Gówno. Regularne przerwy w dostawie internetu, beznadziejna obsluga klienta zablokowana za beznadziejna skrzynka automatyczna, internet o nizszej predkosci niz na umowie. Jak dodzwonilem sie do nich to powiedzieli ze to musi byc wina routera, szkoda tylko ze go wymieniali juz pare razy.
Najgorszy internet ktory moze byc, kazde 2 minuty znika na 2-3 sekundy co bardzo przeszkadza
Zaletyzadnych przed innymi
Wadyznika sam po sobie internet, nawet z wymienionym routerem. Predkosc na umowie prze pierwsze 2 tugodni byla ok, a potem spadla do 1/3 ktorej ma byc
MiejscowośćWarszawa
~Lubin / 2017-08-09 21:08
Ocena: 1.00 / 5
Co chwile pikselizacja obrazu,interner muli,na inffolini ba pytanie czy płace za to że nie mogę korzystać z interneru i telewizji usłuszałem że płacę a dostęp do usług,instalatorzy jedyne co potrafia zaradzić to prucie ścian bo wina kabli.Jedno wielkie dno
~lubinskiMKS / 2021-12-14 18:05
Ocena: 1.00 / 5
od 12 lat w UPC. Wiele nerwów z jakością internetu czy też awarii dekodera. Od jakiegoś czasu w miarę bezproblemowo. Myślę dam im jeszcze jedną szanse i przedłuże umowę. 30 min nagocjacji na infolinie i udało się dodaliśmy się. 135 zł internet 750 mbs, tv max z polsat premium i HBO a także dekoder 4g i dodatkowy dekoder w sypialni. Tygodniowe oczekiwanie na instalatora i co ? Wchodzi chlop do mieszkania z jednym dekoderem i pada pytanie ode mnie gdzie drugi?? Nie ma nic w umowie takiego. A cena oczywiście 135 zl i jak chce dodatkowy dekoder to kolejne 11 zł. Nie podpisałem papierów, podziękowałem Panu i złożyłem rezygnację. Mam dość
Zaletybrak
Wadycałe mnóstwo
MiejscowośćLubin
~Lucjan / 2019-07-10 19:26
Ocena: 1.00 / 5
Jak w opinii:
Pomoc techniczna - próbuje się dodzwonić non stop przed 30min i za każdym razem się słyszy "Prosimy o chwilę cierpliwości" - Kpina i brak szacunku dla czasu Klienta
Cena - nie rozumiem za co się płaci skoro non stop nie ma internetu. Pewnie ktoś powie, że można zgłosić reklamacje. Super - tylko ja nie chce zgłaszać reklamacji, zeby mi zwrócili 5zł a chce mieć stabilny internet!
Niezawodność - tutaj chyba UPC przechodzi samego siebie. Jak można dostarczać internet, wystawiać fakturę, a internetu nie ma średnio co 2h ?
Parametry - Jakie to ma znaczenie względem powyższego?
Zaletybrak
WadyJak w komentarzu
MiejscowośćWrocław
~Lucyna / 2024-07-23 12:47
Ocena: 1.00 / 5
To jest poprostu kpina odkąd Play przejął upc,od tamtej pory notoryczny problem z internetem. Kilkadziesiąt rozmów z tak zwanymi doradcami mimo to problem nie rozwiązany,umawiane wizyty techników (zakres możliwej wizyty 3 godziny)które zostają odwołane raz człowiek zostanie o tym powiadomiony raz nie. Człowiek płaci faktury za usługi z których nie może korzystać. Traktują klientów słabo,ocena to powinna być zero gwiazdek za wszystko
ZaletyBrak
WadyCalokształt
MiejscowośćChorzów
~Luiza / 2023-09-23 12:43
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, jest gownointernet po połączeniu się z play.
MiejscowośćWarszawa
~Lukasz / 2017-08-27 18:45
Ocena: 1.00 / 5
UPC to firma która kosztowała mnie wiele nerwów i stresu gdyż nie bieże odpowiedzialności za błędy lub świadome oszustwa swoich pracowników. Niezadowolonym klientom polecam składanie skarg do UKE (http://uke.gov.pl/). W moim przypadku po ich interwencji UPC natychmiast zmieniło swoje stanowisko o 180 stopni, choć poza moją skargą nie zaszła żadna okoliczność zmieniająca sytuację z prawnego punktu widzenia.
~Lukasz / 2021-11-04 19:04
Ocena: 1.00 / 5
Jednym słowem porażka !
Dział obsługi klienta dno
Jakość świadczonych usług mniej niż zero
ZaletyNie widzę żadnych
WadyOd obsługi klienta poprzez jakość usług
MiejscowośćKraków
~Lukasz / 2022-11-01 14:31
Ocena: 1.00 / 5
Informacyjnie w ramach przestrogi: przez firmę UPS straciłem sporo nerwów dlatego że na adresie wisiała mi umowa poprzedniego pana który się wyprowadził a nowy najemca się wprowadzał i chciał podpisać nową umowę po kontakcie z infolinią (około 2 godzin oczekiwania ) Pani która odebrała tel.wprowadzila mnie w błąd i nie oddzwoniła tak jak obiecała co spowodowało że moja lokatorka nie mogła wykonywać swojej pracy ponieważ pracowała zdalnie. rozwiązanie tematu około tygodnia po ciężkiej przeprawie.NIE POLECAM
MiejscowośćWrześnia
~Lukasz D / 2021-06-22 13:23
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nisko oceniam UPC, od ponad 3 miesiecy problem z ich sprzętem(przerywa połączenie, transfer spada do 2-6%), nawet po wymianie na wazon dalej jest ten sam problem. Wcześniej tłumaczyli, że ze względu na obciążenie sieci, mam zaniżony transfer(o prawie 90%). Transfer mieli zagwarantować max 300mb, a min 180. aby utrzymać transfer w okolicy 180 otrzymywałem ,coraz to mocniejsze modemy i tyle. Ich konsultant w momencie gdy się spytałem czy mają już jakieś rozwiązanie tego problemu , bo od ponad 3 miesięcy tylko zmieniają modem i internet coraz to gorzej działa, odparł, że to mój problem.
Najlepszy był konsultant, który dzwonił w sprawie przedłużenia oferty. Chciałem kontynuację tego pakietu. Koszt wzrósł o 50zł i wtedy tłumaczyła to tym, że wszystkie koszta rosną. Po odwiedzinach serwisanta i porównaniu ze starą umową, okazało się, że pakiety się zmieniły i dodatkowo dorzucili mi nr tel(w ramach promocji za którą ja miałbym płacić).
MiejscowośćKraków
~Lukaszlukasz / 2012-08-04 18:28
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy serwis świata, czy ktoś z was dodzwonić się do UPC za pierwszym razem?? Na początek trzeba walczyć z komputerem wciskając przyciski na ciagle powtarzające się pytania które do niczego nie prowadzą u jak już dojdziemy do możliwości połączenia się z konsultantem to czas oczekiwania wynosi ponad 10 minut. Jeżeli zdecydujesz się nawet czejać tyle to Irak jest bez sensu bo po dziesięciu minutach zostaniesz rozłączony. Tak czy siak możesz dzwonić do bólu.
~Luki77 / 2022-04-26 11:31
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma w Polsce!!! Od miesiąca czekam na podłączenie i uwaga... Brak kabla w magazynie!!!! Od miesiąca!!! Nie polecam i nigdy nie będę polecał!!! Firma śmieciowa!!!
~lukipuki11 / 2022-10-31 12:51
Ocena: 1.00 / 5
ciągłe wyrzucanie internetu zacinanie się przy światłowodzie 800/60 przez kabel, jak ktoś chce wyrzucać pieniądze na ten syf to proszę bardzo ale jak komuś zalezy na internecie to polecam trzymać się z dala od UPC
Zaletybrak
Wadyciągłe wyrzucanie internetu zacinanie się przy światłowodzie 800/60 przez kabel
~luli / 2022-02-15 20:31
Ocena: 1.00 / 5
mam dosyc juz tego internetu, sam sie rozlacza ping skacze nawet do 3000ms
nie da sie w nic grac, moze to za malo powiedziane. Nie da sie nic robić.
Restart routera to w ogole wszytsko pogarsza
Zaletynic
Wadywszystko
Miejscowośćwarszawa
~lutek / 2019-10-28 14:49
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Po wielu klopotach na poczatku uruchamiania, pare lat w miare stabilnego dzialania, od miesiaca nie ma dnia bez niedzialajacego internetu i telefonow. Obsluga klienta przypomina dawny dobry PRL - call center nie przejmuje sie zanadto. Ekipy przyjezdzaja, coz zmienia, cos przelacza, a nie dziala jak nie dzialalo. Szukam innego dostawcy. Przestrzegam przed UPC (w kazdym razie uzytkownikow na warszawskim Wilanowie).
Miejscowośćwarszawa
~luuuzik / 2016-05-12 14:22
Ocena: 1.00 / 5
Czegoś tu nie rozumiem. To że UPC oferuje słabą jakość usług i oszukuje to rozumiem. To, że piszecie negatywne komentarze też rozumiem ale dlaczego obok nagatywnego komentarza jest ocena 2-3ptk na 5 możliwych nie rozumiem. Piszecie że codziennie rozłącza a w parametrach ocena 3?? Dajcie 1 żeby było jasne z kim ma się do czynienia!!
Zaletybrak
Wadywiele
~LV / 2023-09-06 21:09
Ocena: 1.00 / 5
Omg, nie wiem jak tu można dać powyżej 1 gwiazdki... Cały czas brak stabilności internetu, wieczorem prędkość spada do 2-6mbps!!! zamiast 600. Przy próbie kontaktu cały czas to samo, hard reset i tyle, po dodatkowych pytaniach po prostu zamyka się chat.
ZaletyCena? za brak internetu?
WadyStabilność, prędkość, pomoc techniczna
MiejscowośćWarszawa
~Lyudmyla / 2020-04-09 12:21
Ocena: 1.00 / 5
Mam Internet światłowody od UPC o czym bardzo żaluję. Raz dziennie przestaje działać, żeby dostać jakąkolwiek pomóc trzeba spędzić dużo czasu i wysiłku, technik czasami może po prostu nie przyjechać. Jeżeli ktoś chce spędzić dodatkowe pieniądze na mobilny internet (bo UPC będzie działać nie zawsze) to wtedy polecam.
Guide jak dostać się na infolinie bez kolejek (a są one zawsze):
1) Wejść na stronę ofert UPC
2) Zacząć szukać internet + telewizja
3) pojawi się przycisk “oddzwonimy do Ciebię”
4) skorzystać z niego
5) przy kontakcie od działu sprzedaży poprosić o połączenie z działem wsparcia technicznego
MiejscowośćKraków
~Łukasz / 2017-08-29 19:39
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma dnia żeby internet normalnie chodził. Przerywa traci się... ping 9-12ms by nagle podskoczyć do 1200ms i znów spaść i tak co 5-10 sekund. po roku użerania się z wadliwymi skrzynkami mam dość wzywania co chwila obsługi i przekonywania ich screenami jak internet pracuje bo przy ich sprawdzaniu "wszystko działa prawidłowo". Pora zmienić dostawcę dziękuję dobranoc