Mam UPC od momentu gdy przejęli ASTER. Nigdy nie było dobrze, ale zdzierżyłem wszystko, nawet to ze po rzekomym podniesieniu prędkości internetu wykazywana prędkość pozostała bez zmiany, za to cena poszybowała bo bo wzrosła realnie.
Z biegiem lat ilość programów zdatnych do oglądania malała, pojawiały się za to takie które mnie nie interesują: sport, sport, sport.
Ostatnio chciałem zrezygnować, ale na infolinii przekonano mnie że brak wielu programów to sprawa nieużywanego już w UPC dekodera. Wymiana bezpłatna, cena pakietu max extra HD i internetu 12Mb = 90 zł. Zgodziłem się na wymianę. Przyszedł pan technik i wymienił. Miałem dwa tygodnie na rezygnację, ale niech tam.
Gdy przyszło do płacenia abonamentu okazuje się że wbrew otrzymanej od technika umowie mam zapłacić już nie 90 a 145 zł, bo policzono mi za montaż, a następne opłaty będą 125 zł.
Na szczęście mam nie tylko umowę, ale też wyraźnie napisane w niej że to jednak 90 zł oraz, co najważniejsze, że umowa jest bezterminowa, co oznacza miesięczne wypowiedzenie. Właśnie je złożyłem.
Przy okazji: internet skacze jak dziki koń z kolcem w tyłku, na bezprzewodowym wykazuje od 20Mb/s do ponad 90Mb/s, ale tylko na ich aplikacji. Przy każdej innej np. czeskiej mereni rychlosti pokazuje od 2,5Mb/s do 5Mb/s. I tak też to "chodzi".
Dla sprawdzenia uruchomiłem punkt dostępowy w telefonie i...zdziwienie- jest 29 Mb/s.
No cóż, półtora miesiąca wytrzymam.
Zaletyżadnych
Wadynędzna oferta TV, internet chodzi jak na dawnym modemie, no i próba oszustwa kwalifikująca sie do prokuratury.
~jan41 / 2017-08-15 16:30
Ocena: 5.00 / 5
Przeczytałem tu ok.40 opinii i zwątpiłem w to, że nadal mieszkam w Siemianowicach. Albo jestem "w czepku urodzony"? albo... nie wiem. Umowę z UPC mam prawie od samego początku.Teraz miałem: Kablówka Pakiet Selekt + Multiroom + internet 120 Mbs + telefon - za ok 170 zł. Poszliśmy z żoną do siedziby UPC w Katowicach i prosiliśmy o zweryfikowanie naszej sytuacji z uwagi na to, że jesteśmy "starymi" klientami a co jakiś czas cena lekko idzie w górę. Ponieważ nie mieliśmy wszystkich danych przy sobie Miła Pani zaproponowała nam spotkanie w Silesia City Center w sobotę (miała tam dyżur), a było to w czerwcu 2017 roku. Zaproponowała nam Pakiet Max na dekoderze Horizon z nagrywarką +Pakiet Multiroom HD + Planet Premium Mega Sport + Internet 120 Mbs (modem Connect Box) + telefon za miesięcznie ok 140 zł. Z tyn, że po minięciu Okresu Zobowiązania określonym powyżej w części "Wykaz świadczonych Usług" należy się przypomnieć... Wtedy nie będą podnosić ceny, a być może uda się zdobyć jakąś promocję... Ale to trzeba wiedzieć... Test na internet robię często. Dziś jest święto a wynik jest jak zawsze dobry: pobieranie 118,48, przesył 9,88. Jak widać nie mam na co narzekać. Raz tylko nie miałem internetu i to na samym początku. Po interwencji "facet" skorygował moje dane, poustawiał i do teraz mam spokój.
WadyNie wiem dlaczego światłowód jest doprowadzony do budynku a z doprowadzeniem do mieszkań jest jakiś kosmiczny problem. Jestem co prawda "z rocznika wojennego", wtedy to byłoby zrozumiałe, ale dzisiaj? XXI wiek? Uważam to za wielką wadę!
od czerwca 2017 roku.
~Adka / 2017-08-14 12:58
Ocena: 1.00 / 5
Internet od UPC to jedna wielka porażka. Przy prędkości 250 Mb/s dostaliśmy router, który nawet takiej prędkości nie obsługuje, ładowanie stron i filmów to jakaś kpina. Gdy chcieliśmy wymienić router na taki który będzie działał szybciej to zostaliśmy wyśmiani. A cena po prostu kosmiczna w porównaniu do dostarczanych usług. Bardzo często zdarzało się, że nie było internetu i dopiero po zresetowaniu routera zaczynał działać. Kompletne olewanie klienta. Nie polecam.
korzystanie z internetu od ponad 3 lat , 80 zł miesięcznie, UPC
~matas2222 / 2017-08-13 12:55
Ocena: 1.00 / 5
Problemy ze stabilnością na wifi, mając internet 60Mb/s jest 2Mb/s
~Bozena / 2017-08-12 16:06
Ocena: 2.00 / 5
Przed wakacjami nie zaplacilam rachunku w upc...zdaza sie ...odlaczono mi internet i telewizje wrocilam rachuek zaplacilam juz tydzien temu przez moje upc
Tak tydzien temu !!!!
Do tej pory nie ma telewizji ani internetu
Na infolini gadaja caly czas co innego a ja dalej nie mam co zrobic z tymi partaczami bo to oni maja racje nie ja podobno
Pozegnam sie z nimi juz tuz tuz !!!!
Do dupy jest upc !!!!!
ZaletyBrak
WadyDuzo by wymieniac
~Janek / 2017-08-10 15:15
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca internetu. Lepiej nie podpisywać z nimi umowy, bo można stracić trochę nerwów.
Zaletybrak,
Wadyzapłacisz więcej niż zakładasz
kraków
~Lubin / 2017-08-09 21:08
Ocena: 1.00 / 5
Co chwile pikselizacja obrazu,interner muli,na inffolini ba pytanie czy płace za to że nie mogę korzystać z interneru i telewizji usłuszałem że płacę a dostęp do usług,instalatorzy jedyne co potrafia zaradzić to prucie ścian bo wina kabli.Jedno wielkie dno
~Grg / 2017-08-09 18:12
Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie polecam upc. Co chwile się wiesza a przesył danych jest tragiczny
Bytom
~Kuba / 2017-08-06 14:59
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, w grach przez 3 minuty 50 pingu a potem po 4000 pingu przenosze sie do play, NIE KUPUJCIE TEGO BO STRACICIE PIENIADZE
ZaletyTE GOWNO NIE MA ZADNYCH ZALET
WadyWSZYSTKO CO MOZLIWE
Wodzislaw Slaski
~Tomass / 2017-08-05 13:44
Ocena: 1.25 / 5
DNO!!! pierwsza umowa z nimi OK nie było większych problemów za to druga umowa to porażka nowy dekoder horizon ciągle się wiesza internet muli tak że strony czasem ledwo się ładują i do tego kanały tv też się zawieszają dzwonisz na obsługę opierdo.... ich to na chwile jest spokoju za to potem znowu to samo a jak chcesz zerwać umowę to musisz im zapłacić bo oni po swojej stronie nie widzą żadnej winy, abonament jest wysoki w stosunku co w nim jest bo na dobrą sprawę nie ma tu żadnych rozsądnych kanałów ale za to wiecznie problem z odbiorem usług.
NIE POLECAM UPC!!!!
SĄ TAŃSZE I CIEKAWSZE PROPOZYCJE NA TV I INTERNET!!!!
ZaletyBRAK!!!!
WadyFATALNY ODBIÓR USŁUG I CENY USŁUG NIE SĄ ADEKWATNE DO ICH JAKOŚCI
pierwsza umowa dwa lata teraz druga ważna jeszcze jeden rok ( męczarni) abonamet 140 zł
~Jan Lis / 2017-08-04 11:33
Ocena: 1.50 / 5
Przez 4 lata korzystałem z internetu UPC. Po 2-letniej umowie zaproponowano mi identyczne warunki w identycznej cenie, na co (przez własną opieszałość, przyznaję) się zgodziłem. Po kolejnych 2 latach jedyne, na co mogłem liczyć to nieco większa prędkość internetu za tą samą cenę co skłoniło mnie do zmiany dostawcy i rezygnacji z UPC. I samo pożegnanie z UPC trwało ponad pół roku.
W niewyjaśnionych okolicznościach "zaginął" dokument podpisany w salonie UPC o rezygnacji z usług, więc nie informując mnie nadal były naliczane opłaty. Zapłaciłem zaległe opłaty wcześniej upewniając się telefonicznie, czy po uregulowaniu zaległości umowa zostanie zerwana i nie zostaną naliczone dalsze opłaty. Niestety okazało się że konsultant rzucił słowami na wiatr i dwa miesiące później dostałem sms o kolejnej zaległej fakturze. Nie płaciłem jej tak długo, aż otrzymałem sms z "groźbą" o tym, że brak wpłaty spowoduje zerwanie umowy (co mnie bardzo cieszyło). Zadzwoniłem do konsultanta jeszcze raz, i upewniłem się ponownie, że wpłacenie tej faktury i zwrot sprzętu spowoduje zamknięcie sprawy. Wysłałem kasę, wysłałem sprzęt, upewniłem się czy dotarł, pani konsultant przeprosiła za niedogodności i zapraszała ponownie. Kolejne 2 tygodnie po tym wszystkim dostałem wezwanie do zapłaty 50zł za "nieterminowy zwrot sprzętu" (swoją drogą, nie widzę innego celu w odzyskiwaniu sprzętu wartego dzisiaj pewnie mniej niż 30zł, niż właśnie możliwość ściągnięcia tej opłaty od części ludzi). Okazało się że umowa w rzeczywistości została zakończona przed moimi dwoma poprzednimi telefonami do UPC. W ani jednej, ani drugiej umowie nie zostałem poinformowany o tym fakcie ani o tym, że zostanie naliczona kara - co więcej, pani w ostatniej rozmowie zapewniała że sprzęt został wysłany w terminie a nawet gdyby nie zdążył dotrzeć, ona odnotowuje w systemie że został już wysłany i kara na pewno nie zostanie naliczona.
Tak więc UPC, któremu zapłaciłem w sumie około 4500 zł za średniej prędkości internet z przerwami w działaniu 1-2 dni w miesiącu i kilkoma większymi awariami, na do widzenia wyruch**o mnie na te ~150zł, które szczerze mówiąc przelałbym im z góry gdyby mogło mi to oszczędzić frustracji i ponad godziny rozmowy (occzywiście, k**** mać, płatnej rozmowy) z konsultantami.
Zaletydziałający internet przez 25-28 dni w miesiącu, no spoko całkiem
Wadynajwiększą jest legalność i istnienie tej firmy
Warszawa
~Panpan / 2017-07-30 19:48
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam. Co chwile nie ma internetu. Jeśli chodzi o granie to się po prostu nie da bo co chwilę wywala internet
Bytom
~Exusługobiorca / 2017-07-28 14:13
Powiem szczerze. Z wielką ulgą żegnam się z UPC i przechodzę na światłowód. Najpierw po reklamacjach o bezpodstawne podnoszenie ceny w czasie mojej nieobecności w kraju i złożeniu skargi do UOKiK kazali mi się czniać i zrezygnować z usług. Po złożeniu wypowiedzenia telefony się urywały abym pozostał, coś tam dają więcej, coś tam dają gratis ale widać że im się pali grunt pod nogami, monopolistą już nie są i na przedbiegach przegrywają cenowo i z jakością usług ze światłowodem. Za cenę 149 (abonament w UPC 132zł) mam dwa razy szybszy internet 300Mb, TV pakiet bogaty, gratis połączenia na telefon stacjonarny i komórkowy do wszystkich, tablet w prezencie. Można ? Można !!! Bye, bye UPC. Miałem się czniać, to się czniam i dodam więcej. Cała wspólnota mieszkaniowa złożyła wypowiedzenia za tak wspaniałą usługę jaką oferuje UPC.
ZaletyMiałem bo BYLI monopolistami. Rynek się zmienił. O wyborze decyduje klient
WadyNajdroższa cena do jakości usług. Jadą po bandzie tracąc coraz więcej klientów
7 lat
~Gizmond90 / 2017-07-23 13:29
Ocena: 5.00 / 5
Mieszkam na Zaaranżowanym na mieszkanie strychu kamienicy we Wrocławiu , ze wzgledu , że nie miałem kablowego połączenia korzystałem wczesniej z LTE firmy reklamującej sie jako "najlepszy dostawca". oczywiscie okazało sie to nic nie wartym smieciem. Internet działał jedynie kolo godziny 23.... od 12- 23 mogłęm tylko pomarzyć o przynajmniej płynnym ładowaniu sie Google
Zacząłem szukać alternatywnych dostawców 1 wybór NETIA - ok ok pociągniemy , ale nie wiecej niz 1mb/s... podziękowałem biorąc pod uwage ze miałbym płacic 49 zł
2 wybór UPC , Przez telefon pan doradca gwarantował mi minimum 60% predkosci. pomyslalem 260 mb x 0,6 = 156 mb... ok biorę ! Najwyżej zrezygnuje w ciągu 14 dni.
Na nastepny dzień przyjechał pan monter ( cud chłopak - znał sie na rzeczy ) w niecałe 30 minut pociągnął ( w pojedynke ) kabel z 2 pieter niżej i dociągnął jakoś do mojego mieszkania pieknie chowając kable ktore w żaden sposób nie psują mojego " feng-shui"
Wziął sie za konfiguracje , troche mu to zajeło ale jak mówił " chce wyciągnąć z tego jak najwiecej " i po jakis kolejnych 30 minutach podpisalismy umowe i pan sie pożegnał.
Zacząłem testować wifi około 80 mb ... wyczytałem w netu , ze to normalka ze po kablu powinno być max. Niezrazony kupiłem kabla i robiąc dokładnie tak jak pan monter pieknie pociągnąłem do wszystkich domowych sprzętów.
I tak :
PC 260mb/s upload 20/s
Telewizor 260mb/s upload 20/s
Konsola 260 mb/s upload 20/s
Laptop odciążony przez kable ciągnie coś około 190 na wifi upload również 20/s
Tak oto mam swojego nowego ulubionego dostawce , Ktory mimo ze umowa jest DO 260mb w jakis dziwaczny sposob zagwarantował mi taką predkość , co wczesniej sie nie zdarzało np w firmie od kudłatych kulek.
( nic nie warte lte - 90 zł , w pełni działajacy super net - 69 zł )
ZaletySzybki montaż na nastepny dzien , internet w kilka chwil bez oczekiwania na aktywacje !
WadyBrak !
Wrocław
~Adam / 2017-07-21 01:11
Internet z UPC posiadam od kwietnia 2017 r. z początku to nawet nie źle "hulał"a potem ..... muł po szyję. co ja nie robiłem.Pokazywał na testach że ma 12 Mb/s, a kupiłem do 60 Mb, a rzeczywista wartość nie przekraczała 1 Mb, stronę otwierał a film?, filmy buforował z 10 min zanim dało się je obejrzeć, jak nie dłużej. Na forach posłuchałem paru "magików" i co się okazało: miałem kartę Wi-fi standard B/G, zmieniłem Wi-fi na USB standard-N. W Ruterze przestawiłem szerokość kanału z 20 Mhz na 40 Mhz, ustawiłem standard tylko - N, poszukałem w miarę dobrego mało zaśmieconego kanału (eksperymentalnie)i ........... Na testach 41 Mb, buforowanie zanim zacznę coś oglądać wynosi góra 5 do 10 sekund zależy od strony, nie wiem dla czego, ale musi się rozpędzić zanim złapie 5,2 MB/s, no i czeka mnie wymiana laptopa , bo ten co mam, ma już swoje dziesięć lat i może stąd takie a nie inne problemy z siecią, zanim zaczniemy rwać włosy z głowy, zobaczmy co posiadamy, lub mamy złe ustawienia komputera i rutera, stare sterowniki do kart sieciowych,stary sprzęt, itd, bo wina może być po naszej stronie. Najlepsza karta Wi-Fi ma standard AC.
ZaletyOdpukać ale jeszcze nigdy nie zerwało połączenia
Wadyjak pisałem na początku a teraz brak
posiadam od Kwietnia 2017 r koszt 49 zł za do 60Mb/s Lublin
~aobonent / 2017-07-19 10:24
Ocena: 2.00 / 5
Gratulacje dla UPC ich "Dobra Zmiana" powoduje tak upierdliwe korzystanie z usług, że mając u nich dużo usług będę rezygnował zaraz po zakonczeniu umowy.
~Wnerwiony / 2017-07-18 19:19
Ocena: 2.25 / 5
Nic z ludzlmi z leczyckiej nie mozna zalatwic maja wszystko i wszystkich w d.... Caly czas odsylaja mnie na ich dziadowska infolinie a jak internet ledwo chodzi tak ledwo chodzi .Dziekuje za takie troszczenie sie o klienta jestem zmuszony zerwac z nimi umowe.
Bydgoszcz
~Ted / 2017-07-17 17:25
Ocena: 1.75 / 5
UPC to totalna porażka pod względem obsługi klienta. Zgłoszenie awarii graniczy z cudem i wymaga wiele czasu i anielskiej cierpliwości. Kiedy uda się w końcu skontaktować z działem obsługi, to należy wziąć kolejną poprawkę na deklaracje o szybkim usunięciu usterki. Generalnie olewanie klienta to ich standard
ZaletyCena usług w normie
WadyAwaryjność, ignorancja klienta, fatalna organizacja pracy całej instytucji
~LUKE / 2017-07-14 18:05
Ocena: 2.50 / 5
Czy w Gdańsku to straszne patałachy od dwóch miesięcy nie potrafią podłączyć osiedla na Brzeźnie nowa inwestycja na Krasickiego.
Dziwię się że taki deweloper jak Invest Komfort nie potrafi od dwóch miesięcy wyegzekwowac od dostawcy internetu UPC usługi internetowej i tv na osiedle,chyba będzie trzeba się przerzucić na TPSA
WadyNie potrafia podlaczyc sie kablem do osiedla od ponad 2 miesiecy
~Mikołaj / 2017-07-11 16:43
Ocena: 2.50 / 5
To jest firma, która nie znosi jak klient chce zrezygnować z jakiejś usługi. Próbowałem zrezygnować z jednego numeru telefonu, (miałem 4 numery). Jaką drogę przebyłem i ile nerwów straciłem nie jest warte opisywania. Po roku naliczania za niechciany numer wyłączyli go przy rocznicy umowy jak powiedziałem, że nie przedłużę umowy. Oczywiście pieniędzy nie zwrócili. W tym roku naliczyli mi przy rocznicy abonament bez promocji. Jest lipiec i sprawa jest dalej nie wyjaśniona, choć przy każdej fakturze się upominam. Wyjątkowi oszuści. Nie polecam.