MiejscowośćWrocław
strona 149 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- nastepna »
-
~Paweł / 2022-08-06 12:19
Od dwóch miesięcy praktycznie każdego dnia nie ma internetu. Albo nie ma informacji na stronie ,innym razem godziny usunięcia rzekomej awarii co chwilę są przesuwane. Reklamacje nic nie dają. Firma kompletnie sobie nie radzi z problemem. A płacić trzeba. Totalna porażka. Nie polecam nikomu. Od czasu połączenia z Play to jakaś farsa. -
-
~Paweł / 2022-11-16 19:51
Internet i tv z upc to dramat pierwszy miesiąc chodzilo fajnie po miesiącu dramat więcej buforowania niż oglądania. A obiecuwali że tylko wprowadza ruter do domu i będzie chulac. A teraz jak składam reklamację to niczego nie gwarantują. Oszuści i tyle. ZaletyBrakWadyCały czas jakieś błedyMiejscowośćŻory -
~paweł / 2023-12-22 13:47
Dzień dobry ostrzegam przed tą firmą , w mojej bramie nie mam innego operatora jestem u nich 15 lat codziennie awaryjka , prosisz o pomoc serwisant nie przychodzi ,wyyłaczają się w trakcie rozmowy ,klient dla nich to zło końieczne . Płacę co miesiąc nie wiem za co Paweł ZaletybrakWadyopisałemMiejscowośćszczecin -
~Paweł / 2023-12-28 22:55
Złodzieje. Nie oddali mi nadpłaconego rachunku!!! MiejscowośćOlkusz -
~Paweł / 2024-01-26 21:29
Mam tv i internet od UPC. Internet ciągle rwie od wielu miesięcy. Wysyłają SMS z linkiem do opłaty abonamentu. Do listopada to działało. Teraz kolejne linki do płatności w moim banku wyrzuca błąd płatności. Poszedłem do salonu Play. Dostałem na papierze wszyskie dane do przelewu. Robię zwykły przelew na ich konto. No i co? Bank beneficjenta odrzuca przelew. To niby jak mam zapłacić? W salonie Play nie da się zapłacić. A oni piszą że brak wpłaty i wyłączają usługi. Jakiś cyrk. Idę do Playa rozwiązać umowę bo to są jakieś żarty nieśmieszne. ZaletyBrakWadyDuuużoMiejscowośćBolesławiec -
~PAWEŁ Z LUBLINA / 2014-10-14 16:25
Oszuści i olewają klienta
Było 3 "fachowców"który jeden z nich założył dekoder
i działa ok ale router jest do kitu. Na umowie pisze 30 Mbs bez limitu a jest 3.40 Mbs a czasami 1.69 Mbs porażka !!!
NIE POLECAMZaletybrakWadysłaby internet i niemiła obsługaposiada go 2 miesiące i kosztuje 70 -
~peny / 2023-09-22 08:05
Po połączeniu UPC z Play ZAŚMIECAJĄ NA MAXA SKRZYNKĘ POCZTOWĄ! ŻEBY Z TEGO ZREZYGNOWAĆ DO RACHUNKU 5,- WIĘCEJ CO MC!!!??? Wszędzie złodzieje doją Polaków na MAXA! ZaletyOBECNIE ŻADNE!Wadyzdzierstwo!MiejscowośćBydgoszcz -
~Peter / 2016-08-22 17:24
UWAGA na UPC. Ostatnio wprowadzili nową pułapkę dla swoich klientów. Pod nazwą UPOMINEK informują klientów, że ze względu na regularne korzystanie z usług otrzymują darmowy dostęp do programów HBO na 4 miesiące. W rzeczywistości po upływie 4 miesięcy jest to podpisanie zobowiązania do korzystania przez kolejne dwa lata z pakietu tych programów. Po prostu oszustwo. -
-
~Pewna osoba / 2023-04-18 18:35
Co do rezygnacji porażka, miał być miesiąc wypowiedzenia za który trzeba zapłacić i odesłać dekoder.Mija miesiąc wypowiedzenia zamiast kodu do paczkomatu żeby odesłać, przychodzi kolejny rachunek do zapłaty w którym się nie korzysta,dzwonione tyle razy że szkoda gadać. Został opłacony miesiąc wypowiedzenia, przychodzi mail że jest niedoplata pomimo że było placone tyle ile trzeba A nieraz z nadwyżka. Nie polecam!! ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćNowa Sól -
~Piecze / 2021-11-28 18:47
Płace za te sama usługę 2x większa cenę od tej która płaciłby nowy klient.
Pomijając fakt , ze miło by było jednak dla stałych klientów obniżać a bardziej dostosować i wyrównać cenę wraz z nowymi ofertami, tym bardziej dla tych, których okres umowy 24 miesięcy już dawno upłynął….
Ale szczytem chamstwa to jest jednak kiedy dzwonię w sprawie zmiany usługi, próbują mi wcisnąć kolejne usługi i promocje, telewizje itp. A gdy się nie godzę i chce dostosowanie do aktualnych ofert na niższa cenę TO ODKŁADAJĄ SŁUCHAWKĘ!!!!!ZaletyNie maWadyNaciąganie. Odkładanie słuchawki. -
~Piesław / 2024-01-02 03:52
dno, metr mułu, szambo, katastrofa, apokalipsa, nie polecam to mało powiedziane ZaletyBRAKWadywieczne awarie, szkoda gadaćMiejscowośćWarszawa -
~pigor / 2013-11-15 17:21
Moim zdaniem UPC osiągnęła poziom firmy bandyckiej. Przysłali dwukrotnie serwis, który nie tylko nie usunął awarii, ale jeszcze zablokowali mi kablówkę i Internet oraz doliczyli za wizytę serwisu 50 zł do rachunku nie informując mnie o tym fakcie. Za ponowne uruchomienie usługi doliczyli kolejne 10 zł. Działają jak zawodowi bandyci. ZaletybrakWadymoim zadaniem bezczelnie oszukują klientów.niestety za długo. -
~Pimpon / 2021-06-09 21:41
Witam
Po wielu latach rozstałam się z trudem z UPC.ufff. w skrócie na koniec okazali się bandyckim złodziejami. Również łamią RODO. Szukają znajomych i rodziny i wysyłają smsy, maile.w szoku jestem.Poza tym za kilka miesięcy musiałam im dla świętego spokoju darmo zapłacić. Obłęd.Nie polecam.Ciesze się,że w końcu od nich uciekłam.WadyCiągły brak internetuMiejscowośćDęby Brzozowe -
~Pino / 2019-03-09 09:55
Poniżej wszelkiej krytyki.
Umowieni na sobotę pomiędzy 11_13.
Dzien przed terminem sms_ termin montażu 9-11. Monit na infolinii, Monit w lokalnym biurze. Wydawalo się że temat załatwiony... Niee, 9 rano domofon z hasłem albo teraz, albo inny termin...
Tupet, bezczelność
Opiniuję wyłącznie obsługę klienta. -
~Piotr / 2010-10-13 10:13
Obsługa klienta żenada
Przysyłają przedstawiciela który opowiada bajki a wynikiem tego jest o 100 zł większy abonamen
Za błędy swoich przedstawicieli (monterów) przysyłają kary np za nie zadanie urządzeń które zabrał ich monter
Internet, telewizja, telefon zostają wyłączone na cały dzień a UPC nie wysyła żadnej informacji na ten temat dowiadujesz się o tym dopiero w momencie jak dzwonisz na infolinie
Ich księgowość chyba kompletnie nie współpracuje z przedstawicielami gdyż wystawia faktury niezgodne z umową a co najgorsze aby wyjśnić sprawę poświęcić trzeba kilka miesięcy (rozmowy tel. na własny koszt, maile itd.) w konsekwencji czego po kilku miesiącach sprawa jest wyjaśniona lecz między czasie dostajesz maile że nie płacisz rachunku i odcinają ci cały pakiet (oczywiście błąd leży po stronie UPC)
JEŻELI MACIE MOŻLIWOŚĆ WYBORU INNEGO OPERATORA TO NIE ZASTANAWIAJCIE SIĘ GDYŻ Z UPC BĘDZIECIE MIELI TYLKO PROBLEMY
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM TEGO OPERATORAZaletyBRAKWadyobsługa klienta, częsty brak łącza, wyjaśnienie nieprawidłowości trwa kilka miesięcy w miesięcy (odcinają cały pakiet), załatwienie jakiejkolwiek sprawy absorbuje bardzo dużo czasu, nie szanują swoich stałych klientów,4 -
~Piotr / 2012-09-07 16:28
Nie polecam tej firmy umówiłem się na założenie kablówki i panowie którzy przyjechali stwierdzili że nie mogą mi założyć bi nie mają odpowiedniej długości wiertła żeby przewiercić ścianę aby przeciągnąć kabel.Podobno jest tylko jedno takie długie wiertło w firmie UPC(ŚMIECH NA SALI I ŻENADA). Zaletynie wiem bo nie załozyliWadynie wiemwcale -
-
~Piotr / 2015-10-15 19:55
Moim zdaniem UPC to najgorszy dostawca internetu na rynku. ZaletyBrakWadyCzesto nie ma internetu , slabe dzialanie4 -
~Piotr / 2016-03-16 21:17
Totalna porażka podpisaliśmy umowę 16 lutego i już na początku żle się zapowiadało.Instalatorzy spóżnili się 4 godziny na montaż a następne 4 montowali sprzęt masakra.Po zamontowaniu dekodera horizon w przeciągu 14 dni testowania urządzenie zepsuło się dwa razy nie mieliśmy ani telewizji ani internetu.Podpisaliśmy umowę na 103 kanały a po kilku dniach okazało się ze płacimy za 103 a mamy 101.pani na infolinii nie potrafiła wytłumaczyć tego faktu.Kolejny problem to podwójna opłata za instalacje miało być 49 zł a zostało nam naliczone 98 za co? Tego też pani nie wiedziała i powiedziała że jeśli się z tym nie zgadzamy mamy zapłacić tyle ile nam się wydaje -szok! Infolinia zawsze zajęta a na kontakt e-mail lub prożbę o kontakt nikt nie raczy odpowiedzieć.Po kolejnej rozmowie na infolinii i zapytaniu jak często zmieniają się filmy w zakładce MY PRIME odpowiedz "nie wiem chyba raz na miesiąc może raz na trzy miesiące"cholera jasna wasi przedstawiciele mówią co innego!Promocja 1 zł przez 6 miesięcy ma się do niczego my zamiast 1 zł płacimy 15.Na infolinii ludzie nie kompetętni ,nie potrafiący niczego wytłumaczyć. Nie polecam a nawet odradzam. ZaletybrakWadydekoder horizon,naliczanie podwójnej instalacji,zacinający się internet i telewizja,infolinia,instalatorzy1 miesiąc -
~piotr / 2017-07-09 23:37
ta firma to masakra... parametry uslug na krytycznie niskim poziome, obsluga klienta jak w sklepie GS za komuny. Calkowity brak kompetencji i ignorancja, zalezy im tylko na oplatach abonamentowych, reszta nic ich nie interesuje. Zaletybrak -
~Piotr / 2019-11-30 15:11
TV nie oglądam ,bo kłamie. Internet ponoć też. Ale płacić rachunki trzeba.Internet muli jak na comoddore c64 . Porażka. Konsultant powiedział,że to wina sąsiadów. Czyli muszę pozbyć się sąsiadów ZaletyŁadne pudełkoWadysame wadyMiejscowośćMikołów
strona 149 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- nastepna »