MiejscowośćKraków
strona 121 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- nastepna »
-
~Jacek / 2018-01-28 21:11Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem UPC już od paru dobrych lat i coraz bardziej przekonuje się do zmiany w usługach telewizyjnych i internetowych. Place 125zł miesięcznie za Internet+Telewizor i co???... Oferta telewizyjna KICHA Internet ( w niedzielę wieczór nie ma szans na oglądanie filmu z neta)!!!! Żal żal żal!!!! -
-
~JACEK / 2018-04-25 19:13Ocena: 1.00 / 5
Witam jestem w szponach upc od paru lat ale od 14 miesięcy jest po prosu DRAMAT . Nie ma żadnych parametrów które zamówiłem . Telewizja ,,pikseluje,, a internet to po prostu dziadostwo , niech nikt nie da się wrobić w takie GÓWNO ZWANE upc . JACEK Z LUBLINA ZaletyBRAKWadySAME WADYMiejscowośćLublin -
~Jacek / 2018-09-13 15:26Ocena: 1.00 / 5
Zrywa połączenie codziennie, od prawie 2 tygodni. Konsultanci mówią że jest awaria. Ktoś słyszał o awarii która trwa 2 tygodnie? Zaletyjak działa to działa szybkoWadydziała niestabilnie, nie potrafią szybko usunąć awariiMiejscowośćWarszawa -
~Jacek / 2020-04-13 18:51Ocena: 1.00 / 5
Mam internet podłączony po kablu do laptopa. internet dziennie przestaje działać minium 2 razy. Nie polecam szkoda wydawać pieniędzy.Zapomniałem przypominieć że mam wykupione 500mb/s MiejscowośćGdańsk -
~Jacek / 2022-10-18 18:18Ocena: 1.00 / 5
Brak instalacji po 2 wizytach przy trzeciej instalator nawet nie raczył domofonem zadzwonić , SMS zwrotny od UPC że nikogo nie ma w domu , jakies nie porozumienie a nie kablówka MiejscowośćKrakow -
~Jacek / 2023-11-09 19:15Ocena: 1.00 / 5
Jak była promocja i podpisanie umowy internet działał 6 miesięcy teraz chodzi jak radiowy porażka obsługa klienta bardzo nieprzyjemna i nie potrafi rozwiązać problemu ZaletyZero zaletWadyNie działaMiejscowośćBrody Duże 41a -
~Jake / 2023-08-22 14:56Ocena: 1.00 / 5
Pakiet 1 gigabit nie wyciaga nawet 1 Megabita. Ciągłe konsultacje z UPC nie pomagają. ZaletyBrakMiejscowośćKielce -
~Jakistamnick / 2019-07-11 14:04Ocena: 1.00 / 5
Połączenie zrywa kilka razy dziennie od wielu miesięcy.
Hotspot z telefonu jest wielokrotnie stabilniejszy.
Obsługa klienta nie istnieje - są jakieś atrapy; niby pisze się maila do UPC, a tak naprawdę cała wiadomość jest skanowana i na jej podstawie proponowane są bezwartościowe wpisy z FAQ.
3 Konsultantów po kolei okłamało mnie, że światłowód jest bezpośrednio do mieszkania - podczas gdy jest do budynku albo jakiejś skrzynki poza nim - o czym poinformował mnie dopiero monter.
Mój pakiet - 250mbps, światłowód.
Odcięli mi raz internet za zaległe rachunki kiedy ich strona miała awarię - i przez 5 dni nie mogłem zapłacić (mimo podejmowania prób codziennie).
Oczywiście nie da się nigdzie im tego zgłosić, bo kontakt z nimi nie istnieje.
Można coprawda przebić się przez infolinię - ale trwa to cały dzień czekania, a potem konsultant i tak nie jest w stanie nic zrobić.ZaletyNie dotyczyWadyPołączenie zrywa kilka razy dziennie od wielu miesięcy.
Hotspot z telefonu jest wielokrotnie stabilniejszy.
Obsługa klienta nie istnieje - są jakieś atrapy; niby pisze się maila do UPC, a tak naprawdę cała wiadomość jest skanowana i na jej podstawie proponowane są bezwartościowe wpisy z FAQ.
3 Konsultantów po kolei okłamało mnie, że światłowód jest bezpośrednio do mieszkania - podczas gdy jest do budynku albo jakiejś skrzynki poza nim - o czym poinformował mnie dopiero monter.MiejscowośćWrocław -
-
~Jakub / 2018-05-06 13:38Ocena: 1.00 / 5
Armagedon to za mało.
Miałem nadzieje się ich pozbyć ale niestety umowa jest na matkę a ta naiwna podpisała (Bo durna sąsiadka powiedziała że przy zmianie operatora będą kłóć ściany by podpiąć nowy modem.)kolejną niby większy transfer z początku było lepiej ale teraz norma internet na raty.
A ja z tymi niedouczonymi oszustami muszę się dalej męczyć.
Ps kumpel ma neta od konkurencji i u niego śmiga bez problemu od strony upc zawsze info że to mój komp jest zje...ZaletyBrak ewentualnie TVWadywszystko no może TV sie lekko broni -
~Jakub / 2018-07-02 15:56Ocena: 1.00 / 5
Monter miał się pojawić w poniedziałek. Nie pojawił się. Na infolinii powiedziano mi że anulowano zgłoszenie i najnliSzy termin jest na środę. Ogółem na podsumowanie tego uzylbym kilku niezbyt ładnych słów ale szkoda tracić ich ma to gówno. MiejscowośćLublin -
~Jakub / 2018-08-23 18:08Ocena: 1.00 / 5
Dramat na infolinię pracują jakieś tempaki mówią mi że od 9 do 15 będzie osoba z pomocy technicznej po czym jest 18 godzina i nikogo nie ma dzwonię więc do nich A ci mi mówią że no nie wiedzą co jest i że jutro przyjedzie ŻENADA I PORASZKA DZIEJE SIĘ TO PO RAZ 4 WadyZasięg Internetu
Pomoc techniczna
InfoliniaMiejscowośćJaworzno -
~Jakub / 2019-03-05 21:11Ocena: 1.00 / 5
nigdy nie działa, a jak działa to z prędkością 10krotnie mniejszą niż w umowie ZaletybrakWadywszystkoMiejscowośćkraków -
~Jakub / 2019-10-26 14:50Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem internet i telewizję. W dniu montażu czekam od 13:00 do 15:00 na technika, który dzień wcześniej potwierdził wizytę. 14:30 technik pisze, że nie przyjedzie. Koniec mojej przygody z UPC. Niepoważni ludzie. MiejscowośćWarszawa -
~Jakub / 2023-06-09 11:37Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki miałem zacina sie tak ze nic sie nie da zrobić ZaletyUPC nie ma zaletWadyUPC to wadaMiejscowośćOpole -
~Jakubeeek / 2023-02-06 22:13Ocena: 1.00 / 5
Nie ma dnia, żeby internet od upc nie zawiesił sie bądź działał poprawnie. NIE POLECAM!!!!! ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćWarszawa -
~jambo / 2023-12-12 01:10Ocena: 1.00 / 5
totalnie nie polecam, codziennie w wieczornych godzinach nie ma internetu wieczne problemy odradzam ZaletybrakWadywszystkoMiejscowośćleszno wlkp -
-
~Jan / 2016-12-08 19:43Ocena: 1.00 / 5
Internet zrywa średnio dwa razy na dobę, bez powodu, do obsługi nie da się dodzwonić, firma zwyczajnie kłamie przedstawiając swoją ofertę. ZaletyBrakWadyNie starczy mi dnia -
~Jan / 2019-02-07 10:57Ocena: 1.00 / 5
ciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usług MiejscowośćWarszawa -
~Jan / 2020-12-11 22:10Ocena: 1.00 / 5
Witam internet światłowody UPC porażka.Mieszkanie 50 m w pokoju obok brak internetu . Tak że będę zwracać to gówno.Nie polecam ZaletyMały pilot do TvWadyBrak sygnału wifiMiejscowośćGdańsk -
~Jan / 2021-08-30 12:31Ocena: 1.00 / 5
Mam bardzo przykre doświadczenia z tą firmą. Na infolini mówią jedno a dział windykacji co innego. Klient jest tylko do oszukania i płacenia za wszystko.
Każda inna firma lepsza !WadyWyciąganie kasy za wszystko , oszukiwanie klienta na infolinii a potem branie od niego kasy .MiejscowośćKatowice
strona 121 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- nastepna »
