W Pabianicach cały czas awarie i nie mam internetu całymi dniami. Oczywiście UPC nie daje żadnych informacji na temat przyczyn lub czasu naprawy. Żenada. Nie wiem za co ja płacę bo stałym łączem nazwać tego nie można.
WadyCiągłe awarie skutkujące brakiem internetu.
MiejscowośćPabianice
~TOKRU / 2022-05-25 19:44
Ocena: 1.00 / 5
Zaznaczam że moja ocena dotyczy obsługi klienta jego traktowania jak również systemu zakupu usługi przez internet.
Byłem klientem upc internet bez zastrzeżeń awarii czy też braku internetu nie odnotowałem. Zmieniłem operatora ponieważ po upływie umowy cena znacząco wzrosła w upc. Aktualnie po kilku latach chciałem wrócić do tego operatora i zamówiłem usługę online z możliwością wyznaczenia terminu instalacji na adresie. Dokumenty regulamin i inne informacje przysłąne zostały na pocztę email gdzie w załączniku znalazłem Informacja o zawarciu Umowy Abonenckiej w którym to widniała data instalacji wraz z godziną, którą wyznaczyłem. Sugerując się powyższym czekałem na technika, który jednak nie dojechał. Po stanowczej rozmowie z ułomną sztuczną "inteligencją" na infolini, udało mi się dodzwonić do człowieka, który poddał pod wątpliwość moją pewność, tego że jak wpisałem sobie przy zamówieniu kiedy jestem gotowy na wizytę technika to nie znaczy że technik do mnie przyjedzie i wykona zleconą pracę. Okazało się, że podobno nie doczytałem w treści emaila że "W kolejnej wiadomości otrzymasz Potwierdzenia zawarcia Umowy Abonenckiej i komplet dokumentów." co według konsultanta oznacza że moja wizyta wcale nie jest umówiona. Moim zdaniem brak w tym logiki i nie jest nic napisane, że wizyta będzię ustalana w innym terminie jaki był dostępny na stronie upc. Korzystam z wielu usług online i przykładowo umawiając się do lekarza na dany dzień i godzinę termin jest obowiązujący i wiąrzący dla obydwu stron. Komentarz który chciałem zostawić to tyle że jestem zawiedziony celowym wprowadzaniem w błąd klienta podczas wyboru zakupu lub też podpisywania umowy online i coś tu chyba nie do końca gra.
~Tolmaion / 2016-02-26 10:01
Ocena: 1.00 / 5
Z calego serca nie polecam
ZaletyBrak
WadyCiagle przerwy w dostawie internetu
~Tom / 2016-03-27 13:42
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i oszuści co innego obiecują przez telefon przychodzi monter który nie zawinił nic ininstaluje cos innego za dodatkowe opłaty złodzieje !!!
~Tom / 2020-04-27 22:30
Ocena: 1.00 / 5
dziadostwo jakich mało. Człowiek pracować nie może bo co chwile zrywa :/ Tragiczne od zawsze i na zawsze już pewnie...
Zaletygówno a nie zalety
Wadycałe UPC to wada
~Tom@sz / 2023-08-19 19:03
Ocena: 1.00 / 5
Chciałem przenieść internet pietro wyżej,napisali mi ze nie ma takiej technologii, oszusty i tyle, skończy się abonament napewno nie bede korzystał ani z UPC ani z Playa
ZaletyBrak
WadyNaciagają klienta i oszukują
~tomahawk / 2020-12-10 05:24
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia to kpina! Wradne babsko, zmanierowane nie udzieliła konkretnej pomocy w rozwiązaniu problemu a mianowicie błędnym przelaniu pieniędzy na ich konto, wmawiając mi, że nie wie czy ona rozmawia ze mną czy kimś innym...???? Że co??? I odesłała mnie do punktu obsługi klienta, żebym sobie tam wyjaśniał. W dobie pandemii gdzie wszystko można obecnie załatwić zdalnie to wredne babsko jest oderwane od rzeczywistości. Korzystałem z ich usług 12 lat i już nigdy więcej nie będę!!! Dno to mało powiedziane!
ZaletyBrak
WadyKompletny brak zalet. Chamstwo i prostactwo
MiejscowośćToruń
~Tomasz / 2016-05-02 00:18
Ocena: 1.00 / 5
Przerwy w dostawie internetu na porządku dziennym. Ciągłe problemy od strony dostawcy. brak szybkiego i działającego kontaktu. Mniejsze wartości przesyłu niż podawane były w ofercie. Cena względem dawanych usług jest zbyt wysoka. Takiego rodzaju żałosna usługa powinna być jedynie darmowa!
ZaletyBrak
WadySame wady, nie sposób wypisać.
~Tomasz / 2017-11-22 23:40
Ocena: 1.00 / 5
olewają stałych użytkowników
Internet dno nigdy nawet nie zbliża się do deklarowanego
dekoder zawiesza się
Zaletybrak
MiejscowośćLublin
~Tomasz / 2019-01-18 10:29
Ocena: 1.00 / 5
masakraaaaa..... zmieniłem z 20 na 120 Mb i co, jest jeszcze wolniej.... mierzyłem róznymi testami, max to było 30Mb, te 120 to jakiś absurd ale prędkość to nie wszystko, no tak awaryjnego i haczącego się internetu to nigdy nie miałem !!! Nie da się nic zrobić, nawet wiadomości pocztać na popularnych portalach.. na modemach 20 lat temu tak to śmigało jak w UPC... ta sieć jest tragedią
Zaletybrak, oszukują
Wadywad tyle że miejsca zabraknie, ale nie chce mi się piać, czekam do końca umowy
MiejscowośćSZCZECIN
~Tomasz / 2019-08-21 14:51
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta jest tragiczna, na prostą odpowiedz dotyczącą możliwości rozwiązania umowy czekałem 30 dni, zostało to wykonane specjalnie z uwagi na to bym musiał zapłacić za kolejne miesiące korzystania z ich usług.
Korzystałem z UPC 6 lat, może się często nie psuło ale podejście do klienta i obsługi jest kary godne !
ZaletyBrak zalet
MiejscowośćWarszawa
~Tomasz / 2019-09-02 23:14
Ocena: 1.00 / 5
żenująca obsługa klienta, brak kontaktu. Ponad miesiąc czekania na rozwiązanie prostej usterki
MiejscowośćWarszawa
~Tomasz / 2019-10-28 13:36
Ocena: 1.00 / 5
Od miesiąca nie mam internetu. Za każdym razem jak do nich dzwonię to mówią że w mojej lokalizacji trwają prace i będą usunięte następnego dnia do 10.00. I tak już trwa to miesiąc. A rachunki każą płacić.
~Tomasz / 2021-02-02 11:20
Ocena: 1.00 / 5
7 dni naprawiają łącze! Transfer jest albo i nie! Dramat!
ZaletyBrak
Wadysame
MiejscowośćWrocłąw
~Tomasz / 2021-03-31 08:42
Ocena: 1.00 / 5
Dramat, awarie ostatnio usuwai 3 tygodnie (słownie :trzy) Obsługa klienta i serwis techniczny kpią sobie z klienta. Rekopensata za brak usług przez 21 dni to 5 zł i 60 gr. Od wczoraj znowu nic ie działa i obsługa klienta jak zwykle ma wszystko w d#pie! Dramat!!!!
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćWrocław
~Tomasz / 2021-04-18 07:46
Ocena: 1.00 / 5
Czekanie ma technika przy konieczności pracy w domu tydzień uważam za lekkie nieporozumienie...error 1001
ZaletyBrak
WadyOczekiwanie na pomoc 7 dni
MiejscowośćWstszawa
~Tomasz / 2021-07-08 17:53
Ocena: 1.00 / 5
co 5 minut rozłącza z internetem, mimo wykupionego pakietu 500mb chodzi on na maksymalnie 5 :) nie polecam kupiwac jakichkolwiek jakich od tej firmy
Zaletybrak
Wadycała firma
MiejscowośćWarszawa
~Tomasz / 2022-04-13 11:54
Ocena: 1.00 / 5
Ciągle rozłącza internet wi-fi .Podłączonych 8 urządzeń.
Dno zero kontaktu kuriera z klijentem. Paczka zostawiona w punkcie bez zadnego powiadomienia. Na domiar zlego perfidne babsko zada odemnie dowodu osobistego, co ja na policji jestem. Przeierz wystarczy podac dane i z glowy sprawa. No chyba ze na jasnowidza trafili to sorry.
MiejscowośćŁódź
~Tomasz / 2022-09-13 12:24
Ocena: 1.00 / 5
NIKOMU NIE POLECAM
ROBIA PRZERWY KIEDY CHCA, BEZ UPRZEDZENIA, NIE MOZNA NA NIVH POLEGAC