Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3502 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dzień Świra / 2019-03-05 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak mi słów na całą historię jaka mnie spotkała. Od dwóch dni nie mam internetu ani tv, ponieważ jacyś inteligentni panowie robotnicy, którzy kładli kabel sąsiadowi, odcięli mój od upc. W ciągu tego czasu dzwoniłam na infolinię 12 razy! co chwila opowiadając co się stało i że zależy mi na czasie aby to naprawiono. Najpierw dowiedziałam się, że musi to zostać zgłoszone do spółdzielni, aby uzyskać pozwolenie na ponowne położenie kabla? po 4 dniach rzekomego zgłoszenia do spółdzielni przez upc pan na infolini powiedział mi, że jest już kosztorys i pozwolenie ( co mnie zastanawia, po co dwa razy ubiegać się po ponowne pozwolenie, aby położyć ten sam kabel?, wymiana). Człowiek pełen nadziei myśli no super to teraz tylko facet przyjdzie i naprawi. Nic bardziej mylnego. Instalator był umówiony na sobotę, nie pojawił się. Dzwonię z zapytaniem co się stało, że ten pan się nie pojawił? nakłamali, że w systemie była informacja, że na poniedziałek. Ja się nie umawiałam na ten dzień, zresztą dostałam smsa z przypomnieniem o jego wizycie w sobotę ! więc pan jeszcze raz wyznaczył termin na wtorek, czekam, sms oczywiśćie znów przyszedł ale instalator po raz drugi się nie pojawił ! dzwonię ponownie na infolinię, wyraźnie zniesmaczona całą sytuacją i pytam ponownie, dlaczego instalatora nie było? na co pan oczywiście nie potrafił mi odpowiedzieć i wyznaczył termin po raz trzeci. Mówiłam, że jestem zmęczona całą tą sytuacją i chce aby sprawa byłą jak najszybciej rozwiązana. Po dwóćh godzinach pan z infolini z którym rozmawiałam wcześniej powiedział, że jest problem typu, że nie dostali jeszcze zgody od spółdzielni !! nie dowierzałam temu co mówi, gdyż wcześniej pan mnie zapewniał, że wszystko jest już załatwione i kwestia przybycia instalatora. Podobno spółdzielnia ma 5 dni roboczych aby da zgodę i to też powiedziałam temu panu na infolini, po czym mówi "teoretycznie tak, ale czasem to trwa do miesiąc czasem dwóćh". Zaniemówiłam. Miałam wrażenie, że to jakaś ukryta kamera czy program "Mamy cię", chciałabym ale niestety. Powiedział także, że jeśli będzie odmowa, najwyżej rozwiążemy umowę. Nie wierzę w całą tą historię, co za brak kompetencji, olewanie klienta, zwodzenie. A to wszystko przez ludzi , którzy przypadkiem naruszyli kabel kładąc inny do sąsiada. A byłam zadowolona z ich usług. TEraz marzę tylko o tym aby rozwiązać jak najszybciej z nimi umowę i podpisać ją z firmą bardziej kompetentną i uczciwą.
    Zaletybyło dobrze do czasu awarii, potem zaczęły się schody
    Wadybrak kompetencji, zwodzenie klienta,
    MiejscowośćGdynia
  • ~DziewczynaPL / 2018-12-15 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu nie wiem jak to możliwe!
    Ciągle przerywa tylko jednemu urządzeniu!
    Kiedy nie dopłacić dwudziestu groszy to nawet Cię nie poinformują. Tylko sam się dowiedzieć co jest źle że nie masz Internetu!!!!!!
    ZaletyŻadna
    WadyZa dużożeby wymieniać
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~E / 2022-11-07 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    HORROR- powinien się ktoś tą firmą zająć (FEDERACJA KONSUMENTA)(URZĄD SKARBOWY)
    ZaletyBRAK
    WadyWszystko ,konsultanci,mechanicy,usługi itp.
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~eastok / 2013-07-01 23:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to masakra, klienta maja w dupie, konsultanci telefoniczni sa niekompetentni, syf i dziadowstwo, zasrani monopolisci, zlodzieje, nie polecam
  • ~Edward / 2023-05-23 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    2 tygodnie bez telewizji i Internetu . Po wielokrotnym zgłoszeniu , brak reakcji !!!.
    MiejscowośćSopot
  • ~Edyś / 2013-09-04 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC wprowadziło podwyżkę bez poinformowania mnie o niej, kiedy dzwoniłam z reklamacja totalna olewka, nikt nie jest pomocny, albo przełączają, albo połączenie pada, albo rozmawiają, aby człowieka zbyć. Twierdzą, ze mogą wprowadzic podwyżke bez mojej zgody bo nie mam z nimi umowy???????????? Co za traktowanie klienta, tylko po to zagrywka, żeby sie z nimi związać na następny rok czy 2 lata?
    Internet na początku działał ok, w ostatnich miesiącach często sie rozłącza, nie można połączyc. I to kosztuje 87 zł za sam Internet??? Porażka!
  • ~EDYTA / 2023-12-20 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Prawie 20 lat była w tmobile i nie żałowałam. Do upc przeniosłam numery bo skusiła mnie cena. Od momentu połączenia upc z pley to jakaś tragedia. Bywa, że sms-y sie nie wysyłają a internet strasznie muli. Dopóki upc działało w pojedynkę wszystko działało bez zarzutu, NIGDY WIĘCEJ PLEY I UPC
    WadyDŁUGO BY WYMIENIAĆ
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Edzik / 2023-07-08 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Z dnia nad dzień internet drastycznie zwolnił bez żadnego powodu. Obsługa niekompetentna trzy razy wysyłali nowy router ale nadal był problem z szybkością i stabilnością internetu. Już pomijam fakt że monter ściemniał że dotarł na umówioną godzinę i nikogo nie zastał chociaż byłam cały dzień w domu. Po trzech tygodniach walki w końcu udało się przyjąć montera Który nie do końca naprawił usterkę ale jakoś to przeżyłam i dało się korzystać z internetu. W dniu dzisiejszym znowu jest ta sama sytuacja i znowu jest potrzebna wizyta montera. Jeśli nie naprawią usterki w całości rezygnuje z usług. Na ten moment nikomu nie polecę tego dostawcy.
    ZaletyŻadnych
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Egon / 2018-06-03 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic dodac nic ując do dupy internet albo go niema albo nic sie nie chce załawdowac
    Ogólnie nie polecam zakupu internetu upc
    ZaletyBrak
    Wadyczasem go wogóle niema a jak jest to nawt fim nie chce sie zbuforować
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~egon / 2023-02-23 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    C-H-ł-A-M. pora się pożegnać. klient od 2 lat. zdecydowanie odradzam.
  • ~ela / 2017-04-27 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba firma, biuro obsługi niekompetentne, nieuprzejme, mają okropny bałagan, o wszystko się trzeba wykłócić.Tragedia. Nie polecam!!!
    Zaletybrak
    Wadyobsługa to jedna wielka wada
    za długo
  • ~ela / 2020-12-13 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet chodzi wolniej niż w darmowym aero2!!!! UPC OSZUSTWO!!! Nie reagują na skargi!!!!!!!!!! Nie daj się nabrać!
    Zaletybrak
    WadyKasę biorą nie wywiązują się z umowy, nie reagują na uwagi i skargi
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ela / 2021-05-19 21:59
    Ocena: 1.00 / 5
    oszuści, prędkość internetu 30 zamiast 500 warszawa starówka
    Zaletybrak
    Wadyprędkość, częste rozłączanie, przerwy
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Ela / 2021-12-09 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, omijajcie szerokim łukiem, szkoda nerw po ponad 20min czekania aż ktoś podniesie słuchawkę przełączanie do kogoś innego i znów czekanie. Internet masakra na światłowodzie chodzi gorzej niż radiowy z innej firmy który miałam wcześniej. Na WiFi nawet nie liczcie że będzie działać. Nawet telewizja, gdzie internet jest po kablu co kilka minut buforuje.
    ZaletyBrak, chyba że ktoś lubi się hipnotyzować reklamą bo miły stworek.
    WadyBardzo kiepski internet, o WiFi nie wspominam bo dramat, obsługa miła... Tylko do podpisania umowy potem radź se sam
    MiejscowośćŚliwice
  • ~ela / 2022-01-25 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    kilka razy dziennie połączenie się przerywa, resetuje router i czekam pół godziny aż wznowi się połączenie, nie polecam, oszustw. Warszawa Starówka
    Zaletybrak
    Wadycena częste przerwy połączenia
  • ~ela / 2022-01-25 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    kilka razy dziennie połączenie się przerywa, resetuje router i czekam pół godziny aż wznowi się połączenie, nie polecam, oszustw. Warszawa Starówka
    Zaletybrak
    Wadycena częste przerwy połączenia
  • ~ela / 2022-01-25 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    46 zamiast 500 oszści. Warszawa starówka. NIE POLECAM, REZYGNUJE
    Zaletybrak
    Wadyoszustwo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ela / 2022-03-13 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Warszawa STARÓWKA nie polecam, częsty brak dostępu, zrywane połączenia, słaba prędkość, arogancka obsługa
    Zaletybrak
    Wadypłacisz za nic
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ela / 2022-06-30 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam, zawiesza się, problem z połączeniem
    Zaletybrak
    Wadyzrywane połączenie,
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Ela / 2023-05-21 22:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kiedy upc przeszło do play klient traktowany jest niepoważnie, zapominają panowie monterzy i obsługa zgłoszeń że to klient płaci i za jego pieniądze funkcjonuje firma , brak zainteresowania rozwiązania problemu , przedtem nie zdarzało się by źle przyjeto zgłoszenie a monter będąc w domu klienta nie wykonał usługi zawsze byli pomocni teraz olewają , lekceważą klienta w jego domu i za jego pieniądze Czemu to ma służyć ??????
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4459
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4612
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3932
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2582
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019