Codzienne rozłączenia z internetem, chwilowe braki dostępu.
ZaletyCena
WadyCała reszta
MiejscowośćSiemianowice Śląskie
~tadek / 2011-10-24 18:46
Ocena: 1.00 / 5
Naciągacze jakich mało. Podpisując umowę musisz zgodzić się na pakiet bezpieczeństwa. Nie ma innej możliwości. Jeśli w porę nie zrezygnujesz telefonicznie bądź mailowo będziesz przez dwa lata dodatkowo obciążony. To jest oszustwo w biały dzień. podobnie było z sms-ami konkursowymi wysyłanymi na komórkę- na które trzeba było odpisywać, że "nie chcesz brać udziału w konkursie". Jeśli nie odpisałeś to brałeś udział i pobierano z Twojego konta opłatę. Podobnie jest w upc- JEŚLI NIE ODPISZESZ TO ZOSTANIESZ DODATKOWO OBCIĄŻONY I NIE MA MOŻLIWOŚCI REZYGNACJI PRZEZ 2 LATA. BEZCZELNI! Dziwne, że UOKiK nie reaguje na takie praktyki.
WadyNie ma możliwości podpisania umowy TYLKO na INTERNET. W rzeczywistości podpisuje się umowę na kilka usług, z których trzeba pisemnie zrezygnować.
~Tadeusz / 2022-12-08 21:57
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa. Ruter dają tak słaby że jego zasięg wifi jest tylko w pokoju w którym ten ruter się znajduje. Poprzedniego dostawcy wifi działało w całym domu. Na infolinii usłyszałem że taki jest sprzęt i mówi się trudno oni w umowie nic nie obiecali. A najgorsze jest to że w dwóch innych pokojach zainstalowali dekodery do telewizji które nie działają Bo nie ma zasięgu wifi. Jest jeszcze aplikacja UPC go na której nie ma podstawowych programów jeżeli nie ma dostępu do internetu z UPC. Czyli w moim przypadku nigdzie oprócz salonu .
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćGniezno
~Tadeusz J. / 2023-02-21 11:47
Ocena: 1.00 / 5
Upc Opatów Świętokrzyski. W listopadzie 2022 zamówiłem usługę podłączenia internetu światłowodowego w miejscowości Opatów. Od początku kilkukrotnie zmieniano termin wykonania usługi (bez uzasadnienia przyczyn zmiany terminu). Terminy były zmieniane 5cio krotnie, pomimo tego do wykonania usługi nie doszło. Jedyną osobą, która próbowała pomóc i zmobilizować centrale był kierownik salonu PLAY w Opatowie. W efekcie w/w działań nie doszło do podłączenia internetu, co zmusiło mnie do zmiany operatora na innego. Nie polecam usług firmy UPC.
ZaletyBrak
WadyNieprofesjonalność. Brak wywiązywania się z umowy. Lekceważenie klienta.
MiejscowośćOpatów
~Tekaes / 2023-10-09 21:51
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM, KAŻDEJ OSOBIE ZASTANAWIAJĄCEJ SIĘ NAD WZIĘCIEM ICH USŁUG KATEGORYCZNIE ODRADZAM PRZYSIĘGAM KAŻDEJ OSOBIE KTÓRA MA TO W PLANACH ŻE LEPIEJ JEST SIEDZIEĆ W DOMU BEZ INTERNETU I TELEWIZJĘ NIŻ WZIĄĆ UPC PRAWDĘ MÓWIĄC NIE ODCZUJECIE RÓŻNICY PONIEWAŻ INTERNET I TELEWIZJA JEST TYLKO GDY MA OCHOTĘ A JAK JUŻ JEST TO W ŻAŁOSNEJ JAKOŚCI, OSZCZĘDŹCIE SOBIE NERWÓW I SIWYCH WŁOSÓW, NIGDY W ŻYCIU NIE KORZYSTAŁEM Z GORSZEGO INTERNETU NIŻ TEN „ŚWIATŁOWÓD” z prędkością neostrady
INTERNET TO PORAŻKA PRĘDKOŚCI NA UMOWIE DO 600mb/S a w rzeczywistości nie przekraczające 150
TELEWIZJA NIE DZIAŁA BO ROUTER GUBI ZASIĘG W DRUGIM POKOJU ODDALONYM O 5m
2 razy w tygodniu awarie i brak internetu nawet po kilka dni
Na porządku dziennym niestabilne połączenie internet znika i wraca co parę sekund
PING POWYŻEJ 300 to norma
zapomnijcie o oglądaniu czegoś w internecie czy graniu w gry online bo jest to niemożliwe
Obsługa klienta jest na żałośnie niskim poziomie praktycznie przy każdym telefonie a było ich naprawdę wiele bo kilka w każdym tygodniu JAK JUŻ KTOŚ ODEBRAŁ TELEFON BO TO TEŻ JEST OSOBNA STRONA MEDALU to odbierała osoba która była w pracy na przymus i bardzo nie miała ochoty kontynuować rozmowy wzdychanie do słuchawki i krótkie chamskie odpowiedzi to norma nie wspomnę o mamrotaniu pod nosem
moja opinia jest uzasadniona 3 najgorszymi latami w moim życiu i podbudowaną opinią moich znajomych rodziny i innych osób posiadających te żałosne usługi
PODSUMOWANIE
NIE POLECAM NIECH WAS RĘKĄ BOSKĄ BRONI PRZED PODPISANIEM Z NIMI UMOWY NIE RÓBCIE SOBIE KRZYWDY PSYCHICZNEJ NA WŁASNE ŻYCZENIE
ZaletyBRAK
WadyUPC to jedna wielka wada
MiejscowośćGołdap
~Teodor / 2023-06-26 19:17
Ocena: 1.00 / 5
kloc internet w skrócie przy zamawianiu internetu pytałem sie 3 razy czy ip bedzię dynamiczne przy kazdym resecie routera, po zamontowaniu intrenetu zresetowalem router a ip sie dalej nie zmieniło, na telefonie co 10 minut trace sygbnał internetu na 15 sekund i tak w kółko jak dzwoniłem do nich i mówiłem ze ktos ddosuje i że chce zmiane adresu ip to mówili za kazdym razem ze tutaj jest potrzebny twardy reset modemu który nic nie dawał (porażka)
Zaletypobieranie jest w miare dobre
WadySłaba obsługa klienta
Nie zmienne ip
utraty sygnału co 15 minut na telefonie
MiejscowośćGostyń
~Tet / 2023-03-13 12:04
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo słaba jakość usług i serwisu pod 813 813 813.
Niby jest online serwis mojeUPC gdzie mają być bierzące dane ale tam się wyświetla informacja że płacisz na bierząco, a nagle dostajesz sms od komornika o windykacji i odłączenie internetu. I to wszystko po przeniesieniu umowy na inny adres.
Dodatkowo, przy przeniesieniu umowy pan od instalacji wyrzucił router poprzedniej firmy, która to firma teraz wymaga zapłaty za sprzęt. Na infolinii od kilku miesięcy gubią mój wniosek, jak dzwonię się upomnieć, to mówią że sprawdzą i oddzwonią i nigdy nie oddzwaniają.
I żeby wywiązać się z tej umowy bo obsługa jest fatalna, to muszę zapłacić 350 zł kary. Przecież niewolnictwo nie jest legalne w 21 wieku
MiejscowośćWarszawa
~The dragemon / 2020-04-13 21:44
Ocena: 1.00 / 5
Ten internet to gówno z cebula chodzi jak z lat 90 tych nie da się go używać czasami się wyłącza i nie chce się wlaczyc
ZaletyNie ma
WadyWsYstkie
Miejscowośćlublin
~tka / 2019-02-03 09:19
Ocena: 1.00 / 5
na dzień 2019-02-03:
- Systematyczne podnoszenie rachunków bez informacji dla klienta (tylko nowe podwyższone faktury)
- Sieć osiąga parametry jedynie na speedteście , wszystkie pozostałe akcje dot. przesyłu danych są po blokowane na niższych limitach.
- Utrudanianie zerwania umowy, zawrzeć można online ale zrezygnować tylko listownie w centrali (brak możliwości online lub w punkcie)
- Bezczelny namolny marketing
- Po podpisaniu usługi instalacja po 3 tygodniach (faktura przyszła za cały okres)
ZaletyTylko to że łatwo jest się wrobić w ich umowę? (o ile to zaleta)
Wadyna dzień 2019-02-03:
- Systematyczne podnoszenie rachunków bez informacji dla klienta (tylko nowe podwyższone faktury)
- Sieć osiąga parametry jedynie na speedteście , wszystkie pozostałe akcje dot. przesyłu danych są po blokowane na niższych limitach.
- Utrudanianie zerwania umowy, zawrzeć można online ale zrezygnować tylko listownie w centrali (brak możliwości online lub w punkcie)
- Bezczelny namolny marketing
- Po podpisaniu usługi instalacja po 3 tygodniach (faktura przyszła za cały okres)
MiejscowośćSzczecin
~To ja / 2018-07-21 09:38
Ocena: 1.00 / 5
W Pabianicach cały czas awarie i nie mam internetu całymi dniami. Oczywiście UPC nie daje żadnych informacji na temat przyczyn lub czasu naprawy. Żenada. Nie wiem za co ja płacę bo stałym łączem nazwać tego nie można.
WadyCiągłe awarie skutkujące brakiem internetu.
MiejscowośćPabianice
~TOKRU / 2022-05-25 19:44
Ocena: 1.00 / 5
Zaznaczam że moja ocena dotyczy obsługi klienta jego traktowania jak również systemu zakupu usługi przez internet.
Byłem klientem upc internet bez zastrzeżeń awarii czy też braku internetu nie odnotowałem. Zmieniłem operatora ponieważ po upływie umowy cena znacząco wzrosła w upc. Aktualnie po kilku latach chciałem wrócić do tego operatora i zamówiłem usługę online z możliwością wyznaczenia terminu instalacji na adresie. Dokumenty regulamin i inne informacje przysłąne zostały na pocztę email gdzie w załączniku znalazłem Informacja o zawarciu Umowy Abonenckiej w którym to widniała data instalacji wraz z godziną, którą wyznaczyłem. Sugerując się powyższym czekałem na technika, który jednak nie dojechał. Po stanowczej rozmowie z ułomną sztuczną "inteligencją" na infolini, udało mi się dodzwonić do człowieka, który poddał pod wątpliwość moją pewność, tego że jak wpisałem sobie przy zamówieniu kiedy jestem gotowy na wizytę technika to nie znaczy że technik do mnie przyjedzie i wykona zleconą pracę. Okazało się, że podobno nie doczytałem w treści emaila że "W kolejnej wiadomości otrzymasz Potwierdzenia zawarcia Umowy Abonenckiej i komplet dokumentów." co według konsultanta oznacza że moja wizyta wcale nie jest umówiona. Moim zdaniem brak w tym logiki i nie jest nic napisane, że wizyta będzię ustalana w innym terminie jaki był dostępny na stronie upc. Korzystam z wielu usług online i przykładowo umawiając się do lekarza na dany dzień i godzinę termin jest obowiązujący i wiąrzący dla obydwu stron. Komentarz który chciałem zostawić to tyle że jestem zawiedziony celowym wprowadzaniem w błąd klienta podczas wyboru zakupu lub też podpisywania umowy online i coś tu chyba nie do końca gra.
~Tolmaion / 2016-02-26 10:01
Ocena: 1.00 / 5
Z calego serca nie polecam
ZaletyBrak
WadyCiagle przerwy w dostawie internetu
~Tom / 2016-03-27 13:42
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i oszuści co innego obiecują przez telefon przychodzi monter który nie zawinił nic ininstaluje cos innego za dodatkowe opłaty złodzieje !!!
~Tom / 2020-04-27 22:30
Ocena: 1.00 / 5
dziadostwo jakich mało. Człowiek pracować nie może bo co chwile zrywa :/ Tragiczne od zawsze i na zawsze już pewnie...
Zaletygówno a nie zalety
Wadycałe UPC to wada
~Tom@sz / 2023-08-19 19:03
Ocena: 1.00 / 5
Chciałem przenieść internet pietro wyżej,napisali mi ze nie ma takiej technologii, oszusty i tyle, skończy się abonament napewno nie bede korzystał ani z UPC ani z Playa
ZaletyBrak
WadyNaciagają klienta i oszukują
~tomahawk / 2020-12-10 05:24
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia to kpina! Wradne babsko, zmanierowane nie udzieliła konkretnej pomocy w rozwiązaniu problemu a mianowicie błędnym przelaniu pieniędzy na ich konto, wmawiając mi, że nie wie czy ona rozmawia ze mną czy kimś innym...???? Że co??? I odesłała mnie do punktu obsługi klienta, żebym sobie tam wyjaśniał. W dobie pandemii gdzie wszystko można obecnie załatwić zdalnie to wredne babsko jest oderwane od rzeczywistości. Korzystałem z ich usług 12 lat i już nigdy więcej nie będę!!! Dno to mało powiedziane!
ZaletyBrak
WadyKompletny brak zalet. Chamstwo i prostactwo
MiejscowośćToruń
~Tomasz / 2016-05-02 00:18
Ocena: 1.00 / 5
Przerwy w dostawie internetu na porządku dziennym. Ciągłe problemy od strony dostawcy. brak szybkiego i działającego kontaktu. Mniejsze wartości przesyłu niż podawane były w ofercie. Cena względem dawanych usług jest zbyt wysoka. Takiego rodzaju żałosna usługa powinna być jedynie darmowa!
ZaletyBrak
WadySame wady, nie sposób wypisać.
~Tomasz / 2017-11-22 23:40
Ocena: 1.00 / 5
olewają stałych użytkowników
Internet dno nigdy nawet nie zbliża się do deklarowanego
dekoder zawiesza się
Zaletybrak
MiejscowośćLublin
~Tomasz / 2019-01-18 10:29
Ocena: 1.00 / 5
masakraaaaa..... zmieniłem z 20 na 120 Mb i co, jest jeszcze wolniej.... mierzyłem róznymi testami, max to było 30Mb, te 120 to jakiś absurd ale prędkość to nie wszystko, no tak awaryjnego i haczącego się internetu to nigdy nie miałem !!! Nie da się nic zrobić, nawet wiadomości pocztać na popularnych portalach.. na modemach 20 lat temu tak to śmigało jak w UPC... ta sieć jest tragedią
Zaletybrak, oszukują
Wadywad tyle że miejsca zabraknie, ale nie chce mi się piać, czekam do końca umowy
MiejscowośćSZCZECIN
~Tomasz / 2019-08-21 14:51
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta jest tragiczna, na prostą odpowiedz dotyczącą możliwości rozwiązania umowy czekałem 30 dni, zostało to wykonane specjalnie z uwagi na to bym musiał zapłacić za kolejne miesiące korzystania z ich usług.
Korzystałem z UPC 6 lat, może się często nie psuło ale podejście do klienta i obsługi jest kary godne !