MiejscowośćZawiercie
strona 119 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- nastepna »
-
~Igor112 / 2018-11-22 21:16
najgorze gowno jakie jest, zero pomocy ze strony technicznej o ile wgl uda sie dozwonic do tego burdelu!!!! -
-
~iiii / 2021-02-27 00:47
omijać szerokim gestem.omijać szerokim gestem.omijać szerokim gestem.omijać szerokim gestem. -
~Imienick / 2023-05-02 07:51
Złodzieje i jeszcze raz złodzieje, naliczają do fv dodatkowe koszty, a potem tłumaczą, że onj zapomnieli dodać to wcześniej, i tak miesiąc w miesiąc płacisz za coś, o czym nawet nie wiesz. Jesteś przygotowany na konkretną kwotę, a masz do zapłaty znacznie więcej. Przejęłam internet upc po poprzednich lokatorach i na szczęście na dniach będę wypowiadać umowę, bo nie wywiązują się w ogóle z umowy ZaletyŻadnych zaletMiejscowośćKraków -
~Imię / 2023-03-06 14:51
Obsługa klienta to jakiś żart. Zostałem wyśmiany przez konsultanta. Podnieśli cenę usługi nawet po zapewnieniu że nie będzie to miało miejsca - pracownik mnie okłamał bo w umówie był zapis o podniesieniu ceny po danym okresie. MiejscowośćKraków -
~imnikoleek / 2017-09-06 20:41
Ten internet jest jak ataki DDOS, nie wiadomo kiedy cie zatnie ale jak juz to na pare minut
Bardzo wysoki PING na serwerach polskich popimo ze są to serwery oddalone o pare set kilometrów i tak cie zatnie
Na tym internecie tak zwanym UPC nie da sie w jaki kolwiek sposób pracować ani spedzić miło czas
grajac w jakie kolwiek gry lub inne jak kto woli nie w to juz nie wnikam.Zaletynie stety nie ma tu zadnych zaletWadywady ehmm... za duzo wymieniacOd 3 lat -
~Ines / 2023-09-20 12:22
Olewają klienta ….
Technik od internetu nie może dotrzeć do klienta .
Otrzymujemy tylko widmo wiadomości ze będzie za 15 min albo ze mimo ze jesteśmy w domu nas nie ma ….
Brawo !MiejscowośćWarszawa -
~INGgGerr 6969 / 2022-09-21 20:29
Siemka cip cia jestem Karol 18 lat
chcesz się ruchać?:smirk:ZaletyxdWadywszystkie mozliweMiejscowośćMały Płock -
~Insta / 2021-06-15 15:29
Dno i 3 metry mułu.
Internet zrywa po 30-40 razy dziennie (nie przesadzam).
Nie wiem, jak mam pracować z domu, bo czasami to zwyczajnie mi już wstyd, jak podczas jednej wideokonferencji (albo i bez kamer), jako jedyny uczestnik, co chwile tracę łączność. Dramat.ZaletybrakWadysameMiejscowośćWarszawa -
-
~Internautka / 2023-06-15 22:57
Internet od pół roku w Warszawie rwie się prawie codziennie. Nie miesiąca bez jakiejś dłuższej awarii. Na infolinii nic nie wiedzą, zwalają winę na klienta, a w ostatniej chwili odwołują technika i piszą smsa, że jednak to wina na cały region. Czuję się okradziona przez nich. Nie pozwalają zerwać umowy przed końcem, mimo że sami nie dostarczają usług. Nie polecam UPC. ZaletyBrakWadyAwarie non stop. Nie da się pracować, oglądać filmów itp.MiejscowośćWarszawa -
~internet / 2022-10-26 20:22
najgorszy internet jaki istnieje, gdyby nie to ze tylko on moze dostarczać uslugi bym nigdy tego gowna nie wział -
~Internet w upc to ściema. / 2015-08-12 15:40
Firma robi dużo szumu marketingowego, ale tak naprawdę jakość usług jest mierna. Ja mam dłuższy czas Internet w UPC o prędkości 60/6Mbs . Długo miałem problemy z uzyskaniem stabilności połączenia, po wymianie routera Thomsonna na Ubee EVW3226, potem na Technicolor, potem na Ubee EVW3226, potem na cisco epc3925, potem na cisco 3208 problem ze stabilnością ustąpił. Dodam, że zarówno Cisco epc3925 jak i cisco 3208 działają stabilnie. Zmieniłem cisco epc3925 tylko dlatego bo UPC zablokowało w tym routerze opcję bridge, która uniemożliwia przekierowanie publicznego IP na mój router Asus. Operacja ciągłych wizyt serwisowych trwała 4 miesiące - raz poprawiali kable w budynku, raz poprawili je wewnątrz mieszkania i od czasu do czasu wymienili powyżej wymienione urządzenia na inne (routery/modemy).
Po tym jak dostałem długo oczekiwane Cisco 3208 przystąpiłem po raz kolejny do testów i udawało mi się pobierać co niektóre pliki po FTP z prędkością około 60 mbps. Ale co się okazuje? UPC nie ma wykupionych rezerw pasma do wymiany ruchu międzyoperatorskiego na tyle mocnych, abyśmy byli w stanie wykorzystać łącza UPC w połączeniach zagranicznych i wielu operatorach krajowych. W efekcie mamy tylko zestawione szybkie połączenie do ich centrali, ale dalej wyjście na świat jest mocno okrojone (Sugeruje sprawdzić test z Orange). Dlatego, też większość plików będziecie ściągać z prędkością poniżej możliwości technicznych łącza. Ostatnio poprosiłem o test Internetu 120/10 Mbp/s i wyniki są masakryczne. Jedynie z uniwersytetu warszawskiego mogłem pobrać pliki z prędkością prawie 120 Mbs. Inne uniwersytety na świecie Niemcy, USA, które dysponują znacznie szybszymi łączami osiągały transfery do 20-60 Mbps. Więc na zdrowy rozum po co mi Internet 120 Mbps w UPC skoro i tak nie mogę go wykorzystać? Infrastruktura UPC nie jest na to gotowa. Skoro UPC nie ma wykupionych przepustowości na węzłach wymiany ruchu międzyoperatorskiego Internet nie będzie nam działać tak jak nam się marzy. Posiadam też super szybkie serwery dedykowane ulokowane we Francji z łączami 10 Gbit. Z pracy ściągam z nich dane z prędkością 400 Mbps, w domu z prędkością 20 Mbps, a przecież mam łącze 120 Mbps. Sam konfigurowałem te serwery i nie ma na nich żadnych limitów. Nie może być też mowy o kiepskim sprzęcie w domu. Mam kilka laptopów i stacjonarny komputer z Lanem 1 Gbit. Cała sieć Lan w mieszkaniu jest gigabitowa. Na laptopach nie korzystam z WiFi od UPC, gdyż mam własny router Asus RT-Ac68u, który jest najszybszym routerom wifi na świecie. Prędkość wifi na tym sprzęcie to 1900 Mbps. Żeby nie było, że to może mój router był jakiś wąskim gardłem to także podłączałem komputery (z osobna) bezpośrednio do urządzeń od UPC.
Ostrzegam wszystkich, ze korzystając z routera Ubee/technicolor/thomson nie jesteście w stanie wykorzystać w pełni łącza. Strony będą wczytywać się powoli. Te urządzenia są strasznie niestabilne i się zawieszają. Ich procesory są bardzo słabe, a firmware jest skopane. Niezależnie od trybu w jakim paruje Ubee - router/most to urządzenie będzie się Wam zawieszać. Większość z Was tego nie zauważy, ale to urządzenie podczas obciążenia np. BitTorrent już przy 10 Mbps downloadu praktycznie co chwilę zrywa pingi. Zawiesza się również podczas steamingów do youtube, rozmów skype itd. Sugeruję kupić własny router i wsiąść od UPC zwykły modem cisco 3208 (zużywa tylko 9 watt prądu). UPC ma też cisco 3212 – (pobiera 10 Watt), ale to równie dobre urządzenie. Jeśli zależy Wam na routerze od UPC to polecam też cisco epc3925 (14 Watt), który dysponuje też 5 Ghz wifi z 40 Mhz kanałem (mniejsze zakłócenia i podwójny szyna danych w N). Pamiętacie też, że na infolinii będą Wam ścieniać, że Cisco jest dla klientów biznesowych, że nie ma ich na magazynie, że są wycofane itd. Ja walczyłem o te cisco 4 miesiące. W końcu powiedziałem twardo, że żądam cisco 3212 lub 3208 albo zmieniam na Vetra i je otrzymałem. Naprawdę dużo nerwów mnie to kosztowało i dużo straconego czasu na serwisantów. Z tego co wiem Internet w Vectra daje routery/modemy cisco z defaultu, więc jak możecie zmieniać (nie macie lojalki) to może warto się zastanowić nad ich ofertą.
W moim asusie RT68u jest opcja włączenia QOS (piorytetowanie ruchu z opcją ograniczenia przepustowości), którą włączyłem ze względu na to, że gdy wysycam prawie całe pasmo tracę na stabilności łącza (zrywa pingi). Dlatego polecam więc włączyć tą opcję. Niestety żadne z urządzeń UPC nie oferuje na tyle dobrego QOS, aby było można tam je włączyć. W moim Asusie ustawiłem QOS na łącze 110/9 Mbps, dzięki czemu nie wysycam pasma na max i nie tracę pakietów.
Koniecznie wyłączcie też usługę WIFI-free, bo to spowalnia Wasz Internet i jest niebezpiecznie. Wifi nie jest z gumy i jeśli ktoś będzie łączył się przez wasz punkt dostępu (wasze urządzenie) to prędkość będzie spadać. Aby wyłączyć wifi –free trzeba się zalogować do panelu klienta i tam to wyłączyć (nie da się tego zrobić bezpośrednio na routerze). Nie wiem czy wiecie, ale dużo routerów jakie oferuje UPC ma dziurawe oprogramowanie, którego UPC nie załatało. Wystarczy np. odwiedzić stronę internetową, na której znajdzie się złośliwy kod, aby uniemożliwić Wam korzystanie z Internetu. Przy włączeniu usługi wifi-free może to zrobić ktokolwiek, kto zaloguje się przez Wasz punkt dostępu. Jeśli macie włączoną usługę telefonu ryzykujecie, że ktoś będzie Was podsłuchiwać. Rozmowy Voip w UPC nie są zaszyfrowane. Sniffery sieci mogą potencjalnie nasłuchiwać waszą aktywność w Internecie. Wszędzie tam gdzie połączenie nie jest szyfrowane i wprowadzacie dane do poczty np. o2.pl, może zostać przechwycone przez Hakera.3 lata -
~Irek / 2022-01-31 12:21
Szkoda że dopiero teraz przeczytałem opinie. Nie polecam. Szybko srzedać nie odpowiadac zgodnie z prawdą na pytania a pózniej miec gdzies klienta. WadyObsluga i uslugaMiejscowośćZąbki -
~Irena / 2023-01-27 10:32
Miałam problem z internetem, niestety automat blokował mi kontakt z konsultantem. 3 razy się łączyłam i wciąż bylam blokowana przez automat który sprawdzał mój problem i po dłuższej dyskusji na końcu mnie przełaczł do konsultanta i na tym kończył się kontakt. Przy kolejnym telefonie było zapytanie, czy dzwonie z tym samym problemem i na odpowiedź,,tak,, znów zaczynała się ta sama procedura i automat nie chciał mnie przełaczyc do konsultanta tylko tracilam czas na ponowne sprawdzenie od początku tego samego. Masakra!! Czy nie można tak ustawić automatu, że jeśli już dzwonie kolejny raz z tym samym problemem to nie można automatycznie przelanczac do konsultanta.Dlaczego na siłę jesteśmy zmuszani na ponowne dyskusje z automatem i tracimy tylko czas. WadyAutomat przy pierwszym kontakcie, powinien być inaczej ustawiony, powinno nam się pozwolić na kontakt z konsultantemMiejscowośćGdynia -
~ireneusz / 2019-12-15 14:46
Ciągle coś nie działa .NIE POLECAM Przy założeniu instalator nie potrafił uruchomić dekodera .Ciągle albo programòw nie ma albo coś z dekoderem Miejscowość Bytom -
~Ireneusz / 2022-01-16 17:43
Od grudnia mam zmienna umowę z internetem i telefonem ,bardzo zaluje ze nie zrezygnowałem jest coraz gorzej . Internet działa w kratkę a telewizja co chwile jest buforowana,zgroza za to rachunek przychodzi bardzo terminowo. MiejscowośćOpole -
~Ireneusz / 2022-10-16 19:58
Jak te kur wy z Play przejęły UPC nic nie działa tfu tfu tfu omijać szerokim łukiem. ZaletyDnoWadyDnoMiejscowośćWarszawa -
-
~Irytacja / 2024-01-07 22:33
W czasach UPC z grubsza działało, tylko czasem były awarie. Kiedy przejął Play w zasadzie internetu nie ma, jedna wielka awaria, wszystko się rwie. Czasem się pojawia, ale nie ma pewności, czy zaraz nie zniknie. Ogólnie tragedia, jestem załamana. Dziś 6 godzin nie było netu. To znaczy niby był, mam 500 Mb/s, ale wyciągało max 20. Do du..py ta zamiana wyszła. Zaletyżadnych nie maWadyawarie, niestabilne łącze, bardzo niska przepustowośćMiejscowośćGdańsk -
~iugboiy / 2019-11-29 14:55
Nie używaj agresywnego jezyka -oczywiście bardzo ch..walebny szybki internet teraz dobrze ? ZaletyhahahahahahahahahahahahaWadydarujcie sobieMiejscowośćWarszawa -
~Iwo / 2021-07-04 13:08
Codziennke trace internet 1-2 razy na parę godzin mimo, że mieszkam niedaleko centrum na osiedlu tak rozwiniętym jak centrum. Opinie UPC pewnie są kupowane na 1 stronach po wpisaniu "UOC OPINIE", więc proszę się nie sugerować ZaletyNie maWady0 profesjonalności, niby są od internetu, ale jednak go nie dostarczają, żyją w epoce kamieniaMiejscowośćKatowice -
~Iza / 2012-09-05 14:49
2 miesiące temu podpisałam umowę z UPC i już żałuję. Dlaczego? Firma naciąga na dodatkowe usługi, które "za darmo" aktywuje po podpisaniu umowy i zarabia na tym, że klient zapomni zrezygnować w odpowiednim czasie. Podejrzewam, że wielu klientów zostało w ten sposób naciągniętych na dodatkowe opłaty. Nie cierpię takich firm - zamiast szanować klienta, który decyduje się na dobrowolny zakup jakiejś usługi u nich i sprawiać by był zadowolony i pozostał na dłużej, powodują, iż ten sam klient chce jak najszybciej zakończyć z nimi współpracę. Przez kolejne 22 miesiące muszę opłacać pakiet bezpieczeństwa UPC, dlatego iż nie złożyłam w porę rezygnacji z usługi, której nie chciałam, aby uaktywniali. Wzbogacą się na mnie o 110 zł w przeciągu dwóch lat, a po tym okresie stracą klienta na kolejne kilkanaście lat. UPC to firma, która nie dba o dobre kontakty z klientami i odradzam korzystanie z ich usług. Lepiej postawić na firmę, która zajmuje się sprzedawaniem usług, które chcemy, a nie na taką, która nas zmusza do kupna usług, których nie chcemy swoimi podstępnymi zapisami w umowie.
strona 119 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- nastepna »