Play całkowicie wykończył UPC i teraz nie da się nic zrobić w internecie, nie ma zdjęć do oglądania ani filmów, nie da się nawet po prostu komunikować, bo ciągle gubi sieć, ale jak powiedział mi konsultant "bracie, kup kabel i będzie dobrze", a potem jeszcze płać 70 zł miesięcznie za niską prędkość, na co powiedziano mi "No to ma pan problem w laptopach i telefonach (4 urządzenia), a u nas wszystko gra, więc pa".
Przetłumaczono z www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)
MiejscowośćSosnowiec
~sp1335 / 2023-06-11 15:11
Ocena: 1.00 / 5
Każdy dzień 3-5 disconnectów, wysoki ping. Obsługa może zaproponować tylko RESET modumu. Genialne. Brawo. -500/10
ZaletyNigdy nie korzystać z usług tych d*****.
WadyKażdodniewne rozłączenia i wysoki ping
MiejscowośćWarszawa
~Sqqq / 2019-05-16 20:23
Ocena: 1.00 / 5
Żałuję że nie można dac ujemnych ocen. Brak jakiejkolwiek jakości, oferta 250mbps A ja po kablu mam 15, dodam że komputer mam bardzo dobry, wifi 5.0ghz też porażka mimo posiadania flagowego telefonu z dobra kartą sieciową
MiejscowośćGdańsk
~Srac na upc / 2021-12-04 03:08
Ocena: 1.00 / 5
Już mam dosyć tego gówna. Jak nigdy nie pisze komentarzy to teraz już napisze. Słaba jakość odbioru mimo niby maxa, słaby Internet, cały czas awarie brak tv brak wf brak internetu. Szok i niedowierzanie. Nie polecam z całego serca.
ZaletyDrogie
WadyBrak same zalety mam czas poczytać książkę pójść na spacer, ugotować obiad, szefostwo ma mnie za idiotę bo internet działa jak chce.
MiejscowośćPolskq
~sratytaty / 2015-03-30 21:31
Ocena: 1.00 / 5
Witam Państwa, po ponad dwuletnim użytkowaniu internetu i telewizji mogę szczerze odradzić umowy z ową firmą. Jeśli chodzi o internet to w trakcie użytkowania znacznie zwalniał. Ponad to przy wypowiedzeniu umowy z dniem 31 marca ( opłaty są prowadzone do końca kwietnia) został odłączony już dzisiaj (tj.30 marca). W trakcie rozmowy z Panem konsultantem ten stwierdził, iż owszem internet został odcięty i żadnej umowy nie było, po czym zaproponował, że internet można ponownie podłączyć po podpisaniu kolejnej umowy na dwa lata.
~ssijto / 2024-02-07 21:35
Ocena: 1.00 / 5
lacze w godzinach wieczornych wyrabia w porywach do 33% umownej przepustowosci. routing to standardowo zenada i ciagle widze kwiatki gdzie sygnal idzie przez Francje do Niemiec :) od przejecia przez PLAY ZNOWU wrocily lagi i zagubione pakiety. czego chciec wiecej :)
~stały klient / 2016-01-16 15:30
Ocena: 1.00 / 5
Ponieważ przy końcu umowy (wyłącznie usługa internetu) nie chciałem przejść na pakiet łączący różne usługi (droższy) musiałem rozmawiać z 5 konsultantami. Ostatecznie jako dla stałego klienta otrzymałem ofertę za 67 pln/mc, gdzie ta sama opcja dla nonwych klientów wynosi 50 pln/mce + okres gratis. Takie wygląda podejście UPC do obecnych klientów.
24mce
~Stan31 / 2023-12-02 17:44
Ocena: 1.00 / 5
Od czasu przejęcia przez PLAY,"znikają " kolejne kanały za które płacimy,za usługi technika pobierane są opłaty!!
ZaletyNie ma!
WadyOpłaty za usługi technika(pikselizacja obrazu),znikają kanały z których do tej pory można było korzystać.
MiejscowośćTychy
~Stanislav / 2018-06-06 14:00
Ocena: 1.00 / 5
Mega slaby internet, mam mieszkanie 52 m, a zasięg mam tylko w 2 pokojach. Szybkość mega mała, już na 2 laptopach jednocześnie nie można coś robić. Kiedy dzwonisz do obsługi klienta, to zawsze mówią to samo, a techniki które przychodzą nic nie robią, bo nawet nie maja pojęcia w tym. MEGA NIE POLECAM!!!!!!!
MiejscowośćWarszawa
~Stanislav / 2022-08-11 11:35
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści ! Okropna obsługa! Kłamią na każdym kroku! Bez mojej wiedzy podłączają usługi i wysyłają mi tylko fakturę do oplaty !
Jeśli chcesz wydać nerwy i pieniądze, skontaktuj się z nimi
NIE POLECAM
NIE trać czasu na tych oszustów
Zaletynie ma ich
Wadybardzo duzo
MiejscowośćWarszawa
~stanislaw / 2016-09-05 15:35
Ocena: 1.00 / 5
upc ignoruje klijenta wogole nie wywiązuje sie z umow a ciebie traktuja jak natreta zawarłem umowe na 120mb a dostaje co najwyzej 17mb zgłaszanie reklamacji nie przynosi skutkow a wrecz odwrotni czym wiecej skarg tym mam mniej Mb oto polityka UPC wiec jezeli ktos bedzie chciał skorzystać z ucług tych naciagaczy niech sie lepiej zastanowi moja cierpliwosc sie juz wyczerpała składamskarge do biura konsumentow i zasiegne prawnika czy bede mogł zerwac z tymi oszustami umowe a jak nie to za kilka miesiecy konczy mi sie umowa i zegnam ich na zawsze i bede odradzał wszystkim zeby sie z UPC nie zadawać
ZaletyBRAK JAKICH KOLWIEK ZALET SAME DNO
Wadynie rzetelnosc ignorancja bezczelnosc hamstwo i prostactwo
~Stanislaw / 2020-12-01 00:02
Ocena: 1.00 / 5
wszystko dobrze jak sie placi i krzysta z uslugi.Ja w swoim biurze zakonczylem dzialalnosc,rozwiazalem umowe po ok.10 latach.Odeslalem ruter,ktory mialem zainstalowany.
Obecnie otrzymuje nakaz zaplaty za ruter wyskosci370 zl,bo ustalono ze ruter posiada inny numer
i typ.Mialem trzy przeprowadzki i serwisanci podlaczali ruter, ja jedynie sprawdzalem, czy
internet dziala. Moze ich manipulacje? Chcialem zaznaczyc ,ze nie rozumie ze po tylu latach oplacania na koniec tak traktuje sie juz bylego klijenta
~Stanislaw / 2022-08-11 19:39
Ocena: 1.00 / 5
Zamawiałem pakiet przez telefon na kwotę 154zl.A faktura przyszła na 178 zł .zostałem oszukany na całej lini ale to ostatni raz .Będę tylko czekał na okazje żeby im podziękować
~Stanisław / 2015-10-10 22:21
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam korzystania z usług tej firmy. Podczas jednej rozmowy z konsultantem zgodziłem się na nową promocję. Istniało jednak ryzyko, że będę musiał odstąpić od umowy i od razu zapytałem się konsultanta ile wyniesie mnie zerwanie umowy przed czasem. Otrzymałem odpowiedź, że 7 zł / każdy miesiąc do końca umowy. Ostatecznie kwota była 2 i pół krotnie wyższa. Moja reklamacja odnośnie wprowadzenia w błąd przez konsultanta została olana (mimo nagrywania rozmów, dzięki czemu łatwo zweryfikować taką sprawę), a ja jako 4 letni klient tej firmy zostałem orżnięty na ponad 100 zł. Zastanówcie się 2 razy zanim podpiszecie z nimi umowę. Niech chociaż jedna osoba po przeczytaniu tego posta zrezygnuje z podjęcia współpracy z tą firmą, a już stracą więcej niż niż zyskali. Zadbam jednak, by takich osób było znacznie więcej. Nie pozdrawiam. kali.
Zaletybrak
Wadybrak, ale uczciwości
4
~STANISŁAW / 2021-02-05 11:29
Ocena: 1.00 / 5
Od 2009 zawarłem umowę z firmą UPC na świadczenie usług internetu. Przez cały okres umowy byłem rzetelnym płatnikiem. Rzetelność nie była jednak domeną firmy UPC. W ciągu ostatnich lat świadczenie usług przez UPC wyraźnie się pogorszyło. Stary ruter i notorycznie zrywanie sygnału czy w ogóle brak sygnału było nagminne. Od początku 2019 bardzo słaba jakość usług, powodowała moje interwencje. Moje monity telefoniczne wskazujące na słaby sygnał i konieczną wymianę przestarzałego modemu były bez odpowiedzi .Także próby powiadamiania przez internet nie dawały żadnych efektów, zawiłości w nawiązaniu kontaktu w celu złożenia reklamacji były i są celowe, a takie utrudnianie było typowym dla monopolisty jakim jest UPC . W związku z tym , że UPC nie realizował wymaganej umową usługi , rozwiązałem umowę.
MiejscowośćKRAKÓW
~Stanisław / 2021-06-28 20:30
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to porażka zgłaszam awarie - spalony zasilacz do dekodera a na serwisanta trzeba czekać min 1 tydzień. Ja w tym czasie jestem na urlopie więc za 2 tygodnie. I jak nowy dekoder to 10 PLN do rachunku. Proszę o kontakt z przełożonym to otrzymuje informację że mogę zgłosić reklamację i na odpowiedź czekać 28 dni. To jest chyba jakaś kpina, mają za dużo klientów i pieniędzy to już o klienta nie muszą dbać. Tylko tak dalej i oby wszyscy klienci odeszli do innych operatorów.
MiejscowośćSiemianowice Śląskie
~Staszek / 2018-11-06 12:54
Ocena: 1.00 / 5
Kompletne dno nie można doczekać się instalatora pomimo ustalonego terminu oraz rozmowy telefonicznej oraz ponaglaniu mija kolejna godzina i jak jaśniepana nie było tak nie ma odradzam komukolwiek styczność z tą nie poważną firmą, obsługa klienta oraz organizacja pracy na poziomie dna...
Zaletyzero
Wadywszystko
MiejscowośćKĘDZIERZYN-KOŹLE
~Stefan / 2023-10-08 20:52
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy chłam jaki istnieje na tym świecie. Brak stabilności, internetu itd itd. I tak codziennie po kilka razy w ciągu dnia. Totalna porażka. Dobrze że rezygnację z usług już wysłałem. Przestanę się męczyć z tym operatorem.
ZaletyBrak
WadyWszystkie jakie są możliwe.
~STOP CWANIACTWU / 2015-01-05 14:26
Ocena: 1.00 / 5
Cwaniactwo tej firmy doszło do perfekcji. Po 24 miesięcznej umowie przesyłają jakiś liścik (oczywiście po terminie) że jeżeli nie wypowiesz umowy w wyznaczonym terminie to w ramach dalszej współpracy i wypłaty dywidendy dla członków zarządu podnoszą Ci abonament o 30%.
ZaletyJakie zalety ?
WadyCwaniactwo i całkowite olewanie klienta
Za długo
~studentka / 2015-10-13 11:17
Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie polecam tej firmy. Wystepuje ogromna rozbieżność pomiędzy tym, co nam mówi konsultant, a rzeczywistością. Jeżli w czasie nie wypowiesz umowy(o czym nie było mowy podczas podpisywania), to czkają Cie dodatkowe, nie małe koszty... Za podłączenie internetu(routera) się płaci 60 zł i po zakończeniu umowy trzeba go oddać, inaczej czekają Cię kolejne koszty...