strona 143 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- nastepna »
-
~n / 2020-02-10 18:50
Góóóóóówno. Nie ma czegoś takiego, jak infolinia. Nie wierzysz - spróbuj w necie znalezc nr. -
-
~N / 2022-10-13 01:43
Dno nad dnem. Zmieniam usługodawcę. Wiecznie jakieś niespodziewane awarie. MiejscowośćGdańsk -
~naiwna / 2014-04-10 18:43
firma do której radziłabym się trzymać z daleka, brak kompetentnego biura obsługi, można sobie pogadać tylko przez infolinię gdzie trzeba czekać minimum 15 min i jeszcze naciągają na rozmowę nie na temat. w moim dekoderze urwała się wtyczka antenowa zamontowana na cienkim druciku. Elektryk powiedział, że należy kupić gniazdo za 10 zł i wymienić a tu przyszedł serwisant, który miał polecenie zabrać dekoder zamontować nowy i kosztować to ma 300 zł. ponieważ zapłaciłam za nowy dekoder to chciałam aby zostawili stary ale nie zabrali go dla siebie. Uważam, że specjalnie robią dziadowy sprzęt, gdzie gniazdo urwało się podczas wycierania kurzu. Zastanawiam się nad zerwaniem umowy. Rachunki wysokie. pokusiłam się na internet i wzięłam pakiet. Odradzam, jeśli macie tylko możliwość wybierzcie inną firmą. Wadysame wady -
~Najarany / 2017-12-17 12:12
Porazka! Co chwila awarie sieci minimum kilka w miesiacu. Cena zdecydowanie nie adekwatna to poziomu usług. Nie po to płace spore pieniądze aby co róż męczyć się z niedziałającym internetem i telewizją MiejscowośćTychy -
~najgorszy / 2021-12-04 18:36
zero kontaktu, nie pomagają w razie awarii, oszukują na promocjach -
~Nala / 2023-01-25 12:37
Najorsza firma. Pokuszę się o napisanie, że są złodziejami. Po rozwiązaniu umowy naliczyli mi pakiety startowe i pakiet start na telefon gdzie nie korzystałam nigdy u nich z usługi na telefon. co kilka miesiecy doliczaja sobie pakiety. ZaletybrakWadyKażda moznliwa -
~Nas / 2021-12-09 00:43
Od ponad miesiąca nie mogą połączyć się z internetem w moim mieszkaniu. Słaba obsługa klienta, długi czas oczekiwania na telefon, nie wiedzą co się dzieje, kłamią, obwiniają klientów, kłamią dzwoniliśmy do Ciebie, ale nie odebrałeś, udowodniłem im historię połączeń, że nikt do mnie nie dzwonił. Po prostu - biedny, nieszczęśliwy, najgorszy. ZaletyKorzyść? Ładny żartWadyMiliardyMiejscowośćWarszawa -
~natalia / 2017-07-05 11:23
Jedno słowo może tylko opisać jakość usług UPC. ŻENUJĄCY.
Jakość odbioru pozostawia wiele do życzenia - oglądając Tv, często jest problem z sygnałem na niektórych kanałach, deklarowana prędkość internetu znacznie różni się od tej proponowanej w umowie. Na dodatek czas oczekiwania na rozmowę jest OKROPNIE długi, oczywiście przełączają Ciebie od pracownika do pracowika. Właśnie skońćzyłam taką rozmowę po 30 minutach!!! Rozmawiałam z 4 innymi osobami, aby dojść do sedna. Dodatkowo, kiedy końćzyła mi sie umowa dostałam telefonicznie bardzo fajną propozycję - gdzie przez kilka m-cy miałam mieć HBo za darmo, natomiast później okazało się, ze figa z makiem, w moim przypadku jednak się nie da! Oczywiście pisałam odwołania i domagałam się odsłuchu rozmowy z obsługą klienta, ale oczywiście na próżno. Żadna reklamacja nie została uznana. Gdyby nie fakt, że w moim bloku są jedynymi dostawcami w ŻYCIU bym z nich nie korzystała!!!!! NIE POLECAM NIKOMU KTO MA WYBÓR!!!ZaletyBRAK!!!Wadynieprofesjonalna obsługa, bardzo długi czas aby się skontaktować, słaba jakość usług, wysokie ceny, naciąganie n nieprawdziwe oferty -
-
~Natalia / 2018-08-29 12:07
Złodzieje
Bardzo ciężko zrezygnować z ich usług. Można to zrobić drogą listowną lub osobiście, w biurze obsługi, których jak na lekarstwo (najbliższe oddalone ode mnie 100km).
Wysłanie listu bez odzewu, przychodzą kolejne rachunki.
Kontakt z działem rezygnacji niemożliwy. Dodzwonić się można tylko do działu sprzedaży (za pierwszym sygnałem)
Nie polecamWadyBrak możliwości rezygnacji z usług, brak kontaktu z działem rezygnacji, brak odpowiedzi na list z rezygnacją.
NaciąganieMiejscowośćKrotoszyn -
~Natalia / 2022-03-21 08:59
Internet wiecznie się zacina i do tego moja ukochana ,,awiria".... Miło byłoby dostać chociaż SMS, ze ktoś planuje przerwy w dostawie lub cokolwiek się dzieje... A niestety takie informacje znajduje się na stronie internetowej (do której w sumie masz ogarniczony dostęp przez brak internetu...)....
Dodatkowo infolinia to jakaś kpina. Celowo wprowadzają klientów w błąd, na konkretne pytania odpowiadają wymijająco lub mówia to co chcesz usłyszeć a potem od techników dowiadujesz się czegoś zupełnie innego, ba co oczywiście wiązać się będzie dla klienta z dodatkowymi kosztami....
Bałagan i brak profesjonalizmu...ZaletyBRAKWadyOBSŁUGA KLIENTA
AWARYJNOŚĆ
PRĘDKOŚĆ INTERNETUMiejscowośćGdynia -
~Nemo / 2021-12-27 13:43
Brak totalnej kultury, nie mogę zrezygnować z usług, bo osoby odbierające połączenia rozłączają się. Jestem w szoku, że takie korporacje jeszcze funkcjonują. MiejscowośćWarszawa -
~Neo / 2021-12-28 08:07
Internet, niby swiatłowód podłączony do kabla antenowego, jaki więc to swiatlowod!? Prędkość deklarowana 300 a tak naprawdę 30. Cały czas są jakieś usterki i wyłączany internet nawet na 5 - 6 godzin. Znalazłem inna ofertę w Orange gdzie mam 3 razy szybszy internet, prawdziwy swiatłowód, rok internetu + telewizja za darmo, jeszcze telefon dostałem za 48 zł. UPC, wasze przerwy w dostawie internetu oraz konkurencja was wykończy. ZaletyLepszy pilot do modemu horizonWadyDrogo, słaby internet, usterki, brak atrakcyjnej oferty.MiejscowośćWrocław -
~nevada19 / 2022-06-03 08:44
Od 2-3 tygodni codziennie problemy z internetem. czasem na 2 minuty, czasem na 20min. problemy z połączeniem kilka - kilkanaście razy w ciągu doby.. dno Zaletybrak zaletMiejscowośćLublin -
~neveragain / 2020-02-27 22:45
Najgorsze doświadczenie jakie miałam z jakąkolwiek firmą. Rezygnacja z świadczeń kosztowała mnie wiele nerwów, telefonów do konsultantów i wydanych pieniędzy. W zasadzie jest zero przydatnych informacji jeśli chodzi o rezygnację z usług. Co więcej, konsultanci po 10 razy dzwonią oferując usługi na obecne miejsce zamieszkania, pomimo, że w powodzie rezygnacji jest czarno na białym napisane, wyjazd za granicę.
Ogólnie mam dosyć tej firmy ze strony logistycznej i ich cwaniakowania, żeby klientom było jak najtrudniej cokolwiek zmieniać. Usługi jako tako dobre, internet w porządku działał. Ale całość oceniam na duży minus. -
~Nibu / 2021-12-14 17:00
Wielka porażka.. Ciągle problemy techniczne, kontakt z infolinią zerowy., zwrot sprzętu to kpina, w tych czasach trzeba odsyłać pocztą. Nie polecam nigdy! ZaletyNicWadyWszystkoMiejscowośćZielona Góra -
~nick / 2016-12-10 19:27
Kompletne nieporozumienie! Horizon to najgorsza padaka na rynku ostrzegam. Obsługa bez szacunku i lekceważąca!
Ostatnia umowa z tymi ludźmi.ZaletybrakWadywszystko -
-
~Nick Taki o / 2021-01-10 19:20
Internet to najgorsze co może być w abonamencie jest gwarantowane 200mb po czym średnia szybkość to około 10. Pozatym internet wyrzuca regularnie co 2-3 godziny od 4 miesiecy. ZaletyNie maWadyPrędkość,przekłamane prędkości w ofercie, przeciązeniaMiejscowośćZielona Góra -
~NIE INTERESUJ SIĘ / 2018-12-10 08:25
CIĄGLE URYWA NA CHWILĘ POŁĄCZENIE MIMO ŻE JEST TO GDAŃSK !!! NIE POLECAM ZaletyBRAKWadyWSZYSTKOMiejscowośćGdańsk -
~nie lubie upc / 2016-03-26 15:12
Słaby internet łącze telefonowe itp. ZaletynicWadywzystkowywala internet cały czas najczęściej o 12:00 -
~Nie nawidzę UPC / 2021-11-09 21:03
Zmuszony byłem podpisać umowę z UPC, ze względu iż w na osiedlu mieli monopol i nie było opcji skorzystać z innego dostawcy. Jestem posiadaczem internetu od ponad 6 miesięcy i generalnie to mam więcej usterek i problemów z tą firmą niż jak miałem przez 3 lata internet od Orange. Ta firma to porażka, nabijanie klienta w balona. Po podpisaniu umowy dowiedziałem się, że oni deklarują internet do 600Mb/s, ale nie na sieci WiFi, tylko przy użyciu kabla. Fajnie wiedzieć o tym w 2021 roku, że ich routery, są niewystarczalne do prędkości łącza. Biorąc pod uwagę, że przeciętny użytkownik w większości korzysta z sieci bezprzewodowej. Totalne dno. W Orange jakoś nie było z tym problemu, a jedynym ograniczeniem było urządzenie, które było do niego podłączone. Nie polecam. Gorąco nie polecam firmy. ZaletyŻadneWadyObsługa, dodatkowe koszty, niestabilność łącza internetowego, a to wszystko w zaledwie 6 miesięcy trwania umowy.MiejscowośćWarszawa
strona 143 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- nastepna »