strona 123 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- nastepna »
-
~John / 2017-12-17 03:03
Youtube na horizonie to wal
Nie mam najmniejszych szans zebyz tego skorzystac.
To chwyt na klientow -
-
~John łejn / 2020-03-09 11:09
Któryś raz w miesiącu nie ma internetu. Chcę porozmawiać, ale oczywiście się nie da. Można porozmawiac jak chce coś kupic. Nie będę przedłużał z nimi umowy. UPC ma najgorszy internet MiejscowośćOlkusz -
~joker / 2018-08-30 02:56
częste awarie, internet działa wolniej niż zagwarantowali w umowie, brak kontaktu z obsługą techniczną dla biznesu - nie pracują 24/dobę ZaletybrakWadyczęste awarie, niestabilna prędkość połączenia z netem, brak obsługi klienta i pomocy 24h/dobęMiejscowośćWarszawa -
~jolero64 / 2012-04-25 20:29
odwagi na zmianę ZaletyBrak!WadyAwarie, cena, niezgodność transferu internetu z umową, brak kontaktu z BOK (oczekiwanie >15 min, a potem rozłączenie). Ogólnie do d...py!!!Od poczatku (niestety brak odwagi na zmianę-a nóż trafię gorzej?), obecnie za drogo (pakiet ok. 250Z -
~Jolka / 2022-01-27 16:53
Nowe miasto, więc zadzwoniłam, czym okablowane mieszkanie. Pan przez tel mówi tak JA chcę, potwierdza,wszytko jest możliwe, ok, Ale przychodzi potwierdzenie zamówienia. Zaskoczenie -bo jest inaczej niż rozmowa tel. Nowe opcje skutkujące. W dodatku Pan mnie zrzucił, jak chciałam wyjaśnić nieporozumienie. Firma mało profesjonalną już na tym etapie. ZaletyBrakWadyObsługa klietaMiejscowośćLublin -
~Jon / 2020-09-02 10:34
UPC is literally the worst company I have ever seen. Book an appointment and it magically disappears without any warning. I strongly encourage any fellow British expats to go with Orange - stick to what you know. MiejscowośćWarszawa -
~Jon / 2022-02-03 05:54
Nigdy więcej UPC obsługa klienta to jakaś kpina . Przez ponad 4 miesiące starałem się o zwrot nad plety .internet pozostawia wiele do życzenia. W końcu rozwiązałem umowę z ich winy gdy po 6 lub 7 tygodniach nie potrafili mi przenieść usług na inny adres .NIE POLECAM !!!! ZaletyBrakWadyWszytkoMiejscowośćWrocław -
~Jot Wu / 2020-02-22 15:58
Radzę trzymać się z daleka, poszukać innego dostawcy internetu i kablówki i NIGDY nie podpisywać z nimi żadnej umowy przez telefon (dotyczy przedłużenia) - takich oszustów jak w UPC, to naprawdę ze świecą szukać. I jeszcze mają czelność po wcześniejszym oszustwie dzwonić pół roku później, proponując rozszerzenie pakietu. Po wypomnieniu oszukańczych praktyk gość z infolinii tak się zbulwersował, że załączał się drzeć do słuchawki! Dno! ZaletybrakWadywszystko, a już przede wszystkim pracownicy infolinii i oszustwa przy przedłużaniu umowyMiejscowośćKędzierzyn-Koźle -
-
~JrzyD / 2020-04-27 22:30
JD gówno niema co gadać i sie rozpisywać gówno jakich malo Zaletynie maWadyCały czas wywala neta -
~js / 2022-02-06 13:10
Nie polecam, oszusci na max. Zgłaszajcie ich do UOKiK MiejscowośćBydgoszcz -
~jszcz / 2020-01-15 19:44
Tragiczna jakość usługi w Warszawie. Brak Internetu przez 3 dni i brak możliwości skontaktowania się z biurem klienta. Nie odpowiadają na FB, nie odbierają telefonu. ZaletybrakWadysameMiejscowośćWarszawa -
~Julia / 2020-04-23 00:04
Internet praktycznie nie chodzi, nie da się nic zrobić kompletnie.Gdy dzwoni się na infolinię, każą zresetować ruter i to koniec pomocy. Dramat, nie polecam tylko same nerwy. ZaletyBrakWadyWszystko!MiejscowośćWrocław -
~Julia / 2023-10-31 19:42
Byłam 3 lata u UPC. Nie miałam zastrzeżeń. I zadzwonił pan bo łączenie z Play i będzie super. Przyszedł pan na instalację. Sprzęt zepsuty nie działa. To poprosiłam o podłączenie starego sprzętu. Sygnału brak bo nie jestem już klientem UPC. Nie jestem też klientem Play bo nie poszedł sygnał. Jestem bez internetu bez tv. Cały dzień dzwonię na infolinię. Przełączają z działu do działu. Ludzie bez kompetencji. Każdy mówi co innego. Mam dość. -
~juliaa096 / 2018-04-13 08:36
Witam, nie polecam UPC!!! Obsługa telefoniczna fatalna, osoby odbierające telefony są niekompetentne, nic nie wiedzą, przełączają od jednej osoby do drugiej, są nie mili, opryskliwi! Nie szanują klienta! Jakość obrazu bardzo słaba, co po chwilę się zacina! Po prostu żenada.. ZaletyPan monter był bardzo miły i uprzejmyWadyCałe mnóstwo -
~Julja / 2021-03-12 21:35
Ten UPC to jakaś porażka (((((( ODRADZAM WSZYSTKICH , kto jeszcze w to złodziejstwo nie trafił . Miałam usługę 3 w 1 niby promocyjne , chociaż używam tylko internet . Ciągle doliczyli jakieś koszty . Zrezygnowałam z wszystkich tak zwanych promocji, żeby płacić tylko za internet i otrzymałam fakturę na 289zł za 1 miesiąc!!!!! Po kontakcie na infolinii (to w ogóle inny temat) otrzymałam odpowiedz, że taka jest kwota internetu bez promocji . A z tą infoliniją: 1,5 godziny ciągłego przełączenia od jednego konsultanta do drugiego i czasu oczekiwania między przełączeniem w 10-15 min ((!!! Brak kompetentności ZaletyBrakWadyOszustwo ,szybkość internetu , obsługa klientaMiejscowośćSzczecin -
~Julka / 2022-02-04 15:48
Zerwane linie przez wiatr, brak internetu światłowodowego oraz przy tym telewizji. Państwo w tej firmie UPC robią obie żarty z ludzi i sprawdzają wytrzymałość osób . 8 dzień bez niczego, bez kontaktu od operatora o jakiejkolwiek naprawie. Dział techniczny codziennie wpisuje że sprawa priorytetowa i wyślą technika. Nie mają swoich techników, wysyłają inne firmy które w tym okresie nie mają czasu. Dzieci na zdalnym nauczaniu i bez internetu przez tych państwa. Nie polecam nikomu tej firmy !!! Przez 7 miesięcy było ok. Reklamacja złożona i czekamy. ZaletybrakWadybrak techników, brak internetu, brak ludzi kompetentnychMiejscowośćGościeradów -
-
~Jupc / 2021-08-31 15:26
Tragedia, jeśli musisz mieć stały ping, to blokuj ich numer oraz stronę l. ZaletyBrakWadyIstnienie firmyMiejscowośćWrocław -
~Jupc / 2021-11-24 17:19
W głowie się nie mieści jakie to jest dziadostwo omijać ich szerokim łukiem!!!!!!! MiejscowośćWarszawa -
~jurek / 2018-03-12 19:42
Centrum Warszawy, internet zrywający co pare sekund i transfery o modemowej prędkości to norma, S Y F MiejscowośćWarszawa -
~Justyna / 2019-10-02 17:43
Tragedia... TAURON wymieniał słup w naszej okolicy oczywiście nikt z UPC się nie pojawił (mimo że UPC zostali wcześniej poinformowani) żeby ten kabel zdemontować i zawiesić ponownie... Teraz od tygodnia nie możemy doprosić się żeby ktoś łaskawie przyjechał przymocować spowrotem kabel... Umawiali się już 3 razy i nikt się nie pojawił. Za drugim razem jak dzwoniłam dopytać co z naszym zgloszeniem powiedzieli że zgłoszenie zostało zamknięte mimo że nikt nie przyjechal... wyglada na to że sami zamykają sobie zgłoszenia żeby klient nie miał prawa do reklamacji... Żenada... ZaletyBrakWadyZero przepływu informacji pomiędzy UPC a podwykonawcami... Bardzo zła jakość obsługi klientaMiejscowośćTarnowskie Góry
strona 123 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- nastepna »