MiejscowośćKęty
strona 151 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- nastepna »
-
~Pola / 2020-07-31 20:49
Nie polecam tej firmy!!! Brak poszanowania klienta i zero profesjonalizmu. Terminy przekładane z tygodnia na tydzień, brak kontaktu ... sztampowe regułki wypowiadane przez osoby na infolinii i na Facebooku!!! Naprawdę nie podpisujcie umowy z ta firma bo będziecie bardzo żałować!! -
-
~Pola / 2022-05-17 18:52
Chciałam zostać Klientką UPC ale chyba sobie daruję. Jakimś chorym nieporozumieniem jest zamówienie u nich instalacji WiFi + TV. Od ponad miesiąca próbuje umówić się z technikiem UPC na instalację i już 5 raz jestem zbywana. Tak dokładanie, 5 RAZY. Za pierwszym razem technik nie mógł przyjechać bo zalało mu mieszkanie, za drugim brakowało mu zgody spółdzielni mieszkaniowej, która dawno już była wydana, następnie miał notoryczne spóźnienia z finalnym telefonem iż "nie przyjedzie bo jest zawalony robotą i nas już nie załatwi". Dziś był już 5 termin umówienia się z technikiem. Miał być między 15:00 a 17:00. Następnie otrzymałam SMSa, że jak zwykle się spóźni, po czym o godzinie o której miał być napisał kolejnego SMSa, że jednak znowu do nas nie przyjedzie bo w ciągu 30 minut się rozchorował. Otrzymałam 6 już termin następnej jego wizyty, która znając życie znowu się nie odbędzie. Zadzwoniłam na infolinię by wytłumaczyli mi ten cyrk, przełączono mnie na dział techniczny, z którego zostałam rozłączona. Ja nie wiem czy oni w tym UPC kompletnie powariowali czy jak? To jest po prostu jakieś nienormalne z ich strony. Zamawiam usługę u konkurencji bo u nich podłączenia się nie doczekam za cholerę. Omijać szerokim łukiem. MiejscowośćTarnowskie Góry -
~polaka / 2022-04-08 17:25
100kbs gdzy pobiaram słłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Wadydużo -
~Pomicnik / 2016-02-12 20:21
Jeden z najgorszych "internetow" ciagly brak polaczenia zaniki wysoki ping pracowac sie nie da niby 120mb a chodzi jakby wogole transferu nie bylo absolutnie NIE polecam. -
~pomruk / 2023-05-20 02:28
internet wciaz sie psuje, stabilnosc zerowa, przestrzegam przed ta firma, oszusci ZaletybrakWadynie dziala internetMiejscowośćWarszawa -
~ponad 10 letni klient / 2022-08-10 14:48
Po prostu zlodzieje, w bandycki sposob staraja sie naciagnac starsze osoby na dodatkowe uslugi, nekajac telefonami. starsze osoby nie maj pojecia co to nieuczciwy telemarketing. Po wygasnieciu umowy doliczaja po kilkanasie zlotych co miesiac, pomimo, ze klient ie potwierdzil zmiany w umopwie, nie wspominajac, ze nikt nie pofatygowal sie, zeby zaproponowac przedluzenie wygaslej umowy. Unikajcie jak ognio, to bandyci i zlodzieje, a jak dochodzi do konkretnych rozliczen, to nie sa w stanie "wyksiegowac" jak to mowia ci z obslugi klienta. WadyZlodziejeMiejscowośćKrakow -
~Poor Sko / 2020-01-27 10:57
Niestety po przeprowadzce byłem zmuszony na zmianę dostawcy internetu, ponieważ Netia nie ma światłowodu w moim bloku. Wybór padł na upc i z pełną stanowczością odradzam każdemu tego dostawcę usług.
Już 6 lat temu Netia oferowała PŁYNNE cofanie każdego oglądanego kanalu o 2 godziny, a przypadku niektórych programów, nawet o 7 dni. Należy też wspomnieć o nielimitowanej przestrzeni w chmurze na własne nagrania. A to wszystko za pomocą urządzenia wielkości dwóch paczek papierosów.
Porównując powyższe z urządzeniem Horizon, okazuje się że urządzenie UPC to zacofany technologicznie badziew. Wnętrze obudowy wielkości pustaka skrywa przynajmniej 10 letnia technologię. Reszta w zalateach i wadach.ZaletyAbsulutny brak zalet w porównaniu do konkurencji.WadyHorizon:
-duuuuże zużycie energii
-powolne działanie podczas przełączania kanałów i przewijania
-skandaliczna moc sygnału WiFi (cienka kart/gips ściana to już zbyt duża przeszkodą)
-WiFi 2,4Ghz działa okropnie wolno; 5Ghz to już problemy z zasięgiem opisane punkt wyżej
-brak nagrywania kanałów w standardzie (zamawiając usługę byłem przekonany że tak wielki kloc o nazwie Horizon posiada opcję nagrywnia, jednak okazuje się że w tym celu powinieme zamówić bogatszą wersję urzadzenia)
-aby otrzymać od upc zbliżoną jakość usług, co inni dostawcy należy skomponować zestaw który składa się z Horizon i dodatkowego routera od upc, który zapewni wystarczająca moc sieci. Dodam że kwota miesięcznego zobowiązania jest wtedy ponad 2 krotnie wyższa niż u innych dostawców.MiejscowośćWarszawa -
~PorazkaUPC / 2022-06-24 20:35
Usługa zamówiona prawie dwa tygodnie. Instalator miał się pojawić po trzech dnia, przysyłają informację że będzie w danym dniu pomiędzy wskazanymi godzinami i się nie zjawia, nie informuje, że danego dnia nie przyjdzie. Po reklamacja sytuacja się powtarza i dalej nie wiadomo kiedy internet zostanie podłączony. -
-
~Pozdrawiam dostawce UPC / 2018-03-23 12:40
Internet drogi jak na wydajność, gdy jest połączenie z routerem przez kabel jest wszystko w normie. Problemy zaczynają się przy połączeniu bezprzewodowym. Szkoda nerwów. MiejscowośćWarszawa -
~Pozwać UPC do sądu / 2015-03-28 00:53
Tragedia, powinno się im wytoczyć proces zbiorowy, czasem działa dobrze, czasem wcale, najczęściej beznadziejnie, prędkość pobierania 3kB/s to normalka, mimo, iż płacę 70 zł miesięcznie ZaletyCałkowity brakWadyRozłączanie internetu co chwilę, wolna prędkość, gdy już jest, przy kontakcie telefonicznym sekretarka gada w nieskończoność nabijając impulsy, obsługa w biurze całkowicie sztucznie miła i niezdolna do rozwiązania czegokolwiek, bo ich celem jest wciskanie kitu i robienie dzięki temu premii3 lata, ok. 70 złotych miesięcznie -
~Precz z UPC / 2019-08-17 15:03
Fatalnie działający internet. Przerywa, znacznie odbiegające parametry od deklaracji ZaletybrakWadypowolny internet, obsługa klienta jako lekarstwo naciąga na wyższy pakietMiejscowośćKraków -
~Przemek / 2023-08-22 20:09
Trudno inaczej ocenić usługę, która nie działa. Jedynie ktoś kto ustawia prognozowaną datę usunięcia usterki zasługuje na słowa uznania. Przyznaję że jestem pod wrażeniem konsekwencji z jaką codziennie podaje kolejny termin :). Bardzo, ale to bardzo nie polecam. Na próbę rozwiązania umowy, zostałem poinformowany o karze jaką mnie obciążą za zerwanie umowy. To że upc bierze pieniądze za obietnicę działania internetu, nie ma dla nich znaczenia, Jestem już tak zmęczony, że oddam sprawę radcy prawnemu. WadyJak mam opisać wady czegoś co nie działa? Upc powinno zmienić nazwę na „wada”.MiejscowośćSzczecin -
~Przemek23c / 2022-07-05 17:11
Nie jestem klientem UPC ale chcialem zalozyc internet. Wpisalem swoj adres i wyskoczylo ze moge miec 600Mbit/s za 85 zl
dzwonie wiec do nich a facet mi do glosu nie daje dojsc
przekrzykiwalem go
Mowi ze jest 24,50 do tych 85 zl za domek jednorodzinny
Pytam czemu nie wyskoczyla mi cena zatem 109,5 zl ?
On mowi ze czasem wyskakuja takie adresy co nie istieja a ja na to ze wpisalem swoj i byly gratulacje ze mog emiec internet 600
TO on na to ze tak dziala strona internetowa
W koncu sie wkurzyl i pyta czy chce internet czy nie
A ja na to ze raczej nie bo jak tak im strona dziala to jak mam polegac na ich internecie
TO dobrego dnia mi zyczyl i sie rozlaczyl ze sam nie zdazylem mu zyczyc milego dnia
Oceniam tu tylko obsluge klienta a nie jakos internetu czy nanwet samej ceny bo nie jestem klientem
W tej sytuacji nie wzialbym nigdy zadnej uslugi juz nie tylko ze zle im strona dziala tylko ze nie chcialbym przezywac koszmaru obslugi klienta gdybym takowym zostal po dzisiejszym doswiadczeniu
Firma powinna walczyc o klienta a on mnie potraktowal jak bym byl jakims trollem
ODRADZAM!!!!
Moze jak wszystko chodzi dobrze to byc moze jest OK ale pewnie jak cos ''nawali'' to z taka obsluga klienta w dzisiejszych czasach nie zycze nikomu sie uzeracWadyObsluga klienta na 0 -
~Przemysław / 2019-02-07 15:35
W ciągu 2 godzin od podłączenia przez montera internetu + telewizji wszystko się zepsuło. Na infolinii kazali czekać kolejne kilka godzin. Za to człowiek płaci? Hańba nie polecam! ZaletyBRAK!!!WadyCałe UPC to wadaMiejscowośćKatowice -
~przyszłamsiętylkoposkarżyć / 2016-07-25 16:08
Naprawdę nie wiem za co ja płacę. Internet: cały czas jest wolny, często go brak lub jest ograniczony dostęp. Telewizja: byłoby wszystko spoko gdyby w tym momencie nie zawiesił mi się dekoder :) Co do obsługi klienta to za przeproszeniem "gówno można się dowiedzieć". NIE MAM PYTAŃ. -
~PS / 2023-12-11 15:19
Masakra po połączeniu upc z play sygnał tak niestabilny, że nic się nie da zrobić. Dodzwonienie się na infolinię to boot Mia i nic więcej. Szerokim łukiem omijajcie ten syf. Bardzo nie polecam ZaletybrakWadyniestabilny sygnał. Zrywanie interentu.MiejscowośćNowy Sącz -
-
~PWA / 2020-12-22 11:53
Cokolwiek tylko nie upc. Beznadziejna obsługa techniczna, router wymieniany już chyba 10 razy, nadal zrywa połączenie wi-fi, jedyny sposób przywrócenia połączenia to restart routera. Problem jest powszechny – wystarczy sprawdzić na google. upc oczywiście o niczym nie wie, nikt nic nie zgłaszał, wszystko jest ok i tym podobne brednie. Infolinia – totalne dno. Jedyne co można usłyszeć to: “przykro mi, nic nie poradzę. czy w czymś jeszcze (nie)pomóc? co? nadal chce pan abym rozwiązała problem z którym pan dzwoni? dziwne… prosze złożyć reklamację”. ZaletybrakWadycałokształtMiejscowośćLublin -
~Pytek Frytek / 2024-03-13 22:58
Tragedia...mam dość 5 metrów od routera mam ciągle przerywany internet ZaletyJest internetWadyTragiczny internetMiejscowośćRuda Śląska -
~Pzpr / 2023-05-19 14:33
Wieczny problem , dużo awarii . Nie polecam nikomu UPC. Strata pieniędzy jeśli pracujesz przez internet nie zarobisz ZaletyNie ma żadnychWadyWieczne awarięMiejscowośćGryfino -
~q / 2014-05-24 17:19
UPC - firma bandycka.
Jestem użytkownikiem ich usług od ok 10 lat. I faktem jest że nigdy nie miałem zastrzeżeń. Do czasu.......... Otóż w grudniu zapomniałem zapłacić jednego rachunku. Przez 10 lat wszystkie rachunki płacone w terminie i ten jeden zapomniany. I cóż się okazało. Firma UPC wysłała mi (podobno) upomnienie smsem. Po czym... odłączyła nternet, telefon, telewizję. Szlag mnie trafia na takie traktowanie Klienta. 10 lat płace im pier....e rachunki, raz zapomniałem a im się nie chce wykonać jednego telefonu do mnie i powiedzieć że jak nie zapłacę to mogą mi odłączyć wszystko. Pan na infolinii (bogu ducha winien chłopak musiał wysłuchać kilku niecenzuralnych słów) miał jedną odpowiedź: przecież powiadomiliśmy Pana smsem. Słyszycie? Pierd...nym SMSEM!!!!! WON Z TĄ FIRMĄ Z POLSKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!
Dzisiaj zadzwoniłem do UPC z prośbą żeby mi przesuneli termin płatności faktur - tak żebym mógł płacić w dniu kiedy dostaję pensję. Proste, nieskomplikowane rozwiązanie stosowane w każdej cywilizowanej firmie. Niestety okazuje sie że nie można. Wszyscy Klienci tej bandyckiej firmy mają wystawioną fakturę z tym samym dniem płatności. Cóż, zapewne firma nie wie co to znaczy jakość obsługi i szanowanie klienta.
Jedyna dobra rzecz w tej całej sytuacji: kilka tygodni temu w moim bloku zainstalowała się kablówka innej sieci - więc jak sobie policzyłem tylko na mnie firma UPC straci w najbliższych dziesięciu latach ok 25 tys zł przychodu. I mam nadzieję że nie będę jedynym, który zrezygnował z usług tych nie szanujących klientów palantów!!!!
strona 151 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- nastepna »