Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3513 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kuba / 2023-12-27 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno nie da się grać normalnie w fortnite 300 pingu spadłem z elity na platynę II.
    Nie polecam i nie pozdrawiam największe gówno
    ZaletyNie działa net 300 pingu
    WadyGówno nie internet
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kubik / 2018-10-19 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic nie działa, Internet nie działa!
    Jak to ze strony prawnej wygląda? ja chcę wypowiedzieć umowę na podstawie niedostarczania usług, czy prawo będzie po mojej stronie? czy jak zawsze prawo chroni złodziei?
    Zaletynie ma zalet
    WadyInternet nie działa, a tak wszystko jest ok
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kulcio / 2022-02-15 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet poniżej bazowej prędkości.telewizja do bani nic nadzwyczajnego.sprzet się zacina.obsluga klienta na tak niskim poziomie że trzeba z podłogi z nimi rozmawiać.serwis moje UPC robili chyba przedszkolaki.dobrze że się sprzedali Play bo może oni coś poprawia.chociaz wątpię.NAJGORSZY OPERATOR
    ZaletyZero
    WadyWszystko
    MiejscowośćBytom
  • ~kvba / 2019-09-24 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.. najgorsze co może być Pan Sebastian z upc.. mówił, ze montaż kosztuje 1zl po czym wchodzę na maila i okazuje się ze montaż kosztuje 59,90zl.. internet jest do bani ciagle zacina.. wywala itd.. polecam rozsądnie przemyśleć nad wybraniem tego dostawcy internetu 1/10
    ZaletyŻadne
    WadyOszusta w upc.. słaby internet ciagle zacina wywala itp
    MiejscowośćRydułtowy
  • ~KW / 2019-08-07 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakrycznie wysoka cena, a internet nie działa średnio 24h w każdym tygodniu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kyle / 2017-12-18 02:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Non stop awarie i brak internetu. Nic nie dające rozmowy z cok-iem. Serwisanci w części totalne debile, dla których najlepszym rozwiązaniem problemu jest zamiana sprzętu na nowy. Prędkość na papierach totalnie różni się z faktyczną. W sumie to się nie dziwię, bo w magicznej skrzynce na klatce z napisem "UPC Z tej skrzynki wychodzi superszybki internet" są stare kable koncentryczne. TRAGEDIA I HAŃBA
    Dodatkowo na każdej klatce w mieście muszą porozklejać po 100 gównianych naklejek aby kolejny łoś do nich zadzwonił.
    Niby cena niska, ale szybko człowiek zrozumie o co chodzi.
    Jakbyś miał korzystać z tego internetu przez rok za milion $ to uwierz, że wolisz nie mieć kasy, ale mieć zwykły internet.
    Odradzam każdemu pakowania się w to gówno
    ZaletyBrak
    WadyTRAGEDIA
    HAŃBA
    CENA
    PRĘDKOŚĆ
    SERWIS
    CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
    SYFIASTE NAKLEJKI NA KLATCE
    OGÓLNE GÓWNO
    MiejscowośćWrocław
  • ~langdon / 2021-12-19 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa problemów technicznych w tej firmie to dramat. Klientów obsługuje na stronie do zgłaszania problemów wirtualny konsultant albo Mia (jakaś sztuczna pseudointeligencja), a jak już masz zaszczyt porozmawiać z konsultantem (bo kontakt z Mią albo asystentem na stronie jest ukierunkowany, żeby odesłać klienta z kwitkiem) to i tak nie potrafią pomóc i przyspieszyć sprawy, mówiąc tylko, że przekazano sprawę do odpowiedniego działu (chyba do kosza...). Ja czekam już 80 godzin na wznowienie usług i nic. Najgorsze jest właśnie to, że nie ma z kim porozmawiać i jakiejkolwiek realnej pomocy ze strony UPC. W życiu nie przedłużę tam umowy.
    Zaletybrak
    Wadypoziom obsługi technicznej, wsparcia technicznego
    MiejscowośćKielce
  • ~LarissaG / 2018-11-30 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Thiefs!
    We used UPC internet for 3 months after which we left Gdansk for good and as they told us - we sent back the router they provided us. 3 months after they write us that we have to pay for NOT sending back the router, although we did everything like they instructed us, they made us pay 12 euro for NOTHING.

    I hope you won t decide using this company as they are liers!
  • ~Laura / 2013-11-17 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Problemy to się dopiero zaczynają gdy odejdziecie z UPC i będą musieli zwrócić nadpłatę abonamentu. Mi zwracają od lipca - w czerwcu rozwiązałam umowę, a jest listopad. Terminowość obowiązuje tylko klienta, UPC czuje się bezkarne.
    Zaletykiedyś były , teraz już od dawna brak
    Wadyniesumienność , brak szacunku dla klienta
    byłam ich wieloletnia klientką aż odkryłam VECTRE
  • ~lee / 2021-06-24 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    dzialal przez pol roku po tym czasie maja wyj na klienta, dookola za to pojawilo sie mnostwo polaczen upc free wifi itd. Wieczorem internet jest tak wolny ze wywyala co chwile. MAsakra rezygnuje jak tylko uruchomie stare osiedlowe polaczenie. Nie wiem czy rodzialaja to na kolejne osoby czy jak ale z kazdym miesiacem coraz wiecej problemow i w sumie powod mnie nie obchodzi.
  • ~Lena / 2015-10-08 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC Sosnowiec nigdy ni widziałam ani nie spotkałam tak głupich pracowników nie potrafiących odpowiedzieć na żadne konkretne pytanie jedynie jaką odpowiedź można usłyszeć to formułka wyuczona na pamięc
    OSZUŚCI I TYLE
  • ~Lenek / 2012-03-25 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZA, NAJGORSZA, ABSOLUTNIE NAJGORSZA ! DOSTAWCA JEST TOTALNIE AWARYJNY! Internet nie działa 3-4 dni w tygodniu, po czym przyjeżdża niekompetentny technik udaje, że coś robi. Dzwoni do kolegi pyta się o to co powinien zrobić, robi to i naprawia. Wychodzi, internet jest do 2-3 dni od jego wizyty po czym internetu znowu nie ma. ODRADZAM! wszystkim, którym zależy na stabilnym internecie i używają go do codziennej pracy. Można ponieść ogromne straty czasowe, finansowe i kupę nerwów podczas rozmów z konsultantami, którzy każą na siebie czekać po 15 minut przy każdym połączeniu. Firma absolutnie nie dba o Klienta, nie interesuje się problemami, stara się odsuwać problem albo udaje, że jest wszystko OK. Tak, że jeszcze raz powtórzę! UPC to nieporozumienie i jka tylko skonczy mi się umowa przejdę do jakiejkolwiek innej sieci. Dramat!. Dodam tylko, że gdy Aster nie było jeszcze UPC to działało prawidłowo i korzystąłem nieprzerwanie przez 7 lat bez awarii. Teraz to jest makabra! UPC odradzam każdemu!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko! Od obsługi Klienta, poprzez awaryjność, prędkośći niestabilność łącza, niekompetencje techników i ludzi za słuchawkami, naciąganie na usługi, które nie były zamawiane.
    KIlka lat kiedy jeszcze był Aster. Natomiast gdy Aster stało sie UPC zaczął się horror.
  • ~lenrok / 2015-02-18 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    ŻENADA, W 10 MIESIĘCY TECHNIK BYŁ U MNIE 8 RAZY I JEST TYLKO GORZEJ, NA INFOLINII CZAS OCZEKIWANIA 30 MIN BO WSZYSCY DZWONIĄ, ŻEBY ZAMÓWIĆ POMOC TECHNICZNĄ. BANDA ZŁODZIEJI
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
    12 MIESIĘCY, 150 ZŁ
  • ~Lesio277 / 2021-11-04 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo częste problemy z internetem - często się rozłącza, często jest bardzo powolny. Obsługa klienta to nieśmieszny żart, nie da się zgłosić żadnego problemu, bo na Facebooku nikt nie odpisuje, na infolinii da się porozmawiać tylko z botem. Kpina. Odradzam każdemu.
    ZaletyŻadne
    MiejscowośćRybnik
  • ~leszek / 2013-03-25 08:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Miał być internet 60 MB a jest 3,75 kbps - można od biedy przeglądać strony WW. Kto lubi sobie pograć w necie to nie pogra. Reakcja serwisu taka sama jak u innych internautów- u nas wszystko w porządku ,proszę sprawdzić to i to. Sprzęt UPC ma chyba sprzed 20 lat i co mogli na nim wyciągnąć to wyciągnęli.Więc kto jest użytkownikiem netu z UPC
    nich się nie spodziewa żadnej poprawy.Postaram się zerwać umowę z tą firmą bo niestety na poprawę usługi się nie zanosi
    Zaletyostrzegam iternautów przed ta firma
    Wadyinternet od godziny 15 nie do uzytku DC sprawnosc/utrata pakietów/ nawet 75 %
    10 miesiecy Pakiet Fiber power 145zł
  • ~Leszek / 2018-01-19 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Zlodzieje... nie dosc ze nie da sie z nimi rozwiazac umowy bez ponosen8a dodatkowych kosztow... ostatnia fv bez promocji pakietowej 100% drozej... to jeszcze kary za zwrocony sprzęt zaliczają... a potem windykacje nasylaja ... omijac z dsleka !!!
    WadyTunery uzywane daja ktore psują sie co 3 miesiace...
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Leszek / 2020-03-29 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrywa połączenie, zacina się, zamiast 500 mb/s mam w porywach kilkadziesiąt mb/s
    WadyZrywa połączenie, zacina się, zamiast 500 mb/s mam w porywach kilkadziesiąt mb/s
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~leszek / 2023-05-17 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Po telefonie od konsultanta nagle transfer spadł po 3 telefonie do UPc nagle się pojawił do 240 i było ok bo transfer mieli zapewnić 256 po tygodniu znowu nie ma w tej chwili 89 i już nie odbierają telefon nie polecam tej firmy dla mnie w kręcą oszukują klijętów
    ZaletyBrak
    Wady Brak kontaktu z biurem obsługi
    MiejscowośćPabianice
  • ~Leszek Biela / 2013-03-17 23:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem w UPC pakiet 60 mb. do południa ze 30+ wyciąga a po popołudniu dno absolutne od 4 do 15 mb/s . I ciągłe DC po popołudniu. Kto lubi horrory temu polecam UPC.
    mam 10 miesięcy ,to pakiet Fiber Power za 145 zł
  • ~lij / 2018-03-27 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    wolny, po wykupieniu szybszej transmisji mam wrażenie że nawet działa gorzej
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4604
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2253
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2099
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4875
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4068
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3149
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2692
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2061
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337