MiejscowośćLublin
strona 123 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- nastepna »
-
~Ewelka / 2018-02-25 10:55
Tragedia. Co miesiąc, żeby zalogować się do ebooka trzeba zmieniać hasło. Ich strona to w ogóle porażka totalna. Abonament drozyzna, internet wcale nie taki dobry, bardzo często przy robieniu testów wskazuje, że nie ma prędkości, za którą płacimy. Nie polecam!!! -
-
~iruloid / 2018-02-22 16:34
brak zniżek dla stałych klientów, za wymianę starego dekodera na nowszy podnoszą stawkę abonamentu, przecież to firmie powinno zależeć na zadowoleniu klienta. Firma w dalszym ciągu myśli że jest monopolistą na rynku. umowy na 24 miesiące to jakaś kpina. Zaletyinternet szybki, bez awariiWadydrogi abonament, wymiana dekodera płatnaMiejscowośćJastrzębie-Zdrój -
~Gal Anonim / 2018-02-22 02:09
Beznadziejna firma, beznadziejna obsługa w punkcie jak i przez telefon. Robicie z ludzi idiotów i odsyłacie do kolejnych konsultantów i tak bez zmian. Nie polecam! 3 Lata i brak wymiany sprzętu na nowy który jest wadliwy. ZaletyBRAK!MiejscowośćWarszawa -
~Wkurzona / 2018-02-17 00:59
Mam UPC od miliona lat bo do bloku jesy tylko to albo netia no i juz tak zostalo... WadyBrak znizek dla stakych klientow!
Router z dekoderem to jakas kpina. Dekoder sie zacina (wiec net tez)
Kazego miesiaca odlaczaja kolejne kanaly
Nie dostajesz tego za co placisz
DROOOGOOOO
Zdecydowanie odradzam.
A jesli juz ktos ma i chce zostac to zobaczcie czy nie taniej wam wyjdzie rozwiazac umowe i na nowo podpisac bo wtedy beda znizki i jakies lepsze ofert (tak jak u mnie) ale wcoaz drogo i beznadziejnie.
Odradzam!!!MiejscowośćWarszawa -
~Ela / 2018-02-16 21:08
Mieszkam w Warszawie. Od około 4 lat korzystałam z usług UPC - internet. Cena wysoka - 72 złote za 120mB/s. Okazuje się, że po jakimś czasie zwiększają stawkę miesięczną o 2 złote - niby nic, ale jest to napisane drobnym drukiem i nikt o tym nie wspomina przy zakupie pakietu. Jakość - beznadziejna. Wtedy, gdy Internet jest mi potrzebny, to zawodzi, przerywa i muszę korzystać z Internetu w smartfonie. Korzystam wieczorami i podejrzewam, że jest to związane z przeciążeniem sieci. Poinformowałam konsultanta UPC telefonicznie. Zaoferował mi zdalny reset routera, co oczywiście nic nie dało (router wygląda jakby miał co najmniej 10 lat). Nikt nie zaoferował wymiany routera na nowy.
Jestem zawiedziona tą firmą - zdzierają kasę za usługi, które nie istnieją (muszę korzystać ze smartfona generując kolejne koszty). 31 stycznia wypowiedziałam umowę i każdego kolejnego dnia, a szczególnie dzisiaj jakość połączenia internetowego potwierdza tylko, że dobrze zrobiłam.ZaletyTEORETYCZNA prędkość łączaWadypraktyczna prędkość łącza, zacinanie się internetu, znacznie wygórowana cena w stosunku do jakości, olewanie klientówMiejscowośćWarszawa -
~Rosomak / 2018-02-14 19:06
Moja opinia związana jest z instalatorem...Wiem że oni nie są pracownikami U,P,C .Są z firmy zewnętrznej która jest związana z operatorem...To w jaki sposób się zachowywał i instalował mnie nowy dekoder i ruter to zachowanie chamskie i nieodpowiedzialne..Robił /// instalował//// z łaska..Tłumaczył jak by to nie należało do jego obowiązku...Na pytanie odpowiadał tak lub nie i że nie ma czasu ..Był nie grzeczny i nie uczynny ..Proszę Was aby wybieraliście ludzi odpowiednich..Nie tylko fachowców ale ludzi kulturalnych ..Oni maja obowiązek wszystko wytłumaczyć a nie mówić że nie mają czasu..W Innym wypadku ..ja odbiorca , też nie będę miał czasu na wykupienie nowego ,waszego pakietu...I /// wypiszę się z kablówki///Sorry za skróty i grafomanie... Zaletyw miarę dobry pakiet.Wadydrogo i mało zniżek dla stałych odbiorców.MiejscowośćDĄBROWA GÓRNICZA -
~kicia96 / 2018-02-10 09:40
Wzięłam internet od UPC, 120 Mbps. Po zamontowaniu zrobiłam speedtest - 3.5 Mbps. Poprosiłam znajomego, żeby zrobił speedtest po kablu (nie mam w laptopie wejścia na kabel) i wyszło mu 110 Mbps, po odpięciu kabla to samo, około 110 Mbps. Zaczęłam grzebać po forach internetowych i okazało się, że niektóre modemy są niekompatybilne z niektórymi kartami sieciowymi. Więc zadzwoniłam na infolinie i mówię jaki jest problem z prośbą o wymianę modemu na inny (w umowie jest napisane, że przysługuje wymiana przy problemach ze sprzętem). "Bardzo miła" Pani powiedziała mi, że modem jest w porządku, mam zepsutego laptopa - u znajomego, który ma UPC ale inny modem nie miałam problemu z uzyskaniem dużych szybkości, ale jakoś to do niej nie przemawiało...więc szybko stracili klienta. ZaletySprawny montaż, możliwość odstąpienia od umowy do 14 dniWadyniekompatybilny modem z kartą sieciową w moim laptopie, fatalna obsługa klienta na infoliniiMiejscowośćWarszawa -
~M / 2018-02-05 12:22
Po kilku latach korzystania z samego Internetu podpisałam umowę na TV z Internetem. Szybka instalacja oraz (niewiadomo czemu) wymiana sprawnego routera na nowy - ponoć lepszy. I zaczęły się problemy. Horizon przynajmniej raz dziennie wyłączał się i wyłączał telewizor. Zarzucano nam że to wina telewizora, ale nie jest to prawdą, gdyż działał bez zarzutu do czasu podłączenia Horizona. Restarty nie pomogły. Rezygnacja z TV.
Nowy router - ConnectBox miał być lepszy, lepszy zasięg, a więc i prędkość. Rzeczywiście jest 40Mbit z 60 Mbit za które płacę. Co więcej (!), połączenie internetowe zrywa się co parę minut, w rezultacie są przerwy w oglądaniu filmu czy prowadzeniu rozmowy Skype - jest to niedopuszczalne. Do tej pory nie miałam zastrzeżeń, ale od zmiany routera, coraz więcej problemów. Pomoce strony techników UPC (infolinia i czat):
1) restart routera - zero poprawy
2) zdalna naprawa - rezultat? Uszkodzenie łączności i brak Internetu przez ponad 1 godz.
3) próby zmiany kanału Wi-Fi za pomocą Wifi Analyzer - aplikacja zawsze pokazuje że kanał z którego korzystam jest zły, próba zmiany na inny, ponoć korzystniejszy, nie przynosi rezultatów. Każdy kolejny kanał jest zły, przerwy w połączeniu nadal występują. Przypominam że przy poprzednim modemie nie było takich problemów. Prędkość była słabsza 35-40Mbit z obiecanych 60Mbit, to prawda, ale połączenie było zawsze stabilne.
Technik, który przyszedł odebrać sprzęt po rezygnacji z samej telewizji, odmówił naprawy Internetu. Opryskliwie stwierdził, że nie po to przyszedł, kazał podpisać odbiór sprzętu i wyszedł.ZaletyZalety były przed zmianą routera na ConnectBoxWadyConnect Box
Opryskliwa obsługa
Zero pomocy ze strony pracowników infolinii
Chaos informacyjny podczas podpisywania i rezygnacji z umowyMiejscowośćMielec -
-
~Barbara / 2018-02-05 11:17
Napisałam wcześniej moją opinię o UPC, ale otrzymałam wiadomość, że "została usunięta ze względu na daj, że użyłam samych dużych liter". Też napisaliście, że "taki tekst jest słabiej czytelny". W powyższym, nad ramką, pouczeniu nie znalazłam najmniejszej wzmianki, jakoby było to zabronione. Ja napisałam tak właśnie, aby druk był większy, bardziej czytelny, nawet dla kogoś słabiej widzacego. Uważam więc, że usunięcie to było nieuzasadnione, tendencyjne. Ale - ok.
Pisze więc ponownie: w firmie UPC niektórzy pracownicy są nieuczciwi. Jesienią ub.roku usiłowali mi ponownie naliczyć opłatę za zainstalowanie Internetu, choć korzystam z tej usługi od czerwca 2014 r. Gdyby nie interwencja syna, oszustwo to pewnie udało by się im - bo "emerytka, to łatwy łup"?!?
2-ga sprawa: ponad tydzień temu okazało się, że ktoś z instalatorów UPC bezprawnie podłączył ich kabel do kabla anteny zbiorczej TV na dachu. Pojawiły się duże zakłócenia w odbiorze telewizyjnym - w efekcie konserwator odłączył mnie od anteny "dopuki UPC nie poprawi swej instalacji". W efekcie cały weekend nie miałam telewizji, a potem jeszcze przez 3 dni trwała moja z pracownikami wojna - uparcie twierdzili, że mieli do tego prawo!!! Dopiero w czwartek wreszcie przyszedł instalator UPC i poprawił to należycie. W rezultacie antenę TV podlaczono mi dopiero w piątek!!!ZaletyBrakWadyNieuczciwości niektórych pracowników.MiejscowośćKraków -
~Ryszrd / 2018-02-04 16:41
Jestem stałym klientem UPC od kilku nastu lat, ale to co dziś mnie spotkało, zwątpiłem zdecydowanie w profesjonalne usługi w Waszej sieci.Osoba którą prosiłem o pomoc techniczną z problemem dekodera Horizon. wykazała się całkowitą nie znajomością tematu. Wcześniej też były problemy z tym dekoderem ale zawsze po rozmowie z konsultantem technicznym dekoder chodził parę tygodni dobrze.Chodziło zawsze o zresetowanie, nie wystarcza nigdy wyłączenie z sieci.Pani Michalska Agnieszka kazała mi sobie naprawić telewizor a oprócz tego traktowała mnie jak osobę chorą psychicznie. Nadmieniam , jestem elektronikiem z wykształcenia.Nie rozumiem jak może TAKĄ FIRMĘ jak UPS reprezentować osoba nie kompetentna. Pani w.w. umówiła mnie na wizytę technika z zagrożeniem, że za tą wizytę zapłacę.Ja jestem gotów, tylko nie wiem czy ta Pani zapłaci za swoją nie kompetencje.
WadyBrak osób kompetentnych do spraw technicznychMiejscowośćKraków -
~Zawiedziony / 2018-02-03 23:51
Beznadziejna obsługa Klienta. Namawiając na ofertę potrafią się skontaktować. Obiecują przesłać wzór umowę i zapominają. Od tygodnia kontaktuję się z Konsultantem wskazanym podczas rejsstracji i ustalania oferty.
Dzwonie tydzień.
- w poniedziałek ma oddzwonić za 20 minut
- we wtorek proszę o kontakt przez czas - mają mnie wiadomo gdzie
- w piątek puszczają mi nwrwy - onietnica, ze zostawią kontakt
- dzwonie dzisiaj (w sobote) Przekazana sprawa mailowo
Kontaktu brak.
Nie mam jeszcze usług, a już mam ich dość.
W poniedziałek trzeba będzie poeksalować problem wyżej, bo jestem Klientem, który nie lubi, jak ma się go w d......ZaletyNa razie zalet nie widzęWadyZwodzenie, brak kontaktu, już nie wiem jak mam sie dodzwonić do wskazanego konsultanta. -
~Łukasz / 2018-02-03 21:34
Internet tragedia, wieczorami nie chodzi praktycznie wcale, na infolinii zalecaja rozlaczac inpodlaczac so skutku. Pomaga na minute- dwie. A potem to samo. Tragedia! -
~Michał / 2018-02-02 21:35
NIE POLECAM UPC! Dzwonią naciągają na jakieś pseudo oferty! ZaletyBrakWadyNaciągają na jakieś TV, chwalą że 700 filmów a tam większość płatne!MiejscowośćKraków -
~Mi / 2018-02-01 12:17
NIE POLECAM USŁUG UPC
Korzystaliśmy wiele lat. Podczas przeprowadzki musimy wypowiedzieć umowę - KARA 2300 PLN. W nowym miejscu nie mamy dostępu do infrastruktury UPC i temat się zamyka.
ODRADZAMMiejscowośćSkawina -
~shaahs / 2018-01-30 22:01
Cały czas problem z dekoderem horizon, brak zasięgu wi - fi ZaletyBrakWadyProblemy z dekoderem, internet do dupyMiejscowośćJastrzębie-Zdrój -
~Andrzej / 2018-01-29 13:59
dublowanie kanałów TV daje radość UPC w ofercie np. 150 kanałów a faktycznie masz 75 kanałów. Niedoskonałość dekodera Horizon - kilkakrotne resetowanie urządzenia w ciągu miesiąca. Częste zawieszanie się internetu. Gdy wpuszczasz serwis do domu, pozamykaj drzwi innych pokoi. Ruter wg instalatora ma zasięg 30 mtr, zaś fakty są takie, w innym pokoju przy zamkniętych drzwiach odległości 8 mtr sygnał zanika (drzwi nie są siatka Faradaya !!!!). Niekompetencja pracujących w dziale klienta w Szczecinie wręcz powalająca. Dokumenty złożone w połowie listopada 2017 roku jeszcze nie dotarły do biura w Katowicach (dziś mamy 29 stycznia 2018. Wnioski: tak działająca firma nie ma szans na utrzymanie klienta, dlatego też należy przypuszczać, że wpisane opinie przez klientów na tej stronie są tylko przelewaniem swoich żalów frustrowanych działalnością UPC, zaś UPC zauważy to dopiero gdy pozostanie im tylko 4 klientów i to bezpłatnych (dyrekcja tej firmy) Zaletydublowanie kanałów TV - miodzio z benzynką, po roku korzystania podnoszą opłaty - reklamacja to wciskanie kitu, że tak było uzgodnione podczas rozmowy tfn. Przy rozwiązaniu umowy bądź gotowy na dodatkowe "NIESPODZIEWANE OPŁATY".Wadyopieszałość pracowników w Szczecinie, niekompetencja tychże, jakiekolwiek niedociągnięcia ze strony UPC są przerzucane na klienta. Opryskliwość na info-lini. Nieadekwatna cena do usługi.MiejscowośćSzczecin -
-
~Jacek / 2018-01-28 21:11
Jestem klientem UPC już od paru dobrych lat i coraz bardziej przekonuje się do zmiany w usługach telewizyjnych i internetowych. Place 125zł miesięcznie za Internet+Telewizor i co???... Oferta telewizyjna KICHA Internet ( w niedzielę wieczór nie ma szans na oglądanie filmu z neta)!!!! Żal żal żal!!!! MiejscowośćKraków -
~Maria / 2018-01-25 11:54
Szybka, dobra i dogodna usługa. Uczciwe i świetne warunki. Pracownicy w szybkim tempie pomagają i nie robią żadnych problemów. MiejscowośćWarszawa -
~Sławomir / 2018-01-21 16:54
Ja jestem klientem UPC Polska od ponad 20 lat i płacę za abonament 200 złoty miesięcznie a nowi klienci płacą o
ponad połowę miej gdzie tu logika i zwykła uczciwość.W moim budynku UPC jest
monopolista więc nie mam gdzie przejść do
innego operatora tv kablowej.Więc płacze i płacę bo jak tu żyć bez TV/Internet/Telefon odradzam wszystkim
UPC.Na infolinii na połączenie czeka się
około 18-25 minut a później jest się zbywany.Prędkość rzeczywista Internetu 100mb/s to to 16mb/s a pobierania powinna być 10mb/s a w rzeczywistości masz 1mb/s.
Programy oferty TV są dublowane.Brak mozliwosci wyboru programów.ZaletyBrakWadyCzęste pikselowanie TV
Bardzo słaby i wolny Internet 100mb/s
Bardzo wysokie rachunki za abonament
Serwis płatny
Odchodzisz z UPC płacisz około 200złotych
Brak możliwości zmniejszenia abonamentu
MiejscowośćWarszawa -
~Leszek / 2018-01-19 14:59
Zlodzieje... nie dosc ze nie da sie z nimi rozwiazac umowy bez ponosen8a dodatkowych kosztow... ostatnia fv bez promocji pakietowej 100% drozej... to jeszcze kary za zwrocony sprzęt zaliczają... a potem windykacje nasylaja ... omijac z dsleka !!! WadyTunery uzywane daja ktore psują sie co 3 miesiace...MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
strona 123 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- nastepna »