strona 111 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- nastepna »
-
~Dawid / 2022-02-09 19:02
Nie polecam, nie polecam i jeszcze raz nie polecam. Gwoździem do trumny było potraktowanie w obsłudze klienta, gdzie Pan śmiał się z tego, że chcę roziwiązać umowę. Nie chcę nawet opisywać sytuacji, bo szkoda prądu. -
-
~Dawid / 2023-10-03 16:07
UPC, teraz play usługi od nich od 2 lat, pod różnymi adresami. Tak awaryjnego Internetu czy telewizji jeszcze nie miałem. Obługa infolini dramat, jestem przełączany od osoby do osoby, za każdym razem mam podawać swoje dane, bo pracownicy nie potrafią przekazać tego że już zostałem 3 raz zweryfikowany!!!
Wypowiedziałem umowę, rozstaje się z tą firmą, i nigdy do niej nie wrócę.ZaletyŻadnych.WadyWadą jest taka że zdecydowałem się 2 lata temu podpisać z nimi umowę.MiejscowośćWarszawa -
~Dawid / 2023-10-09 21:55
Tak tragicznego dostawcy Internetu jeszcze nie miałem, infolinia kolejki, godziny czekania, przełączania między konsultantami, weryfikują klienta po każdym przełączeniu, nie potrafią przekazać tak prostej wiedzy dla innego pracownika.
Co do usług, znizyli się do tak niskiego poziomu usług, że odradzam wszystkim którym przyjdzie do głowy zawrzeć z nimi usługę. Internet na WiFi działa praktycznie jak by nie działał, filmy na Netflix czy muzyka na YouTube potrzebuje kilkanaście minut by załadowało się na tyle by płynie móc obejrzeć, telewizja w większości czasu się „buferuje” po czym jest błąd „ten program aktualnie nie dziala” . Zastanówcie się za nim się zwiążecie z tym dziadostwem. Odradzam każdemu kto chce mieć w domu stabilne łącze internetowe, takiego w UPC nie znajdziecie!!!ZaletyZaleta? Umowa kończy mi się za 2 miesiące.WadyWada to ten moment gdy doszło mi do głowy związanie się z firmą UPC.MiejscowośćWarszawa -
~Dawid Czarnecki / 2017-08-23 19:37
Nie polecam NIKOMU UPC Zamówiłem internet z telewizja na środę wiec wziąłem sobie dzień wolny w pracy. Monter miałbyc między 9-11 niestety o 9:45 zadzwonił ze zespół mu się samochód (OK rozumiem złośliwość rzeczy martwych) ale zrobi wszystko żeby załatwić kogoś jak najszybciej na zastępstwo i cisza o 12 zadzwoniłem do niego z zapytaniem co dalej odpowiedział ze dojechał właśnie do firmy i zaraz będzie coś wiedział i znowu cisza o godz 15 zadzwoniłem na infolinie UPC pan w telefonie zapewniał mnie ze zrobi wszystko co w jego mocy żeby ktoś jak najszybciej się ze mną skontaktował i powiedział o której mniej więcej będzie i co??? Cisza
O godz 17 zadzwoniłem jeszcze raz na infolinie rozmawiałem z następnym panem który zapewnił mnie ze w przeciągu kilku minut napewno ktoś się odezwie i nie zgadniecie co się stało ..... NIC!!!! Dalej cisza ????????????????
Wiec o 18 zacząłem pisać na czacie z panem Robertem powiedziałem cała sytuacje zaczął mnie przepraszać i powiedziałem ze jeżeli do 19 nikt się nie odezwie to proszę nikogo nie przysyłać ani nie chce z UPC żadnej umowy po czym pan Robert olał mnie i rozłączył czat o 19:03 napisał do mnie monter który dzwonił do mnie rano " Dzien dobry nie udalo sie znalezc zastepstwa, chcialbym z Panem ustalic termin na jutro jak pasuje. Probbowalem sie dodzwonic. Jutro na pewno ktos sie zjawi, ja dostane zastepcze auto.jaka godzina odpowiada? Jezeli nie bedzie Pana to moze Pan upowaznic jakas osobe. Pozdrawiam" I CO MAM UPOWAŻNIĆ PSA DO PODPISANIA UMOWY??? CZY ZNOWU WZIĄĆ DZIEŃ WOLNY W PRACY I CZEKAĆ NA CUD AŻ MOŻE KTOŚ SIĘ ZJAWI??? Kto mi teraz zapłaci za dzień wolny?? WSTYD ŻENADA
NIE POLECAM NIKOMU UPCZaletyŻadnychWadyCałe UPC TO TO JEDNA WIELKA WADA NIE POLECAM NIKOMU !!!! Nie dajcie się nabrać !!!! -
~dd / 2022-12-20 19:29
Masakra, juz 48 nie ma internetu a serwisant jedzie do 4-5 dni ( w stolicy ! ) w dupie mają ludzi ZaletybrakWadyod gromaMiejscowośćWarszawa -
~DDS / 2022-08-05 01:59
Codziennie awarie dyskwalifikują tego dostawce.
Brak internetu, w najlepszym wypadku zaniżony transfer lub niestabilność usługi. Niedziałający formularz internetowy do składania reklamacji. Utrudniony kontakt z obsługą klienta.
Uciążliwy BOT.
Z solidnej firmy UPC stało się najgorszym dostawcą. Początek problemów zaczal się w momencie pierwszych doniesień medialnych o wykupieniu UPC przez Play.ZaletyBrakWadyBrak ale działających usługMiejscowośćWrocław -
~debil / 2022-06-17 20:39
przez kilka godzin jest dobrze a pozniej chodzi jak jakies gówno wszystko sie laduje w 5 min czeste awarie kiedy potrzebuje internetu nie mozna nawet sobie zagrac w gre bo co zacina te gówniane UPC ZaletynicWadywszystko co mozliweMiejscowośćwrocłąw -
~Deicide / 2021-11-14 13:19
Bardzo nie polecam, nie spotkałem się jeszcze z tak lekceważącym podejściem do klienta. Monter nie stawił się w ustalonym terminie, zero informacji, nie można się dodzwonić do biura obsługi klienta, a jeśli już, to osoby nie są w stanie zrobić nic więcej jak wysłuchać reklamacji, przekierować do innego działu i tak w koło Macieju. Nie ma również kontaktu z monterami ponieważ jest to zewnętrzna firma. Nigdy więcej, przestrzegam innych. MiejscowośćPiotrków Trybunalski -
-
~delma / 2020-01-31 19:01
Beznadzieja - technik zwyzywał mnie bo nie mogł poczekac 10 minut zanim wejde do mieszkania. I zostalem bez neta na weekend ZaletyBrakWadyChamstwo, arogancja i buta technikowMiejscowośćWarszawa -
~Desp / 2024-05-25 21:51
Centrum Gdańska. Na UPC nie narzekałem nigdy. W stosunku do innych operatorów było super. Oczywiście jak Play przejął biznes to nie ma dnia bez przerw w dostawie internetu. Prędkości to maks 30 40% tego co mam w umowie. "Polecam". ZaletyDziwię się, że działaWadyWszystko?MiejscowośćGdańsk -
~DEVS / 2022-01-16 15:38
internet jakości takiej jakby ktoś sobie odpalil wifi z telefonu, NIE POLECAM. ZaletyBRAKWady W CHOOLERE - DROPY PAKIETÓW NON STOP PINGI PO 0182501MiejscowośćKRAKÓW -
~Diana / 2022-02-15 15:39
1 gwiazdka to i tak za dużo. Jakbym mogła to bym wystawiła 0 bo jedynie na taką opinię zasługują. Wciskać potrafią i kontakt znają jak potrzebują, jeżeli chodzi o naprawienie to przekierowywanie od osoby do osoby. Sprzęt nie działający w ogóle i brak winnych oraz osób ktorę to naprawią. Tłumaczenie 10 tysięcy razy jedno i tego samego jak już łaskawie ktoś odbierze a póżniej odsyłanie do komputera który karze ci cały czas resetować sprzęt co i tak nie pomaga. ZaletyżadneWadyWszystkoMiejscowośćJastrzębie-Zdrój -
~Dima / 2018-08-05 11:05
80zl miesiecznie za nic...
Predkosc okropna, polaczenie okropne..ZaletyNie ma zadmychMiejscowośćWarszawa -
~Dima / 2019-10-20 19:11
W ciągu roku nie ma tygodnia bez awarii. Dramatю. Nie piszcie o kontakt na PW, bo i tak nic to nie daje ZaletyBardzo dobrze przepraszająWadyW ciągu roku nie ma tygodnia bez awariiMiejscowośćWrocław -
~DjE / 2018-03-14 10:51
Jestem klientem UPC od ponad roku i w przeciagu tego czasu byłem średnio zadowolony ze wzgledu na długie logowanie się modemu i częste padanie sieci do tego remote desktop nie działa i używam internetu z telefonu. Pare dni temu okazało się, ze ostatnia faktura wylądowała w spamie i zalegałem z płatnością 2 tyg. Tego samego dnia otrzymałem smsa przypominającego o zaległości z płatnością. Oczywiscie zapłaciłem niezwłocznie przelewem. Najlepsze jest to że w kolejnym dniu zablokowali mi internet na 3 dni ze względu na brak płatności. Pracuję zdalnie i korzystam z internetu na telefonie. dzisiaj jest 4 dzień a internetu dalej nie mam. Brak powiadomień smasem ze jest faktura tylko wysyłają wiadomość jak jest zaległosc a potem blokują. Telewizja także porażka ciągle zmienia mi się kolejnośc kanałów i bardzo często są blokowane. ZaletyBRAK!!!!!!!!!!!!!!WadyTA CAŁA FIRMA TO JEDNA WIELKA WADAMiejscowośćWarszawa -
~DJGABO / 2015-11-05 16:13
straszny serwis, internet jest wolny mimo zapewnien ze lacze jest szybkie, ogolna ocena z wlasnych doswiadczen nisko lub nawet bardzo nisko rozwiazalem umowe i nie chce miec z nimi nic do czynienia Zaletybrak zaletWadyobsluga klienta, jakosc serwisu, jakosc produktu ogolnie same wady8 miesiecy za bagatela 59 zl / miesiecznie -
-
~DJWielkiCh / 2022-10-29 21:20
Najgorszy dostawca internetu jakiego kiedykolwiek miałem. W 1 mieszkaniu myślałem że może być to wina specyfikacji starej kamienicy. Po przeprowadzce do nowego mieszkania w nowym bloku na woli stwierdziłem, że dam im jeszcze jedną szansę. Internet działa jak gówno, 2000000 mbs na sekundę nie pozwala na obejrzenie średniej jakości filmiku na youtubie bez przerywania. Po kontakcie przyjedzie fachowiec, który powie że wszystko jest jak ma być. Odradzam serdecznie MiejscowośćWarszawa -
~Długi. D / 2018-01-18 14:26
Nie polecam ciągle przychodziły inne rachunki ciągle oszukują nie warto brać ZaletyNie maMiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki -
~Doda / 2024-01-14 14:52
Porażka,nie pozostaje nic innego jak dzwonić codziennie na infolinię zgłaszać wieczne usterki tylko po to,by mieć podstawy do uniknięcia kary za zerwanie umowy. Internet działa jak chcę,nagrywarka -nagrywa co chcę,zawieszanie sprzętu -codziennie,brak możliwości przełączenia kanałów -codziennie. Włączasz dekoder i resecik na start! Jesteśmy już okropnie wściekli na tą firemke, nie wiem za co tyle płace!! ZaletyBrakWadySameMiejscowośćDąbrowa Górnicza -
~dodi / 2017-09-18 21:41
UPC to firma która stosuje bandyckie metody specyficznego wymuszania zeległych płatności. Ja rozumiem blokowanie telewizji, telefonu oraz usług internetowych za pośrednictwem routera UPC w przypadku wystąpienia zaległości płatniczych usług OPC UPC. jednak blokowanie przeglądarki podłączonej do innej sieci WiFi jest olbrzymim nadużyciem i w sumie przestępstwem, które ogranicza możliwość korzystania z usług innego operatora.
Największe draństwo stosowane przez UPC, to zmiana ustawień, które nawet po uregulowaniu zaległości wymusza na użytkowniku usunięcie historii oraz wszelkich zakładek. Tak działa pseudo monopolsta, któremu się wydaje , że moze wszystko.
Ciekawe kto im daje na to przyzwolenie. Daje, bo ten proceder nie trwa od wczoraj.
infolinia, to cyrk na kółkach.
strona 111 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- nastepna »