MiejscowośćWarszawa
strona 124 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- nastepna »
-
~Maria / 2018-01-25 11:54
Szybka, dobra i dogodna usługa. Uczciwe i świetne warunki. Pracownicy w szybkim tempie pomagają i nie robią żadnych problemów. -
-
~Sławomir / 2018-01-21 16:54
Ja jestem klientem UPC Polska od ponad 20 lat i płacę za abonament 200 złoty miesięcznie a nowi klienci płacą o
ponad połowę miej gdzie tu logika i zwykła uczciwość.W moim budynku UPC jest
monopolista więc nie mam gdzie przejść do
innego operatora tv kablowej.Więc płacze i płacę bo jak tu żyć bez TV/Internet/Telefon odradzam wszystkim
UPC.Na infolinii na połączenie czeka się
około 18-25 minut a później jest się zbywany.Prędkość rzeczywista Internetu 100mb/s to to 16mb/s a pobierania powinna być 10mb/s a w rzeczywistości masz 1mb/s.
Programy oferty TV są dublowane.Brak mozliwosci wyboru programów.ZaletyBrakWadyCzęste pikselowanie TV
Bardzo słaby i wolny Internet 100mb/s
Bardzo wysokie rachunki za abonament
Serwis płatny
Odchodzisz z UPC płacisz około 200złotych
Brak możliwości zmniejszenia abonamentu
MiejscowośćWarszawa -
~Leszek / 2018-01-19 14:59
Zlodzieje... nie dosc ze nie da sie z nimi rozwiazac umowy bez ponosen8a dodatkowych kosztow... ostatnia fv bez promocji pakietowej 100% drozej... to jeszcze kary za zwrocony sprzęt zaliczają... a potem windykacje nasylaja ... omijac z dsleka !!! WadyTunery uzywane daja ktore psują sie co 3 miesiace...MiejscowośćJastrzębie-Zdrój -
~Niezadowolony klient / 2018-01-19 11:33
Obsługa UPC Płock w Atrium Mosty to porażka! Facet, który tam siedzi to totalna nieporozumienie! Jest gburowaty, nieprofesjonalny i tak odpowiada, że nie wiadomo o co mu chodzi.... Nie polecam!!! ZaletybrakWadyobsługaMiejscowośćPłock -
~Długi. D / 2018-01-18 14:26
Nie polecam ciągle przychodziły inne rachunki ciągle oszukują nie warto brać ZaletyNie maMiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki -
~Rafał / 2018-01-16 21:16
Internet z UPC posiadm od kilku lat, działa przeciętnie - raz lepiej raz gorzej. Problem jest kiedy działa gorzej bo wtedy trzeba zgłosić awarię w telefonicznym biurze obsługi klienta. W tym przypadku podejście do klienta niestety jest mierne - obsługa niekompetentna albo mają niesamowity bałagan w przepływie informacji miedzy przyjmującymi zgłoszenia a technikami albo coś innego tam szwankuje. Efekt jest taki że awarię internetu trwającą 7 (!) dni zgłaszać trzeba było 3-krotnie. Za każdym razem informacja że zgłoszenie zostało przyjęte i technik pojawi się o określonej porze dnia - niestety nie pojawił się. BOK nie umiał wytłumaczyć dlaczego. Jakość usług przeciętna ale obsługa techniczna fatalna. NIE POLECAM. Wadysłaba obsługa klienta
słaby serwisMiejscowośćKraków -
~Kam / 2018-01-14 19:26
Muszę przyznać, że na początku byłem zadowolony z internetu, ale teraz uważam, że internet jest po prostu słaby. Ma niestabilne połączenie, często trzeba go resetować a ponad to czasami nie da się z nim połączyć. ZaletyCenaWadyNiestabilne połączenie, problemy z połączeniemMiejscowośćŻory -
~Jacek / 2018-01-14 06:26
W moim przypadku na montaż czekałem 8 dni,po tym czasie monter przyszedł podłączyć internet praktycznie nie przygotowany. I stwierdził że teraz tego nie zrobi tylko za kolejny tydzień,nie podał konkretnej przyczyny dlaczego. I to właśnie mnie zirytowało. ZaletyInternetowe biuro obsługi SuperWadyMonter,totalna katastrofaMiejscowośćBolesławiec -
-
~Mk_olej / 2018-01-13 21:47
Przy ofercie zakładającej 300 mbs wyciąga średnio 86 Mb/s. Internet nie jest ani trochę stabilny, częste problemy techniczne i ogólnie nigdy nie podpisujcie z nimi umowy. Zalety Przynajmniej na jednym telefonie działa jak należyWadyNie mam siły żeby tyle pisaćMiejscowośćGdynia -
~Czapek / 2018-01-10 20:14
UPC posiadam od ponad roku, jestem bardzo zadowolony Ping na poziomie 9 w moim mieście nie zdarza się żadnemu z dostawców internetowych, dla mnie to ogromna zaleta, przez rok czasu ani razu internet nie rozłączył się podczas grania, pobierania, przeglądania. MiejscowośćBolesławiec -
~Rozmarynka / 2018-01-09 22:53
Najgorszy wybór, problem z rozwiązaniem umowy, wolny internet, drogie rachunki -
odradzamZaletyBrakMiejscowośćWarszawa -
~D / 2018-01-09 10:53
Odradzam. Problemy przy rozwiazaniu umowy. Nowi klienci otrzymują o połowę niższy abonament. MiejscowośćWarszawa -
~Petercom / 2018-01-08 22:40
Zamówienie internetu online 31.12.2017 z montażem na 03.01.2018, infolinia zadzwoniła 02.01.2018 poinformować że w tym czasie instalator się nie wyrobi i proponuje termin 05.01.2018 między 15-17 ok. W dniu 05.01.2018 o 17:00 dzwonię na infolinię (odbiór szybki) zarejestrowano zgłoszenie jako priorytet i miał instalator zadzwonić. Godz. 19:00 kolejny telefon na infolinię (odbiór szybki) zgłosiłem że instalator się nie odezwał i zarejestrowano kolejne zgłoszenie o pilny kontakt. Godz. 21:30 telefon na infolinię (odbiór szybki) poinformowałem, że instalator się nie odezwał i rezygnuję z ich usług. Dobrze że żona zrobiła zakupy bo gdybym był singlem to byłbym bez jedzenia w święto 3 Króli (06.01.2018) Zaletyszybki kontakt z infolinią, miła obsługa na infoliniiWadyolanie przyszłego klienta przez firmę instalatorską!MiejscowośćOpole -
~Janusz / 2018-01-08 20:46
UPC w Szczcinie to porażka. Najpierw spamowali ulotkami, gdy już dałęm się nabrać na ich "super ofertę" internet mam, ale z komórki. Brak jakiegokolwiek kontaktu z centrum obsługi. ZaletybrakWadybrak kontaktu z biurem obsługi, ciągłe braki połączenia. Aby sprawdzić pocztę, trzeba 10 min cyekaćMiejscowośćSzczecin -
~Kaja / 2018-01-05 21:44
Wedlug mnie jest to jedna z najgorszych opcji jakie mozna wybrac. Posiadam internet i telewizję w upc i jak narazie od prawie pół roku męczę się zarówno z internetem jak i telewizją. Telewizja nie jest najgorsza chociaz czesto po prostu nie działa. Internet codziennie trzeba zresetować router i czasami za 1. razem nie pomaga i trzeba to powtarzać kilkukrotnie. Obsluga klienta nie pomaga. Nie polecam. MiejscowośćWarszawa -
~manaszk / 2018-01-05 21:34
Stabilne łącze kablowe w bloku w Warszawie.
Do 8 lat bez awarii.Wadykonkurencja jest tańszaMiejscowośćWarszawa -
-
~Krzychoo / 2017-12-31 20:09
Ciężko oceniać. Mam usługę Biznes a w niej telefon, internet i TV.
Działa bez zastrzeżeń. Transfery OK.
Nie rozumiem skąd takie opinie. Jak na razie nie widzę wad.
Ciężko mówić o zaletach. Po prostu dostarczają usługę tak jak powinno to wyglądać
Niezadowolonym radzę zapoznaniem się z obsługą w NetiiMiejscowośćWrocław -
~Niezadowolona / 2017-12-28 14:54
Nie jest jeszcze tak zle z przekazem ale zaczyna się zabawa jak konczysz z nimi umowę i musisz sobie sam wszystko odłączyć i im albo wysłać przez paczkomat koszt 50zł albo kitrasz się do najbliższego punktu gdzie przyjmują sprzęt. Odradzam te firme ZaletyNie mialam problemu z obslugaWadyDemontaż sprzętu przez klijenta a nie pracownika firmy.MiejscowośćNowy Sącz -
~Lototskyi / 2017-12-28 12:21
Najgorszy internet ktory moze byc, kazde 2 minuty znika na 2-3 sekundy co bardzo przeszkadza Zaletyzadnych przed innymiWadyznika sam po sobie internet, nawet z wymienionym routerem. Predkosc na umowie prze pierwsze 2 tugodni byla ok, a potem spadla do 1/3 ktorej ma bycMiejscowośćWarszawa -
~Troy / 2017-12-23 21:23
Wiele lat korzystałem z internetu UPC i nie rozumiem skąd takie oceny. Świetna obsługa, internet po kablu trzyma prędkość i parametry. Ping w grach nie skacze, obsługa klienta nigdy mnie nie zawiodła. Szczerze polecam. Zalety- Prędkość internetu
- Dobre pingi w grach
- Obsługa klienta
- Niskie cenyWadyBRAKMiejscowośćWarszawa
strona 124 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- nastepna »