MiejscowośćWarszawa
strona 12 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »
-
~Zdalny / 2020-05-02 23:02
Konkurencja wymięka, dobra rada dla was, jak decydujecie się na upc to internet 500/1000 (bo wtedy macie zewnętrzny modem) i horizon bez nagrywarki. Za te info mogę beknąć z firmy ;) pozdrawiam monter UPC -
-
~_DuzY_ / 2020-03-04 18:32
Internet od UPC posiadam od kilku lat. Początkowo były problemy ze stabilnością. Obecnie posiadam 1Gb/s i zero problemów. Download cały leci pełną przepustowością, nie ważne czy szczyt czy też nie. Pingi w grach niskie. Modem działa bez zarzutu. Żadnych niekontrolowanych resetów itp. Jedyne do czego mogę się doczepić to mały upload. 40 mb/s w dzisiejszych czasach to zdecydowanie za mało Wadyzbyt mały uploadMiejscowośćSzczecin/Centrum -
~Adam / 2019-06-09 12:03
Długie oczekiwanie na konsultanta. Jako długoletni klient spodziewałbym się promocji. ZaletyB.dobra obsługa klientaWadyoczekiwanie na konsultanta częste zmiany kanałówMiejscowośćSiemianowice Śląskie -
~Autumn81702 / 2018-02-28 10:22
Po przygodach z poprzednim ISP przyszła pora na jego zmianę. Miałem do wyboru N(i)etię która ze względu na jakość świadczonych usług odpadła na starcie, do tego jeszcze jest "pomarańcza", lokalny ISP o którym w sumie nic konkretnego nie wiadomo, no i właśnie UPC z którego zdecydowałem się skorzystać - tym bardziej że oferowali "światłowód". Zdecydowałem się tylko na sam internet, bez żadnych dodatków typu telefon (nie mam potrzeby korzystania) czy telewizja (umowa z konkurencją). Ponadto zdecydowałem się na umowę bez zobowiązania, żeby w przypadku gdybym jednak nie był zadowolony z internetu nie płacił niebotycznych (podobno mowa o kwocie nawet 5000 złotych) kar za przedwczesne rozwiązanie umowy.
Póki co to jedyny problem jaki miałem to... brak możliwości rejestracji w "Moim UPC", gdzie problem ten został rozwiązany w błyskawiczny sposób.
Oprócz tego - bardzo szybkie łącze (na papierze 250 Mb/s, praktyka to przedział średnio 235-240 Mb/s).
Fakt faktem, że cena co niektórych może odstraszać (80 złotych miesięcznie), jednak nie ma co ukrywać - u poprzedniego ISP płaciłem 9 dych za szwankujący internet 10 Mb/s i telefon stacjonarny który w ogóle nie był używany; ponadto kwota ta była często "z hakiem".
Póki co UPC ma u mnie dobrą ocenę, po kilku miesiącach zobaczę jak to będzie wyglądało faktycznie.ZaletyPrędkość łącza.
Stabilność - póki co żadnych poważnych awarii.
Helpdesk - opisany problem z rejestracją, który został szybko rozwiązany.WadyCo niektórym może nie podobać się cena.MiejscowośćWarszawa -
~Autumn81702 / 2018-04-26 20:25
Drugi miesiąc z UPC i póki co podtrzymuję opinię sprzed 2 miesięcy. Transfer niemalże na poziomie takim jak na papierze (prawie 240 Mb/s, na papierze 250 Mb/s). Awarii brak, z helpdesku nie musiałem aktualnie korzystać więc daję ocenę 3/5 (nie chcę oceniać ani pozytywnie, ani negatywnie).
Dokładne parametry DL/UP zmierzone Speedtestem: 238,58/19,19 Mb/s. Ping 8ms.
http://www.speedtest.net/result/7261191399.pngZaletyParametry;
Stabilność.WadyTak jak poprzednio - niektórych może odstraszać cena.MiejscowośćWarszawa -
~Beata / 2019-01-24 23:45
Jestem klientką UPC z G.Śląska od wielu wielu lat, i mimo paru niedogodności to myślę że i tak nie ma dla ich usług i ofert konkurencji. Przykład pierwszy z brzegu, to instrukcje obsługi usług. Weszłam na stronę Netii aby coś sprawdzić i się załamałam, instrukcja do konfiguracji urządzeń ma 238 stron o_O Brawo kurna brawo. To się nazywa kontrast.... MiejscowośćBytom -
~Beata / 2024-11-12 19:11
Prawie bez awarii, od ładnych paru lat. Cena dla stałych klientów mogłaby być niższa. ZaletyBrak awariiWadycenaMiejscowośćWarszawa -
~Bernard / 2015-11-02 23:13
120 mbit/s w Krakowie działa bardzo dobrze. Szybkość pobierania dochodzi do 5 mb/s i to dość często. Wbrew negatywnym opiniom na temat dekodera horizon, zamówiłem go dla własnego sprawdzenia i nie wiem skąd takie złe opinie... Fakt urządzenie nie jest killerem prędkości ale normalny użytkownik moim zdaniem powinien być zadowolony z możliwości jakie daje ten BOX. Bardzo fajna opcja to horizon go. Testowalem i w obrębie sieci domowej na telefonie z androidem działa b. Dobrze. Dodatkowo testowalem zdalne zlecenie nagrywania za pomocą tej aplikacji i... działa :)
Mam jeszcze 7 dni na testowanie po tym terminie mija 14 dniowy okres kiedy można wypowiedzieć umowę ale chyba tego nie zrobię. Moim zdaniem każdy powinien spróbować i mieć własne zdanie wyrobione na podstawie własnego doświadczenia.Zaletyfunkcje, horizon go, nagrywarka, mocny sygnał wifiWadyzdążające się opóźnienia w reakcji pilot - horizon w bibliotece my prime7 dni -
-
~bobol / 2017-11-11 13:31
Mam już od ok. 3 lat z hakiem, cały ten czas było ok, raz tylko musiałam zadzwonić, trochę się wyczekałam ale Pani rozwiązała mój problem w miarę, wieczorem wszystko znów śmigało, nie mam zastrzeżeń. Po doświadczeniach z Vectra, która, ok jest dużo tańsza ale ciągle ciś nie działało - upc jest 4/5 ( brak 1 punktu za cenę) Zaletystałe łącze, brak większych problemówWadycena, długi czas oczekiwania na połączenie z bokiemponad 3 lata ok. 60 za łącze ponad 100 mb -
~Bodzio / 2021-08-10 22:21
Nie wiem czy coś pomoże ale napisze parę słów,myślę ze nie którzy z was się zgodzą z moją opinią , a mianowicie co o tym sądzicie. Jestem w UPC od paru lat i co nowa umowa to odbywała się automatycznie (2 Lata) ale odkąd przyszły nowe przepisy ze nie może się odbywać automatycznie i każdy usługodawca powinien napisać czy zadzwonić o nowej umowie to UPC nie zrobiło tego w moim przypadku tak właśnie było ,ale za to wzrósł abonament o 5 zł za to że nie przedłużyłem umowy z UPC pytam dlaczego mnie obciążyli z kosztami jeżeli to UPC miało się zgłosić do mnie i zaproponować nową usługę i podpisać nową umowę ze mną czy nawet zapytać się czy jeszcze chce dalej być w UPC ?.Ale pojechałem do najbliższej placówki i dowiedziałem ze taki jest przepis w umowie ze jak nie przedłużę to przechodzę po dwóch latach na umowę na czas nie określony i za to trzeba płacić miesięcznie 5 zł, to mówię sobie podpiszę nowa umowę bo nie ma się co kłócić bo to nic nie da i przynajmniej za oszczędzę 5 zł miesięcznie,i słuchajcie teraz musiałem dobrać do nowej umowy powiększony internet bo inaczej nie można plus opłata aktywacyjna 29,90 zł gdzie jak już pisałem jestem od lat w UPC i co ciekawe że żekomo na umowie już wiedzieli że za dwa lata będzie nowa decyzja rady ministrów ze nie bedzie automatycznej umowy psia kość i co sądzicie o tym ? Zaletydobra jakośc obrazuWadyPowtarzające się kanały ,MENU na dodatkowym dekoderze jak za czasów ComodoreMiejscowośćŚwiętochłowice -
~Cyr4x / 2012-12-10 12:16
Uwaga na promocje!!!! Podpisałem 2 listopada umowę na dwa lata na multiroom SD (drugi dekoder cyfrowy na drugi telewizor). Dostałem "w prezencie" HBO wraz z opcją HBO HD przez miesiąc za darmo (kapnąłem się dopiero jak zobaczyłem odkodowane HBO na dekoderze). Oczywiście zamawiając serwisanta na infolinii nikt mnie o takim dodatku nie poinformował (a gdzieżby, przecież trzeba naciągnąć wieloletniego klienta!). Rychło, po kilku dniach od instalacji, zadzwoniłem żeby wyłączyć HBO, bo nie korzystam, więc po co mam później dopłacać. Nie można, bo dopiero po 10 dniach od uruchomienia. Zostawiłem więc sprawę na później. Mój błąd, przegapiłem termin do końca listopada i zadzwoniłem dzisiaj, tj. 10 grudnia. Już się pogodziłem z naliczeniem mi abonamentu za HBO za grudzień, trudno, mój błąd. Jakież było natomiast moje zdziwienie, gdy pani na infolinii oznajmiła, że wyłączy mi to HBO w drodze wyjątku, bo tak naprawdę zgodnie z umową można było to zrobić do 2 grudnia. Jakbym zadzwonił kilka dni później - byłoby to niemożliwe i musiałbym płacić za nie oglądane HBO do końca 2-letniej umowy! Przecież to jest jakaś paranoja! Niektórzy powiedzą - to się czyta co się podpisuje. Owszem, czyta się, ale zamawiając usługę A spodziewam się umowy na usługę A, a nie na A i podstępnie dodaną B! W ogóle kiedyś UPC miało umowy na rok, teraz na każdą jedną promocję minimum dwa lata i kilkuletni klient nie może dostać tak dobrych warunków jak nowy, a powinien nawet lepsze! ZaletyNawet nieźle cenowo, uptime internetu prawie 100%, uptime telewizji też duży.WadyUmowy tylko na 2 lata (a kiedyś były roczne), po zmianie z 25 mbit na 60 mbit w speedteście są o połowę gorsze wyniki (sic!)kilka lat -
~d4ntr4g / 2020-12-08 21:19
Używam od dawna connect boxa, miał mi niby pomóc z sygnałem (nie pomógł) ale niech jest. Komp PC, łącze mam 0,5Gb/s i tyle wyciągam na wi-fi przez żelbetonową ścianę. Co prawda na początku była porażka. Na infolinii wciskali jak zwykle ciemnotę nie posiadając za bardzo wiedzy w tym temacie chyba.
Szybkim remedium było kupienie porządnej karty sieciowej z antenką wi-fi :) w moim przypadku ASUS PCE-AC56 802.11ac Network Adapter i oczywiście dobrze ją skonfigurować.
Mój laptop z jakąś biedną kartą sieciową nie posiadającą nawet 20% opcji co powyższa max wyciąga ~240Mb/s
Sieć puszczona na 5Ghz cudów na 2GHz nie oczekujcie za duży szum w świecie.Zaletystały sygnał bez zakłóceń, łącze jak w umowieWadyczasem trzeba zrobić reset dekodera lub c.boxa :) ogólnie brakMiejscowośćSosnowiec -
~ebebn / 2012-07-26 14:12
Pracownicy generalnie dzielą się tam na dwie kategorie, ci co przedstawiają swoją ofertę, a jak nie to spadaj, oraz ci co proponują tylko najdroższe i najbardziej niekorzystne dla klienta rozwiązania na jak najdłuższy okres czasu, kłamiąc, że inne oferty ich nie dotyczą. Daje się tam wyraźnie odczuć panujący „wyścig szczurów” i pogoń za własnym zyskiem nie dbając o interes firmy. Nie przekazywanie informacji sobie nawzajem, niechęć do podjęcia koleżeńskiej współpracy, aby zdobyć klienta. Tam każdy pracuje na własny rachunek. Stąd też panujący chaos informacyjny, pracownik zachęca do innej oferty negując ustalenia swoich współpracowników. Ciekawe, że kierownictwo całkowicie nie panuje nad tą sytuacją żyjąc w oderwaniu od rzeczywistości pozostawia podwładnych samopas, nie jest zainteresowane opiniami ew. klientów, a dla klienta dotarcie do nich jest praktycznie niemożliwe. Dlatego klienci szukają usług gdzie indziej. W całym tym dość ponurym widowisku i ogólnej niechęci do klienta pracuje tam tylko jedna osoba, z którą tak naprawdę warto rozmawiać i tylko dzięki niej nadal pozostałem klientem tej firmy. Jest to pani Marta z działu utrzymania klienta z Katowic. Polecam wszystkim kontakt z tą osobą gdyż, jako jedyna z pośród kilkunastu innych pracowników przedstawiła interesującą ofertę i uczciwe podejście do klienta, za co jej bardzo dziękuję. Zaletyszybkość, stabilnośćWadyobsługa, pracownicy koszmar1 rok -
~eustachy wymiotny / 2015-02-13 15:09
rozmowy z konsultantami nie są nagrywane - to pic. ale do rzeczy - dzwonię na infolinię i zadaję pytanie"czy jeśli teraz zerwę umowę na usługi telefonu zostanie naliczona jakaś kara?" "NIE NIE NIE" - słyszę w słuchawce. umowę wymawiam a następnie naliczona zostaje kara, piszę więc czemu niedouczeni konsultanci wprowadzają w bład? w odpowiedzi otrzymuję - UWAGA - "nie ma nagrania, ale w błąd nikt Pana nie wprowadzał, nie możemy tego zweryfikować bo nagrania nie ma, nie prowadzimy w tym zakresie nagrań, ale nikt nikogo w błąd nie wprowadzał..." - tak sobie myślę, ż miejsca przyznam się, że jestem psychiczny i sobie wszystko wymyślam i będzie szanowne UPC zadowolone z wszelakiego.... -
~froggy121 / 2014-10-08 01:02
Korzystam z usług UPC (internet+tv) 13 miesiąc, jak dotąd nie zdarzyły się żadne awarie ani niedogodności. Raz miałem przerwę 12 godzinną w działaniu TV ze względu na prace modernizacyjne. Obsługa na infolinii jest miła i pomocna, ale czasem trudno się dodzwonić - jeden raz na trzy zdarzyło mi się, że czekałem dłużej niż 5 minut. Internet 60 działa 5,5, z telewizją żadnych zarzutów, nie gubi sygnału ani nie ma zakłóceń nawet w zimie w czasie opadów czy burz. Za opóźnienia nawet jednodniowe naliczają odsetki. ZaletyNiezawodność, pomocna infoliniaWadyCena wymaksowanych pakietów13 miesięcy -
~GM / 2013-11-21 09:00
Miałem 10Mb było dobrze, po roku sami podnieśli do 25Mb (abonament bez zmian)super. Dwa tygodnie temu transfer spadł 0,2-1,6Mb.Zgłosiłem, technik przyjechał, stwierdził uszkodzony modem, natychmiast go wymienił. Obecnie transfer 22-25Mb!Z internetem nigdy nie miałem większych problemów! Osobiście polecam wszystkim, jestem bardzo zadowolony. ZaletywszystkoWadyciężko się dodzwonić2lata, 70zł -
-
~Hrhh / 2020-04-26 19:37
Internet niezawodny ale nietani
nigdy nie miałem zerwanego łącza staż 9 latZaletyStabilnośćWadyCenaMiejscowośćSzczecin -
~ignorant / 2019-01-11 15:37
UPC mam od 10 lat. Jeden domowy i jeden na firme. Wielkim plusem jest niezawodnosc internetu oraz dobry kontakt z obsluga techniczna (zwlaszcza gdy net na firme). Na infolinii siedza autentyczni fachowcy. Pomogli nawet w konfiguracji strony domowej! Opcje internetu oczywiscie zmienialy sie na przestrzeni lat. Obecnie mam predkosc 50-60 Mbps na moje potrzeby w zupelnosci wystarcza(na umowie fibre power 120). Nie narzekam bo UPC od poczatku dawala polowe tego, co w ofercie. A w ofercie jeszcze telewizja i telefon. Place po jakichs tam promocjach 119zl. Predkosc wifi to polowa po kablu a zasieg b. dobry ale to dlatego ze mam stary modem z 2 antenkami i nie pozwolilem go wymienic!) Faktury sciagam ze strony UPC i jestem zadowolony bo nie zmieniaja hasel ani interface'u. Jesli chodzi o router to daje sporo mozliwosci, miedzy innymi otwieranie portow, zabezpieczanie MACadresow, sledzenie ruchu, konfiguracja firewalla i wiele wiecej. Tez wiecej niz potrzebuje. W telewizji mozna nastawic jezyk angielski.
A teraz minusy:
1) przez dobry rok co jakis czas na sekunde zrywalo polaczenie co objawialo sie wyrzuceniem z czatow. Na inne formy korzystania z netu wplywu nie mialo. Interweniowalem pare razy az zdiagnozowali problem - nadajnik na osiedlu mial byc uszkodzony. Po jego wymianie jest OK. Wyglada to na problem lokalny ktory jednak rozwiazano.
2) programow telewizyjnych nie mozna nagrac na zadne zrodlo poza magiczna skrzynka UPC. Dane na wewnetrznym dysku sa szyfrowane. Oznacza to ze po awarii albo wymianie urzadzenia traci sie cala filmoteke.
3) raz na pare miesiecy warto zresetowac box i router (co niektorzy moga uznac za zalete bo to jednak w miare rzadko)
4) w telewizji po nastawieniu jezyka angielskiego po zmianie kanalu wraca na domyslny polski, czyli ambitni musza wybierac jezyk po przelaczeniu
5) za duzo przyciskow na pilocie a te najczesciej wykorzystywane za slabo uwypuklone - efekt pomylki przy korzystaniu wieczorem. W ogole caly pilot malo ergonomiczny
6) chodziaz obsluga techniczna onlina fachowa to tego samego nie mozna powiedziec o instalatorach.Calkowita porazka. Dla ilustracji podam dwa fakty: A) majac przed nosem telewizor ful HD instalator pozostawia domyslna rozdzielczosc 720 zamiast 1080. Podejrzewam ze z powodu ignorancji i/ lub lenistwa instalatorow czesc uzytkownikow latami oglada programy ponizej optymalnej rozdzielczosci. B) niektorzy instalatorzy nawet nie znaja domyslnych loginow i hasla na router. Trzeba przypilnowac i zmusic ich do wysilku najlepiej patrzac na rece.Zaletyniezawodnosc netu dostepna i fachowa obsluga techniczna onlineWadyniemoznosc rchiwizacji nagranych programow, tragiczna niekompetencja instalatorowMiejscowośćGdańsk -
~Jack / 2016-10-05 23:35
Internet mistrzowski. Dlaczego? Od 9 miesięcy posiadania tego dostawcy możliwe, że zdarzyły się 2 incydenty z chwilowym brakiem internetu, bądź jego spowolnieniem. Czasami przeprowadzam speedtesty z nudów i w zasadzie nie odbiegają one od tych wartości: http://www.speedtest.net/result/5690800492.png
Router Compal spisuje się świetnie, co więcej posiada możliwość podpięcia swojego routera (na czym mi najbardziej zależało) natomiast sam modemo/router od UPC również spisywał się przez pierwszy tydzień i nie było żadnego problemu.
Obsługa to delikatnie mówiąc klapa. Miałem styczność z bardzo arogancką panią, która nie dawała dojść do słowa i wykłócała się o moje pieniądze. Dość długa historia ale mimo wszystko istnieje jeszcze "Dział utrzymania klienta".
Dlatego to jest mały plus od nich, zatem obsługę pozwolę sobie ocenić na naciągane 2/5.ZaletyNiezawodność internetuWadyobsługa klienta9 miesięcy / umowa bezterminowa 120Mb - 59 złotych/miesiąc. | Nowa umowa na 2 lata - od miesiąca (250Mb - 59 złotych miesięcznie) -
~Jack / 2021-07-23 18:22
Oprócz słabych dekoderów, bo i Horizon i ten nowy 4K pozostawiają wiele do życzenia, reszta chodzi dobrze. Słaby punkt to obsługa klienta, nie sposób się dobić do konsultanta, brak bezpłatnego telefonu. ZaletyParametryWadyDekodery, obsługaMiejscowośćKatowice
strona 12 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »