MiejscowośćOpole
strona 120 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- nastepna »
-
~Ireneusz / 2022-01-16 17:43
Od grudnia mam zmienna umowę z internetem i telefonem ,bardzo zaluje ze nie zrezygnowałem jest coraz gorzej . Internet działa w kratkę a telewizja co chwile jest buforowana,zgroza za to rachunek przychodzi bardzo terminowo. -
-
~Ireneusz / 2022-10-16 19:58
Jak te kur wy z Play przejęły UPC nic nie działa tfu tfu tfu omijać szerokim łukiem. ZaletyDnoWadyDnoMiejscowośćWarszawa -
~Irytacja / 2024-01-07 22:33
W czasach UPC z grubsza działało, tylko czasem były awarie. Kiedy przejął Play w zasadzie internetu nie ma, jedna wielka awaria, wszystko się rwie. Czasem się pojawia, ale nie ma pewności, czy zaraz nie zniknie. Ogólnie tragedia, jestem załamana. Dziś 6 godzin nie było netu. To znaczy niby był, mam 500 Mb/s, ale wyciągało max 20. Do du..py ta zamiana wyszła. Zaletyżadnych nie maWadyawarie, niestabilne łącze, bardzo niska przepustowośćMiejscowośćGdańsk -
~iugboiy / 2019-11-29 14:55
Nie używaj agresywnego jezyka -oczywiście bardzo ch..walebny szybki internet teraz dobrze ? ZaletyhahahahahahahahahahahahaWadydarujcie sobieMiejscowośćWarszawa -
~Iwo / 2021-07-04 13:08
Codziennke trace internet 1-2 razy na parę godzin mimo, że mieszkam niedaleko centrum na osiedlu tak rozwiniętym jak centrum. Opinie UPC pewnie są kupowane na 1 stronach po wpisaniu "UOC OPINIE", więc proszę się nie sugerować ZaletyNie maWady0 profesjonalności, niby są od internetu, ale jednak go nie dostarczają, żyją w epoce kamieniaMiejscowośćKatowice -
~Iza / 2012-09-05 14:49
2 miesiące temu podpisałam umowę z UPC i już żałuję. Dlaczego? Firma naciąga na dodatkowe usługi, które "za darmo" aktywuje po podpisaniu umowy i zarabia na tym, że klient zapomni zrezygnować w odpowiednim czasie. Podejrzewam, że wielu klientów zostało w ten sposób naciągniętych na dodatkowe opłaty. Nie cierpię takich firm - zamiast szanować klienta, który decyduje się na dobrowolny zakup jakiejś usługi u nich i sprawiać by był zadowolony i pozostał na dłużej, powodują, iż ten sam klient chce jak najszybciej zakończyć z nimi współpracę. Przez kolejne 22 miesiące muszę opłacać pakiet bezpieczeństwa UPC, dlatego iż nie złożyłam w porę rezygnacji z usługi, której nie chciałam, aby uaktywniali. Wzbogacą się na mnie o 110 zł w przeciągu dwóch lat, a po tym okresie stracą klienta na kolejne kilkanaście lat. UPC to firma, która nie dba o dobre kontakty z klientami i odradzam korzystanie z ich usług. Lepiej postawić na firmę, która zajmuje się sprzedawaniem usług, które chcemy, a nie na taką, która nas zmusza do kupna usług, których nie chcemy swoimi podstępnymi zapisami w umowie. -
~Iza / 2015-10-27 21:38
Jakosc fatalna przerwy, max 50% obiecanej prędkości. Ale największa katastrofa to HORIZON, fatalna grafika, literki malutkie, nic nie można przeczytac, minął już tydzień od zinstalowania i działa 10 z nominalnych prawie 200 kanałów. Nie umieją naprawic a nad sposobem załatwienia reklamacji zastanowią się w ciągu 10 dni!!! Jak go zamawiałam to znalazł się pod drzwiami w 12 godzin, jak żądam wymiany na cokolwiek dzialającego to będą procedować. ODRADZAM!!! ZaletyBrakWadyWyłącznieHirizon mam Tydzień, 250zł (sic!) tyle płacę co miesiąc -
~Izabela / 2022-10-19 11:01
Upc to jakaś masakra masz awarie i na technika trzeba czekać tydzień MiejscowośćChorzów -
-
~Izabela / 2023-02-13 10:31
Odkąd mam internet z UPC (28.01.2023) internet działał prawidłowo przez ok 3h. Non stop się rozłącza. UPC wysłał serwisanta 10.02.2023r który wymienił modem i nadal jest to samo. Kolejny serwisant ma być 20.02.2023 kpiny . Nie polecam tej śmieciowej firmy. Infolinia nie wie co oferuje, dostaje od każdego konsultanta co chwile inne informacje. ZaletyBrakMiejscowośćNowa Sól -
~IzaS. / 2023-12-06 20:07
właśnie im wymówiliśmy umowę, 2 tygodnie bez internetu, technik drugi raz już nagle nie przyjechał i zamknął zlecenie, pomimo całodniowego oczekiwania, infolinia ma nas w d..., ta firma ewidentnie tonie, uciekać jak najszybciej; ale opczywiście faktury wystawiają, jakżeby nie, rozważam czy to już aby nie podpada pod próbę wyłudzenia nianależnych środków Zaletyteraz już żadneWadynie działa usługa - a dział obsługi klienta ma to gdzieś; PR jak z buszuMiejscowośćWarszawa -
~J / 2022-02-11 11:28
żenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenadażenada Zaletybrak -
~ja / 2012-08-21 15:12
Klientem UPC bylem od dawna, wlasciwie od 1998 roku jakos. KIedys to byla najlepsza firma dysponujaca najlepszym jakosciowo internetem, ktory nie przerywal. Obecnie jest to firma moloch - w ktorej nikt nie wie o co chodzi bo jest tak duzo pracownikow(kazdy sobie zaprzecza). Internet przerywal mi 2 lata, po podlaczeniu nowego modemu - internet przestal dzialac. Technik Wam szybko podlaczy internet, ale gorzej bedzie jak bedziecie mielie klopoty- wtedy ich szybko juz nie rozwiaze. Weźcie lepiej osiedlową kablowke - bedzie taniej, predkosc nie bedzie tak oszukana (UPC nigdy nie ma predkosci tych ktore podaje, zapomnijcie o tych 60 MB/s) a jak bedziecie mieli jakies awarie - to na osiedlu Wam szybciej zrobią niż przez taki moloch - gdzie na polaczenie z konsultantem czeka sie wieki a co mowic na naprawienie problemu- a faktury?ja nie mam zamiaru za ten szajs placic, ale inni płacą a neta nie maja. Zaletyszybkie podlaczenieWadyuslugi nie dzialają !klient od okolo 14 lat -
~Ja / 2018-08-22 23:15
A ja myślałem że tylko u mnie jest taka masakra z tym internetem. Z dnia na dzień MASAKRA. Rozłącza kilkadziesiąt razy dziennie, czasem przez cały dzień potrafi nie być i ternetu. Serwisant 5 razy już był i dalej jest w punkcie wyjścia. Już nawet wymieniony główny przewód od skrzynki do domu i co ? I jajco. Jeszcze trzeba było poprawiać wszystko na podwórku, bo przecież jakoś trzeba było wyszarpac tamten przewód i dać nowy. A diody na tym ich super badziew box jak mrugały tak mrygaja. Podejście masakra. Usługi od nich braliśmy ponad 20lat i trudno czas na zmianę. ZaletyUczą opanowania przy maksymalnym wnerwieWadyZa mało miejsca by to opisać...MiejscowośćRumia -
~Ja / 2019-07-09 00:47
Jest bardzo źle pod każdym względem, żałuję że popisałem umowę, dekoder to porażka, cały czas awaryjny, na początku obiecują złote góry a potem mają cię w dupie!!! ZaletyBrakWadyBardzo dużoMiejscowośćRadom -
~Ja / 2022-07-30 11:50
Miałem z nimi umowę na światłowód 500mb/s, Warszawa. Nie poprowadzili światłowodu do mojego mieszkania, tylko zostawili stary koncentryk który był tam od lat. Ping 10+ms, ciągłe przerwy w dostawie internetu. CIĄGŁE. Czasem kilka razy dziennie. Ich modemy są przestarzałe, musieliśmy w domu używać LTE w telefonach bo się nie ładowały strony. Nie oferują żadnych usług serwisowych, chciałem zamówić wizytę technika do poprowadzenia nowego kabla przez otwór w ścianie, powiedzieli że takich rzeczy nie robią.
Orange w ramach wizyty instalacyjnej poprowadzili mi ten kabel przez ścianę bez problemu, założyli mi światłowód do samego mieszkania, ping spadł 3-krotnie, prędkość wysyłania wzrosła DZIESIĘCIOKROTNIE.
Speedtest Światłowód Ethernet UPC (59,99zł miesięcznie) Ping 10ms / DL 500.21Mb/s / UL 29.26Mb/s
Speedtest Światłowód Ethernet Orange (69,99zł miesięcznie) Ping 3ms / DL 942.83Mb/s / UL 306.6Mb/s
Wybierajcie mądrze. Ja 2 lata temu wybrałem bardzo źle i dopiero teraz mam normalnego dostawcę.MiejscowośćWarszawa -
~ja / 2023-10-16 11:05
nie da sie obejsc bota, dramat ile czasu to trwa. nie polecam serdecznie -
-
~Ja / 2023-11-26 00:04
Internet nie działa prawidłowo i ciągle się zawiesza Wady+++++++MiejscowośćMazowieckie -
~Jacek / 2012-06-28 00:25
Dzisdostwo totalne, nie polecam Wam. Jak coś Wam nie będzie działało, to UPC napisze Wam list że sie mylicie że Wam nie działa i musicie płacić, mimo że macie przerwę w dostępie do TV lub internetu. Strzeżcie się tej firmy ZaletybrakWadyobsługa klienta - właściwie jej brakza długo -
~Jacek / 2016-10-05 20:52
Totalna niekompetencja. Zla instalacja,niekompetencja i arogancja biura obslugi.
Technik mial zainstalowac internet i TV,zapomnial zainstalowac TV, musiklem umowic sie na nastepny termin.Przyszedl i ale zainstalowal.Umowilem air na nastepna wizyte,czekalem od 18, nia przyszedl.Biuro obslugi nia potrafilo wytlumaczyc dlaczego.Proponuja nowy termin.Dramatycznie niski poziom obslugi i brak podstawowej godnosci i odpowiedzialnosci zawodowejZaletyNoe maWadyClay pokretny system obslugi klientsmiesiac -
~Jacek / 2018-01-28 21:11
Jestem klientem UPC już od paru dobrych lat i coraz bardziej przekonuje się do zmiany w usługach telewizyjnych i internetowych. Place 125zł miesięcznie za Internet+Telewizor i co???... Oferta telewizyjna KICHA Internet ( w niedzielę wieczór nie ma szans na oglądanie filmu z neta)!!!! Żal żal żal!!!! MiejscowośćKraków
strona 120 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- nastepna »