Internet wiecznie się zacina i do tego moja ukochana ,,awiria".... Miło byłoby dostać chociaż SMS, ze ktoś planuje przerwy w dostawie lub cokolwiek się dzieje... A niestety takie informacje znajduje się na stronie internetowej (do której w sumie masz ogarniczony dostęp przez brak internetu...)....
Dodatkowo infolinia to jakaś kpina. Celowo wprowadzają klientów w błąd, na konkretne pytania odpowiadają wymijająco lub mówia to co chcesz usłyszeć a potem od techników dowiadujesz się czegoś zupełnie innego, ba co oczywiście wiązać się będzie dla klienta z dodatkowymi kosztami....
Bałagan i brak profesjonalizmu...
ZaletyBRAK
WadyOBSŁUGA KLIENTA
AWARYJNOŚĆ
PRĘDKOŚĆ INTERNETU
MiejscowośćGdynia
~Nemo / 2021-12-27 13:43
Ocena: 1.00 / 5
Brak totalnej kultury, nie mogę zrezygnować z usług, bo osoby odbierające połączenia rozłączają się. Jestem w szoku, że takie korporacje jeszcze funkcjonują.
MiejscowośćWarszawa
~Neo / 2021-12-28 08:07
Ocena: 1.00 / 5
Internet, niby swiatłowód podłączony do kabla antenowego, jaki więc to swiatlowod!? Prędkość deklarowana 300 a tak naprawdę 30. Cały czas są jakieś usterki i wyłączany internet nawet na 5 - 6 godzin. Znalazłem inna ofertę w Orange gdzie mam 3 razy szybszy internet, prawdziwy swiatłowód, rok internetu + telewizja za darmo, jeszcze telefon dostałem za 48 zł. UPC, wasze przerwy w dostawie internetu oraz konkurencja was wykończy.
ZaletyLepszy pilot do modemu horizon
WadyDrogo, słaby internet, usterki, brak atrakcyjnej oferty.
MiejscowośćWrocław
~nevada19 / 2022-06-03 08:44
Ocena: 1.00 / 5
Od 2-3 tygodni codziennie problemy z internetem. czasem na 2 minuty, czasem na 20min. problemy z połączeniem kilka - kilkanaście razy w ciągu doby.. dno
Zaletybrak zalet
MiejscowośćLublin
~neveragain / 2020-02-27 22:45
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze doświadczenie jakie miałam z jakąkolwiek firmą. Rezygnacja z świadczeń kosztowała mnie wiele nerwów, telefonów do konsultantów i wydanych pieniędzy. W zasadzie jest zero przydatnych informacji jeśli chodzi o rezygnację z usług. Co więcej, konsultanci po 10 razy dzwonią oferując usługi na obecne miejsce zamieszkania, pomimo, że w powodzie rezygnacji jest czarno na białym napisane, wyjazd za granicę.
Ogólnie mam dosyć tej firmy ze strony logistycznej i ich cwaniakowania, żeby klientom było jak najtrudniej cokolwiek zmieniać. Usługi jako tako dobre, internet w porządku działał. Ale całość oceniam na duży minus.
~Nibu / 2021-12-14 17:00
Ocena: 1.00 / 5
Wielka porażka.. Ciągle problemy techniczne, kontakt z infolinią zerowy., zwrot sprzętu to kpina, w tych czasach trzeba odsyłać pocztą. Nie polecam nigdy!
ZaletyNic
WadyWszystko
MiejscowośćZielona Góra
~nick / 2016-12-10 19:27
Ocena: 1.00 / 5
Kompletne nieporozumienie! Horizon to najgorsza padaka na rynku ostrzegam. Obsługa bez szacunku i lekceważąca!
Ostatnia umowa z tymi ludźmi.
Zaletybrak
Wadywszystko
~Nick Taki o / 2021-01-10 19:20
Ocena: 1.00 / 5
Internet to najgorsze co może być w abonamencie jest gwarantowane 200mb po czym średnia szybkość to około 10. Pozatym internet wyrzuca regularnie co 2-3 godziny od 4 miesiecy.
ZaletyNie ma
WadyPrędkość,przekłamane prędkości w ofercie, przeciązenia
MiejscowośćZielona Góra
~NIE INTERESUJ SIĘ / 2018-12-10 08:25
Ocena: 1.00 / 5
CIĄGLE URYWA NA CHWILĘ POŁĄCZENIE MIMO ŻE JEST TO GDAŃSK !!! NIE POLECAM
ZaletyBRAK
WadyWSZYSTKO
MiejscowośćGdańsk
~nie lubie upc / 2016-03-26 15:12
Ocena: 1.00 / 5
Słaby internet łącze telefonowe itp.
Zaletynic
Wadywzystko
wywala internet cały czas najczęściej o 12:00
~Nie nawidzę UPC / 2021-11-09 21:03
Ocena: 1.00 / 5
Zmuszony byłem podpisać umowę z UPC, ze względu iż w na osiedlu mieli monopol i nie było opcji skorzystać z innego dostawcy. Jestem posiadaczem internetu od ponad 6 miesięcy i generalnie to mam więcej usterek i problemów z tą firmą niż jak miałem przez 3 lata internet od Orange. Ta firma to porażka, nabijanie klienta w balona. Po podpisaniu umowy dowiedziałem się, że oni deklarują internet do 600Mb/s, ale nie na sieci WiFi, tylko przy użyciu kabla. Fajnie wiedzieć o tym w 2021 roku, że ich routery, są niewystarczalne do prędkości łącza. Biorąc pod uwagę, że przeciętny użytkownik w większości korzysta z sieci bezprzewodowej. Totalne dno. W Orange jakoś nie było z tym problemu, a jedynym ograniczeniem było urządzenie, które było do niego podłączone. Nie polecam. Gorąco nie polecam firmy.
ZaletyŻadne
WadyObsługa, dodatkowe koszty, niestabilność łącza internetowego, a to wszystko w zaledwie 6 miesięcy trwania umowy.
MiejscowośćWarszawa
~Nie podłączony / 2013-05-15 17:31
Ocena: 1.00 / 5
Całe szczescie nie jestem klientem tego operatora. U mnie przygoda wygladała tak. Znalazłem oferte w internecie bo nie powiem wyglada ciekawie 15 Mb za 56zł bodajze, 3 pierwsze miechy za polowe ceny. Oferta 12 miesiecy. Mozna sie było umowic na godzine. Dzien i przedział dwugodzinny. Tutaj przyjemnosci sie zakonczyły. Czekałem jak osiol i sie nie doczekałem. Dzwonie do nich. Mowia bardzo im przykro tak sie złożyło. Umowilismy sie na drugi termin. Znow czekałem i nic. Znow nie zadzwonili nawet łaskawie. Zadzwoniłem i zwyzywałem ze jak moga internet oferowac skoro nawet z telefonu korzystac nie umieja. Skoro na dzien dobry tak traktuja klienta, to dobrze o nich nie swiadczy. Pozdrawiam
Zaletyładnie wyglądajace oferty
Wadywszystko poza zaletami
dzieki Bogu nie doszło do podpisania umowy
~Nie polecam / 2023-02-21 10:54
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, tragedia umową podpisana na 130 zł, rachunek 300zl, i nikt nie może wytłumaczyć za co takie koszty
~Nie polecam upc / 2022-01-27 16:01
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet nie polecam!!!!Cały czas wywala pomimo ciągłego resetowania problem nadal nieustępuje !NIE POLECAM!
ZaletyNic
WadyCiągły brak internetu.
MiejscowośćBielsko-Biała
~Nie ważne / 2014-11-14 21:51
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma co się rozpisywać internet zamiast 60mb/s nie przekracza 3mb/s nigdy więcej nigdy mniej od ponad 6 miesięcy 0 jakiegokolwiek zainteresowania.
ZaletyBrak
WadyDużo by wymieniać
prawie 3 lata 115zl/m
~Nie ważne / 2023-09-18 10:20
Ocena: 1.00 / 5
Co dwa tygodnie muszę dzwonić na infolinię żeby przyjechał serwis ponieważ nie mam internetu tragedia jakąś
ZaletyBrak
WadyCiężko się dogadać z kimś na infolini a serwis przyjezdza kiedy mu się podoba i nawet nie dzwonią
MiejscowośćBukowie
~Nie zadowolony / 2022-04-25 22:38
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka mamy 21wiek i EU!!!A TY PATOLOGIA ZA Wschodniej granicy!!!
ZaletyWłaśnie się zastanawiam....
WadySame wady
MiejscowośćGdynia
~niedoszły klient / 2018-10-01 17:02
Ocena: 1.00 / 5
Witam, przykład z dzisiaj, mieszkam w domku jednorodzinnym, dzwoniłem kilka dni wczesniej koszt podłączenia 150zł., abonament około 110zł.,przyjęte, dziś patrzę, przez internet 1zł, abonament 114,90, w podsumowaniu wyszło 49,90zł.,abonament 114,90zł.,przyjąłem ok, żeby być w porządku dzwonie i proszę o anulację poprzedniego,droższego zamówienia, pan na infolinii mówi, że to jest ten sam system i koszt dalej 150zł., instalacji, poprosiłem o rozmowę z kimś szczebel wyżej-niemożliwe, bo kierownik/menadżer nie jest od tego (?), dobra przełączono mnie na infolinie głowną, tam się dowiaduje po podaniu adresu, brak możliwości podłączenia, trzeba kosztorys itp., także czekał bym tatka latka, a UPC bym nie miał, bo na pewno nie zapłace za instalacje jak wczesniej ktoś mi powiedział ok.6 tys.,zł.,przykład podałem, mam nadzieje,że moja frustracja zrozumiała, decyzja należy do państwa, mnie to szlag trafia i niech trzymają się odemnie z daleka.
Zalety:)
WadyJak na początek, nawet nie zawiązanej umowy ...czarno to widzę
MiejscowośćZąbki
~Niefart / 2022-02-04 19:58
Ocena: 1.00 / 5
zlodzieje i oszusci internet dziala jak w latach 2000 mimo 300mb/s internet muli rozłącza sie i wogole ciezko ostatnio nawet ciezko zalogowac sie na strony z filmami o graniu w jaka kolwiek gre to mozemy zapomniec chyba ze chcemy podniesc sobie cisnienie pomimo paru telefonow do obslugi klienta nie dostalem zadnej pomocy kazali sobie zrobic jakies diagnozowanie za pomoca diabli wiedza jakiego programu i aby wyslac im raport... takze jesli chcecie internet ktory jest niezawodny to napewno nie od tej firmy!!!! kozystalem juz z paru operatorow ale ten to jawna kpina jak mozna sprzedawac uslugi internetowe ktore do niczego sie nie nadaja takze nie pozdrawiam i dziekuje bogu ze juz sie umowa z tymi oszustami konczy zegnam UPC lepiej korzystac z internetu z telefonu ktory jest o niebo szybszy i sie nie rozlacza niz placic oszustom za frajer
Zaletyjesli chcesz wprowadzic swoje dziecko w skrajna nerwice polecam internet
Wadyslaby internet rozlaczanie sie internetu. tydzien przez zakonczeniem umowy(powiedzialem co mysle i ze nie przedluze z nimi umowy) nie jestem nawet w stanie normalnie wejsc na strone internetowa (przypadek?)
MiejscowośćWarszawa
~NIEklient / 2022-04-18 13:46
Ocena: 1.00 / 5
Włodzimierz Malinowski - nr tel 780 453 440 - Amatorski pracownik UPC, który nawet nie potrafi umówić wizyty montera. Czekałem 3 tygodnie na wizytę, która nie odbyła się, bez żadnej informacji, że zostanie przeniesiona. Dzwoniąc do tego "agencika" wprowadza błąd, że na pewno będzie tego dnia, a następnego dnia wiadomość, że wizyta zostaje przesunięta na kolejny termin bez żadnego uzgodnienia z klientem czy mu pasuje czy nie. Amator.