Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3513 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maria / 2022-08-20 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC dostarcza mi internet. Od miesiąca nie mam internetu, mimo wezwań i reklamacji. Teraz ma prędkość taką że prędkościomierz UPC nie jest w stanie załadować strony. Czyli nadal brak internetu. UPC technik od razu wykrył przyczynę- ktoś z oranga włączył się do sieci. Co zrobiła firma UPC? Nic. Oh wait, podobno zwolniła gościa który się znał na tych sytuacjach. Stanowczo odradzam UPC. Wcześniej kiedy internet "był" połąszenie było niestabilne i zwiewne. A poza tym stanowczo odradzam UPC. Jak już dopadną klinenta, mają go potem w głębokiej... atencji.
    MiejscowośćKraków
  • ~Maria / 2025-04-14 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam problem z pilotem do dekodera Horizont . Pilot mam od 2020 maja .Nie działają przycieki , dzwoniłam na infolinie bez efektu , nikt nie pomoże , cały czas włancza się wirtualna pani , że mam się zgłosić do salony PLAY . Zgłosiłam do salony , każą czekać . Czekam już prawie dwa miesiące , pioltu nie ma . Nie wiadomo kiedy będzie . NIe polcam nikomu tej Firmy .
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu , nieżetelność ,
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Marian / 2023-12-18 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny brak szacunku dla klienta. Czekam już 2,5 tygodnia na przełożenie instalacji
    Jak nie awaria samochodu to korki o 19
    Kpina
    ZaletyBrak zalet
    WadyKpina
    MiejscowośćZabrze
  • ~Marini / 2015-05-04 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    wciskają ludziom przedłużenie umowy z zakamuflowanym drugim produktem. który według konsultanta jest darmowym bonusem a w rzeczywistości jest płatna. wystarczy w rozmowie telefonicznej wyrazić zgodę na zmianę i bez papierowej wersji nowej umowy zmieniają zakres usług. żeby wycofać się w ciągu 14 dni trzeba im napisać rezygnację na piśmie i wysłać pocztą. nie respektują innych form np mailowej. w rozmowach telefonicznych przy reklamacjach przełączają rozmowy między różnymi konsultantami aby w konsekwencji zmęczyć klienta i na końcu wygłosić mu to samo stanowisko firmy co na początku rozmowy. umawianie się z instalatorem poprzez biuro obsługi klienta nie ma sensu bo później i tak sam instalator ustala termin wizyty, zawsze inny niż wcześniej uzgadniany. reasumując ta firma to totalna porażka i proszę się trzymać od niej jak najdalej. typowy monopolista żerujący na klientach.
    ZaletyBrak
    WadyUsługi które proponują
    Rezygnacja
  • ~Mario / 2016-03-11 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, częste awarie, przeszedłem do konkurencji i teraz wszytsko śmiga co prawda nie mam 150 ale 24 ale to jest 24 a nie ja mialem 150mega to bylo 3Mega czasami
    Zaletybrak
    Wadyniestabilne
    od kilku lat juz nie mam umowy, mam u innego operatora a tv mam nplus
  • ~Mario / 2018-05-14 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nonstop jakieś awarie, co chwile brak programów i neta
    WadyWszystkie jakie możliwe
    MiejscowośćŻORY
  • ~Mario / 2019-06-11 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolega mi powiedział jak chcesz mieć kłopoty to podpisz umowę z UPC.DZIADOSTWO PRZED PODPISANIEM UMOWY OBIECUJĄ WSZYSTKO A PUZNIEJ JEST ZUPEŁNIE INACZEJ!!!
    ZaletyBrak
    WadyNiedotrzymanie słowa
    MiejscowośćLublin
  • ~Mario / 2024-03-13 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Od momentu przejęcia UPC przez Play zaczął się dramat z jakością usług. Płacę za 1Gb łącze a mam po kablu ok 520 Mb. Jedyne co panna na helpdesku potrafi zaproponować to twardy reset modemu a co za tym idzie, przywrócenie ustawień fabrycznych, całą konfigurację modemu diabli biorą, wszystko musisz robić od nowa. Wg "pani konsultantki" play gwarantuje użytkownikowi tylko 40% przepustowości PO KABLU. A to już jest grabież w biały dzień.
    Trzymajcie się z daleka od play, szkoda czasu, pieniędzy i nerwów.
    Zaletybrak
    Wadyniska przepustowość łącza
    MiejscowośćZabrze
  • ~Marioo / 2019-10-23 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 2 tygodni notoryczny problem z netem,albo go nie ma albo transfer taki że problem nawet przegladarkę otworzyć.Ale jaśnie państwo twierdzą że wszystko jest ok
    ZaletyBrak
    WadyCały upc
    MiejscowośćŻory
  • ~Marioo / 2020-12-10 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    internet w upc???chyba te ciule nie wiedzą co to jest,nonstop nie działa.Wielkie państwo z biura obsługi nie mają pojęcia nawet co robią tam
    Zaletybrak,syf totalny
    Wadywszystko
    MiejscowośćŻory
  • ~Marios / 2017-09-07 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej złodziejska i gowniana firma oferująca usługi tv w wawie .
    Odradzam wszystkim .
    Chamska obsługa klienta i drogo jak byk
    ZaletyŻadnych
    WadyChamskie Boa , drogo
    7 lat
  • ~Mariusz / 2013-04-19 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam!
    Niestety, ale nie mamy zbyt wielkiego wyboru i musimy wybierać to, co jest. UPC okazało się kolejną firmą korzystającą z tego, że nie są w porządku do klienta.
    Po podpisaniu z nimi umowy na dwa lata między innymi na telewizją po kilku miesiącach okazało się, że dokonali zmian w dekoderach nieposiadających twardego dysku z możliwością nagrywania bieżącego programu. Ja posiadam od lat swój prywatny taki dysk i nie mogę teraz skorzystać z niego. Nikt mnie się o to nie pytał nikt mnie o tym nie poinformował teraz każą mi wymienić dekoder i mam płacić o 20 zł więcej miesięcznie, jeżeli chcę nagrywać. Niestety nie mogę zrezygnować z ich usług jeszcze przez 1,5 roku.
    Radzę poszukać czegoś innego!!!
    6 miesięcy
  • ~mariusz / 2014-10-01 02:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet UPC to syf i malaria
    Zamiast 60 3max4 mb
    Kilka telefonów do biura obsługi prośba o wymianę sprzętu i nic w końcu jak rozwiązałem umowę to dzwonili że można się dogadać i wymienić sprzęt
    Wypier**** teraz mam tle z Polsatu i jest bajka
    Zaletybrak
    Wadyall
    zbyt długo zbyt drogo
  • ~Mariusz / 2017-06-05 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny crap, ciagle awarie internetu, brak dostępu przez cały dzień, brak informacji o awarii, olewanie klienta. Nie polecam nikomu
  • ~Mariusz / 2019-02-21 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca usług a do tego firma dokonuje oszustw poprzez dopisywanie dodatkowych usług których klient nie zamawiał.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Mariusz / 2019-10-23 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, nie potrafią obsłużyć klienta. Umawiają montaż a instalator dzwoni, że dostał zlecenie na montaż ale i tak nie zamontuje bo ktoś mu nie dał jakiejś specjalnej zgody. Więc lepiej nie tracić na nich czasu i niepotrzebnie się denerwować.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mariusz / 2023-03-10 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Badziewie najgorsze z możliwych. 12 lat mam u nich usługi po 120 złotych miesięcznie płacę za to...
    Wczoraj tj.w dniu 9 03.2023(godz 15.30)podłączony został mi dekoder kostka 4K . Wróciłem do domu po pracy 10.03 o godzinie 14.30 telewizja nie działa.
    Czyli nie całe 24 godziny po podłączeniu.
    A OMNIBUSY z działu technicznego kazali mi przekładać wtyczki z gniazdka do gniazdka. Co robiłem dla ŚWIĘTEGO SPOKOJU. I nie działa.
    Technik na poniedziałek na 13 .03.
    Ale się na oglądałem. Podwyżka abonamentu o 13 złotych. Ze 120 na 134. Złodzieje!!!!
    ZaletyŚmiechu WARTE
    WadyNaciagacze
    MiejscowośćWarszawa
  • ~MarkNawrotzki / 2019-05-04 01:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo prędkości internetu rzekomo dochodzącej do 250 Mb/s nieustanne problemy z grami/oglądaniem w PRZYSTĘPNEJ rozdzielczości
    ZaletyBrak
    WadyPrędkość internetu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marko / 2016-10-29 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem z UPC od początku ale od pół roku to totalna porażka szczególnie z dekoderem Horizon ta firma strzeliła sobie w kolano.Dekoder się ciągle zawiesza,internet zrywa i zamula mimo wymiany dekodera nic to nie daje obsługa nie ma o niczym pojęcia próbują wymyślać niestworzone rzeczy aby tylko odsunąć sprawę i przedłużyć tak samo technicy zatrudnili firmę no name do obsługi a oni mają dosłownie dzieci zatrudnione które też po za wymianą nie mają o niczym pojęcia. Po zakończeniu umowy trzeba się pożegnać z tą firmą bo jest co raz gorzej.
    WadyInternet,Tv,Dekodery Horizon największa wada.
    Więcej niż 5 lat
  • ~Marli / 2023-06-06 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy. Oszustwo. Od początku usługi które zamawialiśmy przed rozmowę telefoniczną były niezgodne z tym co było na umowie. Dodany był dodatkowy dekoder z czego już nie można było zrezygnować, po zainstalowaniu były problemy z internetem, dzwonienie na infolinię i wskazówki pracowników "proszę zresetować ruter" nie pomagały. Cena również niezgodna z tym co było w ofercie. Aktualnie problemy z telewizją, nie można się dodzwonić na infolinię, po 30min czekania rozłączanie przez konsultanta rozmowy. Prosiłam również o przyjazd technika niestety od 2 tygodni nikt nie raczył się skontaktować. Nie polecam
    ZaletyNie ma zaledwie
    WadySłaba obsługa, kłamstwo, oszustwo
    MiejscowośćSawin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4604
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2253
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2099
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4876
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4069
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3150
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2693
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2061
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337