MiejscowośćKraków
strona 129 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- nastepna »
-
~Klient od 15 lat. / 2022-07-13 02:38
Obsługa klienta jest tragiczna. Konsultanci nie są w stanie pomoc klientowi, działają na jego niekorzyść, dbają o to, aby poniósł dodatkowe koszty po zakończeniu umowy powołując się na kruczki, na które osoba nie będąca prawnikiem nie zwróci uwagi w ten sposób, że mogą tak zadziałać. Nie polecam firmy nikomu, jeśli chodzi o wznawianie ofert, to standardowo, wszystko dla klienta, aż nadto, a przy rezygnacji z usług te dodatkowe, z których nie korzystałem obróciły się na moją niekorzyść, w pakiecie internet z telefonem był tańszy, niż internet, po zakończeniu umowy nie udało się oddzielić usług, konsultanci teraz przy rezygnacji jednak oddzielili i za dodatkowe, nieużywane od trzech lat trzeba płacić. -
-
~Klient upc / 2023-04-21 17:35
Bardzo nieuczciwie działanie firmy upc doliczanie kwot dodatkowych pomimo, że nikt nie uzytkuje internetu i tv od dwóch miesięcy. Abonament plus oplata dodatkowa. Pani na infolini stwierdziła, że wszystko jest zasadne a kiedy na koniec życzyłam jej również tak zasadnych faktur. Powiedziała, że bardzo nieładnie życzyć tak drugiemu człowiekowi. Teraz już nie bardzo rozumiem faktura zasadna a ja nieładnie życzę. Skoro zasadna i upc jest fantastyczne to coż nieładnego było w moim życzeniu. ZaletyBrakWadyOszustwo i naciąganie klientaMiejscowośćGliwice -
~Klient z Łazisk / 2019-03-25 17:52
Awaria za awarią 3 tygodnie czekania na technika a prędkości cwaniaki podają w umowie Do 500mb/s w praktyce 120 odradzam z roku na rok są coraz gorsi ZaletyBrakWadyDuża awaryjnośćMiejscowośćŁaziska Górne -
~klient, kilkakanście mieszkań i aboname / 2019-01-25 12:58
Firma uzyskała pozycje monopolisty na rynku.
W moich nieruchomościach nagminne jest prowadzenie własnych kabli przez tą firmę "na żywioł" i działanie bez uzyskiwania jakichkolwiek pozwoleń od nikogo właścicieli nieruchomości, wspólnot, spółdzielni. Wystarczy,że ktoś nie domknie drzwi i już są i wiercą.
Firma wykorzystuje wszelkich "kowboi" którzy z jakichs przyczyn muszą pracować za grosze i maja wiertarke i śrubokręt do wszelkich instalacji. Ci niezweryfikowani ludzie wczodzą do waszych domów!!! Czekamy na nowy temat na jakąś ludzką tragedię zgodnie z tak powszechnie praktykowaną zasadą "mądry Polak po szkodzie" (patrz escape roomy, Gdańsk).
Obsługa klienta i procesy są na żenującym poziomie ale jak to w przypadku sytuacji monopolu nie ma innego wyboru.
Przy kilkunastu abonamentach jakie mam firma nierre daje mi żadnego specjalnego traktowania, żadnego opiekuna klienta czy możliwości eskalacji problemów - BO PO CO?!
Przykład niedziałajacych procesów (jest ich więcej) to zmiana konta prywatnego na biznesowe. Po zleceniu zmiany jak się zadzwoni jna infolinie trzeba wybrac czy się dzwoni w sprawie konta prywatynego czy biznesowego. Następuje przekierowanie. Obsługa klienta po stronie konta indywidualnego ma dostęp tylko do tego konta i nie widzi zlecenia zmiany. Obsługa klienta po stronie konyta biznesowego, do wizyty instalatora nie widzi tego konta. Sprubujcie się dogadać po jednej albo po drugiej stronie jak macie pytania. Jedynym rzwiązaniem jest jeśli klient zorganizuje trójstronna telekonferencje, przy czym czas oczekiwania na połączenie po każdej stronie to około 30 min. To pokazuje jak beznadziejna jest to sytuacja i niestety na opisana ecześniej sytuacje monopolu nie ma innej firmy ABC do której można by natychmiast w takiej sytuacji przejść.
Jak ktoś myślał że monopol się skończył po odejściu komuny to się myli, jedno z drugim ma niewiele wspólnego. -
~klient, który zawsze płacił na czas / 2022-07-14 08:58
Internet nie działał, męczyłam się przez kilka miesięcy, wspomagałam Internetem z telefonu, w końcu zrezygnowałam. Nie było już okresu zobowiązania w umowie, więc wypowiedzenie 30-dniowe, umowa wygasła 8 lipca 2022, niestety naliczają mi rachunek za cały lipiec 2022 gdzie nie mam już dostępu do żadnej usługi (choć wcześniej Internet się cały czas ciął).
W każdym razie mam teraz rachunek do zapłacenia za dni, w których nie mam z nimi już żadnej umowy, info, że jest zaległość "zapłać niezwłocznie" na czerwono itp.
I pytają na koniec co mogą zrobić by do nich wrócić, może bym kiedyś wróciła, ale oni nie palą mostów tylko je wysadzają jak jeszcze człowiek stoi.
MASAKRA -
~Klient28 / 2019-01-06 14:05
Fatalna obsługa, utrudnianie życia na każdym kroku, antykonsumenckie praktyki. MiejscowośćGliwice -
~Klientka / 2022-08-22 07:32
Najgorszy dostawca na rynku.
Co chwile są awarieZaletyŻadneWadyNotoryczny brak internetu, niemili pracownicy, zbywanie klientów -
~KlientUPC / 2021-06-10 10:49
Cały czas przerywa, internet jest coraz wolniejszy (ale mówią, że coś zmieniali i jest szybszy), jak nam się zepsuł całkowicie na kilka dni (wszyscy w domu na home office) powiedzieli, se tak, tam jest coś nie tak z kablem (nawet nie w mieszkaniu tylko gdzieś poza budynkiem) ale teraz nie naprawią bo pandemia. Mam problem z odtwarzaniem filmików na yt. Cały czas płacę te same pieniądze, za produkt, który nie działa. Czas zrezygnować z usług tej firmy. -
-
~KlientUPC / 2022-01-18 00:03
Pełny negatyw za usunięcie "starego" Mojego UPC. ZaletyBrakWadyWszystkieMiejscowośćUPClandia -
~Klijent / 2021-08-18 09:24
Witam na poczatku było ok ,ale po zamówieniu innego pakietu jest taka beznadzieja że szok za te pieniadzę.Brak internetu niejednkokrotnie obsluga nie istnieje osoby odpowiedzialne za serwis a jak juz sie dodzwonisz to brak konkretnej pomocy żenada.Ogólnie jak ktoś ma inną możliwość to polecam bo UPC to straszny chłam. O telewizji czy serwisie horizon go nawet nie pisze szkoda mojego czasu .
Pozdrawiam upc. -
~KLIJENTKA / 2016-12-07 19:04
Firma UPC jakość programów nawet w miarę dobra internetu również, natomiast jeżeli chodzi o obsługę to wymaga wioelu poprawek, osoby tam pracujące są bardzo opryskliwa czas oczakiwania na połaczenie z konsultantem dość długi, a opiekunowie budynków po podpisanu umowy już wogule mają problem z pomocą abonentowi . TA FIRMA TO LIPA PRZEZ DUĄE L ZaletyBRAKWadyCAŁA MASA A NAJWIĘKSZA TO OBSŁUGANIEDŁUGO ALE JUŻ WIEM NA CO ICH STAĆ -
~kliner / 2019-04-14 19:05
Totalny trash wsród internetów dostępnych na rynku. Te 500 mb/s to totalny żart. Przy zakupie gwarantowali że WI-FI będzie conajmniej te 200 mb/s. Gówno prawda, internet wyciąga ledwo 10 mb/s, a w grach co chwile mam zgubione pakiety przez co nie da sie grać. Jak dla mnie, szukam nowego dostawcy. Wadywszystko inneMiejscowośćWarszawa -
~Kokoasel / 2022-02-02 09:16
Ciągle wywala internet, wysoki ping oraz słabe pobieranie. MiejscowośćZabrze -
~Kolo / 2021-05-24 16:56
Nie polecam. Umowy 24 miesiące kto to widział w tych czasach na tak długie zawieranie umów. ZaletyBrakWadyWszystko od ceny poprzez szacunek dla klienta. Dno,dnaMiejscowośćWrześnia -
~Kompot / 2021-03-14 17:44
Internet z telefonu przy jednej kresce zasiegu dziala mi lepiej niz ten z routera upc
Nie polecam nikomu brac internetu z tej firmy kazdego dnia przynajmniej 3 razy router lapie zawieche i wywala 4000 pinguMiejscowośćLublin -
~Konrad / 2024-02-13 19:51
syf, żałuję dnia w którym podpisałem z nimi umowę na świadczenie usługi Internetu UPC ZaletyZadnychWadyBrak stabilnościMiejscowośćOpoczno -
-
~Kopytko / 2017-10-05 17:05
Jedna wielka porazka brak jakich kolwiek dobrych opini z mojej strony ceny upc sa wygórowane. Nie polecam ZaletyBrak zaletWadyJedna wielka porazka cena upc nie wiem za co sobie tyle licza. NiepolecamSosnowiec -
~kortek / 2017-04-27 22:06
TRAGEDIA!!!!!!!!
Jesteście śmieszni ze swoimi reklamami i oszukańczym hasłem ''szybkiego internetu''. Wieczorem internet zacina potwornie- wszelkiego typu ogladanie serialii/gry w MMORPG koncza sie ogromnymi lagami. Przechodzę do konkurencji, a wasz internet mam głęboko w poważaniu.
NIE POLECAM NIKOMU -
~Kozak / 2024-03-13 22:58
Tragedia...mam dość 5 metrów od routera mam ciągle przerywany internet ZaletyJest internetWadyTragiczny internetMiejscowośćRuda Śląska -
~krakowianin / 2015-01-18 17:29
Jak technik przysłany od nich montował internet to odłączył sygnał telewizji kablowej która szła tym samym kablem i tak zostawił....szkoda słów.
strona 129 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- nastepna »