Moim zdaniem UPC osiągnęła poziom firmy bandyckiej. Przysłali dwukrotnie serwis, który nie tylko nie usunął awarii, ale jeszcze zablokowali mi kablówkę i Internet oraz doliczyli za wizytę serwisu 50 zł do rachunku nie informując mnie o tym fakcie. Za ponowne uruchomienie usługi doliczyli kolejne 10 zł. Działają jak zawodowi bandyci.
Zaletybrak
Wadymoim zadaniem bezczelnie oszukują klientów.
niestety za długo.
~Pimpon / 2021-06-09 21:41
Ocena: 1.00 / 5
Witam
Po wielu latach rozstałam się z trudem z UPC.ufff. w skrócie na koniec okazali się bandyckim złodziejami. Również łamią RODO. Szukają znajomych i rodziny i wysyłają smsy, maile.w szoku jestem.Poza tym za kilka miesięcy musiałam im dla świętego spokoju darmo zapłacić. Obłęd.Nie polecam.Ciesze się,że w końcu od nich uciekłam.
WadyCiągły brak internetu
MiejscowośćDęby Brzozowe
~Pino / 2019-03-09 09:55
Ocena: 1.00 / 5
Poniżej wszelkiej krytyki.
Umowieni na sobotę pomiędzy 11_13.
Dzien przed terminem sms_ termin montażu 9-11. Monit na infolinii, Monit w lokalnym biurze. Wydawalo się że temat załatwiony... Niee, 9 rano domofon z hasłem albo teraz, albo inny termin...
Tupet, bezczelność
Opiniuję wyłącznie obsługę klienta.
~Piotr / 2010-10-13 10:13
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta żenada Przysyłają przedstawiciela który opowiada bajki a wynikiem tego jest o 100 zł większy abonamen Za błędy swoich przedstawicieli (monterów) przysyłają kary np za nie zadanie urządzeń które zabrał ich monter Internet, telewizja, telefon zostają wyłączone na cały dzień a UPC nie wysyła żadnej informacji na ten temat dowiadujesz się o tym dopiero w momencie jak dzwonisz na infolinie Ich księgowość chyba kompletnie nie współpracuje z przedstawicielami gdyż wystawia faktury niezgodne z umową a co najgorsze aby wyjśnić sprawę poświęcić trzeba kilka miesięcy (rozmowy tel. na własny koszt, maile itd.) w konsekwencji czego po kilku miesiącach sprawa jest wyjaśniona lecz między czasie dostajesz maile że nie płacisz rachunku i odcinają ci cały pakiet (oczywiście błąd leży po stronie UPC) JEŻELI MACIE MOŻLIWOŚĆ WYBORU INNEGO OPERATORA TO NIE ZASTANAWIAJCIE SIĘ GDYŻ Z UPC BĘDZIECIE MIELI TYLKO PROBLEMY ZDECYDOWANIE NIE POLECAM TEGO OPERATORA
ZaletyBRAK
Wadyobsługa klienta, częsty brak łącza, wyjaśnienie nieprawidłowości trwa kilka miesięcy w miesięcy (odcinają cały pakiet), załatwienie jakiejkolwiek sprawy absorbuje bardzo dużo czasu, nie szanują swoich stałych klientów,
4
~Piotr / 2012-09-07 16:28
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej firmy umówiłem się na założenie kablówki i panowie którzy przyjechali stwierdzili że nie mogą mi założyć bi nie mają odpowiedniej długości wiertła żeby przewiercić ścianę aby przeciągnąć kabel.Podobno jest tylko jedno takie długie wiertło w firmie UPC(ŚMIECH NA SALI I ŻENADA).
Zaletynie wiem bo nie załozyli
Wadynie wiem
wcale
~Piotr / 2015-10-15 19:55
Ocena: 1.00 / 5
Moim zdaniem UPC to najgorszy dostawca internetu na rynku.
ZaletyBrak
WadyCzesto nie ma internetu , slabe dzialanie
4
~Piotr / 2016-03-16 21:17
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka podpisaliśmy umowę 16 lutego i już na początku żle się zapowiadało.Instalatorzy spóżnili się 4 godziny na montaż a następne 4 montowali sprzęt masakra.Po zamontowaniu dekodera horizon w przeciągu 14 dni testowania urządzenie zepsuło się dwa razy nie mieliśmy ani telewizji ani internetu.Podpisaliśmy umowę na 103 kanały a po kilku dniach okazało się ze płacimy za 103 a mamy 101.pani na infolinii nie potrafiła wytłumaczyć tego faktu.Kolejny problem to podwójna opłata za instalacje miało być 49 zł a zostało nam naliczone 98 za co? Tego też pani nie wiedziała i powiedziała że jeśli się z tym nie zgadzamy mamy zapłacić tyle ile nam się wydaje -szok! Infolinia zawsze zajęta a na kontakt e-mail lub prożbę o kontakt nikt nie raczy odpowiedzieć.Po kolejnej rozmowie na infolinii i zapytaniu jak często zmieniają się filmy w zakładce MY PRIME odpowiedz "nie wiem chyba raz na miesiąc może raz na trzy miesiące"cholera jasna wasi przedstawiciele mówią co innego!Promocja 1 zł przez 6 miesięcy ma się do niczego my zamiast 1 zł płacimy 15.Na infolinii ludzie nie kompetętni ,nie potrafiący niczego wytłumaczyć. Nie polecam a nawet odradzam.
Zaletybrak
Wadydekoder horizon,naliczanie podwójnej instalacji,zacinający się internet i telewizja,infolinia,instalatorzy
1 miesiąc
~piotr / 2017-07-09 23:37
Ocena: 1.00 / 5
ta firma to masakra... parametry uslug na krytycznie niskim poziome, obsluga klienta jak w sklepie GS za komuny. Calkowity brak kompetencji i ignorancja, zalezy im tylko na oplatach abonamentowych, reszta nic ich nie interesuje.
Zaletybrak
~Piotr / 2019-11-30 15:11
Ocena: 1.00 / 5
TV nie oglądam ,bo kłamie. Internet ponoć też. Ale płacić rachunki trzeba.Internet muli jak na comoddore c64 . Porażka. Konsultant powiedział,że to wina sąsiadów. Czyli muszę pozbyć się sąsiadów
ZaletyŁadne pudełko
Wadysame wady
MiejscowośćMikołów
~Piotr / 2021-11-05 21:07
Ocena: 1.00 / 5
Wprowadzają w błąd przy zawieraniu umowy. Internet zanika. Kompletnie nie polecam !
ZaletyBrak
WadyNiekompetentni
MiejscowośćBydgoszcz
~Piotr / 2022-07-16 17:47
Ocena: 1.00 / 5
UPC to najgorsze gówn* .... a odkąd połączył się z PLAY to już tragedia... połączyć się z konsultantem to szybciej się dodzwonisz do autotele. Problemu i tak nie rozwiążą, mają klientów za debili. Internet non stop przerywa, telewizja OK
WadyObsługa, Internet
MiejscowośćSkawina
~Piotr / 2022-07-17 10:52
Ocena: 1.00 / 5
Jestem rozczarowany operator UPC wraz z moja zmiana miejsca zamieszkania nie jest w stanie przeniesc swoich uslug i musze dalej placic mimo oz nie korzystam jiz z tego o nie ma tam dostepu to jeszcze za zerwanie umowy wymaga ogromnej kary
Pozdraeiam Piotr Knapik
MiejscowośćBoguszów-Gorce
~Piotr / 2023-01-05 16:57
Ocena: 1.00 / 5
Jednym słowem: dramat!!! Podejście do klienta poniżej zera. Podpisujac umowę przeczytajcie wszystko, nawet to co jest napisane drobnym druczkiem, bo może się nagle okazać, ze warunki umowy są inne niż te, które podpisaliście, i kwota do zapłaty nagle rośnie. Nikt nie potrafi wyjaśnić dlaczego, a w odpowiedzi na reklamacje jest tylko: bla bla bla. Nigdy więcej!!!! Ani UPC, ani Play.
ZaletyZadne
WadyWszystko
MiejscowośćKraków
~Piotr / 2023-04-12 21:40
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Nie polecam nikomu. Na połączenie z konsultantem czekałem 18 minut. Zero elastyczności do klienta, a najlepiej wszystko w pakietach na min 12m-cy....
ZaletyBrak
~Piotr / 2023-04-12 21:40
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Nie polecam nikomu. Na połączenie z konsultantem czekałem 18 minut. Zero elastyczności do klienta, a najlepiej wszystko w pakietach na min 12m-cy....
ZaletyBrak
~Piotr / 2023-04-28 16:58
Ocena: 1.00 / 5
wieczne pady internetu do predkosci prawie 0 Mbs, nieraz zupelnie pada jak odciety kabel, TV z duzymi opoznieniami wzgledem naziemnej
Zaletybrak zalet
Wadywieczne pady internetu do predkosci prawie 0 Mbs, nieraz zupelnie pada jak odciety kabel, TV z duzymi opoznieniami wzgledem naziemnej
MiejscowośćGdańsk
~Piotr / 2023-05-25 19:47
Ocena: 1.00 / 5
Internet przerywa co 30 sekund. Praca zdalna jest absolutnie nie możliwa. Proszę wybierzecie innego dostawcę.
~Piotr / 2023-09-13 19:40
Ocena: 1.00 / 5
Swiatłowód 300Mb/s z najwyższą odnotowaną prędkością ok 5oMb/s. Wielokrotne zgłoszenia i obiecywanie wizyty serwisu. W rzeczywistości dostaję po kilku godzinach smsa że już naprawili problem. Porażka.
Zaletybrak
Wadykompletne olewanie klienta
MiejscowośćOstróda
~Piotr / 2024-02-26 14:26
Ocena: 1.00 / 5
Kontakt z nimi to jakiś dramat. Chcę zainstalować internet w swoim mieszkaniu, ale pod tym samym adresem jest już internet zainstalowany przez mojego byłego lokatora, który nie ma już prawa do korzystania z mieszkania. Powiedzieli, że muszę tylko wysłać skan aktu notarialnego potwierdzającego, że to ja jestem właścicielem i będą mogli rozwiązać umowę z lokatorem. Żaden problem, wszystko się da załatwić. Oczywiście po wysłaniu skanu kontaktu już nie było, a jak sam dzwonię to nikt nic nie wie i nawet nikt nie ma ochoty sprawdzić czy w ogóle moja sprawa jest rozpatrywana. Wychodzi na to, że we własnym mieszkaniu nie będę mógł zainstalować internetu. Jak oni tak traktują klienta przed podpisaniem umowy, można się domyślać jak go traktują już po jej podpisaniu. Chyba lepiej trzymać się od nich z daleka.
ZaletyNie było mi dane się o nich nawet przekonać
WadyPodejście do klienta i zaangażowanie w rozwiązywanie problemów
MiejscowośćWarszawa
~piotr dudkiewicz / 2013-03-20 19:11
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam UPC- żenująco niski poziom obsługi stałego Klienta jakim byłem, wymuszanie nienależnych opłat. Żenujące....