Jedno wielkie nieporozumie. Jestem już ok 10 lat w UPC,do momentu przejęcia przez Play wszystko było w miarę Ok teraz katastrofa net zrywa i niestabilny, prace serwisowe ciągle i wciąż, kontakt z infolinią wręcz niemożliwy, zero kompetencji osób obsługujących klienta na infolinią,tel stacjonarny przerywa podczas rozmowy, tv obraz staje. Trzeba raczej przekazać sprawy w ręce instytucji które ich rozliczą za poziom usług, które świadczą tak być nie może aby abonament pobierać, a odpowiedzialności zero za sprzedany produkt.
WadyTylko i wyłącznie same wady
MiejscowośćKatowice
~Evi / 2021-12-22 15:11
Ocena: 1.00 / 5
Po śmierci bliskiej mi osoby, zgłosiłam firmie UPC ten fakt, że ich klientka nie żyje i chcę dopilnować zakończenia jej umowy. Jakaś idiotka z infolinii przez parę minut namawiała mnie do przejęcia owej umowy na siebie. Od razu mówiłam, że nie jestem zainteresowana, nie mieszkam pod tamtym adresem, mieszkanie będzie sprzedane. I słyszę: "A może jednak? Bo mamy promocję..." Powiedziałam ostrym tonem, że natychmiast chcę zakończyć umowę w imieniu zmarłej, to poskutkowało. Poinformowano mnie, że mam zapłacić jeszcze jeden rachunek oraz wysłać pocztą jakieś dekodery itd. Stanowczo oznajmiłam, że po jakiekolwiek sprzęty mają kogoś wysłać, czekam w owym mieszkaniu do 15:00. Postraszono mnie zapłatą 50 zł. Przyjechał facet, pozbierał sprzęt, dopilnowałam, aby podpisał protokół odbioru. Nic nie płaciłam!!! Zapłaciłam jednak fakturę, po śmierci kogoś, kogo kochamy staramy się zamknąć te sprawy, których ta osoba nie zdążyła! Po miesiącu doszło pismo zaadresowane na zmarłą... Oznajmiono w nim, że ostatni rachunek był zbyteczny i proszą o podanie konta, gdzie wpłacą nadpłatę. Podaję swoje konto... Po tygodniu dostaję kolejne pismo zaadresowane na zmarłą... że mam wysłać dokument że jestem spadkobiercą! Skandal! Udławcie się tymi pieniędzmi! daruję je wam, ale do końca życia za darmo wszystkim odradzam UPC!
MiejscowośćSiemianowice Śląskie - Michałkowice
~EvilWantCookie / 2023-06-19 13:13
Ocena: 1.00 / 5
Usługi oferowane przez UPC działają tak samo w momencie kiedy nie ma w domu prądu, jak i wtedy gdy jest. Internet 600mb pozwala na powrót do przeszłości, kiedy człowiek z zapartym tchem obserwował wyścig na pasku buforowania pomiędzy czasem filmu a załadowaniem się. W prawdzie przeglądanie social mediów jest też zbyt dużym obciążeniem dla tego giganta, ale czego nie wybacza się najlepszym. Wieszająca i buforująca się telewizja to marzenie każdego fana sportu i relacji live z jakichkolwiek wydarzeń.
Dział obsługi klienta pozwala nawiązać setki, jeśli nie tysiące nowych znajomości. Przełączając się co chwilę między innymi pracownikami poznałem swoją obecną kochankę, Magdę. Żona z kolei nawiązała ciekawą relację z jednym z pracowników o imieniu Tomasz. Sumarycznie nie da się z nimi nic załatwić, ale po co człowiekowi rozwiązanie problemów, kiedy ma rodzinę?
Ceny mają wprost proporcjonalne do poziomu swoich usług. Podejście logiczne bardzo dobre, jeśli płacisz krocie za internet to upc zadba o Twój portfel i uniemożliwi Ci załadowanie jakiejkolwiek strony, bo jeszcze byś chciał na coś wydać resztki pieniędzy. Po co to komu?
Ogólnie polecam, tak jak zawistny sąsiad rosjanki i ukrainki świadczące promocyjne usługi bez zabezpieczenia przy drogach w środku lasu.
ZaletyMożna wypowiedzieć umowę
WadyTrzeba się poddać po tym jakiejś terapii. Mi już oko lata!
MiejscowośćNowy Sącz
~Ewa / 2020-06-09 20:42
Ocena: 1.00 / 5
Mieli zainstalować Internet wczoraj rano. Czekaliśmy cały dzień. Dzwoniłam na infolinię kilka razy i do biura 2 razy. Technik sie nie pojawił ani nie skontaktował z nami. Nadal sprawa nie jest rozwiązana i nikt nie jest w stanie udzielić rzeczowej informacji. Kpina..
WadyBardzo słaba obsługa klienta.
MiejscowośćGdynia
~Ewa / 2021-03-24 16:46
Ocena: 1.00 / 5
Prosiłam o pomoc techniczną. Wizyta umówiona na 24.03.2021 godz. Od 9-12.czekam i nic. Przez przypadek dowiaduję się że Upc odwołało wizytę bo u nich wszystko działa. Ale u mnie nie działa. Nawet mnie nie poinformowano.Klienta lekceważą. A dodzwonić się też nie można. Będę rozwiązywać umowę. Firma beznadziejna. Nie polecam.
MiejscowośćTychy
~Ewa / 2021-04-28 18:15
Ocena: 1.00 / 5
Instalatorzy byli już 2 razy i nie potrafią podłączyć internetu w mieszkaniu. Na umówioną trzecią wizytę nie pojawili się wcale. W upc nie są w stanie wytłumaczyć tej sytuacji. Na reklamacje brak odpowiedzi. Kompletny brak profesjonalizmu i fatalny stosunek do klienta!!!
ZaletyBrak
WadyKontakt
MiejscowośćWarszawa
~Ewa / 2021-12-19 12:27
Ocena: 1.00 / 5
Nie bierzcie tv I internetu z upc! Odkąd przejął ich play, TV zwiesza się, pikseluje, internet światłowodowy to samo - zwiesza się by po chwili samemu się zrestartować. Na infolinii proponowali mi dekoder 4K a serwisant od razu mi powiedział, że ten dekoder łączy się z internetem i nie mogę go mieć przy tych problemach. Oni tych problemów nie potrafią rozwiązać. Przychodzi serwisant, pogrzebie coś w skrzynkach i na drugi dzień jest to samo. To jest problem z sygnałem. Słychać piski w momencie gdy sygnał słabnie lub wzrasta i obraz pikseluje wtedy. Miałam upc 5 lat i byłam zadowolona, teraz to jest koszmar.
ZaletyBrak
WadyWszystkie możliwe
MiejscowośćTychy
~Ewa / 2022-09-23 15:36
Ocena: 1.00 / 5
Dramat, i internet i telewizja.
Internet zrywa kilka razy w ciągu dnia, telewizja pikseluje.
Zeszli na psy odkąd play ich przejęło.
Wcześniej byłam zachwycona.
Chcę zmienić na innego dostawcę tv i net ale nie wiem na kogo. Może ktoś tu poleci? Całe szczęście nie przedłużyłam z nimi umowy i mogę zerwać kiedy chcę.
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćTychy
~Ewa / 2023-05-19 21:22
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!! Internet światłowód do niczego! Na okrągło tnie, zacina się kilka razy dziennie.
N I E podpisujcie umowy bo będziecie żałować.
Ja całe szczęście mam na czas nieokreślony i mogę w dowolnej chwili zrezygnowac. Obecnie szukam u konkurencji jakiejś dobrej oferty.
ZaletyBrak!!!
WadyTnie na okrągło, wiesza się
MiejscowośćTychy
~Ewa / 2023-12-18 18:25
Ocena: 1.00 / 5
Dno totalne od czasu połączenia z Play. Od dziesięciu dni problemy na dwóch lokalach. Dwa różne problemy zero pomocy że strony działu technicznego brak podstawowej wiedzy. Wisienką na torcie jest dwukrotne bezpodstawne anulowanie wizyt technika pomimo trzygodzinnego oczekiwania. Internet żenada. Myślę o rozstaniu. To jest poprostu dramat doszło do tego że podczas rozmów zostałam kilkukrotnie rozłączona.Brak poszanowania czasu plus chamstwo nigdy nikt tak mnie nie potraktował. Nikt nic nie wie.Jeden lokal problem podczas wizyty rozwiązany a na drugim technik chyba się zlitował i pomimo anulowanego przez Pley zlecenia rozwiązał problem.Zastanawuam się dlaczego jesteśmy tak traktowani i za co płacimy.
ZaletyBrak
WadySame wady od czasu przejęcia przez Play
MiejscowośćSiemianowice
~Ewa W. / 2018-09-13 13:18
Ocena: 1.00 / 5
Stanowczo odradzam!!!
Firma UPC robi z człowieka idiotę. Totalna dezinformacja. Konsultanci mówią co im się podoba, podają sprzeczne informacje. W rezultacie za internet musimy płacić podwójnie, nie możemy zrezygnować z niego z dniem teoretycznego wygaśnięcia umowy.
Totalna paranoja!!!!
Nie polecam!!!!!!!
MiejscowośćKraków
~ewelina / 2014-11-20 13:20
Ocena: 1.00 / 5
porażka totalna
Zaletynie ma
Wadysłaba jakość usług
12
~Ewelina / 2018-11-30 14:30
Ocena: 1.00 / 5
Dwa razy przyjeżdżał monter i dwa razy nie miał kluczy do serwerowni, dwa dni straconego urlopu na darmo. Nigdy więcej nie chcę mieć z ta firma do czynienia
MiejscowośćWrocław
~Ewelina / 2022-01-15 20:26
Ocena: 1.00 / 5
Kilka lat byłam klientką? Czemu tak dlugo- nie wiem sama, mieszkanie 65m i w kuchnijuz brak zasięgu. Kontakt telefoniczny z firmą jest nie realny. Godziny poświęcone na kolejne próby nawiązania kontaktu - bezskuteczne. Na koniec w salonie Pani mi oznajmiła, że jest tyle klientów, że nie ma jak odebrac. Żenująca odpowiedź. Na koniec mogę jedynie powiedziec- totalne dno. Syn od lat prosiłnie, żebym odeszła z UpC, bo często z laptopem iść musiał do pokoju, gdzie jest router. Do tego podniesienie ceny na 67 zł, za 300 mg i to dla wieloletniego klienta,który zawsze faktury opłacał przed czasem.
Udałam się do salonu ( niemożliwy kontakt telefoniczny). Przeszłam 9 km na pieszszo, a Panii oznajmia, że w salonie nie wypowiem umowy, a chcąc to zrobić muszę na kartce napisać rezygnację do UPC i wysłać ją na poczcie. Kpina. NNowym klientów brzydko mówiąc wchodzi się w D, a staryc, tych odchodzących jak baranów. Jednym słowem - nie polecam!!!!
WadyOpisane powyzej
MiejscowośćZielona Góra
~Ewelka / 2018-02-25 10:55
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Co miesiąc, żeby zalogować się do ebooka trzeba zmieniać hasło. Ich strona to w ogóle porażka totalna. Abonament drozyzna, internet wcale nie taki dobry, bardzo często przy robieniu testów wskazuje, że nie ma prędkości, za którą płacimy. Nie polecam!!!
MiejscowośćLublin
~ewqasd / 2019-09-04 16:20
Ocena: 1.00 / 5
Bravo dla UPC za fatalną obsługę klienta!!!! Instalacja internetu - przyjechal montar i okazalo sie, ze nie ma kluczy. Pono klient mial je miec, tylko (SIC!) klineta nikt o tym wczesniej nie ifnormowal!. Po 4 dniach laskawie przyjechal znowu monter, zaistalowal internet, kotry za kilka godzin przestal dzialac! Haha! Umowili serwis. Pilny serwis w UPC oznacza 24 h oczekiwania. Nastepengo dnia sami sobie pozwolili odwolac ten serwis i wyznaczyli kolejny - na następny dzien!!!! Haha!!! Orły!!!Brawo UPC! Popis profesjonalizmu w pełni!!!!!
MiejscowośćGdynia
~exUPC / 2015-01-02 18:32
Ocena: 1.00 / 5
Usługi takie same jak u konkurencji. Te same ceny ale obsługa (infolinia) pozostawia wiele do życzenia. Praktycznie żadnej reakcji tak więc jak coś padnie to trzeba prywatnie zamawiać. To co mnie irytuje to cwaniackie i bezpodstawne podnoszenie abonamentu w myśl zasady: jak nie odpowiesz szybciutko na nasz list to przywalimy Ci podwyżkę o 30% w ramach podnoszenia jakości usług i nieustannego poprawiania infrastruktury.
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
dwa lata i o dwa za długo
~exUPC / 2017-11-04 21:36
Ocena: 1.00 / 5
Ufff. Pozbyłem się dziada. Po siedmiu latach udręki pogoniłem badziew. Zresztą sami zaproponowali odejście po tym jak nie zgodziłem się na bezprawną podwyżkę. W tej samej cenie abonamentowej (159 zł) mam 300Mb na światłowodzie (realnie 310-320 Mb), multiroom, darmowy stacjonarny, darmową komórkę i xBox’a z 10 grami. Dla UPC do kosmos. Jak wypowiedziałem umowę to mało co się nie posrali. 6 telefonów w tygodniu, jakiś badziew w rodzaju Horizon i oszałamiające 150 Mb. Nigdy więcej UPC.
ZaletyBrak
WadyCzasu nie starczy aby wylicać
~ezsrxdctfvyubiu / 2023-06-21 18:12
Ocena: 1.00 / 5
Internet praktycznie nie działa. na Infolinii za każdym razem mówią żeby zresetować ruter, lecz to nic nie daje. podczas ostatniej rozmowy mieli odezwać się do mnie aby przyjechać i sprawdzić co jest nie tak lecz nikt się nie odezwał. Zawsze jest ten problem. Jakość tego internetu to nie śmieszny żart.
Wady- internet jest ale nie działa
Miejscowośćwoj Lubelskie
~familydoc / 2023-07-12 16:38
Ocena: 1.00 / 5
Банда, которая грабит людей получая неправомерную выгоду