strona 126 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- nastepna »
-
~Karolina / 2019-08-11 12:29
Obsługa Klienta nie istnieje, za każdym razem ktoś kto odbiera telefon podaje inne informacje, rezygnacja z usług jest wręcz niemożliwa, i nawet jak już nie ma nikogo, kto mógłby korzystać z usług w danym miejscu koszty są nadal naliczane, ponieważ jakiś orzeł w biurze nie potrafi przetworzyć zgłoszenia o rezygnacji, Coś okropnego!! Nie polecam!! Trzeba szukać innych rozwiązań, te są już przereklamowane. Użytkowniku! Jeśli prędzej czy później nie chcesz borykać się z beznadziejną niekompetencją - szukaj innego rozwiązania niż UPC ! -
-
~Karolina / 2020-01-23 11:16
Ciągle mam niedoplate, doliczone mam do rachunku jakieś dziwne uslugi/pakiety które podobno mam zapisane w umowie. Nie polecam. Czekam tylko na koniec umowy I już nigdy nie zwiaze się z ta firma. ZaletyZeroWadyMasaMiejscowośćKrakow i Warszawa -
~Karolina / 2022-03-04 16:42
Tragedia nie polecam, permanentny brak internetu!! ZaletyBrakWadyPłacisz za usługi których nie maMiejscowośćOpole -
~Karolina / 2022-03-08 21:01
Upc nie szanuje klientów, przyszłych klientów ani ich czasu. Na infolinii na siłę proponowana jest rozmowa ze sztucznym asystentem. Kiedy dojdzie do rozmowy z konsultantem i człowiek umawia się na oddzwonienie, nie oddzwaniają. w moim przypadku było tak z dwoma konsultantami. jak zadzwoniłam to dopiero za trzecim razem trafiłam na konsultanta który wywiązał się z deklaracji. w tym czasie oczywiście zmieniła się promocja i ceny. jak przychodzi do instalacji to instalatorzy nie przychodzą w umówionym czasie a usługi nie są odwoływane. cały dzień stracony. Nie polecam ,stanowczo odradzam. Firma nie szanuje ludzi. WadywszytskoMiejscowośćwarszawa -
~Karpiarz / 2018-10-29 05:17
Nawet nie zdążyłem sprawdzić usług UPC jak się już zdecydowałem na ich ofertę to okazało się że tam żądzi monter który z obsługą klienta jest na bakier.był u mnie dwa razy i niestety on próbował stawiać swoje warunki jak gdzie i którędy ma być założona instalacja pomimo innych ustaleń z biurem obsługi klienta.Po kilku próbach miły Pan z biura obsługi stwierdził że nie jest na tyle władny by zmusić montera do pracy..Stracili klienta.Podpisałem umowę z NC+ gdzie spotkałem z pełnym profesjonalizmem i normalnym monterem pozdr jacek -
~Kasia / 2015-11-15 20:38
Internet chodzi tragicznie .. Wadydekoder Horizon- ogłądasz plus ćwiczysz przysiady bo musisz go resetować na okrągłorok, abonament miesięczni to 220 złotych -
~Kasia / 2018-04-12 14:06
Wciąż coraz gorzej .......dlaczego?????? Ktoś postanowił uszczęśliwić mnie na siłę i zmienił mi szybkość z 10 mb na 60mb i po co? = dzisiejszy wynik speed testu to 44 i 1,6
Na całe szczęście nie jest to moje narzędzie pracy !!!!! ALE od czasu do czasu sprawdzam pocztę,wysyłam wiadomości lub chce sprawdzić rozkład jazdy lub zasięgnąć informacji czy zrobić przelew.....tylko tyle! a czas oczekiwania na cokolwiek to jakaś masakra!!!!
Od pewnego czasu zauważam taką ,,prawidłowość,,że w dniach 9-14 każdego miesiąca działanie internetu jest koszmarnie wolne!!!!
Zaletytakie sobieWadymnóstwoMiejscowośćGdańsk -
~Kasia / 2021-01-23 16:03
A jeszcze jedno. Uwaga! Bo umowę sobie sąmi przedłużają! Teraz już nie dam tym zastanym oszustom tego zrobić.
NIEEEE POLECAM!MiejscowośćNowa Sól -
-
~Kasia / 2022-01-12 22:34
Co sie stało z internetem od nowego roku? Śmigało a od początku roku DRAMAT!!!!!!!!!! prędkość 1000 a działa jak żółt. Speed test wskazuje 47!!! tak, to nie pomyłka - odberanie 47 i to na kablu!!!!!!!
DRAMAT!!!!!!!!!!!!!!!Wadybardzo wolno działa mimo prędkości 1000. Router zmieniony w listopadzie 2021MiejscowośćGdańsk -
~Kasia / 2023-08-24 12:32
Obsługa klienta to jakiś żart - co chwilę awaria, umówiony serwisant po dwóch dniach oczekiwania wyszedł po 4 min, stwierdził że kable były źle podłączone (to jak działało przez 4 lata wcześniej?), nawet nie pozwolił przy nim sprawdzić czy działa tylko wybiegł. Do konsultanta nie można się dodzwonić - tylko automat, który każe restartować router. Po złożeniu skargo mieli dzwonić w celu umówienia dalszych działań - nikt się nie skontaktował.
Nie jestem w stanie wykonywać swojej pracy - praca zdalna. To jakiś żałosny żart. -
~Kasia / 2023-10-24 08:15
UPC i PLAY to jakaś porażka!!! Odkąd się połączyli CODZIENNIE mamy problem z Internetem. Mieszamy w centrum dużego miasta, a internet chodzi gorzej niż na wsi. Obraz nie nadąża za obrazem. Nikt z tym nie jest w stanie nic zrobić, bo gwarantują internet tylko po kablu!! Zanim przeszli do PLAY nie było żadnego problemu, teraz to jakaś tragedia. Na infolini przerzucają mnie jak kotleta, technicy nie przychodzą, odbijam się od ściany. Jedyne rozwiązanie to rozwiązanie umowy. PORAŻKA, nie polecam. ZaletyBRAKWadyCAŁE UPC i PLAY to jedna wielka wada.Miejscowośćzachodniopomorskie -
~Kasica / 2023-12-10 00:36
Żenujący poziom usług. Przy pracy zdalnej niestety robotę ratuje internet z telefonu. Ale oczywiście wg dostawcy wszystko jest super... -
~Kasica / 2023-12-10 00:45
Randomowe wyłączenia internetu, które utrudniają pracę zdalną. -
~kaszanixxxxx / 2021-02-10 18:25
gram sobie w grę komputerową a tu nagle 500 pingu i utrata połącze nia mam ofertę 1000 mb na sekundę i psia jucha mam średnio 20 i płace 200 zł nie opłaca się nie polecam. -
~kasztan / 2023-02-11 20:13
tragedia tragediatragediatragediatragediatragediatragediatragediatragedia ZaletybraktragediatragediatragediatragediatragediatragediaWadyduzotragediatragediatragediatragediatragediatragediaMiejscowośćstolica -
~Kata / 2022-10-21 12:39
totalne gówno - niestabilny internet, zerowa obsługa i pomoc, badziewna infolinia z botami. NIE POLECAM WRĘCZ ODRADZAM!!! ZaletybrakWadyzero jakości, niestabilny internet, brak obsługi i pomocyMiejscowośćŚwidnik -
-
~Katarina / 2019-10-23 12:39
Please dont use this internet! There is always some extra fee with them. I dont get it anymore. Plus, if you have some issue with them the only way to solve it is by coming to their office. Everytime when I called costumer support they told me I need to wait for a consaltunt who speaks English. I called several times and waited on the line 20 min (!) every single time and no body picked up the phone. So calling them is a waste of time.
I dont have time and energy to describe my exprerience with them in their office. Simply- THEY ARE THIEVES and dont choose them as internet provider! -
~KATARZYNA / 2015-09-20 17:09
Nikomu nie polecam UPC .Dekoder Harizon to jedna wielka porazka ,internet to średniowiecze.Obsługa w biurach to banda nierobów.Ogólnie Upc to jedna wielka pomyłKa jeżeli ktoś chce załozyc to niech się zastanowi dwa razy -NIE POLECAM !!!! ZaletyBRAKWadySAME WADY..... -
~Katarzyna / 2021-12-27 17:44
Od wigili czekam na nowy dekoder i po dzisiejszej rozmowie z konsultantem dowiedziałam się że dopiero pań z dekoderem przyjedzie może 29 grudnia przez całe święta bez telewizji i teraz pewnie będzie i sylwester taki sam . Od początku UPC to dziadostwo i nic więcej już od montażu się zaczęło bo przysłali montera który poszedł po najprostrzej Lini oporu żeby nie musiał kabli ciągnąć to podpiął się pod inna telewizję kablową co jest u mnie w bloku i od tej pory mam problemy jak i z telewizja oraz z internetem . Dziś złożyłam wypowiedzenie z UPC i chciałam Wszystkich uprzedzić przed tą siecią nie dbają wogóle o swoich klientów ZaletyŻadneWadyOj bardzo dużo .NIE POLECAMMiejscowośćRuda Śląska -
~Katarzyna / 2022-01-09 19:53
Dramat.. Cały czas umawiają mnie na termin a albo nikt nie przyjeżdża albo bez sprzętu.. Czekam już 2 miesiące na głupie podciągnięcie kabla z piwnicy do góry.. Dramat!! Najgorsze co może być! Zawiodłam si3 MiejscowośćCzęstochowa
strona 126 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- nastepna »