Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krystyna / 2019-10-29 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenująca obsługa, totalna ignorancja wieloletniego klienta. Mimo braku internetu od 2 miesięcy, firma w żaden sposób nie próbuje naprawic usterki. Przez 2 miesiace zero kontaktu ze strony UPC z jakąkolwiek informacją zwrotną mimo moich zgłoszeń i reklamacji. Konsultanci na infolinii potwierdzają, iż jest adnotacja, że klient prosi o kontakt zwrotny, jednak nikt jakoś nie zadzwonił... Chamstwo i totalne lekceważenie mnie jako człowieka oraz klienta, przerywanie w połowie zdania, powiedzenia typu "jak będzie, to będzie " to jest właśnie obsługa konsultantów z firmy UPC. Może inni dostawcy mają słabszą ofertę, ale próbują oni pomoc klientowi oraz dążą do wysokiej jakosci swoich usług, a UPC mimo, iż od 2 miesięcy nie potrafi naprawić swojej usterki żąda ode mnie za nia zapłaty. Nigdy jeszcze żadna firma nie potraktowała mnie w tak lekceważący sposób...
    WadyTotalna ignorancja klienta....
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Krystyna / 2019-10-29 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenująca obsługa, totalna ignorancja wieloletniego klienta. Mimo braku internetu od 2 miesięcy, firma w żaden sposób nie próbuje naprawic usterki. Przez 2 miesiace zero kontaktu ze strony UPC z jakąkolwiek informacją zwrotną mimo moich zgłoszeń i reklamacji. Konsultanci na infolinii potwierdzają, iż jest adnotacja, że klient prosi o kontakt zwrotny, jednak nikt jakoś nie zadzwonił... Chamstwo i totalne lekceważenie mnie jako człowieka oraz klienta, przerywanie w połowie zdania, powiedzenia typu "jak będzie, to będzie " to jest właśnie obsługa konsultantów z firmy UPC. Może inni dostawcy mają słabszą ofertę, ale próbują oni pomoc klientowi oraz dążą do wysokiej jakosci swoich usług, a UPC mimo, iż od 2 miesięcy nie potrafi naprawić swojej usterki żąda ode mnie za nia zapłaty. Nigdy jeszcze żadna firma nie potraktowała mnie w tak lekceważący sposób...
    ZaletyBrak
    WadyLekceważenie klienta, kompletny brak kontaktu....
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Krystyna / 2022-09-04 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mam internetu. Obsługa UPC nie odbierała telefonu jak odebrała powiedziały że przyjadą rozwiązać problem dopiero po 4 dniach.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzych / 2022-01-12 00:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, ciągle tnie, zrywa połączenie. Dodzwonić się nie da na infolinię...
    ZaletyBRAK!
    WadySame wady! Wolny internet, ciągle przerywa połączenie, brak serwisu na miejscu
    MiejscowośćŚwidnik
  • ~krzychu / 2019-12-26 06:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja już prawie tydzień czekam na dokończenie instalacji UPC ,liczyłem ofertę horizon-go..... ,niestety mogę powiedzieć że tylko liczyłem bo do tej pory jeszcze jej nie mam gdyż nie zarejestrowali mojego konta w moim UPC a powiązanie jest oczywiste ,nie masz konta to nie oglądasz w usłudze horizon -go ,więc święta spędzam bez tv gdyż swoje stare pudło tv zutylizowałem ,próbowałem interweniować klika razy zarówno na miejscu w punkcie sprzedaży jak i na infolinii technicznej lecz bez rezultatu bo odsyłają ,,od Iwana do Pogana,, coraz to z innym tłumaczeniem ,jak nie to że monter instalujący u mnie w domu nie zamknął statusu instalacyjnego to teraz że trzeba czekać na przetrawienie informacji przez system ,w pierwszej wersji 24 h a przy drugim moim zgłoszeniu 48 h ,jak widać mineło już 6 dni od momentu instalacji i ciągle nic ,nie wspominając że pan monter zachowywał się tak jak by go wszystkie osy świata pogryzły ,generalnie był nie miły i opryskliwy a przecież mam prawo zadawać pytania .GENERALNIE NIE POLECAM bo usługa tylko ciekawa na papierze ,w rzeczywistości jednak gdy zaczną się jakiekolwiek kłopoty nie ma się do kogo zwrócić o rozwiązanie problemu ,jutro idę do punktu sprzedaży i rezygnuje z usługi...
    Zaletybrak
    Wadyzdecydowanie same ,brak kompletnej usługi
    MiejscowośćPiotrków Trybunalski
  • ~Krzysiek / 2018-10-18 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Internetu nie ma częściej niż jest. Godziny popołudniowe praktycznie ciągle brak internetu. Nie trzyma parametrów umownych. Sprawa dla UOKiK.
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysiek / 2022-07-11 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Constant disconnecting, lack of stability, not reliable
    Zaletynone
    Wadyno stable working
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~krzysiek / 2023-03-30 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    witam.
    to trwa z przerwami okolo roku.
    Nigdy nie mialem w upc uslóg a mimo to non stop na mail dostaje faktury, ale do rzeczy;
    rok tamu ta szacowna firma wysyłała mi faktury a to raz ze juz opłacone raz do oplat ale bez żadnych danych ok bo jest rodo, ale ktoregos dnia wyslali mi na mail wszystkie dane osoby ktora miala u nich usługe razem z adresem ale po kilkunastokrot zgloszeniu ktos wreszcie sie tym zająl i bylo ok przez rok. Dzis znow dostaje mail ze faktura ma nadplate wiec napisalem do upc a tu odpowiedz: prosze o podanie numeru klienta. No zesz.... Ludzie ktorzy tam pracujecie zacznijnie myslec napisalem wam ze na ten mail wysylacie pomyłkowo i nie mam u was uslog to jak mam cos podac.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2014-08-21 04:05
    Ocena: 1.00 / 5
    płacę za 60 Mb/s ( chodzi o Wifi) a otrzymuję 3 max 4 Mb/s bo producent routera nie ma sterowników i UPC też ich nie ma do niektórych modeli routerów- PROBLEM W CAŁEJ POLSCE . Czekamy od maja ja i parę bloków/ osiedli. NIE polecam NIE polecam upc, bardzo słabo, ODRADZAM
    Wady+10
    2 lata , 60pln
  • ~krzysztof / 2014-09-29 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, dzial obsugi odbiera telefony w przypadku checi podpisania umowy, nie da sie dodzwonic w przypadku rezygnacji. Najgorszy mozliwy dostawca.
    Zaletybrak
    Wadybrak dzialu obslugi, czesty brak internetu, drogo
    za dlugo
  • ~Krzysztof / 2017-10-09 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Przykro mi bardzo , ale niestety te oceny są prawdziwe i zasłużone . Nie można nic dobrego o Państwa produkcie napisać .
    ZaletyJedyną zaletą Państwa produktu to tylko tyle , że jest - nic więcej .
    WadyDuże problemy z internetem , zdarzały się kilkakrotnie awarie z sygnałem od Państwa . Usterki były zgłaszane , przychodzili serwisanci stwierdzali , że wszystko jest ok i za takie stwierdzenie musiałem jeszcze 50 zł zapłacić .Niestety nie jest to w porządku .
    Jestem Państwa klientem od ponad 5 lat wcześniej również z przerwami byłem Państwa klientem, płacę miesięcznie ponad 160 zł .
  • ~Krzysztof / 2018-05-16 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieli zakładać ten badziew u mnie w domu. Czekałem w umówionym dniu i nie przyszli. Zadzwonili na drugi dzień informując mnie że za godzinę będzie monter. Tyle że ja byłem w pracy... Skoro tak zlewają klienta przed podpisaniem umowy to co się musi dziać po jej podpisaniu?!!!!!
    Zaletynie poznałem
    WadyTotalne olewanie klienta
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Krzysztof / 2019-02-18 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletna kpina za 300Mbit place tyle co w Orange za 1000 Mbit światłowód... Niestety jakaś oszustka z UPC nasciemniala mi przez telefon że niestety muszą podnieść mi rachunek... Po miesiącu okazało się że mam nową umowę na telefon stacjonarny (nawet takiego nie posiadam) oraz umowe na internet przedłużona o 2 lata... Kara za zerwanie to 3000 złotych... Kpina
    ZaletyBrak
    WadyPrzerywa, modem się przegrzewa, często nie dziala, wysoka cena, niska prędkość, oszukują ludzi, fatalna obsługa
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Krzysztof / 2020-09-01 20:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Przede wszystkim za praktyki na niekorzyść klienta. Ceny same rosną na rachunku. Na dodatek jak chcesz zrezygnować, to życzę powodzenia, nawet z częściowych usług. Jak zadzwonisz po promocje, telefon odbierają od razu, a tak nikt przez godzinę nie odbierze..
  • ~Krzysztof / 2021-04-08 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieniłem miejsce zamieszkania, chciałem przenieść usługi. Okazało się, że nie ma takiej możliwości, ale umowy nie chcą rozwiązać bezkosztowo. Mam płacić jeszcze 7 miesięcy chociaż nie będę korzystał z ich usług, a oni nie są w stanie świadczyć mi ich pod nowym adresem. UWAŻAJCIE I OMIJAJCIE UPC szerokim łukiem. Mógłbym napisać coś jeszcze, ale sami to oceńcie...
    ZaletyBrak
    WadyCałą masą...
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Krzysztof / 2021-11-10 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Od chwili otrzymania SMS i nadaniu przesyłki zawsze ktoś był w domu i czekał na kuriera. Kurier nie dotarł pod wskazany adres nawet nie zadzwonił że jedzie z przesyłką. Okazało się że przesyłkę zwrócono do nadawcy po prostu brak słów na nieuczciwość chamstwo
  • ~Krzysztof / 2021-11-16 22:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam rachunek miał być 109zł po zmianie umowy a przysłali 259 i niepotrafią tego wytłumaczyć.Jakas masakra z internetem też wiecznie problem.A żeby się tam dodzwonić to wieczność a jak ktoś odbierze to nie potrafi rozwiązać problemu.Nie polecam nikomu
    ZaletyBrak
    WadyZero pojęcia
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Krzysztof / 2021-11-29 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Otwaci tylko na nowych klientów.
    Infolinia to porażka, interesuje ich tylko pozyskanie nowego klienta.
    Czas oczekiwania na rozmowę z działem utrzymania klienta 15 - 20 min czyli działanie na zniechęcenie.
    Jak podpisales umowę, to jesteś złapany.
    WadyNierówne traktowanie klientów.
    MiejscowośćKraków
  • ~Krzysztof / 2023-02-06 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Od momentu jak Play został właścicielem to problemy z internetem są prawie codziennie. Chcesz pogadać wysłucha cię robot. Chcę rozwiązac umowę. ....... nstytucja
    ZaletyBez internetu żadne
    WadyTandeta nie kontrahent
    MiejscowośćKatowice
  • ~Krzysztof / 2023-02-14 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet dziala tak wolno ze praktycznie nie dziala. Obsluga twierdzi ze nie daje gwarancji na szybkosc internetu wiec jedyne co mozna zrobic to zrestartowac modem :))) Zalosna firma, fatalne uslugi i obsluga klienta. Przy rozwiazaniu umowy uszukano mnie, przez co musialem zaplacic dodatkowo za 2 miesiace.
    Zaletybrak
    Wadykazdy aspekt
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2977
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016