Bez przerwy coś się psuje. Opieszały i niekompetentny serwis. Tępota konsultantów telefonicznych. Arogancki stosunek do klienta.
Zaletybogata oferta
WadyZa silna pozycja na rynku. Organa antymonopolowe powinny zmusić firmę do podzielenia się na kilka małych, konkurujących ze sobą.
Wybrałem UPC, bo dotychczasowy dostawca internetu był jeszcze gorszy.
~Jerzy / 2017-04-30 19:56
Ocena: 1.00 / 5
Przez cały długi weekend internet praktycznie nei działa, zrywane połączenie. Brak reakcji obsługi. Czas zmienić na Orange.
11 lat
~jjj / 2020-04-23 15:30
Ocena: 1.00 / 5
Nie rozumiem jak w dzisiejszych czasach na rynku może działać firma, która przestając świadczyć usługi, nie pozwala na rozwiązanie umowy, strasząc konsekwencjami finansowymi. Dałem się zrobić w balona jak małe dziecko. UPC to złodziejska firma, która ze swoich klientów robi debili, wciskając im skrajnie nie korzystne umowy do podpisu.
PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH!!!
Zaletybrak
WadyJEDYNIE
MiejscowośćRuda Śląska
~Joanna / 2014-11-18 21:51
Ocena: 1.00 / 5
Rewelacyjny chwyt dostawców usług internetowych do 60mb/s czyli prędkość o,00 również mieści się w granicy! jeszcze nie zdarzyło się przez okres pół roku aby prędkość była większa niż 18mb/s. Żenada.
Zaletyszybkość instalacji usługi
Wadyprędkość, obsługa klienta
pół roku
~JOANNA WÓJCIK / 2013-08-26 21:10
Ocena: 1.00 / 5
JEDNO WIELKIE NIEPOROZUMIENIE, OSZUŚCI!!!!!!!!!!!!!! I BANDA ZŁODZIEI!!!! UCIEKAC JAK NAJDALEJ!!!!!!!!!! RACHUNKI MIELISMY MIEC NA 119ZŁ A MAMY NA 300!!!!!!!!!! PAKUJA NAM KANAŁY KTÓRYCH NIE CHCEMY!!!!!!!!!! UWAGA!!!!!!!!!!!!!
ZaletyŻADNYCH!!!!!!!!!
WadyWSZYSTKIE!!!!!!!!!!!
ROK 119
~johan / 2013-03-20 16:43
Ocena: 1.00 / 5
chciałbym podzielić się swoimi uwagami dotyczącymi działania serwisu. mam pakiet z internetem 120 mb/s problem jednak jest taki że według pomiaru maksymalny transfer jaki udało mi się osiągnąć to 57Mb/s przy ściąganiu, więc zadzwoniłem do serwisu i przysłano mi technika ze swoim komputerem który po podłączeniu do mojej sieci pokazywał transfer powyżej 100 mb/s więc wyciągnąłem mój drugi komputer(laptop) aby także na nim wypróbować transfer wynik był ok 50 mb/s, w tym wypadku zakwestionowałem te wyniki z komputera serwisanta i uznałem że najlepiej będzie sprawdzić to na jeszcze jednym komputerze tym razem od sąsiada.serwisant jednak w tym czasie już wypisywał płatną usługę i nie był zainteresowany przetestowaniem tego na jeszcze jednym komputerze ponieważ uznał że wynik na jego komputerze jest miarodajny .Obciążył mnie kwotą 50 zł za usługę ,a problem pozostał . a serwisant oddalił się . sąsiad po podłączeniu swojego komputera otrzymał wynik taki sam jak ja w moich dwóch komputerach, czyli trzy komputery przeciw jednemu. chciałbym zapytać czy tak powinna wyglądać usługa serwisowa upc która nie rozwiązuje problemu tylko kasuje pieniądze? co ja mam o tym myśleć?chciałbym jednocześnie dodać że sprzęt mój i sąsiada to komputery spełniające wymagania sprzętowe narzucone przez upc a karty sieciowe zainstalowane to karty 1Gb
~John / 2017-12-17 03:03
Ocena: 1.00 / 5
Youtube na horizonie to wal
Nie mam najmniejszych szans zebyz tego skorzystac.
To chwyt na klientow
~John łejn / 2020-03-09 11:09
Ocena: 1.00 / 5
Któryś raz w miesiącu nie ma internetu. Chcę porozmawiać, ale oczywiście się nie da. Można porozmawiac jak chce coś kupic. Nie będę przedłużał z nimi umowy. UPC ma najgorszy internet
MiejscowośćOlkusz
~joker / 2018-08-30 02:56
Ocena: 1.00 / 5
częste awarie, internet działa wolniej niż zagwarantowali w umowie, brak kontaktu z obsługą techniczną dla biznesu - nie pracują 24/dobę
Zaletybrak
Wadyczęste awarie, niestabilna prędkość połączenia z netem, brak obsługi klienta i pomocy 24h/dobę
MiejscowośćWarszawa
~jolero64 / 2012-04-25 20:29
Ocena: 1.00 / 5
odwagi na zmianę
ZaletyBrak!
WadyAwarie, cena, niezgodność transferu internetu z umową, brak kontaktu z BOK (oczekiwanie >15 min, a potem rozłączenie). Ogólnie do d...py!!!
Od poczatku (niestety brak odwagi na zmianę-a nóż trafię gorzej?), obecnie za drogo (pakiet ok. 250Z
~Jolka / 2022-01-27 16:53
Ocena: 1.00 / 5
Nowe miasto, więc zadzwoniłam, czym okablowane mieszkanie. Pan przez tel mówi tak JA chcę, potwierdza,wszytko jest możliwe, ok, Ale przychodzi potwierdzenie zamówienia. Zaskoczenie -bo jest inaczej niż rozmowa tel. Nowe opcje skutkujące. W dodatku Pan mnie zrzucił, jak chciałam wyjaśnić nieporozumienie. Firma mało profesjonalną już na tym etapie.
ZaletyBrak
WadyObsługa klieta
MiejscowośćLublin
~Jon / 2020-09-02 10:34
Ocena: 1.00 / 5
UPC is literally the worst company I have ever seen. Book an appointment and it magically disappears without any warning. I strongly encourage any fellow British expats to go with Orange - stick to what you know.
MiejscowośćWarszawa
~Jon / 2022-02-03 05:54
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej UPC obsługa klienta to jakaś kpina . Przez ponad 4 miesiące starałem się o zwrot nad plety .internet pozostawia wiele do życzenia. W końcu rozwiązałem umowę z ich winy gdy po 6 lub 7 tygodniach nie potrafili mi przenieść usług na inny adres .NIE POLECAM !!!!
ZaletyBrak
WadyWszytko
MiejscowośćWrocław
~Jot Wu / 2020-02-22 15:58
Ocena: 1.00 / 5
Radzę trzymać się z daleka, poszukać innego dostawcy internetu i kablówki i NIGDY nie podpisywać z nimi żadnej umowy przez telefon (dotyczy przedłużenia) - takich oszustów jak w UPC, to naprawdę ze świecą szukać. I jeszcze mają czelność po wcześniejszym oszustwie dzwonić pół roku później, proponując rozszerzenie pakietu. Po wypomnieniu oszukańczych praktyk gość z infolinii tak się zbulwersował, że załączał się drzeć do słuchawki! Dno!
Zaletybrak
Wadywszystko, a już przede wszystkim pracownicy infolinii i oszustwa przy przedłużaniu umowy
MiejscowośćKędzierzyn-Koźle
~JrzyD / 2020-04-27 22:30
Ocena: 1.00 / 5
JD gówno niema co gadać i sie rozpisywać gówno jakich malo
Zaletynie ma
WadyCały czas wywala neta
~js / 2022-02-06 13:10
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, oszusci na max. Zgłaszajcie ich do UOKiK
MiejscowośćBydgoszcz
~jszcz / 2020-01-15 19:44
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna jakość usługi w Warszawie. Brak Internetu przez 3 dni i brak możliwości skontaktowania się z biurem klienta. Nie odpowiadają na FB, nie odbierają telefonu.
Zaletybrak
Wadysame
MiejscowośćWarszawa
~Julia / 2020-04-23 00:04
Ocena: 1.00 / 5
Internet praktycznie nie chodzi, nie da się nic zrobić kompletnie.Gdy dzwoni się na infolinię, każą zresetować ruter i to koniec pomocy. Dramat, nie polecam tylko same nerwy.
ZaletyBrak
WadyWszystko!
MiejscowośćWrocław
~Julia / 2023-10-31 19:42
Ocena: 1.00 / 5
Byłam 3 lata u UPC. Nie miałam zastrzeżeń. I zadzwonił pan bo łączenie z Play i będzie super. Przyszedł pan na instalację. Sprzęt zepsuty nie działa. To poprosiłam o podłączenie starego sprzętu. Sygnału brak bo nie jestem już klientem UPC. Nie jestem też klientem Play bo nie poszedł sygnał. Jestem bez internetu bez tv. Cały dzień dzwonię na infolinię. Przełączają z działu do działu. Ludzie bez kompetencji. Każdy mówi co innego. Mam dość.
~juliaa096 / 2018-04-13 08:36
Ocena: 1.00 / 5
Witam, nie polecam UPC!!! Obsługa telefoniczna fatalna, osoby odbierające telefony są niekompetentne, nic nie wiedzą, przełączają od jednej osoby do drugiej, są nie mili, opryskliwi! Nie szanują klienta! Jakość obrazu bardzo słaba, co po chwilę się zacina! Po prostu żenada..