Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rozczarowana / 2012-10-21 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki mi się przytrafił. Mieszkam w Warszawie, w dzielnicy Włochy. Na osiedlu mam do wyboru jedynie UPC i Neostradę. Tragedia. Od dwóch dni nie ma już internetu. Bez przyczyny. Wcześniej co wieczór tak samo zarywało mi internet. Konsultanci w ogóle nie potrafią pomóc. Technicy przyjechali, powiedzieli, że jestem skazana na takie coś i nic nie poradzili. Płacę co miesiąc kasę za internet którego nie mam! ODRADZAM! Banda złodziei.
    Okazuje się, że na osiedlu założyli jakąś felerną instalację, która nie potrafi obsłużyć takiego łącza. I co na to technicy? Rozkładają ręce! Dlaczego nie może tam się pojawić nikt z konkurencji? Wystarczy porządna instalacja, a nie prowizorka!
    ZaletyNIE MA!
    WadyW treści
    Od kilku lat
  • ~rozczarowany / 2019-06-06 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    oszukiwanie i naciągane klientów. bez prawnie zwiększają cenę usług raz do roku... po wypowiedzeniu usługi kolejne problemy i nie ścisłości. jednym słowem DNO
    MiejscowośćKraków
  • ~Rozgoryczony 1 / 2020-10-25 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości przekazania reklamacji ciągle automaty ciągle zrywa internet i zawiesza dekoder brak slow
    Nie polecam mimo iż jestem ładnych parę lat u nich
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości przekazania reklamacji ciągle automaty ciągle zrywa internet i zawiesza dekoder brak slow
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Rozmarynka / 2018-01-09 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy wybór, problem z rozwiązaniem umowy, wolny internet, drogie rachunki -
    odradzam
    ZaletyBrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Równy / 2012-09-19 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Typowe cwaniactwo i naciąganie klientów ! W rozmowie telefonicznej jedno, na umowie drugie. Dodatkowo oczywiście konieczność pamiętania o rezygnacji z uruchomionych przez nich usług bo inaczej płacenie do końca umowy !
    Pani w rozmowie telefonicznej zapewniała, że minuty za telefon są darmowe. Na pierwszej fakturze już zostałem wyprowadzony z błędu. 46 zł na dwa lata. Kara za zerwanie umowy - 2000 zł. Nigdy więcej UPC !
  • ~ruda / 2013-06-17 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    oszustwo przez duże D, dra-mat! banda zlodzieii!!!
  • ~rudy / 2016-07-29 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez prawie rok korzystałem z internetu UPC 70mbit/s. Niestety, szybkość ta rzadko kiedy była osiągalna, i przez większość czasu oscylowała w okół 20-30mbit/s. Kolejnym problemem był lekceważący stosunek to klienta przy wypowiadaniu umowy. Mimo tego, iż wypowiedziałem umowę na 3 tygodnie przed końcem okresu rozliczeniowego (czerwiec 2016), i UPC przyjęło moją prośbę 2 dni później, naliczyli mi opłatę za lipiec 2016, w którym z internetu już nie korzystałem. Oczywiście po tylko po to, żeby zyskać 70zł za nic.
    Wadycena szybkość obsługa klienta
    1 rok, 70zł/mc
  • ~Rus / 2017-12-19 11:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Zbyt wiele czasu na naprawę błahej usterki
  • ~Rut / 2022-12-20 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacimy 500 zl miesięcznie za internet i telewizję, a niczego normalnie oglądać sie nie da, ciagle jakas niska przepustowość... To za co płacimy 5 stów????!!!! Za niską przepustowość,??!!! musimy zrezygnowac, bo to złodziejska firma, nie polecamy przenosimy sie gdzie indziej
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadySame wady
    MiejscowośćGryfino
  • ~rybaczek / 2023-08-10 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    1.Internet światłowodowy nie spełnia tych wymogów jakie są zawarte w umowie. Prędkość internetu światłowodowego do 300 Mb/s na starym modemie można było uznać za przyzwoity tak dla prędkości prędkości 600 Mb/s, 750 Mb/s czy 1000 Mb/s nie przekracza 300 Mb/s a to z prostego powodu że połączenie światłowodu z modemem jest kablem antenowym (koncentrycznym) którego przepustowość max jest do 300 Mb/s. Dlatego światłowód powinien być dociągnięty aż do modemu 9lub połączony kablem - skrętką.
    Apel do wszystkich użytkowników internetu w UPC o prędkości od 500 Mb/s do 1000 Mb/s aby sprawdzili tą prędkość na stronie internetowej https://www.speedtest.pl/ i porównać to z prędkością internetu jaką macie w umowie w przypadku zbyt małej prędkości reklamować i żądać zmniejszenia opłaty miesięcznej.
    2.Zarówno moden a szczególnie dekoder telewizyjny zużywają bardzo dużo energii elektrycznej nawet po wyłączeniu. Dekoder często w czasie odbioru wiesza się i trzeba go resetować. Obecnie jest to najgorszy sprzęt do 20 lat od czasu "Astry".
    Zaletybrak
    WadyZawyżone opłaty ponieważ nie otrzymujemy tej usługi jaka zawarta jest w umowie. Ponadto łączenie się na infolinię kosztuje nas dodatkowo nawet wówczas kiedy korzystacie z ich telefonu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ryszard / 2022-04-06 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Zanim wybierzecie UPC, zastanówcie się 10 razy...

    Otrzymalem sms od UPC, że monter, który miał podłaczyć internet i TV, spóźni się i będzie o godz. 13.15, czyli 15 minut po umówionym czasie. Monter zadzwonił o 12.50, że jest przed klatką schodową i nikt nie chce go wpuścić. Powiedziałem monterowi, że otrzymalem sms od UPC o jego spóźnieniu, ale skoro już jest, będę za 10 minut. W mieszkaniu są uchodźcy z Ukrainy i nie mogą pana w tym momencie wpuścić do mieszkania ani na klatkę schodową. Poprosiłem, aby chwilę poczekał. Będę za 10 minut, przed określonym przed UPC czasem.
    Monter skomentował: nie ma pana w domu - ja odjeżdżam. Powiedziałem, że otrzymałem sms od UPC o pana spóźnieniu. Nie chciał słuchać. Próbowalem dodzwonić się jeszcze kilka razy. Odrzucał połączenie.

    Dzięki wspaniałemu człowiekowi, pracownikowi UPC, który nie podlączył internetu i TV - Uchodźcy z Ukrainy (babcia, córka i wnuczka) nie mogą się kontaktować ze swoimi mężami, którzy walczą na froncie. Pogratulować UPC takiej organizacji i takich pracowników.
    Moj czas i moje nerwy nie są ważne. Złożyłem reklamację przez telefon, informując, że uchodźcy czekają na podłączenie internetu. Pracownik biura obsługi przyjął reklamację i poinformował, że będzie rozpatrzona do 30 dni. Sami Państwo oceńcie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ryszrd / 2018-02-04 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem stałym klientem UPC od kilku nastu lat, ale to co dziś mnie spotkało, zwątpiłem zdecydowanie w profesjonalne usługi w Waszej sieci.Osoba którą prosiłem o pomoc techniczną z problemem dekodera Horizon. wykazała się całkowitą nie znajomością tematu. Wcześniej też były problemy z tym dekoderem ale zawsze po rozmowie z konsultantem technicznym dekoder chodził parę tygodni dobrze.Chodziło zawsze o zresetowanie, nie wystarcza nigdy wyłączenie z sieci.Pani Michalska Agnieszka kazała mi sobie naprawić telewizor a oprócz tego traktowała mnie jak osobę chorą psychicznie. Nadmieniam , jestem elektronikiem z wykształcenia.Nie rozumiem jak może TAKĄ FIRMĘ jak UPS reprezentować osoba nie kompetentna. Pani w.w. umówiła mnie na wizytę technika z zagrożeniem, że za tą wizytę zapłacę.Ja jestem gotów, tylko nie wiem czy ta Pani zapłaci za swoją nie kompetencje.


    WadyBrak osób kompetentnych do spraw technicznych
    MiejscowośćKraków
  • ~Salva / 2020-05-03 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Od około 6 miesięcy internetu w godzinach porannych i wieczornych nie ma. Połączenie jest niestabilne, internet non stop się urywa, a jego prędkość śmieszna. Nie można wieczorem filmu obejrzec, pograć itp. Infolinia ludzi ma gdzieś. Ich pomoc kończy się na "niech pan zresetuje router". Dramat.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Sandra / 2023-10-06 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy wgl , place miesiąc w miesiąc w terminie odłączyli mi bez prawnie internet i tv mimo że było opłacone w terminie , w kółko mówią o nie dopłatach mimo że im wysyłam potwierdzenia. Oczywiście osoby na infolinii nie są w stanie mi na nic odp bo nie widzą płatności . Ta firma to jakiś żart .
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Sceptyk / 2023-01-12 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wybrałem tylko dlatego, że byli jedynnymi w budynku. I TO BYŁ BŁĄD. Trzeba było wziąć LTE/4G na jakiejś karcie SIM. Dużo mniej nerwów by było. W UPC nic nie jest przyjazne klientowi, a jakość samego neta nie porywa.
    Zaletybrak
    Wadysłaba jakość połączenia, tragiczna obsługa klienta, oferta na stronie www nie zgadza się z tym, co jest w rzeczywistości...
    MiejscowośćKołobrzeg
  • ~Sebastian / 2019-07-08 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam! Po podpisaniu umowy obsluga klienta jest arogancka i chamska. Czesto pracuje po nocach. Tymczasem notorycznie zdaza sie, ze o 12 czy 1 w nocy wylanczaja internet bez powodu. Czasami nawet na godzine. Oczywiscie rachunki zawsze tej samej wysokosci. Mam wrazenie, ze firmie zalezy tylko na dojeniu klientow z kasy. Takie zachowabie w dzisiejszych czasach i przy tak duzej konkurencji jest nie do pomyslenia! Jestes klientem, nie daj sie doic, masz prawo wyboru i Ty decydujesz!
    Zalety0. Mila atmosfera przy zawieraniu umowy...
    Wady1. Fatalne traktowanie klienta.
    2. Firma glownie zajmuje sie dojeniem!
    MiejscowośćKraków
  • ~Sebastian / 2023-12-22 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem nie zadowolony ciągły brak Internetu przecież to szlak człowieka trafia jak pracuje zdalnie.
    ZaletyTragedia
    WadyBrak Internetu
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Sebastian / 2024-08-12 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinie o tej firmie miałem dobre do czasu gdy przejoł je PLAY , przedemną użytkownicy już napisali wiele z przykrością potwierdzam to ,brak usług tv ,internet od 70h i ciągłe przestawianie godziny usunięcia problemu ,ile można usówac awarie czy ktoś tam wogóle pracuję ,na infolini ustawili bota i brak komunikacji z kimkolwiek poraszka ,chyba trzeba się zastanowić nad zmianą operatora
    ZaletyBrak
    WadyBrak komunikacji i zlewanie klienta
    MiejscowośćMikołów
  • ~Sebastian / 2024-08-20 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszny śmietnik, do momentu przejęcie przez Play było OK. Po przejęciu przez play totalne gowno, po 13 latach w UPC odchodzę bo się nie da. Od 2 miesięcy z 600 mb netu zrobiło się 6 mb normalnie śmiech. Przygłupia kobita na infolini po miesiącu czekania na technika mówi że jeszcze raz zrobi zgłoszenie ale 50 zł za wizytę !!!! Debile normalnie debile!!!
    ZaletyBrak
    WadyJ/w
    MiejscowośćChorzów
  • ~Selena / 2023-11-05 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!!!Gorzej chyba być nie mogło. Cały czas wywala internet i to po 10 razy dziennie, telewizja bez internetu nie pójdzie. Masakra i tragedia w jednym
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016