NAJGORSZY INTERNET JAKI MIAŁAM W ŻYCIU!!!! Moja mama płaci za to 70 zł miesięcznie a to coś oferuje w zamian za te pieniądze TVP 1, TVP 2 i internet który i tak nie działa lub się zawiesza!!! ŻENADA NIE POLECAM NIKOMU
Zaletyżadnych
Wadysame wady
~Dominator / 2016-06-12 15:41
Ocena: 1.00 / 5
Ten internet to jest patologia , jeśli ktoś chce to wziąć to serdecznie odradzam bo potem będzie za późno.
ZaletyZalety? Śmieszne :D
Wady*Rekordowy ping w grze coś około 2 tysiące.
*Obsługa techniczna/klienta gorsza niż za komuny
*Prędkość internetu spada nawet do 75% od wykupionej oferty
*Lekceważenie klienta ( wyłączają , updatują kiedy chcą bez wcześniejszej informacji , nawet gdy robisz coś ważnego)
*Dużo by jeszcze gadać
~Dominik / 2019-10-29 19:23
Ocena: 1.00 / 5
Dobrze, że do końca roku u odchodzę od upc od nie dawna problemy z Internetem i telewizją, serwis umówiony 3 razy i się nie pojawili, internet 30 minut jest potem parę minut nie ma, za co się płaci?!
ZaletyBrak
WadyCena, awaryjność, brak kontaktu, lekceważenie klienta
MiejscowośćCzęstochowa
~Dominik / 2023-03-28 20:59
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet. Beznadziejny moodem. Brak stabilności.
MiejscowośćPoznan
~Dominika / 2019-07-24 15:08
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie NIE polecam!! Żałuję, że na początku w moim bloku nie było innego dostawcy, więc nie miałam wyboru. Rozwiązanie umowy przez moje UPC jest niemożliwe. Dzwoniłam 3 razy z prośbą o udostępnienie formularza rezygnacji i za każdym razem dostałam informację, że zostanie udostępniony. Niestety tak nie było. Gdy zadzwoniłam ostatni raz z tą prośbą Pan zapytał mnie o powód i gdy nie dałam się namówić na przedłużenie to zwyczajnie się rozłączył. Zadzwoniłam więc na dział sprzedaży, gdzie odbierają błyskawicznie. Tam Pani mi wytłumaczyła, że mogę sobie tam dzwonić godzinami i wcale nie muszą odebrać. A jeśli uda mi się dodzwonić to i tak nie udostępnią mi formularza, bo ich zadaniem jest namawianie do przedłużenia. Im dłużej zwlekają, tym bardziej prawdopodobne, że umowa sama się przedłuży, bo czas na wypowiedzenie się skończy. Jedyna możliwa opcja to pismo wysłane pocztą... NIGDY WIĘCEJ UPC!!!
MiejscowośćLublin
~Dominika / 2023-10-06 15:40
Ocena: 1.00 / 5
Od momentu kiedy Play przejął UPC Internetu albo nie ma albo działa tak wolno, że strony ładują się 15-30min. Każdy na infolinii nic nie wie albo mówi „sprawdzę, zaraz powinno działać wszystko” i tak od 4 dni. Nie wspominając już o tym, że nie jest to pierwszy raz.
Żart i kpina.
Odkąd pamiętam UPC było jednym z najlepszych dostawców internetu w tym momencie spada na dno.
MiejscowośćWrocław
~donat / 2016-04-28 20:38
Ocena: 1.00 / 5
Uwazam ze to wsxystko jest wielkie klamstwo ostatnio wasi sprzedawcy co innego oferuja a co innego robia
Zaletydobrze dziala
WadyOklamywanie klientow
~dorota / 2017-10-07 19:16
Ocena: 1.00 / 5
Od trzech dni nie ma Internetu i telewizji.Ciągle przesuwają termin naprawy usterki!Kpina!
~Dorota / 2020-12-17 09:48
Ocena: 1.00 / 5
Chamstwo i niekompetencja konsultantów. Kasowanie reklamacji. Zmiana danych dostępowych do panelu Moje UPC na dane obcej osoby czyli przekazanie w obce ręce dostępu do tego panelu więc i możliwości zmiany zakresu umowy. Brak merytorycznych odpowiedzi na reklamacje. Dno.
ZaletyBrak.
MiejscowośćWarszawa
~Dorota / 2020-12-23 00:17
Ocena: 1.00 / 5
Po raz pierwszy spotykam się z sytuacją że nowy klientów tak się olewa. Po trzech próbach wyczekiwania na montera, dziś się poddaje i rezygnuje. Jeśli tak zaczynają współprace to strach pomyśleć co będzie dalej.
MiejscowośćWarszawa, pow. Warszawa
~Dorota / 2021-03-25 12:43
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia,ciągle coś nie działa,na technika czeka się kilka dni,na infolinię się dodzwonić też problem,nie polecam!
MiejscowośćGdańsk
~Dorota / 2022-01-25 08:57
Ocena: 1.00 / 5
UPC cjetnie sprzedaje usługi, apózniej dramat w kontakcie z załatwieniem formalności. Straciłam sporo czasu odsyłanna do 3 kolejnych osób. Strona internetowa jak chce sie skontaktowac przez formularz wypowiedziec umowe to raczej ciezko sie połapac gdzie sa odpowiednie zakładki. Nawet konsultamci nie są w stanie powiedziec gdzie jest odpowiedni formularz. dramat.
MiejscowośćWarszawa
~Dosia / 2022-05-06 21:50
Ocena: 1.00 / 5
UPC to jedna wielka kpina.
Internet który nie działa tak jak powinien, zgłaszany problem wielokrotnie na infolinię, zero jakiejkolwiek pomocy z ich strony, lekceważenie klienta.
Po informacji sms że technik pojawi się o danej godzinie, technik się nie pojawia oraz także nie kontaktuje się że wcale się nie pojawi ani nie informuje o spóźnieniu.
Najgorszy Internet.
Człowiek płaci za coś co nie działa.
Absurd.
ZaletyBrak
Wadywiele
MiejscowośćWarszawa
~Douglas / 2020-04-17 12:07
Ocena: 1.00 / 5
Internet co chwile wyrzuca ostatnio skrócone mb/s do maks. 5 kiedy mówią, że mogą dostarczać od 50-90 mb/s. Kiedy zadzwonisz na infolinię powiedzą, że coś blokuje internet po czym przyprowadzą ci jakiegoś brudasa do domu, który zrestartuje router powie, że powinien już działać a nic się nie stanie. Jednym słowiem nie polecam jest to według mnie najgorsza możliwa sieć w polsce.
ZaletyKOMPLETNY BRAK
MiejscowośćWarszawa
~Drakula / 2020-02-02 16:19
Ocena: 1.00 / 5
Internet działa jak działa w telewizji zabierają kanały bez powiadomienia do tego podwyższają kwotę rachunku nie informując klienta przy rozwiązaniu umowy kolejny problem nie można rozwiązać umowy w salonie nie można rozwiązać przez telefon jedyne wyjście to wysłać rezygnację przez formularz kontaktowy na stronie UPC który działa raz na jakiś czas jak trafisz w ten jedyny dzień w miesiącu to rozwiążesz umowę. Podsumowując w oddziale mówią jedno na infolinii mówią drugie na stronie piszą trzecie więc radziłbym Wybrać inną firmę.
ZaletyBrak
WadyWad jest tyle że nie zmieszczą się w tym okienku.
MiejscowośćGdańsk
~Drizztt / 2021-03-16 15:29
Ocena: 1.00 / 5
Jakość usługi dobra, obsługa klienta beznadziejna. Czat praktycznie nie działa, czas oczekiwania przez telefon codziennie praktycznie ponad 20min. ocena 1 właśnie ze względu na brak szanowania czasu klientów.
Zaletydobra telewizja i internet
Wadyu konkurencji tak samo dobra oferta i dużo łatwiejszy kontakt
~DROGA KLIENTKA / 2021-07-31 22:29
Ocena: 1.00 / 5
Ta usługa po prostu nie działa, zrywa po kilku min. Pierwsza reklamacja i sms: monitoring nie wykazuje nieprawidłowości, wizyta technika odwołana". Druga reklamacja nieprzyjęta, bo "na monitoringu jest ok". Trzecia reklamacja, technik z laptopem usiłuje udowodnić, że skoro u niego "śmiga", to wina naszego sprzętu. Odstąpienie od umowy zignorowane, rezygnacja nieprzyjęta, list polecony, priorytet, ze zwrotką, leży na poczcie. Odłączony modem i dekoder też leżą u mnie i od tygodnia czekają na odpowiedź UPC na moją rezygnację. Drugi komplet dokumentów (odstąpienie od ostatniej umowy oraz rezygnacja z usług zostały złożone w BOK, a UPC przysyła maila: "drogi Kliencie, zainstaluj pakiet bezpieczeństwa", co dotyczy umowy, od której odstąpiłam. Jednym słowem ŻENADA
Zaletybrak
Wadyten internet to tylko istnieje w umowie, fizycznie, niestety, nie. Obsługa fatalna, brak kontaktu, dzwonią tylko wtedy, gdy chcą wcisnąć "drogiemu klientowi" następną usługę. Klient to nie bezwolna owca i nie da się bez końca strzyc.
MiejscowośćWARSZAWA
~duda / 2020-05-28 00:44
Ocena: 1.00 / 5
filmy tłumaczenia widzicie terminatora najnowszego bez napisów polski dubbing żałosne czy oni tego nie słyszą?:) co za żenada...
Wady10
Miejscowośćwarszawa
~Dudak swistak / 2022-01-19 22:42
Ocena: 1.00 / 5
Internet po zapłaceniu nie działa przycina jestem już z nim od 2019 i okropność brak internetu teraz mam i mam dosyć tego internetu
ZaletyNajgorsze
WadyNajgorsze co może byc
MiejscowośćWarszawa
~Dzień Świra / 2019-03-05 20:38
Ocena: 1.00 / 5
Brak mi słów na całą historię jaka mnie spotkała. Od dwóch dni nie mam internetu ani tv, ponieważ jacyś inteligentni panowie robotnicy, którzy kładli kabel sąsiadowi, odcięli mój od upc. W ciągu tego czasu dzwoniłam na infolinię 12 razy! co chwila opowiadając co się stało i że zależy mi na czasie aby to naprawiono. Najpierw dowiedziałam się, że musi to zostać zgłoszone do spółdzielni, aby uzyskać pozwolenie na ponowne położenie kabla? po 4 dniach rzekomego zgłoszenia do spółdzielni przez upc pan na infolini powiedział mi, że jest już kosztorys i pozwolenie ( co mnie zastanawia, po co dwa razy ubiegać się po ponowne pozwolenie, aby położyć ten sam kabel?, wymiana). Człowiek pełen nadziei myśli no super to teraz tylko facet przyjdzie i naprawi. Nic bardziej mylnego. Instalator był umówiony na sobotę, nie pojawił się. Dzwonię z zapytaniem co się stało, że ten pan się nie pojawił? nakłamali, że w systemie była informacja, że na poniedziałek. Ja się nie umawiałam na ten dzień, zresztą dostałam smsa z przypomnieniem o jego wizycie w sobotę ! więc pan jeszcze raz wyznaczył termin na wtorek, czekam, sms oczywiśćie znów przyszedł ale instalator po raz drugi się nie pojawił ! dzwonię ponownie na infolinię, wyraźnie zniesmaczona całą sytuacją i pytam ponownie, dlaczego instalatora nie było? na co pan oczywiście nie potrafił mi odpowiedzieć i wyznaczył termin po raz trzeci. Mówiłam, że jestem zmęczona całą tą sytuacją i chce aby sprawa byłą jak najszybciej rozwiązana. Po dwóćh godzinach pan z infolini z którym rozmawiałam wcześniej powiedział, że jest problem typu, że nie dostali jeszcze zgody od spółdzielni !! nie dowierzałam temu co mówi, gdyż wcześniej pan mnie zapewniał, że wszystko jest już załatwione i kwestia przybycia instalatora. Podobno spółdzielnia ma 5 dni roboczych aby da zgodę i to też powiedziałam temu panu na infolini, po czym mówi "teoretycznie tak, ale czasem to trwa do miesiąc czasem dwóćh". Zaniemówiłam. Miałam wrażenie, że to jakaś ukryta kamera czy program "Mamy cię", chciałabym ale niestety. Powiedział także, że jeśli będzie odmowa, najwyżej rozwiążemy umowę. Nie wierzę w całą tą historię, co za brak kompetencji, olewanie klienta, zwodzenie. A to wszystko przez ludzi , którzy przypadkiem naruszyli kabel kładąc inny do sąsiada. A byłam zadowolona z ich usług. TEraz marzę tylko o tym aby rozwiązać jak najszybciej z nimi umowę i podpisać ją z firmą bardziej kompetentną i uczciwą.
Zaletybyło dobrze do czasu awarii, potem zaczęły się schody