Umowa miała być na 1 rok , a dali nam ją na 2 lata , ale to jeszcze nic. Okazuje się że umowa u was nigdy się nie skończy a przechodzi na czas nieokreślony. Internetu bez telewizji nie ma , i nikt tego nie powiedział. Płaciłam za telewizji której nie miałam
ZaletyNie ma
WadyWszystko
MiejscowośćKraków
~Lilzonsi@gmail.com / 2022-10-28 12:48
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna firma nie polecam,traktowanie stałego klienta poniżej dna i 100m w dół.
ZaletyBrak
WadyZa duzo
~limone / 2020-02-24 17:27
Ocena: 1.00 / 5
Jedyny plus to fakt odbierania tel w BOK. Cała reszta pozostaje bez komentarza. Oferują usługę wypożyczalni, telefonicznie oczywiście załatwiają ale żeby zrezygnować to już....telefonicznie nic nie mozna załatwić. Trzeba pismo pocztą (nie elektropniczną !!!).Trzeba zadać sobiue trud, iśc na pocztę, stać w kolejce.....pewnie dużo osób podda się i będzie płacić. A swoją drogą nie ma w tej wypożyczalni kompletnie nic do oglądania. NIE POLECAM
ZaletyBrak
MiejscowośćWarszawa
~Lk / 2024-01-24 18:25
Ocena: 1.00 / 5
Play teraz to jakaś porażka, internet się zawiesza nie otwiera stron. Jak było UPC to wszystko dobrze działało. Trzeba zrezygnować z tego dziadostwa .
MiejscowośćWieliczka
~Lol / 2016-02-07 21:31
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka. Nie działa internet, nic nie idzie zrobic. W grach cały czas ping - 630,560. Jak restartuje to i tak nic nie działa.
Zaletynie ma zalet same gówno.
Wadyupc
~Lolek / 2023-04-14 07:37
Ocena: 1.00 / 5
Niby UPC zapowiadało wyłączenie tv analogowej w Krakowie. Ale nie wzięło pod uwagę że tysiące emerytów korzystało z tej formy za pośrednictwem spółdzielni mieszkaniowych i płaciło za kablówkę w czynszu. A te skur...... wyłączyły tv analogową w wielki czwartek pozbawiając tysiące starych ludzi dostępu do tv na święta. I nie było żadnej informacji że to będzie w ten dzień. Kto stary był w stanie coś zorganizować w jeden dzień. Problem jest do tej pory bo na większości tv nie chcą się zestroić ich programy na tunerze kablowym. Kompletna klapa technologiczna. Pozostaje wziąć abonament z dekoderem albo podpisać umowę z Netią.To drugie wydaje się najlepszym rozwiązaniem po tym co zrobiło UPC.
ZaletyNic
WadyBrak szacunku do klienta
MiejscowośćKraków
~Lolo / 2018-08-21 17:35
Ocena: 1.00 / 5
Zero uczciwości i fatalne podejście do klienta. Można kombinować wstawiać kruczki w umowie żeby wydusić jeszcze jakieś pieniądze od klienta, ale bądźcie pewni że taka strategia zaprowadzi was do upadku. Tego wam życzę. Przy podpisywaniu umowy mówi się jedno umowa wygląda na jasną i klarowną oczywiście nie dajcie się zludzic. I tak wydoją was jak mogą. Umowa terminowa okaże się przechodzić w bezterminową z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Więc 2 miesiące w plecy płatności macie gwarantowane.
ZaletySzybki
WadyNie uczciwość
Częste zawieszania się routera
Brak stabilności
MiejscowośćKraków
~Lord / 2017-10-08 12:10
Ocena: 1.00 / 5
Awaria za awarią. Nie ma tygodnia by coś się nie zepsuło. Brak kontaktu z biurem obsługi. Nie polecam.
~Lost / 2022-03-30 17:24
Ocena: 1.00 / 5
Gówno. Regularne przerwy w dostawie internetu, beznadziejna obsluga klienta zablokowana za beznadziejna skrzynka automatyczna, internet o nizszej predkosci niz na umowie. Jak dodzwonilem sie do nich to powiedzieli ze to musi byc wina routera, szkoda tylko ze go wymieniali juz pare razy.
Najgorszy internet ktory moze byc, kazde 2 minuty znika na 2-3 sekundy co bardzo przeszkadza
Zaletyzadnych przed innymi
Wadyznika sam po sobie internet, nawet z wymienionym routerem. Predkosc na umowie prze pierwsze 2 tugodni byla ok, a potem spadla do 1/3 ktorej ma byc
MiejscowośćWarszawa
~Lubin / 2017-08-09 21:08
Ocena: 1.00 / 5
Co chwile pikselizacja obrazu,interner muli,na inffolini ba pytanie czy płace za to że nie mogę korzystać z interneru i telewizji usłuszałem że płacę a dostęp do usług,instalatorzy jedyne co potrafia zaradzić to prucie ścian bo wina kabli.Jedno wielkie dno
~lubinskiMKS / 2021-12-14 18:05
Ocena: 1.00 / 5
od 12 lat w UPC. Wiele nerwów z jakością internetu czy też awarii dekodera. Od jakiegoś czasu w miarę bezproblemowo. Myślę dam im jeszcze jedną szanse i przedłuże umowę. 30 min nagocjacji na infolinie i udało się dodaliśmy się. 135 zł internet 750 mbs, tv max z polsat premium i HBO a także dekoder 4g i dodatkowy dekoder w sypialni. Tygodniowe oczekiwanie na instalatora i co ? Wchodzi chlop do mieszkania z jednym dekoderem i pada pytanie ode mnie gdzie drugi?? Nie ma nic w umowie takiego. A cena oczywiście 135 zl i jak chce dodatkowy dekoder to kolejne 11 zł. Nie podpisałem papierów, podziękowałem Panu i złożyłem rezygnację. Mam dość
Zaletybrak
Wadycałe mnóstwo
MiejscowośćLubin
~Lucjan / 2019-07-10 19:26
Ocena: 1.00 / 5
Jak w opinii:
Pomoc techniczna - próbuje się dodzwonić non stop przed 30min i za każdym razem się słyszy "Prosimy o chwilę cierpliwości" - Kpina i brak szacunku dla czasu Klienta
Cena - nie rozumiem za co się płaci skoro non stop nie ma internetu. Pewnie ktoś powie, że można zgłosić reklamacje. Super - tylko ja nie chce zgłaszać reklamacji, zeby mi zwrócili 5zł a chce mieć stabilny internet!
Niezawodność - tutaj chyba UPC przechodzi samego siebie. Jak można dostarczać internet, wystawiać fakturę, a internetu nie ma średnio co 2h ?
Parametry - Jakie to ma znaczenie względem powyższego?
Zaletybrak
WadyJak w komentarzu
MiejscowośćWrocław
~Lucyna / 2024-07-23 12:47
Ocena: 1.00 / 5
To jest poprostu kpina odkąd Play przejął upc,od tamtej pory notoryczny problem z internetem. Kilkadziesiąt rozmów z tak zwanymi doradcami mimo to problem nie rozwiązany,umawiane wizyty techników (zakres możliwej wizyty 3 godziny)które zostają odwołane raz człowiek zostanie o tym powiadomiony raz nie. Człowiek płaci faktury za usługi z których nie może korzystać. Traktują klientów słabo,ocena to powinna być zero gwiazdek za wszystko
ZaletyBrak
WadyCalokształt
MiejscowośćChorzów
~Luiza / 2023-09-23 12:43
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, jest gownointernet po połączeniu się z play.
MiejscowośćWarszawa
~Lukasz / 2017-08-27 18:45
Ocena: 1.00 / 5
UPC to firma która kosztowała mnie wiele nerwów i stresu gdyż nie bieże odpowiedzialności za błędy lub świadome oszustwa swoich pracowników. Niezadowolonym klientom polecam składanie skarg do UKE (http://uke.gov.pl/). W moim przypadku po ich interwencji UPC natychmiast zmieniło swoje stanowisko o 180 stopni, choć poza moją skargą nie zaszła żadna okoliczność zmieniająca sytuację z prawnego punktu widzenia.
~Lukasz / 2021-11-04 19:04
Ocena: 1.00 / 5
Jednym słowem porażka !
Dział obsługi klienta dno
Jakość świadczonych usług mniej niż zero
ZaletyNie widzę żadnych
WadyOd obsługi klienta poprzez jakość usług
MiejscowośćKraków
~Lukasz / 2022-11-01 14:31
Ocena: 1.00 / 5
Informacyjnie w ramach przestrogi: przez firmę UPS straciłem sporo nerwów dlatego że na adresie wisiała mi umowa poprzedniego pana który się wyprowadził a nowy najemca się wprowadzał i chciał podpisać nową umowę po kontakcie z infolinią (około 2 godzin oczekiwania ) Pani która odebrała tel.wprowadzila mnie w błąd i nie oddzwoniła tak jak obiecała co spowodowało że moja lokatorka nie mogła wykonywać swojej pracy ponieważ pracowała zdalnie. rozwiązanie tematu około tygodnia po ciężkiej przeprawie.NIE POLECAM
MiejscowośćWrześnia
~Lukasz D / 2021-06-22 13:23
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nisko oceniam UPC, od ponad 3 miesiecy problem z ich sprzętem(przerywa połączenie, transfer spada do 2-6%), nawet po wymianie na wazon dalej jest ten sam problem. Wcześniej tłumaczyli, że ze względu na obciążenie sieci, mam zaniżony transfer(o prawie 90%). Transfer mieli zagwarantować max 300mb, a min 180. aby utrzymać transfer w okolicy 180 otrzymywałem ,coraz to mocniejsze modemy i tyle. Ich konsultant w momencie gdy się spytałem czy mają już jakieś rozwiązanie tego problemu , bo od ponad 3 miesięcy tylko zmieniają modem i internet coraz to gorzej działa, odparł, że to mój problem.
Najlepszy był konsultant, który dzwonił w sprawie przedłużenia oferty. Chciałem kontynuację tego pakietu. Koszt wzrósł o 50zł i wtedy tłumaczyła to tym, że wszystkie koszta rosną. Po odwiedzinach serwisanta i porównaniu ze starą umową, okazało się, że pakiety się zmieniły i dodatkowo dorzucili mi nr tel(w ramach promocji za którą ja miałbym płacić).
MiejscowośćKraków
~Lukaszlukasz / 2012-08-04 18:28
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy serwis świata, czy ktoś z was dodzwonić się do UPC za pierwszym razem?? Na początek trzeba walczyć z komputerem wciskając przyciski na ciagle powtarzające się pytania które do niczego nie prowadzą u jak już dojdziemy do możliwości połączenia się z konsultantem to czas oczekiwania wynosi ponad 10 minut. Jeżeli zdecydujesz się nawet czejać tyle to Irak jest bez sensu bo po dziesięciu minutach zostaniesz rozłączony. Tak czy siak możesz dzwonić do bólu.