płacę jak za woły, a za to zamiast internetu mam jakieś ochłapy które zostawiają mi obcy korzystają, z mojego opłaconego internetu i wynajętego przeze mnie routera(thonson) posiadającego funkcję upc-hot-spot? czyli drodzy klienci tej zdradzieckiej firmy, to że płacisz za internet to nie znaczy ze tylko ty bedziesz go uzywal, tylko kazdy kto ma gdziekolwiek upc, tzn. dzieciak z jakiejs wiochy gdzie rodzice maja abonament w upc, jedzie do duzego miasta u kradnie twój internet, opłacony z twojego portfela!!! oczywiscie jesli jest sam to jeszcze nie dobija twojego łącza, ale jak jest ich 10 to ping skacze od 13-1000, download od 1-20, a upload od 0,1-10!!! oczywiscie jest to tak skonstruowane żebyś na routerze nie zauważył że ktoś kradnie neta, widzisz tych co logują się normalnie, a jak włączysz speedtest, to automatycznie internet wraca do wartości początkowych, gówno mnie obchodzi wasz hot-spot wzywam was szanowni klienci do bojkotu tego złodziejskiego nasienia, mowią że to nie wpływa na jakość internetu? otóż wpływa i to bardzo!!! i jeszcze oszustwo na speedtestach, to juz jest rozbój w biały dzień jeśli ktoś z klientów zna się na przepisach prawa, proszę o przygotowanie pozwu zbiorowego przeciwko tym złodziejom, ja jak i moi znajomi z chęcią się pod nim podpiszemy, jeśli nawet nie da się pociągnąć ich do odpowiedzialności za współdzielenie łącza z obcymi, to niech mi ktoś powie kto płaci za prąd zasilający takiego hot-spota??? no kto do ciezkiej cholery???
    Zaletypomaga kraść - zaleta jesli jestes zlodziejem
    Wadyty płacisz a korzystają z tego inni
    wrocław, 2 lata, dużo za dużo, jeśli upc dzieli moje łącze, to niech podzieli mój rachunek za prąd i internet!!!
  • ~wszystko inne byle nie upc / 2014-05-26 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    klamia, kradna, podpisujesz umowe a po miesiacu okazuje sie ze to inna oczywiscie na niekorzysc klienta
    Zaletynie ma
    Wadybanda oszustow, kretaczy i zlodziejaszkow, wifi nie dziala, czesto pada internet i telefon, klamia przy podpisywaniu umow
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4607
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2253
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2099
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4881
Orange
Ocena: 1.42, ilość opinii: 4072
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3150
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2693
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2063
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1340