Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ok / 2022-12-24 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalne połączenie... cały czas problemy nie da sie zrobić kompletnie nic..
    ZaletyBrak
    WadyPołączenie z internetem
    MiejscowośćGdynia
  • ~okrężna 16 siemianowice slaskie / 2015-05-21 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    tv ok
    a na internet moi kochani to nie można liczyć 50Mb kilka dni i nagle 8-18 Mb max ps: http://www.upc.pl/internet/poznaj-internet-upc/test-predkosci-lacza/?CMP=snb_goo gle_cube_speed&gclid=CKH06fqU08UCFYMewwodlVwAxA
    to ich strona. nie dajcie sie oszukać
    Zaletylipa
    Wadylipa
    12 lat
  • ~Ola / 2017-02-18 19:12
    Ocena: 1.00 / 5

    Jak najdalej od UPC! Brak kontaktu, kłamstwa, wmuszanie usług, manipulacja, mydlenie oczu i wreszcie brak internetu. Płaci się wyłącznie za stracony czas i nerwy
    Zaletybrak
    WadyWszystko co związane z UPZ
  • ~ola / 2018-12-02 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrywa sie połączenia cały czas strona potrafi sie ładować długi czas. Na infolini rozkładają rece. dno.
    Zaletybark
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ola / 2021-12-16 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca internetu i telewizji. Ciągle awarie, od dwóch dni nie mam dostępu do neta, pracuje zdalnie. Ciekawe czy mnie zatrudnia jak mnie zwolnią.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Olaf / 2023-09-07 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciagacze, płaciłem za internet ok 60zł, jak łapy położył play dostałem rachunek na 400zł , radzę rezygnować, bo pójdziecie z torbami.
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Olek / 2022-08-26 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    idźcie do konkurencji, tu jest tandeta i arogancja
    awaria internetu - na serwis każą czekać dwa tygodnie
    MiejscowośćRadom
  • ~Oleksii / 2019-03-19 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem UPC ponad 4 lata. Na początku nie miałem żadnych problemów, myszlałem że to jest to bardzo dobra firma. Natomiast po 2 latach moje zdanie się zmieniło. Za kaźdym razem jak dzwonię do UPC nie dostaje konkretnej odpowiedzi, czasami mi się wydaje że nie są zainteresowani klientami. Bardzo często jest taka odpowidź „ja nie jestem od tego lub to nic nie mogę panu pomóc”. Teraz płacę za internet 89 zł. Zobaczyłem w ofertach że ten sam internet w tym samym miejscu kosztuje 69 zł. Zadzwoniłem żeby zapytać czy jest moźliwość zmienić ofertę na co straszyli mi karą. Przez to że w moim budynku jest tylko jeden prowajder internet czasami jest bardzo słaby. Nie polecam internet od firmy UPC.
    ZaletyNie ma żadnych zaletów
  • ~Olha / 2023-11-11 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Sytuacja jest następująca: pierwszy raz złożyłam wniosek o rezygnacje umowy bez zobowiązań o dostawę internetu pod koniec września 2023 roku. W dniu 25.09.2023 kurier odebrał ode mnie sprzęt. Aby upewnić się, że jest wniosek (nie jest widoczny na stronie) zadzwoniłem do operatora i chciałem odtworzyć wniosek o dystrybucję umowy. Ale operator powiedział mi, że widział mój formularz i że wszystko jest w porządku. Datą rezygnacji umowy na stronie internetowej była 1 listopada 2023 roku. Jakież było moje zdziwienie, gdy otrzymałem fakturę za listopad. Napisałem na czat supportu, gdzie operator powiedział mi, że powinienem otrzymać potwierdzenie rozwiązania umowy w ciągu 24 godzin od wypełnienia wniosku. Nie było żadnego. Na co operator czatu powiedział, że oznacza to, że nie ma i nie było wniosku ode mnie. Podłączyliśmy drugiego operatora - powiedział mi to samo - że nie tworzyłem żadnych wniosków. Ale jak to? Nie ma mnie na terenie Polskej od 26 Wrzesnia... Teraz, 9 listopada 2023 roku, stworzyłem drugą aplikację. Teraz termin upływa 01 stycznia 2023 r.
    24 godziny po wypełnieniu formularza nie otrzymała potwierdzenia (niestety nie zrobiłem zrzutu ekranu ze słowami pierwszego operatora). Napisałem do czatu, a nowy operator (trzeci z rzędu) informuje mnie, że powinienem otrzymać potwierdzenie w ciągu 48 godzin od momentu wypełnienia formularza. Teraz minęło ponad 48 godzin - i nie ma potwierdzenia. Piszę na czat, ale operator mówi mi, że widzi moje zgłoszenie, ale potwierdzenie będzie 10 dni przed końcem umowy. Sytuacja się powtarza. Nie mam żadnych dowodów na to, że zamierzam rozwiązać umowę. To wygląda jak oszustwo.
    ZaletyNie ma możliwości rozwiązania umowy, bo aplikacje w cudowny sposób znikają, a operator zmusza do kontynuowania płacenia, nawet jeśli oddałeś sprzęt i nie korzystałeś z usług dłużej niż 1,5 miesiąca
    WadyNie ma możliwości rozwiązania umowy, bo aplikacje w cudowny sposób znikają, a operator zmusza do kontynuowania płacenia, nawet jeśli oddałeś sprzęt i nie korzystałeś z usług dłużej niż 1,5 miesiąca
    MiejscowośćKraków
  • ~olivia / 2016-01-07 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam UPC internetu.Ludzie uważajcie na oszustów którzy czarują jakie to UPC jest wspaniałe. Niestety my naiwni z początku wzięliśmy ofertę i męczymy się z tym internetem już przez 2 lata. Na szczęście umowa się kończy i dzięki Bogu bo nie da się z takim lipnym internetem wyżyć.I tak mam dużo cierpliwości ze wytrzymałam w tym czymś 2 lata czego bardzo żałuje. Jeśli jest awaria zapomnij nawet się nie pofatygują żeby cokolwiek zrobić,nie wiem kto tam pracuje ale jest to porażka.Awarie trwają czasem przez cały dzień. PROMAX najlepszy ♥ i od przyszłego miesiąca wita w moim domu :) NIGDY UPC NAJGORSZE CO MOŻE BYĆ. Pozdrawiam.
    Zaletynie posiadacie ani jednej
    Wadyzbyt dużo,żeby przedłużyc umowe z wami ździerstwo i tyle w temacie
    zdecydowanie za długo niestety i cena nie jest tu warta komentarza...
  • ~On / 2022-09-08 22:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, modem padł po miesiącu , brak internetu i tv przez kilka dni, umówione spotkanie z technikiem na które się czeka kilka dni , czlowie czeka w danym dniu a technika brak, na infolinii nikt nic nie wiem , jeden wielki burdel
    MiejscowośćGdynia
  • ~opinia / 2022-05-05 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbowałem uzyskać oficjalny cennik dla stałych klientów. Odmówiono mi bo nie podałem nr umowy a ja przecież prosiłem o podstawowy oficjalny cennik nie cennik promocyjny czy z rabatami... Czyli oficjalny cennik jest tajny.... Prosiłem o kontakt do przełożonych - odmówiono... Pozostawiam to bez komentarza...
  • ~orange/t-mobile/plus/polsat>upc / 2022-03-19 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    INTERNET JEST GOWNEM NIE DZIALA MI NIC ZEBY NAPISAC TA OPINIE CZEKALEM 10 MINUT ZEBY WLADOWALO MNIE TUTAJ
    NIE POLECAM OBY NIKT TEGO WIECEJ NIE KUPIL MIALEM MIEC 720mb/s a mam 2mb/s NIE POLECAM OBY UPC ZBANKRUTOWALO ZYCZE IM TEGO
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~ORIANA / 2019-03-15 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzielnica - stara Oliwa, Gdańsk zamieszkana przez starszych ludzi obsługiwanych przez UPC. W chwili obecnej ze względu na przejście na platformę cyfrową większość programu została wyłączona, i w sumie za opłatę abonamentu 65 PLN dostępne jest tylko 15 kanałów. Problem, dotyczy grupy starszych ludzi tej dzielnicy, którzy nadal płacą kwotę wynikającą z umowy (wynika to chyba z przyzwyczajenia i uczciwości ludzi starszego pokolenia, że rachunki należy płacić) choć UPC nie wywiązuje się z umowy i nie robi w tym kierunku nic. Owszem wysyła zawiadomienia, że należy zamówić dekoder za który należy zapłacić lub nie, to zależy z kim się rozmawia w dziale obsługi klienta. Z punktu moralnego to chyba nieetyczne. W przeważając ilości to ludzie, dla których wychodzenie z domów aby zrobić zakupy sprawia trudność. UPC zna adresy swoich abonamentów i wystarczy, podjąć odpowiedni krok, że w sytuacji kiedy operator nie wywiązuje się z umowy zawartej z danym klientem (i ma tego pełną świadomość), zamontować dekodery w formie nieodpłatnej dla ludzi starszych, którzy z nawiązką zapłacili za dekoder płacąc za abonament kwotę przy spadającej ilości kanałów. Może ktoś zainteresuje się problemem, bo podejrzewam że skala nieuczciwości tego operatora jest większa. Czy taki jest standard UPC, operatora który wysyłając zawiadomienia że z dniem 26 lutego br. że wyłączy kolejne kanały, uważa że zachowuje się w sposób uczciwi? Nie proponując choćby obniżenia kwoty abonamentu lub zamontowania dekodera, bez potrzeby wymuszania od tych schorowanych ludzi w podeszłym wieku, przyjścia do biura obsługi klienta.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Oski / 2019-10-11 00:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten internet to jakaś tragedia, codziennie są przerwania w płynności internetu a rozmowy z konsultantem w ogole nie pomagają pomijając fakt ze czasami by dotrzeć do tej rozmowy trzeba czekać na słuchawce ponad 30min. Każdemu odradzam UPC.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Oszkaro2137 / 2022-07-21 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kiedy posiadam internet z play, wszystko działało nienagannie, dobrze.
    Ostatnio do play przeszło upc, i internet działa strasznie źle, słabo, ledwo utrzymuje podstawowe programy
    MiejscowośćŚwinoujście
  • ~oszukana przez upc / 2019-04-07 08:56
    Ocena: 1.00 / 5
    oszukują podczas przedłużania umowy przez telefon, nie podają wszystkich danych, a potem okazuje się, że dodatkowo wciskają usługi, o których nawet nie wspomnieli! radze omijać szerokim łukiem!!
    Zaletybrak
    Wadykłamstwa ciecia z infolinii
    Miejscowośćwoj. opolskie
  • ~OSZUKANA PRZEZ UPC, JA PŁACĘ A ONI SIE / 2018-03-05 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze odradzam. Z ,,cudownym" UPC mam same problemy.Średnio 2-3 razy w tygodniu dzwonie do szanownej firmy i jestem olewana. Nie wysłuchają mnie do końca a już przełączają do kolejnego konsultanta i tak w kółko. Miałam podpisaną z nimi umowę i po dwóch latach nie wiem co mnie skusiło zdecydowałam się za namową mądrej pracownicy na HORIZON, bo zapewniała, że wszystko będzie działało wspaniale ale moja głupota, że się skusiłam. Co innego mówią i oferują podczas rozmowy telefonicznej a co innego jest w umowie drobnym druczkiem, a później ściemniają , że żaden konsultant nic takiego nie mówił, na reklamacje odpisują po 30 dniach, mimo, że mają wypunktowane pytania, na które żądam odpowiedzi odpisują stałą regułką nie mającą nic wspólnego z reklamacją. Na chwilę obecną sprawa przeciwko UPC jest przekazana do Rzecznika Praw Konsumenta ze względu na to jak mnie oszukali i jak mnie olewają. Ja muszę płacić rachunki regularnie, a oni nie wywiązują się z umowy w ogóle
    S Z C Z E R Z E O D R A D Z A M I M A M N A D Z I E J Ę, Ż E J U Ż N I K O G O N I E O S Z U K A J Ą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyOSZUSTWO I NIEKOMPETENCJA ORAZ ZŁE PODEJŚCIE DO KLIENTA
    MiejscowośćKRAKOW
  • ~Oszukany / 2022-01-24 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Notorycznie mnie oszukują ponad miesiąc temu miał być instalator do terwz się nie pojawił co ok dwa, trzy dni dzwonię żeby czegokolwiek się dowiedzieć cały czas dostaje informacje ze instalator na 100% będzie za tydzień żebym się nie martwił i ze proszą żebym nie załatwiał innej usługi za każdym razem obiecują ze ktoś do mnie oddzwoni z jakaś informacja ani razu nikt do mnie nie zadzwonił. Nie polecam nikomu szkoda waszych nerwów są żałośni i zakłamani żałuje ze poświęciłem tyle czasu i nerwów przez nich.
  • ~Oszust / 2014-12-30 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet chu... Co pochwilę się resetuje
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4599
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2579
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016