ZaletyBrak
strona 163 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- nastepna »
-
~Walter / 2023-11-14 11:52
Nie chce mieć nic wspólnego z ta firma ! Oszuści i tyle -
-
~wama59 / 2024-07-19 11:25
Po połaczeniu UPC z Plaj same problemy z internetam drastyczny spadek predkości z 150mb spada na 56mb i niżej. Problem nie jest jednostkowy co widać na detektorze awarii -
~Wanessa / 2022-06-08 14:24
Internet tragedia kiedyś było ok ale ostatnio ciągle zrywa połączenie, pracuje zdalnie i co chwilę muszę przerywać pracę, obsługa klienta na najniżym poziomie gorzej niż dno,, oni nie mogą nic zrobić,, plus osoby z działu przedłużebia umowy mają bardzo nie miły ton dla klientów tragedia nie polecam ZaletyBrakWadyZa dużo by pisaćMiejscowośćKatowice -
~Wdzięczny za taki dobry internet / 2022-03-18 23:32
Dramat, ciągłe przerwy w dostawie internetu a gdy już jest to nie da się korzystać z tak niskiej prędkości i lagów. Jeśli ktoś szuka stabilnego internetu co grania to nie polecam, ping jak parabola. Nie pozdrawiam ZaletyNie maWadySameMiejscowośćWarszawa -
~Weronika / 2022-07-25 13:50
Nie polecam! Ciągle awarie, brak internetu telewizji WadyBrak internetu i telewizjiMiejscowośćChorzów -
~Wezyr / 2022-04-22 17:38
Lipa nigdy więcej, rozłącza internet. Bota to możecie do gry dodać, nie przedłużę umowy za to że rozłącza w ciągu dnia. Hwdupc WadyStabilność -
~Wiarygodny / 2012-11-16 22:32
Jak był Aster było OK. A teraz UPC to głupole amerykańskie!! Teraz żądzą Krakowem na kablu ale do czasu!! obsługa niczym bambus z prowincji, nakręcony jak katarynka. Tracą klientów na rzecz naziemniej TV. Bo i jakość ta sama i za darmo. Net porażka do oferty a na telefon nie dajcie się wrobić bo i tak zabulićie za połączenia!!! ZaletybrakWadyniezgodność z ofertą3 m-ce za 100 pln -
~Wiktor / 2022-07-08 11:28
Jeb*ć UPC śmiecie oby wam sie baza spaliła gówno warci jesteście! ZaletyNie ma!WadyNIESKOŃCZONOSZCZMiejscowośćJastrzębie-Zdrój -
-
~Wiktoria / 2019-06-04 13:18
Internet to tragedia. Nie polecam nikomu. Z ręką na sercu mogę powiedzieć, że nie ma ani jednego dnia, w którym internet działałby nieprzerwanie, a większość czasu kiedy już jest, to jest tak wolny, że nie można nic zrobić. Po ostatniej awarii, której naprawa trwała 2 dni (oraz miała być naprawiona do 17 - internet łaskawie zaczął działać o 21) jest tylko jeszcze gorzej. Jeśli internetu nie masz kilka godzin dziennie przez kilka dni z rzędu - tutaj to całkowicie normalne. Nie polecam płacić za coś, czego nie dostaniecie. MiejscowośćSzczecin -
~Wiktoria / 2019-08-07 17:24
Nie można uzyskać żadnej informacji telefonicznie. Dzwonię od trzech godzin do salonu w Opolu i cały czas słyszę że konsultanci zajęci i trzeba dzwonić na infolinię. Dwa razy dzisiaj dzwoniłam na infolinię i zaspany Pan przełączył mnie na inny numer gdzie odsłuchalam przerażającej muzyki i rozłączyło mnie. To samo z czatem. Od trzech godzin konsultanci na czacie są cały czas zajęci. Szok!!! MiejscowośćOpole -
~Willy Wonka / 2018-04-08 00:23
Od dwóch dni nie mam internetu ani telewizji. Ja tracę kasę bo nie mogę pracować, a konsultanci mają to za przeproszeniem między pośladkami. Zdecydowanie odradzam korzystania z tego dostawcy usług internetowych. Parę miesięcy temu był wymieniany connect box, bo się popsuł sam z siebie, chyba dziś znów problem w tym (niesamowicie nowoczesnym) pudełku. ZaletyBrakWadyObsługa klienta ma klienta gdzieś.
Prędkość słaba, płacę za 150 mb/s mam około 70.
Co 2-3 miesiące trzeba wzywać technika, bo nie działa router.MiejscowośćWarszawa -
~Wiola / 2018-09-26 08:52
Obsługa klienta fatalna wprowadzanie w błąd dzwoniąc kilka razy za każdym razem słyszy się inna ofertę.Dodatkowe ukryte koszty nawet dla stałych klientów.To jest mój pierwszy i ostatni raz kiedy podpisałam umowę z UPC! -
~Wiola / 2023-11-19 18:40
Przedłużałem umowę przez konsultanta, który twierdził, że wszystkie pakiety które miałem wczesniej zostają. Niestety, po miesiącu wiele programów zostało wyłączone. Po złożeniu reklamacji, otrzymałem odpowiedź, że konsultant się pomylił i że za zerwanie umowy zapłacimy dużą karę. Nigdy więcej UPC. Celowo konsultanci wprowadzają w błąd. MiejscowośćCzęstochowa -
~Wiola N. / 2023-02-26 19:29
Od piątku popołudnia UPC ma awarię WSZYSTKIEGO w Bydgoszczy przy ul. Fordońskiej (nie działa internet, TV).
Obsługa klienta po 2 dniach nie jest w stanie powiedzieć czego dotyczy awaria. Od agenta na czacie dowiedziałam się cytuję "coś się uszkodziło". Serio? Tyle to chyba wszyscy wiedzą, że coś uległo uszkodzeniu skoro już trzecią dobę nie świadczycie usług.
Mogliście od razu w piątek wpisać na stronie, że technicy zaczynają już weekend i pewnie dopiero w poniedziałek ktoś raczy sprawdzić, czego dotyczy usterka a nie robicie z ludzi głupków i co 3-4h wydłużacie godzinę i datę usunięcia usterki. Jestem ciekawa ile dni wam jeszcze zajmie usunięcie awarii.
Baaaaardzo słabo! To jest brak szacunku dla klienta...MiejscowośćBydgoszcz -
~Witek / 2021-02-12 20:21
UPC customer experience:
problem od kilku tygodni :
- niestabilny internet , kilka razy dziennie znika sygnał (ja, żona pracujemy on-line , video-konferencje non stop, córka - nauka zdalna + egzaminy on-line (studentka)
-płacę za 1gb/s mam od kilku tygodni po kablu 80-90 mb/s , wifi przy routerze między 30-90 mb/s
- zapłaciłem 1 300 zł za "niestandardowy montaż" wykonany zreszt ą przez technika UPC (chciałem uniknąć argumentacji typu " instalację zrobił ktoś inny więc nie działa")
Piątek 05/02 - BOK UPC zapewnia mnie, że w poniedziałek 08/02 18:00-21:00 będzie technik (pomny doświadczeń : prosze aby technik miał sprawnego laptopa/ narzędzia niezbędne do diagnozy "szybkiego" 1gb łącza , UPC - jasne , oczywiście .
- Poniedziałek 08/02 ok. 18:00 Technik UPC - sorry zepsuło mi się auto - siła wyższa nie dojadę (sic?)
Kolejna wizyta 10/02 (miała być 18:-21:00 przyjmują jako taką, ale potwierdzenie sms 15:00 - 18:00 - myślę ok , ważne że przyjadą , zmieniamy godziny ustalonych video -konferencji (przepraszając kilkanaście osób za zmianę)
- 10/02 ok 15:00 "Technik " UPC dzwoni - sorka nie ma sensu żeby przyjeżdżał , bo pan ma łącze 1gb/s a, ja mam latopa z 2009 i nie można nim zdiagnozować takiego łącza (sic!).... ale nowe przyszły tylko jeszcze nie odebrałem (he, he dobre nie ?)
- dzwonię reklamuję - jasne, sorry itp , rozumiemy , przepraszamy etc. Nowa wizyta kompetentnego, z właściwymi narzędziami "technika" UPC (3-ia w tym tygodniu ) będzie technik UPC 18:00-20:00 w Piątek 12/02.
Uwaga: 19:45 Sms z UPC "Technik właśnie wyruszył" , drugi sms od "technika" 19:30 (15 min przed sms z UPC , że technik właśnie wyruszył") że ni ma dalej sprzętu i bez sensu jest przyjeżdzać .....ZaletybrakWadyprzerażająco słaby serwis techniczny, niestabilne połączenie, 10% wartości umownej szybkości łącza (w umowie 1 Gb/s - realnie poniżej 100 mb/sMiejscowośćWarszawa- mokotów -
~witekdaf / 2014-12-19 20:01
nacągacze Wadynaliczanie minuty rozmowy nawet po sekundzie rozpoczętej minuty. -
-
~Witol / 2019-06-10 18:59
Horizon,model dekodera o którym piszą wszyscy.POMYLKA!Dodzwonienie się na infolinie graniczy z cudem !Czas wiszenia na słuchawce to 21 minut.Umowienie się ztechnikiem :będzie w przedziale czasowym od 12-15 albo 15-18.To znaczy ze ty pracujący zwolnij się z roboty i leżą plackiem czekając na niego.Szkoda ze się zdecydowałem na upc !! -
~wku*wiony / 2016-09-12 14:43
Usluga zamowiona w lipcu, do tej pory UPC nie zdolalo zainstalowac sprzetu, monterzy byli 2 razy za kazdym razem nieprzygotowani, kompletny brak komunikacji wewnatrz firmy, centrala nie wie co robia podwykonawcy, podwykonawcy nie wiedza co kazala im zrobic centrala. jednym slowem zenada, dzisiaj kupilem nowa usluge w innej duzej firmie, instalacja ma sie odbyc jutro o 17;00 mozna? mozna
a firmie upc wspolczuje takich pracownikowWadyarogancja i nieprofezjonalizm -
~Wkur...wiony / 2023-08-24 22:59
Gówno, złodzieje, oszuści i naciągacze. Wszystko tylko nie oni. ZaletyJakie zalety? Powaliło?WadyDługo by pisać o tych złodziejach -
~Wkurwiony klient / 2022-02-20 20:46
Powiem wprost, takiego gównianego internetu w życiu nie miałem.
Wifi non stop się zacina, a warto zaznaczyć, że posiadam opcję do 500 mb/s
Według pomiarów po kablu wychodzi ok 125mb/s przy czym wykonując pomiar ponownie za 5 min okazuję się, że prędkość spadła do 80 mb/s.
Ostatni raz dałem się namówić na tą żenade.
UPC życzę wam jak najgorzej za to jak traktujecie swoich klientów !!!ZaletyZero absolutneWadyWszystkoMiejscowośćBydgoszcz
strona 163 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- nastepna »