Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3513 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Uzytkownik UPC / 2019-09-21 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet wiekszosc czasu jest niedostepny
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Użytkownik / 2019-09-25 23:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet na świecie podejrzewam w krajach 3 świata chodzi szybciej. Pakiet kupiony za ponad 100 zł. Żenada. Zero poprawy mimo wielu próśb NIE POLECAM nikomu. A jeszcze jedno..jeśli przeprowadzicie się tam gdzie nie mogą oni dostarczyć to musicie płacić mimo że nie korzystacie z usług. DRAMAT.
    Zaletyżadnych zalet
    Wadysame wady
    MiejscowośćGdynia
  • ~Użytkownik 2 / 2019-03-02 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby internet nic nie da się na nim zrobić nie polcam, a jeżeli ktoś zdecyduje się na zakup to stałe 300 pingu gwarantowane
    ZaletyYoutube dobrze chodzi, szybkość
    WadyJakość, internet sam co chwilę się wyłącza
  • ~użytkownik Gniezno / 2018-08-19 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Od trzech lat zgłaszam problem z jakością usługi UPC/telewizja i internet, internet niecałe 18 Mbps, czas odpowiedzi do serwera DNS Około 40sekunt i komunikaty też częste "przekroczono limit oczekiwania: itp.Problem zgłaszałem do UPC wielokrotnie,technik był kilka razy potwierdził złą jakość i to wszystko, na stronie upc również info że "w Gnieżnie rejon bednarski rynek obserwujemy pogorszenie jakości usługi TV i internetu nasi technicy pracują nad tym przepraszamy" i tak w kółko przez trzy lata NIC Z TYM NIE ROBIĄ /ŻADNEJ POPRAWY WRĘCZ PRZECIWNIE i przez trzy lata ciągle ten sam komunikat i info od konsultantów "nasi technicy pracują nad tym" W umowie mam 250 Mbps podczas gdy rzeczywiście nie otrzymuje nawet 1/10 tego co jest w umowie.Przez trzy lata to jest prawie 4tyś zł łącznie z utrzymaniem 2 prądożernych urządzeń od nich.Poziom usługi i obsługi klienta to całkowite dno i oszustwo.Sprawa nadaje się do prokuratury o wyłudzenie i oszustwo/ sprzedają usługę/towar którego nie są w stanie dostarczyć żądając zapłaty za pełną jakość.Jakość internetu sprawdzałem na kilku komputerach z całkowicie sprawnym oprogramowaniem i spełniającym wymagania sprzętowe,akt nosze się z zamiarem powołania biegłego sądowego do oceny i sprawdzenia jakości usługi aby nie było wątpliwości w sądzie.
    Powtarzam to jest oszustwo,niedbałość i wyłudzanie przez firmę UPC - wszystko akt. na poziomie przygotowywania pozwu zbiorowego użytkowników Gniezno/ rejon bednarski rynek i okolice.Poziom obłudy,niedbałości i kłamstwa tej firmy jest wręcz porażający.Sprawa nadaje się również do urzędu ochrony konsumenta.Dodam że mam dowody na wszystkie zgłoszone reklamacje w ciągu trzech lat i żę nic z tym nie robią a żądają zapłaty za pełną jakość usługi/towaru - wystarczy wejść na stronę UPC/sprawdż działanie usług w twojej lokalizacji - powtarzam przez trzy lata ten sam tekst "jakość usługi zła i nasi technicy pracują nad tym" PRZEZ TRZY LATA PRACUJĄ i żadnej poprawy :) wnioski wyciągnijcie sami - moim zdaniem albo nie pracują nad tym, albo oszukują że pracują.Nie polecam nikomu, - nikomu- tego dostawcy w tym rejonie. GNIEZNO BEDNARSKI RYNEK I OKOLICE.
    Dodam jeszcze że na taki poziom /jakość usługi reklamacje składam ostatnio prawie co miesiąc - czas odpowiedzi od nich to 30 dni, przez ten czas płace pełne rachunki i tak w kółko - czy to normalne - raczej nie.
    ZaletyŻadne w zestawieniu z innymi dostawcami.
    WadyWszystkie z możliwych w zestawieniu z innymi bardziej uczciwymi dostawcami TV i internetu.Oszustwo i wyłudzanie UPC sprzedaje usługę której nie jest w stanie dostarczyć nawet w 50% - nie dajcie się nabrać
    MiejscowośćGniezno, Bednarski Rynek i okolice
  • ~użytkownik upc / 2021-12-03 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzy tygodnie czekałam na instalację. Za pierwszym razem po dotarciu na miejsce (przejechaniu ponad 70km do nowego mieszkania i oczekiwaniu 2,5 godziny) powiedzieli mi, że "coś się musiało zepsuć w systemie" i nie mają mojego zgłoszenia choć wysłali mi maila z potwierdzeniem. Za drugim razem (ponownym przejechaniu 70km) instalator przyjechał nieco wcześniej. Dzwoniłam na infolinię, że jeszcze nie ma mnie na miejscu i usłyszałam, że instalator zadzwoni kiedy będzie w drodze i mogę mu powiedzieć, żeby poczekał. Dostałam sms od instalatora. Próbując się do niego dodzwonić usłyszałam, że podany numer nie istnieje. Ostatecznie, dostałam informację, że intalator już był, nie został nikogo na miejscu i odjechał. Jedyną opcją było złożenie nowego zgłoszenia i kolejny tydzień oczekiwania na najbliższy termin. Kolejne telefony na infolinię, 15 minut oczekiwania na połączenie, każda minuta opłacana przeze mnie. Oczywiście, wybierając numer przypisany jako "reklamacja" - kolejne minuty wyczekiwania na konsultanta chyba, że wybrałam opcję "nowa umowa"- wtedy po kilku sekundach już miałam połączenie. Dopiero po 4 wizycie zainstalowali router. Internet, mimo, żę światłowód, tak beznadziejny, że kilkanaście razy dziennie po prostu tracę połączenie. Płacę miesięcznie stałą kwotę za internet a i tak wszystko muszę załatwiać na Internecie od mojego operatora w telefonie, którego mam tylko 10gb. W starym mieszkaniu podobnie. Zdarzało się, że przez 2-3 dni nie miałam internetu a UPC rozkładało ręcę. Zdecydowanie odradzam.
    MiejscowośćKraków
  • ~Użytkownik UPC / 2024-10-10 07:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Łamane prawa użytkowników, niedziałające funkcje logowania, niedziałające poprawnie płatności do usług, zmiany w płatnościach na gorsze względem intuicyjnego i przejrzystego, zawsze działającego panelu, wcześniej UPC, dziś nie-umiem-nic-zrobic-latwo-PLAY.
    ZaletyBrak
    WadyPlay
  • ~Użytkowniuk upc / 2023-02-25 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY CHŁAM DOSTĘPNY NA RYNKU INTERNET PRZESTAJE DZIAŁAĆ PARĘ RAZY DZIENNIE NA GODZINĘ LUB 2
    ZaletyBRAK NAJGORSZY INTERNET
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćŁuków
  • ~V / 2022-08-30 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    internet taki ze wogole nie dziala, od stycznia tego roku raz internet jest a raz go nie ma, na telefonie czesto musze uzywac danych bo internetu jak zawsze nie ma, w gry tez sie nie da pograc bo ping potrafi siegnac 32000 (!), kompletnie odradzam bo jest to niestety wywalanie kasy w bloto
    Wadywszystko
    MiejscowośćGdańsk
  • ~V13 nexus / 2020-04-01 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet popsuty cały czas się resetuje Częste awarie internet często się sam wyłącza i nie łapie połączenie z telefonem komputerem konsola też jest bardzo drogi


    Z mojej osoby nie polecam
    ZaletyPopsute
    WadyPopsute
    MiejscowośćKraków
  • ~Valentyna / 2021-07-23 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawsze jakieś problem to źle policzenia,to jakiś zaległości po platnosci
  • ~Vaso / 2014-09-01 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC to najwiekszy syf jaki mozna wybrac.. internet sie tnie nie mozna pograc w MMO porazka -.-
  • ~Ve00 / 2020-02-12 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Syf nie firma. Podczas zawarcia nowej umowy przez telefon, umowa nie zgadza się z tym co zostało mi przedstawione.
    Cena telewizji została podniesiona o 15 zł (ten sam pakiet co wcześniej), z pakietu został usunięty MultiRoom bez mojej zgody (10 zł stary pakiet, 27 zł nowa cena[nieuwzględniona w umowie]), dzięki czemu cena końcowa była zgodna z ceną podaną przez gościa. Pakiet 500 Mb/s internetu to tak właściwie 300 Mb/s, jeszcze niedawno sprawdzałem czy jest możliwość zainstalowania 500 Mb/s w mojej klatce, nie było takiego wała. Dodatkowo znowu aktywowali pakiet bezpieczny internet (+9 zł) bez mojej zgody, jeśli ktoś by nie zauważył płaciłby za coś czego nigdy nie użyje jak ja przez rok.

    Podczas rozmowy

    UPC > mamy dla pana ofertę 500 MB w cenie 154 zł, w takiej samej cenie jest 300 MB ale mamy dla pana promocje

    Ja > Weź przestań z tym syfem, oszustwem zalogowałem się na stronie mam cene 144 zł w ofercie specjalnie dla mnie

    UPC > przepraszam na chwilę, muszę porozmawiać, jeśli mógłby pan się rozłączać

    UPC > Uzyskałem dodatkową ulgę dla pana, możemy aktywować 500 MB za 144 zł (kosztem usług które mi usunęli)
    ZaletyBrak
    WadyInfolinia to szajs
    Naciągacze
    Kłamstwa na każdym kroku
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~vera / 2014-08-07 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa na infolinii fatalna. Zaspany facet któremu nie chce się rozmawiać z klientem robi łaskę, że cokolwiek mówi. Odpowiada wymijająco na pytani,a co gorsze i NIEDOPUSZCZALNE!!! podnosi na klienta głos. Od dawna nie przypominam sobie takiej rozmowy z żadnym konsultantem. Marna oferta, a obsługa poniżej krytyki.
    Zaletybrak
    Wadyza wiele by pisać, szkoda słów
    2 lata
  • ~Vgg / 2022-04-03 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie śmieccie ludziom pocztę ........
    Nie śmieccie ludziom pocztę ........
    Nie śmieccie ludziom pocztę ........
    Nie śmieccie ludziom pocztę ........
    WadyŚmienik w poczcie
  • ~Vole / 2022-12-07 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa kilenta- dramat
    Terminowość- dramat
    Jakość- dramat
    MiejscowośćWrocław
  • ~volodymyr / 2016-10-23 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Szybkosc ok ale znika po 2 razy na minute... internet za 70 zl najgorszy chyba
    ZaletyNie ma
    WadyZnika interne
    wiecej roku
  • ~W / 2022-12-04 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Szukanie oszczędności kosztem klientów - BRAK TVP 4K na mundialu
    ZaletyBRAK
    WadyBrak TVP 4K na mundialu
    MiejscowośćZabrze
  • ~wadliwe UPC / 2016-10-20 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    technicy nie przyjeżdżają na umówione wizyty,
    konsultanci nie potrafią wytłumaczyć prostych rzeczy
    UPC dno !!!
    Zaletybrak
    Wadydno
  • ~waflarz / 2019-06-25 00:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Utrata pakietów na bardzo wysokim poziomie. QoS nie zagwarantowany, nawet bym tego best effort nie nazwał, chyba nie mają admission control w routerze brzegowym. Brak celu jakim jest zapewnienie odpowiedniej jakości w sieci. Ewidentnie złe deskryptory ruchu trafiają do agenta AC.
    Wady- qos na poziomie niższym niż dno.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Waldemar Kowalski / 2013-08-20 20:37
    Ocena: 1.00 / 5
    brak utrzymywania standardów internet słaby nigdy nie trzyma parametrów. Klientów mają w nosie.
    Zaletybrak
    Wadymonopoliści którzy mają w nosie klienta
    1,5 roku
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4607
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2253
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2099
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4880
Orange
Ocena: 1.42, ilość opinii: 4072
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3150
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2693
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2063
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1340