strona 130 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- nastepna »
-
~krakowianin / 2015-01-18 17:29Ocena: 1.00 / 5
Jak technik przysłany od nich montował internet to odłączył sygnał telewizji kablowej która szła tym samym kablem i tak zostawił....szkoda słów. -
-
~Kraków / 2022-04-23 21:55Ocena: 1.00 / 5
Ten internet to gówno nie nadaje się do gier online ani do aglądania seriali nie wiem czemu mój tata kupił ten internet nie polecam ZaletyNie maWadyWszystko -
~kris / 2013-01-31 16:40Ocena: 1.00 / 5
Totalnie nie polecam. W chwili rozwiązania umowy należy uważać z czego się rezygnuje gdyż nawet jeżeli się z czegoś nie korzystałeś i za to nie płaciłeś a jest w umowie należy złożyć z tego pisemną rezygnację. UPC o niczym nie informuje że jeżeli rezygnujesz z ich usługi to musisz zrezygnować z każdej indywidualnie. ZaletybrakWadyWszystko6 lat -
~Kris / 2025-07-04 23:48Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca, z jakim miałem doczynienia!
Internet od UPC to totalna porażka — ciągłe rozłączanie, spadki prędkości, mimo że płacę za „szybkie łącze”. Prędkość w praktyce? Jak za czasów modemów. Serwery padają regularnie, a zgłoszenia problemów są ignorowane lub „magicznie rozwiązane” bez żadnych efektów.
Telewizja? Kolejna katastrofa. Dekoder zacina się, reaguje z opóźnieniem, często nie działa EPG (program TV), a niektóre kanały po prostu znikają lub nie działają mimo że są w pakiecie. Jakość HD to kpina – więcej pikseli niż obrazu.
Obsługa klienta to już absolutne dno. Trudno się dodzwonić, a jak już się uda, to pracownicy potrafią tylko czytać formułki i odsyłać od jednej infolinii do drugiej. Zero realnej pomocy, tylko przeciąganie czasu, byleby klient sam odpuścił.
Nie polecam nikomu. Zdecydowanie przestrzegam przed podpisywaniem jakiejkolwiek umowy z UPC. Szkoda nerwów i pieniędzy.
Omijajcie szerokim łukiemZaletyŻadna ZaletaWadyWiele WadMiejscowośćPomorskie - Gdańsk -
~Kropek / 2021-12-07 18:39Ocena: 1.00 / 5
Totalna MASAKRA. Sieć gubi się non stop. Próba uzyskania pomocy ....zgroza!!!! można wydzwaniać i wydzwaniać oczywiście nie zrobią nic poza kazanie zrestartować router, a zanim odbiora na infolini uszy usychają od słuchania muzyczki, nawet 40 minut i więcej. Totalne DNO!!!! ZaletyZadnychWadyWszystkie możliwe od słabej sieci po totalne ignorowanie klientaMiejscowośćGdańsk -
~Król / 2021-05-26 21:19Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, nie polecam, ping lata od 90 do 5000 pog ZaletyNie maWadyIstniejąMiejscowośćPoznań -
~Kruk840 / 2023-03-07 12:58Ocena: 1.00 / 5
Internet dość często przerywał na połączeniu wi-fi, dotyczyło to wszystkich trzech laptopów w mieszkaniu. Praktycznie raz na godzinę trzeba było robić ponowne połączenie.
Po wymianie urządzenia sytuacja wygląda tak samo.
NIE POLECAMMiejscowośćOpole -
~Krys / 2022-07-27 12:19Ocena: 1.00 / 5
UPC nie polecam, szkoda że się władowałem na minę.
Pracuje zdalnie i dobry internet jest niezbędny, na początek miałem szybkość internetu 500 gb ale postanowiłem sobie zwiększyć na 1000 czyli jak pan na infolinię mnie zapewniał najszybszy internen światłowodowy w Polsce.
Po zainstalowaniu nowego modemu internet byś wolniejszy od poprzedniego postanowiłem zadzwonić na infolinię, po przeprowadzeniu analizy specjalisty na infolinię zdecydował że wyśle do mnie technika, oczywiście się zgodziłem ale niestety trwało to prawie tydzień czasu, no nic w tym czasie pracowałem na hotspocie prze telefon.
Nadszedł ten wielki dzień gdzie już myślałem że moje problemy z wolnym internetem się zakończą, jak otworzyłem drzwi i zobaczyłem technika to myślałem że pomyli drzwi , stał chłop z siatką z narzędziami jak dla dzieci albo gorzej, no nic nie ocenia się po okładce , poczym wszedł i opowiedziałem mu cały problem że internet jest za wolny itd.
Pan patrzył na mnie i nie wiem o czym sobie tam rozmyślał, jak skończyłem powiedział tak cytuję
PO PIERWSZE TRZEBA ZMIERZYĆ PRĘDKOŚĆ INTERNETU ALE DZISIAJ NIE MAM PRZY SOBIE LAPTOPA FIRMOWEGO BO SIĘ POPSUŁ:)
Myślałem że to jakiś żart i zapytałem że w sumie po co Pan przyszedł skoro nie ma pan podstawowego narzędziami pracy a pan rozłożył ręce i mówi że dzisiaj w sumie nic nie zrobi i na tym koniec .
A kwintesencją było to że zaproponował mi kolejny termin innego kolegi technika ale od razu podkreślił że to będzie odpłatne 50zł, myślałem wtedy że jest gdzieś ukryta kamera i jestem wrabiany w jakiś dowcip.
Przez Pana który nie miał sprzętu ja mam płacić 50zł.
Powiem tak na koniec myślę że to szajka tych pseudo techników i są w zmowie UPC i mają za hajs dodatkowy , pomyśleć że kilku takich ja dziennie po 50zł i wychodzi niezła sumka.
Brak profesjonalizmu na infolinię nie mówiąc już o technikach.
Dużo inwestują w reklamy a mogli by zainwestować w wyszkolonych techników przecież to podstaw .
Ręce opadają .
Moja spraw dalej nie jest rozwiązana .ZaletyŻadneWadyObsługa infolinię , technicyMiejscowośćGdynia -
-
~Krystyna / 2018-08-03 16:06Ocena: 1.00 / 5
Fatalna obsługa techniczna i obsługa internetowa przez konsultantów - konsultanci bezradni, sporządzają notatki ze zgłaszanych reklamacji , które po 4 dniach są anulowane - od poniedziałku do czwartku były widoczne dla konsultantów z którymi się kontaktowałam telefoniczne , 5 dnia, po ponownym kontakcie telefonicznym , przekazano mnie informację , że sprawa został zamknięta ( w dniu 31.07. 2018 r ok. 11-tej ) i abonent został o tym poinformowany - ewidentne kłamstwo - nikt z UPC nikogo nie informował ( ani abonenta , ani pełnomocnika ) , sprawa nadal jest nie załatwiona. 0d dnia 30.07. 2017 codziennie kontaktowałam się z działem obsługi klienta. Nie przełączono telefonu - nie założono linii telefonicznej współpracującej z siecią w mieszkaniu, zgodnie z zawartą umową. Zaproponowano, po 5 dniach interwencji, wizytę technika w domu odpłatną - 50 zł. Jak długo żyję z tak fatalną obsługa i takim lekceważeniem klienta nie spotkałam się. ZaletyDobra jakość i obszerna oferta tvMiejscowośćGdańsk -
~Krystyna / 2019-10-29 17:00Ocena: 1.00 / 5
Żenująca obsługa, totalna ignorancja wieloletniego klienta. Mimo braku internetu od 2 miesięcy, firma w żaden sposób nie próbuje naprawic usterki. Przez 2 miesiace zero kontaktu ze strony UPC z jakąkolwiek informacją zwrotną mimo moich zgłoszeń i reklamacji. Konsultanci na infolinii potwierdzają, iż jest adnotacja, że klient prosi o kontakt zwrotny, jednak nikt jakoś nie zadzwonił... Chamstwo i totalne lekceważenie mnie jako człowieka oraz klienta, przerywanie w połowie zdania, powiedzenia typu "jak będzie, to będzie " to jest właśnie obsługa konsultantów z firmy UPC. Może inni dostawcy mają słabszą ofertę, ale próbują oni pomoc klientowi oraz dążą do wysokiej jakosci swoich usług, a UPC mimo, iż od 2 miesięcy nie potrafi naprawić swojej usterki żąda ode mnie za nia zapłaty. Nigdy jeszcze żadna firma nie potraktowała mnie w tak lekceważący sposób... WadyTotalna ignorancja klienta....MiejscowośćGdańsk -
~Krystyna / 2019-10-29 19:07Ocena: 1.00 / 5
Żenująca obsługa, totalna ignorancja wieloletniego klienta. Mimo braku internetu od 2 miesięcy, firma w żaden sposób nie próbuje naprawic usterki. Przez 2 miesiace zero kontaktu ze strony UPC z jakąkolwiek informacją zwrotną mimo moich zgłoszeń i reklamacji. Konsultanci na infolinii potwierdzają, iż jest adnotacja, że klient prosi o kontakt zwrotny, jednak nikt jakoś nie zadzwonił... Chamstwo i totalne lekceważenie mnie jako człowieka oraz klienta, przerywanie w połowie zdania, powiedzenia typu "jak będzie, to będzie " to jest właśnie obsługa konsultantów z firmy UPC. Może inni dostawcy mają słabszą ofertę, ale próbują oni pomoc klientowi oraz dążą do wysokiej jakosci swoich usług, a UPC mimo, iż od 2 miesięcy nie potrafi naprawić swojej usterki żąda ode mnie za nia zapłaty. Nigdy jeszcze żadna firma nie potraktowała mnie w tak lekceważący sposób... ZaletyBrakWadyLekceważenie klienta, kompletny brak kontaktu....MiejscowośćGdańsk -
~Krystyna / 2022-09-04 11:24Ocena: 1.00 / 5
Nie mam internetu. Obsługa UPC nie odbierała telefonu jak odebrała powiedziały że przyjadą rozwiązać problem dopiero po 4 dniach. MiejscowośćWarszawa -
~Krzych / 2022-01-12 00:31Ocena: 1.00 / 5
Masakra, ciągle tnie, zrywa połączenie. Dodzwonić się nie da na infolinię... ZaletyBRAK!WadySame wady! Wolny internet, ciągle przerywa połączenie, brak serwisu na miejscuMiejscowośćŚwidnik -
~krzychu / 2019-12-26 06:26Ocena: 1.00 / 5
Ja już prawie tydzień czekam na dokończenie instalacji UPC ,liczyłem ofertę horizon-go..... ,niestety mogę powiedzieć że tylko liczyłem bo do tej pory jeszcze jej nie mam gdyż nie zarejestrowali mojego konta w moim UPC a powiązanie jest oczywiste ,nie masz konta to nie oglądasz w usłudze horizon -go ,więc święta spędzam bez tv gdyż swoje stare pudło tv zutylizowałem ,próbowałem interweniować klika razy zarówno na miejscu w punkcie sprzedaży jak i na infolinii technicznej lecz bez rezultatu bo odsyłają ,,od Iwana do Pogana,, coraz to z innym tłumaczeniem ,jak nie to że monter instalujący u mnie w domu nie zamknął statusu instalacyjnego to teraz że trzeba czekać na przetrawienie informacji przez system ,w pierwszej wersji 24 h a przy drugim moim zgłoszeniu 48 h ,jak widać mineło już 6 dni od momentu instalacji i ciągle nic ,nie wspominając że pan monter zachowywał się tak jak by go wszystkie osy świata pogryzły ,generalnie był nie miły i opryskliwy a przecież mam prawo zadawać pytania .GENERALNIE NIE POLECAM bo usługa tylko ciekawa na papierze ,w rzeczywistości jednak gdy zaczną się jakiekolwiek kłopoty nie ma się do kogo zwrócić o rozwiązanie problemu ,jutro idę do punktu sprzedaży i rezygnuje z usługi... ZaletybrakWadyzdecydowanie same ,brak kompletnej usługiMiejscowośćPiotrków Trybunalski -
~Krzysiek / 2018-10-18 16:26Ocena: 1.00 / 5
Porażka. Internetu nie ma częściej niż jest. Godziny popołudniowe praktycznie ciągle brak internetu. Nie trzyma parametrów umownych. Sprawa dla UOKiK. ZaletyBrakWadySameMiejscowośćWarszawa -
~Krzysiek / 2022-07-11 18:23Ocena: 1.00 / 5
Constant disconnecting, lack of stability, not reliable ZaletynoneWadyno stable workingMiejscowośćSosnowiec -
-
~krzysiek / 2023-03-30 22:39Ocena: 1.00 / 5
witam.
to trwa z przerwami okolo roku.
Nigdy nie mialem w upc uslóg a mimo to non stop na mail dostaje faktury, ale do rzeczy;
rok tamu ta szacowna firma wysyłała mi faktury a to raz ze juz opłacone raz do oplat ale bez żadnych danych ok bo jest rodo, ale ktoregos dnia wyslali mi na mail wszystkie dane osoby ktora miala u nich usługe razem z adresem ale po kilkunastokrot zgloszeniu ktos wreszcie sie tym zająl i bylo ok przez rok. Dzis znow dostaje mail ze faktura ma nadplate wiec napisalem do upc a tu odpowiedz: prosze o podanie numeru klienta. No zesz.... Ludzie ktorzy tam pracujecie zacznijnie myslec napisalem wam ze na ten mail wysylacie pomyłkowo i nie mam u was uslog to jak mam cos podac.MiejscowośćWarszawa -
~Krzysztof / 2014-08-21 04:05Ocena: 1.00 / 5
płacę za 60 Mb/s ( chodzi o Wifi) a otrzymuję 3 max 4 Mb/s bo producent routera nie ma sterowników i UPC też ich nie ma do niektórych modeli routerów- PROBLEM W CAŁEJ POLSCE . Czekamy od maja ja i parę bloków/ osiedli. NIE polecam NIE polecam upc, bardzo słabo, ODRADZAM Wady+102 lata , 60pln -
~krzysztof / 2014-09-29 14:27Ocena: 1.00 / 5
Dno, dzial obsugi odbiera telefony w przypadku checi podpisania umowy, nie da sie dodzwonic w przypadku rezygnacji. Najgorszy mozliwy dostawca. ZaletybrakWadybrak dzialu obslugi, czesty brak internetu, drogoza dlugo -
~Krzysztof / 2017-10-09 17:04Ocena: 1.00 / 5
Przykro mi bardzo , ale niestety te oceny są prawdziwe i zasłużone . Nie można nic dobrego o Państwa produkcie napisać . ZaletyJedyną zaletą Państwa produktu to tylko tyle , że jest - nic więcej .WadyDuże problemy z internetem , zdarzały się kilkakrotnie awarie z sygnałem od Państwa . Usterki były zgłaszane , przychodzili serwisanci stwierdzali , że wszystko jest ok i za takie stwierdzenie musiałem jeszcze 50 zł zapłacić .Niestety nie jest to w porządku .Jestem Państwa klientem od ponad 5 lat wcześniej również z przerwami byłem Państwa klientem, płacę miesięcznie ponad 160 zł .
strona 130 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- nastepna »
