Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Laura / 2013-11-17 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Problemy to się dopiero zaczynają gdy odejdziecie z UPC i będą musieli zwrócić nadpłatę abonamentu. Mi zwracają od lipca - w czerwcu rozwiązałam umowę, a jest listopad. Terminowość obowiązuje tylko klienta, UPC czuje się bezkarne.
    Zaletykiedyś były , teraz już od dawna brak
    Wadyniesumienność , brak szacunku dla klienta
    byłam ich wieloletnia klientką aż odkryłam VECTRE
  • ~lee / 2021-06-24 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    dzialal przez pol roku po tym czasie maja wyj na klienta, dookola za to pojawilo sie mnostwo polaczen upc free wifi itd. Wieczorem internet jest tak wolny ze wywyala co chwile. MAsakra rezygnuje jak tylko uruchomie stare osiedlowe polaczenie. Nie wiem czy rodzialaja to na kolejne osoby czy jak ale z kazdym miesiacem coraz wiecej problemow i w sumie powod mnie nie obchodzi.
  • ~Lena / 2015-10-08 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC Sosnowiec nigdy ni widziałam ani nie spotkałam tak głupich pracowników nie potrafiących odpowiedzieć na żadne konkretne pytanie jedynie jaką odpowiedź można usłyszeć to formułka wyuczona na pamięc
    OSZUŚCI I TYLE
  • ~Lenek / 2012-03-25 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZA, NAJGORSZA, ABSOLUTNIE NAJGORSZA ! DOSTAWCA JEST TOTALNIE AWARYJNY! Internet nie działa 3-4 dni w tygodniu, po czym przyjeżdża niekompetentny technik udaje, że coś robi. Dzwoni do kolegi pyta się o to co powinien zrobić, robi to i naprawia. Wychodzi, internet jest do 2-3 dni od jego wizyty po czym internetu znowu nie ma. ODRADZAM! wszystkim, którym zależy na stabilnym internecie i używają go do codziennej pracy. Można ponieść ogromne straty czasowe, finansowe i kupę nerwów podczas rozmów z konsultantami, którzy każą na siebie czekać po 15 minut przy każdym połączeniu. Firma absolutnie nie dba o Klienta, nie interesuje się problemami, stara się odsuwać problem albo udaje, że jest wszystko OK. Tak, że jeszcze raz powtórzę! UPC to nieporozumienie i jka tylko skonczy mi się umowa przejdę do jakiejkolwiek innej sieci. Dramat!. Dodam tylko, że gdy Aster nie było jeszcze UPC to działało prawidłowo i korzystąłem nieprzerwanie przez 7 lat bez awarii. Teraz to jest makabra! UPC odradzam każdemu!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko! Od obsługi Klienta, poprzez awaryjność, prędkośći niestabilność łącza, niekompetencje techników i ludzi za słuchawkami, naciąganie na usługi, które nie były zamawiane.
    KIlka lat kiedy jeszcze był Aster. Natomiast gdy Aster stało sie UPC zaczął się horror.
  • ~lenrok / 2015-02-18 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    ŻENADA, W 10 MIESIĘCY TECHNIK BYŁ U MNIE 8 RAZY I JEST TYLKO GORZEJ, NA INFOLINII CZAS OCZEKIWANIA 30 MIN BO WSZYSCY DZWONIĄ, ŻEBY ZAMÓWIĆ POMOC TECHNICZNĄ. BANDA ZŁODZIEJI
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
    12 MIESIĘCY, 150 ZŁ
  • ~Lesio277 / 2021-11-04 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo częste problemy z internetem - często się rozłącza, często jest bardzo powolny. Obsługa klienta to nieśmieszny żart, nie da się zgłosić żadnego problemu, bo na Facebooku nikt nie odpisuje, na infolinii da się porozmawiać tylko z botem. Kpina. Odradzam każdemu.
    ZaletyŻadne
    MiejscowośćRybnik
  • ~leszek / 2013-03-25 08:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Miał być internet 60 MB a jest 3,75 kbps - można od biedy przeglądać strony WW. Kto lubi sobie pograć w necie to nie pogra. Reakcja serwisu taka sama jak u innych internautów- u nas wszystko w porządku ,proszę sprawdzić to i to. Sprzęt UPC ma chyba sprzed 20 lat i co mogli na nim wyciągnąć to wyciągnęli.Więc kto jest użytkownikiem netu z UPC
    nich się nie spodziewa żadnej poprawy.Postaram się zerwać umowę z tą firmą bo niestety na poprawę usługi się nie zanosi
    Zaletyostrzegam iternautów przed ta firma
    Wadyinternet od godziny 15 nie do uzytku DC sprawnosc/utrata pakietów/ nawet 75 %
    10 miesiecy Pakiet Fiber power 145zł
  • ~Leszek / 2018-01-19 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Zlodzieje... nie dosc ze nie da sie z nimi rozwiazac umowy bez ponosen8a dodatkowych kosztow... ostatnia fv bez promocji pakietowej 100% drozej... to jeszcze kary za zwrocony sprzęt zaliczają... a potem windykacje nasylaja ... omijac z dsleka !!!
    WadyTunery uzywane daja ktore psują sie co 3 miesiace...
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Leszek / 2020-03-29 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrywa połączenie, zacina się, zamiast 500 mb/s mam w porywach kilkadziesiąt mb/s
    WadyZrywa połączenie, zacina się, zamiast 500 mb/s mam w porywach kilkadziesiąt mb/s
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~leszek / 2023-05-17 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Po telefonie od konsultanta nagle transfer spadł po 3 telefonie do UPc nagle się pojawił do 240 i było ok bo transfer mieli zapewnić 256 po tygodniu znowu nie ma w tej chwili 89 i już nie odbierają telefon nie polecam tej firmy dla mnie w kręcą oszukują klijętów
    ZaletyBrak
    Wady Brak kontaktu z biurem obsługi
    MiejscowośćPabianice
  • ~Leszek Biela / 2013-03-17 23:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem w UPC pakiet 60 mb. do południa ze 30+ wyciąga a po popołudniu dno absolutne od 4 do 15 mb/s . I ciągłe DC po popołudniu. Kto lubi horrory temu polecam UPC.
    mam 10 miesięcy ,to pakiet Fiber Power za 145 zł
  • ~lij / 2018-03-27 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    wolny, po wykupieniu szybszej transmisji mam wrażenie że nawet działa gorzej
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Lilit / 2024-01-29 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowa miała być na 1 rok , a dali nam ją na 2 lata , ale to jeszcze nic. Okazuje się że umowa u was nigdy się nie skończy a przechodzi na czas nieokreślony. Internetu bez telewizji nie ma , i nikt tego nie powiedział. Płaciłam za telewizji której nie miałam
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
    MiejscowośćKraków
  • ~Lilzonsi@gmail.com / 2022-10-28 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna firma nie polecam,traktowanie stałego klienta poniżej dna i 100m w dół.
    ZaletyBrak
    WadyZa duzo
  • ~limone / 2020-02-24 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedyny plus to fakt odbierania tel w BOK. Cała reszta pozostaje bez komentarza. Oferują usługę wypożyczalni, telefonicznie oczywiście załatwiają ale żeby zrezygnować to już....telefonicznie nic nie mozna załatwić. Trzeba pismo pocztą (nie elektropniczną !!!).Trzeba zadać sobiue trud, iśc na pocztę, stać w kolejce.....pewnie dużo osób podda się i będzie płacić. A swoją drogą nie ma w tej wypożyczalni kompletnie nic do oglądania. NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Lk / 2024-01-24 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Play teraz to jakaś porażka, internet się zawiesza nie otwiera stron. Jak było UPC to wszystko dobrze działało. Trzeba zrezygnować z tego dziadostwa .
    MiejscowośćWieliczka
  • ~Lol / 2016-02-07 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Nie działa internet, nic nie idzie zrobic. W grach cały czas ping - 630,560. Jak restartuje to i tak nic nie działa.
    Zaletynie ma zalet same gówno.
    Wadyupc
  • ~Lolek / 2023-04-14 07:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Niby UPC zapowiadało wyłączenie tv analogowej w Krakowie. Ale nie wzięło pod uwagę że tysiące emerytów korzystało z tej formy za pośrednictwem spółdzielni mieszkaniowych i płaciło za kablówkę w czynszu. A te skur...... wyłączyły tv analogową w wielki czwartek pozbawiając tysiące starych ludzi dostępu do tv na święta. I nie było żadnej informacji że to będzie w ten dzień. Kto stary był w stanie coś zorganizować w jeden dzień. Problem jest do tej pory bo na większości tv nie chcą się zestroić ich programy na tunerze kablowym. Kompletna klapa technologiczna. Pozostaje wziąć abonament z dekoderem albo podpisać umowę z Netią.To drugie wydaje się najlepszym rozwiązaniem po tym co zrobiło UPC.
    ZaletyNic
    WadyBrak szacunku do klienta
    MiejscowośćKraków
  • ~Lolo / 2018-08-21 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero uczciwości i fatalne podejście do klienta. Można kombinować wstawiać kruczki w umowie żeby wydusić jeszcze jakieś pieniądze od klienta, ale bądźcie pewni że taka strategia zaprowadzi was do upadku. Tego wam życzę. Przy podpisywaniu umowy mówi się jedno umowa wygląda na jasną i klarowną oczywiście nie dajcie się zludzic. I tak wydoją was jak mogą. Umowa terminowa okaże się przechodzić w bezterminową z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Więc 2 miesiące w plecy płatności macie gwarantowane.
    ZaletySzybki
    WadyNie uczciwość
    Częste zawieszania się routera
    Brak stabilności
    MiejscowośćKraków
  • ~Lord / 2017-10-08 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Awaria za awarią. Nie ma tygodnia by coś się nie zepsuło. Brak kontaktu z biurem obsługi. Nie polecam.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2977
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016