W moim przypadku na montaż czekałem 8 dni,po tym czasie monter przyszedł podłączyć internet praktycznie nie przygotowany. I stwierdził że teraz tego nie zrobi tylko za kolejny tydzień,nie podał konkretnej przyczyny dlaczego. I to właśnie mnie zirytowało.
ZaletyInternetowe biuro obsługi Super
WadyMonter,totalna katastrofa
MiejscowośćBolesławiec
~Mk_olej / 2018-01-13 21:47
Ocena: 2.00 / 5
Przy ofercie zakładającej 300 mbs wyciąga średnio 86 Mb/s. Internet nie jest ani trochę stabilny, częste problemy techniczne i ogólnie nigdy nie podpisujcie z nimi umowy.
Zalety Przynajmniej na jednym telefonie działa jak należy
WadyNie mam siły żeby tyle pisać
MiejscowośćGdynia
~Czapek / 2018-01-10 20:14
Ocena: 4.75 / 5
UPC posiadam od ponad roku, jestem bardzo zadowolony Ping na poziomie 9 w moim mieście nie zdarza się żadnemu z dostawców internetowych, dla mnie to ogromna zaleta, przez rok czasu ani razu internet nie rozłączył się podczas grania, pobierania, przeglądania.
MiejscowośćBolesławiec
~Rozmarynka / 2018-01-09 22:53
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy wybór, problem z rozwiązaniem umowy, wolny internet, drogie rachunki -
odradzam
ZaletyBrak
MiejscowośćWarszawa
~D / 2018-01-09 10:53
Ocena: 2.00 / 5
Odradzam. Problemy przy rozwiazaniu umowy. Nowi klienci otrzymują o połowę niższy abonament.
MiejscowośćWarszawa
~Petercom / 2018-01-08 22:40
Ocena: 2.00 / 5
Zamówienie internetu online 31.12.2017 z montażem na 03.01.2018, infolinia zadzwoniła 02.01.2018 poinformować że w tym czasie instalator się nie wyrobi i proponuje termin 05.01.2018 między 15-17 ok. W dniu 05.01.2018 o 17:00 dzwonię na infolinię (odbiór szybki) zarejestrowano zgłoszenie jako priorytet i miał instalator zadzwonić. Godz. 19:00 kolejny telefon na infolinię (odbiór szybki) zgłosiłem że instalator się nie odezwał i zarejestrowano kolejne zgłoszenie o pilny kontakt. Godz. 21:30 telefon na infolinię (odbiór szybki) poinformowałem, że instalator się nie odezwał i rezygnuję z ich usług. Dobrze że żona zrobiła zakupy bo gdybym był singlem to byłbym bez jedzenia w święto 3 Króli (06.01.2018)
Zaletyszybki kontakt z infolinią, miła obsługa na infolinii
Wadyolanie przyszłego klienta przez firmę instalatorską!
MiejscowośćOpole
~Janusz / 2018-01-08 20:46
Ocena: 1.00 / 5
UPC w Szczcinie to porażka. Najpierw spamowali ulotkami, gdy już dałęm się nabrać na ich "super ofertę" internet mam, ale z komórki. Brak jakiegokolwiek kontaktu z centrum obsługi.
Zaletybrak
Wadybrak kontaktu z biurem obsługi, ciągłe braki połączenia. Aby sprawdzić pocztę, trzeba 10 min cyekać
MiejscowośćSzczecin
~Kaja / 2018-01-05 21:44
Ocena: 1.50 / 5
Wedlug mnie jest to jedna z najgorszych opcji jakie mozna wybrac. Posiadam internet i telewizję w upc i jak narazie od prawie pół roku męczę się zarówno z internetem jak i telewizją. Telewizja nie jest najgorsza chociaz czesto po prostu nie działa. Internet codziennie trzeba zresetować router i czasami za 1. razem nie pomaga i trzeba to powtarzać kilkukrotnie. Obsluga klienta nie pomaga. Nie polecam.
MiejscowośćWarszawa
~manaszk / 2018-01-05 21:34
Ocena: 3.75 / 5
Stabilne łącze kablowe w bloku w Warszawie.
Do 8 lat bez awarii.
Wadykonkurencja jest tańsza
MiejscowośćWarszawa
~Krzychoo / 2017-12-31 20:09
Ocena: 4.00 / 5
Ciężko oceniać. Mam usługę Biznes a w niej telefon, internet i TV.
Działa bez zastrzeżeń. Transfery OK.
Nie rozumiem skąd takie opinie. Jak na razie nie widzę wad.
Ciężko mówić o zaletach. Po prostu dostarczają usługę tak jak powinno to wyglądać
Niezadowolonym radzę zapoznaniem się z obsługą w Netii
MiejscowośćWrocław
~Niezadowolona / 2017-12-28 14:54
Ocena: 2.00 / 5
Nie jest jeszcze tak zle z przekazem ale zaczyna się zabawa jak konczysz z nimi umowę i musisz sobie sam wszystko odłączyć i im albo wysłać przez paczkomat koszt 50zł albo kitrasz się do najbliższego punktu gdzie przyjmują sprzęt. Odradzam te firme
ZaletyNie mialam problemu z obsluga
WadyDemontaż sprzętu przez klijenta a nie pracownika firmy.
MiejscowośćNowy Sącz
~Lototskyi / 2017-12-28 12:21
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet ktory moze byc, kazde 2 minuty znika na 2-3 sekundy co bardzo przeszkadza
Zaletyzadnych przed innymi
Wadyznika sam po sobie internet, nawet z wymienionym routerem. Predkosc na umowie prze pierwsze 2 tugodni byla ok, a potem spadla do 1/3 ktorej ma byc
MiejscowośćWarszawa
~Troy / 2017-12-23 21:23
Ocena: 5.00 / 5
Wiele lat korzystałem z internetu UPC i nie rozumiem skąd takie oceny. Świetna obsługa, internet po kablu trzyma prędkość i parametry. Ping w grach nie skacze, obsługa klienta nigdy mnie nie zawiodła. Szczerze polecam.
Zalety- Prędkość internetu
- Dobre pingi w grach
- Obsługa klienta
- Niskie ceny
WadyBRAK
MiejscowośćWarszawa
~Rus / 2017-12-19 11:27
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam. Zbyt wiele czasu na naprawę błahej usterki
~Kyle / 2017-12-18 02:40
Ocena: 1.00 / 5
Non stop awarie i brak internetu. Nic nie dające rozmowy z cok-iem. Serwisanci w części totalne debile, dla których najlepszym rozwiązaniem problemu jest zamiana sprzętu na nowy. Prędkość na papierach totalnie różni się z faktyczną. W sumie to się nie dziwię, bo w magicznej skrzynce na klatce z napisem "UPC Z tej skrzynki wychodzi superszybki internet" są stare kable koncentryczne. TRAGEDIA I HAŃBA
Dodatkowo na każdej klatce w mieście muszą porozklejać po 100 gównianych naklejek aby kolejny łoś do nich zadzwonił.
Niby cena niska, ale szybko człowiek zrozumie o co chodzi.
Jakbyś miał korzystać z tego internetu przez rok za milion $ to uwierz, że wolisz nie mieć kasy, ale mieć zwykły internet.
Odradzam każdemu pakowania się w to gówno
ZaletyBrak
WadyTRAGEDIA
HAŃBA
CENA
PRĘDKOŚĆ
SERWIS
CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
SYFIASTE NAKLEJKI NA KLATCE
OGÓLNE GÓWNO
MiejscowośćWrocław
~Małgorzata / 2017-12-17 17:22
Ocena: 1.25 / 5
Upc jest profesjonalne tylko wtedy gdy chce coś sprzedać, cała reszta to wielka improwizacja. Wymagają płatności w terminie ale oni mogą mieć awarie kiedy im to pasuje i nie przypominam sobie abym mogła sobie odliczyć kwotę za to že nie było internetu przez kilka dnia .
~Najarany / 2017-12-17 12:12
Ocena: 1.00 / 5
Porazka! Co chwila awarie sieci minimum kilka w miesiacu. Cena zdecydowanie nie adekwatna to poziomu usług. Nie po to płace spore pieniądze aby co róż męczyć się z niedziałającym internetem i telewizją
MiejscowośćTychy
~John / 2017-12-17 03:03
Ocena: 1.00 / 5
Youtube na horizonie to wal
Nie mam najmniejszych szans zebyz tego skorzystac.
To chwyt na klientow
~bat75 / 2017-12-16 22:42
Ocena: 3.50 / 5
Ogólnie to szybki internet n papierze, szybki w skanie, ale w ogólnym odczuciu: wolny, niestabilny, zanikające wi-fi w routerze, często zrywane połączenie
Zalety- bardzo dobre parametry na papierze i w ofercie za dobrą cenę
Wady- niestabilne wi-fi w routerze
- piątek-niedziela sieć niby stabilna, ale natflixa nie pooglądasz czy HBO GO przy czym w neostradzie na 1/4 tych parametrów nigdy nie było problemu
~Slawek / 2017-12-12 20:15
Ocena: 1.50 / 5
Internet niestabilny, od 20 października kilkukrotnie zrobilem test. Wyniki (download) 19,47; 69,67; 2,58; 2,13; 74,58. Do tego wielokrotnie siec znika na kilkanascie sekund (zrywajac np polaczenie). Dodzwonic sie na infoline zajmuje duzo czasu. Oferta na przedluzenie umowy jest istotnie gorsza niz dla nowych klientow!!! A tej dla nowych klientow nie moge podpisac!!!
Dekoder horizon i jego obsluga fatalna, zawiesza sie.
Wiele osob pisze o Orange że mają słabą obsługę - zapewne nigdy nie zetknęli sie z UPC. poznałem obie - Orange jest lepszy