Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3513 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Luki77 / 2022-04-26 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma w Polsce!!! Od miesiąca czekam na podłączenie i uwaga... Brak kabla w magazynie!!!! Od miesiąca!!! Nie polecam i nigdy nie będę polecał!!! Firma śmieciowa!!!
  • ~lukipuki11 / 2022-10-31 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    ciągłe wyrzucanie internetu zacinanie się przy światłowodzie 800/60 przez kabel, jak ktoś chce wyrzucać pieniądze na ten syf to proszę bardzo ale jak komuś zalezy na internecie to polecam trzymać się z dala od UPC
    Zaletybrak
    Wadyciągłe wyrzucanie internetu zacinanie się przy światłowodzie 800/60 przez kabel
  • ~luli / 2022-02-15 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    mam dosyc juz tego internetu, sam sie rozlacza ping skacze nawet do 3000ms
    nie da sie w nic grac, moze to za malo powiedziane. Nie da sie nic robić.
    Restart routera to w ogole wszytsko pogarsza
    Zaletynic
    Wadywszystko
    Miejscowośćwarszawa
  • ~lutek / 2019-10-28 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Po wielu klopotach na poczatku uruchamiania, pare lat w miare stabilnego dzialania, od miesiaca nie ma dnia bez niedzialajacego internetu i telefonow. Obsluga klienta przypomina dawny dobry PRL - call center nie przejmuje sie zanadto. Ekipy przyjezdzaja, coz zmienia, cos przelacza, a nie dziala jak nie dzialalo. Szukam innego dostawcy. Przestrzegam przed UPC (w kazdym razie uzytkownikow na warszawskim Wilanowie).
    Miejscowośćwarszawa
  • ~luuuzik / 2016-05-12 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Czegoś tu nie rozumiem. To że UPC oferuje słabą jakość usług i oszukuje to rozumiem. To, że piszecie negatywne komentarze też rozumiem ale dlaczego obok nagatywnego komentarza jest ocena 2-3ptk na 5 możliwych nie rozumiem. Piszecie że codziennie rozłącza a w parametrach ocena 3?? Dajcie 1 żeby było jasne z kim ma się do czynienia!!
    Zaletybrak
    Wadywiele
  • ~LV / 2023-09-06 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Omg, nie wiem jak tu można dać powyżej 1 gwiazdki... Cały czas brak stabilności internetu, wieczorem prędkość spada do 2-6mbps!!! zamiast 600. Przy próbie kontaktu cały czas to samo, hard reset i tyle, po dodatkowych pytaniach po prostu zamyka się chat.
    ZaletyCena? za brak internetu?
    WadyStabilność, prędkość, pomoc techniczna
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Lyudmyla / 2020-04-09 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam Internet światłowody od UPC o czym bardzo żaluję. Raz dziennie przestaje działać, żeby dostać jakąkolwiek pomóc trzeba spędzić dużo czasu i wysiłku, technik czasami może po prostu nie przyjechać. Jeżeli ktoś chce spędzić dodatkowe pieniądze na mobilny internet (bo UPC będzie działać nie zawsze) to wtedy polecam.

    Guide jak dostać się na infolinie bez kolejek (a są one zawsze):
    1) Wejść na stronę ofert UPC
    2) Zacząć szukać internet + telewizja
    3) pojawi się przycisk “oddzwonimy do Ciebię”
    4) skorzystać z niego
    5) przy kontakcie od działu sprzedaży poprosić o połączenie z działem wsparcia technicznego
    MiejscowośćKraków
  • ~Łukasz / 2017-08-29 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma dnia żeby internet normalnie chodził. Przerywa traci się... ping 9-12ms by nagle podskoczyć do 1200ms i znów spaść i tak co 5-10 sekund. po roku użerania się z wadliwymi skrzynkami mam dość wzywania co chwila obsługi i przekonywania ich screenami jak internet pracuje bo przy ich sprawdzaniu "wszystko działa prawidłowo". Pora zmienić dostawcę dziękuję dobranoc
    ZaletyBrak
    WadyWadliwe routery
    Cena
  • ~Łukasz / 2018-02-03 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet tragedia, wieczorami nie chodzi praktycznie wcale, na infolinii zalecaja rozlaczac inpodlaczac so skutku. Pomaga na minute- dwie. A potem to samo. Tragedia!
  • ~Łukasz / 2021-07-11 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonić się do was to tragedia internet też tragedia
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    MiejscowośćGryfino
  • ~Łukasz / 2021-11-06 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak chcą sprzedać to zadzwonią do ciebie w 15 sek. Jak jesteś klientem to marnujesz 30 min aby się dodzwonić - masakra
    Wadynie szanują sobie klienta
  • ~Łukasz / 2022-01-23 23:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma w latach powstawania była jedną z lepszych na rynku pod względem telewizji kablowej.Potem internet.Niestety to już przeszłość.UPC mam od czasu startu.Kiedys PTK siedzibą w Krakowie na Prądniku Czerwonym duże satelity na placu ogrodzone siatka,potem dach przychodni.Potem Wieliczka obecnie Katowice.Super oferta kanałowa M6,Pro7,RTL,RTL2,ZDF,3SAT,Raiuno,TVE,Wizja TV,1RU itp.Niestety dzisiejsza oferta to dno połowa kanałów niedostępna.A internet na start jak uruchomili kosztował 29.90zł plus 54.90zł tv koszt był akceptowany.Potem podwyżki i zabieranie kanałów a w zamian kanały które są ogólnodostępne.Od lutego podwyżka o 8zł już na dzień dzisiejszy płacę 54.90zł za internet 100Mb/s niestety osiągam max 30mb/s.A chcą mnie uszczęśliwić do 250mb/s.Złożyłem sprzeciw i chce zostać na starych zasadach
    Zaletydostępność,oferta
    Wadykupno przez Play pogorszenie jakości,awarie coraz częste,nieuczciwe praktyki,
    MiejscowośćKraków
  • ~Łukasz / 2022-06-23 23:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat nawet stron nie otwiera koniec umowy i spadam z tęgi syfu upc +play to dno
    ZaletyNie ma dno
    WadyWszystko
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Łukasz / 2022-09-11 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna jakość świadczonych usług. Po wymianie 8 letniego modemu na nowy codzienne zerwanie połączenia średnio 5 razy dziennie. Bot na infolinii to totalna porażka. Gorąco odradzam - podpisanie umowy z UPC jest równoznaczne z codzienną irytacją.
    ZaletyBrak
    WadyJakość ogółu świadczonych usług
    MiejscowośćGdynia
  • ~Łukasz / 2023-01-04 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zgonie abonament chciałem (według informacji na stronie) zachować ciągłość świadczenia usług i kontynuować umowę lub podpisać nową jednak przy zachowaniu tej samej oferty i sprzętów. Czy według UPC ciągłość świadczenia usług polega na nagłym wyłączeniu usługi i poinformowaniu mnie o tym listem? Jak tak to gratuluję bo właśnie straciliście klienta. Nikt się ze mną nie skontaktował aby ustalić szczegóły i warunki nowej umowy tylko z dnia na dzień została mi wyłączona usługa. Kontakt ze mną był o tyle istotny że ja mieszkam w Łodzi a miejsce świadczenia usług to Zakopane. Nie ma mnie na miejscu, tym samym nie mam możliwości podpisania nowej umowy. Wyłączając usługę pozbawiliście również moich klientów telewizji ponieważ mieszkanie jest w najmie krótkoterminowym.
    Wystarczyło wykazać się odrobiną jakiegokolwiek myślenia i chociażby skontaktować się ze mną telefonicznie (numer podałem wraz z aktem zgonu) ale widzę że osobom w dziale cesji nie zależy na utrzymaniu klientów. Bardzo Wam dziękuję, podjęliście decyzję za mnie, od stycznia będę korzystał z naziemnej tv cyfrowej.
    Zwróćcie jeszcze uwagę na to że na stronie wprowadzacie klienta w błąd ponieważ to zachowanie w żaden sposób nie zawiera w sobie znamion ciągłości usług.
    https://pytania.upc.pl/?q=zgon

    Zaletybrak
    Wadybeznadziejna obsługa klienta, nikomu nie zależy na utrzymaniu klienta.
    MiejscowośćZakopane
  • ~Łukasz / 2023-03-03 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Od momentu kiedy UPC zostało przejęte przez Play awarie non-stop,brak bonifikaty za przerwę nie z winy użytkownika.Najlepsze że oferują mi jako klientowi UPC nową ofertę droższą niż mam płacę 39.97zł za 100Mb/s upload 20Mb/s i to mi wystarcza.A może pan podniesie prędkość do 1Gb/s za 99zł no to już szczyt bezczynności.Jak podniosą to ich pożegnam umowa na czas nieokreślony.
    ZaletyDostępność i usługi
    WadyJuż nie najlepsi na rynku,awarie, idą po tanich kosztach, brak instalatorów i długi czas na usunięcie usterki,sprzęt używany i po naprawach,
    MiejscowośćKraków
  • ~Łukasz Thunder / 2024-02-22 08:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli planujesz nie martwić się o stały dostęp do internetu, nie korzystaj z usług tej firmy
    ZaletyBrak
    WadyCo chwilę brak internetu.
    Szybkość łącza mniejsza niż w ofercie
    Brak jakiejkolwiek informacji na temat przerw w dostawie
  • ~M. / 2021-02-26 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO totalne. Specjalne przyjechalam pod adres z umowy gdzie mial byc wymieniony router. Przyjechalam na marne, stracilam 2 godziny marznac i czekajac i oczywiscie jic nie zostalo zalatwione. Firma nawet nie ma jak pomoc bo technicy sa podwylonawcami. Zenada.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~M.K. / 2022-07-11 23:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieszkam przy ul. Afrykańskiej w Warszawie. Od kilku miesięcy, czyli od zakupu internetu z przesyłem 600 Mb/s, taki przesył miałem 2lub 3 razt=y późnym wieczorem. Z YouTubem UPc łączy równo 2 minuty, ping 7-8 msek. średni przesył 450 Mb/s . Pomiary robię codziennie i codziennie jest to samo. Obchodźcie UPC z daleka, jak śmierdzące g......
    M.K.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Maciej / 2022-03-15 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Coraz wolniejszy internet wbrew temu jakie parametry podają w umowie, ceny zwiększają a internet jest coraz gorszy, stanowczo nie polcam!
    Zaletybrak
    WadyCoraz wolniejszy internet i coraz wyższa cena, to skandal
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4604
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2253
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2099
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4875
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4068
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3150
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2692
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2061
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337