strona 123 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- nastepna »
-
~Marcin Z / 2018-03-05 12:14
ODRADZAM!!!!
Po zakończeniu umowy, podniesiono mi prędkość internetu do maksymalnej, tak że płaciłem ponad 80zł miesięcznie. Router ledwo działa i gubi zasięg w odległości >5m. Po paru miesiącach zadzwoniłem z pytaniem dlaczego tyle płacę. Pan mi uprzejmie powiedział że przesłali mi wiadomość o zmianie prędkośći na maila - maila zalozonego automatycznie w serwisie upc.pl Chcę się zalogować i przeczytać - okazuje się że moje konto nie istnieje. Pan z infolini przesłał mi kopie na moją prywatną skrzynkę. Mail brzmiał: "Podnosimy twoją prędkość internetu do 300Mb/s za darmo!" To jest kpina! To samo podobno robią z telewizją, włączają dodatkowe pakiety, naliczają opłaty, cyrk. Po całym zajściu musiałem dopłacić kilkadziesiąt złotych kary bo czegoś tam nie zapłaciłem.
Pomimo tego że internet jest drogi, często korzystam ze swojego telefonu jako router gdyż po prostu działa zdecydowanie lepiej. Ostatni rachunek wynosi 111 zł. Na prawdę szczerze odradzam. -
-
~SET / 2018-03-04 17:41
Brak nowych ofert traktowanie starych klientów jak ZŁO konieczne Zaletyw miarę niezawodnyWadycena prędkośćMiejscowośćLeszno -
~Autumn81702 / 2018-02-28 10:22
Po przygodach z poprzednim ISP przyszła pora na jego zmianę. Miałem do wyboru N(i)etię która ze względu na jakość świadczonych usług odpadła na starcie, do tego jeszcze jest "pomarańcza", lokalny ISP o którym w sumie nic konkretnego nie wiadomo, no i właśnie UPC z którego zdecydowałem się skorzystać - tym bardziej że oferowali "światłowód". Zdecydowałem się tylko na sam internet, bez żadnych dodatków typu telefon (nie mam potrzeby korzystania) czy telewizja (umowa z konkurencją). Ponadto zdecydowałem się na umowę bez zobowiązania, żeby w przypadku gdybym jednak nie był zadowolony z internetu nie płacił niebotycznych (podobno mowa o kwocie nawet 5000 złotych) kar za przedwczesne rozwiązanie umowy.
Póki co to jedyny problem jaki miałem to... brak możliwości rejestracji w "Moim UPC", gdzie problem ten został rozwiązany w błyskawiczny sposób.
Oprócz tego - bardzo szybkie łącze (na papierze 250 Mb/s, praktyka to przedział średnio 235-240 Mb/s).
Fakt faktem, że cena co niektórych może odstraszać (80 złotych miesięcznie), jednak nie ma co ukrywać - u poprzedniego ISP płaciłem 9 dych za szwankujący internet 10 Mb/s i telefon stacjonarny który w ogóle nie był używany; ponadto kwota ta była często "z hakiem".
Póki co UPC ma u mnie dobrą ocenę, po kilku miesiącach zobaczę jak to będzie wyglądało faktycznie.ZaletyPrędkość łącza.
Stabilność - póki co żadnych poważnych awarii.
Helpdesk - opisany problem z rejestracją, który został szybko rozwiązany.WadyCo niektórym może nie podobać się cena.MiejscowośćWarszawa -
~Ewelka / 2018-02-25 10:55
Tragedia. Co miesiąc, żeby zalogować się do ebooka trzeba zmieniać hasło. Ich strona to w ogóle porażka totalna. Abonament drozyzna, internet wcale nie taki dobry, bardzo często przy robieniu testów wskazuje, że nie ma prędkości, za którą płacimy. Nie polecam!!! MiejscowośćLublin -
~iruloid / 2018-02-22 16:34
brak zniżek dla stałych klientów, za wymianę starego dekodera na nowszy podnoszą stawkę abonamentu, przecież to firmie powinno zależeć na zadowoleniu klienta. Firma w dalszym ciągu myśli że jest monopolistą na rynku. umowy na 24 miesiące to jakaś kpina. Zaletyinternet szybki, bez awariiWadydrogi abonament, wymiana dekodera płatnaMiejscowośćJastrzębie-Zdrój -
~Gal Anonim / 2018-02-22 02:09
Beznadziejna firma, beznadziejna obsługa w punkcie jak i przez telefon. Robicie z ludzi idiotów i odsyłacie do kolejnych konsultantów i tak bez zmian. Nie polecam! 3 Lata i brak wymiany sprzętu na nowy który jest wadliwy. ZaletyBRAK!MiejscowośćWarszawa -
~Wkurzona / 2018-02-17 00:59
Mam UPC od miliona lat bo do bloku jesy tylko to albo netia no i juz tak zostalo... WadyBrak znizek dla stakych klientow!
Router z dekoderem to jakas kpina. Dekoder sie zacina (wiec net tez)
Kazego miesiaca odlaczaja kolejne kanaly
Nie dostajesz tego za co placisz
DROOOGOOOO
Zdecydowanie odradzam.
A jesli juz ktos ma i chce zostac to zobaczcie czy nie taniej wam wyjdzie rozwiazac umowe i na nowo podpisac bo wtedy beda znizki i jakies lepsze ofert (tak jak u mnie) ale wcoaz drogo i beznadziejnie.
Odradzam!!!MiejscowośćWarszawa -
~Ela / 2018-02-16 21:08
Mieszkam w Warszawie. Od około 4 lat korzystałam z usług UPC - internet. Cena wysoka - 72 złote za 120mB/s. Okazuje się, że po jakimś czasie zwiększają stawkę miesięczną o 2 złote - niby nic, ale jest to napisane drobnym drukiem i nikt o tym nie wspomina przy zakupie pakietu. Jakość - beznadziejna. Wtedy, gdy Internet jest mi potrzebny, to zawodzi, przerywa i muszę korzystać z Internetu w smartfonie. Korzystam wieczorami i podejrzewam, że jest to związane z przeciążeniem sieci. Poinformowałam konsultanta UPC telefonicznie. Zaoferował mi zdalny reset routera, co oczywiście nic nie dało (router wygląda jakby miał co najmniej 10 lat). Nikt nie zaoferował wymiany routera na nowy.
Jestem zawiedziona tą firmą - zdzierają kasę za usługi, które nie istnieją (muszę korzystać ze smartfona generując kolejne koszty). 31 stycznia wypowiedziałam umowę i każdego kolejnego dnia, a szczególnie dzisiaj jakość połączenia internetowego potwierdza tylko, że dobrze zrobiłam.ZaletyTEORETYCZNA prędkość łączaWadypraktyczna prędkość łącza, zacinanie się internetu, znacznie wygórowana cena w stosunku do jakości, olewanie klientówMiejscowośćWarszawa -
-
~Rosomak / 2018-02-14 19:06
Moja opinia związana jest z instalatorem...Wiem że oni nie są pracownikami U,P,C .Są z firmy zewnętrznej która jest związana z operatorem...To w jaki sposób się zachowywał i instalował mnie nowy dekoder i ruter to zachowanie chamskie i nieodpowiedzialne..Robił /// instalował//// z łaska..Tłumaczył jak by to nie należało do jego obowiązku...Na pytanie odpowiadał tak lub nie i że nie ma czasu ..Był nie grzeczny i nie uczynny ..Proszę Was aby wybieraliście ludzi odpowiednich..Nie tylko fachowców ale ludzi kulturalnych ..Oni maja obowiązek wszystko wytłumaczyć a nie mówić że nie mają czasu..W Innym wypadku ..ja odbiorca , też nie będę miał czasu na wykupienie nowego ,waszego pakietu...I /// wypiszę się z kablówki///Sorry za skróty i grafomanie... Zaletyw miarę dobry pakiet.Wadydrogo i mało zniżek dla stałych odbiorców.MiejscowośćDĄBROWA GÓRNICZA -
~kicia96 / 2018-02-10 09:40
Wzięłam internet od UPC, 120 Mbps. Po zamontowaniu zrobiłam speedtest - 3.5 Mbps. Poprosiłam znajomego, żeby zrobił speedtest po kablu (nie mam w laptopie wejścia na kabel) i wyszło mu 110 Mbps, po odpięciu kabla to samo, około 110 Mbps. Zaczęłam grzebać po forach internetowych i okazało się, że niektóre modemy są niekompatybilne z niektórymi kartami sieciowymi. Więc zadzwoniłam na infolinie i mówię jaki jest problem z prośbą o wymianę modemu na inny (w umowie jest napisane, że przysługuje wymiana przy problemach ze sprzętem). "Bardzo miła" Pani powiedziała mi, że modem jest w porządku, mam zepsutego laptopa - u znajomego, który ma UPC ale inny modem nie miałam problemu z uzyskaniem dużych szybkości, ale jakoś to do niej nie przemawiało...więc szybko stracili klienta. ZaletySprawny montaż, możliwość odstąpienia od umowy do 14 dniWadyniekompatybilny modem z kartą sieciową w moim laptopie, fatalna obsługa klienta na infoliniiMiejscowośćWarszawa -
~M / 2018-02-05 12:22
Po kilku latach korzystania z samego Internetu podpisałam umowę na TV z Internetem. Szybka instalacja oraz (niewiadomo czemu) wymiana sprawnego routera na nowy - ponoć lepszy. I zaczęły się problemy. Horizon przynajmniej raz dziennie wyłączał się i wyłączał telewizor. Zarzucano nam że to wina telewizora, ale nie jest to prawdą, gdyż działał bez zarzutu do czasu podłączenia Horizona. Restarty nie pomogły. Rezygnacja z TV.
Nowy router - ConnectBox miał być lepszy, lepszy zasięg, a więc i prędkość. Rzeczywiście jest 40Mbit z 60 Mbit za które płacę. Co więcej (!), połączenie internetowe zrywa się co parę minut, w rezultacie są przerwy w oglądaniu filmu czy prowadzeniu rozmowy Skype - jest to niedopuszczalne. Do tej pory nie miałam zastrzeżeń, ale od zmiany routera, coraz więcej problemów. Pomoce strony techników UPC (infolinia i czat):
1) restart routera - zero poprawy
2) zdalna naprawa - rezultat? Uszkodzenie łączności i brak Internetu przez ponad 1 godz.
3) próby zmiany kanału Wi-Fi za pomocą Wifi Analyzer - aplikacja zawsze pokazuje że kanał z którego korzystam jest zły, próba zmiany na inny, ponoć korzystniejszy, nie przynosi rezultatów. Każdy kolejny kanał jest zły, przerwy w połączeniu nadal występują. Przypominam że przy poprzednim modemie nie było takich problemów. Prędkość była słabsza 35-40Mbit z obiecanych 60Mbit, to prawda, ale połączenie było zawsze stabilne.
Technik, który przyszedł odebrać sprzęt po rezygnacji z samej telewizji, odmówił naprawy Internetu. Opryskliwie stwierdził, że nie po to przyszedł, kazał podpisać odbiór sprzętu i wyszedł.ZaletyZalety były przed zmianą routera na ConnectBoxWadyConnect Box
Opryskliwa obsługa
Zero pomocy ze strony pracowników infolinii
Chaos informacyjny podczas podpisywania i rezygnacji z umowyMiejscowośćMielec -
~Barbara / 2018-02-05 11:17
Napisałam wcześniej moją opinię o UPC, ale otrzymałam wiadomość, że "została usunięta ze względu na daj, że użyłam samych dużych liter". Też napisaliście, że "taki tekst jest słabiej czytelny". W powyższym, nad ramką, pouczeniu nie znalazłam najmniejszej wzmianki, jakoby było to zabronione. Ja napisałam tak właśnie, aby druk był większy, bardziej czytelny, nawet dla kogoś słabiej widzacego. Uważam więc, że usunięcie to było nieuzasadnione, tendencyjne. Ale - ok.
Pisze więc ponownie: w firmie UPC niektórzy pracownicy są nieuczciwi. Jesienią ub.roku usiłowali mi ponownie naliczyć opłatę za zainstalowanie Internetu, choć korzystam z tej usługi od czerwca 2014 r. Gdyby nie interwencja syna, oszustwo to pewnie udało by się im - bo "emerytka, to łatwy łup"?!?
2-ga sprawa: ponad tydzień temu okazało się, że ktoś z instalatorów UPC bezprawnie podłączył ich kabel do kabla anteny zbiorczej TV na dachu. Pojawiły się duże zakłócenia w odbiorze telewizyjnym - w efekcie konserwator odłączył mnie od anteny "dopuki UPC nie poprawi swej instalacji". W efekcie cały weekend nie miałam telewizji, a potem jeszcze przez 3 dni trwała moja z pracownikami wojna - uparcie twierdzili, że mieli do tego prawo!!! Dopiero w czwartek wreszcie przyszedł instalator UPC i poprawił to należycie. W rezultacie antenę TV podlaczono mi dopiero w piątek!!!ZaletyBrakWadyNieuczciwości niektórych pracowników.MiejscowośćKraków -
~Ryszrd / 2018-02-04 16:41
Jestem stałym klientem UPC od kilku nastu lat, ale to co dziś mnie spotkało, zwątpiłem zdecydowanie w profesjonalne usługi w Waszej sieci.Osoba którą prosiłem o pomoc techniczną z problemem dekodera Horizon. wykazała się całkowitą nie znajomością tematu. Wcześniej też były problemy z tym dekoderem ale zawsze po rozmowie z konsultantem technicznym dekoder chodził parę tygodni dobrze.Chodziło zawsze o zresetowanie, nie wystarcza nigdy wyłączenie z sieci.Pani Michalska Agnieszka kazała mi sobie naprawić telewizor a oprócz tego traktowała mnie jak osobę chorą psychicznie. Nadmieniam , jestem elektronikiem z wykształcenia.Nie rozumiem jak może TAKĄ FIRMĘ jak UPS reprezentować osoba nie kompetentna. Pani w.w. umówiła mnie na wizytę technika z zagrożeniem, że za tą wizytę zapłacę.Ja jestem gotów, tylko nie wiem czy ta Pani zapłaci za swoją nie kompetencje.
WadyBrak osób kompetentnych do spraw technicznychMiejscowośćKraków -
~Zawiedziony / 2018-02-03 23:51
Beznadziejna obsługa Klienta. Namawiając na ofertę potrafią się skontaktować. Obiecują przesłać wzór umowę i zapominają. Od tygodnia kontaktuję się z Konsultantem wskazanym podczas rejsstracji i ustalania oferty.
Dzwonie tydzień.
- w poniedziałek ma oddzwonić za 20 minut
- we wtorek proszę o kontakt przez czas - mają mnie wiadomo gdzie
- w piątek puszczają mi nwrwy - onietnica, ze zostawią kontakt
- dzwonie dzisiaj (w sobote) Przekazana sprawa mailowo
Kontaktu brak.
Nie mam jeszcze usług, a już mam ich dość.
W poniedziałek trzeba będzie poeksalować problem wyżej, bo jestem Klientem, który nie lubi, jak ma się go w d......ZaletyNa razie zalet nie widzęWadyZwodzenie, brak kontaktu, już nie wiem jak mam sie dodzwonić do wskazanego konsultanta. -
~Łukasz / 2018-02-03 21:34
Internet tragedia, wieczorami nie chodzi praktycznie wcale, na infolinii zalecaja rozlaczac inpodlaczac so skutku. Pomaga na minute- dwie. A potem to samo. Tragedia! -
~Michał / 2018-02-02 21:35
NIE POLECAM UPC! Dzwonią naciągają na jakieś pseudo oferty! ZaletyBrakWadyNaciągają na jakieś TV, chwalą że 700 filmów a tam większość płatne!MiejscowośćKraków -
-
~Mi / 2018-02-01 12:17
NIE POLECAM USŁUG UPC
Korzystaliśmy wiele lat. Podczas przeprowadzki musimy wypowiedzieć umowę - KARA 2300 PLN. W nowym miejscu nie mamy dostępu do infrastruktury UPC i temat się zamyka.
ODRADZAMMiejscowośćSkawina -
~shaahs / 2018-01-30 22:01
Cały czas problem z dekoderem horizon, brak zasięgu wi - fi ZaletyBrakWadyProblemy z dekoderem, internet do dupyMiejscowośćJastrzębie-Zdrój -
~Andrzej / 2018-01-29 13:59
dublowanie kanałów TV daje radość UPC w ofercie np. 150 kanałów a faktycznie masz 75 kanałów. Niedoskonałość dekodera Horizon - kilkakrotne resetowanie urządzenia w ciągu miesiąca. Częste zawieszanie się internetu. Gdy wpuszczasz serwis do domu, pozamykaj drzwi innych pokoi. Ruter wg instalatora ma zasięg 30 mtr, zaś fakty są takie, w innym pokoju przy zamkniętych drzwiach odległości 8 mtr sygnał zanika (drzwi nie są siatka Faradaya !!!!). Niekompetencja pracujących w dziale klienta w Szczecinie wręcz powalająca. Dokumenty złożone w połowie listopada 2017 roku jeszcze nie dotarły do biura w Katowicach (dziś mamy 29 stycznia 2018. Wnioski: tak działająca firma nie ma szans na utrzymanie klienta, dlatego też należy przypuszczać, że wpisane opinie przez klientów na tej stronie są tylko przelewaniem swoich żalów frustrowanych działalnością UPC, zaś UPC zauważy to dopiero gdy pozostanie im tylko 4 klientów i to bezpłatnych (dyrekcja tej firmy) Zaletydublowanie kanałów TV - miodzio z benzynką, po roku korzystania podnoszą opłaty - reklamacja to wciskanie kitu, że tak było uzgodnione podczas rozmowy tfn. Przy rozwiązaniu umowy bądź gotowy na dodatkowe "NIESPODZIEWANE OPŁATY".Wadyopieszałość pracowników w Szczecinie, niekompetencja tychże, jakiekolwiek niedociągnięcia ze strony UPC są przerzucane na klienta. Opryskliwość na info-lini. Nieadekwatna cena do usługi.MiejscowośćSzczecin -
~Jacek / 2018-01-28 21:11
Jestem klientem UPC już od paru dobrych lat i coraz bardziej przekonuje się do zmiany w usługach telewizyjnych i internetowych. Place 125zł miesięcznie za Internet+Telewizor i co???... Oferta telewizyjna KICHA Internet ( w niedzielę wieczór nie ma szans na oglądanie filmu z neta)!!!! Żal żal żal!!!! MiejscowośćKraków
strona 123 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- nastepna »