Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3511 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~pyrcius / 2018-04-06 09:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem klientką UPC od ponad 6 lat. Początkowo internet był poprawny, nie miałam zastrzeżeń. Po zmianie oferty, musiałam wypowiedzieć umowę żeby dostać ofertę zbliżoną dla tej dla nowych klientów, wymieniono mi router na nowy "connect box" internetu notorycznie nie ma :( przynajmniej raz na miesiąc muszę robić twardy reset i zmieniać tym samy wszystkie ustawienia i hasła sieci - proces trwa około 40 minut. Na infolinii dowiaduję się ze technik może przyjechać za tydzień, kiedy już uda się ustalić wizytę a internet jakimś cudem się uruchomi wizyta technika zostaje odwołana <3 w efekcie technika nie widziałam na oczy a internetu nie ma. Dodam że często pracuję zdalnie z domu wiec internet nie jest mi potrzebny tylko do Netflixa ;) Co do samego świetnego connect boxa spodziewałam się małego urządzenia łatwego do wkomponowania w pomieszczenie, a dostaliśmy wielkie pudło wyglądające jak coś z przełomu wieku.
    Zaletykiedy internet wreszcie zadziała (jeśli) prędkość jest ok
    Wadybrak stałego podłączenia
    ciągłe awarie
    długie oczekiwanie na połaczenie z infolinią
    MiejscowośćKraków
  • ~Raziel / 2018-04-03 14:14
    Ocena: 1.25 / 5
    Płacę 69 zł/MSC za internet a tak naprawdę na tym gównie nic nie da się zrobić. Ani na ps4 ani na pc. Grając w CS:go ping początkowo wacha się między 30 - 50 po czym skacze do 600-700 stoi tak przed ok 30s. Po czym wraca do normy i po chwili powtórka. Miałem tak w dwóch mieszkaniach i osobiście odradzam tą bandę złodziei.
    Zalety0 zalet
    MiejscowośćGdańsk
  • ~lij / 2018-03-27 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    wolny, po wykupieniu szybszej transmisji mam wrażenie że nawet działa gorzej
    MiejscowośćWarszawa
  • ~tayson82 / 2018-03-26 20:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Zakup internetu 500 to jakiś żart pan co podłączał zniszczył mi kontakt nie posprzątał po sobie i ukrywał całą prawdę o prędkości internetu która wynosi ping 17 pobieranie 29 wysyłanie 23 masakra !!!!
    Zaletybrak
    Wadysame brak
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Jacek / 2018-03-25 17:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Zaznaczone żeby nie używać agresywnego języka. Trudno się powstrzymać. Od 17 listopada 2017 czternastokrotnie rozmawiałem z tzw. konsultantami. Z konieczności. Trzeba mieć anielską cierpliwość aby doczekać się na głos z drugiej strony (rzekomo wszyscy są zajęci). Chodziło o prostą sprawę, zwykła i prosta cesja. I to przerosło pseudo konsultantów. Stwierdzam, że w 60% osoby które tam pracują to zwykli naciągacze, ludzie bez kompetencji. Wyjątek stanowią dwie panie i jeden pan którzy potraktowali moją sprawę normalnie. Do dania dzisiejszego myślałem, że największym naciągaczem jest T-mobile, myliłem się UPC bije ich na głowę.
  • ~Ania / 2018-03-24 11:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Umowę z UPC podpisałam 19.03.18 roku.Pracownik ,który był u mnie 3 dni wcześniej bardzo zachwalał usługi.Jako,że kończyła mi się umowa z poprzednim dostawcą,a oferta wydawała mi się korzystna zdecydowałam się.I to był mój błąd.Dekoder reaguje z opóźnieniem.Internet,który miał być szybki i bezprzewodowy nie jest taki ani taki.Raz jest,raz nie.Umowa,która miała być dostarczona do Vectry (poprzedni dostawca) nie została dostarczona i moja mama (bo na nią była umowa) poszła ze sprzętem (dekoder i pilot) na marne.Nie wspomnę o dodzwonieniu się na infolinię,czeka się długo na jakąkolwiek informację.Generalnie jestem rozżalona bo liczyłam na wysoką jakość usług a mam co mam.Nie polecam !
    ZaletyPracownicy-gaduły,którzy przekonać umieją !
    WadyNiknący internet,wolny dekoder,słaby kontakt,nieszczerość co do usług !
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Wojtek / 2018-03-24 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo agresywna polityka wobec klienta, wbrew pozorom bardzo drogi usługodawca. Przy przeniesieniu numeru z TPSA do UPC przenieśli o jeden dzień za wcześnie, zapłaciłem karę za zerwanie umowy z TPSA a UPC mimo dokumentów z telekomunikacji mówiących i ich błędzie WYPARLI SIĘ.
    UWAGA NA KŁAMCÓW.
    ZaletyBez dokumentów zameldowania można włączyć usługi na jakiś adres..
    WadyInformacje o nowych usługach i promocjach podawanych przez kontakt telefoniczny (UPC telefonuje) usiłują wałczyć bez zgody odbiorcy.
  • ~Pozdrawiam dostawce UPC / 2018-03-23 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet drogi jak na wydajność, gdy jest połączenie z routerem przez kabel jest wszystko w normie. Problemy zaczynają się przy połączeniu bezprzewodowym. Szkoda nerwów.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Arek / 2018-03-22 17:10
    Ocena: 3.50 / 5
    Bardzo słaby zasięg WI-Fi nie obejmuje 65metrowego mieszkania poraszka wcześniejsza firna PLEY 100 procent lepsza
    Zaletyobsługa klienta
    Wadyzasięg wi-fi w domu tragedia
    MiejscowośćLublin os czechów
  • ~Kuba / 2018-03-20 18:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia. Ciagle coś jest nie tak a załatwienie czego kolwiek na infolinii to totalna porażka. Nie dość że czeka się pół dni na połączenie z konsultantem to za każdym razem ma się wrażenie że rozmawia się z osoba która jest w pracy pierwszy dzień. Zdecydowanie nie polecam.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jacek Kowalski / 2018-03-20 12:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Firma upc to nieporozumienie jak macie mozliwosc unikajcie i bierzcie vectre itp tylko nie upc. Bedziecie załować.
    WadyNaliczanie wymyslonych kar.
    Odcieli kablówke i tak naliczaja opłaty.
    upc to nieporozumienie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Slawek / 2018-03-17 20:37
    Ocena: 4.00 / 5
    Dobry stosunek ceny do jakości bardzo miła opsługa
    ZaletyDobry stosunek ceny do jakości
    WadyBez wad
    MiejscowośćKraków
  • ~qubabos / 2018-03-16 19:44
    Ocena: 2.25 / 5
    syf:

    W rejonie ulicy **** obserwujemy ograniczenia jakości dostarczanych Państwu usług

    - Internet
    - Telefon stacjonarny
    Nasi technicy pracują nad usunięciem usterki. Przepraszamy za niedogodności.

    W związku z jakością usług internetu i tv oraz restartami modemu otrzymałem odpowiedź od działu technicznego, że :
    "Dziękuję za cierpliwość.
    Oprogramowanie modemu nie ma związku z w/w restartami. Odpowiada za nie wspomniana przez Pana degradacja w rejonie.
    Wspomniana degradacja to problem z okablowaniem w Pana budynku. Rozwiązanie tego problemu przewidziane jest na 30 maja."
    Zaletybrak
    Wadywszystko co jest zawarte w pakiecie nie działa tak jak powinno :)
    MiejscowośćWarszawa
  • ~DjE / 2018-03-14 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem UPC od ponad roku i w przeciagu tego czasu byłem średnio zadowolony ze wzgledu na długie logowanie się modemu i częste padanie sieci do tego remote desktop nie działa i używam internetu z telefonu. Pare dni temu okazało się, ze ostatnia faktura wylądowała w spamie i zalegałem z płatnością 2 tyg. Tego samego dnia otrzymałem smsa przypominającego o zaległości z płatnością. Oczywiscie zapłaciłem niezwłocznie przelewem. Najlepsze jest to że w kolejnym dniu zablokowali mi internet na 3 dni ze względu na brak płatności. Pracuję zdalnie i korzystam z internetu na telefonie. dzisiaj jest 4 dzień a internetu dalej nie mam. Brak powiadomień smasem ze jest faktura tylko wysyłają wiadomość jak jest zaległosc a potem blokują. Telewizja także porażka ciągle zmienia mi się kolejnośc kanałów i bardzo często są blokowane.
    ZaletyBRAK!!!!!!!!!!!!!!
    WadyTA CAŁA FIRMA TO JEDNA WIELKA WADA
    MiejscowośćWarszawa
  • ~jurek / 2018-03-12 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Centrum Warszawy, internet zrywający co pare sekund i transfery o modemowej prędkości to norma, S Y F
    MiejscowośćWarszawa
  • ~KAZDAN63 / 2018-03-10 20:50
    Ocena: 4.50 / 5
    UPC FIBER POWER 250 Mb/s - za 49 zł/mies. (od 01.08.2017r.) . Awaria modemu po 34 dniach wymiana na nowy w ciągu ~4h od chwili zgłoszenia awarii (godz. 10) . Gdyby było 300/30 Mb/s , a PING był jednocyfrowy , to byłby to dla mnie internet "idealny" .
    https://photos.app.goo.gl/FB7QtBjadelggCBG3
    Jak widać na zrzutach obrazu z dwóch komputerów z W7 PRO x64 i W10 PRO x64 dostawca wywiązuje się z obiecanych parametrów downloadu i uploadu niezależnie od pory dnia . Przede wszystkim należy na komputerze czy laptopie wyłączyć wszystkie opcje systemowe dotyczące oszczędzania energii dla kart LAN , WI-FI i USB jak i opcje z tym związane w zaawansowanych właściwościach tych kart . W BIOS-ie należy wyłączyć np. INTEL SPEEDSTEP TECHNOLOGY . Należy wyłączyć usługę Pomoc IP i odinstalować zbędne karty . Całe to "oszczędzanie" energii robi więcej szkody niż pożytku . Przewód RJ-45 powinien być oryginalny (CAT6) . Jeżeli chodzi o WI-FI zwłaszcza w przypadkach FIBER POWER 250 lub 500 powinniśmy dysponować odpowiednią kartą np. TP-LINK ARCHER T9E 1,9 Gb/s (600+1300) . Należy przyjąć , że tak naprawdę w realnych warunkach (zakłócenia) dostępne będzie 50-60% przepustowości karty w zakresie 2,4GHz lub 5GHz . Router powinien być umieszczony na wysokości ~1,5m . Siła sygnału powinna być na poziomie -45dBm lub lepszym (10m) . Tylko wtedy gdy anteny modemu i karty WI-FI będą się widzieć bez przeszkód , wówczas możemy liczyć na uzyskanie pełnej prędkości (PING +2ms) ! Karta WI-FI 450 Mb/s to obecnie stanowczo za mało ! Za nim zaczniemy zrzucać winę na dostawcę internetu (UPC) warto sprawdzić , czy posiadany przez nas sprzęt spełnia określone parametry techniczne .
    ZaletyCena
    WadyCzas logowania modemu do sieci (3,5min !)
    MiejscowośćRZESZÓW
  • ~Hubert / 2018-03-10 19:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Jak dla mnie 5/5 żadnych problemów, gdy potrzebowałem zmienić protokół na ipv4 wszystko zajęło może z 5 min prędkości zawsze ponad to co w umowie (100mb/s) cena bardzo spoko przez półtora roku zero wiekszych problemów. Raz nie było Internetu nie wiadomo czego ale wystarczył reset routera od upc i wszystko działało dalej.
    ZaletyJak dla mnie cena
    Obsługa klienta
    Stałe prędkości
    Stabilność
    WadyJak dla mnie jedna wpadka to zbyt mało na wady
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kekemon / 2018-03-09 16:30
    Ocena: 1.25 / 5
    Awaria 2 razy za 4 dni, czekamy technika 3 dni, super obsługa klienta - „resetuj router, resetuj router, po naszej stronie wszystko jest ok”. Weekend bez internetu, zero pomocy, ten ISP to strata czasu i pieniędzy
    ZaletyŻadnych
    WadySerwis
    Obsługa klienta
    Częste awarii
    Oferty
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Niezadowolona / 2018-03-06 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.Maja klentow gdzieś.Od pol roku zgłaszam awarię.Do dnia dzisiejszego echo.Dzwonię i zglaszam awarie i nic.Nie Plecam ????Zacznijcie dbac o klientów bo za chwilę wszyscy odejdą
    ZaletyŻadne
    WadySame wady
    MiejscowośćGniezno
  • ~OSZUKANA PRZEZ UPC, JA PŁACĘ A ONI SIE / 2018-03-05 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze odradzam. Z ,,cudownym" UPC mam same problemy.Średnio 2-3 razy w tygodniu dzwonie do szanownej firmy i jestem olewana. Nie wysłuchają mnie do końca a już przełączają do kolejnego konsultanta i tak w kółko. Miałam podpisaną z nimi umowę i po dwóch latach nie wiem co mnie skusiło zdecydowałam się za namową mądrej pracownicy na HORIZON, bo zapewniała, że wszystko będzie działało wspaniale ale moja głupota, że się skusiłam. Co innego mówią i oferują podczas rozmowy telefonicznej a co innego jest w umowie drobnym druczkiem, a później ściemniają , że żaden konsultant nic takiego nie mówił, na reklamacje odpisują po 30 dniach, mimo, że mają wypunktowane pytania, na które żądam odpowiedzi odpisują stałą regułką nie mającą nic wspólnego z reklamacją. Na chwilę obecną sprawa przeciwko UPC jest przekazana do Rzecznika Praw Konsumenta ze względu na to jak mnie oszukali i jak mnie olewają. Ja muszę płacić rachunki regularnie, a oni nie wywiązują się z umowy w ogóle
    S Z C Z E R Z E O D R A D Z A M I M A M N A D Z I E J Ę, Ż E J U Ż N I K O G O N I E O S Z U K A J Ą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyOSZUSTWO I NIEKOMPETENCJA ORAZ ZŁE PODEJŚCIE DO KLIENTA
    MiejscowośćKRAKOW
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4837
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4046
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3129
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2677
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319