strona 113 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- nastepna »
-
~Karpiarz / 2018-10-29 05:17
Nawet nie zdążyłem sprawdzić usług UPC jak się już zdecydowałem na ich ofertę to okazało się że tam żądzi monter który z obsługą klienta jest na bakier.był u mnie dwa razy i niestety on próbował stawiać swoje warunki jak gdzie i którędy ma być założona instalacja pomimo innych ustaleń z biurem obsługi klienta.Po kilku próbach miły Pan z biura obsługi stwierdził że nie jest na tyle władny by zmusić montera do pracy..Stracili klienta.Podpisałem umowę z NC+ gdzie spotkałem z pełnym profesjonalizmem i normalnym monterem pozdr jacek -
-
~Sławek / 2018-10-28 14:51
Słabizna straszna, ciągłe awarie, przerwy w dostawie internetu, może to kwestia lokalizacji, ale tak czetso na inforlinie z problemami nigdy jeszcze nie wracalem. Porażka Zaletyciekawe fukncje dekodera jak ogladanie programow wsteczWadywadliwy sprzet, ciagle awarie nie ma praktycznie miesiaca bez awarii, niestabilny internetMiejscowośćWrocław -
~Kuku / 2018-10-26 14:02
Dekodery dość awaryjne - najczęściej się wieszają. Pojemność nagrywarki mogłaby byc większa. Ogólnie przez ponad 10 lat użytkowania większych problemów nie było.
Zrezygnowałam bo sprzedawcy byli nachalni proponując przy odnowieniu umowy wyższą cenę niż dotychczas (dla stałego klienta od 10lat). W punkcie obsługi spotkałam się ze "ścianą", sztywnymi regułami obsługi. Wszystko przebił Pan "opiekun budynku" kiedy do niego zadzwoniłam - dostał info o mojej rezygnacji i pytanie czy może on mi coś fajnego zaoferuje. Nic mi nie zaoferuje, mam dzwonić za miesiąc. Nie przekonało go nawet, że wtedy będę mieć juz tv od konkurencji i nie zadzwonię.
Obsługa sprzedażową dla aktualnych klientów leży... Jak by im nie zależało.ZaletyDuża ilość kanałów TVMiejscowośćKraków -
~metjhu / 2018-10-26 00:29
Nie rozumiem tych wszystkich negatywnych opini ? Przez 3 lata korzystalem z upc 75mb w Opolu a teraz korzystam z upc 300mb mieszkajac we wroclawiu i nigdy nie mialem problemow. Internet 300mb to po prostu kosa. Srednie pobieranie to 25mb/s, czyli ultra szybko. Niskie pingi, dobry zasieg i przepustowosc. Gram dosyc duzo w gry fps, takze szybki internet to dla mnie podstawa. Jak najbardziej polecam UPC. P.S oblusga klienta tez nie jest zla - Zrobilem cesje umowy poprzez posrednika bez zajakniecia. ZaletyszybkoscWadybrakMiejscowośćWrocław -
~A / 2018-10-23 15:59
Generalnie do... A obsługa klienta? Zgłoś problem ze jest problem z netem to każą ci wysłać info o problemie mailem ????????????no qfa mistrzostwo świata ZaletybrakWadyWszystkieMiejscowośćGdynia -
~Jerzy / 2018-10-21 13:58
Porównując ofertę innych operatorów dostępną w mojej lokalizacji UPC nie ma konkurencji Najtańsza oferta i najbardziej stabilny Internet
Pomarańczowy operator w cenie 95 zł które płacę proponuje Internet do 80 Mb/s i wiele mniej kanałów tv. Od UPC za tę kwotę mam 150 Mb/s faktycznie osiągane i spory pakiet kanałów.
Brak dostępu do Internetu zdarzył się na przełomie 8 lat parę razy w czasie prac modernizacyjnychZaletyCena Stabilność Błyskawiczne usuwanie awariiWadyBRAKMiejscowośćTychy -
~Bartłomiej / 2018-10-20 18:32
Stanowczo odradzam. Upc zachęca ofertami ale jakość usługi jest żenująca, w szczególności internet, który jest dużo słabszy niż deklaruje upc. A wifi istnieje tylko na papierze. W praktyce telefon i komputer w zasięgu 5m odbierają sygnał o prędkości 1mb/s a powyżej tych 5m sygnał co chwile jest przerywany, tak że nie ma szans co kolwiek zrobić przy użyciu ich Wifi a o graniu mozna pomarzyć. WadyKłamstwa na temat prędkości internetu, wifi praktycznie nieużyteczneMiejscowośćTychy -
~Kubik / 2018-10-19 12:23
Nic nie działa, Internet nie działa!
Jak to ze strony prawnej wygląda? ja chcę wypowiedzieć umowę na podstawie niedostarczania usług, czy prawo będzie po mojej stronie? czy jak zawsze prawo chroni złodziei?Zaletynie ma zaletWadyInternet nie działa, a tak wszystko jest okMiejscowośćWarszawa -
-
~Krzysiek / 2018-10-18 16:26
Porażka. Internetu nie ma częściej niż jest. Godziny popołudniowe praktycznie ciągle brak internetu. Nie trzyma parametrów umownych. Sprawa dla UOKiK. ZaletyBrakWadySameMiejscowośćWarszawa -
~Borys Wódka / 2018-10-17 18:43
Co do łącza internetowago to tak , zwisy , brak połączenia , co 15 minut trzeba resetować strony bo nie ma połączenia.
A niby 150 Mbit /s ?
Uwaga na windykatorów!
Raz chcieli mi naliczyc pare stów ale okazało sie , ze kwota z kosmosu była wzięta.
I nic nie zapłaciłem.MiejscowośćWarszawa -
~kolo / 2018-10-17 17:08
Najgorsze w UPC są przedpotopowe dekodery. Powinny mieć przycisk resetowania na pilocie, bo bez przerwy się wieszają. Mają małe dyski i kiepskie oprogramowanie. Nie wiem też na czym polega problem Internetu, bo chociaż mam 3 x szybszy niż przedtem u konkurencji, to strony otwierają się wolniej. Dotyczy to zarówno komputerów po kablu jak też smartfonów na WiFi. Najbardziej zauważalne tuż po przesiadce. Po prostu krok do tyłu, zamiast do przodu. Ciekawe czy ktoś badał to zjawisko. MiejscowośćNowy Sącz -
~ewa / 2018-10-16 22:56
ostatnio czesto brak internetu. dzisiaj brak nie tylko nie internetu,ale w tv brak programu tv-występuje jakiś bład sc9997. nie można się zalogować na Moje UPC. MiejscowośćChorzów Batory -
~Gracz / 2018-10-15 08:32
Witam
Krótko i na temat, jeśli ktoś zamierza grać na WiFi z UPC.. Lepiej sobie strzelić kulke w łeb.
Laptop dobre ma parametry a i tak wszystko o dupe rozbić (I5 plus nevida 950m)ZaletyNicWadyNet słaby, lagiMiejscowośćSzczecin -
~Nigdy więcej UPC / 2018-10-14 18:58
Internet od UPC to jakaś totalna porażka. Na szczęście kończy mi się niedługo umowa. Nigdy nie miałem tylu problemów, rozłączeń, spadków pobierania co w UPC. A do tego obsługa i kontakt w razie problemów... no porażka. Majstry przyjeżdżające do usterki.. śmiech na sali, co drugi to lepszy i zganiajcy winę na poprzednika. Szkoda na was pieniędzy a najważniejsze to szkoda nerwów. Omijać z daleka !!! ZaletyZadneWadyWszystkoMiejscowośćBydgoszcz -
~BurnThisCompany / 2018-10-14 17:24
UPC kiedyś było naprawdę świetne jednak po mojej k powrocie do Polski i założeniu na nowo UPC jestem bardzo niezadowolona. Internet jest wolny, ledwo co mogę oglądać. A o graniu przez internet i JESZCZE ROZMAWIANIU W TRAKCIE to jest już śmieszne. UPC leci już tylko na starej opinii. Dzwoniłam, technik przychodził i sam mówił że UPC jest do bani. Podkrecilam internet, resetowałam itp nic nie dawało. Nie polecam! Gdy skończy się umowa od razu zmieniam!! ZaletyNic, nawet obsługa nie raz jest nie przyjemna. Do tego cały czas jest mi wmawiane że to wina z mojej strony i mam wymienić karty do internetu mimo iż już są nowe itp. Tak samo zwalaja, że sąsiedzi najpewniej zabierają mi internet i oni nic nie mogą zrobić. Tak samo mówili mojej sąsiadceWadyOh wszystkoMiejscowośćGdańsk -
~Jery / 2018-10-13 02:49
Moim zdaniem najmniej awarii w porównaniu do innych dostawców.
Z telewizją czsem pojawiają się problemy na dekoderze Horizon
Internet działa niezawodnie
Niestety obsługa techniczna na infolinii pozostawia wiele do życzeniaZaletyPrzystępna cena
Stabilny i szybki InternetWadyObsługa technicznaMiejscowośćTychy -
-
~Ble / 2018-10-09 21:00
Tragedia. Absolutna tragedia. Codziennie jest awaria i nie ma internetu na kilka do kilkunastu minut. Z dużymi obawami podpisaliśmy umowę po tym, jak mieliśmy takie problemy w poprzednim mieszkaniu (Warszawa Mokotów, teraz Warszawa Służew), ale myśleliśmy, że może to kwestia osiedla. Albo czasu. Nie, to trwa już prawie rok i jest naprawdę żenujące. Zero kontaktu ze strony upc, że coś jest nie tak. Zero prób wytłumaczenia, dlaczego tak się dzieje. Zero próby refundacji. Absolutnie odradzamy. ZaletyJAK DZIAŁA to działa dobrzeWadypotworna awaryjność w samym centrum stolicy, w takiej sytuacji to absolutnie niewybaczalneMiejscowośćWarszawa -
~Magellan / 2018-10-09 16:38
Nigdzie nie napisano, że zgoda na marketing elektroniczny odejmuje 5 złotych od rachunku.
Dodatkowo nie można wrócić po jej wyłączeniu do niej z powrotem.
Czyste skurw***o.MiejscowośćWarszawa -
~Paczek / 2018-10-09 15:18
Witam. Tak jak przedmówca napisał. Nie ma miesiąca gdzie nie było by awarii!! Przynajmniej 2-5 dni w miesiącu brak internetu gwarantowany. WadyCo chwilę awaria!!MiejscowośćLubin -
~Zbychoo / 2018-10-09 01:59
Od około 2 tygodni nie ma dnia, w którym usługa byłaby należycie świadczona. Pomoc techniczna u nich nie istnieje, nie ma możliwości zgłaszania takich zdarzeń. Na stronie WEB nie można znaleźć żadnego kontaktu do kompetentnej osoby, ani formularza do zgłaszania awarii bądź reklamacji, jest tylko jakieś głupkowate FAQ. Co mam iść i zrobić wam kipisz w biurze przy nowych klientach?
strona 113 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- nastepna »