MiejscowośćWrocław
strona 151 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- nastepna »
-
~Piotr K. / 2021-12-15 20:45
Uwaga !!! UPC od ponad trzech tygodni nie usuwa awarii telewizji , Zgłaszasz a Oni maja to gdzieś - tylko durne regułki i jeszcze bardziej kretyńska sztuczna konsultantka !! Umawiają technika czekasz tydzień !! On nie pojawia się w domu ale wieczorem dostajemy smsa że niema jakichś narzędzi , że zgłosił odpowiedniemu działowi a on ma rozwiązać problem . I co ? i mija tydzień i nic !! dalej obraz kafelkuje , bądź pojawia się niebieskie tło UPC w różnych odstępach czasowych . Nie da się oglądać programu!!!! Wysyłasz zgłoszenia reklamacji na Moje UPC żadnej reakcji , żądam zmiany opłat za usługi ale i to jest zlewane !!! Dzisiaj jakiś gałgan gdy się dodzwoniłem twierdziła że nie ma żadnych zgłoszeń w systemie i nie ma informacji o jakiejś awarii . Znowu umawia technika do wymiany dekodera ale on już był wymieniany ponad miesiąc temu bo była podobna awaria ale to nie zmieniło !! kilka dni spokoju !! Nie odpuszczę !!!! będę opisywał to gdzie się tylko da !! zgłaszam to do UOKiK i Rzecznika Konsumentów !! -
-
~PIT / 2015-08-12 12:15
Na początku firma była OK, natomiast gdy wypowiedziałem umowę to przez ostatni miesiąc "korzystania" z internetu nie mogłem nawet uruchomić strony startowej onetu.(dziwnym trafem problem pojawił się kilka godzin po zgłoszeniu rezygnacji z ich usług) Gdy zgłaszałem pracownikom problem to i tak niczego nie zrobili, dlatego omijajcie ich szerokim łukiem, niesolidni, nieuczciwi i jak powyższy przykład wskazuje nieprofesjonalni. ZaletyBRAKWadyNiewywiązanie się z warunków umowy w ostatnim miesiącu przez UPCNiestety miałem ponad rok :( -
~piter / 2016-06-02 09:21
Wciskają na siłę dodatkowe uslugi- radze wnikliwie czytać umowy. Firma chyba posiada zasady traktowania klienta z czasów kiedy na rynku nie miala konkurencji. Zalety brakWadyJak wyzej4lata internet 30mb/s 66 zl -
~PJ / 2023-08-06 08:59
Non stop nie ma internetu, a jak jest to co chwilę się połączenie zrywa. UPC oddało nasz kabel PLAY a my teraz mamy kabel Play i to cała prawda. Zaletybrak same wadyWadyWszystko jest do dupyMiejscowośćKraków -
~PK / 2023-08-31 13:38
brak jakiegokolwiek zaangażowania w rozwiązanie problemu, na maile nie odpowiadają, na infolinii mimi nr zgłoszenia nie wiedzą o co chodzi Wadykażda możłiwaMiejscowośćKołobrzeg -
~Player / 2024-01-14 21:41
Dziadostwo. Ping ponad 180 przynajmniej raz w tygodniu... ZaletyBrakWadyNiestabilny pingMiejscowośćKrakow -
~Playerek - klien - Frajerek / 2023-09-04 21:00
Nie wiem jak można dać ujemne opinie.
Ludzie! Jestem frajerem, który podpisał umowę na (tylko) rok.
W tej firmie nic nie działa. A wsparcie techniczne ogranicza się do resetu routera, ew. jego wymiany (już trzeci raz).
WON!ZaletyŻarcik.WadyWszystko!MiejscowośćWarszawa -
~Plessant / 2018-12-15 14:41
Witam.
Jestem szczerze oburzony jakością obsługi klienta. Już mieliśmy umówione dwa terminy na instalację internetu wraz z tv i nikt nie raczył się pojawić. Za drugim razem kosztowało mnie to dzień urlopu. Mawiają, że punktualność jest domeną królów, niestety Wasza firma może zostać jedynie królewskim błaznem. Zwalanie winy na firmę (podwykonawcę) robiącą instalację nie zwalnia Was z odpowiedzialności za usługę, którą to Wy firmujecie swoim logo. W ten oto sposób tracicie dobre imię i klientów. To tyle, ja dziękuję za kilka dni urzerki z Wami i stracone nerwy. Na święta zostaniemy bez internetu, więc czas spędzimy w rodzinnym gronie. (sarkazm). Możecie być pewni, że od dziś moja dobra opinia o UPC Polska poleci w świat (kolejny sarkazm). Życzę dalszej owocnej pracy i samozadowolenia. Plessant -
-
~po / 2023-01-03 20:05
Zamówiłem internet światłowodowy UPC. Nie doszło jednak do założenia usługi. Monter nie przyszedł 3 razy w przeciągu miesiąca a ja zmarnowałem tylko swój czas zmieniając swoje plany. U konkurencji monter przyszedł na następny dzień. -
~Pola / 2020-07-31 20:49
Nie polecam tej firmy!!! Brak poszanowania klienta i zero profesjonalizmu. Terminy przekładane z tygodnia na tydzień, brak kontaktu ... sztampowe regułki wypowiadane przez osoby na infolinii i na Facebooku!!! Naprawdę nie podpisujcie umowy z ta firma bo będziecie bardzo żałować!! MiejscowośćKęty -
~Pola / 2022-05-17 18:52
Chciałam zostać Klientką UPC ale chyba sobie daruję. Jakimś chorym nieporozumieniem jest zamówienie u nich instalacji WiFi + TV. Od ponad miesiąca próbuje umówić się z technikiem UPC na instalację i już 5 raz jestem zbywana. Tak dokładanie, 5 RAZY. Za pierwszym razem technik nie mógł przyjechać bo zalało mu mieszkanie, za drugim brakowało mu zgody spółdzielni mieszkaniowej, która dawno już była wydana, następnie miał notoryczne spóźnienia z finalnym telefonem iż "nie przyjedzie bo jest zawalony robotą i nas już nie załatwi". Dziś był już 5 termin umówienia się z technikiem. Miał być między 15:00 a 17:00. Następnie otrzymałam SMSa, że jak zwykle się spóźni, po czym o godzinie o której miał być napisał kolejnego SMSa, że jednak znowu do nas nie przyjedzie bo w ciągu 30 minut się rozchorował. Otrzymałam 6 już termin następnej jego wizyty, która znając życie znowu się nie odbędzie. Zadzwoniłam na infolinię by wytłumaczyli mi ten cyrk, przełączono mnie na dział techniczny, z którego zostałam rozłączona. Ja nie wiem czy oni w tym UPC kompletnie powariowali czy jak? To jest po prostu jakieś nienormalne z ich strony. Zamawiam usługę u konkurencji bo u nich podłączenia się nie doczekam za cholerę. Omijać szerokim łukiem. MiejscowośćTarnowskie Góry -
~polaka / 2022-04-08 17:25
100kbs gdzy pobiaram słłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Wadydużo -
~Pomicnik / 2016-02-12 20:21
Jeden z najgorszych "internetow" ciagly brak polaczenia zaniki wysoki ping pracowac sie nie da niby 120mb a chodzi jakby wogole transferu nie bylo absolutnie NIE polecam. -
~pomruk / 2023-05-20 02:28
internet wciaz sie psuje, stabilnosc zerowa, przestrzegam przed ta firma, oszusci ZaletybrakWadynie dziala internetMiejscowośćWarszawa -
~ponad 10 letni klient / 2022-08-10 14:48
Po prostu zlodzieje, w bandycki sposob staraja sie naciagnac starsze osoby na dodatkowe uslugi, nekajac telefonami. starsze osoby nie maj pojecia co to nieuczciwy telemarketing. Po wygasnieciu umowy doliczaja po kilkanasie zlotych co miesiac, pomimo, ze klient ie potwierdzil zmiany w umopwie, nie wspominajac, ze nikt nie pofatygowal sie, zeby zaproponowac przedluzenie wygaslej umowy. Unikajcie jak ognio, to bandyci i zlodzieje, a jak dochodzi do konkretnych rozliczen, to nie sa w stanie "wyksiegowac" jak to mowia ci z obslugi klienta. WadyZlodziejeMiejscowośćKrakow -
~Poor Sko / 2020-01-27 10:57
Niestety po przeprowadzce byłem zmuszony na zmianę dostawcy internetu, ponieważ Netia nie ma światłowodu w moim bloku. Wybór padł na upc i z pełną stanowczością odradzam każdemu tego dostawcę usług.
Już 6 lat temu Netia oferowała PŁYNNE cofanie każdego oglądanego kanalu o 2 godziny, a przypadku niektórych programów, nawet o 7 dni. Należy też wspomnieć o nielimitowanej przestrzeni w chmurze na własne nagrania. A to wszystko za pomocą urządzenia wielkości dwóch paczek papierosów.
Porównując powyższe z urządzeniem Horizon, okazuje się że urządzenie UPC to zacofany technologicznie badziew. Wnętrze obudowy wielkości pustaka skrywa przynajmniej 10 letnia technologię. Reszta w zalateach i wadach.ZaletyAbsulutny brak zalet w porównaniu do konkurencji.WadyHorizon:
-duuuuże zużycie energii
-powolne działanie podczas przełączania kanałów i przewijania
-skandaliczna moc sygnału WiFi (cienka kart/gips ściana to już zbyt duża przeszkodą)
-WiFi 2,4Ghz działa okropnie wolno; 5Ghz to już problemy z zasięgiem opisane punkt wyżej
-brak nagrywania kanałów w standardzie (zamawiając usługę byłem przekonany że tak wielki kloc o nazwie Horizon posiada opcję nagrywnia, jednak okazuje się że w tym celu powinieme zamówić bogatszą wersję urzadzenia)
-aby otrzymać od upc zbliżoną jakość usług, co inni dostawcy należy skomponować zestaw który składa się z Horizon i dodatkowego routera od upc, który zapewni wystarczająca moc sieci. Dodam że kwota miesięcznego zobowiązania jest wtedy ponad 2 krotnie wyższa niż u innych dostawców.MiejscowośćWarszawa -
-
~PorazkaUPC / 2022-06-24 20:35
Usługa zamówiona prawie dwa tygodnie. Instalator miał się pojawić po trzech dnia, przysyłają informację że będzie w danym dniu pomiędzy wskazanymi godzinami i się nie zjawia, nie informuje, że danego dnia nie przyjdzie. Po reklamacja sytuacja się powtarza i dalej nie wiadomo kiedy internet zostanie podłączony. -
~Pozdrawiam dostawce UPC / 2018-03-23 12:40
Internet drogi jak na wydajność, gdy jest połączenie z routerem przez kabel jest wszystko w normie. Problemy zaczynają się przy połączeniu bezprzewodowym. Szkoda nerwów. MiejscowośćWarszawa -
~Pozwać UPC do sądu / 2015-03-28 00:53
Tragedia, powinno się im wytoczyć proces zbiorowy, czasem działa dobrze, czasem wcale, najczęściej beznadziejnie, prędkość pobierania 3kB/s to normalka, mimo, iż płacę 70 zł miesięcznie ZaletyCałkowity brakWadyRozłączanie internetu co chwilę, wolna prędkość, gdy już jest, przy kontakcie telefonicznym sekretarka gada w nieskończoność nabijając impulsy, obsługa w biurze całkowicie sztucznie miła i niezdolna do rozwiązania czegokolwiek, bo ich celem jest wciskanie kitu i robienie dzięki temu premii3 lata, ok. 70 złotych miesięcznie -
~Precz z UPC / 2019-08-17 15:03
Fatalnie działający internet. Przerywa, znacznie odbiegające parametry od deklaracji ZaletybrakWadypowolny internet, obsługa klienta jako lekarstwo naciąga na wyższy pakietMiejscowośćKraków
strona 151 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- nastepna »