Wprowadzają w błąd przy zawieraniu umowy. Internet zanika. Kompletnie nie polecam !
ZaletyBrak
WadyNiekompetentni
MiejscowośćBydgoszcz
~Piotr / 2022-07-16 17:47
Ocena: 1.00 / 5
UPC to najgorsze gówn* .... a odkąd połączył się z PLAY to już tragedia... połączyć się z konsultantem to szybciej się dodzwonisz do autotele. Problemu i tak nie rozwiążą, mają klientów za debili. Internet non stop przerywa, telewizja OK
WadyObsługa, Internet
MiejscowośćSkawina
~Piotr / 2022-07-17 10:52
Ocena: 1.00 / 5
Jestem rozczarowany operator UPC wraz z moja zmiana miejsca zamieszkania nie jest w stanie przeniesc swoich uslug i musze dalej placic mimo oz nie korzystam jiz z tego o nie ma tam dostepu to jeszcze za zerwanie umowy wymaga ogromnej kary
Pozdraeiam Piotr Knapik
MiejscowośćBoguszów-Gorce
~Piotr / 2023-01-05 16:57
Ocena: 1.00 / 5
Jednym słowem: dramat!!! Podejście do klienta poniżej zera. Podpisujac umowę przeczytajcie wszystko, nawet to co jest napisane drobnym druczkiem, bo może się nagle okazać, ze warunki umowy są inne niż te, które podpisaliście, i kwota do zapłaty nagle rośnie. Nikt nie potrafi wyjaśnić dlaczego, a w odpowiedzi na reklamacje jest tylko: bla bla bla. Nigdy więcej!!!! Ani UPC, ani Play.
ZaletyZadne
WadyWszystko
MiejscowośćKraków
~Piotr / 2023-04-12 21:40
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Nie polecam nikomu. Na połączenie z konsultantem czekałem 18 minut. Zero elastyczności do klienta, a najlepiej wszystko w pakietach na min 12m-cy....
ZaletyBrak
~Piotr / 2023-04-12 21:40
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Nie polecam nikomu. Na połączenie z konsultantem czekałem 18 minut. Zero elastyczności do klienta, a najlepiej wszystko w pakietach na min 12m-cy....
ZaletyBrak
~Piotr / 2023-04-28 16:58
Ocena: 1.00 / 5
wieczne pady internetu do predkosci prawie 0 Mbs, nieraz zupelnie pada jak odciety kabel, TV z duzymi opoznieniami wzgledem naziemnej
Zaletybrak zalet
Wadywieczne pady internetu do predkosci prawie 0 Mbs, nieraz zupelnie pada jak odciety kabel, TV z duzymi opoznieniami wzgledem naziemnej
MiejscowośćGdańsk
~Piotr / 2023-05-25 19:47
Ocena: 1.00 / 5
Internet przerywa co 30 sekund. Praca zdalna jest absolutnie nie możliwa. Proszę wybierzecie innego dostawcę.
~Piotr / 2023-09-13 19:40
Ocena: 1.00 / 5
Swiatłowód 300Mb/s z najwyższą odnotowaną prędkością ok 5oMb/s. Wielokrotne zgłoszenia i obiecywanie wizyty serwisu. W rzeczywistości dostaję po kilku godzinach smsa że już naprawili problem. Porażka.
Zaletybrak
Wadykompletne olewanie klienta
MiejscowośćOstróda
~Piotr / 2024-02-26 14:26
Ocena: 1.00 / 5
Kontakt z nimi to jakiś dramat. Chcę zainstalować internet w swoim mieszkaniu, ale pod tym samym adresem jest już internet zainstalowany przez mojego byłego lokatora, który nie ma już prawa do korzystania z mieszkania. Powiedzieli, że muszę tylko wysłać skan aktu notarialnego potwierdzającego, że to ja jestem właścicielem i będą mogli rozwiązać umowę z lokatorem. Żaden problem, wszystko się da załatwić. Oczywiście po wysłaniu skanu kontaktu już nie było, a jak sam dzwonię to nikt nic nie wie i nawet nikt nie ma ochoty sprawdzić czy w ogóle moja sprawa jest rozpatrywana. Wychodzi na to, że we własnym mieszkaniu nie będę mógł zainstalować internetu. Jak oni tak traktują klienta przed podpisaniem umowy, można się domyślać jak go traktują już po jej podpisaniu. Chyba lepiej trzymać się od nich z daleka.
ZaletyNie było mi dane się o nich nawet przekonać
WadyPodejście do klienta i zaangażowanie w rozwiązywanie problemów
MiejscowośćWarszawa
~piotr dudkiewicz / 2013-03-20 19:11
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam UPC- żenująco niski poziom obsługi stałego Klienta jakim byłem, wymuszanie nienależnych opłat. Żenujące....
Zaletybrak
Wadynieprofesjonalna, żenująca obsługa Klienta
10 lat
~Piotr K. / 2021-12-15 20:45
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga !!! UPC od ponad trzech tygodni nie usuwa awarii telewizji , Zgłaszasz a Oni maja to gdzieś - tylko durne regułki i jeszcze bardziej kretyńska sztuczna konsultantka !! Umawiają technika czekasz tydzień !! On nie pojawia się w domu ale wieczorem dostajemy smsa że niema jakichś narzędzi , że zgłosił odpowiedniemu działowi a on ma rozwiązać problem . I co ? i mija tydzień i nic !! dalej obraz kafelkuje , bądź pojawia się niebieskie tło UPC w różnych odstępach czasowych . Nie da się oglądać programu!!!! Wysyłasz zgłoszenia reklamacji na Moje UPC żadnej reakcji , żądam zmiany opłat za usługi ale i to jest zlewane !!! Dzisiaj jakiś gałgan gdy się dodzwoniłem twierdziła że nie ma żadnych zgłoszeń w systemie i nie ma informacji o jakiejś awarii . Znowu umawia technika do wymiany dekodera ale on już był wymieniany ponad miesiąc temu bo była podobna awaria ale to nie zmieniło !! kilka dni spokoju !! Nie odpuszczę !!!! będę opisywał to gdzie się tylko da !! zgłaszam to do UOKiK i Rzecznika Konsumentów !!
MiejscowośćWrocław
~PIT / 2015-08-12 12:15
Ocena: 1.00 / 5
Na początku firma była OK, natomiast gdy wypowiedziałem umowę to przez ostatni miesiąc "korzystania" z internetu nie mogłem nawet uruchomić strony startowej onetu.(dziwnym trafem problem pojawił się kilka godzin po zgłoszeniu rezygnacji z ich usług) Gdy zgłaszałem pracownikom problem to i tak niczego nie zrobili, dlatego omijajcie ich szerokim łukiem, niesolidni, nieuczciwi i jak powyższy przykład wskazuje nieprofesjonalni.
ZaletyBRAK
WadyNiewywiązanie się z warunków umowy w ostatnim miesiącu przez UPC
Niestety miałem ponad rok :(
~piter / 2016-06-02 09:21
Ocena: 1.00 / 5
Wciskają na siłę dodatkowe uslugi- radze wnikliwie czytać umowy.
Firma chyba posiada zasady traktowania klienta z czasów kiedy na rynku nie miala konkurencji.
Zalety brak
WadyJak wyzej
4lata internet 30mb/s 66 zl
~PJ / 2023-08-06 08:59
Ocena: 1.00 / 5
Non stop nie ma internetu, a jak jest to co chwilę się połączenie zrywa. UPC oddało nasz kabel PLAY a my teraz mamy kabel Play i to cała prawda.
Zaletybrak same wady
WadyWszystko jest do dupy
MiejscowośćKraków
~PK / 2023-08-31 13:38
Ocena: 1.00 / 5
brak jakiegokolwiek zaangażowania w rozwiązanie problemu, na maile nie odpowiadają, na infolinii mimi nr zgłoszenia nie wiedzą o co chodzi
Wadykażda możłiwa
MiejscowośćKołobrzeg
~Player / 2024-01-14 21:41
Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo. Ping ponad 180 przynajmniej raz w tygodniu...
ZaletyBrak
WadyNiestabilny ping
MiejscowośćKrakow
~Playerek - klien - Frajerek / 2023-09-04 21:00
Ocena: 1.00 / 5
Nie wiem jak można dać ujemne opinie.
Ludzie! Jestem frajerem, który podpisał umowę na (tylko) rok.
W tej firmie nic nie działa. A wsparcie techniczne ogranicza się do resetu routera, ew. jego wymiany (już trzeci raz).
WON!
ZaletyŻarcik.
WadyWszystko!
MiejscowośćWarszawa
~Plessant / 2018-12-15 14:41
Ocena: 1.00 / 5
Witam.
Jestem szczerze oburzony jakością obsługi klienta. Już mieliśmy umówione dwa terminy na instalację internetu wraz z tv i nikt nie raczył się pojawić. Za drugim razem kosztowało mnie to dzień urlopu. Mawiają, że punktualność jest domeną królów, niestety Wasza firma może zostać jedynie królewskim błaznem. Zwalanie winy na firmę (podwykonawcę) robiącą instalację nie zwalnia Was z odpowiedzialności za usługę, którą to Wy firmujecie swoim logo. W ten oto sposób tracicie dobre imię i klientów. To tyle, ja dziękuję za kilka dni urzerki z Wami i stracone nerwy. Na święta zostaniemy bez internetu, więc czas spędzimy w rodzinnym gronie. (sarkazm). Możecie być pewni, że od dziś moja dobra opinia o UPC Polska poleci w świat (kolejny sarkazm). Życzę dalszej owocnej pracy i samozadowolenia. Plessant
~po / 2023-01-03 20:05
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem internet światłowodowy UPC. Nie doszło jednak do założenia usługi. Monter nie przyszedł 3 razy w przeciągu miesiąca a ja zmarnowałem tylko swój czas zmieniając swoje plany. U konkurencji monter przyszedł na następny dzień.