Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek / 2018-05-22 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo pisemnego potwierdzenia o rezygnacji, wysyłają wezwanie do zapłaty z groźbą o wpisanie do rejestru dłużników, czy czyta to jakiś prokurator, to nękanie uczciwych ludzi !!!! halooo prokuratura do pracy !!!!
    Zaletybrak
    Wadyszkoda gadać
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Marek / 2019-09-03 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kuriozum!!!! UPC pobiera opłatę aktywacyjną za przedłużenie umowy w wysokości 29,90 pln. Nieobeznanej z praktykami tych wspaniałych i „przyjaznych klientowi” firm mojej mamie, wciśnięto podczas wakacji telefonicznie droższy pakiet tv i jednocześnie pobrano jednorazowo w/w kwotę. Pani w infolinii bezrefleksyjnie i bez skrupułów oświadczyła że taki mają regulamin i kropka. Kiedy powiedziałem że to jest oszustwo gdyż niczego tak na prawdę nie instalują ani nie aktywują powtórzyła że taki jest regulamin i koniec. W związku z tym stwierdziłem ze ten regulamin jest do dupy to otrzymałem reprymendę żeby nie używać wulgarnych słów bo pani się rozłączy. O ile mi wiadomo dupa nie jest wulgarnym słowem tylko dosadną nazwa części ciała ale również doskonale oddaje wartość regulaminu jaki państwo UPC sobie stworzyli żeby rżnąć klientów. Nie polecam!!!!!
    ZaletyZero
    WadyChamstwo
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Marek / 2020-02-08 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Mam wykupiony internet z prędkością do 500 Mb/s. Jak się okazuje zwrot "do" ma dla UPC kluczowe znaczenie. Na speed testach prędkość 60-80 Mb/s. Kilka zgłoszeń i kilka wizyt techników potwierdzających moje spostrzeżenia mam już za sobą. Odpowiedź UPC jest taka, że prędkość mniejsza jest też dobra, wszak w umowie jest "do 500Mb/s" , a opłaty za abonament z większą prędkością są moim wyborem. I tyle na temat UPC.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Marek / 2020-02-27 23:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Internetu UPC jeszcze mi nie założyło a już są problemy. Fatalne pierwsze wrażenie. Jeśli od początku traktują klientów jak śmieci to nie warto ryzykować z podpisaniem umowy i lepiej iść do innej firmy.

    Wybrałem na stronie termin instalacji internetu i dostałem potwierdzenie. Formularz jest oszukany, to zwykły kalendarz który nie pokazuje zajętych terminów. Za kilka dni w dniu instalacji dzwonią, że nie ma wolnego technika i żeby wybrać inny termin. Mimo wpisania w uwagach żeby nie dzwonili w godzinach gdy jestem w pracy bo często nie mam telefonu lub nie mogę rozmawiać to już od rana wydzwaniali po kilka razy na godzinę.

    Raz przełożenie to jeszcze nie problem, ale potem było tylko gorzej.

    Za kilka dni drugi termin instalacji. Czekam, już po ustalonym czasie dzwoni technik i mówi że ma innych klientów i znów nie przyjedzie. Nie chce nawet powiedzieć kiedy teraz, tylko może jutro, może po weekendzie, może o 15, może o 19. Jak przyjedzie to będzie. Gdy chciałem ustalić bardziej konkretny i wreszcie pewny termin zrobił się bardzo chamski, zaczął burczeć pod nosem obraźliwe określenia i się rozłączył.

    Zadzwoniłem na infolinię, tam zaczęli przepraszać i obiecywać że w przyszłym tygodniu to już założą i przyślą kogoś innego ale pomyślałem że nie mogę tolerować i płacić za takie chamstwo i partaninę.
    Mam w bloku 4 operatorów. Jak UPC pokazuje że mnie nie chce to nie będę się pchać.
    WadyFatalna jakość obsługi klienta i bardzo chamski instalator.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marek / 2020-04-30 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Denna komunikacja w przypadku awarii
    Internet nie dział 3 dzień - brak informacji
    MiejscowośćTychy
  • ~Marek / 2021-02-17 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem starym klientem dlatego nie przysluguja mi zadne znizki -gdy prosilem o rozszerzenie umowy chciano mi naliczyc bajonskie sumy-nie polecam!!!
    ZaletyZadnych
    WadyWszystkie mozliwe
    MiejscowośćKrakow
  • ~Marek / 2022-08-17 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Potraktowano naszą firmę w sposób, który w dzisiejszych czasach jest niedopuszczalny. Najpierw przez stronę Internetową zawieramy umowę z UPC Polska sp. z o.o. na Internet światłowodowy i stałe IP, którego możliwość jest sprawdzana już na wstępie po podaniu adresu instalacji. Na drugi dzień telefonicznie przenoszona jest usługa montażu na inny termin, a w dniu montażu okazuje się, że nie ma możliwości instalacji usługi ze stałym IP. Kompletny brak profesjonalizmu.
    SMS z przeproszeniem za pomyłkę i przekazaniem sprawy do odpowiedniego działu jest dodatkowo kompromitujący firmę UPC Polska sp. z o.o.
    MiejscowośćKraków
  • ~Marek / 2022-11-09 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa na usunięcie usterki każą czekać 2 tygodnie nie mają monterów nie polecam.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marek / 2022-12-16 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne olewanie klienta router się wiesza i przegrzewa i nic z tym nie jest robione, wykonując 3 telefony gdzie za każdym razem musisz na początek rozmawiać z automatem i w końcu jak się dodzwonisz zgłaszasz problem to telefoniści konsultanci którzy nie mają o niczym pojęcia po za przełączaniem kanałów sami decydują czy serwisant ma przyjść czy nie. A do tego sami anulują zlecenia bez informowania urzytkownika totalna ignorancja i olewanie nie dziwię się że Play ich wykupiło bo by już padli może i byłoby lepiej.
    ZaletyBrak
    WadySame wady olewanie i niewiedza telefonistów- konsultantów.
    MiejscowośćLubin
  • ~Marek / 2022-12-22 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowę wypowiedziałem we wrześniu nadal otrzymuje faktury kilka razy sprawa zgłaszana na infolinii a nadal dostaje ponaglenia . Nie polecam naciągacze czyhają na tych co nie zauważą i zapłacą. Odradzam !!!!
    ZaletyBrak
    Wadyniestabilny internet , infolinia tragedia , naciągają ludzi
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Marek Szaryński / 2021-10-31 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    opłacane opinie, pełna racja, jakość internetu i tv bardzo słaba, biuro obsługi na poziomie przedszkola, dramat, odradzam UPC
    Zaletybrak
    Wadybrak
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Margo / 2023-07-14 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Obrzydliwa obsługa!
    Dziś miał przyjechać fachowiec i sprawdzić działanie modemu, czekali cały dzień! Miałem przyjść o 15.15 (dostałem sms z firmy). Nie przyszedł! Plany całej rodziny na piątek! Jaka postawa jest nieodpowiedzialna wobec klientów?!
    I to pomimo faktu, że kreator został wezwany z powodu problemów z Internetem! Nie ma obiecanej prędkości, a połączenie STAŁO się zrywa! Nie da się pracować, nie da się zadzwonić!
    Pracowników po prostu to nie obchodzi! ! !
    Bardzo niezadowolony z usługi! NIE POLECAM!!!
    Zalety-
    WadyObrzydliwa obsługa!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Maria / 2022-08-20 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC dostarcza mi internet. Od miesiąca nie mam internetu, mimo wezwań i reklamacji. Teraz ma prędkość taką że prędkościomierz UPC nie jest w stanie załadować strony. Czyli nadal brak internetu. UPC technik od razu wykrył przyczynę- ktoś z oranga włączył się do sieci. Co zrobiła firma UPC? Nic. Oh wait, podobno zwolniła gościa który się znał na tych sytuacjach. Stanowczo odradzam UPC. Wcześniej kiedy internet "był" połąszenie było niestabilne i zwiewne. A poza tym stanowczo odradzam UPC. Jak już dopadną klinenta, mają go potem w głębokiej... atencji.
    MiejscowośćKraków
  • ~Maria / 2025-04-14 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam problem z pilotem do dekodera Horizont . Pilot mam od 2020 maja .Nie działają przycieki , dzwoniłam na infolinie bez efektu , nikt nie pomoże , cały czas włancza się wirtualna pani , że mam się zgłosić do salony PLAY . Zgłosiłam do salony , każą czekać . Czekam już prawie dwa miesiące , pioltu nie ma . Nie wiadomo kiedy będzie . NIe polcam nikomu tej Firmy .
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu , nieżetelność ,
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Marian / 2023-12-18 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny brak szacunku dla klienta. Czekam już 2,5 tygodnia na przełożenie instalacji
    Jak nie awaria samochodu to korki o 19
    Kpina
    ZaletyBrak zalet
    WadyKpina
    MiejscowośćZabrze
  • ~Marini / 2015-05-04 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    wciskają ludziom przedłużenie umowy z zakamuflowanym drugim produktem. który według konsultanta jest darmowym bonusem a w rzeczywistości jest płatna. wystarczy w rozmowie telefonicznej wyrazić zgodę na zmianę i bez papierowej wersji nowej umowy zmieniają zakres usług. żeby wycofać się w ciągu 14 dni trzeba im napisać rezygnację na piśmie i wysłać pocztą. nie respektują innych form np mailowej. w rozmowach telefonicznych przy reklamacjach przełączają rozmowy między różnymi konsultantami aby w konsekwencji zmęczyć klienta i na końcu wygłosić mu to samo stanowisko firmy co na początku rozmowy. umawianie się z instalatorem poprzez biuro obsługi klienta nie ma sensu bo później i tak sam instalator ustala termin wizyty, zawsze inny niż wcześniej uzgadniany. reasumując ta firma to totalna porażka i proszę się trzymać od niej jak najdalej. typowy monopolista żerujący na klientach.
    ZaletyBrak
    WadyUsługi które proponują
    Rezygnacja
  • ~Mario / 2016-03-11 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, częste awarie, przeszedłem do konkurencji i teraz wszytsko śmiga co prawda nie mam 150 ale 24 ale to jest 24 a nie ja mialem 150mega to bylo 3Mega czasami
    Zaletybrak
    Wadyniestabilne
    od kilku lat juz nie mam umowy, mam u innego operatora a tv mam nplus
  • ~Mario / 2018-05-14 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nonstop jakieś awarie, co chwile brak programów i neta
    WadyWszystkie jakie możliwe
    MiejscowośćŻORY
  • ~Mario / 2019-06-11 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolega mi powiedział jak chcesz mieć kłopoty to podpisz umowę z UPC.DZIADOSTWO PRZED PODPISANIEM UMOWY OBIECUJĄ WSZYSTKO A PUZNIEJ JEST ZUPEŁNIE INACZEJ!!!
    ZaletyBrak
    WadyNiedotrzymanie słowa
    MiejscowośćLublin
  • ~Mario / 2024-03-13 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Od momentu przejęcia UPC przez Play zaczął się dramat z jakością usług. Płacę za 1Gb łącze a mam po kablu ok 520 Mb. Jedyne co panna na helpdesku potrafi zaproponować to twardy reset modemu a co za tym idzie, przywrócenie ustawień fabrycznych, całą konfigurację modemu diabli biorą, wszystko musisz robić od nowa. Wg "pani konsultantki" play gwarantuje użytkownikowi tylko 40% przepustowości PO KABLU. A to już jest grabież w biały dzień.
    Trzymajcie się z daleka od play, szkoda czasu, pieniędzy i nerwów.
    Zaletybrak
    Wadyniska przepustowość łącza
    MiejscowośćZabrze
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016