strona 139 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- nastepna »
-
~Marrk / 2020-07-12 18:49
Zamawialem 2 razy w Katowicach i zadnego razu nie przyjechali! I nawet nie zatelefonowalu ze nie przejada! Nie polecam. -
-
~Marta / 2021-11-01 18:55
Internet tragiczny, ciągle się zrywa, albo są awarie. Nie da się pracować, uczyć i oglądać np. Netfliksa lub Hbo go, najlepiej płacić, a nic nie działa jak należy. Loteria jednego dnia jest, a drugiego nie ma. Obsługa klienta tylko każe ciagle resetować modem. Jak Wifi nie działa to polecają łączenie kablem … a ja się pytam czy mam wszystkie urządzenia w domu tym kablem połączyć ? Skoro oczekuje i płacę za usługę z Wifi to taka powinna być realizowana. Trzeba szukać alternatywy, bo płacić za brak wykonanych usług nie ma co. ZaletyBrakWadyJakość internetu tragiczna, ciągle się urywa. Jedyne co działa to wysyłanie faktur …MiejscowośćGdańsk -
~marta / 2023-05-13 00:31
moje upc - dno
moje upc - dno
moje upc - dno
moje upc - dno
moje upc - dnoZaletyżadneWadywszystkie -
~Martin / 2022-03-02 18:40
Nie polecam, firma przyjęła zamówienie, umówiła termin instalacji, instalator się nie pojawił. Nikt się nie pofatygował ,żeby mnie o tym poinformować .
Żenująca sytuacja , na infolinia dowiedziałem się ze dziś już kurier nie przyjedzie . Jutro mnie poinformują o terminie ralizacj.
Traktowanie klienta poniżej wszystkich normMiejscowośćGdynia -
~Martyna / 2021-02-28 22:35
Dramat. Nie dość, że podnieśli opłaty bez mojej zgody to od momentu zgłoszenia reklamacji internet praktycznie nie działa. Nie polecam nikomu. MiejscowośćBydgoszcz -
~Marzanna / 2022-04-29 19:08
przy opłatach 103 zł m/c mam działający internet tylko w jednym pomieszczeniu, zainstalowane przez "fachowców" z firmy wzmacniacze za które płacę dodatkowo nie działają - w sypialni prędkość internety wynosi 9 w porywach do 11 - przy opłacanej 900 ZaletyżadnaWadybrak internetuMiejscowośćKonstancin-Jeziorna -
~Marzanna / 2022-04-29 19:16
oszustwo i naciągactwo - oferowanie usług których firma nie jest w stanie zrealizować, a pomimo to gwarantuje je i pobiera duży abonament ZaletybrakWadyinternet działa w 1 promilu gwarantowanej prędkościMiejscowośćKonstancin-Jeziorna -
~Marzena / 2018-04-06 15:53
Masakra, beznadziejny. Zapłaciłam za usługę a i tak muszę odebrać w punkcie osobiście. Kuriera nie było, tylko dostałam SMS że nie było nikogo w domu. Oszustwo. Nikomu nie polecam MiejscowośćWarszawa -
-
~marzena / 2019-11-08 11:11
Witam,
Odradzam z calego serca firme UPC! jest to najgorsza firma z jaka mialam do czynienia. Bez wczesniejszej informacji co miesiac podwyzszaja oplaty, wylaczaja kanaly nawet dostepne w podstawowym pakiecie takie jak polsat czy tvn7, internet bardzo wolny o tak slabym zasiegu, ze w mieszkaniu 50m2 nie dziala w pokoju obok. Unikajcie tej firmy! -
~masakra nie korzystajcie z upc / 2016-05-19 22:17
Obsuga kilenta masakryczna kazdy na infolini mowi co innego co chwile awarie ja nie mam czasu na nie pracuje Zaletynie maWadysame wady -
~Mat / 2022-10-10 01:39
Firma groza. Rok temu zadzwonili, że mają propozycje nowoczesnego dekodera 4K. Na starym wszystko (internet i tv) działało w miarę dobrze. Po instalacji dekodera 4K zaczął się koszmar z buforowaniem. Najpierw przez infolinię coś zdalnie ustawiali, przez tydzień, dwa było OK, potem znowu to samo. Kilka tygodni temu nie dało się oglądać tv - bez przerwy zrywanie sygnału wifi. Przysłali technika, w poniedziałek poustawiał coś na nowo, było OK i chwilę po wyjściu ten sam koszmar. Dzwonię na infolinię, twierdzą, że w takim wypadku mogą przysłać technika odpłatnie- 50 zł. Zgodziłem się. Po dwóch dniach w środę przychodzi ten sam technik, co w poniedziałek, w zupełnie innym przedziale godzinowym, na który się umawiałem. Nie wchodzą do mieszkania w drzwiach twierdzi, ze to sprawa starego modelu telewizora i on nic nie poradzi. Pytam więc, dlaczego o tym nie powiedział w poniedziałek i dlaczego wcześniej na starym dekoderze wszystko działało. Odpowiedź, ze w poniedziałek był do czego innego, a dzisiaj jeszcze innego. Pytam więc, czy będę musiał za to jeszcze płacić. Tak. Przysłali rachunek, 50 zł skasowali. Omijać UPC z daleka, ja szukam nowego operatora. ZaletyMiłe dziewczyny na infolinii, bardziej profesjonalne i potrafiące rozwiązywać niektóre problemu w przeciwieństwie do większości ich kolegów.MiejscowośćWarszawa -
~Mat i Daw / 2020-12-22 19:16
Przyszedł gościu z UPC bo router sam się wyłączał a coś popsuł i jest jeszcze gorzej. MiejscowośćPabianice -
~matas2222 / 2017-08-13 12:55
Problemy ze stabilnością na wifi, mając internet 60Mb/s jest 2Mb/s -
~Mateusz / 2021-03-09 09:28
Po ponad roku użytkowania internetu dostarczanego przez UPC w samym środku Krakowa mogę stwierdzić że 500Mbps istnieje tylko na papierze, w rzeczywistości możecie liczyć na ok 50-100 przy dobrych wiatrach. Beznadziejna rzeczywista prędkość transferu, wiele przerw w dostawie internetu, podczas pracy z domu trzeba się liczyć nawet z trudnością w porozumieniu się przez Teams. Kontakt z UPC kiepski.
Podsumowując gówniane usługi które świadczy UPC można porównać do radiówki na wsi z przed 10 lat i to przy sygnale zasłanianym przez drzewa podczas deszczu - dramat... przesada w porównaniu jest naprawdę niewielka. Nie polecam - jeżeli macie wybór bierzcie wszystko tylko nie UPC.ZaletyJeżeli skończy się wam pakiet internetu w telefonie możecie skorzystać z UPC...WadyInternet od UPCMiejscowośćKraków -
~Mateusz / 2021-10-12 21:13
Stanowczo odradzam tego dostawcę. Moja historia wyglądała tak:
-2 tygodnie przekładania terminu podłączenia internetu
-telefon od montera z prośbą o przełożenie terminu o kolejny tydzień ze względu na brak monterów
-Pani na infolinii tłumacząca, że są problemy techniczne ze światłowodem w bloku (sąsiedzi akurat tego problemu nie mają)
Podsumowując: 2 tygodnie czekania, rozbieżne zeznania pracowników, brak perspektyw na wywiązanie się z umowy przez kolejny tydzień… Szczerze odradzam tę firmę…WadyMontaż, obsługa klienta, podłączenie usługi nie doszło do skutkuMiejscowośćLublin -
~Mateusz / 2023-01-20 13:45
UPC Polska - TO DNO, DRAMAT! NIE POLECAM. Firma jest zakłamana i bierze stronę swoich pracowników przy ewentualnym uwzględnianiu reklamacji, nie weryfikuje dowodów i faktów z źle przeprowadzonej instalacji Internetu...
W październiku roku 2022 zamówiliśmy Internet z UPC wraz z telewizją internetową. Przyjechał monter, który miał zainstalować ruter. Przewiercając ścianę wwiercił się w rurę kanalizacyjną. Nastąpił wyciek wody. Mam na to dowody w postaci zdjęć i świadków w postaci sąsiadów, którzy schodzili do naszego mieszkania pytając dlaczego nie ma wody, którą monter w piwnicy odciął, aby nie zalewało nam mieszkania. Monter deklarował, że naprawi szkodę i mamy na to dowody w postaci SMS-ów. Wezwani do mieszkania zostali hydraulicy, którzy musili skuć ścianę aby naprawić rurę - na to też mamy dowody w postaci zdjęć. Zareklamowaliśmy tę usługę, bo z własnej kieszeni musiałem naprawić szkodę. Monter, który obiecywał, że to zrobi zablokował nasze numery telefonu i ostatecznie wypiął się na nas.
Firma UPC nie uwzględniła reklamacji opierając się na rzekomych zeznaniach montera, że nie przewiercił rury kanalizacyjnej. Co jest kłamstwem ze strony montera, bo mamy dowody na to, że przewiercił. Odwołaliśmy się od tej decyzji i złożyliśmy kolejną reklamację. Na co uzyskaliśmy od UPC odp., że rura jest pusta w środku więc nie mogło dojść do wycieku, ale nikt tego nie zweryfikował, nikogo u nas nie było, kto by to sprawdził. Kolejne kłamstwo. Rura nie jest pusta w środku. W jakim celu monter schodziłby do piwnicy podczas montażu Internetu gdyby tak było, po co wzywalibyśmy hydraulików, którzy naprawiali szkodę... UPC obstaje przy swoim, że do przewiercenia rury nie doszło oraz, że rura pusta jest w środku... Skandal i kłamstwo. UPC ze swoim monterem przyczyniło się do tego, że z własnej kieszeni musieliśmy naprawiać szkodę wyrządzoną przez nich podczas montażu Internetu... Nie przyznaje się do swojej winy w tej sprawie i zamyka procedurę reklamacyjną opierając się na (chyba) zeznaniach montera, który montował nam ruter, który bezczelnie kłamie na swoją korzyść.
Będziemy dalej starać się o rekompensatę z tytułu wyrządzonych szkód inną drogą, bo reklamacja, pomimo licznych i mocnych dowodów na źle przeprowadzoną instalację rutera nie została uwzględniona.
TYM SAMYM NIE POLECAM NIKOMU UPC. Gdyby ktoś miał pytania, albo był zainteresowany szczegółami z tej sprawy proszę pisać dabrowski.mt@gmail.comMiejscowośćOpole -
-
~Mateusz / 2023-05-26 13:15
DNO ! Brak stabilności działania internetu, ciągłe zacinanie się. Tragedia. OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM UPC / PLAY !! ZaletybrakWadyNiestabilny internetMiejscowośćWarszawa -
~Mateusz nick:jakubekkk / 2021-02-19 09:00
Nie polecam nikomu internetu z upc.Caly czas sie zacina, ma bardzo duzo błedów ZaletyNie ma żadnych zaletWadyMa bardzo duzo wad, Nic nie dziala poprawnieMiejscowośćBydgoszcz -
~Mati / 2021-10-05 18:04
Najgorsza opcja na telefon jaką można wybrać. Boty, muza w słuchawce, sztuczna ‚inteligencja", niekompetentni konsultanci, przełączający na kolejne muzykoreklamy. Czyli… dokupić dla mamy w szpitalu dodatkowego pakietu danych nie da rady. Odradzam. ZaletyBrakWadyObsługa klienta i kontakt do du..yMiejscowośćPolska -
~Matrix / 2024-03-14 17:49
Masakra.
Jedyne co odróżnia tą firmę od śmieciowych, to namolne "wciskanie dziecka w brzuch".
Rozwiązałem z nimi umowę, a tutaj dzwoni konsultantka z propozycją, że przyślą technika do pomiaru łącza.
Na pytanie na jakiej podstawie dzwoni do mnie, skoro numeru nie udostępniałem do telemarketingu, zapluła się i powiedziała, że są to przepisy unijne. Jedyna prawdziwa wypowiedź panienki to "ja się na tym nie znam".
Płaciłem za 1GHz, a miałem 5MHz. I to byłoby na tyle.ZaletyDawno, dawno temu to byłą firma normalna. Ale to było dawno.WadyKartki brakuje, by to opisaćMiejscowośćNowa Huta
strona 139 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- nastepna »