Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Fleet / 2022-02-07 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Żądają kopii aktu zgonu, nr im nie wystarczy. Uważają, że zmyślam śmierć bliskiej osoby, czy co?
    ZaletyBrak
  • ~FOX333 / 2015-05-21 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    aktualna oferta UPC rodem z PRL , JAK CHCESZ INTERNET 60 MB obowiązkowo w zestawie telefon stacjonarny , to jakaś kpina ta sprzedaz wiązana , nie polecam naciągaczy z UPC
    ZaletyBRAK
    WadyWCISKANIE WBREW WOLI KLIENTA
  • ~franio / 2021-05-14 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, internet tak chu****, że nie jestem w stanie tego opisać słowami. Awarie i brak internetu to codziennośc. Jeśli ktoś chciałby na tym czymś grać to stałe 1000 pingu i ciągłe wyrzucanie z gierki gwarantowane. Dekadę temu miałem lepszy internet. Widać cofają się w rozwoju.. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.
    Zaletybrak
    Wadycałokształt
  • ~franuś / 2018-05-25 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Co tu dużo pisać. Ceny z kosmosu. Internetu częściej nie ma niż jest. Bardzo ciężko dodzwonić się do obsługi klienta, a gdy już uda połączyć się z konsultantem wyśmiewają problem
    Zaletybrak
    Wadywysoka cena, częste przerwy w dostawie internetu, niemiła obsługa
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Fryderyka / 2022-10-13 00:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet tej sieci to dramat. Co chwilę traci połączenie, pół godziny myśliczy się znowu połączyć. Nie da się obejrzeć jakiegokolwiek filmu bo co chwilę się rozłącza / zwalnia prędkość. Już nie mówię, że przy takim internecie nie jestem w stanie pracować zdalnie bo podczas wideokonferencji rozłącza mnie co 30 sekund a ponowne połączenie zajmuje 20 minut. Mając w domu internet upc muszę sobie udostępniać internet z telefonu żebh normalnie pracować. Żeby była możliwość whstawienia oceny poniżej zera tak bym oceniła UPC. Jeżeli ktoś się zastanawia to stanowczo odradzam.
    ZaletyZadnych
    WadyMilion
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Fur / 2020-01-16 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, złodziei i cwaniaków. Życzę Wam żebyście padli
    ZaletyGruszka
    WadyN/C
  • ~futrzak / 2020-04-06 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Podłączyli mi światłowód do budynku. Pakiety biznesowe, Internet 600/60 Mb/s. W rzeczywistości 150/60. Łącze bardzo niestabilne. Obsługa fatalna. Zgłaszane kilkanaście reklamacji.
    Odradzam tą firmę.
    WadyNiestabilność łącza
    Brak deklarowanych prędkości
    Fatalna obsługa
    MiejscowośćLublin
  • ~Gal Anonim / 2018-02-22 02:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma, beznadziejna obsługa w punkcie jak i przez telefon. Robicie z ludzi idiotów i odsyłacie do kolejnych konsultantów i tak bez zmian. Nie polecam! 3 Lata i brak wymiany sprzętu na nowy który jest wadliwy.
    ZaletyBRAK!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~galo / 2020-01-24 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorzej działający internet na świecie. Piątek 21:00 pobieranie ? 1mb/ 500kb.. Brak słów. Zastanówcie się 5 razy. Telewizja to samo, ciągle coś przerywa, wciskają ludziom na siłe horizont, z którego nie da się korzystać. Nie polecam, sam będę rezygnował jak tylko skończy się umowa.
    Zaletybrak
    WadyInternet, telewizja
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~George Floyd / 2023-02-05 03:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Żart a nie provider. Pisze z mobilnego bo Mongoły z UPC nie potrafią zapewnić ciagnloscii usług
    ZaletyBrak
    WadyLiczne
    MiejscowośćWarszawa
  • ~German / 2023-01-11 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawsze coś wydarza. Słaba prędkość. Słaby zasięg routera. Drogo.
    Najgorszy internet z jakiego korzystałem.
    Cena/jakość najgorsza.

    Nie polecam.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Giselle / 2023-05-29 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. 1 gwiazdka to zdecydowanie za dużo i gdyby się dało, to zostawiłabym zero. Nie spotkałam się jeszcze z tak żenującym poziomem obsługi. Place za internet 300 MB, a speed test pokazuje mi ledwie 47 MB! Wcześniej na innym routerze prędkość dochodziła do nawet do 270 MB, a po przedłużeniu umowy wmawiają mi, że 300 MB gwarantują tylko na kablu! Podczas instalacji fachowcowi wyskoczył jakoś błąd, zostawił wszystko i pojechał. Musiałam się prosić znajomego o pomoc z dokończeniu instalacji, a UPC skasowali 50 zł za aktywację. Na ich infolinię nigdy nie można się dodzwonić. Jak już się dodzwoniłam, to Pani przestała mnie nagle słyszeć, chociaż zasięg mam dobry i mieszkam w centrum Wrocławia. Wszyscy pracują tu chyba za karę i nie kozna się doprosić żadnej pomocy. Żenada.
    ZaletyBrak
    WadyInternet bardzo wolny, przerywa, okropna obsługa klienta
  • ~Gnieciuch / 2020-04-28 00:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak można pracować zdalnie przy braku internetu?
    WadyStabilność i wszystko inne
    MiejscowośćTarnów
  • ~Gorion / 2022-05-07 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka, po podłączeniu (10 dni po terminie) internet działał kilka godzin. Po zgłoszeniu zero odzewu z ich strony, trzy dni wydzwaniam żeby zasięgnąć informacji (żadnej sensowniej). I tak 5 dni po podpisaniu umowy składam wypowiedzenie bo z debilami nie ma o czym rozmawiać, nie są tego godni. NIE POLECAM!!!
    ZaletySkutecznie podnoszą ciśnienie
    WadyMożna wylewu dostać
    MiejscowośćRutkowice
  • ~gosc / 2020-12-21 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat predkosc grawarntowana za ktora place 150 mb / s swiatolowod max 300 mb / s

    Predkosc relna osiagana w porywach do 20 mb / s ( światłowód ) dramat nikomu nie polecam kto ceni sobie swoje poniadze i nerwy
  • ~gosia / 2012-07-28 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    w sprawie podwyższonych faktur - ja również dostałam fakturę wyższą o 6 zł. Ponieważ na maila nie reagowali poszłam do oddziału. W biurze obsługi klienta dowiedziałam się, że faktura jest wyższa ponieważ zwiększył się pakiet programów tv i że były przesyłane informacje o tym. Powiedziałam, że życzę sobie płacić tyle ile płaciłam, ponieważ podpisałam umowę na taką kwotę i taki pakiet - jakbym chciała inny to bym wybrała inny. Pani w ciągu 5 min. wprowadziła zmiany, wydrukowała mi nową prawidłową fakturę i powiedziała, że kolejne powinny opiewać na kwotę 119,99 zł, czyli prawidłowo. Jeśli znowu będzie problem to napiszę skargę do centrali, do wiadomości odpowiednich urzędów. Radzę innym zrobić to samo. UPC zawsze było kiepską firmą, ale niektórzy- tak jak ja- nie mają na razie wyboru. pozdrawiam
  • ~GOSIA / 2020-02-28 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC to najgorsza, w mojej ocenie pseudo firma, telekomunikacyjna jaka funkcjonuje na rynku. Moje doświadczenia z nimi to po prostu horror i żenująca lawina niekompetencji, bezczelności i nieodpowiedzialności. Nie polecam jej nikomu, kto ceni sobie spokój i jakość usługi, bo poza obietnicami umieszczanymi w swoich ofertach i reklamach nic więcej nie mają do zaproponowania klientowi, no chyba że ktoś lubi być chronicznie okradany i lekceważony to pod tym względem przejawiają iście mistrzowskie umiejętności. Ja swoją sprawę przeciwko UPC musiałam w końcu skierowałam do prokuratury z art.286 K.K. (czyli wyłudzenie), ponieważ UPC zwyczajnie nie odpowiada na żadne kierowane do nich pisma, łącznie z pismem wypowiadającym im umowę a ich pseudo usługi kosztowały mnie parę tysięcy złotych których nie chcą oddać! Przez 6 lat wyłudzili ode mnie blisko 6000zł zawyżają czterokrotnie rachunki za dostawę 50mb/s internetu!!! Powinnam płacić około 30zł a płaciłam 130zł!!! Do tej pseudo firmy nie docierały absolutnie żadne argumenty, aby wyjaśnili tę sprawę oraz zwrócili pobrane bezprawnie sumy, do czego przymuszają ich obowiązujące przepisy prawa. Z ich strony zero reakcji i zero jakiejkolwiek odpowiedzi!! Obsługa klienta niekompetentna, chamska i kompletnie oderwana od rzeczywistości. A jakość samej usługi żenująco niska, w zeszłym roku przez całe lato i jesień internet regularnie spadał do prędkości 12-09mb/s pobierania, tak że w ogóle nie mogłam normalnie pracować, już nie mówiąc o dniach kiedy nie było dostępu do sieci w ogóle nawet przez kilka godzin - i to wszystko działo się nie gdzieś w Bieszczadach tylko w samym sercu Warszawy! Wysyłałam do UPC pismo za pismem z żądaniem wyjaśnienia sprawy oraz zwrotu pieniędzy - nie odpowiedzieli na ani jedno pismo, mimo że wiem iż je dostali, bo wszystkie były polecona i sprawdzałam ich odebranie poprzez numer do śledzenia przesyłki. W ubiegłym roku wysłałam im pismo rozwiązujące umowę z UPC w trybie natychmiastowym i zmieniłam dostawcę internetu na inną firmę z której usług jestem bardzo zadowolona. I co na to UPC? Po staremu! Otóż UPC w ogóle nie raczyła zauważyć, że przestałam być już ich klientem i od kilku miesięcy przysyła mi esemesami ponaglenia z żądaniem zapłaty kilkuset złotych za, nieistniejącą już, usługę oraz straszy odłączeniem internetu (!!!) - są tak "kompetentni", że w ogóle nie widzą, iż od dawna nie mają co odłączyć, bo już rozwiązałam z nimi umowę i zostali odłączeni!!!
    Jeżeli ktoś nie chce dochodzić swoich praw przed sądami lub prokuraturą i poprzez nie odzyskiwać wyłudzone przez UPC pieniądze, tracić nerwy, czas i zdrowie na szarpaninę z tą wyjątkowo bezczelną i niekompetentną, oderwaną od rzeczywistości "firmą" to naprawdę zalecam kilka razy się zastanowić nad skuszeniem się na ich ofertę i podpisaniem z nimi umowy na cokolwiek, której potem rozwiązanie to istna droga przez mękę, bo trudno cokolwiek załatwić z ludźmi, którzy klientów mają tam, gdzie plecy kończą swą szlachetną nazwę i nie odpowiadają na absolutnie żadne kierowane do nich pisma czy skargi. Na rynku jest naprawdę sporo dobrze działających firm telekomunikacyjnych zdolnych do wywiązywania się ze zobowiązań względem swoich klientów, więc dla własnego świętego spokoju i wygody UPC lepiej pominąć.
    ZaletyŻADNYCH
    WadyCIĄGŁA ZAWODNOŚĆ USŁUGI, NIEWYWIĄZYWANIE SIĘ Z UMOWY; NIEKOMPETENCJA, NIEODPOWIEDZIALNOŚĆ I BEZCZELNOŚĆ; KOMPLETNY BRAK ODPOWIEDZI NA KIEROWANE PISMA I SKARGI, LEKCEWAŻENIE KLIENTA; REGULARNE ZAWYŻANIE OPŁAT ORAZ DOLICZANIE WYMYŚLONYCH PRZEZ NICH DODATKOWYCH SUM DO ZAPŁATY; CHAMSTWO PRACOWNIKÓW DZIAŁU OBSŁUGI I ŻENUJĄCO NISKA WIEDZA NA TEMATY PRAWNE ZWIĄZANE Z ICH OBOWIĄZKAMI WZGLĘDEM KLIENTÓW.
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~Gosia / 2021-12-06 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie dzisiaj po 6 latach podziękowałam tej firemce. Otóż wypowiedziałam umowę, 1.12 wyłączyli usługi, oferta dla nowego klienta była korzystniejsza, niestety nie moglam podpisać nowej, bo mam miesiąc kary, nazywanej przez nich karencji, podpowiedzieli że mam podpisać na nowego członka rodziny, też tak uczyniliśmy. 2.12 podpisana została umowa, na dzisiaj 6.12 zaplanowany był montaż (co ciekawe stary sprzęt został, to nie wiem, jaka instalacja i montaż). Montaż w godzinach 13-15. Na ten dzień musiałam wziąć urlop, o 14.05 otrzymałam smsa, że monter wyjechał, a o godzinie 14.32 że dostali prosbe o zmianę terminu i prosza o kontakt z infolinia. Na infolinii baba łgała, że montaz umówiony na 7.12, wchodzę na maila, wiadomość, że zmieniono termin na 7.12 godziny 13-15, kolejny mail że na 8.12 te same godziny. Na infolinię już nie szło się dodzwonić i czatowałam z kolejną czyzby oszustka? Nikt nie ustalał ze mną przesunięcia terminu ani godzin, więc pytam co zrobić, by odstąpić od umowy (zawierają na telefon ale już odstąpienie na specjalnym formularzu w salonie albo wysłać pocztą), a ona, że anuluje montera i będzie tożsame z rezygnacja, z odstąpieniem. Oczywiście zgodziłam się i co się dzieje? Ani smsa ani info na mailu, że anulowano instalacje pod wskazanym adresem. Szkolona oszustka??? Chyba myślała, że głupka znalazła i że uwierzę jej zapewnieniom. Odesłałam im stary sprzęt, który miał być wykorzystywany do nowej umowy. Wysłałam także odstąpienie od umowy. Oni liczą, że ludzi zmęczą swoimi kłodami, że człowiek machnie ręką, odpuści. Nie w tym przypadku. Nie polecam. Omijajcie ich szerokim łukiem. Zawarłam umowę z Orange. Korzystniejsza. Bez oszustw.
    ZaletyBrak
    WadyDno dna
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Gość / 2018-11-23 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałem umowe 7 tygodni temu, w tym czasie kontaktowałem sie z biurem obsługi około 30 razy. Ciągłe zaniki prędkośći, co drugi dzień po godzinie 24 brak dostępu do sieci przez kilka godzin. Dodzwonić sie do biura obsługi to też wyczyn, 15 minut średni czas oczekiwania.
    Zaletybrak
    WadyZaniki prędkośći, brak dostępu po 24, obsługa klienta nic nie wie, tylko przekierowują do kogoś innego, w przypadku awarii sprzentu na technika czeka sie 4-5 dni.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Gość / 2023-11-24 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet upc praktycznie codziennie się zawiesz. Nie polecam ani troche
    ZaletyNIE MA
    WadyZa duży by wyposywać
    MiejscowośćMazowieckie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016