Nie polecam ciągle przychodziły inne rachunki ciągle oszukują nie warto brać
ZaletyNie ma
MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
~do / 2025-05-12 16:47
Ocena: 1.00 / 5
Jak telefon po modemie UPC nie potrafi po wifi złapać połączenia do DNS cloudflare, to wiesz że masz ujwy internet z play.
ZaletyNie da się pracować zdalnie
WadyIstnieje na rynku
MiejscowośćKraków
~Doda / 2024-01-14 14:52
Ocena: 1.00 / 5
Porażka,nie pozostaje nic innego jak dzwonić codziennie na infolinię zgłaszać wieczne usterki tylko po to,by mieć podstawy do uniknięcia kary za zerwanie umowy. Internet działa jak chcę,nagrywarka -nagrywa co chcę,zawieszanie sprzętu -codziennie,brak możliwości przełączenia kanałów -codziennie. Włączasz dekoder i resecik na start! Jesteśmy już okropnie wściekli na tą firemke, nie wiem za co tyle płace!!
ZaletyBrak
WadySame
MiejscowośćDąbrowa Górnicza
~dodi / 2017-09-18 21:41
Ocena: 1.00 / 5
UPC to firma która stosuje bandyckie metody specyficznego wymuszania zeległych płatności. Ja rozumiem blokowanie telewizji, telefonu oraz usług internetowych za pośrednictwem routera UPC w przypadku wystąpienia zaległości płatniczych usług OPC UPC. jednak blokowanie przeglądarki podłączonej do innej sieci WiFi jest olbrzymim nadużyciem i w sumie przestępstwem, które ogranicza możliwość korzystania z usług innego operatora.
Największe draństwo stosowane przez UPC, to zmiana ustawień, które nawet po uregulowaniu zaległości wymusza na użytkowniku usunięcie historii oraz wszelkich zakładek. Tak działa pseudo monopolsta, któremu się wydaje , że moze wszystko.
Ciekawe kto im daje na to przyzwolenie. Daje, bo ten proceder nie trwa od wczoraj.
infolinia, to cyrk na kółkach.
~DomiLoz / 2017-06-20 11:03
Ocena: 1.00 / 5
NAJGORSZY INTERNET JAKI MIAŁAM W ŻYCIU!!!! Moja mama płaci za to 70 zł miesięcznie a to coś oferuje w zamian za te pieniądze TVP 1, TVP 2 i internet który i tak nie działa lub się zawiesza!!! ŻENADA NIE POLECAM NIKOMU
Zaletyżadnych
Wadysame wady
~Dominator / 2016-06-12 15:41
Ocena: 1.00 / 5
Ten internet to jest patologia , jeśli ktoś chce to wziąć to serdecznie odradzam bo potem będzie za późno.
ZaletyZalety? Śmieszne :D
Wady*Rekordowy ping w grze coś około 2 tysiące.
*Obsługa techniczna/klienta gorsza niż za komuny
*Prędkość internetu spada nawet do 75% od wykupionej oferty
*Lekceważenie klienta ( wyłączają , updatują kiedy chcą bez wcześniejszej informacji , nawet gdy robisz coś ważnego)
*Dużo by jeszcze gadać
~Dominik / 2019-10-29 19:23
Ocena: 1.00 / 5
Dobrze, że do końca roku u odchodzę od upc od nie dawna problemy z Internetem i telewizją, serwis umówiony 3 razy i się nie pojawili, internet 30 minut jest potem parę minut nie ma, za co się płaci?!
ZaletyBrak
WadyCena, awaryjność, brak kontaktu, lekceważenie klienta
MiejscowośćCzęstochowa
~Dominik / 2023-03-28 20:59
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet. Beznadziejny moodem. Brak stabilności.
MiejscowośćPoznan
~Dominika / 2019-07-24 15:08
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie NIE polecam!! Żałuję, że na początku w moim bloku nie było innego dostawcy, więc nie miałam wyboru. Rozwiązanie umowy przez moje UPC jest niemożliwe. Dzwoniłam 3 razy z prośbą o udostępnienie formularza rezygnacji i za każdym razem dostałam informację, że zostanie udostępniony. Niestety tak nie było. Gdy zadzwoniłam ostatni raz z tą prośbą Pan zapytał mnie o powód i gdy nie dałam się namówić na przedłużenie to zwyczajnie się rozłączył. Zadzwoniłam więc na dział sprzedaży, gdzie odbierają błyskawicznie. Tam Pani mi wytłumaczyła, że mogę sobie tam dzwonić godzinami i wcale nie muszą odebrać. A jeśli uda mi się dodzwonić to i tak nie udostępnią mi formularza, bo ich zadaniem jest namawianie do przedłużenia. Im dłużej zwlekają, tym bardziej prawdopodobne, że umowa sama się przedłuży, bo czas na wypowiedzenie się skończy. Jedyna możliwa opcja to pismo wysłane pocztą... NIGDY WIĘCEJ UPC!!!
MiejscowośćLublin
~Dominika / 2023-10-06 15:40
Ocena: 1.00 / 5
Od momentu kiedy Play przejął UPC Internetu albo nie ma albo działa tak wolno, że strony ładują się 15-30min. Każdy na infolinii nic nie wie albo mówi „sprawdzę, zaraz powinno działać wszystko” i tak od 4 dni. Nie wspominając już o tym, że nie jest to pierwszy raz.
Żart i kpina.
Odkąd pamiętam UPC było jednym z najlepszych dostawców internetu w tym momencie spada na dno.
MiejscowośćWrocław
~donat / 2016-04-28 20:38
Ocena: 1.00 / 5
Uwazam ze to wsxystko jest wielkie klamstwo ostatnio wasi sprzedawcy co innego oferuja a co innego robia
Zaletydobrze dziala
WadyOklamywanie klientow
~dorota / 2017-10-07 19:16
Ocena: 1.00 / 5
Od trzech dni nie ma Internetu i telewizji.Ciągle przesuwają termin naprawy usterki!Kpina!
~Dorota / 2020-12-17 09:48
Ocena: 1.00 / 5
Chamstwo i niekompetencja konsultantów. Kasowanie reklamacji. Zmiana danych dostępowych do panelu Moje UPC na dane obcej osoby czyli przekazanie w obce ręce dostępu do tego panelu więc i możliwości zmiany zakresu umowy. Brak merytorycznych odpowiedzi na reklamacje. Dno.
ZaletyBrak.
MiejscowośćWarszawa
~Dorota / 2020-12-23 00:17
Ocena: 1.00 / 5
Po raz pierwszy spotykam się z sytuacją że nowy klientów tak się olewa. Po trzech próbach wyczekiwania na montera, dziś się poddaje i rezygnuje. Jeśli tak zaczynają współprace to strach pomyśleć co będzie dalej.
MiejscowośćWarszawa, pow. Warszawa
~Dorota / 2021-03-25 12:43
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia,ciągle coś nie działa,na technika czeka się kilka dni,na infolinię się dodzwonić też problem,nie polecam!
MiejscowośćGdańsk
~Dorota / 2022-01-25 08:57
Ocena: 1.00 / 5
UPC cjetnie sprzedaje usługi, apózniej dramat w kontakcie z załatwieniem formalności. Straciłam sporo czasu odsyłanna do 3 kolejnych osób. Strona internetowa jak chce sie skontaktowac przez formularz wypowiedziec umowe to raczej ciezko sie połapac gdzie sa odpowiednie zakładki. Nawet konsultamci nie są w stanie powiedziec gdzie jest odpowiedni formularz. dramat.
MiejscowośćWarszawa
~Dosia / 2022-05-06 21:50
Ocena: 1.00 / 5
UPC to jedna wielka kpina.
Internet który nie działa tak jak powinien, zgłaszany problem wielokrotnie na infolinię, zero jakiejkolwiek pomocy z ich strony, lekceważenie klienta.
Po informacji sms że technik pojawi się o danej godzinie, technik się nie pojawia oraz także nie kontaktuje się że wcale się nie pojawi ani nie informuje o spóźnieniu.
Najgorszy Internet.
Człowiek płaci za coś co nie działa.
Absurd.
ZaletyBrak
Wadywiele
MiejscowośćWarszawa
~Douglas / 2020-04-17 12:07
Ocena: 1.00 / 5
Internet co chwile wyrzuca ostatnio skrócone mb/s do maks. 5 kiedy mówią, że mogą dostarczać od 50-90 mb/s. Kiedy zadzwonisz na infolinię powiedzą, że coś blokuje internet po czym przyprowadzą ci jakiegoś brudasa do domu, który zrestartuje router powie, że powinien już działać a nic się nie stanie. Jednym słowiem nie polecam jest to według mnie najgorsza możliwa sieć w polsce.
ZaletyKOMPLETNY BRAK
MiejscowośćWarszawa
~Drakula / 2020-02-02 16:19
Ocena: 1.00 / 5
Internet działa jak działa w telewizji zabierają kanały bez powiadomienia do tego podwyższają kwotę rachunku nie informując klienta przy rozwiązaniu umowy kolejny problem nie można rozwiązać umowy w salonie nie można rozwiązać przez telefon jedyne wyjście to wysłać rezygnację przez formularz kontaktowy na stronie UPC który działa raz na jakiś czas jak trafisz w ten jedyny dzień w miesiącu to rozwiążesz umowę. Podsumowując w oddziale mówią jedno na infolinii mówią drugie na stronie piszą trzecie więc radziłbym Wybrać inną firmę.
ZaletyBrak
WadyWad jest tyle że nie zmieszczą się w tym okienku.
MiejscowośćGdańsk
~Drizztt / 2021-03-16 15:29
Ocena: 1.00 / 5
Jakość usługi dobra, obsługa klienta beznadziejna. Czat praktycznie nie działa, czas oczekiwania przez telefon codziennie praktycznie ponad 20min. ocena 1 właśnie ze względu na brak szanowania czasu klientów.
Zaletydobra telewizja i internet
Wadyu konkurencji tak samo dobra oferta i dużo łatwiejszy kontakt