miałem mieć wizytę techników zadzwonili że samochód im sie popsuł i nie przyjadą ( w warszawie mają 1 auto ??)
miesiąc ciszy dzwoni konsultant, przeprasza ze nie doszło do instalacji obiecuje że teraz to bedzie priorytet i co ? kolejna sobota siedzę w domu i czekam i nic...
nie polecę nikomu ich usług bo traktują klienta jak zło konieczne
Zaletybrak
Wadysame wady
MiejscowośćWarszawa
~Maks / 2022-01-19 16:16
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to totalne dno internet do dupy NIE POLECAM
~Maks / 2023-06-13 23:40
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu, naciągają kłamią i do tego nic sensowengo nie dają. Drogo beznadziejnie. Internet działa jak chce
ZaletyBrak
WadySame
MiejscowośćWarszawa
~Malgorzata / 2015-12-12 08:33
Ocena: 1.00 / 5
dziadostwo nie polecam, ciężko dzwonic, ciężko się dogadać, usługi sa zawieszane nie dzialaja podstawowe kanaly w trakcie rozmowy rozlaczaja. nie polecam tego dziadostwa
Zaletynie ma
Wadybrak kontaktu, brak kanalow, problem z komunikacj ai polaczeniem
1 rok
~Mała mi / 2019-11-07 12:39
Ocena: 1.00 / 5
W momencie łapania nowego klienta,wszystko jest super pieknie,korzystne oferty po latach bycia klientem jestes traktowany jak piąte koło u wozu,niemile obslugiwany a proponowane pakiety to jakas kpina.
Jestem w trakcie rozwiazywania umowy z w/w powodów.
Zaletynie ma
Wadywymienione wyzej
MiejscowośćKraków
~Małgorzata / 2018-07-25 20:16
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma nawet skali w której mogłabym ich ich cenić. -10. Żenada. w ciągu tygodnia 3 razy awaria (a dzisiaj środa) składałam reklamację. do dzisiaj, teraz już nie ma takiej możliwości, usunęli ze strony. Cwaniaki, nie ma usługi ale jest kasa:((
Zaletybrak
Wadywszystko. przestrzegam!
MiejscowośćŁuków
~Małgorzata / 2020-03-28 14:16
Ocena: 1.00 / 5
Chamstwo i gówniane traktowanie stałych klinetów. Odradzam
MiejscowośćWarszawa
~Małgosia / 2018-04-12 12:33
Ocena: 1.00 / 5
Od miesiąca mam internet 500mb, to jakaś totalna porażka!!! Ściąganie do 20 porywach 25mb. Na infolinii dowiedziałam się,że to jest internet dobry dla firm, gdzie maja porządny sprzęt. To po co go sprzedają klientom indywidualnym. Mam utworzone drugie konto dostępu , które miało być szybsze, a ściąganie wynosi do 29 mb czasem 35mb. Dowiedziałam się że aby korzystać z 300mb internetu murze połączyć laptopa bezpośrednio kablem z laptopem, albo kupić i podłączyć do laptopa dodatkowy odbiór wifi czy coś takiego.
Miałam 200 mb internet i żałuje że dałam się namówić to ten chłam
MiejscowośćSopot
~Mamdoscwaszegointernetu / 2023-05-09 14:52
Ocena: 1.00 / 5
Niestety od 4 lat jestem użytkownikiem i tylko pierwszy rok był bez zarzutów. dalej internet zwalnia a rachunki rosną. Pomoc techniczna - dramat! Wiedza merytoryczna,techniczna i dobre wychowanie zostały w domu… czas zmienić dostawce.
ZaletyBrak
WadyCena, prędkość, awaryjność, brak pomocy ze strony konsultantów
MiejscowośćSzczecin
~Mamed / 2016-03-17 21:28
Ocena: 1.00 / 5
Prędkość internetu spadła o jakieś 5x, nie zmieniło się to od 2 tygodni. Śmieszna firma, reklamy to kłamstwo. Nie podpisywać z nimi umowy w żadnym wypadku. Bez pozdrowień
Wadypic na wodę
~maniek / 2016-11-14 12:33
Ocena: 1.00 / 5
horizon cały czas się wiesza, kilka restartów prądowych w ciągu dnia to norma... w obsłudze klienta twierdzą, że z ich strony wszystko jest ok i proponują płatną wizytę technika... kpina
Zaletydekoder i router w jednym
Wadyduża awaryjność, beznadziejny zasięg wifi, pilot często nie reaguje i trzeba restartować dekoder
~manio / 2020-05-22 00:22
Ocena: 1.00 / 5
tragedia, zasięg w 2-gim. 3-cim pokoju beznadziejny
Zaletybrak!!!!!
MiejscowośćKatowice
~Map98 / 2020-07-26 11:34
Ocena: 1.00 / 5
Serdecznie nie polecam korzystania z usług UPC, od dawna moja rodzina z nich korzysta, nie było żadnych problemów. Pojawiły się dopiero nie dawno, brak internetu prawie całodobowy od marca, z czego dostęp do internetu jest mi bardzo potrzebny ze względu na pracę. Po kontaktowaniu się z obsługą klienta jedyne, jakie można było uzyskać odpowiedzi to cały czas coś innego- uważam, że jest to brak szacunku w stosunku do klienta, aby takie rzeczy miały miejsce. Niby najlepsza firma z dostawą do internetu a wcale tego nie widać. Obsługa również w ogóle niepomocna cały czas mówiąca co innego i zmieniająca zdanie. Niestety, ale nie chcę być dużej klientką UPC. Gorąco nie polecam jej Państwu. Nikt nie traktuje w niej klientów poważnie. Zawiodłam się na nich, z przykrością muszę poinformować.
ZaletyŻadne
WadyCałodobowy brak internetu, zła obsługa klienta niepomagająca, wysokie ceny.
MiejscowośćSosnowiec
~Marcin / 2013-05-16 09:53
Ocena: 1.00 / 5
Łaskę robią, że dostarczą paczkę... Muszę się zrywać z pracy bo Pan łaskawie kończy pracę o 17 i koniec.
Nawet Siódemka jest bardziej elastyczna...
Zaletyżadne
Wadyza mało miejsca
~Marcin / 2017-09-14 11:25
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczne Biuro Obsługi Klienta. Nie dość że numer jest ukryty w czeluściach strony żeby przypadkiem klient go nie znalazł, to jeszcze przekierowywanym jest się do beznadziejnych czatów na których zawsze "nie ma dostępnych konsultantów, przepraszamy". Po dodzwonieniu się czeka nas monotonny głos robot-baby każącej naciskać po 4-5 razy przyciski żeby niby przekierować tam gdzie trzeba, potem monolog 90 sekund jak rozwiązać problem, i dopiero po 6 naciśnięciu ma się przywilej czekania 20 minut na konsultanta znudzonego pracą i swoim życiem
ZaletyMożna pozbyć się nadmiaru pieniędzy płacąc je tutaj za usługę
WadyReszta
~Marcin / 2019-04-28 15:48
Ocena: 1.00 / 5
godzine dziala, 2 nie dziala, potem dziala 3, nie dziala godzine i tak caly czas. kilkanascie razy zglaszana awaria. koniec umowy za 2 miesiace , jak mam to wytrzymac?
MiejscowośćLublin
~MARCIN / 2021-02-23 10:14
Ocena: 1.00 / 5
Historia krótka - od 3 lat użytkowałem UPC. Umowa wygasła, a ja od tygodnia nie mogę skontakować się z nikim w sprawie jje przedłużenia na lepszych warunkach. Oszuści, naciągacze i ZERO SZACUNKU DLA KLIENTA. Za każdym razem, kiedy dział techniczny słyszy, z czym dzwonie, UWAGA - ROZŁĄCZA SIĘ W BEZCZELNY SPOSÓB.
ZaletyZERO
WadyWSZYSTKO
MiejscowośćWARSZAWA
~MARCIN / 2021-11-05 08:53
Ocena: 1.00 / 5
Jednym słowem porażka !
Dział obsługi klienta dno
Jakość świadczonych usług mniej niż zero
14dniowy okres wypowiedzenie przy wypowiadaniu umowy a naliczają pełny miesiąc ! Oszustwo w biały dzień
Zaletynie posiadają żadnych!
WadyOd obsługi klienta poprzez jakość usług
MiejscowośćKraków
~Marcin / 2022-02-01 19:42
Ocena: 1.00 / 5
Miałem internet w UPC prawie przez 5 lat. Nigdy więcej. Ciągle wywala i przerywa.Nie dostałem informacji od konsultanta, że mam tv w gratisie po podpisaniu umowy nic już nie mogło tego zmienić bym miał... Router piszczał aż budził nas w nocy. Przyjechali wymienili i bez zmian. Dopiero za trzecim razem dostałem informację od montera że teraz router jest nowy. Żenada...
!!! NIE POLECAM!!!
ZaletyBrak
WadyJak wyżej
MiejscowośćKraków
~Marcin / 2022-07-12 23:16
Ocena: 1.00 / 5
Dno ciagle problemy jak nie z tv to z telewuzją.brak słów