Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3513 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~norbert11 / 2021-07-07 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    COdziennie po 2 razy wywala mi internet na 10minut. Internet beznadziejny i nie warty swojej ceny
    Zaletynie ma zalet.
    Wadycala ta firma to jedna wielka wada!
    MiejscowośćPomorskie
  • ~Nupel / 2021-09-18 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nie kupujcie tego syfu kasa lepi mi dac elo benc UPC TO SYF
    MiejscowośćPiekary Śląskie
  • ~o / 2023-08-23 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nagrywają rozmowy, a potem nie stosują się do ustaleń. To zwykli oszuści. Twierdzą, że nie archiwizują tych rozmów.
    Wadydziałanie niezgodne z umową
  • ~Obserwator / 2023-10-31 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle problemy z internetem ,przerwy jak dziś 2 godz. Słowa przepraszamy ale jak zalegasz 1zl to już komornik wpada i resztę znacie..
    ZaletyZero
    WadyTotalne
    MiejscowośćGdynia
  • ~Oby Polska była lepszym miejscem do życ / 2022-04-14 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragikomedia. Po przejściu na niższy abonament jakość internetu jest tragiczna. Łącze jest kompletnie niestabilne. Obsługa klienta nie rozwiązjue problemów. Na odebranie telefonu próżno czekać. Jedynie klienci biznesowi są traktowani jak klienci. Jeśli jesteś klientem biznesowym, to od razu odbierają telefon. Jeśli nie jesteś - to czekasz co najmniej 30 min na linii a często i tak Cię po tym czasie robot rozłącza...
    ZaletyMają kasę na reklamy w tv i na ulotkach w skrzynce i na wizytówkach w drzwiach... mnóstwo kasy na reklamę
    WadyMnóstwo reklam w skrzynce i dzwonią 10 lat po zwerwaniu umowy
    MiejscowośćKraków
  • ~odbiorca_uslug_biznesowych / 2017-01-23 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak najdalej od usług tej firmy - pomiędzy tym co "opowiadali" konsultanci, a tym co widnieje na fv są znaczne różnice, dochodzenie spraw masakryczne, dodawanie usług (np. SLA), o których nie było nigdy wcześniej mowy.
    blisko 2 lata w usłudze biznes, wcześniej kilka lat jako klient indywidualny
  • ~odpad / 2023-10-28 03:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zlodzieje oszukuja klientow jak moga. Niepodpisuj umowy z tymi zlodziejami
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Odpowiedź do opinii ~all / 2016-03-30 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Cześć. Chciałem tylko odpowiedzieć na opinię ~all. 1. Przez WiFi zawsze masz wolniejsze łącze niż po kablu. Ponad to jest MASA rzeczy jakie mogą mieć wpływ na jakoś łącza. Poczytaj sobie 2. Kabli skrętkowych jest dużo rodzajów. Na każdym masz inne sposoby ekranowania a nawet zaciskania końcówek. Oczywiście wszystko ma wpływ na prędkość przepustową kabla. Ponownie - poczytaj sobie.
  • ~Ogi / 2021-05-02 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet. Ciągle przerywa, zmiany umowy oraz cen bez informowania klienta. Po telefonie z konsultantem odnośnie faktury ciągły brak korekty.
    Z całego serca nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyPrzerywa, brak informacji o zmianach płatności
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Ok / 2022-12-24 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalne połączenie... cały czas problemy nie da sie zrobić kompletnie nic..
    ZaletyBrak
    WadyPołączenie z internetem
    MiejscowośćGdynia
  • ~okrężna 16 siemianowice slaskie / 2015-05-21 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    tv ok
    a na internet moi kochani to nie można liczyć 50Mb kilka dni i nagle 8-18 Mb max ps: http://www.upc.pl/internet/poznaj-internet-upc/test-predkosci-lacza/?CMP=snb_goo gle_cube_speed&gclid=CKH06fqU08UCFYMewwodlVwAxA
    to ich strona. nie dajcie sie oszukać
    Zaletylipa
    Wadylipa
    12 lat
  • ~Ola / 2017-02-18 19:12
    Ocena: 1.00 / 5

    Jak najdalej od UPC! Brak kontaktu, kłamstwa, wmuszanie usług, manipulacja, mydlenie oczu i wreszcie brak internetu. Płaci się wyłącznie za stracony czas i nerwy
    Zaletybrak
    WadyWszystko co związane z UPZ
  • ~ola / 2018-12-02 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrywa sie połączenia cały czas strona potrafi sie ładować długi czas. Na infolini rozkładają rece. dno.
    Zaletybark
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ola / 2021-12-16 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca internetu i telewizji. Ciągle awarie, od dwóch dni nie mam dostępu do neta, pracuje zdalnie. Ciekawe czy mnie zatrudnia jak mnie zwolnią.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Olaf / 2023-09-07 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciagacze, płaciłem za internet ok 60zł, jak łapy położył play dostałem rachunek na 400zł , radzę rezygnować, bo pójdziecie z torbami.
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Olek / 2022-08-26 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    idźcie do konkurencji, tu jest tandeta i arogancja
    awaria internetu - na serwis każą czekać dwa tygodnie
    MiejscowośćRadom
  • ~Oleksii / 2019-03-19 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem UPC ponad 4 lata. Na początku nie miałem żadnych problemów, myszlałem że to jest to bardzo dobra firma. Natomiast po 2 latach moje zdanie się zmieniło. Za kaźdym razem jak dzwonię do UPC nie dostaje konkretnej odpowiedzi, czasami mi się wydaje że nie są zainteresowani klientami. Bardzo często jest taka odpowidź „ja nie jestem od tego lub to nic nie mogę panu pomóc”. Teraz płacę za internet 89 zł. Zobaczyłem w ofertach że ten sam internet w tym samym miejscu kosztuje 69 zł. Zadzwoniłem żeby zapytać czy jest moźliwość zmienić ofertę na co straszyli mi karą. Przez to że w moim budynku jest tylko jeden prowajder internet czasami jest bardzo słaby. Nie polecam internet od firmy UPC.
    ZaletyNie ma żadnych zaletów
  • ~Olha / 2023-11-11 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Sytuacja jest następująca: pierwszy raz złożyłam wniosek o rezygnacje umowy bez zobowiązań o dostawę internetu pod koniec września 2023 roku. W dniu 25.09.2023 kurier odebrał ode mnie sprzęt. Aby upewnić się, że jest wniosek (nie jest widoczny na stronie) zadzwoniłem do operatora i chciałem odtworzyć wniosek o dystrybucję umowy. Ale operator powiedział mi, że widział mój formularz i że wszystko jest w porządku. Datą rezygnacji umowy na stronie internetowej była 1 listopada 2023 roku. Jakież było moje zdziwienie, gdy otrzymałem fakturę za listopad. Napisałem na czat supportu, gdzie operator powiedział mi, że powinienem otrzymać potwierdzenie rozwiązania umowy w ciągu 24 godzin od wypełnienia wniosku. Nie było żadnego. Na co operator czatu powiedział, że oznacza to, że nie ma i nie było wniosku ode mnie. Podłączyliśmy drugiego operatora - powiedział mi to samo - że nie tworzyłem żadnych wniosków. Ale jak to? Nie ma mnie na terenie Polskej od 26 Wrzesnia... Teraz, 9 listopada 2023 roku, stworzyłem drugą aplikację. Teraz termin upływa 01 stycznia 2023 r.
    24 godziny po wypełnieniu formularza nie otrzymała potwierdzenia (niestety nie zrobiłem zrzutu ekranu ze słowami pierwszego operatora). Napisałem do czatu, a nowy operator (trzeci z rzędu) informuje mnie, że powinienem otrzymać potwierdzenie w ciągu 48 godzin od momentu wypełnienia formularza. Teraz minęło ponad 48 godzin - i nie ma potwierdzenia. Piszę na czat, ale operator mówi mi, że widzi moje zgłoszenie, ale potwierdzenie będzie 10 dni przed końcem umowy. Sytuacja się powtarza. Nie mam żadnych dowodów na to, że zamierzam rozwiązać umowę. To wygląda jak oszustwo.
    ZaletyNie ma możliwości rozwiązania umowy, bo aplikacje w cudowny sposób znikają, a operator zmusza do kontynuowania płacenia, nawet jeśli oddałeś sprzęt i nie korzystałeś z usług dłużej niż 1,5 miesiąca
    WadyNie ma możliwości rozwiązania umowy, bo aplikacje w cudowny sposób znikają, a operator zmusza do kontynuowania płacenia, nawet jeśli oddałeś sprzęt i nie korzystałeś z usług dłużej niż 1,5 miesiąca
    MiejscowośćKraków
  • ~olivia / 2016-01-07 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam UPC internetu.Ludzie uważajcie na oszustów którzy czarują jakie to UPC jest wspaniałe. Niestety my naiwni z początku wzięliśmy ofertę i męczymy się z tym internetem już przez 2 lata. Na szczęście umowa się kończy i dzięki Bogu bo nie da się z takim lipnym internetem wyżyć.I tak mam dużo cierpliwości ze wytrzymałam w tym czymś 2 lata czego bardzo żałuje. Jeśli jest awaria zapomnij nawet się nie pofatygują żeby cokolwiek zrobić,nie wiem kto tam pracuje ale jest to porażka.Awarie trwają czasem przez cały dzień. PROMAX najlepszy ♥ i od przyszłego miesiąca wita w moim domu :) NIGDY UPC NAJGORSZE CO MOŻE BYĆ. Pozdrawiam.
    Zaletynie posiadacie ani jednej
    Wadyzbyt dużo,żeby przedłużyc umowe z wami ździerstwo i tyle w temacie
    zdecydowanie za długo niestety i cena nie jest tu warta komentarza...
  • ~On / 2022-09-08 22:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, modem padł po miesiącu , brak internetu i tv przez kilka dni, umówione spotkanie z technikiem na które się czeka kilka dni , czlowie czeka w danym dniu a technika brak, na infolinii nikt nic nie wiem , jeden wielki burdel
    MiejscowośćGdynia
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4604
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2253
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2099
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4876
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4069
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3150
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2693
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2061
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337