Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~KlientUPC / 2021-06-10 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały czas przerywa, internet jest coraz wolniejszy (ale mówią, że coś zmieniali i jest szybszy), jak nam się zepsuł całkowicie na kilka dni (wszyscy w domu na home office) powiedzieli, se tak, tam jest coś nie tak z kablem (nawet nie w mieszkaniu tylko gdzieś poza budynkiem) ale teraz nie naprawią bo pandemia. Mam problem z odtwarzaniem filmików na yt. Cały czas płacę te same pieniądze, za produkt, który nie działa. Czas zrezygnować z usług tej firmy.
  • ~KlientUPC / 2022-01-18 00:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Pełny negatyw za usunięcie "starego" Mojego UPC.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
    MiejscowośćUPClandia
  • ~Klijent / 2021-08-18 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam na poczatku było ok ,ale po zamówieniu innego pakietu jest taka beznadzieja że szok za te pieniadzę.Brak internetu niejednkokrotnie obsluga nie istnieje osoby odpowiedzialne za serwis a jak juz sie dodzwonisz to brak konkretnej pomocy żenada.Ogólnie jak ktoś ma inną możliwość to polecam bo UPC to straszny chłam. O telewizji czy serwisie horizon go nawet nie pisze szkoda mojego czasu .
    Pozdrawiam upc.
  • ~KLIJENTKA / 2016-12-07 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma UPC jakość programów nawet w miarę dobra internetu również, natomiast jeżeli chodzi o obsługę to wymaga wioelu poprawek, osoby tam pracujące są bardzo opryskliwa czas oczakiwania na połaczenie z konsultantem dość długi, a opiekunowie budynków po podpisanu umowy już wogule mają problem z pomocą abonentowi . TA FIRMA TO LIPA PRZEZ DUĄE L
    ZaletyBRAK
    WadyCAŁA MASA A NAJWIĘKSZA TO OBSŁUGA
    NIEDŁUGO ALE JUŻ WIEM NA CO ICH STAĆ
  • ~kliner / 2019-04-14 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny trash wsród internetów dostępnych na rynku. Te 500 mb/s to totalny żart. Przy zakupie gwarantowali że WI-FI będzie conajmniej te 200 mb/s. Gówno prawda, internet wyciąga ledwo 10 mb/s, a w grach co chwile mam zgubione pakiety przez co nie da sie grać. Jak dla mnie, szukam nowego dostawcy.
    Wadywszystko inne
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kokoasel / 2022-02-02 09:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle wywala internet, wysoki ping oraz słabe pobieranie.
    MiejscowośćZabrze
  • ~Kolo / 2021-05-24 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Umowy 24 miesiące kto to widział w tych czasach na tak długie zawieranie umów.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko od ceny poprzez szacunek dla klienta. Dno,dna
    MiejscowośćWrześnia
  • ~Kompot / 2021-03-14 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet z telefonu przy jednej kresce zasiegu dziala mi lepiej niz ten z routera upc
    Nie polecam nikomu brac internetu z tej firmy kazdego dnia przynajmniej 3 razy router lapie zawieche i wywala 4000 pingu
    MiejscowośćLublin
  • ~Konrad / 2024-02-13 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    syf, żałuję dnia w którym podpisałem z nimi umowę na świadczenie usługi Internetu UPC
    ZaletyZadnych
    WadyBrak stabilności
    MiejscowośćOpoczno
  • ~Kopytko / 2017-10-05 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka porazka brak jakich kolwiek dobrych opini z mojej strony ceny upc sa wygórowane. Nie polecam
    ZaletyBrak zalet
    WadyJedna wielka porazka cena upc nie wiem za co sobie tyle licza. Niepolecam
    Sosnowiec
  • ~kortek / 2017-04-27 22:06
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA!!!!!!!!
    Jesteście śmieszni ze swoimi reklamami i oszukańczym hasłem ''szybkiego internetu''. Wieczorem internet zacina potwornie- wszelkiego typu ogladanie serialii/gry w MMORPG koncza sie ogromnymi lagami. Przechodzę do konkurencji, a wasz internet mam głęboko w poważaniu.
    NIE POLECAM NIKOMU
  • ~Kozak / 2024-03-13 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia...mam dość 5 metrów od routera mam ciągle przerywany internet
    ZaletyJest internet
    WadyTragiczny internet
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~krakowianin / 2015-01-18 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak technik przysłany od nich montował internet to odłączył sygnał telewizji kablowej która szła tym samym kablem i tak zostawił....szkoda słów.
  • ~Kraków / 2022-04-23 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten internet to gówno nie nadaje się do gier online ani do aglądania seriali nie wiem czemu mój tata kupił ten internet nie polecam
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~kris / 2013-01-31 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalnie nie polecam. W chwili rozwiązania umowy należy uważać z czego się rezygnuje gdyż nawet jeżeli się z czegoś nie korzystałeś i za to nie płaciłeś a jest w umowie należy złożyć z tego pisemną rezygnację. UPC o niczym nie informuje że jeżeli rezygnujesz z ich usługi to musisz zrezygnować z każdej indywidualnie.
    Zaletybrak
    WadyWszystko
    6 lat
  • ~Kropek / 2021-12-07 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna MASAKRA. Sieć gubi się non stop. Próba uzyskania pomocy ....zgroza!!!! można wydzwaniać i wydzwaniać oczywiście nie zrobią nic poza kazanie zrestartować router, a zanim odbiora na infolini uszy usychają od słuchania muzyczki, nawet 40 minut i więcej. Totalne DNO!!!!
    ZaletyZadnych
    WadyWszystkie możliwe od słabej sieci po totalne ignorowanie klienta
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Król / 2021-05-26 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, nie polecam, ping lata od 90 do 5000 pog
    ZaletyNie ma
    WadyIstnieją
    MiejscowośćPoznań
  • ~Kruk840 / 2023-03-07 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet dość często przerywał na połączeniu wi-fi, dotyczyło to wszystkich trzech laptopów w mieszkaniu. Praktycznie raz na godzinę trzeba było robić ponowne połączenie.
    Po wymianie urządzenia sytuacja wygląda tak samo.

    NIE POLECAM
    MiejscowośćOpole
  • ~Krys / 2022-07-27 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC nie polecam, szkoda że się władowałem na minę.
    Pracuje zdalnie i dobry internet jest niezbędny, na początek miałem szybkość internetu 500 gb ale postanowiłem sobie zwiększyć na 1000 czyli jak pan na infolinię mnie zapewniał najszybszy internen światłowodowy w Polsce.
    Po zainstalowaniu nowego modemu internet byś wolniejszy od poprzedniego postanowiłem zadzwonić na infolinię, po przeprowadzeniu analizy specjalisty na infolinię zdecydował że wyśle do mnie technika, oczywiście się zgodziłem ale niestety trwało to prawie tydzień czasu, no nic w tym czasie pracowałem na hotspocie prze telefon.
    Nadszedł ten wielki dzień gdzie już myślałem że moje problemy z wolnym internetem się zakończą, jak otworzyłem drzwi i zobaczyłem technika to myślałem że pomyli drzwi , stał chłop z siatką z narzędziami jak dla dzieci albo gorzej, no nic nie ocenia się po okładce , poczym wszedł i opowiedziałem mu cały problem że internet jest za wolny itd.
    Pan patrzył na mnie i nie wiem o czym sobie tam rozmyślał, jak skończyłem powiedział tak cytuję

    PO PIERWSZE TRZEBA ZMIERZYĆ PRĘDKOŚĆ INTERNETU ALE DZISIAJ NIE MAM PRZY SOBIE LAPTOPA FIRMOWEGO BO SIĘ POPSUŁ:)
    Myślałem że to jakiś żart i zapytałem że w sumie po co Pan przyszedł skoro nie ma pan podstawowego narzędziami pracy a pan rozłożył ręce i mówi że dzisiaj w sumie nic nie zrobi i na tym koniec .

    A kwintesencją było to że zaproponował mi kolejny termin innego kolegi technika ale od razu podkreślił że to będzie odpłatne 50zł, myślałem wtedy że jest gdzieś ukryta kamera i jestem wrabiany w jakiś dowcip.
    Przez Pana który nie miał sprzętu ja mam płacić 50zł.

    Powiem tak na koniec myślę że to szajka tych pseudo techników i są w zmowie UPC i mają za hajs dodatkowy , pomyśleć że kilku takich ja dziennie po 50zł i wychodzi niezła sumka.

    Brak profesjonalizmu na infolinię nie mówiąc już o technikach.

    Dużo inwestują w reklamy a mogli by zainwestować w wyszkolonych techników przecież to podstaw .


    Ręce opadają .

    Moja spraw dalej nie jest rozwiązana .
    ZaletyŻadne
    WadyObsługa infolinię , technicy
    MiejscowośćGdynia
  • ~Krystyna / 2018-08-03 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa techniczna i obsługa internetowa przez konsultantów - konsultanci bezradni, sporządzają notatki ze zgłaszanych reklamacji , które po 4 dniach są anulowane - od poniedziałku do czwartku były widoczne dla konsultantów z którymi się kontaktowałam telefoniczne , 5 dnia, po ponownym kontakcie telefonicznym , przekazano mnie informację , że sprawa został zamknięta ( w dniu 31.07. 2018 r ok. 11-tej ) i abonent został o tym poinformowany - ewidentne kłamstwo - nikt z UPC nikogo nie informował ( ani abonenta , ani pełnomocnika ) , sprawa nadal jest nie załatwiona. 0d dnia 30.07. 2017 codziennie kontaktowałam się z działem obsługi klienta. Nie przełączono telefonu - nie założono linii telefonicznej współpracującej z siecią w mieszkaniu, zgodnie z zawartą umową. Zaproponowano, po 5 dniach interwencji, wizytę technika w domu odpłatną - 50 zł. Jak długo żyję z tak fatalną obsługa i takim lekceważeniem klienta nie spotkałam się.
    ZaletyDobra jakość i obszerna oferta tv
    MiejscowośćGdańsk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2977
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016