MiejscowośćOpole
strona 163 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- nastepna »
-
~Wiktoria / 2019-08-07 17:24
Nie można uzyskać żadnej informacji telefonicznie. Dzwonię od trzech godzin do salonu w Opolu i cały czas słyszę że konsultanci zajęci i trzeba dzwonić na infolinię. Dwa razy dzisiaj dzwoniłam na infolinię i zaspany Pan przełączył mnie na inny numer gdzie odsłuchalam przerażającej muzyki i rozłączyło mnie. To samo z czatem. Od trzech godzin konsultanci na czacie są cały czas zajęci. Szok!!! -
-
~Willy Wonka / 2018-04-08 00:23
Od dwóch dni nie mam internetu ani telewizji. Ja tracę kasę bo nie mogę pracować, a konsultanci mają to za przeproszeniem między pośladkami. Zdecydowanie odradzam korzystania z tego dostawcy usług internetowych. Parę miesięcy temu był wymieniany connect box, bo się popsuł sam z siebie, chyba dziś znów problem w tym (niesamowicie nowoczesnym) pudełku. ZaletyBrakWadyObsługa klienta ma klienta gdzieś.
Prędkość słaba, płacę za 150 mb/s mam około 70.
Co 2-3 miesiące trzeba wzywać technika, bo nie działa router.MiejscowośćWarszawa -
~Wiola / 2018-09-26 08:52
Obsługa klienta fatalna wprowadzanie w błąd dzwoniąc kilka razy za każdym razem słyszy się inna ofertę.Dodatkowe ukryte koszty nawet dla stałych klientów.To jest mój pierwszy i ostatni raz kiedy podpisałam umowę z UPC! -
~Wiola / 2023-11-19 18:40
Przedłużałem umowę przez konsultanta, który twierdził, że wszystkie pakiety które miałem wczesniej zostają. Niestety, po miesiącu wiele programów zostało wyłączone. Po złożeniu reklamacji, otrzymałem odpowiedź, że konsultant się pomylił i że za zerwanie umowy zapłacimy dużą karę. Nigdy więcej UPC. Celowo konsultanci wprowadzają w błąd. MiejscowośćCzęstochowa -
~Wiola N. / 2023-02-26 19:29
Od piątku popołudnia UPC ma awarię WSZYSTKIEGO w Bydgoszczy przy ul. Fordońskiej (nie działa internet, TV).
Obsługa klienta po 2 dniach nie jest w stanie powiedzieć czego dotyczy awaria. Od agenta na czacie dowiedziałam się cytuję "coś się uszkodziło". Serio? Tyle to chyba wszyscy wiedzą, że coś uległo uszkodzeniu skoro już trzecią dobę nie świadczycie usług.
Mogliście od razu w piątek wpisać na stronie, że technicy zaczynają już weekend i pewnie dopiero w poniedziałek ktoś raczy sprawdzić, czego dotyczy usterka a nie robicie z ludzi głupków i co 3-4h wydłużacie godzinę i datę usunięcia usterki. Jestem ciekawa ile dni wam jeszcze zajmie usunięcie awarii.
Baaaaardzo słabo! To jest brak szacunku dla klienta...MiejscowośćBydgoszcz -
~Witek / 2021-02-12 20:21
UPC customer experience:
problem od kilku tygodni :
- niestabilny internet , kilka razy dziennie znika sygnał (ja, żona pracujemy on-line , video-konferencje non stop, córka - nauka zdalna + egzaminy on-line (studentka)
-płacę za 1gb/s mam od kilku tygodni po kablu 80-90 mb/s , wifi przy routerze między 30-90 mb/s
- zapłaciłem 1 300 zł za "niestandardowy montaż" wykonany zreszt ą przez technika UPC (chciałem uniknąć argumentacji typu " instalację zrobił ktoś inny więc nie działa")
Piątek 05/02 - BOK UPC zapewnia mnie, że w poniedziałek 08/02 18:00-21:00 będzie technik (pomny doświadczeń : prosze aby technik miał sprawnego laptopa/ narzędzia niezbędne do diagnozy "szybkiego" 1gb łącza , UPC - jasne , oczywiście .
- Poniedziałek 08/02 ok. 18:00 Technik UPC - sorry zepsuło mi się auto - siła wyższa nie dojadę (sic?)
Kolejna wizyta 10/02 (miała być 18:-21:00 przyjmują jako taką, ale potwierdzenie sms 15:00 - 18:00 - myślę ok , ważne że przyjadą , zmieniamy godziny ustalonych video -konferencji (przepraszając kilkanaście osób za zmianę)
- 10/02 ok 15:00 "Technik " UPC dzwoni - sorka nie ma sensu żeby przyjeżdżał , bo pan ma łącze 1gb/s a, ja mam latopa z 2009 i nie można nim zdiagnozować takiego łącza (sic!).... ale nowe przyszły tylko jeszcze nie odebrałem (he, he dobre nie ?)
- dzwonię reklamuję - jasne, sorry itp , rozumiemy , przepraszamy etc. Nowa wizyta kompetentnego, z właściwymi narzędziami "technika" UPC (3-ia w tym tygodniu ) będzie technik UPC 18:00-20:00 w Piątek 12/02.
Uwaga: 19:45 Sms z UPC "Technik właśnie wyruszył" , drugi sms od "technika" 19:30 (15 min przed sms z UPC , że technik właśnie wyruszył") że ni ma dalej sprzętu i bez sensu jest przyjeżdzać .....ZaletybrakWadyprzerażająco słaby serwis techniczny, niestabilne połączenie, 10% wartości umownej szybkości łącza (w umowie 1 Gb/s - realnie poniżej 100 mb/sMiejscowośćWarszawa- mokotów -
~witekdaf / 2014-12-19 20:01
nacągacze Wadynaliczanie minuty rozmowy nawet po sekundzie rozpoczętej minuty. -
~Witol / 2019-06-10 18:59
Horizon,model dekodera o którym piszą wszyscy.POMYLKA!Dodzwonienie się na infolinie graniczy z cudem !Czas wiszenia na słuchawce to 21 minut.Umowienie się ztechnikiem :będzie w przedziale czasowym od 12-15 albo 15-18.To znaczy ze ty pracujący zwolnij się z roboty i leżą plackiem czekając na niego.Szkoda ze się zdecydowałem na upc !! -
-
~wku*wiony / 2016-09-12 14:43
Usluga zamowiona w lipcu, do tej pory UPC nie zdolalo zainstalowac sprzetu, monterzy byli 2 razy za kazdym razem nieprzygotowani, kompletny brak komunikacji wewnatrz firmy, centrala nie wie co robia podwykonawcy, podwykonawcy nie wiedza co kazala im zrobic centrala. jednym slowem zenada, dzisiaj kupilem nowa usluge w innej duzej firmie, instalacja ma sie odbyc jutro o 17;00 mozna? mozna
a firmie upc wspolczuje takich pracownikowWadyarogancja i nieprofezjonalizm -
~Wkur...wiony / 2023-08-24 22:59
Gówno, złodzieje, oszuści i naciągacze. Wszystko tylko nie oni. ZaletyJakie zalety? Powaliło?WadyDługo by pisać o tych złodziejach -
~Wkurwiony klient / 2022-02-20 20:46
Powiem wprost, takiego gównianego internetu w życiu nie miałem.
Wifi non stop się zacina, a warto zaznaczyć, że posiadam opcję do 500 mb/s
Według pomiarów po kablu wychodzi ok 125mb/s przy czym wykonując pomiar ponownie za 5 min okazuję się, że prędkość spadła do 80 mb/s.
Ostatni raz dałem się namówić na tą żenade.
UPC życzę wam jak najgorzej za to jak traktujecie swoich klientów !!!ZaletyZero absolutneWadyWszystkoMiejscowośćBydgoszcz -
~Wkurzona / 2023-09-30 20:49
częste awarieczęste awarieczęste awarieczęste awarieczęste awarieczęste awarie -
~Wkurzony / 2019-08-07 06:08
YouTube nie działa już drugi miesiąc reklamacji nie chcą przyjąć bo YouTube jest za darmo niby internet przerywa cały czas bardzo słaby telewizja non stop usterki ostatnio była usterka niby nie miałem 3dni telewizji internetu telefonu i za to dostałem 5zl reklamacji za 3 dni bez niczego a place 130mc porażka oby zbanktutowali ZaletyBrakMiejscowośćKędzierzyn-Koźle -
~Wkurzony jak cholera / 2023-08-15 10:28
Awaria awarię awarią pomiata. Syf, kiła i mogiła. Zawarłem umowę bo wydawała się najkorzystniejsza natomiast tylko na papierze. Przerwy w dostawie internetu to norma. Nigdy nie osiąga takich parametrów jak deklarują. Odradzam! Będą was czarować żeby później rozłożyć ręce na problemy. ZaletyŻadnych zalet UPC nie maWadyPrzerwy w dostawie internetu, olewający stosunek do klientaMiejscowośćKraków -
~Wkurzony Klinet / 2017-09-15 14:37
Nie można się dodzwonić do BOK. Infantylny, monotonny i denerwujący kobiecy głos automatu zgłoszeniowego kieruje nas w fatalnie skonstruowane menu usług wplatając przy okazji
kwiatki w stylu "Tu UPC. Pomagamy się Tobie cieszyć każdą chwilą" - czy jakoś tak. Jajo można znieść wysłuchując na okrągło te nagrane komunikaty i ogarniać zawiłe menu (trzeba wpisywać swój numer ID lub PESEL) nie mając praktycznie żadnych szans na szybkie połączenie z żywym człowiekiem. Ciągle leci muzyczka i nudne "Przepraszamy. Czas oczekiwania na połączenie wynosi 10 minut". Kiedyś, jak nasza kablówka nie należała do UPC, telefon wykonywało się bezpośrednio do serwisu i sprawa była załatwiana błyskawicznie. No cóż, MAMY POSTĘP :) Serdecznie odradzam wszystkim korzystanie z usług tej podejrzanej i niesolidnej firmy. Wszystko scentralizowali, idioci. Nawet lokalne serwisy kierowane są przez "Cyntralę" :) DNOZaletyPraktycznie żadnychWadyDrogo
Fatalny serwis i obsługa klienta
Ciągle ta sama, szminkowana, oferta podawana w nieco zmodyfikowanej formie -
~wkurzony użytkownik / 2019-09-16 11:56
Tragedia, od dwóch dni co chwila zaniki sieci.
Zrzut z pingowania sieci:
Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=18ms
Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=13ms
Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=22ms
Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=23ms
Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=18ms
Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=3025ms
Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=34ms
Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=17ms
Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=14ms
Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=17ms
Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=16ms
Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=17ms
Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=27ms
Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=44ms
Request timed out.
Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=586ms
Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=20ms
Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=16ms
Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=20ms
Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=13ms
Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=14ms
Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=13ms
Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=122ms
Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=16ms
Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=16ms
Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=24ms
Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=2696ms
Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=55ms
Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=20ms
Request timed out.
Reply from 2a00:1450:401b:804::200e: time=24msZaletybrakWadyWiecznie niedziałająca strona,
zaniki sieci,
trudności z konsultingiem,
wciskanie kolejnych ofert - a nie naprawa istniejących problemów.MiejscowośćGdańsk -
-
~Wkurzony_na_maxa / 2023-07-09 20:48
Mam światłowód 600Mb/s od 1.5roku, od samego początku są z nim same problemy. Takiej prędkości zadeklarowanej nigdy nie widziałem, max 300Mb, do tego pan przedstawiciel przez którego podpisywałem umowę obiecywał, że wifi z neta bedzie w calym domu(g...o prawda). Na każdym piętrze musiałem dokładać kolejny router aby mieć normalne wifi.
ALE NAJGORSZE jest to że są dni z całkowitym brakiem internetu(najczęściej weekend)DZWONIĄC do nich rozmawiasz z botem, ktory co chwila przedłuża naprawę awarii to na godzinę 13, potem, 17, potem 19 a na koniec 23.30. No k.... Próbowałem zadzwonić z innego numeru, a tam znowu bot ktory mówi, że konsultanci pracują w dni robocze. Nigdy w życiu nie przedłużę umowy u tych pajaców, złodziei. Będę PRÓBOWAŁ złożyć reklamację o zwrot poniesionych kosztów za dni z brakiem internetu, ALE tutaj również mam problem ze znalezieniem czy to ich adresu email, czy zakladki z formularzem kontaktowym. LUDZIE nie popełniajcie tego samego błędu co ja i nie podpisujcie z nimi umowy. Tu się prosi o pozew zbiorowy za te klamstwa. Może UOKIK coś zdziała. Dobrze, że nie wziąłem u nich także telewizji bo to dopiero byłaby ręka w dupie. Pozdrawiam wszystkich ktorych to samo spotkało.ZaletyŻadneWadyPrędkość, kontakt z obsługą, olewanie klientów , same tylko wady,MiejscowośćGołdap -
~Wnerwiony / 2021-11-21 18:36
Na każdym kroku robią problemy,których nie chcą rozwiązać tylko krążą płacić za ich błędy. Po zakończeniu umowy przyszedł gość powiedział że zabiera co potrzebne resztę nam zostawia teraz za tą resztę chcą dodatkowe opłaty. Na innym mieszkaniu mam Internet Upc porażka a żeby się dodzwonić na infolinię godziny tracimy -
~Wojciech / 2018-12-15 19:29
WiFi to jakiś żart, router co chwile się wyłącza, przerywa łącze lub pokazuje, że jest się połączonym z internetem, a tak na prawdę nie ma się tego połączenia.
Prędkość pobierania 20 mb/s (lub ponad) jest możliwa jedynie przy połączeniu bezpośrednim przez kabel, mogę zrozumieć, że WiFi ma obniża tą wartość, ale spadek z kabla gdzie ma się ponad 20 mb/s, na ledwo co 2 mb/s na WiFi, to jakiś żart. Jak ma się ponad 2.5 to chyba święto narodowe.
Nawet pisząc tą opinie, muszę co chwilę ręcznie na nowo łączyć się z siecią, bo oczywiście nie mam internetu, mimo że interfejs pokazuje mi 5 białych pasków.ZaletyBrakWadyCałe mnóstwo - od bezpodstawnych braków dostępu internetu, aż do wadliwych routerów, które same z siebie się wyłączają.MiejscowośćRumia -
~Wojciech / 2019-05-21 08:00
Pierwszy i ostatni raz korzystam z UPC! Zrywa co chwilę internet, że nic nie można obejrzeć, wyrzuca z sieci, kiedy kontaktuje się wielokrotnie z niedoświadczonymi w rozmowie telefonicznej konsultantami, co chwilę powielają schemat rozmowy zamiast faktycznie pomoc. Ostatnio zamówiłem serwisanta który został mi przez nich zaproponowany i całe szczescie, że odmówiłem wizyty z przyczyn niezależnych bo konsultant nie poinformował mnie nawet, że jeżeli serwisant stwierdzi, że wina leży po moich sprzętach to dodatkowo zapłacę 50zl... Żenada, nie polecam MiejscowośćBydgoszcz
strona 163 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- nastepna »