W ciągu trwania 24 miesięcznej usługi (pozostały 2 miesiące do końca), jedynie 2 razy w pierwszych miesiącach był problem z internetem na całe miasto. Prędkość internetu jest zawsze przy górnym limicie - w umowie 120/10, na SpeedTest.net 119.5/9.1. Netia miała problem z utrzymaniem prędkości 20/1, gdzie transfer spadał nawet do 12 Mb. Cena jest niska, 60 zł za 120 Mb (obecnie 300 Mb) to niewiele.
Zaletyprędkość, cena, stabilność, niskie pingi, brak awarii
Wadybrak możliwości spersonalizowania umowy - nie można dogadać się i podnieść wysyłania za określoną kwotę.
MiejscowośćBrzeg
~Piotr / 2018-11-18 15:38
Ocena: 3.00 / 5
Do tej pory niezawodność 100& (z ogromnie małymi wyjątkami).
Natomiast w okresie 1 miesiąca przed zakończeniem usługi- DRAMAT... .
już 3 raz brak neta w ciągu 1 tygodnia- a wydawałoby się że jednak zachęcanie do pozostania polega na czym innym.
Na szczęście mam inne opcje.
Zazwyczaj na plus ale ostatnio nie polecam....
ZaletyMają ogromne możliwości, ale wydaje mi się że nie chcą się rozwijać, tylko zarabiać
WadyObsługa klienta, oferty dla obecnych klientów
MiejscowośćKraków
~ihawk / 2018-11-16 21:28
Ocena: 3.75 / 5
Ja jestem generalnie zadowolony z usług UPC , na początku przesadzali z telefonicznymi ofertami pakietów tv i tym sposobem naciągnęli moją mamuśkę naciągnęli na kanały sportowe których nie ogląda. Internet chodzi stabilnie i jestem zadowolony.
MiejscowośćSzczecin
~Angryman / 2018-11-16 14:05
Ocena: 2.25 / 5
Wiecznie się psuje, nie ma połączenia z internetem przez kilkanaście minut, co powtarza się nawet kilka razy w tygodniu. ciągle trzeba restartować to wspaniałe urządzenie. Coraz to nowe routery nic nie dają i nie wiem czy jeszcze nie pogarszają sytuacji. Telewizję też mam z upc i dekoder psuje się jeszcze częściej niż router - nie polecam.
MiejscowośćKatowice
~Niezadowolony / 2018-11-15 17:55
Ocena: 2.50 / 5
Przez większość czasu nie mogłem narzekać, poza natarczywymi telefonami odnośnie podłączenia telewizji.. W październiku jednak zadzwoniła pani z infolinii i namówiła, żeby zamienić internet ze 120 na 300 Mb/s i jedynie 5-6 zł więcej do rachunku oraz nowy dekoder, żeby odbierać szybszy internet. Mówię "ok". Pani powiedziała, że prześle na maila potwierdzenie i warunki umowy. Po czym "co ja pacze" na mailu w rubryce "Zamówione usługi": TV Pakiet Start, płatne od 1 miesiąca 28 zł! Wow! Myślę, ooo nie potwierdzę i niech się kontaktują. Nie kliknąłęm więc przycisku "Potwierdzam", nie odesłałem odpowiedzi TAK na trzy przysłane smsy i dodatkowo skontaktowałem się przez czat w celu wyjaśnienia problemu. Pani konsultantka, dość opornie, ale zrozumiała, o co chodzi i niestety nie mogła rozwiązać problemu, więc powiedziała, że wycofa całą usługę (nawiasem: czy gdzieś zapisują się te czaty, żeby mieć dowód jej zapewnienia???). Dalej jeszcze ciekawiej: kurier chciał mi dostarczyć paczkę, ale nie przyjąłem, bo przecież już anulowałem usługę. Firma kurierska powiedziała, że wyjaśni z UPC i już myślałem, że wszystko oki, a tu fakturka przychodzi: 68,85 zł, za zmianę zasad i usługę Internet 300. Zrobiłem speedtesty, wykazują najwyżej 95 MB/s, net działa jak działał, nowego dekodera nie mam, ale najważniejsze: po rozmowie telefonicznej (przez którą prawnie jest zabronione zawarcie umowy) i przy braku potwierdzenia nowych zasad z mojej strony, ktoś to wszystko olał i "podpisał" umowę za mnie... Złożyłem już reklamację, a z innymi dzielę się ku przestrodze - NIE ZGADZAĆ SIĘ NA NIC PRZEZ TELEFON, ŻADNE WPROWADZANIE ZMIAN, ŻADNĄ USŁUGĘ, DOPÓKI NIE OTRZYMACIE PEŁNYCH WARUNKÓW. Jak dla mnie UPC złamało prawo.
ZaletyDziała z reguły bezawaryjnie.
WadyŁamanie prawa i zmiany w umowie bez potwierdzenia, "wciskanie" na siłę usług, których się nie chce, brak kontaktu z klientem, niekompetentni pracownicy (zwłaszcza infolinia i czat).
MiejscowośćWrocław
~Nigdy więcej UPC / 2018-11-14 20:03
Ocena: 1.50 / 5
DRAMAT!!!. Odradzam wszystkim -> internet regularnie nie działa, modem się zawiesza, strona internetowa to jakiś żart. Obsługa klienta to już nawet nie jest dno -> to pukanie od spodu.
MiejscowośćWarszawa
~Paweł / 2018-11-14 11:23
Ocena: 1.00 / 5
Szajs to mało powiedziane, bo to też naciągacze i oszukują na kwotach
Zaletybrak
Wadyupc to wada
Miejscowośćwarszawa
~BOB / 2018-11-14 10:09
Ocena: 1.75 / 5
OD pół roku posiadam internet światłowodowy (światłowód do bloku dalej przewód koncentryczny) UPC.
Od kilku miesięcy mam zaniki internetu. Router po restarcie (lub samoistnym zaniku internetu) uruchamia się od kilkunastu minut do kilku godzin. Wymienili mi router po paru dniach to samo.
Dzisiaj godz 10.00 już 2x nastąpił zanik internetu. Infolinia informuje, że na stronie głównej jest informacja, że do jutra będą utrudnienia na łączach UPS w naszym rejonie.......
ROZWIĄZUJEMY UMOWĘ.
MiejscowośćRzeszów
~Adam / 2018-11-13 21:23
Ocena: 2.00 / 5
Z UPC już kilka razy umowę podpisywałem i kilka (4) razy umowę rozwiązywałem. Zawsze ta sama historia. Na początku problemy z łączem, przy zgłaszaniu tych problemów proponują wizytę technika, przy czym zaznaczają, że jeśli technik nie stwierdzi problemów, to opłatę ponosi klient. Oczywiście od momenty zgłoszenia problemy ustają, więc pewnie co mniej biegła osoba da się naciągnąć. Przy rozwiązywaniu umowy, usługi cudownie się aktywują i dezaktywują kilkukrotnie za każdym razem naliczając opłatę aktywacyjną, o której dowiadujesz się dopiero od firmy windykacyjnej współpracującej z UPC (za pierwszym razem - przy kolejnych byłem już bardziej czujny). Oczywiście wszelkie takie kwestie sporne można rozwiązać wyłącznie listowanie (sic!) albo infolinią. Nikt nigdy nie odebrał ode mnie na infolinii UPC, połączenie potrafiło trwać 2-3 godziny bez odzewu. Praktyki jakie uprawia UPC powinny być karane...
Dodatkowo, posiadają jedną z najgorzej funkcjonujących stron internetowych. Ciągle problemy z logowaniem, kilkunastominutowe wczytywanie nawet najdrobniejszych sekcji strony...
MiejscowośćWarszawa
~dawid123578 / 2018-11-13 13:13
Ocena: 1.50 / 5
Strona UPC nigdy nie działa, nie da się nic wywnioskować z tego co piszą w rachunkach, żądają płatności za usługi bez możliwości zobaczenia rachunku dodają różne płatne opcje o których nikt nic nie wie. Nie pozdrawiam i nie polecam.
ZaletyBRAK
WadyWszystko wyżej wymienione
MiejscowośćKraków
~WITOLD / 2018-11-13 12:50
Ocena: 4.75 / 5
Mam pakiet w UPC z którego jestem zadowolony.Na początku miałem problem z internetem ale zadzwoniłem do działu technicznego i pani mi kanały poustawiała i włączyła mi to 5Gb z którego jestem bardzo zadowolony.Internet mam 150 Gb a przez WIFI idzie około 120Gb.
ZaletyJakość sygnału i obsługa klienta.
WadyNa dzień dzisiejszy brak
MiejscowośćWARSZAWA
~ag / 2018-11-13 10:59
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia
miałam dostać abonament (telewizja internet) za 50 zł a dostałam za 80 zł
Szkoda czasu!!!
Nie polecam chcąc pozyskać klienta obiecują dużo!!! I na tym koniec!!!
Zaletybrak
WadyBardzo niekompetentna obsluga
MiejscowośćLublin
~Grambolubie / 2018-11-12 07:58
Ocena: 2.75 / 5
Jeśli działa to dział i nie ruszać bo nie nie daj boże coś się zepsuje, technicy upc to porażka 2 tygodnie oczekiwania na serwis, bo pierwszy nie miał kluczy do skrzyneczki. Okresowe przerwy w dostawie internety "bo konserwacje". Obsługa klienta i regulamin ma w dupie klientów 2 tyg nie masz neta? pracujesz z domu korzystając z internetu? nie masz jak pracować i nie zarabiasz? NIE MARTW SIĘ regulamin przewiduję taką sytuacje, proszę o to twoje -10zł do rachunku, powodzenia!
Zaletyszybki internet, niskie opłaty
Wadyzawodność, fatalna obsługa klienta, jeszcze gorsze wsparcie techniczne
MiejscowośćPruszków
~karlus74 / 2018-11-10 15:06
Ocena: 5.00 / 5
Ja nie widzę żadnych problemów, 1000-lecie Katowice
średnio 149 / 9, ping 8
modem po pewnym czasie obowiązkowy reset, ale to chyba normalne, od 15 lat tak robię u różnych operatorów,
i te bredzenie, że musi być światłowód do samego modemu.... jak to mówią w orange - nie musi
u mnie lata po starym koncentryku
Zaletysame
Wadybrak
MiejscowośćKatowice
~piotr / 2018-11-10 08:36
Ocena: 2.00 / 5
Instalacja sprawna i szybka.ale co do formalności związanych z rezygnacją z poprzedniego operatora internetu lub przeniesieniem numeru telefonu to żenada. przed podpisaniem umowy obiecują załatwienie wszystkich formalności od ręki a potem oszukują i zwodzą klienta narażając na zdublowanie opłat u starego i nowego operatora. Zostałem nabity butelkę przez mało kompetentnego ich przedstawiciela i czuję się oszukany. PIOTR
MiejscowośćBykowina
~chris / 2018-11-09 16:49
Ocena: 3.00 / 5
Szeroka oferta - ok, ale permanentne awarie i słaby sygnał, od początku usługi, tj. od 6 lat.
MiejscowośćMińsk Mazowiecki
~Sergi / 2018-11-08 15:11
Ocena: 1.00 / 5
upc- to niepowazna firma
2 razy zamawialem instalacja- i d..a, zadnego razu nie przyjechali, nawet nie zatelefonowali, ze nie przyjada, stracilem 2 urlopy. Odradzam. Oddzial Katowice.i
MiejscowośćKatowice
~G / 2018-11-08 13:52
Ocena: 2.33 / 5
Na cale szczescie przez nieudolnosc monterow nie podpisalam umowy z UPC. Umawialam sie z Nimi kilkakrotnie, a Oni albo nie przychodzili, albo zmieniali termin zalozenia. Trwalo to 2 tygodnie. Zadzwonilam do UPC i zrezygnowalam, bardzo nieprofesjonalne podejscie do klienta. Az strach sie bac co byloby potem... Nie polecam
MiejscowośćZawiercie
~Marta / 2018-11-08 11:25
Ocena: 2.00 / 5
Zero szacunku do klienta! Umawiaja sie, nie prztjezdzaja, maja problem zeby zmienic dane klienta bo oczywiscie ponylili sie z danymi. Jestescie beznadziejni.
ZaletyFajne promocje
WadyBrak poszanowania klientow
MiejscowośćMikołów
~Artur / 2018-11-06 18:41
Ocena: 2.50 / 5
Nie wiem skąd oni biorą decodery ale to jajaś żenada, moja 10l lodówka szybciej reaguje na polecenia. Rozpacz