MiejscowośćKraków
strona 138 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- nastepna »
-
~Maria / 2022-08-20 12:00
UPC dostarcza mi internet. Od miesiąca nie mam internetu, mimo wezwań i reklamacji. Teraz ma prędkość taką że prędkościomierz UPC nie jest w stanie załadować strony. Czyli nadal brak internetu. UPC technik od razu wykrył przyczynę- ktoś z oranga włączył się do sieci. Co zrobiła firma UPC? Nic. Oh wait, podobno zwolniła gościa który się znał na tych sytuacjach. Stanowczo odradzam UPC. Wcześniej kiedy internet "był" połąszenie było niestabilne i zwiewne. A poza tym stanowczo odradzam UPC. Jak już dopadną klinenta, mają go potem w głębokiej... atencji. -
-
~Maria / 2025-04-14 14:39
Mam problem z pilotem do dekodera Horizont . Pilot mam od 2020 maja .Nie działają przycieki , dzwoniłam na infolinie bez efektu , nikt nie pomoże , cały czas włancza się wirtualna pani , że mam się zgłosić do salony PLAY . Zgłosiłam do salony , każą czekać . Czekam już prawie dwa miesiące , pioltu nie ma . Nie wiadomo kiedy będzie . NIe polcam nikomu tej Firmy . ZaletybrakWadybrak kontaktu , nieżetelność ,MiejscowośćTarnowskie Góry -
~Marian / 2023-12-18 19:03
Totalny brak szacunku dla klienta. Czekam już 2,5 tygodnia na przełożenie instalacji
Jak nie awaria samochodu to korki o 19
KpinaZaletyBrak zaletWadyKpinaMiejscowośćZabrze -
~Marini / 2015-05-04 10:27
wciskają ludziom przedłużenie umowy z zakamuflowanym drugim produktem. który według konsultanta jest darmowym bonusem a w rzeczywistości jest płatna. wystarczy w rozmowie telefonicznej wyrazić zgodę na zmianę i bez papierowej wersji nowej umowy zmieniają zakres usług. żeby wycofać się w ciągu 14 dni trzeba im napisać rezygnację na piśmie i wysłać pocztą. nie respektują innych form np mailowej. w rozmowach telefonicznych przy reklamacjach przełączają rozmowy między różnymi konsultantami aby w konsekwencji zmęczyć klienta i na końcu wygłosić mu to samo stanowisko firmy co na początku rozmowy. umawianie się z instalatorem poprzez biuro obsługi klienta nie ma sensu bo później i tak sam instalator ustala termin wizyty, zawsze inny niż wcześniej uzgadniany. reasumując ta firma to totalna porażka i proszę się trzymać od niej jak najdalej. typowy monopolista żerujący na klientach. ZaletyBrakWadyUsługi które proponująRezygnacja -
~Mario / 2016-03-11 21:10
Nie polecam, częste awarie, przeszedłem do konkurencji i teraz wszytsko śmiga co prawda nie mam 150 ale 24 ale to jest 24 a nie ja mialem 150mega to bylo 3Mega czasami ZaletybrakWadyniestabilneod kilku lat juz nie mam umowy, mam u innego operatora a tv mam nplus -
~Mario / 2018-05-14 18:20
Nonstop jakieś awarie, co chwile brak programów i neta WadyWszystkie jakie możliweMiejscowośćŻORY -
~Mario / 2019-06-11 19:09
Kolega mi powiedział jak chcesz mieć kłopoty to podpisz umowę z UPC.DZIADOSTWO PRZED PODPISANIEM UMOWY OBIECUJĄ WSZYSTKO A PUZNIEJ JEST ZUPEŁNIE INACZEJ!!! ZaletyBrakWadyNiedotrzymanie słowaMiejscowośćLublin -
~Mario / 2024-03-13 18:46
Od momentu przejęcia UPC przez Play zaczął się dramat z jakością usług. Płacę za 1Gb łącze a mam po kablu ok 520 Mb. Jedyne co panna na helpdesku potrafi zaproponować to twardy reset modemu a co za tym idzie, przywrócenie ustawień fabrycznych, całą konfigurację modemu diabli biorą, wszystko musisz robić od nowa. Wg "pani konsultantki" play gwarantuje użytkownikowi tylko 40% przepustowości PO KABLU. A to już jest grabież w biały dzień.
Trzymajcie się z daleka od play, szkoda czasu, pieniędzy i nerwów.ZaletybrakWadyniska przepustowość łączaMiejscowośćZabrze -
-
~Marioo / 2019-10-23 21:19
Od 2 tygodni notoryczny problem z netem,albo go nie ma albo transfer taki że problem nawet przegladarkę otworzyć.Ale jaśnie państwo twierdzą że wszystko jest ok ZaletyBrakWadyCały upcMiejscowośćŻory -
~Marioo / 2020-12-10 17:44
internet w upc???chyba te ciule nie wiedzą co to jest,nonstop nie działa.Wielkie państwo z biura obsługi nie mają pojęcia nawet co robią tam Zaletybrak,syf totalnyWadywszystkoMiejscowośćŻory -
~Marios / 2017-09-07 16:57
Najbardziej złodziejska i gowniana firma oferująca usługi tv w wawie .
Odradzam wszystkim .
Chamska obsługa klienta i drogo jak bykZaletyŻadnychWadyChamskie Boa , drogo7 lat -
~Mariusz / 2013-04-19 15:31
Witam!
Niestety, ale nie mamy zbyt wielkiego wyboru i musimy wybierać to, co jest. UPC okazało się kolejną firmą korzystającą z tego, że nie są w porządku do klienta.
Po podpisaniu z nimi umowy na dwa lata między innymi na telewizją po kilku miesiącach okazało się, że dokonali zmian w dekoderach nieposiadających twardego dysku z możliwością nagrywania bieżącego programu. Ja posiadam od lat swój prywatny taki dysk i nie mogę teraz skorzystać z niego. Nikt mnie się o to nie pytał nikt mnie o tym nie poinformował teraz każą mi wymienić dekoder i mam płacić o 20 zł więcej miesięcznie, jeżeli chcę nagrywać. Niestety nie mogę zrezygnować z ich usług jeszcze przez 1,5 roku.
Radzę poszukać czegoś innego!!!6 miesięcy -
~mariusz / 2014-10-01 02:10
Internet UPC to syf i malaria
Zamiast 60 3max4 mb
Kilka telefonów do biura obsługi prośba o wymianę sprzętu i nic w końcu jak rozwiązałem umowę to dzwonili że można się dogadać i wymienić sprzęt
Wypier**** teraz mam tle z Polsatu i jest bajkaZaletybrakWadyallzbyt długo zbyt drogo -
~Mariusz / 2017-06-05 15:27
Totalny crap, ciagle awarie internetu, brak dostępu przez cały dzień, brak informacji o awarii, olewanie klienta. Nie polecam nikomu -
~Mariusz / 2019-02-21 16:30
Najgorszy dostawca usług a do tego firma dokonuje oszustw poprzez dopisywanie dodatkowych usług których klient nie zamawiał. MiejscowośćGdańsk -
~Mariusz / 2019-10-23 14:49
Nie polecam, nie potrafią obsłużyć klienta. Umawiają montaż a instalator dzwoni, że dostał zlecenie na montaż ale i tak nie zamontuje bo ktoś mu nie dał jakiejś specjalnej zgody. Więc lepiej nie tracić na nich czasu i niepotrzebnie się denerwować. MiejscowośćWarszawa -
-
~Mariusz / 2023-03-10 22:17
Badziewie najgorsze z możliwych. 12 lat mam u nich usługi po 120 złotych miesięcznie płacę za to...
Wczoraj tj.w dniu 9 03.2023(godz 15.30)podłączony został mi dekoder kostka 4K . Wróciłem do domu po pracy 10.03 o godzinie 14.30 telewizja nie działa.
Czyli nie całe 24 godziny po podłączeniu.
A OMNIBUSY z działu technicznego kazali mi przekładać wtyczki z gniazdka do gniazdka. Co robiłem dla ŚWIĘTEGO SPOKOJU. I nie działa.
Technik na poniedziałek na 13 .03.
Ale się na oglądałem. Podwyżka abonamentu o 13 złotych. Ze 120 na 134. Złodzieje!!!!ZaletyŚmiechu WARTEWadyNaciagaczeMiejscowośćWarszawa -
~MarkNawrotzki / 2019-05-04 01:24
Mimo prędkości internetu rzekomo dochodzącej do 250 Mb/s nieustanne problemy z grami/oglądaniem w PRZYSTĘPNEJ rozdzielczości ZaletyBrakWadyPrędkość internetuMiejscowośćWarszawa -
~Marko / 2016-10-29 11:30
Jestem z UPC od początku ale od pół roku to totalna porażka szczególnie z dekoderem Horizon ta firma strzeliła sobie w kolano.Dekoder się ciągle zawiesza,internet zrywa i zamula mimo wymiany dekodera nic to nie daje obsługa nie ma o niczym pojęcia próbują wymyślać niestworzone rzeczy aby tylko odsunąć sprawę i przedłużyć tak samo technicy zatrudnili firmę no name do obsługi a oni mają dosłownie dzieci zatrudnione które też po za wymianą nie mają o niczym pojęcia. Po zakończeniu umowy trzeba się pożegnać z tą firmą bo jest co raz gorzej. WadyInternet,Tv,Dekodery Horizon największa wada.Więcej niż 5 lat -
~Marli / 2023-06-06 19:27
Nie polecam tej firmy. Oszustwo. Od początku usługi które zamawialiśmy przed rozmowę telefoniczną były niezgodne z tym co było na umowie. Dodany był dodatkowy dekoder z czego już nie można było zrezygnować, po zainstalowaniu były problemy z internetem, dzwonienie na infolinię i wskazówki pracowników "proszę zresetować ruter" nie pomagały. Cena również niezgodna z tym co było w ofercie. Aktualnie problemy z telewizją, nie można się dodzwonić na infolinię, po 30min czekania rozłączanie przez konsultanta rozmowy. Prosiłam również o przyjazd technika niestety od 2 tygodni nikt nie raczył się skontaktować. Nie polecam ZaletyNie ma zaledwieWadySłaba obsługa, kłamstwo, oszustwoMiejscowośćSawin
strona 138 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- nastepna »