Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3513 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ryszrd / 2018-02-04 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem stałym klientem UPC od kilku nastu lat, ale to co dziś mnie spotkało, zwątpiłem zdecydowanie w profesjonalne usługi w Waszej sieci.Osoba którą prosiłem o pomoc techniczną z problemem dekodera Horizon. wykazała się całkowitą nie znajomością tematu. Wcześniej też były problemy z tym dekoderem ale zawsze po rozmowie z konsultantem technicznym dekoder chodził parę tygodni dobrze.Chodziło zawsze o zresetowanie, nie wystarcza nigdy wyłączenie z sieci.Pani Michalska Agnieszka kazała mi sobie naprawić telewizor a oprócz tego traktowała mnie jak osobę chorą psychicznie. Nadmieniam , jestem elektronikiem z wykształcenia.Nie rozumiem jak może TAKĄ FIRMĘ jak UPS reprezentować osoba nie kompetentna. Pani w.w. umówiła mnie na wizytę technika z zagrożeniem, że za tą wizytę zapłacę.Ja jestem gotów, tylko nie wiem czy ta Pani zapłaci za swoją nie kompetencje.


    WadyBrak osób kompetentnych do spraw technicznych
    MiejscowośćKraków
  • ~Salva / 2020-05-03 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Od około 6 miesięcy internetu w godzinach porannych i wieczornych nie ma. Połączenie jest niestabilne, internet non stop się urywa, a jego prędkość śmieszna. Nie można wieczorem filmu obejrzec, pograć itp. Infolinia ludzi ma gdzieś. Ich pomoc kończy się na "niech pan zresetuje router". Dramat.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Sandra / 2023-10-06 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy wgl , place miesiąc w miesiąc w terminie odłączyli mi bez prawnie internet i tv mimo że było opłacone w terminie , w kółko mówią o nie dopłatach mimo że im wysyłam potwierdzenia. Oczywiście osoby na infolinii nie są w stanie mi na nic odp bo nie widzą płatności . Ta firma to jakiś żart .
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Sceptyk / 2023-01-12 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wybrałem tylko dlatego, że byli jedynnymi w budynku. I TO BYŁ BŁĄD. Trzeba było wziąć LTE/4G na jakiejś karcie SIM. Dużo mniej nerwów by było. W UPC nic nie jest przyjazne klientowi, a jakość samego neta nie porywa.
    Zaletybrak
    Wadysłaba jakość połączenia, tragiczna obsługa klienta, oferta na stronie www nie zgadza się z tym, co jest w rzeczywistości...
    MiejscowośćKołobrzeg
  • ~Sebastian / 2019-07-08 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam! Po podpisaniu umowy obsluga klienta jest arogancka i chamska. Czesto pracuje po nocach. Tymczasem notorycznie zdaza sie, ze o 12 czy 1 w nocy wylanczaja internet bez powodu. Czasami nawet na godzine. Oczywiscie rachunki zawsze tej samej wysokosci. Mam wrazenie, ze firmie zalezy tylko na dojeniu klientow z kasy. Takie zachowabie w dzisiejszych czasach i przy tak duzej konkurencji jest nie do pomyslenia! Jestes klientem, nie daj sie doic, masz prawo wyboru i Ty decydujesz!
    Zalety0. Mila atmosfera przy zawieraniu umowy...
    Wady1. Fatalne traktowanie klienta.
    2. Firma glownie zajmuje sie dojeniem!
    MiejscowośćKraków
  • ~Sebastian / 2023-12-22 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem nie zadowolony ciągły brak Internetu przecież to szlak człowieka trafia jak pracuje zdalnie.
    ZaletyTragedia
    WadyBrak Internetu
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Sebastian / 2024-08-12 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinie o tej firmie miałem dobre do czasu gdy przejoł je PLAY , przedemną użytkownicy już napisali wiele z przykrością potwierdzam to ,brak usług tv ,internet od 70h i ciągłe przestawianie godziny usunięcia problemu ,ile można usówac awarie czy ktoś tam wogóle pracuję ,na infolini ustawili bota i brak komunikacji z kimkolwiek poraszka ,chyba trzeba się zastanowić nad zmianą operatora
    ZaletyBrak
    WadyBrak komunikacji i zlewanie klienta
    MiejscowośćMikołów
  • ~Sebastian / 2024-08-20 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszny śmietnik, do momentu przejęcie przez Play było OK. Po przejęciu przez play totalne gowno, po 13 latach w UPC odchodzę bo się nie da. Od 2 miesięcy z 600 mb netu zrobiło się 6 mb normalnie śmiech. Przygłupia kobita na infolini po miesiącu czekania na technika mówi że jeszcze raz zrobi zgłoszenie ale 50 zł za wizytę !!!! Debile normalnie debile!!!
    ZaletyBrak
    WadyJ/w
    MiejscowośćChorzów
  • ~Selena / 2023-11-05 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!!!Gorzej chyba być nie mogło. Cały czas wywala internet i to po 10 razy dziennie, telewizja bez internetu nie pójdzie. Masakra i tragedia w jednym
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćKraków
  • ~semenxxx / 2017-04-14 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i naciągacze
    wciskają "dobry produkt" który okazuje się Bublem
    a naiwny klient zostaje z problemem. Szkoda pieniędzy i nerwów
    Bydgoszcz.
    ZaletyBrak
    Wadyjakość cena
    3 tyg.
  • ~Sergi / 2018-11-08 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    upc- to niepowazna firma
    2 razy zamawialem instalacja- i d..a, zadnego razu nie przyjechali, nawet nie zatelefonowali, ze nie przyjada, stracilem 2 urlopy. Odradzam. Oddzial Katowice.i
    MiejscowośćKatowice
  • ~servorin / 2020-08-20 01:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet dostarczany przez UPC od kilku dobrych miesięcy strasznie się zawiesza + wyłącza się w najgorszych momentach bez powodu. UPC nic sobie z tego nie robi.
    Wady-niska jakość internetu
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~sfFF / 2020-12-15 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    AwariaAwariaAwariaAwariaAwariaAwariaAwariaAwariaAwariaAwariaAwariaAwariaAwariaAwariaAwariaAwariaAwariaAwariaAwaria
  • ~shaahs / 2018-01-30 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały czas problem z dekoderem horizon, brak zasięgu wi - fi
    ZaletyBrak
    WadyProblemy z dekoderem, internet do dupy
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Sheldon / 2017-10-04 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Syf i brak pomocy. Nigdy wiecej zadnego upc w moim mieszkaniu.
    Zaletybrak bo nie dziala zbyt dlugo aby ocenic
    Wadytylko i wylacznie same wady od jakosci uslug po fatalny infolinie i pomoc techniczna
  • ~siwa.n / 2018-12-11 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    UPC jest najgorszą firmą , z którą dotychczas miałam przyjemność współpracować...PRZEPRASZAM, Z UPC NIE MIAŁAM PRZYJEMNOŚĆI WSPÓŁPRACY,ponieważ umowa zawarta telefonicznie na podłączenie sieci trwa ponad dwa tygodnie,tylko montera jakoś nie widać...idzie,idzie i dojść nie może.

    N I E P O L E C A M !!!
    ZaletyŻADNYCH
    WadyJAK WYŻEJ OPISANE...ZERO PROFESJONALIZMU
    MiejscowośćRZESZÓW
  • ~siwy / 2012-12-04 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    ŻENADA.LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ NAMÓWIĆ NA WSPÓŁPRACE DLA MNIE NACIĄGACZE DOLICZAJĄ SOBIE DO ABONAMENTU CO CHCĄ I JAK CHCĄ KWOTY Z NIEBA NIBY PODWYŻKI BYŁY ALE ŻADNEGO INFO NIE DOSTAŁEM.JAK SPÓŻNIALEM SIĘ ZE SPLATĄ KILKA DNI TO SMSA DOSTAWAŁEM OD RAZU.RACHUNKI KOMPLETNIE NIECZYTELNE ,A DODZWONIĆ SIĘ DO NICH TO PRĘDZEJ NA SYBERIĘ SIĘ DODZWONIE.
    POZDR.
    ZaletyBRAK
    Wadywiele
    5 lat
  • ~SKARGI na UPC / 2015-04-16 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Po skargach do uokik@uokik.gov.pl, uke@uke.gov.pl natychmiast zaczynają szanować klienta
    ZaletyDo czasu podpisania umowy przemili, potem gehenna i chamstwo.
    WadyCałkowita ignorancja klienta przez BOK
    Rozwiązuję umowę
  • ~skull87 / 2022-02-22 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Technik był umówiony między 9:00 a 12:00. O godz 11:40 przyszedł SMS że technik przyjedzie z opóźnieniem. Uznałem zatem, że po czekaniu 2 godzin i 40 minut mogę pozałatwiać inne ważne sprawy w tym czasie (inaczej myśli UPC, według was trzeba czekać na technika cały dzień najlepiej, a godziny umówione na wizytę są tylko tak o). O godz: 12:06 dostaje SMS, że technik wyruszył i przewidywany czas przyjazdu ok. 12:30. O godz: 12:07 kolejny SMS że technik nikogo nie zastał w domu. Do domu udało mi się dotrzeć o 12:15, także tu mój błąd że nie udało mi teleportować w 1 minutę, żeby łaskawie przywitać technika, którego winą było nie stawienie się w wyznaczonym czasie i który na dodatek nawet nie wykonał połączenia telefonicznego w celu zapytania się czy wyjaśnienia czemu nikt w tą 1 minutę nie stawił się z uśmiechem i kawą w drzwiach
    ZaletyBrak
    WadyWszytko
  • ~Slawek / 2021-11-24 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu i telewizji przez 7 dni .Obsługa nie potrafi pomóc.Tecnnik przyjezdza I nie potrafi usunąć usterki.Nie polecam
    MiejscowośćWARSZAWA
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4607
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2253
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2099
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4876
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4071
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3150
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2693
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2063
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1338