3 lata
strona 149 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- nastepna »
-
~Józef / 2015-06-06 12:26
W okolicach prądnika białego w krakowie działa fatalnie. Ciągle zwalnia, zdażają się przerwy w działaniu. -
-
~nieznajomy / 2015-06-06 08:34
Firma dno. ZaletybrakWadyCiągłe zaniki internetu, technicy kiepscy.. -
~Kumtael / 2015-06-06 00:50
jak zwykle o tej porze brak internetu nagminnie internet znika w godzinach 00:00-01:30 nie bylo dnia zeby i ternet nie zniknal na przynajmniej pol godziny w tym czasie w dzien ok w nocy irytujace ZaletyszybkośćWadytracenie łączności -
~ala / 2015-06-02 23:18
ja to jestem jakaś dziwna-nie narzekam na upc, konsultanci na ogół niedouczeni ale idzie wytrzymać -
~Jerzy Tel. 508779012 / 2015-05-28 12:01
Praca Techników AAAMATORZY BYŁO DWÓCH ZADEN nie ptrafił przeciagnac kabla po rurarzu jak sam to zrobiłem to od wczoraj czekam żeby technik oddzwonił na podłączenie internetu to jakas kpina nigdy wiecej UPC Zalety??????????????????????????????????????????Wadypraca techników2 miesiące -
~okrężna 16 siemianowice slaskie / 2015-05-21 17:40
tv ok
a na internet moi kochani to nie można liczyć 50Mb kilka dni i nagle 8-18 Mb max ps: http://www.upc.pl/internet/poznaj-internet-upc/test-predkosci-lacza/?CMP=snb_goo gle_cube_speed&gclid=CKH06fqU08UCFYMewwodlVwAxA
to ich strona. nie dajcie sie oszukaćZaletylipaWadylipa12 lat -
~FOX333 / 2015-05-21 17:49
aktualna oferta UPC rodem z PRL , JAK CHCESZ INTERNET 60 MB obowiązkowo w zestawie telefon stacjonarny , to jakaś kpina ta sprzedaz wiązana , nie polecam naciągaczy z UPC ZaletyBRAKWadyWCISKANIE WBREW WOLI KLIENTA -
~Agnieszka / 2015-05-19 14:54
przeprowadziłam się gdzie nie ma technicznych możliwości technicznych montażu ,nie mam komu do sprzedać umowy bo na starym mieszkaniu nikt nie mieszka. ja chcę oni nie mogą i każą mi zrezygnować ponosząc koszta kary 400 zł ,, albo płacić za usługę której nie mam. a w regulaminie nie ma nic napisane na ten temat .... RZECZNIK PRAW KONSUMENTA STWIERDZIŁ ŻE MAM KARE ZAPŁACIĆ BO I TAK NIC NIE ZROBIĘ W TYM TEMACIE. Umowa mam na dwa lata .i co ja mam teraz zrobić ?? -
-
~MH / 2015-05-19 11:50
W UPC jestem od kilku lat i jest ok. Internet, telefon i telewizja bez zarzutu. ZaletyInnowacyjność.WadyNie ma3 lata, 160 -
~Roberta / 2015-05-13 22:12
właśnie zrezygnowałam z UPC ponieważ rzekomo miała mój dom przejąć Netia, teraz czytam że netia do niczego, vectra do niczego, to gdzie przejść? Zaletyinternet szybki, tv płacę i nie oglądam, bo niby co?Wadycenaok. 10 lat, za ile nie pamiętam, ale teraz płacę 110/ tv, internet, tel. stacj. zupełnie niewykorzystywany -
~antrik / 2015-05-13 12:02
jeden z lepszych dostawcow. narazie najmniej sie na nim zawodze. Do tego przechodzac dostalem w pakiecie Horizon dekoder, a o nowosci w vectrze jak bylem moglem sobie tylko pomazyc -
~dana / 2015-05-12 21:21
mino umowy na czas nieokreślony, mam podwyższane opłaty. Ostatnio dołożono mi dodatkową opłatę na modernizację sieci.Nikt z moich sąsiadów jej nie opłaca. konsultant udzielił mi informacji że dodatkowe opłaty posiadają tylko osoby z którymi zawarto umowy na czas nieokreślony. Osoby które mają umowy na czas określony, mimo przedłużania ich od kilku lat dodatkowych opłat nie mają. Wszystkie te podwyżki mają na celu zmianę umowy z podwyższoną opłatą. ZaletyżadnychWadyzmuszanie pośrednie na wyższe opłaty -
~zadowolony / 2015-05-06 15:23
Korzystam od 8 lat i jestem w 100% zadowolony. Max HD i internet 30Mbs za niecałą stówkę. Ani jednej przerwy w dostawie przez cały okres użytkowania, reklamacje załatwiane od ręki. Jak ktoś pisze że dopisują coś do rachunku to kłamie, pewnie zamówił coś na VOD i zdziwiony że ma zapłacić. Jak ktoś pisze że umowę mu wcisnęli a on nie chciał to jakiś frajer chyba.Wiem co piszę, po awarii modemu na dzień następny serwisant dostarczył nowy, przy braku angielskiej ścieżki dźwiękowej w zamówionym filmie VOD pomimo że była w opisie po złożeniu reklamacji zrobiona korekta do faktury. Wszystko załatwiane szybko i profesjonalnie. ZaletyNiezawodne połączenie bez przerw itp., łatwy kontakt z BOK, szybkie załatwianie reklamacji.WadyBRAKPosiadam 8 lat, obecnie Max HD bez nagrywarki + 30Mbs Wi-Fi za cenę... 90zł miesięcznie -
~Sebek / 2015-05-05 13:41
Może nie najtańszy, ale za to najlepszy usługodawca Internetu mam od kilku lat i żadnych problemów. ZaletySzybki internet, jakość ściadczonych usługWadyNie są najtańsi4 lata -
~alntu / 2015-05-04 16:44
jak narazie najlepszy operator z jnakim mialem do czynienia .. po vectrze to wkoncu ulga dobrego tv i neta. A nowy Horizon dekoder to miłe zaskoczenie po tym gracie od vectry ktory mialem -
~Marini / 2015-05-04 10:27
wciskają ludziom przedłużenie umowy z zakamuflowanym drugim produktem. który według konsultanta jest darmowym bonusem a w rzeczywistości jest płatna. wystarczy w rozmowie telefonicznej wyrazić zgodę na zmianę i bez papierowej wersji nowej umowy zmieniają zakres usług. żeby wycofać się w ciągu 14 dni trzeba im napisać rezygnację na piśmie i wysłać pocztą. nie respektują innych form np mailowej. w rozmowach telefonicznych przy reklamacjach przełączają rozmowy między różnymi konsultantami aby w konsekwencji zmęczyć klienta i na końcu wygłosić mu to samo stanowisko firmy co na początku rozmowy. umawianie się z instalatorem poprzez biuro obsługi klienta nie ma sensu bo później i tak sam instalator ustala termin wizyty, zawsze inny niż wcześniej uzgadniany. reasumując ta firma to totalna porażka i proszę się trzymać od niej jak najdalej. typowy monopolista żerujący na klientach. ZaletyBrakWadyUsługi które proponująRezygnacja -
-
~Barbara / 2015-05-04 10:33
Witam. Korzystałam z UPC kilka lat. Z uwagi na chamskie podnoszenie abonamentu bez mojej wiedzy teraz chcę zrezygnować i .... od dwóch miesięcy jestem atakowana telefonami w różnych porach dnia. Napisałam wypowiedzenie umowy. Że nie chcę już z nimi mieć nic wspólnego (oferty na rynku są o niebo lepsze) i nie życzę sobie kontaktu z ich strony ale telefony jak nie milkły, tak nie milkną. ZaletyJakie zalety ? Kucha śmiechu i nic więcejWadyNamolność, natręctwo, słaba jakość usług, chamstwo konsultantówZrezygnowałam -
~Beata / 2015-05-04 09:59
W chamski i perfidny sposób podnoszą non stop abonament tłumacząc rozwojem firmy ( teraz jak sami przyznają są niedorozwinięci). ZaletyBrakWadyNon Stop podnoszony abonamentZa długo -
~Tomasz / 2015-04-25 23:17
Jezeli jestes masochista, ten internet jest dla Ciebie. Jezeli jak ja jestes fanem stałego 300 pingu i braku mozliwosci obejrzenia filmu na youtube w 1080p mimo internetu 120mb/s serdecznie polecam.
Tomasz Kurzyński.ZaletyPrzystępna cena.WadySzybkość a raczej jej brakRok, za jakieś grosze. -
~ufo / 2015-04-24 15:51
To jest firma, która działa jak P.P. Poczta, Telegraf, Telefon z czasów komuny. Zamówiłem w ich punkcie (M!-Bytom) instalację internetu. Pani Patrycja bardzo sprawnie mnie załatwiła (nawet uzyskałem zniżkę za instalację za 1 zł.), ale dała mi ofertę, która była o 10 zł/mieś. droższa od oferty, która była dostępna przy zamówieniu przez -net. Pod koniec uzgodnionego terminu, z dokładnością do 2h był Wielki Piątek) przyszedł instalator i stwierdził, że nie poprowadzi kabla bo klatka schodowa jest po remoncie i może odpaść farba z pomalowanych korytek i on musi mieć dokument, że nie będzie musiał przywracać "stanu poprzedniego" w przypadku uszkodzenia malatury. W adm spółdzielni popatrzyli na mnie jak na idiotę i zaproponowali napisanie pisma do działu technicznego o treści "Proszę o zgodę na instalację internetu kablowego przez firmę UPC" co uczyniłem. Po kilku dniach zadzwonił do mnie kierownik tego działu z pytaniem o co mi chodzi, przecież oni mają zgodę spółdzielni (mają w bloku własną infrastrukturę - blok ma 110 mieszkań/11 kondygnacji). Moich wyjaśnień słuchał z niedowierzaniem. Jest rzeczą oczywistą, że złożyłem skargę na instalatora (byle gnój nie może decydować o polityce tak dużej firmy) i dostałem maila potwierdzającego mi to co powiedział instalator (z wyglądu przypominał kablarza telefonicznego z czasów komuny). Tego maila wysłałem jako FW do ww. kier. w spółdzielni. Agentka UPC, która sporządziła zamówienie bardzo naciskała na założenie mi tego netu, nawet załatwiła mi możliwość podpisania umowy na warunkach oferty netowej "online". Wszystko na nic. Na spotkanie zainicjowane przez spółdzielnię, na której był obecny kierownik działu technicznego spółdzielni i inspektor nadzoru budowlanego adm budynków mojego osiedla (a więc osoby funkcyjne) przyszedł tylko robol (instalator) z firmy, która wykonuje instalację na zlecenie UPC). Jest rzeczą oczywistą, że nie będę malować/pokrywać kosztów uszkodzeń poza lokalem do, którego mam tytuł prawny. Szczerze mówiąc to boję się wpuścić tego instalatora do domu - a co będzie jak przy wierceniu dziury w ścianie uszkodzi przewód instalacji elektrycznej (brak światła w domu)? Powie "sorry Winnetou - napraw sobie sam - to nie moja wina, że on tam był). ZaletybrakWadybrak informacji przy zamawianiu o dodatkowych warunkach jakie mogą pojawić się w trakcie realizacji zamówieniaprodukt nie został mi dostarczoany
strona 149 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- nastepna »