Usługi UPC/Play to tragedia. Nie polecam!!!
Usługi UPC/Play oceniam jako jedne z najgorszych z którymi się spotkałem. Usterkę zgłaszałem do biura obsługi klienta 5 razy i nik się tym nie zajął. Byłem też w salonie UPC/Play i też nic nie pomogło. Cała sytuacja trwa około 2 miesięcy. Ogólnie rzecz ujmując tragedia. Moje drzwi do mieszkania znajdują się blisko piszącej skrzynki i starsznie ten dźwęk mnie irytuje. W nocy jak jest cicho, to nie można spać. Nigdy więcej nie zamierzam podpisywać z Waszą siecią żadnej umowy. Nadmieniam, że do ustalenia operatora skrzynki, która jest zepsuta i bardzo głośno piszczy dzwoniłem również do Orange i Multimedia. Serwis techniczny był już drugiego dnia po zgłoszeniu. Na moje nieszczęście okazało się, że to jest Wasza skrzynka, czyli UPC. To jest jakaś kpina. Ogólnie odradzam wszystkie Wasze usługi.
WadyBardzo słaba obsługa klienta.
~Marcin / 2023-07-18 07:49
Ocena: 1.00 / 5
Dno i metr mulu!!!! Właśnie próbuje zerwacz nimi u.owe ale sssy y tak to utrudniają ze łatwiej byłoby kupić działkę na księżycu. Lapiaczlowieka naumowie przez telefon, później nic nie działa a nie ma jak umowy zerwać. Trzymajcie się jak najdalej bo to chłam nadchlamy!!
ZaletyZadnych
WadyWszystkie. Po prostu nie działa. Zrywa połączenia wywalacaly net. Mimo że i net i tv dostarczą UPC!!
~Marcin / 2023-08-06 14:41
Ocena: 1.00 / 5
Jeszcze rok temu wszystko ok. Teraz wszystko do bani . Niby lepszy sprzęt ale tylko na papierze . Ciągle się wiesza ,buforowanie i tak w kółko . Jak zadzwonisz i się dodzwonisz to technika potrafią umówić . Ale co technik zamieni dziadostwo na kolejne dziadostwo i wtyczkę na nowo zarobi . Jak ktoś szanuje swoje nerwy i pieniądze to omijać z daleka UPC
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćCzęstochowa
~Marcin / 2023-09-21 14:49
Ocena: 1.00 / 5
Mam abonament na 5 kart sim PLAY i chciałem zmienić UPC w domu żeby było wszystko w jednym rachunku. I tak sobie polepszyłem,że po wymianie routera internet przestał działać, a było 750 , teraz jest max 100, i jeszcze twierdzą że jest dobrze. Ten internet światłowodowy od Play nie działa a rozmowy z działem obsługi to jakaś masakra, nikt nic nie może proszę czekać problem zostanie rozwiązany max 7 dni, po siedmiu dniach usłyszałem że rozwiązanie problemu może potrać 30 dni.Zostało mi jeszcze kilka dni na rezygnację z nowej umowy. To połączenie Play i UPC stworzyło gigantyczne problemy i pewnie dlatego sobie nie radzą. Nie dajcie się kupić na obietnice że wystarczy zmienić sprzęt i będzie wszystko OK bo nie będzie. Internet w UPC chodził na całkiem nie złym poziomie. Przestrzegam przed problemami !!!!!!
Zaletybrak
WadyInternet Światłowodowy w PLAY nie działa
MiejscowośćWarszawa
~Marcin / 2023-11-04 23:46
Ocena: 1.00 / 5
Żenada. Płacę 139zł za internet i tv. Przesył internetu ostatnio jest na poziomie 5 i 10 Mb/s. Rada konsultanta upc to reset modemu Horizont po którym zresztą nic się nie zmienia. Pora zmienić firmę bo gorzej już być nie może.
ZaletyŻadnych
WadyTv w miarę ok i tylko tyle
MiejscowośćNysa
~Marcin / 2023-11-21 19:37
Ocena: 1.00 / 5
Od momentu połączenia z PLAY, straszna padaka. Internet co chwila się zwiesza i trzeba resetować modem. W 2023 dwie telekomunikacyjne firmy łączą się w jeden twór a internet gorszy niż w latach 90 z telekomunikacji.
MiejscowośćSzczecin
~Marcin / 2023-12-08 19:17
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. 5 lat jestem użytkownikiem.internet cały czas zacina, TV też. Za mała przepustowość Lini tak mówią po cichu technicy. Cena prawie 300 zł. Nigdy więcej.
MiejscowośćGdańsk
~marcines / 2015-02-27 22:00
Ocena: 1.00 / 5
upc to podła firma,4 lata korzystałem, ostatnie 2 lata iternet zamiast 30mb, byl 0,3do 3 mb. technik po wezwaniu na swoim notebocku pokazał mi 30 mb, na moich 2uch komputerach z czego jeden nowy, dopiero rozpakowany 0,3 do 3mb,pan wystawia rahunek 50zl,ja nie podpisuje,kończę współpracę zgodnie z umową,jestem przekonany ze zapłaciłem wszystkie opłaty oprucz tej 50 która sie nie należy,jakze się mylę gdy przychodzi polecenie zapłaty i info ze jak nie zapłacę 50 to dług sprzedadzą innej firmie z tytłu nie dopełnienia umowy promocyjnej,który wynosi prawie 2000.NIE KORZYSTAJCIE Z UPC!!! W INNEJ FIRMIE UDAŁO SIE NA MOICH KOMPUTERACH OSIĄGNĄĆ 30MB ZA NIŻSZĄ CENĘ.UIEKAJCIEEEE Z TĄD!!!!
ZaletyNIE MA
WadySĄ
4LATA 95ZL
~Marek / 2018-05-22 13:09
Ocena: 1.00 / 5
Pomimo pisemnego potwierdzenia o rezygnacji, wysyłają wezwanie do zapłaty z groźbą o wpisanie do rejestru dłużników, czy czyta to jakiś prokurator, to nękanie uczciwych ludzi !!!! halooo prokuratura do pracy !!!!
Zaletybrak
Wadyszkoda gadać
MiejscowośćGdańsk
~Marek / 2019-09-03 15:50
Ocena: 1.00 / 5
Kuriozum!!!! UPC pobiera opłatę aktywacyjną za przedłużenie umowy w wysokości 29,90 pln. Nieobeznanej z praktykami tych wspaniałych i „przyjaznych klientowi” firm mojej mamie, wciśnięto podczas wakacji telefonicznie droższy pakiet tv i jednocześnie pobrano jednorazowo w/w kwotę. Pani w infolinii bezrefleksyjnie i bez skrupułów oświadczyła że taki mają regulamin i kropka. Kiedy powiedziałem że to jest oszustwo gdyż niczego tak na prawdę nie instalują ani nie aktywują powtórzyła że taki jest regulamin i koniec. W związku z tym stwierdziłem ze ten regulamin jest do dupy to otrzymałem reprymendę żeby nie używać wulgarnych słów bo pani się rozłączy. O ile mi wiadomo dupa nie jest wulgarnym słowem tylko dosadną nazwa części ciała ale również doskonale oddaje wartość regulaminu jaki państwo UPC sobie stworzyli żeby rżnąć klientów. Nie polecam!!!!!
ZaletyZero
WadyChamstwo
MiejscowośćWroclaw
~Marek / 2020-02-08 19:53
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Mam wykupiony internet z prędkością do 500 Mb/s. Jak się okazuje zwrot "do" ma dla UPC kluczowe znaczenie. Na speed testach prędkość 60-80 Mb/s. Kilka zgłoszeń i kilka wizyt techników potwierdzających moje spostrzeżenia mam już za sobą. Odpowiedź UPC jest taka, że prędkość mniejsza jest też dobra, wszak w umowie jest "do 500Mb/s" , a opłaty za abonament z większą prędkością są moim wyborem. I tyle na temat UPC.
MiejscowośćSzczecin
~Marek / 2020-02-27 23:17
Ocena: 1.00 / 5
Internetu UPC jeszcze mi nie założyło a już są problemy. Fatalne pierwsze wrażenie. Jeśli od początku traktują klientów jak śmieci to nie warto ryzykować z podpisaniem umowy i lepiej iść do innej firmy.
Wybrałem na stronie termin instalacji internetu i dostałem potwierdzenie. Formularz jest oszukany, to zwykły kalendarz który nie pokazuje zajętych terminów. Za kilka dni w dniu instalacji dzwonią, że nie ma wolnego technika i żeby wybrać inny termin. Mimo wpisania w uwagach żeby nie dzwonili w godzinach gdy jestem w pracy bo często nie mam telefonu lub nie mogę rozmawiać to już od rana wydzwaniali po kilka razy na godzinę.
Raz przełożenie to jeszcze nie problem, ale potem było tylko gorzej.
Za kilka dni drugi termin instalacji. Czekam, już po ustalonym czasie dzwoni technik i mówi że ma innych klientów i znów nie przyjedzie. Nie chce nawet powiedzieć kiedy teraz, tylko może jutro, może po weekendzie, może o 15, może o 19. Jak przyjedzie to będzie. Gdy chciałem ustalić bardziej konkretny i wreszcie pewny termin zrobił się bardzo chamski, zaczął burczeć pod nosem obraźliwe określenia i się rozłączył.
Zadzwoniłem na infolinię, tam zaczęli przepraszać i obiecywać że w przyszłym tygodniu to już założą i przyślą kogoś innego ale pomyślałem że nie mogę tolerować i płacić za takie chamstwo i partaninę.
Mam w bloku 4 operatorów. Jak UPC pokazuje że mnie nie chce to nie będę się pchać.
WadyFatalna jakość obsługi klienta i bardzo chamski instalator.
MiejscowośćWarszawa
~Marek / 2020-04-30 19:13
Ocena: 1.00 / 5
Denna komunikacja w przypadku awarii
Internet nie dział 3 dzień - brak informacji
MiejscowośćTychy
~Marek / 2021-02-17 15:33
Ocena: 1.00 / 5
Jestem starym klientem dlatego nie przysluguja mi zadne znizki -gdy prosilem o rozszerzenie umowy chciano mi naliczyc bajonskie sumy-nie polecam!!!
ZaletyZadnych
WadyWszystkie mozliwe
MiejscowośćKrakow
~Marek / 2022-08-17 15:04
Ocena: 1.00 / 5
Potraktowano naszą firmę w sposób, który w dzisiejszych czasach jest niedopuszczalny. Najpierw przez stronę Internetową zawieramy umowę z UPC Polska sp. z o.o. na Internet światłowodowy i stałe IP, którego możliwość jest sprawdzana już na wstępie po podaniu adresu instalacji. Na drugi dzień telefonicznie przenoszona jest usługa montażu na inny termin, a w dniu montażu okazuje się, że nie ma możliwości instalacji usługi ze stałym IP. Kompletny brak profesjonalizmu.
SMS z przeproszeniem za pomyłkę i przekazaniem sprawy do odpowiedniego działu jest dodatkowo kompromitujący firmę UPC Polska sp. z o.o.
MiejscowośćKraków
~Marek / 2022-11-09 16:35
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna obsługa na usunięcie usterki każą czekać 2 tygodnie nie mają monterów nie polecam.
MiejscowośćWarszawa
~Marek / 2022-12-16 09:24
Ocena: 1.00 / 5
Totalne olewanie klienta router się wiesza i przegrzewa i nic z tym nie jest robione, wykonując 3 telefony gdzie za każdym razem musisz na początek rozmawiać z automatem i w końcu jak się dodzwonisz zgłaszasz problem to telefoniści konsultanci którzy nie mają o niczym pojęcia po za przełączaniem kanałów sami decydują czy serwisant ma przyjść czy nie. A do tego sami anulują zlecenia bez informowania urzytkownika totalna ignorancja i olewanie nie dziwię się że Play ich wykupiło bo by już padli może i byłoby lepiej.
ZaletyBrak
WadySame wady olewanie i niewiedza telefonistów- konsultantów.
MiejscowośćLubin
~Marek / 2022-12-22 15:59
Ocena: 1.00 / 5
Umowę wypowiedziałem we wrześniu nadal otrzymuje faktury kilka razy sprawa zgłaszana na infolinii a nadal dostaje ponaglenia . Nie polecam naciągacze czyhają na tych co nie zauważą i zapłacą. Odradzam !!!!
ZaletyBrak
Wadyniestabilny internet , infolinia tragedia , naciągają ludzi
MiejscowośćBydgoszcz
~Marek Szaryński / 2021-10-31 11:49
Ocena: 1.00 / 5
opłacane opinie, pełna racja, jakość internetu i tv bardzo słaba, biuro obsługi na poziomie przedszkola, dramat, odradzam UPC
Zaletybrak
Wadybrak
MiejscowośćGdańsk
~Margo / 2023-07-14 18:12
Ocena: 1.00 / 5
Obrzydliwa obsługa!
Dziś miał przyjechać fachowiec i sprawdzić działanie modemu, czekali cały dzień! Miałem przyjść o 15.15 (dostałem sms z firmy). Nie przyszedł! Plany całej rodziny na piątek! Jaka postawa jest nieodpowiedzialna wobec klientów?!
I to pomimo faktu, że kreator został wezwany z powodu problemów z Internetem! Nie ma obiecanej prędkości, a połączenie STAŁO się zrywa! Nie da się pracować, nie da się zadzwonić!
Pracowników po prostu to nie obchodzi! ! !
Bardzo niezadowolony z usługi! NIE POLECAM!!!