Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3509 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ja / 2017-09-23 10:20
    Ocena: 1.25 / 5
    Notoryczne problemy z Internetem ponad pol roku przepychanki pomiędzy serwisem abonenckim a liniowym. Jak już internet ogarneli to zaczęły się problemy z ich najlepszym dekoderem
    ZaletyDla samotnych dobra opcja często trzeba się kontaktować z nimi.
    Wady0 stabilnosci serwis często nie przychodzi w umówionym terminie
    1,5 roku
  • ~Niezadowolona / 2017-09-19 21:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Moje NIEzadowolenie wynika z tego, że od czasu kiedy korzystam z usług UPC, za każdym razem jest coś nie tak. Począwszy od problemów z zalogowaniem do ,,mojego UPC" i brakiem pomocy z strony daradców, kończąc na tym, że zasięg wifi jest tragiczny. Internet działa tylko i wyłącznie w pomieszczeniu, w którym znajduję sie router. Wychodząc z pokoju, w kolejnym pomieszczeniu można zapomnieć o najmniejszym połączeniu z siecią. Mimo zgłaszania problemu, nie została wszczęta żadna nawet najmniejsza chęć pomocy z strony doradcy/przedstawiciela UPC.
  • ~dodi / 2017-09-18 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC to firma która stosuje bandyckie metody specyficznego wymuszania zeległych płatności. Ja rozumiem blokowanie telewizji, telefonu oraz usług internetowych za pośrednictwem routera UPC w przypadku wystąpienia zaległości płatniczych usług OPC UPC. jednak blokowanie przeglądarki podłączonej do innej sieci WiFi jest olbrzymim nadużyciem i w sumie przestępstwem, które ogranicza możliwość korzystania z usług innego operatora.
    Największe draństwo stosowane przez UPC, to zmiana ustawień, które nawet po uregulowaniu zaległości wymusza na użytkowniku usunięcie historii oraz wszelkich zakładek. Tak działa pseudo monopolsta, któremu się wydaje , że moze wszystko.
    Ciekawe kto im daje na to przyzwolenie. Daje, bo ten proceder nie trwa od wczoraj.
    infolinia, to cyrk na kółkach.


  • ~RADEK / 2017-09-16 17:26
    Od piątku brak telewizji, internetu, telefonu. Umówiona wizyta z serwisem sobota między 12.00 - 15.00 . Czekam i czekam. Niestety, nikt nie dotarł. Po kolejnym interwencji pan na Infolinii każe mi czekać do poniedziałku. I tak firma UPC zafundowała mi weekend bez telewizji, internetu i telefonu.
    Kalisz
  • ~Wkurzony Klinet / 2017-09-15 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można się dodzwonić do BOK. Infantylny, monotonny i denerwujący kobiecy głos automatu zgłoszeniowego kieruje nas w fatalnie skonstruowane menu usług wplatając przy okazji
    kwiatki w stylu "Tu UPC. Pomagamy się Tobie cieszyć każdą chwilą" - czy jakoś tak. Jajo można znieść wysłuchując na okrągło te nagrane komunikaty i ogarniać zawiłe menu (trzeba wpisywać swój numer ID lub PESEL) nie mając praktycznie żadnych szans na szybkie połączenie z żywym człowiekiem. Ciągle leci muzyczka i nudne "Przepraszamy. Czas oczekiwania na połączenie wynosi 10 minut". Kiedyś, jak nasza kablówka nie należała do UPC, telefon wykonywało się bezpośrednio do serwisu i sprawa była załatwiana błyskawicznie. No cóż, MAMY POSTĘP :) Serdecznie odradzam wszystkim korzystanie z usług tej podejrzanej i niesolidnej firmy. Wszystko scentralizowali, idioci. Nawet lokalne serwisy kierowane są przez "Cyntralę" :) DNO
    ZaletyPraktycznie żadnych
    WadyDrogo
    Fatalny serwis i obsługa klienta
    Ciągle ta sama, szminkowana, oferta podawana w nieco zmodyfikowanej formie
  • ~adam / 2017-09-15 14:16
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragiczna firma. Umowa to jak podpisanie cyrografu. Oferują cudawianki, ale gdy przyjdzie płacić nagle duże rachunki to - aby zweryfikować umowę na podstawie przeprowadzonej rozmowy - zasłaniają sie brakiem archiwizacji rozmowy!!!
    UWAGA.OSZUŚCI! Zerwanie umowy 2 tys złotych!!!
    WadyNie dbają o klienta. Tylko kasa.
    za długo
  • ~M / 2017-09-15 12:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Przy 120 mb/s prędkość bardzo słaba, zwłaszcza przy prostych czynnościach - otwieraniu stron internetowych. Internet szwankuje, niekiedy nie łapie wi-fi, cena wysoka i nieadekwatna do świadczonych usług
  • ~Marcin / 2017-09-14 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczne Biuro Obsługi Klienta. Nie dość że numer jest ukryty w czeluściach strony żeby przypadkiem klient go nie znalazł, to jeszcze przekierowywanym jest się do beznadziejnych czatów na których zawsze "nie ma dostępnych konsultantów, przepraszamy". Po dodzwonieniu się czeka nas monotonny głos robot-baby każącej naciskać po 4-5 razy przyciski żeby niby przekierować tam gdzie trzeba, potem monolog 90 sekund jak rozwiązać problem, i dopiero po 6 naciśnięciu ma się przywilej czekania 20 minut na konsultanta znudzonego pracą i swoim życiem
    ZaletyMożna pozbyć się nadmiaru pieniędzy płacąc je tutaj za usługę
    WadyReszta
  • ~Radoslaw / 2017-09-11 16:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Praktyczny brak uslugi wskutek wadliwej instalacji (np. koniecznosc przeladowowania strony wielokrotnie przez 5-10 min, zeby zaladowac strone np. UPC). Technik UPC podczas wizyty stwierdzil wadliwa izolacje kabla zainstalowanego przez UPC wewnatrz sciany, ktora powoduje przerywanie sygnalu na kablu. Zamiast rozbijac sciane w celu naprawy, wypowiedzialem umowe i zawarlem nowa z innym dostawca, z lepszymi parametrami i podobna cena. Przy zerwaniu umowy UPC nie zgodzil sie z faktem, ze ich winy usluga nie jest dostarczana i wymaga kary za zerwanie umowy. Tlumaczenie UPC: awaria to calkowity brak internetu.
  • ~trint / 2017-09-07 21:39
    Ocena: 2.75 / 5
    dość stabilny Internet odkąd podpisałem umowę nie miałem żadnej awarii
    Zaletystabilność
    szybkość
    Wadydrogi
    podatny na pogodę
    5lat
  • ~Marios / 2017-09-07 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej złodziejska i gowniana firma oferująca usługi tv w wawie .
    Odradzam wszystkim .
    Chamska obsługa klienta i drogo jak byk
    ZaletyŻadnych
    WadyChamskie Boa , drogo
    7 lat
  • ~sylwia / 2017-09-06 21:32
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak internetu i telewizji nawet przez 2 dni, chamstwo na infolini
  • ~imnikoleek / 2017-09-06 20:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten internet jest jak ataki DDOS, nie wiadomo kiedy cie zatnie ale jak juz to na pare minut
    Bardzo wysoki PING na serwerach polskich popimo ze są to serwery oddalone o pare set kilometrów i tak cie zatnie
    Na tym internecie tak zwanym UPC nie da sie w jaki kolwiek sposób pracować ani spedzić miło czas
    grajac w jakie kolwiek gry lub inne jak kto woli nie w to juz nie wnikam.
    Zaletynie stety nie ma tu zadnych zalet
    Wadywady ehmm... za duzo wymieniac
    Od 3 lat
  • ~Kamila / 2017-09-06 16:01
    Ocena: 1.50 / 5
    Niestety nawet jedna gwiazdka w opinii to za duzo. Od paru miesiecy nie ma nawet jednego dnia zeby internet dzialal jak nalezy i tylko czasem udaje sie uzyskac polaczenie z internetem i to dopiero w godzinach popoludniowych. Prakrycznie calymi dniami nie da sie kozystac z niego. Nikomu nie polecam bo nie da sie nawet uzytkowac takiego internetu z firmy upc ! Zawiodlam sie.
    ZaletyW opinii
    WadyW opinii
  • ~Łukasz / 2017-08-29 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma dnia żeby internet normalnie chodził. Przerywa traci się... ping 9-12ms by nagle podskoczyć do 1200ms i znów spaść i tak co 5-10 sekund. po roku użerania się z wadliwymi skrzynkami mam dość wzywania co chwila obsługi i przekonywania ich screenami jak internet pracuje bo przy ich sprawdzaniu "wszystko działa prawidłowo". Pora zmienić dostawcę dziękuję dobranoc
    ZaletyBrak
    WadyWadliwe routery
    Cena
  • ~Lukasz / 2017-08-27 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC to firma która kosztowała mnie wiele nerwów i stresu gdyż nie bieże odpowiedzialności za błędy lub świadome oszustwa swoich pracowników. Niezadowolonym klientom polecam składanie skarg do UKE (http://uke.gov.pl/). W moim przypadku po ich interwencji UPC natychmiast zmieniło swoje stanowisko o 180 stopni, choć poza moją skargą nie zaszła żadna okoliczność zmieniająca sytuację z prawnego punktu widzenia.
  • ~mario / 2017-08-27 16:57
    Ocena: 4.00 / 5
    Aktualnie posiadam tylko internet, ale od kilku miesiecy po sprawdzeniu na speedtest.pl wg umowy 120m/s jest zaledwie 60. Jest to dosc irytujace bo przy ogladaniu eleven w necie tryb pełnoekranowy nie da sie ogladac. Zmniejszysz ekran i tak nadal delikatnie klatkuje opoźnia. Przy grach zauwazyłem wczesniej ping miałem na poziomie 20-25 obecnie jest 30-33.
    Gdansk
  • ~tomey / 2017-08-27 00:59
    Ocena: 4.00 / 5
    Przeczytałem kilka ciekawych opinii. Każdy marudzi że na wifi ma około połowę transferu niż powinien mieć. Oczywiście wypowiadają się osoby co nie mają pojęcia co oznacza www lub wifi. Liczysz ze na wifi bedzie taki sam transfer jak po kablu? Żart. To jakby liczyć że poczta polska dostarczy paczke lub list w ten sam dzień co go wyślesz... Wiem coś na temat infolinii upc i około 80% połączeń to problem ze sprzętem klienta lub brakiem umiejętności konfigurowania swoich prywatnych urządzeń. Zanim zaczniecie marudzić na dostawce i internet poczytajcie na internecie jak możecie skonfigurować swój router ewentualnie polecam połączenie kablowe ;) na telefonie i tak nie pobieracie plików paru Gb więc po co wam po wifi transfer 250 Mb? Żeby szybciej otwierać strony www? hahaha. Opinie mijają się tutaj z całą prawdą. Nikt nie wymaga od klienta wiedzy technicznej itp. Ale zanim ktoś zacznie oceniać firmę niech poczyta na internecie czy problem nie leży po ich stronie i spróbujcie najpierw naprawić problem po waszej stronie a dopiero po stronie Upc...( po coś ten internet jest a większość osób nawet nie wie gdzie jest przycisk "start" na pulpicie swojego komputera) Ludzie liczą że upc skonfiguruje wszystkie urządzenia prywatne klientów, nie ma problemu ale to wasz sprzęt więc cena za technika jest taka jak za informatyka, który wam to zrobi. Jedyna wada to dekoder horizon i tyle nic więcej.
    ZaletyPomoc techniczna upc.
    Parametry usług.
    WadyDekoder horizon
  • ~john / 2017-08-26 16:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet jest od czasu do czasu wylaczany i są przerywy w przekazie danych.
  • ~Dawid Czarnecki / 2017-08-23 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam NIKOMU UPC Zamówiłem internet z telewizja na środę wiec wziąłem sobie dzień wolny w pracy. Monter miałbyc między 9-11 niestety o 9:45 zadzwonił ze zespół mu się samochód (OK rozumiem złośliwość rzeczy martwych) ale zrobi wszystko żeby załatwić kogoś jak najszybciej na zastępstwo i cisza o 12 zadzwoniłem do niego z zapytaniem co dalej odpowiedział ze dojechał właśnie do firmy i zaraz będzie coś wiedział i znowu cisza o godz 15 zadzwoniłem na infolinie UPC pan w telefonie zapewniał mnie ze zrobi wszystko co w jego mocy żeby ktoś jak najszybciej się ze mną skontaktował i powiedział o której mniej więcej będzie i co??? Cisza
    O godz 17 zadzwoniłem jeszcze raz na infolinie rozmawiałem z następnym panem który zapewnił mnie ze w przeciągu kilku minut napewno ktoś się odezwie i nie zgadniecie co się stało ..... NIC!!!! Dalej cisza ????????????????
    Wiec o 18 zacząłem pisać na czacie z panem Robertem powiedziałem cała sytuacje zaczął mnie przepraszać i powiedziałem ze jeżeli do 19 nikt się nie odezwie to proszę nikogo nie przysyłać ani nie chce z UPC żadnej umowy po czym pan Robert olał mnie i rozłączył czat o 19:03 napisał do mnie monter który dzwonił do mnie rano " Dzien dobry nie udalo sie znalezc zastepstwa, chcialbym z Panem ustalic termin na jutro jak pasuje. Probbowalem sie dodzwonic. Jutro na pewno ktos sie zjawi, ja dostane zastepcze auto.jaka godzina odpowiada? Jezeli nie bedzie Pana to moze Pan upowaznic jakas osobe. Pozdrawiam" I CO MAM UPOWAŻNIĆ PSA DO PODPISANIA UMOWY??? CZY ZNOWU WZIĄĆ DZIEŃ WOLNY W PRACY I CZEKAĆ NA CUD AŻ MOŻE KTOŚ SIĘ ZJAWI??? Kto mi teraz zapłaci za dzień wolny?? WSTYD ŻENADA
    NIE POLECAM NIKOMU UPC
    ZaletyŻadnych
    WadyCałe UPC TO TO JEDNA WIELKA WADA NIE POLECAM NIKOMU !!!! Nie dajcie się nabrać !!!!
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4543
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4753
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3992
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3086
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2641
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2042
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307